-
Φίλος μου έχει ένα Mini Cooper S JW (το pro facelift, 2λιτρο με μετατροπέα με τα 231 άλογα). Όπως μου λέει το Μίνι είναι έρωτας και δεν τον απασχολούν τα υπόλοιπα, γιατί για οικογενειακό έχουν ένα Tuscon Hybrid. Όμως οδήγησε το Model 3 LR και έπαθε την πλάκα του!! Τώρα έχει κλείσει να οδηγήσει και το Y, και είναι πολύ κοντά στο να κάνει το βήμα, όσο ακόμα το Μίνο πωλείται σε καλά λεφτά.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Φίλος μου έχει ένα Mini Cooper S JW (το pro facelift, 2λιτρο με μετατροπέα με τα 231 άλογα). Όπως μου λέει το Μίνι είναι έρωτας και δεν τον απασχολούν τα υπόλοιπα, γιατί για οικογενειακό έχουν ένα Tuscon Hybrid. Όμως οδήγησε το Model 3 LR και έπαθε την πλάκα του!! Τώρα έχει κλείσει να οδηγήσει και το Y, και είναι πολύ κοντά στο να κάνει το βήμα, όσο ακόμα το Μίνο πωλείται σε καλά λεφτά.
ειναι πολυ δυσκολο να οδηγησεις (οποιοδηποτε) ηλεκτρικο και να μεινεις ασυγκινητος, ανεξαρτητα αν εχει καποιος ενδοιασμους για φορτιση/ταξιδια/κοστος κτισης/μεταπωλητικη αξια/ζημιες κτλπ και τελικα δεν κανει το αλμα να αγορασει.
Τα τεσλα εχουν το προτερημα οτι προσφερουν και επιδοσεις, οποτε ικανοποιουν και οσους γουσταρουν το γκαζι.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
ειναι πολυ δυσκολο να οδηγησεις (οποιοδηποτε) ηλεκτρικο και να μεινεις ασυγκινητος, ανεξαρτητα αν εχει καποιος ενδοιασμους για φορτιση/ταξιδια/κοστος κτισης/μεταπωλητικη αξια/ζημιες κτλπ και τελικα δεν κανει το αλμα να αγορασει.
Τα τεσλα εχουν το προτερημα οτι προσφερουν και επιδοσεις, οποτε ικανοποιουν και οσους γουσταρουν το γκαζι.
Ακριβώς αυτό. Το έγραψα γιατί ο συγκεκριμένος είναι κ@υλόγκαζος, του αρέσει ο ήχος της εξάτμισης στο Μίνι, πριν είχε Σιβίκ γενικά του αρέσουν τα γρήγορα αμάξια. Και όμως με το Τέσλα έπαθε πλάκα (και ας μην έχει εξάτμιση!!) και επειδή δεν έχει ούτε θέμα φόρτισης ούτε θέμα ταξιδιών (έχουν το άλλο), το σκέφτεται πολύ σοβαρά!!
-
Ψευτικα αυτοκίνητα! Σαπια πλαστικά! Σαν του YC ...
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ψευτικα αυτοκίνητα! Σαπια πλαστικά! Σαν του YC ...
Εξαιρετικά ειναι!! Το αυτοκίνητο δεν είναι τα πλαστικά του....έχεις φάει κόλλημα με τα πλαστικά....χαχαχα!!
Το θέμα είναι να λειτουργεί, όχι να έχει μαλακά πλαστικά που δεν λειτουργούν μετά από μερικά χρόνια. Έλα να δεις το Feroza που έχουμε, θεόσκληρα πλαστικά αλλά 30 χρόνια μετά λειτουργούν όπως την 1η μέρα με πάρα πολύ κακομεταχείριση. Μάντεψε πόσες φορές έχουν χαλάσει διάφορα στα σουπερ μαλακά ποιοτικά πλαστικά της Ε46....
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ψευτικα αυτοκίνητα! Σαπια πλαστικά! Σαν του YC ...
Εξαιρετικά ειναι!! Το αυτοκίνητο δεν είναι τα πλαστικά του....έχεις φάει κόλλημα με τα πλαστικά....χαχαχα!!
Το θέμα είναι να λειτουργεί, όχι να έχει μαλακά πλαστικά που δεν λειτουργούν μετά από μερικά χρόνια. Έλα να δεις το Feroza που έχουμε, θεόσκληρα πλαστικά αλλά 30 χρόνια μετά λειτουργούν όπως την 1η μέρα με πάρα πολύ κακομεταχείριση. Μάντεψε πόσες φορές έχουν χαλάσει διάφορα στα σουπερ μαλακά ποιοτικά πλαστικά της Ε46....
Καλα η ποιοτητα κατασκευης δεν ειναι εκει που θα επρεπε.
Μιλαω με τον ξαδερφο μου στο Σικαγο που σκεφτεται να παρει κ αλλο αυτοκινητο (κ μαλλον θα ειναι Tesla λογω χλμ καθημερινως (130χλμ)) κ μου αναφερει οτι πολλοι γνωστοι του που εχουν Tesla στην κατοχη τους εχουν πολλα παραπονα με την ποιοτητα.
Ναι στην οικονομια κανει δουλεια ειδικα οταν εχεις γκαραζ σε σπιτι κ εργασια αλλα ειναι ενα θεμα κ η ποιοτητα. -
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ψευτικα αυτοκίνητα! Σαπια πλαστικά! Σαν του YC ...
Εξαιρετικά ειναι!! Το αυτοκίνητο δεν είναι τα πλαστικά του....έχεις φάει κόλλημα με τα πλαστικά....χαχαχα!!
Το θέμα είναι να λειτουργεί, όχι να έχει μαλακά πλαστικά που δεν λειτουργούν μετά από μερικά χρόνια. Έλα να δεις το Feroza που έχουμε, θεόσκληρα πλαστικά αλλά 30 χρόνια μετά λειτουργούν όπως την 1η μέρα με πάρα πολύ κακομεταχείριση. Μάντεψε πόσες φορές έχουν χαλάσει διάφορα στα σουπερ μαλακά ποιοτικά πλαστικά της Ε46....
Δεν υπαρχει περιπτωση να κρατησω αμαξι για τόσα χρόνια..
Σκληρα πλαστικά ίσον φτηνια, γρατσουνανε και χαρασσονται πανευκολα με το παραμικρό.
Γενικά σου γαμανε τη διαθεση να μπαινεις στην καμπίνα και να βλέπεις σημαδια και να ακους τσικι τσικι και ήχους παντου!
Οπότε για εμενα που κανω λιγα χλμ και δη κυριλε σε ανοιχτό δρομο μια χαρα ειναι τα ποιοτικά αμαξια ασχετως μηχανικών..
(το καθημερινό commuting δεν το υπολογίζω ως οδήγηση αλλά ως αναγκαστική και βίαιη μετακίνηση μεσα σε ένα χαοτικό μπουρδελο όπως η Αθήνα)
Το παν είναι να ευχαριστιέσαι τη βόλτα όχι να κανεις διαγωνισμό μακροζωίας με ενα καταναλωτικό προιόν! -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Οπότε για εμενα που κανω λιγα χλμ και δη κυριλε σε ανοιχτό δρομο μια χαρα ειναι τα ποιοτικά αμαξια ασχετως μηχανικών..
(το καθημερινό commuting δεν το υπολογίζω ως οδήγηση αλλά ως αναγκαστική και βίαιη μετακίνηση μεσα σε ένα χαοτικό μπουρδελο όπως η Αθήνα)Εγώ μόνο μεσα στην Αθήνα οδηγώ! Ταξίδια 1 το χρόνο και αν!! Αλλά μια χαρά ειναι τα πλαστικά, δεν τρίζουν και δεν παθαίνουν τίποτα. Απλά δεν είναι όμορφα....αλλά μην τα κοιτάς, κοίτα έξω όταν οδηγείς, τον δρόμο.
-
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
και να μεινεις ασυγκινητος
Ασυγκίνητος από τι όμως;
συγνωμη, αλλα δεν θα ξαναμπλεξω σε αυτο το γαιτανακι. Τα ειπαμε μια, τα ειπαμε δυο, διαφωνουμε, φτανει. Μην κουραζουμε και τον κοσμο.
-
Όταν λέμε κάτι πρέπει να το στηρίζουμε. Δεν ζήτησα επιχειρήματα. Απλά τους τομείς στους οποίος δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο ρώτησα.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Όταν λέμε κάτι πρέπει να το στηρίζουμε. Δεν ζήτησα επιχειρήματα. Απλά τους τομείς στους οποίος δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο ρώτησα.
Για εμένα: επιδόσεις, τρόπος και αίσθηση επιτάχυνσης (απρόσκοπτη, συνεχόμενη χωρίς κενά) και όλα αυτά αθόρυβα, (βασικά ο ήχος είναι σαν τουρμπίνα!), εύκολα (δεν χρειάζεται να παλεύεις), η οδική συμπεριφορά και η αίσθηση ότι οδηγείς κάτι του αύριο, σήμερα.
-
ΟΚ, ευχαριστώ για την απάντηση Φάνη. Να ξέρεις πάντως ότι αυτά μπορούν να εμφανιστούν και ως μειονέκτημα για κάποιον. Οπότε είναι θέμα άποψης.
Εκτός από τις επιδόσεις, που είναι αντικειμενικό θέμα. Μόλις γύρισα σπίτι από πιτσαρία και μπύρες με συμφορουμίτες. Ο δρόμος του γυρισμού μου ήταν μια ευθεία 20 χλμ (Καλαμαριά-Ρύσιο) στην ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών. Ελάχιστα ηλεκτρικά έχουν τελική 230+, όπως το Saab που οδηγούσα απόψε.
-
Ας πούμε οτι βγαίνει μια έκδοση του model 3 sr με κόφτη στα 170 μικρότερα φρένα 17 αρες ζάντες με ελαστικά με πολύ πλαϊνό και κάτω η τιμή 3-4000€ ...
Πόσοι θα το προτιμούσαν; πιστεύω πάρα πολλοί μεταξύ τους και εγώ.Η τελική ενδιαφέρει ελάχιστους και θυμίζω στους φίλους μου οτι η κίνηση Χ2 του οριου ταχύτητος μετατρέπει κάθε ατύχημα σε δυστύχημα και κάθε κακιά στιγμή σε κακούργημα με ελάχιστη ποινή 10 χρόνια.
-
Άσχετο αλλά όσοι έχουμε υβριδικό ακομα και μουφα που δεν είναι μουφα αλλά εσείς το λέτε μουφα, μας αρέσει ο ήχος που κάνει ο ηλεκτροκινητηρας.
Τώρα καλοκαιράκι όταν έχω ανοιχτά τα παράθυρα και περνώ ανάμεσα από αυτοκίνητα ακούγεται στην επιτάχυνση και στο φρενάρισμα αυτός ο ήχος κάτι μεταξυ τουρμπίνας και πλυντηριου στο στέγνωμα. Πολύ high tech ήχος
-
@monman2 said in TESLA FORUM:
Ας πούμε οτι βγαίνει μια έκδοση του model 3 sr με κόφτη στα 170 μικρότερα φρένα 17 αρες ζάντες με ελαστικά με πολύ πλαϊνό και κάτω η τιμή 3-4000€ ...
Πόσοι θα το προτιμούσαν; πιστεύω πάρα πολλοί μεταξύ τους και εγώ.Η τελική ενδιαφέρει ελάχιστους και θυμίζω στους φίλους μου οτι η κίνηση Χ2 του οριου ταχύτητος μετατρέπει κάθε ατύχημα σε δυστύχημα και κάθε κακιά στιγμή σε κακούργημα με ελάχιστη ποινή 10 χρόνια.
Έχω την εντύπωση ότι πάμε αργά ή γρήγορα για κόφτη στα 180 kmh για όλα τα αυτοκίνητα, όποτε σταδιακά θα μειωθούν τέτοιου είδους συζητήσεις. Βεβαίως, μέχρι να γίνει ίσως να είμαστε χουφταλα
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
ΟΚ, ευχαριστώ για την απάντηση Φάνη. Να ξέρεις πάντως ότι αυτά μπορούν να εμφανιστούν και ως μειονέκτημα για κάποιον. Οπότε είναι θέμα άποψης.
