Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CarTalk.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CarTalk.gr
    • 1
    • 2
    • 230
    • 231
    • 232
    • 233
    • 234
    • 416
    • 417
    • 232 / 417
    Περί αυτοκίνησης
    114
    8331
    275247
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • argyn
      argyn @dimsabas last edited by argyn

      @dimsabas said in CarTalk.gr:

      https://cartalk.gr/pos-einai-zoi-ena-ilektriko-meta-apo-enan-chrono-chrisis/

      Αρχικά συγχαρητήρια στον άνθρωπο που έγραψε την προσωπική του αλήθεια - και σε εσένα που την δημοσίευσες προφανώς αυθεντικά χωρίς φτιασιδώματα.

      Τι μας είπε ο άνθρωπος αυτός μεταξύ άλλων, ενάντια σε κάθε οικοχονδριακή εμμονή?

      • Ότι μια ηλεκτρική μαούνα βάρους 2 τόνων και μήκους 4.4 μέτρων αγοράστηκε αποκλειστικά σχεδόν για τις καθημερινές μετακινήσεις ενός και μόνο ατόμου σε απόσταση 70χλμ εντός μητροπολιτικής περιοχής Αθηνών.

      • Ότι λόγω ακαταλληλότητας του ηλεκτρικού στα ταξίδια και στις διακοπές προτιμά το θερμικό της οικογένειας.

      • Ότι θεωρεί απαραίτητη την ύπαρξη οικιακού φορτιστή.

      Ένας πολέμιος των ηλεκτρικών διαβάζοντας την δημοσίευση νομίζω ότι απλά θα σχολίαζε: "ρε συ! αυτοί μαρτυράνε χωρίς ξύλο!!!"

      Το δικό μου σχόλιο είναι ότι καλά θα κάνουν οι ινφλουένσερς, τα φανμπόιζ και οι αυτολογοκρινόμενοι ή, ακόμα χειρότερα, οι γραμμιτζίδες δημοσιογράφοι να παραδειγματιστούν, να γειωθούν με την πραγματικότητα και να ξεκινήσουν να γράφουν αλήθειες διαχωρίζοντας τις προσωπικές τους προτιμήσεις από τις δυνατότητες και τις ανάγκες της πλειονότητας των αναγνωστών τους.

      R 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lap last edited by

        Οκ μη πάρεις Τέσλα.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • R
          red_monster @criuser last edited by

          @criuser said in CarTalk.gr:

          Για τέτοιες διαδρομές ένα ντίζελ θα έκαιγε κάτω από 6 λίτρα, άρα η διαφορά θα ήταν κάπου 800 ευρώ για τα 17000 χλμ.

          Δεν το λες και λίγο, αλλά δεν θέλεις δεύτερο αμάξι για εκδρομές και για διακοπές...

          Ασε που για τέτοιες λογικές ένα φίλος που ζει επαρχία πήρε ένα Πάντα βανάκι 4ετίας με 7000 + ΦΠΑ ντίζελ και δεν καίει τίποτα...

          Γιατί ένα τόσο μεγάλο αμάξι για να πηγαίνει 1 άτομο στην δουλειά του μόνο, χαραμίζεται...

          Να σημειώσω όμως ότι το αυτοκίνητο δεν το πήραμε για εξοικονόμηση χρημάτων. Σίγουρα είναι ένα δεδομένο αλλά δε δίνεις κοντά στα 50 χιλιάρικα για να εξοικονομήσεις χρήματα. Το αγοράσαμε επειδή μας άρεσε η οδήγηση ενός ηλεκτροκίνητου. Η ευκολία κι η ηρεμία της οδήγησης είναι αυτό που μας τράβηξε. Στη σύζυγο άρεσε πάρα πολύ και το σχήμα του μέσα-έξω, εμένα ήταν αδιάφορο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • R
            red_monster @argyn last edited by

            @argyn said in CarTalk.gr:

            @dimsabas said in CarTalk.gr:

            https://cartalk.gr/pos-einai-zoi-ena-ilektriko-meta-apo-enan-chrono-chrisis/

            Αρχικά συγχαρητήρια στον άνθρωπο που έγραψε την προσωπική του αλήθεια - και σε εσένα που την δημοσίευσες προφανώς αυθεντικά χωρίς φτιασιδώματα.

