-
@georgekn said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gaston88 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα παιδία! Νέος στο φόρουμ. Ψάχνω στο thread για την κατανάλωση που έχει το χιλιαρι S-CROSS αλλα δε βρίσκω κάτι, νομίζω οι περισσότεροι εδω εχουν το diesel
Ξέρει κανείς χλμ/ λιτρο που βγάζει το SX4 S-Cross 1.0 Boosterjet 112 HP του 2016-20 ?
Και αν γενικότερα καίει λάδι?ΟΚ ωραίο site ευχαριστώ αλλά θα ήθελα και κάποιον κάτοχο να μας πεί τη γνώμη/εμπειρία του
-
@gaston88 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
ΟΚ ωραίο site ευχαριστώ αλλά θα ήθελα και κάποιον κάτοχο να μας πεί τη γνώμη/εμπειρία του
Δηλαδή δεν σου κάνει ο μέσος όρος από 52 αυτοκίνητα που έχει το spritmonitor και προτιμάς να ακούσεις την εμπειρία ενός τυχαίου άγνωστου...
-
@harisma23 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gaston88 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
ΟΚ ωραίο site ευχαριστώ αλλά θα ήθελα και κάποιον κάτοχο να μας πεί τη γνώμη/εμπειρία του
Δηλαδή δεν σου κάνει ο μέσος όρος από 52 αυτοκίνητα που έχει το spritmonitor και προτιμάς να ακούσεις την εμπειρία ενός τυχαίου άγνωστου...
καλά ρε συ δεν είπε κάτι κακό. Απλά θελει να διαβάσει και ενα κείμενο από έναν κάτοχο. Δεν αμφισβήτησε το site. Ουτε είναι κακό να γράψει κάποιος κάτοχος όχι μονο για κατανάλωση αλλά και εντυπώσεις
-
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@harisma23 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gaston88 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
ΟΚ ωραίο site ευχαριστώ αλλά θα ήθελα και κάποιον κάτοχο να μας πεί τη γνώμη/εμπειρία του
Δηλαδή δεν σου κάνει ο μέσος όρος από 52 αυτοκίνητα που έχει το spritmonitor και προτιμάς να ακούσεις την εμπειρία ενός τυχαίου άγνωστου...
καλά ρε συ δεν είπε κάτι κακό. Απλά θελει να διαβάσει και ενα κείμενο από έναν κάτοχο. Δεν αμφισβήτησε το site. Ουτε είναι κακό να γράψει κάποιος κάτοχος όχι μονο για κατανάλωση αλλά και εντυπώσεις
Δε νομίζω πάντως ότι θα βρει και κάτοχο με 1.0 boosterjet εδώ μέσα...
-
@georgekn said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@harisma23 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gaston88 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
ΟΚ ωραίο site ευχαριστώ αλλά θα ήθελα και κάποιον κάτοχο να μας πεί τη γνώμη/εμπειρία του
Δηλαδή δεν σου κάνει ο μέσος όρος από 52 αυτοκίνητα που έχει το spritmonitor και προτιμάς να ακούσεις την εμπειρία ενός τυχαίου άγνωστου...
καλά ρε συ δεν είπε κάτι κακό. Απλά θελει να διαβάσει και ενα κείμενο από έναν κάτοχο. Δεν αμφισβήτησε το site. Ουτε είναι κακό να γράψει κάποιος κάτοχος όχι μονο για κατανάλωση αλλά και εντυπώσεις
Δε νομίζω πάντως ότι θα βρει και κάτοχο με 1.0 boosterjet εδώ μέσα...
Οχι? Δεν εχουμε μάλλον αρκετους σουτζουκαίους θέλουμε και άλλους!!!!
που να μην ήταν και οι μισου που γράφουν
-
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgekn said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@cirus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@harisma23 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gaston88 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
ΟΚ ωραίο site ευχαριστώ αλλά θα ήθελα και κάποιον κάτοχο να μας πεί τη γνώμη/εμπειρία του
Δηλαδή δεν σου κάνει ο μέσος όρος από 52 αυτοκίνητα που έχει το spritmonitor και προτιμάς να ακούσεις την εμπειρία ενός τυχαίου άγνωστου...
καλά ρε συ δεν είπε κάτι κακό. Απλά θελει να διαβάσει και ενα κείμενο από έναν κάτοχο. Δεν αμφισβήτησε το site. Ουτε είναι κακό να γράψει κάποιος κάτοχος όχι μονο για κατανάλωση αλλά και εντυπώσεις
Δε νομίζω πάντως ότι θα βρει και κάτοχο με 1.0 boosterjet εδώ μέσα...
Οχι? Δεν εχουμε μάλλον αρκετους σουτζουκαίους θέλουμε και άλλους!!!!
που να μην ήταν και οι μισου που γράφουν
καλημερα! ναι ρε παιδια μη βαρατε γαματο το σαιτ απλα να δουμε και με ελληνικες συνθηκες και γενικα αν ο χιλιαρης ειναι ζορισμενος και καει λαδι να ξερουμε.
Κατι καταλαβα οτι δεν υπαρχει κανεις με τον 1.0 boosterjet εδώ μέσα -
@gaston88 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
καλημερα! ναι ρε παιδια μη βαρατε γαματο το σαιτ απλα να δουμε και με ελληνικες συνθηκες και γενικα αν ο χιλιαρης ειναι ζορισμενος και καει λαδι να ξερουμε.
Δεν βαράμε βρε. Απλώς ήθελα να σου τονίσω ότι ο μέσος όρος του site είναι πολύ πιο αξιόπιστος από το μέσο όρο ενός μεμονωμένου χρήστη, ο οποίος, ως άγνωστος, μπορεί να είναι π.χ. γκαζοφονιάς ή hypermiler.
Εγώ ας πούμε έχω δει ότι ο μέσος όρος μου σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα ήταν γύρω στο 15% παραπάνω από το μέσο όρο των ίδιων αυτοκινήτων στο spritmonitor. Αν κάνεις κι εσύ την ίδια σύγκριση με το υπάρχον σου αυτοκίνητο, μπορείς να αποκτήσεις μια ιδέα για το πόση περίπου θα είναι η μέση σου κατανάλωση στο μελλοντικό σου αυτοκίνητο.
-
Και το sprit monitor εχει μέσα Κάτι αυγουλοποδαρους που κάνουν κάθε μέρα coasting σε επαρχιακούς της Γερμανίας και γραφουν κάτι καταναλώσεις μηδενικές.
Εγώ στο sprit είμαι 24/25 τελευταίος -
@yem said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Και το sprit monitor εχει μέσα Κάτι αυγουλοποδαρους που κάνουν κάθε μέρα coasting σε επαρχιακούς της Γερμανίας και γραφουν κάτι καταναλώσεις μηδενικές.
Εγώ στο sprit είμαι 24/25 τελευταίοςΕγώ πάντως που μένω επαρχία και κυκλοφορώ σε επαρχιακούς καί αυτοκινητόδρομους σε κάθε αμάξι που είχα... είμαι κοντά στην πρώτη 5αδα...
-
https://cartalk.gr/suzuki-s-cross-1-5-strong-hybrid/ αναμενόμενα συμπεράσματα @dimsabas
Αν και νομίζω ότι ξεκινάει ηλεκτρικά μόνο στο eco.Να σημειώσω ότι με τις ζεστές των ημερών, έχουν ξεκινήσει και τα παράπονα κατόχων για τη λειτουργία του συμπιεστή μόνο με το θερμικό μοτέρ. Αναμενόμενο κι αυτό.
Αν η Suzuki δεν κρύβει κανένα άσσο στο μανίκι για τα επόμενα hev που ετοιμάζει για το '24...
-
Δεν ξέρω πόσο αναμενόμενα ήταν τα συμπεράσματα. Αυτό που ξέρω είναι ότι έχοντας διαβάσει πάρα πολλές δοκιμές του σε άλλα μέσα και περιοδικά (λογικό, αφού έχει κυκλοφορήσει κοντά χρόνο και το πήρα τελευταίος), ΠΟΥΘΕΝΑ δε διάβασα ότι το υβριδικό σύστημα είναι ένα χάλι και μισό στο πώς λειτουργεί από θέμα τραχύτητας και κραδασμών.
-
@dimsabas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν ξέρω πόσο αναμενόμενα ήταν τα συμπεράσματα. Αυτό που ξέρω είναι ότι έχοντας διαβάσει πάρα πολλές δοκιμές του σε άλλα μέσα και περιοδικά (λογικό, αφού έχει κυκλοφορήσει κοντά χρόνο και το πήρα τελευταίος), ΠΟΥΘΕΝΑ δε διάβασα ότι το υβριδικό σύστημα είναι ένα χάλι και μισό στο πώς λειτουργεί από θέμα τραχύτητας και κραδασμών.
Ωχ ωχ ωχ ούτε Σουζούκι θα παίρνεις....
-
Χαχαχαχα, τα έχω πάρει ήδη όλα. Μόνο το Swift Sport μού έχει ξεφύγει αλλά το τράκαρε συνάδελφος, οπότε δεν ξέρω αν και πότε θα είναι πάλι διαθέσιμο.
-
@dimsabas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
ΠΟΥΘΕΝΑ δε διάβασα ότι το υβριδικό σύστημα είναι ένα χάλι και μισό στο πώς λειτουργεί από θέμα τραχύτητας και κραδασμών.
Προσωπικά, μόνο ένα review είδα που τα αναφέρει.
Το αστείο είναι ότι στην τελική κάνει με AGS και μπαταρία 140V, ότι άλλοι πλέον κάνουν με DCT και 48V.
Ο χώρος αποσκευών είναι απλά η χαριστική βολή.
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@dimsabas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
ΠΟΥΘΕΝΑ δε διάβασα ότι το υβριδικό σύστημα είναι ένα χάλι και μισό στο πώς λειτουργεί από θέμα τραχύτητας και κραδασμών.
Προσωπικά, μόνο ένα review είδα που τα αναφέρει.
Το αστείο είναι ότι στην τελική κάνει με AGS και μπαταρία 140V, ότι άλλοι πλέον κάνουν με DCT και 48V.
Ο χώρος αποσκευών είναι απλά η χαριστική βολή.
Ποιο τεστ ήταν αυτό να δώσω τα συγχαρητήριά μου στον συνάδελφο;
-
Ένας Άγγλος, στα test drive του Vitara στην εταιρική παρουσίαση στην Αγγλία. Δεν τον εβρισκω τώρα.
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ένας Άγγλος, στα test drive του Vitara στην εταιρική παρουσίαση στην Αγγλία. Δεν τον εβρισκω τώρα.
Ε καλά, χαίρω πολύ, Άγγλος... Έλληνας εννοούσα αν τα έχει γράψει, όχι ξένος.
-
Τώρα με την ζέστη είναι πιο τραχύ το μοτέρ σας;
Γενικώς αυτά τα λεπτά κωλολαδια στην κωλοζεστή κάνουν καθολου δουλειά;
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τώρα με την ζέστη είναι πιο τραχύ το μοτέρ σας;
Γενικώς αυτά τα λεπτά κωλολαδια στην κωλοζεστή κάνουν καθολου δουλειά;
κανουν δεν κάνουν, μόνο αν ανοίξεις το μοτέρ θα καταλάβεις
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τώρα με την ζέστη είναι πιο τραχύ το μοτέρ σας;
Γενικώς αυτά τα λεπτά κωλολαδια στην κωλοζεστή κάνουν καθολου δουλειά;
Λαπ, τα δύσκολα για τη λίπανση είναι το χειμώνα στα κρύα.
Σιγά τις θερμοκρασίες που έχουμε στην Ελλάδα, ακόμη και με καύσωνα, για να βγουν εκτός προδιαγραφών τα όποια λάδια.
Όταν ο κινητήρας ζεσταθεί μετά την εκκίνηση, στην
ίδια θερμοκρασία δουλεύουν τα εσωτερικά κινούμενα μέρη του, ανεξάρτητα απ τη θερμοκρασία εξωτερικού περιβάλλοντος κι ειδικά τους +5 ⁰C της μέγιστης, εφόσον δεν είναι χαλασμένο το σύστημα ψύξης.
Το οποίο τον χειμώνα απλά "υπολειτουργεί".
Κι εχώ την εντύπωση ότι "χοντρότερα" λάδια θα αυξάνουν την τριβή, κι άρα ευνοούν ακόμη υψηλότερο θερμικό φορτίο στον καύσωνα, για το σύστημα ψύξης...
SUZUKI SX4 SCROSS