Εκτός από τις επιδόσεις, που είναι αντικειμενικό θέμα. Μόλις γύρισα σπίτι από πιτσαρία και μπύρες με συμφορουμίτες. Ο δρόμος του γυρισμού μου ήταν μια ευθεία 20 χλμ (Καλαμαριά-Ρύσιο) στην ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών. Ελάχιστα ηλεκτρικά έχουν τελική 230+, όπως το Saab που οδηγούσα απόψε.
Ο δρόμος αυτός σηκώνει σαφέστατα ταχύτητες 230 km/h, ειδικά όταν οδηγείς ένα σαπάκι 17 ετιας και είσαι υπό την επήρεια αλκοόλ.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Ο δρόμος αυτός σηκώνει σαφέστατα ταχύτητες 230 km/h, ειδικά όταν οδηγείς ένα σαπάκι 17 ετιας και είσαι υπό την επήρεια αλκοόλ.
Το αν είναι σαπάκι (είναι άριστα συντηρημένο με μόλις 135.000 χλμ), ή όχι και αν ήμουν υπό την επήρεια με 1 μπύρα, είναι δικές σου λανθασμένες υποθέσεις. Σίγουρα όμως ο δρόμος σηκώνει και 300, μια ατελείωτη ευθεία με 3 λωρίδες και νησίδα είναι. Πάντως δεν είπα ότι πήγαινα χθες με 230 (με 100 πήγαινα για την ακρίβεια ακούγοντας μουσική), απλά ότι οι επιδόσεις έχουν να κάνουν και με άλλα πράγματα εκτός από ένα 0-100.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Ο δρόμος αυτός σηκώνει σαφέστατα ταχύτητες 230 km/h, ειδικά όταν οδηγείς ένα σαπάκι 17 ετιας και είσαι υπό την επήρεια αλκοόλ.
Το αν είναι σαπάκι (είναι άριστα συντηρημένο με μόλις 135.000 χλμ), ή όχι και αν ήμουν υπό την επήρεια με 1 μπύρα, είναι δικές σου λανθασμένες υποθέσεις. Σίγουρα όμως ο δρόμος σηκώνει και 300, μια ατελείωτη ευθεία με 3 λωρίδες και νησίδα είναι. Πάντως δεν είπα ότι πήγαινα χθες με 230 (με 100 πήγαινα για την ακρίβεια ακούγοντας μουσική), απλά ότι οι επιδόσεις έχουν να κάνουν και με άλλα πράγματα εκτός από ένα 0-100.
Οι επιδόσεις έχουν να κάνουν με αλλά πράγματα και μας γράφεις για τελική 230km/h. Πολύ πιο ρεαλιστικό και πρακτικό
Κοντολογίς, πήγαινε να οδηγήσει ένα model 3 και να δεν σου αρέσει το ξανασυζητάμε, μην γράφουμε όλο τα ίδια και τα ίδια. -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Ο δρόμος αυτός σηκώνει σαφέστατα ταχύτητες 230 km/h, ειδικά όταν οδηγείς ένα σαπάκι 17 ετιας και είσαι υπό την επήρεια αλκοόλ.
Το αν είναι σαπάκι (είναι άριστα συντηρημένο με μόλις 135.000 χλμ), ή όχι και αν ήμουν υπό την επήρεια με 1 μπύρα, είναι δικές σου λανθασμένες υποθέσεις. Σίγουρα όμως ο δρόμος σηκώνει και 300, μια ατελείωτη ευθεία με 3 λωρίδες και νησίδα είναι. Πάντως δεν είπα ότι πήγαινα χθες με 230 (με 100 πήγαινα για την ακρίβεια ακούγοντας μουσική), απλά ότι οι επιδόσεις έχουν να κάνουν και με άλλα πράγματα εκτός από ένα 0-100.
Οι επιδόσεις έχουν να κάνουν με αλλά πράγματα και μας γράφεις για τελική 230km/h. Πολύ πιο ρεαλιστικό και πρακτικό
Κοντολογίς, πήγαινε να οδηγήσει ένα model 3 και να δεν σου αρέσει το ξανασυζητάμε, μην γράφουμε όλο τα ίδια και τα ίδια.Το θέμα δεν ήταν το Model 3, αλλά οι συνολικές επιδόσεις των ηλεκτρικών. Τα περισσότερα υστερούν στην υψηλές ταχύτητες και αυτό αφορά πολύ κόσμο που ταξιδεύει βιαστικά.
TESLA FORUM