            Τι μας είπε ο άνθρωπος αυτός μεταξύ άλλων, ενάντια σε κάθε οικοχονδριακή εμμονή?

            • Ότι μια ηλεκτρική μαούνα βάρους 2 τόνων και μήκους 4.4 μέτρων αγοράστηκε αποκλειστικά σχεδόν για τις καθημερινές μετακινήσεις ενός και μόνο ατόμου σε απόσταση 70χλμ εντός μητροπολιτικής περιοχής Αθηνών.

            • Ότι λόγω ακαταλληλότητας του ηλεκτρικού στα ταξίδια και στις διακοπές προτιμά το θερμικό της οικογένειας.

            • Ότι θεωρεί απαραίτητη την ύπαρξη οικιακού φορτιστή.

            Ένας πολέμιος των ηλεκτρικών διαβάζοντας την δημοσίευση νομίζω ότι απλά θα σχολίαζε: "ρε συ! αυτοί μαρτυράνε χωρίς ξύλο!!!"

            Το δικό μου σχόλιο είναι ότι καλά θα κάνουν οι ινφλουένσερς, τα φανμπόιζ και οι αυτολογοκρινόμενοι ή, ακόμα χειρότερα, οι γραμμιτζίδες δημοσιογράφοι να παραδειγματιστούν, να γειωθούν με την πραγματικότητα και να ξεκινήσουν να γράφουν αλήθειες διαχωρίζοντας τις προσωπικές τους προτιμήσεις από τις δυνατότητες και τις ανάγκες της πλειονότητας των αναγνωστών τους.

            Έχουμε γράψει πολλάκις, ότι τα ηλεκτρικά και δη τα μη τέσλα έρχονται με μερικούς περιορισμούς, αδιάφορους για μερικούς, σοβαρούς για άλλους. Τώρα γιατί αυτό δεν γίνεται κατανοητο είναι απορίας άξιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dettol last edited by

              Ο αναγνωστης που εγραψε το αρθρο, προφανως εχει ακομα μεγαλυτερο αυτοκινητο (θερμικο οπως λεει ο ιδιος) το οποιο χρησιμοποιει για τα ταξιδια του. Δικαιωμα του να χρησιμοποιει τα αυτοκινητα του οπως αυτος θελει.
              Θα μπορουσε να κανει ταξιδια με αυτο; Προφανως και ναι (αρκει να τους αρκουν οι χωροι του)! Επιλεγει να μην το κανει. Για αλλους αμαξι 4.4μ ειναι υπεραρκετο για οικογενειακο, για αλλους (π.χ. ακομα και 2 μικρα παιδια με καθισματακια και καροτσια) θεωρειται "μικρο".

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Γενέθλια: άλλοι βάζουν κεράκια, η ABT έβαλε 760 ίππους. Ό,τι έχει ο καθένας...

                https://cartalk.gr/abt-giortazei-dekata-genethlia-tou-audi-rs7-760-ippous/

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Εμφάνιση από τα παλιά, μηχανικά μέρη Miata. Σκέφτεσαι τίποτα καλύτερο;

                  https://cartalk.gr/mitsuoka-himiko-einai-ena-mazda-mx-5-pou-anapolei-palia/

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    To σχόλιο μου αφορούσε μόνο το γεγονός ότι η εξοικονόμηση 1600 ή πόσο έγραψε σε σχέση με ένα απλό θερμικό βενζίνης, δεν ισχύει.

                    Αφ΄ ενός γιατί σε αυτά τα λεφτά και με αυτό τον όγκο, αλλά και με αυτές τις διαδρομές, μπορούσε να πάρει ένα υβριδικό Κορόλα Κρός και να έχει διαφορά τιμής 20000 και πλέον με όφελος στα 500 ευρώ, ή πάλι κερδίζοντας 20000 ένα ντίζελ ίδιου όγκου με το ίδιο ποσό σαν διαφορά καυσίμου.

                    Οπότε η μόνη επιλογή, είναι ότι ξοδεύει γιατί του αρέσει η ηλεκτροκίνηση.

                    Και καλά κάνει...

                    Γνωρίζω άτομο που για λόγους κοινωνικού πρεστίζ έχει πανάκριβο γερμανικό ηλεκτρικό και πάει με αυτό σε κοινωνικές εκδηλώσεις στην Αθήνα, αλλά στα ταξίδια του, πάει με θερμικά.

                    Δεν νομίζω όμως ότι αυτές οι επιλογές αφορούν τους υπόλοιπους που θέλουμε ένα αμάξι για τα πάντα.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                    Εμαθα...

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      ΤΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
                      Και full hybrid; Και πραγματικό off-road animal με όνομα βαρύ σαν ιστορία; Κι όλα αυτά κάτω από 30 χιλιάρικα;

                      https://cartalk.gr/odigoume-afti-tin-evdomada-2/

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Προβλέπω κράξιμο.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol @criuser last edited by

                          @criuser said in CarTalk.gr:

                          To σχόλιο μου αφορούσε μόνο το γεγονός ότι η εξοικονόμηση 1600 ή πόσο έγραψε σε σχέση με ένα απλό θερμικό βενζίνης, δεν ισχύει.

                          Αφ΄ ενός γιατί σε αυτά τα λεφτά και με αυτό τον όγκο, αλλά και με αυτές τις διαδρομές, μπορούσε να πάρει ένα υβριδικό Κορόλα Κρός και να έχει διαφορά τιμής 20000 και πλέον με όφελος στα 500 ευρώ, ή πάλι κερδίζοντας 20000 ένα ντίζελ ίδιου όγκου με το ίδιο ποσό σαν διαφορά καυσίμου.

                          Οπότε η μόνη επιλογή, είναι ότι ξοδεύει γιατί του αρέσει η ηλεκτροκίνηση.

                          Και καλά κάνει...

                          Γνωρίζω άτομο που για λόγους κοινωνικού πρεστίζ έχει πανάκριβο γερμανικό ηλεκτρικό και πάει με αυτό σε κοινωνικές εκδηλώσεις στην Αθήνα, αλλά στα ταξίδια του, πάει με θερμικά.

                          Δεν νομίζω όμως ότι αυτές οι επιλογές αφορούν τους υπόλοιπους που θέλουμε ένα αμάξι για τα πάντα.

                          απο περιεργεια, ποιο ειναι το πανακριβο γερμανικο ηλεκτρικο;

                          R C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster @dettol last edited by

                            @dettol said in CarTalk.gr:

                            @criuser said in CarTalk.gr:

                            To σχόλιο μου αφορούσε μόνο το γεγονός ότι η εξοικονόμηση 1600 ή πόσο έγραψε σε σχέση με ένα απλό θερμικό βενζίνης, δεν ισχύει.

                            Αφ΄ ενός γιατί σε αυτά τα λεφτά και με αυτό τον όγκο, αλλά και με αυτές τις διαδρομές, μπορούσε να πάρει ένα υβριδικό Κορόλα Κρός και να έχει διαφορά τιμής 20000 και πλέον με όφελος στα 500 ευρώ, ή πάλι κερδίζοντας 20000 ένα ντίζελ ίδιου όγκου με το ίδιο ποσό σαν διαφορά καυσίμου.

                            Οπότε η μόνη επιλογή, είναι ότι ξοδεύει γιατί του αρέσει η ηλεκτροκίνηση.

                            Και καλά κάνει...

                            Γνωρίζω άτομο που για λόγους κοινωνικού πρεστίζ έχει πανάκριβο γερμανικό ηλεκτρικό και πάει με αυτό σε κοινωνικές εκδηλώσεις στην Αθήνα, αλλά στα ταξίδια του, πάει με θερμικά.

                            Δεν νομίζω όμως ότι αυτές οι επιλογές αφορούν τους υπόλοιπους που θέλουμε ένα αμάξι για τα πάντα.

                            απο περιεργεια, ποιο ειναι το πανακριβο γερμανικο ηλεκτρικο;

                            taycan ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Κόκκινο τέρας, το πήρες τελικά;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster @lap last edited by

                                @lap said in CarTalk.gr:

                                Κόκκινο τέρας, το πήρες τελικά;

                                Είχε ένα m3lr στα 46,8k που με έβαλε σε τρομερό δίλημμα γιατί έχω πει στον εαυτό μου να περιμένει μέχρι την αλλαγή του μοντέλου (πρακτικά δεν το χρειάζομαι ακόμα).
                                Αφού δεν υπέκυψα υποθέτω ότι θα περιμένω λίγο ακόμα. 🤠

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimsabas @red_monster last edited by dimsabas

                                  Από το κακό στο χειρότερο πάει η Lotus. Ούτε πωλήσεις, ούτε ελπίδα για μελλοντική ανάκαμψη αν διώξει 200 υπαλλήλους.

                                  https://cartalk.gr/lotus-poulise-mono-576-aftokinita-kovei-200-theseis-ergasias/

                                  https://cartalk.gr/

                                  D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas @dimsabas last edited by

                                    Όποιου του μέλλει να πνιγεί, ποτέ του δεν πεθαίνει.

                                    Youtube Video

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • cirus
                                      cirus @dimsabas last edited by

                                      @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                      Από το κάτω στο χειρότερο πάει η Lotus. Ούτε πωλήσεις, ούτε ελπίδα για μελλοντική ανάκαμψη αν διώξει 200 υπαλλήλους.

                                      https://cartalk.gr/lotus-poulise-mono-576-aftokinita-kovei-200-theseis-ergasias/

                                      Απλά θέμα χρόνου να μπει στο χρονοντούλαπο μία ιστορική μάρκα

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • diego1960
                                        diego1960 last edited by

                                        Αν είναι να γίνει ηλεκτρική, καλύτερα λουκέτο. Δεν της αξίζει αυτή η κατάντια.

                                        Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • cirus
                                          cirus @diego1960 last edited by

                                          @diego1960 said in CarTalk.gr:

                                          Αν είναι να γίνει ηλεκτρική, καλύτερα λουκέτο. Δεν της αξίζει αυτή η κατάντια.

                                          Ισα ίσα που θα ήταν καλό

                                          η Lotus ανεδειξε πρώτη την ανάγκη για χαμήλωμα βάρους και ξήλωμα των μη αναγκαίων σε όλους τους άλλους κατασκευαστές που την μιμήθηκαν. Ηταν πρωτοπόρος και καινοτόμος

                                          Δεν θα ήταν ωραίο να έκανε κάτι παρόμοιο και στα ηλεκτρικά. Ευσεβής πόθοι, ξέρω

                                          Cirus the virus

                                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus @cirus last edited by

                                            @cirus said in CarTalk.gr:

                                            η Lotus ανεδειξε πρώτη την ανάγκη για χαμήλωμα βάρους και ξήλωμα των μη αναγκαίων σε όλους τους άλλους κατασκευαστές που την μιμήθηκαν. Ηταν πρωτοπόρος και καινοτόμος

                                            Βασικά σχεδόν κανείς δεν την μιμήθηκε. Στην δε F1, όποιος ήθελε να ζήσει δεν οδηγούσε για την lotus, για αυτόν τον λόγο. Πάντως η 1η της προσπάθεια στα ηλεκτρικά, το SUV, δεν έχει διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές. Θα είναι μεγάλο κρίμα αν κλείσει η ιστορική Lotus, αλλά δεν θα κλείσει γιατί ανήκει σε κινεζικό κολοσσό. Προσωπικά πάντως η Elise δεν μου άρεσε ιδιαίτερα όταν την οδήγησα...

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 230
                                            • 231
                                            • 232
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 232 / 417
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr