Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 11
    • Best 2
    • Groups 0

    speargunner

    @speargunner

    4
    Reputation
    5
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    speargunner Unfollow Follow

    Best posts made by speargunner

    • RE: Toyota Yaris Cross

      Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speargunner
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Σύντομα παραλαμβάνω το δικό μου YC active hybrid. Κάνω τη σκέψη να συνεννοηθώ με λαστιχά και να βάλω all-weather λάστιχα και αυτός να πάρει τα μανίσια, πριν το κυκλοφορήσω, αφαιρώντας απ' την τιμή. Θεωρείτε καλή την ιδέα ή κάτι δε σκέφτομαι σωστά; Αν είναι καλή, ποια ελαστικά προτείνετε; Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speargunner

    Latest posts made by speargunner

    • RE: Toyota Yaris Cross

      @fanis75 said in Toyota Yaris Cross:

      @speargunner said in Toyota Yaris Cross:

      Παιδιά, πρωτάρης με αυτόματα κιβώτια, παρακαλώ δεχτείτε μια πιθανώς αφελή ερώτηση: όταν είμαι σε κατηφόρα με τον επιλογέα στο D και θέλω να τον βάλω στο Β (και το αντίστροφο στον ίσιο δρόμο), πρέπει να σταματήσω πρώτα το αυτοκίνητο ή μπορώ να αλλάξω και εν κινήσει;

      Εν κινήσει, δεν χρειάζεται να σταματήσεις ούτε καν να πατήσεις φρένο, απλά αλλάζεις από D σε Β και ανάποδα.

      Το δοκίμασα σήμερα 1η φορά, όντως νιώθεις κατευθείαν την αλλαγή. Όπως παλαιότερα, όταν κατέβαζα σχέση στο χειροκίνητο περίπου. Μπορώ, εκτός από κατηφόρες, να το χρησιμοποιώ και για εξοικονόμηση φρένων, πχ. σε ένα φανάρι που γίνεται κόκκινο και πρέπει να κόψω, ενώ έχω μεγάλη ταχύτητα ή δημιουργείται κάποιο πρόβλημα από συχνή τέτοια χρήση;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speargunner
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Παιδιά, πρωτάρης με αυτόματα κιβώτια, παρακαλώ δεχτείτε μια πιθανώς αφελή ερώτηση: όταν είμαι σε κατηφόρα με τον επιλογέα στο D και θέλω να τον βάλω στο Β (και το αντίστροφο στον ίσιο δρόμο), πρέπει να σταματήσω πρώτα το αυτοκίνητο ή μπορώ να αλλάξω και εν κινήσει;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speargunner
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:

      @speargunner said in Toyota Yaris Cross:

      Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!😊

      Σχετικά με τις ρεμπριζ μόνο και επειδη μου έκανε εντύπωση.
      Κλασσικό autotriti..... για τα 60-100 με 5 - 6 η ταχυτητα στα χειροκινητα.... λογικό το αποτέλεσμα.

      Ορθότατη η παρατήρηση, μόνο το 80-120 με 3η θεωρώ σωστή μέτρηση (ακόμα και το 60-100, με 3η θα έπρεπε να μετριέται στα χειροκίνητα), οπότε και πάλι βγαίνει συμπέρασμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speargunner
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Έχοντας διαβάσει απ' την αρχή όλες τις σελίδες του νήματος (με εξαίρεση τις 60 τελευταίες) και κρατήσει σημειώσεις σε θέματα ενδιαφέροντος, θα καταθέσω τη δική μου εμπειρία μετά από ταξίδι 400Km οδήγησης σε ΕΟ ως επί το πλείστον (Αλεξανδρούπολη-πέριξ Καβάλας και πίσω), με τρόπο πλήρως... αντιυβριδικό και τονίζοντας κυρίως τα σημεία διαφωνίας μου με τους ...haters. Σημειώνω πως είναι το 1ο μου toyota (πρώην κάτοχος ford focus1) και η επιλογή έγινε με κριτήρια οτιδήποτε άλλο πλην του συναισθηματικού. Ταχύτητα ταξιδιού σχεδόν κολλημένη στα 150 (με εξαίρεση κάποια σημεία ορεινά με στροφές, όπου ήταν 20-40χλμ/ω παρακάτω), 4 ενήλικοι-full αποσκευές. Δεν ένιωσα να υπολείπεται του ford στην αίσθηση στιβαρότητας (με εξαίρεση εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου σε στροφές με πολλά χλμ/ω, όπου το φορντ τις έπαιρνε με λιγότερη αναπήδηση του πίσω άξονα), έχει σαφώς κατώτερο σε αίσθηση τιμόνι, αλλά συνηθίζεται. Ως ηχομόνωση (αέρας 3bf) ήταν πιο ήσυχο απ' το focus (συνεννοούμουν με τη σύζυγο/συνοδηγό με σαφώς πιο χαμηλή ένταση φωνής), παραδόξως για το ύψος του, μένει να το τσεκάρω και σε πιο ισχυρούς ανέμους. Πραγματική κατανάλωση, στην αντλία, 6,8 λ/100χλμ, με AC στους 26 βαθμούς. Η αίσθηση δύναμης που είχα παντού ήταν πολύ καλή, σε βαθμό που να προβληματίζομαι ως και να αμφισβητώ τα σχόλια μερικών ότι έχει ανύπαρκτες ή έστω μέτριες για την κατηγορία του επιδόσεις. Γυρίζω σπίτι, βλέπω τα συγκριτικά τεστ και διαπιστώνω ότι στις επιδόσεις ΟΥΣΙΑΣ στην καθημερινή πράξη (ρεπρίζ και όχι επιτάχυνση από στάση ή τελική) είναι ανώτερο των θεωρούμενων ανώτερων puma (ακόμα και με τα 155ps) και 2008 https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ford-Puma-10-EcoBoost-125-PS-mHEV-Vs-Peugeot-2008-12-PureTech-130-PS-Vs-Toyota-Yaris-Cross-Hybrid-116-PS_224521_51644.asp και https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ford-Puma-1,0-Ecoboost-mHEV-155-PS_203052_45493.asp. Εργονομικά, μέχρι τώρα, μόνο η έλλειψη φωτός στο ντουλαπάκι του συνοδηγού με έχει ψιλοχαλάσει. Αυτά για αρχή, με το YC σε... κόντρα ρόλο!😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speargunner
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Όσο πέφτει η στάθμη καυσίμου, μειώνονται τα τετραγωνάκια στη σχετική ένδειξη (έκδοση active). Μετά, ανάβει το κίτρινο ενδεικτικό σήμα της αντλίας βενζίνης. Ερώτηση: αν δε βάλεις άμεσα βενζίνη, δίνει άλλη προειδοποίηση ή ξαφνικά μένεις χωρίς βενζίνη; Και αν γίνει αυτό, πόσα χλμ. μπορεί να σου δώσει η μπαταρία, χωρίς να πάθει ζημιά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speargunner
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

      @speargunner said in Toyota Yaris Cross:

      Παρέλαβα χθες το YC active hybrid και, όντας κάτοχος μέχρι τώρα ενός ford focus mk1 22 ετών, θα χρειαστώ τη βοήθειά σας στην ...τεχνολογική μετάβαση που βιώνω!😊 Ερώτηση: θα κάνω ταξίδι Εγνατία σε λίγες μέρες, το αυτοκίνητο μπορώ να το πάω "όπως θέλω", πχ να πιάσω τελική ή προβλέπεται κάτι σαν αυτό που παλιά λέγαμε "στρώσιμο", με πιο συντηρητική οδήγηση; Αν ισχύει το δεύτερο, μέχρι πόσο επιτρέπεται να το ανοίξω και για πόσα χιλιόμετρα διαρκεί το στρώσιμο;

      Αν εχει ανέμους απο μόνος σου θα περιοριστείς στα 120😊
      Βάλτο στο Normal και πήγαινε νορμαλ κάνοντας όμως αυξομειώσεις ταχύτητας παίζοντας με το ACC

      Αυξομειώσεις μέχρι όσο θέλω/μπορώ; Γιατί να το κάνω αυτό με το ACC και όχι με το πόδι; Βοηθάνε σε κάτι οι αυξομειώσεις; Έχω συνηθίσει να ταξιδεύω σταθερά, με 140-150...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speargunner
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Παρέλαβα χθες το YC active hybrid και, όντας κάτοχος μέχρι τώρα ενός ford focus mk1 22 ετών, θα χρειαστώ τη βοήθειά σας στην ...τεχνολογική μετάβαση που βιώνω!😊 Ερώτηση: θα κάνω ταξίδι Εγνατία σε λίγες μέρες, το αυτοκίνητο μπορώ να το πάω "όπως θέλω", πχ να πιάσω τελική ή προβλέπεται κάτι σαν αυτό που παλιά λέγαμε "στρώσιμο", με πιο συντηρητική οδήγηση; Αν ισχύει το δεύτερο, μέχρι πόσο επιτρέπεται να το ανοίξω και για πόσα χιλιόμετρα διαρκεί το στρώσιμο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speargunner
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Σύντομα παραλαμβάνω το δικό μου YC active hybrid. Κάνω τη σκέψη να συνεννοηθώ με λαστιχά και να βάλω all-weather λάστιχα και αυτός να πάρει τα μανίσια, πριν το κυκλοφορήσω, αφαιρώντας απ' την τιμή. Θεωρείτε καλή την ιδέα ή κάτι δε σκέφτομαι σωστά; Αν είναι καλή, ποια ελαστικά προτείνετε; Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speargunner
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

      @speargunner said in Toyota Yaris Cross:

      Φαντάζομαι ότι έχει απαντηθεί εκτενώς το παρακάτω ερώτημα κάπου στις εκατοντάδες σελίδες του νήματος, αλλά θα εκτιμούσα μια σύντομη απάντηση: Σε σχέση με το yaris hybrid, το αντίστοιχο cross πώς είναι από θέμα άνεσης ανάρτησης, οδικής συμπεριφοράς, θορύβου και κατανάλωσης σε ένα ταξίδι με υψηλές (140-150) ταχύτητες; Αισθητή/μεγάλη διαφορά ή μικρή/αμελητέα;

      Επειδή είχα κάνει test drive το hatchback και αμέσως μετα το cross θα σου πω

      Καλλίτερη κύλιση το cross παρόλο που το συγκεκριμένο φόραγε 18άρες έναντι του hatchback με τις 16άρες
      Περισσότερο αεροδυναμικό θόρυβο το cross αλλα είχε μπάρες οροφής .
      Ενα λίτρο κάτω μέση κατανάλωση το μικρό hatchback

      Αν θες ήσυχο ταξίδι μεχρι τα 150 χλμ /ώρα θα πάρεις cross έκδοση με 16άρες ζάντες και χωρίς τις μπάρες οροφής , η διαφορά είναι άμεσα αντιληπτή και το επιβεβαιώνει και το πρόσφατο ταξίδι που έκανα με το active cross , είχε και αρκετό αέρα εξω και μου έκανε θετική εντύπωση γιατί θυμόμουν τις "πλούσιες " εκδόσεις που έκανα τα test drive.
      Πιστεύω επίσης οτι σίγουρα αμβλύνεται και η διαφορά στην κατανάλωση λόγω μικρότερου πέλματος τροχών και καλλίτερης αεροδυναμικής.

      Ευχαριστώ θερμά για την απάντηση! Εντυπωσιακό, πώς εξηγείται η καλύτερη κύλιση στο ψηλότερο cross, έχει διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτηση; Σε αίσθηση στιβαρότητας και ασφάλειας στις στροφές με υψηλή ταχύτητα υπάρχει διαφορά υπέρ κάποιου; (είμαι κάτοχος focus1, 21 ετών αυτοκίνητο, το οποίο με έχει ψιλο"κακομάθει" στο συγκεκριμένο θέμα 😊 )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speargunner
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Φαντάζομαι ότι έχει απαντηθεί εκτενώς το παρακάτω ερώτημα κάπου στις εκατοντάδες σελίδες του νήματος, αλλά θα εκτιμούσα μια σύντομη απάντηση: Σε σχέση με το yaris hybrid, το αντίστοιχο cross πώς είναι από θέμα άνεσης ανάρτησης, οδικής συμπεριφοράς, θορύβου και κατανάλωσης σε ένα ταξίδι με υψηλές (140-150) ταχύτητες; Αισθητή/μεγάλη διαφορά ή μικρή/αμελητέα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      speargunner
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr