-
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε, ο ένας έχει λάστιχα falken με 16αρα ζάντα και 65 προφίλ και ο άλλος ecocontact (σκληρό πέλμα) με 17αρα και 55 προφίλ.
Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.δεν είναι θέμα αν καταλαβαίνουμε την διαφορά στο τι λάστιχο φοράει ο ένας ή ο άλλος, απλώς είναι αυτό που λέει ο ice (vanilla).
Του την σπάνε πλέον κάποια πράγματα, τα οποία είναι αντικειμενικά μόνο από δική του (εννοείται ότι και κάποιος άλλος μπορεί να ταυτίζεται) σκοπιά και εμπειρίες. Οπότε ναι, είναι σεβαστή κάθε άποψη και μήκος κύματος.
Ακόμα έχουμε ελευθερία λόγου, ευτυχώς.
-
Εννοείται σεβαστές όλες οι απόψεις και δε γίνεται όλα τα αυτοκίνητα να αρέσουν σε όλους
Κι εμένα μου έχουν τύχει αυτοκίνητα που άλλοι τα βγάζουν καλά και δεν τα άντεξα πάνω από χρόνο.
Αλλά όπως και να το κάνουμε η γόμα και το προφίλ ενός ελαστικού παίζουν ρόλο. -
@sotirios-0 said in Toyota Yaris Cross:
Νομίζω ότι ειμαστε λίγο υπερβολικοι. Αγορασμενο στην πιο απλη του έκδοση στα 21κ προπαραγγελια, το αυτοκινητο ειναι ακλονητο στα 150 σε σύγκριση με ενα 1400 POLO της VW. Και ο θορυβος δεν ενοχλεί καθολου ούτε σε αυτες τις ταχυτητες. Τωρα αν καποιος είχε BMW/Mercedes πιο πριν μπορει να μοιαζει φτηνο η να ειναι χαλια σε σύγκριση. Αλλα νομίζω ότι για τον μεσο οδηγο ειναι και value for money και πολυ καλο. Με σεβασμο στις αποψεις όλον παντα
Δεν ειναι θέμα υπερβολής!
Προφανώς δεν το συγκρίνω με τη Χ1, αλλά με το προηγουμενο (2016) yaris υβριδικό, με το οποίο συνειδητά εχω κανει και ταξίδια διακοπών με όλη την οικογένεια!
Το εν λόγω yaris έχει ήδη 93 χιλιάδες χλμ και μόλις πρόσφατα και μετά δυστυχώς από τα κολολαστιχα falken που μου χάλασαν όλη την άνεση (αν και εχουν κρατήσει πολύ) εχει αρχίσει να κουδουνάει καπως.
Ε το YC προοριζόταν για αντικαταστάτης του αλλά η ποιοτητα των πλαστικών και της συναρμογής τους αλλά και της ανεσης των χώρων του δεν πλησιάζει το παλιό!
Ειναι απλά πιο οικονομικό και με περισσότερα ηλεκτρονικά καλούδια.
Το ένα το είχαμε παρει 16500 (με εκπτωση λόγω αλλαγης πακέτων) και το άλλο 26000....
Η διαφορά είναι πελώρια και ποιοτικά δεν δικαιολογείται! -
το αμάξακι είναι για οικονομία πολυ καλό
ΤΙΜΙΟ, φτηνιάρικο , οικονομικό αμαξάκι.
Τωρα από εκεί και πέρα μπορείτε να το βγάλετε ΥΠΕΡΑΤΟΥ αν θέλετε σαν κάτοχοι αλλά η παραπάνω φράση τα περιλαμβάνει ολα. (εκτός του άσχημου που δεν το έβαλα λόγο υποκειμενικότητας όχι ότι δεν είναι άσχημο πραγματικά αλλά οκ)
-
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Έχω κάνει 12.000 χλμ και εκδρομές με 150-160 χλμ/ώρα, ούτε σκοτώθηκα γιατί δεν θα ήμουν εδώ να γράφω, ούτε σκόρπισε το αμάξι να ήμουν εδώ να βρίζω, ούτε έμεινα να με τραβάνε οδικές.
Τα προβλήματα είναι άλλα που δεν τα έχει πάρει κανείς χαμπάρι, ούτε καν ο ειδικός τύπος, δυστυχώς θα τα συζητάμε εκ των υστέρων.Μιλάς με γρίφους γέροντα...
Εκ των υστέρων θα εννοεί μάλλον οτι εμείς θα έχουμε φύγει από τον μάταιο τούτο κόσμο και το Cross θα στέκει εκεί, αγέρωχο...
-
Κανείς δεν μου έχει πει ότι ειναι άσχημο πλην ενός Μερσεντάκια που δεν του αρέσει το χάλκινο χρώμα...
ΤΙΜΙΟΤΑΤΟ
ΦΘΗΝΟ όχι φθηνιάρικο έχει διαφορά
Εύκολο και ανεκτικό στις αναβαθμίσεις ,του βάζεις λαμπάκια led από τα βάθη της Κίνας και δεν ανάβει καμμία ένδειξη στο καντράν!
Το αυτοκίνητο είναι ορισμός της κατά Japan φιλοσοφίας ΖΕΝ
"...οι λέξεις δεν μπορούν να εκφράσουν επαρκώς την ... αλήθεια, όπως αυτή βιώνεται με το πνεύμα... " η αλλιώς πρέπει να το ζήσεις για να το καταλάβεις...
-
@araxnis said in Toyota Yaris Cross:
@gtsartsal said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Έχω κάνει 12.000 χλμ και εκδρομές με 150-160 χλμ/ώρα, ούτε σκοτώθηκα γιατί δεν θα ήμουν εδώ να γράφω, ούτε σκόρπισε το αμάξι να ήμουν εδώ να βρίζω, ούτε έμεινα να με τραβάνε οδικές.
Τα προβλήματα είναι άλλα που δεν τα έχει πάρει κανείς χαμπάρι, ούτε καν ο ειδικός τύπος, δυστυχώς θα τα συζητάμε εκ των υστέρων.Μιλάς με γρίφους γέροντα...
Εκ των υστέρων θα εννοεί μάλλον οτι εμείς θα έχουμε φύγει από τον μάταιο τούτο κόσμο και το Cross θα στέκει εκεί, αγέρωχο...
Καλό, ίσως γίνει και αυτό.
Προς στο παρόν που βρισκόμαστε στο μάταιο τούτο κόσμο πιο πολύ με προβληματίζει η συντήρηση της Ιαπωνικής (=διαστημικής) τεχνολογίας.
Δε βρέθηκε κανείς να μας πει τι έγινε με τα λάδια, τελικά μπορείς να βάλεις motul σε εξουσιοδοτημένο της Toyota ?
Και γιατί στο site της motul άμα βάλω το μοντέλο μου βγάζει 0w-16 ?
Και γιατί εδώ βάζουν βαρέλι 0w-20 και παραγεμίζουν?
Από την άλλη μεριά του Ατλαντικού ο ιρακινός επιμένει αλλαγή 2 φορές το χρόνο τα λάδια και όχι συμπλήρωμα πάνω από το max.
Γενικά που πάει η κατάσταση με τα λάδια ?
https://www.infineuminsight.com/en-gb/articles/moving-to-even-lower-viscosities/Κατά τα άλλα μια χαρά αυτοκίνητο είναι, τα υπόλοιπα θα τα δούμε στο μέλλον.
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Αυτό το όπου ακουμπήσεις φοβάσαι τις γρατζουνιές το έχω και εγώ.
Εμένα έχει και το άλλο. Οι ζώνες ακουμπούν στο πλαστικό στις κολώνες και τις γρατζουνουν. Έλεος.
Επίσης έχει και κάτι άλλο που μάλλον είναι μεταφυσικό. Οποτε πάω να πατήσω ενα κουμπάκι καθώς το αυτοκίνητο κινείται και σκέφτομαι να το πατήσω αργά για να μη το γρατζουνησω τότε βρίσκω σε λακούβα και το πατάω με δύναμη σαν να το μισώ.
Κοπανάει σαν το swift δηλαδή ή περισσότερο ;
-
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Δε βρέθηκε κανείς να μας πει τι έγινε με τα λάδια, τελικά μπορείς να βάλεις motul σε εξουσιοδοτημένο της Toyota ?
Και γιατί στο site της motul άμα βάλω το μοντέλο μου βγάζει 0w-16 ?
Και γιατί εδώ βάζουν βαρέλι 0w-20 και παραγεμίζουν?
Από την άλλη μεριά του Ατλαντικού ο ιρακινός επιμένει αλλαγή 2 φορές το χρόνο τα λάδια και όχι συμπλήρωμα πάνω από το max.- Ναι μπορείς να βάλεις motul 0w-16 αφού είναι εντός προδιαγραφών.
- Σου βγάζει 0w-16 γιατί αυτό το λάδι έχει εντός προδιαγραφών.
- Βάζουν 0w-20 γιατί είναι σχεδόν η μισή τιμή (οπότε δεν γκρινιάζει ο κάτοχος για ακριβό σέρβις) και γιατί επιτρέπεται από την Toyota, χωρίς όμως να συνίσταται. Εδώ λένε ότι είναι ΟΚ, αλλά δεν τους πιστεύω....μάλλον ντόπια οδηγία είναι.
- Αλλαγές δεν χρειάζεται 2 φορές τον χρόνο, αλλά σίγουρα κάνει κακό να γεμίζει πάνω από το μέγιστο όριο.
-
@sotirios-0 said in Toyota Yaris Cross:
Νομίζω ότι ειμαστε λίγο υπερβολικοι. Αγορασμενο στην πιο απλη του έκδοση στα 21κ προπαραγγελια, το αυτοκινητο ειναι ακλονητο στα 150 σε σύγκριση με ενα 1400 POLO της VW. Και ο θορυβος δεν ενοχλεί καθολου ούτε σε αυτες τις ταχυτητες. Τωρα αν καποιος είχε BMW/Mercedes πιο πριν μπορει να μοιαζει φτηνο η να ειναι χαλια σε σύγκριση. Αλλα νομίζω ότι για τον μεσο οδηγο ειναι και value for money και πολυ καλο. Με σεβασμο στις αποψεις όλον παντα
Νομίζω και στην μεταξύ τους σύγκριση ένα πόλο 1400 του 2008 θα πω εγω έχει παρόμοια πλαστικά. Μην πω οτι το πολο δίνει καλύτερη αίσθηση.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Δε βρέθηκε κανείς να μας πει τι έγινε με τα λάδια, τελικά μπορείς να βάλεις motul σε εξουσιοδοτημένο της Toyota ?
Και γιατί στο site της motul άμα βάλω το μοντέλο μου βγάζει 0w-16 ?
Και γιατί εδώ βάζουν βαρέλι 0w-20 και παραγεμίζουν?
Από την άλλη μεριά του Ατλαντικού ο ιρακινός επιμένει αλλαγή 2 φορές το χρόνο τα λάδια και όχι συμπλήρωμα πάνω από το max.- Ναι μπορείς να βάλεις motul 0w-16 αφού είναι εντός προδιαγραφών.
- Σου βγάζει 0w-16 γιατί αυτό το λάδι έχει εντός προδιαγραφών.
- Βάζουν 0w-20 γιατί είναι σχεδόν η μισή τιμή (οπότε δεν γκρινιάζει ο κάτοχος για ακριβό σέρβις) και γιατί επιτρέπεται από την Toyota, χωρίς όμως να συνίσταται. Εδώ λένε ότι είναι ΟΚ, αλλά δεν τους πιστεύω....μάλλον ντόπια οδηγία είναι.
- Αλλαγές δεν χρειάζεται 2 φορές τον χρόνο, αλλά σίγουρα κάνει κακό να γεμίζει πάνω από το μέγιστο όριο.
Ευτυχώς πήρα 1 απάντηση.
1+2.Στο ιξώδες 0w-16 API SP για υβριδικά υπάρχουν περισσότερες επιλογές motul (france),
liqui moly Special Tec AA 0W-16 (germany),
eneos (japan και ακριβό), mobil 1 που βάζει η toyota usa αλλά δε ξέρω αν έρχονται εδώ. .
3. Όντως ανεβάζει πολύ το κόστος των σέρβις ένα 120αρι μόνο για τα λάδια.
4. Για να λέω για παραπάνω κάτι έχω δει, θα ψάξω και για άλλα εξουσιοδοτημένα.
Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση. -
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Δε βρέθηκε κανείς να μας πει τι έγινε με τα λάδια, τελικά μπορείς να βάλεις motul σε εξουσιοδοτημένο της Toyota ?
Και γιατί στο site της motul άμα βάλω το μοντέλο μου βγάζει 0w-16 ?
Και γιατί εδώ βάζουν βαρέλι 0w-20 και παραγεμίζουν?
Από την άλλη μεριά του Ατλαντικού ο ιρακινός επιμένει αλλαγή 2 φορές το χρόνο τα λάδια και όχι συμπλήρωμα πάνω από το max.- Ναι μπορείς να βάλεις motul 0w-16 αφού είναι εντός προδιαγραφών.
- Σου βγάζει 0w-16 γιατί αυτό το λάδι έχει εντός προδιαγραφών.
- Βάζουν 0w-20 γιατί είναι σχεδόν η μισή τιμή (οπότε δεν γκρινιάζει ο κάτοχος για ακριβό σέρβις) και γιατί επιτρέπεται από την Toyota, χωρίς όμως να συνίσταται. Εδώ λένε ότι είναι ΟΚ, αλλά δεν τους πιστεύω....μάλλον ντόπια οδηγία είναι.
- Αλλαγές δεν χρειάζεται 2 φορές τον χρόνο, αλλά σίγουρα κάνει κακό να γεμίζει πάνω από το μέγιστο όριο.
Ευτυχώς πήρα 1 απάντηση.
1+2.Στο ιξώδες 0w-16 API SP για υβριδικά υπάρχουν περισσότερες επιλογές motul (france),
liqui moly Special Tec AA 0W-16 (germany),
eneos (japan και ακριβό), mobil 1 που βάζει η toyota usa αλλά δε ξέρω αν έρχονται εδώ. .
3. Όντως ανεβάζει πολύ το κόστος των σέρβις ένα 120αρι μόνο για τα λάδια.
4. Για να λέω για παραπάνω κάτι έχω δει, θα ψάξω και για άλλα εξουσιοδοτημένα.
Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση.Έχω απαντήσει ήδη ότι με τα γνήσια Toyota 0W-16 Advanced Fuel Economy λάδια και μετά από συνολικά 60.000km χρήσης σε 3 διαφορετικά C-HR, δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα.
Μάλιστα το λάδι, όταν αλλάζεται κάθε 15.000 km ή κάθε χρόνο, όπως προτείνει η Toyota (υπερβολή η αλλαγή κάθε εξάμηνο), είναι σχεδόν καινούριο, αφού τα μισά χιλιόμετρα έχουν γίνει πλήρως ηλεκτρικά, χωρίς καθόλου λειτουργία του βενζινοκινητήρα.
Και το οποίο λεπτό λάδι είναι αναγκαίο για την ευζωία του κινητήρα, λόγω του τρόπου λειτουργίας του υβριδικού συστηματος και της συνεχούς εμπλοκής και απεμπλοκής του βενζινοκινητηρα.
Μιλάμε για την Toyota, δεν νομίζω να παίζει με αυτά τα πράγματα η Toyota, θυσιάζοντας την αξιοπιστία της στον βωμό της οικονομίας καυσίμου.
Προσωπικά, δεν θα πειραματιζόμουν με λάδια άλλων κατασκευαστών, ακόμη κι αν εχουν ιδιες προδιαγραφές με τα γνήσια, τα οποία αν πήγαινα να μου τα τοποθετήσουν στο service, θα σημείωναν (σωστά) στην απόδειξη "Λάδια πελάτη".
Προτιμώ να πληρώνω μια φορά κάθε 15.000km κάτι παραπάνω και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Ο καθένας επιλέγει βέβαια ότι θεωρεί καλύτερο για το αυτοκίνητό του. -
Κουβέντα κάνουμε, ούτε είμαι χημικός με ειδίκευση στα λιπαντικά και ούτε υποστηρίζω κάποια άποψη.
Νομίζω είναι σοβαρός προβληματισμός τα λάδια αλλιώς να συζητάμε για τα τσικι τσικι ή άλλους θορύβους ή πόσο καίει στη κατηφόρα?
Οι συστάσεις του κατασκευαστή περί ετησίου σέρβις είναι για να σε καλύπτει η εγγύηση, άμα λήξει μετά είσαι μόνος.
Περί υβριδικών συμφωνούμε 100% χρειάζονται ειδικό λάδι γιατί τα υβριδικά δεν έχουν ρελαντί, άμα αφήσεις το γκάζι σβήνει τελείως ο κινητήρας και ξαφνικά άμα πατήσεις μπορεί να πάει ο θερμικός 4000 στροφές Ή να οδηγείς σε κίνηση χειμώνα και να χρειάζεσαι τον θερμικό μια στο τόσο.
Οι ρύποι και οι καταναλώσεις ενδιαφέρουν όλους τους κατασκευαστές είναι νομοθεσία.
Όσους ρώτησα και έναν εδώ στο νήμα εδώ βάζουν 0w-20 στο σέρβις χωρίς να ρωτήσουν.
Σε μπουκάλι του λίτρου 0w-8,0w-16, 0w-20 τα ίδια λεφτά κάνουν απλά το βαρέλι έρχεται πιο φτηνό.
Και με το βαρέλι δε λέει ο μάστορας στο βοηθό πιάσε ένα μπουγέλο να βάλουμε στο αμάξι, έχουν δίκτυο και μπαίνει παραπάνω.
Αυτά και ένα video να περάσει η ώρα -
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Όσους ρώτησα και έναν εδώ στο νήμα εδώ βάζουν 0w-20 στο σέρβις χωρίς να ρωτήσουν.
Σε μπουκάλι του λίτρου 0w-8,0w-16, 0w-20 τα ίδια λεφτά κάνουν απλά το βαρέλι έρχεται πιο φτηνό.Εγώ 0w-16 έβαλα πέρσι στο Κορόλα και μεθαύριο στο 2ο σέρβις πάλι αυτό θα βάλω. Το ίδιο και στο YC του χρόνου.
Όσο για την τιμή, ειναι πιο φτηνό το 0w-20 ακόμα και εαν είναι από μπουκάλι. Πέρσι είχε €12/λίτρο έναντι των €21/λίτρο - περίπου όσο θυμάμαι τις τιμές.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Ύστερα από 1 χρόνο σχεδόν κατοχής YC Active plus 15000χλμ και 3 Μήνες MazdaYaris (Yaris) Select full extra χωρίς ηλιοροφή και 3000χλμ τα συμπεράσματα μου είναι :
1.Πολύ θόρυβο το YC συγκριτικά στις ίδιες ταχύτητες ταξιδιού
2.Τα εργοστασιακά φιμε του ΜΥ πίσω κάνουν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ δουλεία στη ζέστη σε σχέση με το ΥC
3.Το πεντάλ του γκαζιού είναι εντελώς διαφορετικά ρυθμισμένο στο YC έχει άλλη απόκριση ποιο αργή και με μεγαλύτερη διαδρομή σε σχέση με το ΜΥ (βελτιώνει όμως την υβριδική οδηγήσει δεν παίρνει μπρος τόσο γρήγορα το μοτέρ στο YC)
4. HUD τα σπάει κανονικό στο παρμπρίζ όχι μουφα σε τζαμάκιΑυτά συγκριτικά τώρα στα υπόλοιπα Είναι θέμα εξοπλισμού και τύπου αυτοκινήτου σε ότι αφορά στροφές καθίσματα κλπ κλπ
-
This post is deleted! -
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Όσους ρώτησα και έναν εδώ στο νήμα εδώ βάζουν 0w-20 στο σέρβις χωρίς να ρωτήσουν.
Σε μπουκάλι του λίτρου 0w-8,0w-16, 0w-20 τα ίδια λεφτά κάνουν απλά το βαρέλι έρχεται πιο φτηνό.Εγώ 0w-16 έβαλα πέρσι στο Κορόλα και μεθαύριο στο 2ο σέρβις πάλι αυτό θα βάλω. Το ίδιο και στο YC του χρόνου.
Όσο για την τιμή, ειναι πιο φτηνό το 0w-20 ακόμα και εαν είναι από μπουκάλι. Πέρσι είχε €12/λίτρο έναντι των €21/λίτρο - περίπου όσο θυμάμαι τις τιμές.
Κι εγώ πάντα 0W-16 γνησιο Toyota λάδι βάζω στο service, που το συστήνει η Toyota για τα facelift C-HR, σε 5λιτρη συσκευασία, που την παραγγέλνω από το Τμημα ανταλλακτικών του εξουσιοδοτημένου καμιά βδομάδα πριν πάω για το service.
Για τα προ facelift C-HR συστήνει 0W-20.
Στα Yaris Cross νομίζω ότι συστήνει 0W-8.
Τα πιο λεπτά λάδια είναι πιο ακριβά από τα πιο χοντρά. -
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Όσους ρώτησα και έναν εδώ στο νήμα εδώ βάζουν 0w-20 στο σέρβις χωρίς να ρωτήσουν.
Σε μπουκάλι του λίτρου 0w-8,0w-16, 0w-20 τα ίδια λεφτά κάνουν απλά το βαρέλι έρχεται πιο φτηνό.Εγώ 0w-16 έβαλα πέρσι στο Κορόλα και μεθαύριο στο 2ο σέρβις πάλι αυτό θα βάλω. Το ίδιο και στο YC του χρόνου.
Όσο για την τιμή, ειναι πιο φτηνό το 0w-20 ακόμα και εαν είναι από μπουκάλι. Πέρσι είχε €12/λίτρο έναντι των €21/λίτρο - περίπου όσο θυμάμαι τις τιμές.
Κι εγώ πάντα 0W-16 γνησιο Toyota λάδι βάζω στο service, που το συστήνει η Toyota για τα facelift C-HR, σε 5λιτρη συσκευασία, που την παραγγέλνω από το Τμημα ανταλλακτικών του εξουσιοδοτημένου καμιά βδομάδα πριν πάω για το service.
Για τα προ facelift C-HR συστήνει 0W-20.
Στα Yaris Cross νομίζω ότι συστήνει 0W-8.
Τα πιο λεπτά λάδια είναι πιο ακριβά από τα πιο χοντρά.Να το πω άλλη μια φορά?
Δε το βγάζω από το μυαλό μου ρώτησα σε 2 εξουσιοδοτημένα toyota, δεν είναι θέμα ιξώδους είναι θέμα συσκευασίας. -
Πήγα για σέρβις σήμερα και είδα πάρα πολλά YC προς παράδοση, σήμερα έφτασαν - είχαν γεμίσει ο χώρος έξω, το υπόγειο και το οικόπεδο παραδίπλα που τα φυλάνε. Είδα και 4-5 Λέξους προς παράδοση.
-
Σούπα θα γίνει.
Toyota Yaris Cross