-
Τα Mild hybrid ΔΕΝ είναι αχρηστα όπως λέτε μερικοί
ΝΑι συμφωνω κυρίως για να πιανουν ρύπους τα έβγαλαν αλλά
βοηθανε τους κινητήρες στις χαμηλές στροφές και βοηθάνε στην ακόμα καλύτερη εξομαλυνση του Turbo και τέλος βοηθάνε και το σύστημα start stop που έχουν όλα τα συχρονα αυτοκίνητα
τωρα σε κατανάλωση βοηθάνε πάλι λίγο να μειωθει στα ξεκινήματα κυρίως. Χοντρικά κάτω 1l/100 από ότι θα είχε χωρίς το mild hybrid
-
Τα Mild hybrid ΔΕΝ είναι αχρηστα όπως λέτε μερικοί
ΝΑι συμφωνω κυρίως για να πιανουν ρύπους τα έβγαλαν αλλά
βοηθανε τους κινητήρες στις χαμηλές στροφές και βοηθάνε στην ακόμα καλύτερη εξομαλυνση του Turbo και τέλος βοηθάνε και το σύστημα start stop που έχουν όλα τα συχρονα αυτοκίνητα
τωρα σε κατανάλωση βοηθάνε πάλι λίγο να μειωθει στα ξεκινήματα κυρίως. Χοντρικά κάτω 1l/100 από ότι θα είχε χωρίς το mild hybrid
Συμφωνώ απόλυτα.
-
Ε ναι για την πόλη τα έβγαλαν. Συμβάλουν σε συνθήκες υψηλού φορτίου του κινητήρα. Μέσα στην πόλη ρίχνουν και περισσότερο από 1 λίτρο την κατανάλωση. Ρε παιδιά ώρες ώρες απορώ που μερικοί δεν μπορείτε να κατανοήσετε κάτι τόσο απλό.
-
Έχει παρει κάποιος το t-roc με τον καινούριο κινητήρα evo 2 να μας πει εντυπώσεις και κατανάλωση?
-
Διάβασε στο facebook στο group του T-Roc. Τον έχουν κάποιοι τον Evo 2 και αναφέρουν και λεπτομέρειες
-
O προηγούμενος είναι μοτερούκλα και έχει πονέσει πολύ κόσμο
Κι αυτός καλός φαίνεται
-
Οδήγησα πάλι το T-Roc σήμερα με τον 1.0tsi. Με τη ζαντούλα 16".
Φοβερά άνετο, πολύ εύκολο στην οδήγηση. Σπορτίφ δεν θα το έλεγα, άλλωστε δεν είναι αυτός ο σκοπός του. Αλλά είναι πολύ σταθερό, βράχος.
Κάθε φορά που τυχαίνει να τ' οδηγήσω μ' αρέσει όλο και πιο πολύ.
Το αυτοκίνητο "τα σπάει" δεν είναι τυχαία η επιτυχία του. -
Το καλυτερα πουλημενο θερμικο SUV Crossover ...μακραν του δευτερου....
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/best-selling-cars-europe-2023
-
-
@antonakis said in VW T-Roc:
Το αυτοκίνητο "τα σπάει" δεν είναι τυχαία η επιτυχία του.
Δεν διαφωνώ. Σε σημείο που μάλλον έχει εξαφανίσει το golf.
Πράγματι το έχει εξαφανίσει το golf. Καμιά φορά αναρωτιέμαι αν έχουν διαφορετικές ομάδες μέσα στη vw που φτιάχνουν κάθε μοντέλο.
Ότι βλακεία και λάθος έχουν κάνει στο Golf, λες και τους φώτισε ο Θεός και τα κάνανε σωστά στο T-Roc. Ακόμα και στο infotainment που φώναζε όλος ο κόσμος με το Golf, στο T-Roc όλα καλά.
Έχοντας οδηγήσει και τα δύο, ξεκάθαρα θα ψήφιζα υπέρ του T-Roc.
-
-
Έχοντας οδηγήσει και τα δύο, ξεκάθαρα θα ψήφιζα υπέρ του T-Roc.
Γιατί αυτό;
Δεν έχει καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο το Golf;
Εκτός αν εννοείς ότι είναι πιο χρηστικό το T-Roc που συμφωνώ.Μιλάω με την υποκειμενικότητα που πάντα έχει μια προσωπική γνώμη.
Η συμπεριφορά του Golf στο δρόμο δεν είναι δραματικά καλύτερη από του T-Roc. Είναι αρκετά κοντά, παρ'ότι το ένα είναι hatch και το άλλο suv. Για ταχύτητες μέσου οδηγού μιλάμε πάντα.
Έχει λίγο μεγαλύτερες κλίσεις το T-Roc στις στροφές για παράδειγμα, αλλά δε σου δημιουργεί ανασφάλεια, δε νοιώθεις ότι μπορεί να σου φύγει το αυτοκίνητο, είναι πολύ σταθερό.
Ίσως επειδή στηρίζονται στην ίδια πλατφόρμα. Το T-Roc μπορεί να το κατατάσσουν στα B-Suv, αλλά είναι χτισμένο στη μεγάλη πλατφόρμα της vw, όπως το Golf και το Tiguan. Και έχει και καλές αναλογίες για κρατήματα, είναι μικρό σε μήκος και πλατύ.Σε όλα τα υπόλοιπα. Μα σε όλα. Υπερτερεί το T-Roc. Από τις ταπετσαρίες των καθισμάτων, που στο Golf έχουν βάλει κάτι σχεδιάκια που μοιάζουν με λουλουδάκια, ενώ στο T-Roc είναι σοβαρότερες και αξιοπρεπέστερες. Μέχρι τη μεγάλη διαφορά στην εργονομία, τη χρηστικότητα και την ευκολία οδήγησης, που το T-Roc είναι μια κλάση πάνω.
Το T-Roc σαν σχεδιασμός και λογική είναι πιο κοντά στο προηγούμενο Golf 7, που κατά τη γνώμη μου είναι το καλύτερο που έβγαλε η vw.
Το Golf το 8 είναι σα να μικρο-μεγαλίζει λίγο. Ενώ απευθύνεται παραδοσιακά σε πιο συντηρητικό κοινό, του έδωσαν υπερβολική δόση "νεανικότητας" με την ψηφιοποίηση κλπ και τους βγήκαν εργονομικά φάουλ.
-
Volkswagen T-Roc (2025). Οι πρώτες πληροφορίες για την επόμενη γενιά 10/07/2023
Πλατφόρμα MQB .
Θα είναι διαθέσιμο μαζί με μια επιλογή κινητήρων βενζίνης και ντίζελ. Οι βενζινοκινητήρες θα είναι με ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) 48 volt . Επιπλέον, οι τρέχουσες πληροφορίες ανοίγουν την πόρτα σε μια plug-in υβριδική έκδοση (PHEV) με την οποία θα μειωθούν περαιτέρω οι μέσες εκπομπές ρύπων της σειράς T-Roc
Με την πρώτη ματιά, μοιάζει με Golf Volkswagen . .... Η απόσταση από το έδαφος φαίνεται υψηλότερη από ό,τι στο γερμανικό σεντάν και τα πλαστικά στοιχεία στις πλευρές δείχνουν ότι οι ράγες είναι πιο φαρδιές από ό,τι στο Golf. ....
Εάν όλα πάνε καλά, το νέο T-Roc θα κάνει το ντεμπούτο του στα τέλη του επόμενου έτους, και θα είναι έτοιμο στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες το πρώτο εξάμηνο του 2025.
https://www.motor.es/noticias/volkswagen-t-roc-2025-fotos-espia-mula-pruebas-202395736.html
-
Αυτό μοιάζει με Golf Cross... Έμπαινα. Εκτός αν απλά είναι έτσι το μουλάρι δοκιμών.
-
Δεν μοιάζει. Είναι ένα Golf Cross.
Πιθανόν πρόκειται για μουλάρι. -
Καλησπέρα στην ομάδα κατόχων και μη...
επανέρχομαι μετά απο πολύ καιρό και εντελώς ενημερωτικά:t roc, 2018, 1.5 exp. manual sport pack, 42.300km, 5ος χρόνος, 5o ετήσιο σέρβις στην auto club
τυπικό σέρβις (λάδια castrol 5-30, φιλτρα και όλα τα άλλα του τυπικού σέρβις) : 350 ευρώ
αλλαγή μπουζί (αλλάζονται κάθε 4 χρόνια ή 60.000km) : 130 ευρώ
αλλαγή τακακιών μπρος-πίσω (πριν μερικές μέρες ειχα αρχίσει να ακουω ενα μικρό σφυριγμα κατα την οπισθοπορεία, αλλά δεν τους ανέφερα τίποτα, αλλάζονται μου ειπαν κάθε 40.000km) : 347 ευρώ
Κ.Ε.Κ. : 10 ευρώ
Το σύνολο 837 ευρώ
εν πολλοίς το αυτοκίνητο είναι σε κατάσταση σχεδόν πρώτης μέρας στο δρόμο, στα 5 χρόνια έχω ανοίξει 5 φορές το καπώ για να κοιτάξω λάδια 2, 3 μήνες πριν τον κάθε ετήσιο έλεγχο (Απρίλιο-Μάιο), η στάθμη πάντα βρίσκονταν περίπου στη μέση ή ελάχιστα πιο κάτω (μου είπαν ότι δεν θα προσθέσω ποτέ μόνος μου, αν δω κάτι που με παραξενευει να το παω αμεσως εκεί και παντως δεν χρειάζεται να το σκεφτώ καν παρά μόνο αν ανάψει το λαμπάκι).
τα χιλιομετρα (42.300) εχουν γινει 60% - 40% (ανοιχτός δρόμος - πόλη)
στο εσωτερικό του αυτοκινήτου (σκληρά πλαστικά κλπ) ακούγεται ότι ακούγονταν απο την πρώτη μέρα δλδ. τίποτα
στο δρόμο απόλυτα ευχαριστημένος, άψογη συμπεριφορά, άψογα κρατήματα (σε συνθήκες νορμαλ, όχι πίστας)
όλα τα συστήματα ασφάλειας και άνεσης (αυτοματα φωτα, υαλοκαθαριστηρες, adaptive cruise control, lane assist κλπ) λειτουργούν άψογα.
η κατανάλωση πολύ αδρά στην κίνηση της πολης και πάντα με κλιματισμο 8,5 - 10(1-2 φορές έχω σβησει τη μηχανή με 10).
εκτός πολης και πάντα με κλιματισμό :
90 - 120km ..... 6 - 7lt/100km
120 - 140km ..... 6.8 - 8.4lt/100km
από 140 και πάνω .....8.8 - 9.1lt/100km (δεν έχω δει ποτέ πάνω απο 9.1lt/100km στο τέλος της οποιασδήποτε διαδρομής εκτός πόλης και δεν έχω ελαφρύ δεξί πόδι).Όσον αφορά στα σέρβις, αυτό το τελευταίο με δάγκωσε κάπως, τα 4 προηγουμενα ήταν:
1ο(9.700km): 60ευρώ
2ο(18.000km): 160 ευρώ
3ο(25.000km): 300 ευρώ
4ο(35.100km): 145 ευρώ
5o(43.000km): 837 ευρώΣυνολικά λοιπόν η 5ετία, το κόστος χρήσης (εξαιρουμενης της βενζίνης που μπορεί καποιος αν θελει να υπολογισει χοντρικά απο τα δεδομένα που δίνω, περιπου 8με 8,5 max μια μεση κατανάλωση και 1,7 κατα μεσο όρο η τιμη της βενζίνης) είναι ακριβώς 1500 ευρώ, δλδ. 300 ευρώ το χρόνο, δλδ 25 ευρώ το μήνα.
Δεν έχω κάτι να συγκρίνω, απλά παραθέτω ακριβώς τί εχω πληρώσει για καποιον που είτε είναι κάτοχος είτε ενδιαφέρεται να γίνει.
Αυτά, ελπίζω να φανώ χρησιμος για κάποιονκάποια στιγμή. -
Να το χαίρεσαι το T-Roc. Είχε καιρό να βγάλει τόσο πετυχημένο μοντέλο η vw. Είναι το golf της εποχής. Το νέο Das auto.
-
Μικρά κόστη γενικά.
Τα τακάκια μπορούσαν να αλλαχθούν και εκτός βέβαια. -
Συνολικά λοιπόν η 5ετία, το κόστος χρήσης (εξαιρουμενης της βενζίνης που μπορεί καποιος αν θελει να υπολογισει χοντρικά απο τα δεδομένα που δίνω, περιπου 8με 8,5 max μια μεση κατανάλωση και 1,7 κατα μεσο όρο η τιμη της βενζίνης) είναι ακριβώς 1500 ευρώ, δλδ. 300 ευρώ το χρόνο, δλδ 25 ευρώ το μήνα.
Δεν έχω κάτι να συγκρίνω, απλά παραθέτω ακριβώς τί εχω πληρώσει για καποιον που είτε είναι κάτοχος είτε ενδιαφέρεται να γίνει.
Αυτά, ελπίζω να φανώ χρησιμος για κάποιονκάποια στιγμή.Ωραίος,πολύ καλό και χρήσιμο ποστ και για τους κατόχους και για τους ενδιαφερομένους.
Μια παρατήρηση μόνο. 1500 ευρώ το χρόνο σε βενζίνες είναι.
-
@antonakis said in VW T-Roc:
Μικρά κόστη γενικά.
Τακάκια 347 ευρώ είναι μικρό κόστος;;;
Πανάκριβα χρέωσαν κατα την άποψη μου!
VW T-Roc