-
Οκ, τα ηλεκτρικά μπαταρίας είναι για λίγους ακόμα. Πες 20%, αυθαίρετα. Πρέπει όμως σε 10 χρονάκια να γίνουν για ΟΛΟΥΣ ντε και καλά, γιατί καινούργια θερμικά γιοκ εντός ΕΕ. Πώς θα το πετύχουν;
Πώς ο κάτοικος Εξαρχείων, Παγκρατίου, Γκύζη, κοκ θα φορτίζει σταυθμευόμενος, χωρίς μανούρες, ουρές, βανδαλισμούς φορτιστών, και αφού ολοκληρώσει τη φόρτιση του θα πάει σε απλή θέση στάθμευσης για να βγάλει το βράδυ/το σουκού/κοκ, γιατί στην προηγούμενη θέση θα πρέπει να φορτίσει ο επόμενος;
Τονίζω, σε 10 χρονάκια από σήμερις, υποχρεωτικώς ΟΛΟΙ! -
Η απάντηση στο παραπάνω είναι πολύ απλή, θα γίνει όπως στην Νορβηγία ή την Ολλανδία. Υπάρχουν δεκάδες χώροι στάθμευσης (εμπορικα κέντρα, πολυόροφα πάρκιν, οικόπεδα, κλπ) οι οποίοι αν συνδυαστούν με φόρτιση καλύπτουν μέρος της ανάγκης. Επιπλέον σε χώρους κανονικής στάθμευσης σε δρόμους μπορούν και εκεί να χωροθετηθουν σημεία φόρτισης.
Θα πηγαίνεις δηλαδή δύο φορές την βδομάδα σούπερμαρκετ κ θα φορτίζεις, ή θα το αφήνεις σε ένα πάρκιν στο κέντρο και θα στο δίνουν φορτισμένο.
Όταν η ταχύτητα φόρτισης ανέβει η διαδικασία θα είναι σχεδόν αντίστοιχη με την επίσκεψη στο βενζινάδικο.
-
Απλές οδηγίες γείωσης με την πραγματικότητα:
-
Διαβάστε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ δοκιμή που αφορά σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μοντέλο της tesla έχει δημοσιευτεί τα τελευταία χρόνια (προαιρετικά: επεκτείνετε την αναζήτηση σε γκρουπ φανμποιζ, εξηλεκτρισμένων και συνοδοιπόρων).
-
Προσδιορίστε την παράμετρο που ΜΟΝΙΜΑ προβαλλόταν πρώτο-τραπέζι-πίστα σε όλα τα δημοσιεύματα (σκονάκι: To Τσάμπα δίκτυο ταχυφορτιστών μήπως!?).
-
Αναζητήστε το που βρίσκεται η πρόσφατη είδηση της αλλαγής της πολιτικής χρεώσεων που καθιστά συγκρίσιμες τις καταναλώσεις ανά 100χλμ των τεσλα με αυτές των σύγχρονων υβριδικών - ειδικά σε ταξίδια, φορτωμένα και με τα κλιματιστικά αναμμένα (σκονάκι: τριτοτέταρτη με 100 λέξεις στις πίσω σελίδες μήπως!?)
-
Αναρωτηθείτε πόσο τραχανοπλαγιάδες σας θεωρούν (ειδικά οι ναι-μεν-αλλάδες και ισαποστάκιδες του τύπου "ναι αλλά εγώ πάντα έλεγα να το φορτίζεται σπίτι", "τα ηλεκτρικά έχουν μερικούς περιορισμούς", "αυτό ήταν ήδη γνωστό" κτλ κτλ.)
-
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Η απάντηση στο παραπάνω είναι πολύ απλή, θα γίνει όπως στην Νορβηγία ή την Ολλανδία. Υπάρχουν δεκάδες χώροι στάθμευσης (εμπορικα κέντρα, πολυόροφα πάρκιν, οικόπεδα, κλπ) οι οποίοι αν συνδυαστούν με φόρτιση καλύπτουν μέρος της ανάγκης. Επιπλέον σε χώρους κανονικής στάθμευσης σε δρόμους μπορούν και εκεί να χωροθετηθουν σημεία φόρτισης.
Θα πηγαίνεις δηλαδή δύο φορές την βδομάδα σούπερμαρκετ κ θα φορτίζεις, ή θα το αφήνεις σε ένα πάρκιν στο κέντρο και θα στο δίνουν φορτισμένο.
Όταν η ταχύτητα φόρτισης ανέβει η διαδικασία θα είναι σχεδόν αντίστοιχη με την επίσκεψη στο βενζινάδικο.
Ξανά:
“Ηλεκτροκίνηση – Μαγκανιώτης: “Το δίκτυο επαρκεί για την φόρτιση”
Η παραδοχή επάρκειας προϋποθέτει δημιουργία πλήρους μητρώου φορτιστών και στο έπακρο αξιοποίηση έξυπνων φορτιστών και έξυπνων δικτύων. Δηλαδή θα βάλεις φορτιστή 22kW σπίτι σου και θα φορτίζεις στην πραγματικότητα τόσο-όσο επιλέξει ο διαχειριστής του δικτύου και κατά προτίμηση βράδυ ώστε να εξασφαλιστεί η πολυπόθητη επάρκεια και σταθερότητα. Στο δε εθνικό οδικό δίκτυο της Ελλάδας η δέσμευση είναι για 600kW εγκατεστημένη ισχυ ανά 60χλμ μέχρι το 2035 - δηλαδή όσο χρειάζεται για να φορτίζουν 4 τέσλα ταυτόχρονα στους ταχυφορτιστές τους ενώ στις γειτονιές η δέσμευση είναι για μόλις 1kW κοινόχρηστων φορτιστών, δηλαδή για να φορτίσεις ένα τεσλα θα χρειάζεσαι καμιά 50αριά ώρες ... Υπό αυτές τις προϋποθέσεις, ναι υπάρχει επάρκεια.
Το ότι σε μια σεισμογενή χώρα με το δικό μας ανάγλυφο και δημογραφικά χαρακτηριστικά ουδείς ενδιαφέρεται για το τι θα συμβεί όταν εξαρτήσεις ΚΑΙ την διαφυγή του πληθυσμού του λεκανοπεδίου από την ηλεκτροδότηση σε περίπτωση μιας φυσικής καταστροφής ανήκει στον τομέα της ψυχοπαθολογίας. Όπως άλλωστε και το ότι ορισμένοι δεν βλέπουν τίποτα το παράδοξο και επισφαλές στο να κάνουν υπολογισμούς επαναφόρτισης βάσει εναπομείνασας μπαταρίας 5% στα ταξίδια τους έχοντας μάλιστα μέσα στο αμάξι την οικογένεια τους.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
- Αναρωτηθείτε πόσο τραχανοπλαγιάδες σας θεωρούν (ειδικά οι ναι-μεν-αλλάδες και ισαποστάκιδες του τύπου "ναι αλλά εγώ πάντα έλεγα να το φορτίζεται σπίτι", "τα ηλεκτρικά έχουν μερικούς περιορισμούς", "αυτό ήταν ήδη γνωστό" κτλ κτλ.)
Επειδη προφανως αναφερεσαι σε εμενα, μιας και γραφω αρκετα τις τελευταιες ημερες, να πω οτι εισαι ελευθερος να ανατρεξεις σε ΟΛΑ τα ποστ μου, οπου παντα εχω ως σημειο εναρξης της κουβεντας για αποκτηση ηλεκτρικου αυτοκινητου, το "πρεπει να υπαρχει ηλεκτροδοτουμενη θεση σταθμευσης στο σπιτι ή στον χωρο εργασιας".
Οποτε μαλλον εισαι "ξεχασιαρης" οποτε σε βολευει.Να αναφερεσαι στο πλεονεκτημα της δωρεαν φορτισης στους ταχυφορτιστες, ας το πουμε μια ακομα φορα, ειναι απλα αστειο. Ηταν ενα promo, που καλως το εκμεταλλευτηκαν οσοι το απολαυσαν, καλως το προσεφερε η εταιρεια, ολοι ηξεραν οτι εχει ημερομηνια ληξης. Οποιος πιστευε οτι θα συνεχισει εσαει ηταν κουτος και οποιος επαιρνε στα σοβαρα αυτο το επιχειρημα ως πλεονεκτημα, ακομα πιο κουτος. Παραμενει ομως το δικτυο ταχυφορτιστων της τεσλα, ως με διαφορα το καλυτερο στην ελλαδα. Επομενως, ακομα και επι πληρωμη, ειναι συγκριτικο πλεονεκτημα των αυτοκινητων της μαρκας αυτης. Οταν (προσεξε με, δεν λεω "εαν") ανοιξει το δικτυο της και σε αλλα αυτοκινητα στην ελλαδα, τοτε θα αλλαξουν οι οροι της συζητησης.
Καλημερα!
-
Τεσλα ρε..... Φαντάζομαι οι επικριτές δεν θα τολμήσουν να αγοράσουν ηλεκτρικό.
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Οπότε ναι, θα κυριαρχήσουν σε βάθος χρόνου, αλλά αν δεν είχαν μπεί τα εντελώς arbitrary πλάνα απαγόρευσης πώλησης θερμικών από το 2035, τα επιδόματα, τα πρόστιμα λόγω ρύπων κτλ, η τεχνολογία αυτή θα ήταν σε νηπιακό στάδιο εξέλιξης και θα πουλούσαν μόνο σε κάτι woke celebrities τύπου Leo στο Hollywood.
Μου θυμιζει πολυ κουβεντες που εχουν γινει για την εξαπλωση των υβριδικων στη δεκαετια του '90-00'
-
Dettol, κάθε φορά που σε διαβάζω νιώθω μια απολύμανση αλλά πέρα απο αυτό , έχεις tesla;, δεν θυμάμαι έχω χάσει τον μπουσουλα
-
@lap said in TESLA FORUM:
Dettol, κάθε φορά που σε διαβάζω νιώθω μια απολύμανση αλλά πέρα απο αυτό , έχεις tesla;, δεν θυμάμαι έχω χάσει τον μπουσουλα
νοικιασα 2 τριημερα, ενα 3 LR και ενα Y LR και εχω παραγγειλει Y LR
-
Respect
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
- Αναρωτηθείτε πόσο τραχανοπλαγιάδες σας θεωρούν (ειδικά οι ναι-μεν-αλλάδες και ισαποστάκιδες του τύπου "ναι αλλά εγώ πάντα έλεγα να το φορτίζεται σπίτι", "τα ηλεκτρικά έχουν μερικούς περιορισμούς", "αυτό ήταν ήδη γνωστό" κτλ κτλ.)
Επειδη προφανως αναφερεσαι σε εμενα, μιας και γραφω αρκετα τις τελευταιες ημερες, να πω οτι εισαι ελευθερος να ανατρεξεις σε ΟΛΑ τα ποστ μου, οπου παντα εχω ως σημειο εναρξης της κουβεντας για αποκτηση ηλεκτρικου αυτοκινητου, το "πρεπει να υπαρχει ηλεκτροδοτουμενη θεση σταθμευσης στο σπιτι ή στον χωρο εργασιας".
Οποτε μαλλον εισαι "ξεχασιαρης" οποτε σε βολευει.Να αναφερεσαι στο πλεονεκτημα της δωρεαν φορτισης στους ταχυφορτιστες, ας το πουμε μια ακομα φορα, ειναι απλα αστειο. Ηταν ενα promo, που καλως το εκμεταλλευτηκαν οσοι το απολαυσαν, καλως το προσεφερε η εταιρεια, ολοι ηξεραν οτι εχει ημερομηνια ληξης. Οποιος πιστευε οτι θα συνεχισει εσαει ηταν κουτος και οποιος επαιρνε στα σοβαρα αυτο το επιχειρημα ως πλεονεκτημα, ακομα πιο κουτος. Παραμενει ομως το δικτυο ταχυφορτιστων της τεσλα, ως με διαφορα το καλυτερο στην ελλαδα. Επομενως, ακομα και επι πληρωμη, ειναι συγκριτικο πλεονεκτημα των αυτοκινητων της μαρκας αυτης. Οταν (προσεξε με, δεν λεω "εαν") ανοιξει το δικτυο της και σε αλλα αυτοκινητα στην ελλαδα, τοτε θα αλλαξουν οι οροι της συζητησης.
Καλημερα!
Καλημέρα. Δεν υπάρχει λόγος προσωποποίησης. Είστε πολλοί οι ηλετροχτυπημένοι άλλωστε. Απλά επειδή ενδιαφέρομαι για τα ηλεκτροκίνητα (για τους σωστούς και όχι τους λάθους λόγους) διαβάζω αρκετά σχόλια σε κοινότητες φανμποιζ στις οποίες κρυφακούω - έτσι μπορώ να διακρίνω μια συγκεκριμένη ομοείδεια στις αντιδράσεις.
Πάντως έτσι κι αλλιώς το κύριο πεδίο εφαρμογής της αναφοράς μου ήταν περισσότερο τα "αμερόληπτα" αυτοκινητιστικά σάιτς κτλ. Δηλαδή το πως επιλέγουν να διατηρούν συγκεκριμένες ειδήσεις στον αφρό όταν αυτές ευνοούν τα πουλέν τους και πως χαντακώνουν εκείνες που κρίνονται βλαπτικές, αυτολογοκρινόμενοι. Πρακτικές αθλητικών φυλλάδων περασμένων δεκαετιών.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Ξανά:
“Ηλεκτροκίνηση – Μαγκανιώτης: “Το δίκτυο επαρκεί για την φόρτιση”
Η παραδοχή επάρκειας προϋποθέτει
θυμάμαι το 1900 όταν ο ford έβγαλε το T όλοι οι καουμποις είχαν πει, είναι αδύνατον να ασφαλτοστρωθεί ο μισός πλανήτης και ταυτόχρονα να σκάψεις τεράστιες τρύπες στον ωκεανό για να βρεις πετρέλαια, να τα μεταφέρεις στο διυλιστήριο με γκαζάδικο, να τα βάλεις σε φορτηγά, να τα μοιράσεις σε βενζινάδικα για να κινηθεί ένα όχημα με ταχύτητα χελώνας.
Άλογο και πάλι άλογο, έχει και ελάχιστη συντήρηση και πολύ καλή αίσθηση ελευθερίας συν οτι πάει παντού, την συνέχεια την γνωρίζουμε όλοι....
-
@ataim said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
Ξανά:
“Ηλεκτροκίνηση – Μαγκανιώτης: “Το δίκτυο επαρκεί για την φόρτιση”
Η παραδοχή επάρκειας προϋποθέτει
θυμάμαι το 1900 όταν ο ford έβγαλε το T όλοι οι καουμποις είχαν πει, είναι αδύνατον να ασφαλτοστρωθεί ο μισός πλανήτης και ταυτόχρονα να σκάψεις τεράστιες τρύπες στον ωκεανό για να βρεις πετρέλαια, να τα μεταφέρεις στο διυλιστήριο με γκαζάδικο, να τα βάλεις σε φορτηγά, να τα μοιράσεις σε βενζινάδικα για να κινηθεί ένα όχημα με ταχύτητα χελώνας.
Άλογο και πάλι άλογο, έχει και ελάχιστη συντήρηση και πολύ καλή αίσθηση ελευθερίας συν οτι πάει παντού, την συνέχεια την γνωρίζουμε όλοι....
Για τον μερακλή που πούλησε τα άλογα και τους στάβλους του αγοράζοντας το 1908 ένα Model T για να κινείται αποτελεσματικά, φτηνά και γρήγορα στην άγρια αμερικανική δύση υποστηρίζοντας την καθολική ανωτερότητα του ως μεταφορικού μέσου για ΤΟΤΕ έχεις να μας πεις κάτι?
-
Χθες πάρκαρε εξω απο το σπίτι μου ενα model S 100D (700 άλογα) με σουηδικές πινακίδες , κάναμε μια συζήτηση και μου είπε οτι το συγκεκριμένο αγοράστηκε 45000 € μεταχειρισμένο με 90000 χλμ και ΙΣΟΒΙΑ ΔΩΡΕΑΝ χρήση των ταχυφορτιστών ,τζάμπα ήρθε απο την Σουηδία τζάμπα θα γυρίσει ...
Δεν τον ρώτησα μεχρι πια χρονολογία ίσχυε για να το εχω υπόψη γιατί σαν εμφάνιση ήταν καταπληκτικό (μολυβί χρώμα ) .
Εξηγούνται έτσι και κατι βιντεάκια στο youtube που τα αγοράζουν με άπειρα χλμ και τους αλλάζουν μπαταρίες κλπ
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Πάντως έτσι κι αλλιώς το κύριο πεδίο εφαρμογής της αναφοράς μου ήταν περισσότερο τα "αμερόληπτα" αυτοκινητιστικά σάιτς κτλ. Δηλαδή το πως επιλέγουν να διατηρούν συγκεκριμένες ειδήσεις στον αφρό όταν αυτές ευνοούν τα πουλέν τους και πως χαντακώνουν εκείνες που κρίνονται βλαπτικές, αυτολογοκρινόμενοι. Πρακτικές αθλητικών φυλλάδων περασμένων δεκαετιών.
Με ολον το σεβασμο σε οσους εργαζονται σε τετοια εντυπα/σαιτς, αλλα ποιος ασχολειται μαζι τους πλεον;
Τα μονα που ακολουθω ειναι το cartalk του "δικου μας" dimsabas και το autoholix, που προσφερουν καθαρα προσωπικες απο την μερια ενος χρηστη/οδηγου. Απο εκει και περα υπαρχει τετοια πληθωρα καναλιων στο youtube οπου μπορεις να μαθεις ΟΤΙ θες για ενα αυτοκινητο. Βλεπεις τους λογους για τους οποιους το εκθειαζουν και για αυτους που το κατακρινουν και αποφασιζεις τι εχει σημασια για εσενα. Βλεπεις ανθρωπους διαφορετικων διαπλασεων να καθονται μεσα και ξερεις αν θα χωρας εσυ και η οικογενεια σου. Βγαζουν μεζουρες και μετρανε ολες τις διαστασεις του πορτ μπαγαζ ωστε να ξερεις αν χωρανε οι αποσκευες σου.Ειδικα μαλιστα στα ηλεκτρικα αυτοκινητα οπου η εμβελεια ειναι κατι που απασχολει ολους τους επιδοξους αγοραστες, υπαρχουν καναλια (ο bjorn ισως ειναι ο πιο γνωστος απο αυτους) που εχουν κατσει και εχουν κανει range tests υπο ενα σωρο συνθηκες, ταχυτητες κτλπ.
Τελος, να αναφερω οτι οπως υπαρχουν περιοδικα/σαιτς που εκθειαζουν τα τεσλα, ετσι υπαρχουν και αρκετα που τα θαβουν ή που αναφερουν με τεραστιους τιτλους οποιοδηποτε αρνητικο. Καλως ή κακως η τεσλα "πουλαει" στο αναγνωστικο κοινο (τουλαχιστον στην ελλαδα, οπου ειναι σχετικα new entry) οποτε τα σαιτ θελουν τα κλικς.
-
Σε όσους πιστεύουν ότι θα γίνουμε η Δανία του νότου σε 10 μόλις χρόνια, και ότι θα ξεφυτρώνουν σαν τα καρτούν πολυώροφα γκαράζ με βαρβάτους φορτιστές σε κάθε θέση, καθώς και ανάπτυξη των ελεύθερων οικοπέδων με τοποθέτηση φορτιστών για όλους, ας αλλάξουν πλευρό και ας προσγειωθούν στην σκληρή πραγματικότητα. Για να τα κάνεις αυτά χρειάζεσαι δύο πράγματα : ελεύθερους χώρους και χρήμα, αμφότερα σε δριμύτατη ανεπάρκεια. Και όταν γίνουν, θα θες πολύ χρήμα και χρόνο για να τα χρησιμοποιήσεις. Ανέξαρτήτως Τέσλα, η οποία έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, και έχει ακόμη προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, η πικρή αλήθεια είναι ότι για το πόπολο που παρκάρει όπως όπως και όπου βρει, η ηλεκτροκίνηση είναι ένα κρύο ανέκδοτο και θα παραμείνει έτσι για αρκετά χρόνια.
Και εδώ ερχόμαστε στην ανεκδιήγητη απόφαση της ΕΕ που σου βάζει το πιστόλι στον κρόταφο και σου λέει : 'από αύριο (2035), μόνο ηλεκτρικά, και αυτά που ήξερες ξέχνατα'. -
Η απόφαση της ΕΕ για κατάργηση των ΙΧ με ορυκτά καύσιμα είναι αυτοκτονική αν αναλογιστούμε ότι πέρα των υποδομών πυροβολάει τα πόδια των εγχώριων κατασκευαστών και της εφοδιαστικής αλυσίδας αυτών.
Από εκεί και πέρα μερικοί συμπολίτες μας αισθάνονται έξυπνοι γιατί επέλεξαν ηλεκτρικά -έναντι των χαζών που τα απέφυγαν- και μερικοί αισθάνονται ομοίως έξυπνοι γιατί κατάλαβαν την απάτη και τα απέφυγαν -έναντι πάλι των χαζών που τα απόκτησα-.
Για αυτό οι ψυχολόγοι θησαυρίζουν !
-
Θα απαγορεύσουν τα ορυκτά καύσιμα, θα επιτρέψουν τα ανανεώσιμα καύσιμα (χαχαχα) για τα θερμικά.
επίσης θα πετάγεσαι 2 φορές την εβδομάδα στο σουπερμαρκετ να φορτίσεις, αλλά δεν θα το έχει σκεφτεί κανένας άλλος οπότε μια χαρά, πάντα θα βρίσκεις θέση μαζί με τα ψώνια, αλλίως θα πληρώνεις γκαράζ για να στο φορτίσουν για να το αφήσεις μετά στα στενά στο Παγκράτι...
επίσης BTW δεν έχετε βαρεθεί συνέχεια τις ίδιες ατέρμονες συζητήσεις;
α ναι και η Ελλάδα που δεν μπορεί να κάνει τα βασικά αυτές τις μέρες, σε 10 χρόνια θα έχει ευρωπαικές υποδομές φόρτισης.
-
@vagnar said in TESLA FORUM:
επίσης BTW δεν έχετε βαρεθεί συνέχεια τις ίδιες ατέρμονες συζητήσεις;
οταν δουλευεις μεσα στον καυσωνα, πρεπει καπως να περασει το καλοκαιρι
-
σας έδωσα πριν το παράδειγμα με το μοντελ τ και τότε κάποιοι θεωρούσαν αδύνατη την επικράτηση αυτού του τρόπου μετακίνησης για διάφορους λόγους αλλά ξεπεράστηκαν όλοι.
Σήμερα μιλάμε για το αν μπορούμε να βάλουμε φορτιστές στα υπόγεια πάρκιν και αυτό είναι το μόνο; πρόβλημα; Εγώ δεν το βλέπω καν σαν ζήτημα και εξηγώ: Όταν πας σε ένα βενζινάδικο περιμένεις συνήθως πέντε λεπτά να εξυπηρετηθεί ο μπροστινός σου μέχρι να έρθει η σειρά σου, σε γενικές γραμμές σε λιγότερο από 10 λεπτά έχεις ξεμπερδέψει με τον ανεφοδιασμό, ο οποίος όμως αφορά 2 με 3 αυτοκίνητα σε κάθε θέση ανεφοδιασμού.
Αντίστοιχα αν ένας πολυώροφος χώρος στάθμευσης μετατραπεί σε κέντρο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορεί να εξυπηρετεί δεκάδες αυτοκίνητα ταυτόχρονα τα οποία θα χρειάζονται σίγουρα περισσότερο χρόνο αναμονής για την φόρτιση όμως θα μπορεί να εξυπηρετεί ταυτόχρονα πολύ μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων κάτι που αυτή την στιγμή είναι αδύνατο, να έχουμε δηλαδή 100 αντλίες καυσίμου σε ένα κτήριο.Συνεπώς το "πρόβλημα" της φόρτισης δεν υφίσταται από την στιγμή που δημιουργηθούν οι παραπάνω υποδομές.
Επίσης για τους αρνητές της συγκεκριμένης τεχνολογίας θα δώσω τα εξής παραδείγματα μπας και καταλάβουν πόσο άστοχη είναι η συγκεκριμένη συζήτηση:
Α. Η ανθρωπότητα με την έλευση των ορυκτών καυσίμων εξέλιξε κινητήρες εσωτερικής καύσης για να καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης
Β. Ας πούμε τελείως θεωρητικά ότι η ανθρωπότητα είχε αναπτύξει αυτοκίνητα με μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες με καύσιμη ύλη το ουράνιο. Με 5γρ θα είχαμε αυτονομία 1 έτος και μπορεί και καλές ενεργειακές αποδόσεις. Αυτό όμως δεν έχει συμβεί.
Γ. Ας πούμε ότι είχαν αναπτυχθεί κινητήρες υδρογόνου, θα είχαμε αντίστοιχες με τα του πετρελαίου αυτονομίες αλλά ίσως κακή ενεργειακή απόδοση.Οι παραπάνω λύσεις, αν εφαρμόζονταν φαίνονται αντίστοιχες αλλά δεν είναι, καθώς από τις παραπάνω μόνο το υδρογόνο είναι ανανεώσιμο καύσιμο, δηλαδή δεν καταναλώνεται αλλά ανακυκλώνεται με φυσικό τρόπο, συνεπώς η τρίτη λύση είναι η μόνη βιώσιμη. Οι δύο πρώτες τελειώνουν όταν εξαντληθεί ο αντίστοιχος ορυκτός πόρος....
Αυτή είναι και η πιο σημαντική παράμετρος, η ημερομηνία λήξης μιας τεχνολογίας.
TESLA FORUM