Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 204
    • Best 1
    • Groups 0

    masterauto

    @masterauto

    Please enter occupation - Please enter your interests

    2
    Reputation
    5
    Profile views
    204
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location GREECE

    masterauto Unfollow Follow

    Best posts made by masterauto

    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      ''20 εκ. διαφορά έχουν σε μηκος polo/swift, πρακτικά μικρη διαφορά''

      3,84  με 4,05 .Η διαφορά είναι τεράστια . Το polo αγγίζει την μεσαία κατηγορία . Άλλο μεταξόνιο . Συμπεριφορά μεγαλύτερου αυτοκινήτου . Πορτ μπαγκάζ 350 λίτρα. το swift είναι αρκετά μικρότερο , δεν προορίζεται να παίξει άνετα τον ρόλο κυρίως αυτοκινήτου μιας οικογένειας όπως το polo.

      ''Τα ηλεκτρονικά δε με ενδιέφεραν αρα  δε θα εξόπλιζα αντίστοιχα το Πόλο''

      Συνεπώς θα έπαιρνες την comortline , με φώτα αλογόνου εν έτει 2020  , απλό cc, air condition με μανιβέλες . Παρεπιπτόντως

      τα ηλεκτρικά πάλι τα έχει : ESP με ABS, ASR, MSR, EDL ,Hill Start Assist ,Front Assist ,City Emergency Braking ,Fatigue Detection κλπ.

      ''+ 300 για μεμβράνες αναγκαστικά γιατι το τζαμι ειναι σαν ακρυλικο άρα πας για έγκαυμα το καλοκαίρι''

      Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ισχύει το ίδιο . Από τα αυτοκίνητα της οικογένειας , CHR, Τ-ROCK ,COROLLA όλα χρειάστηκαν μεμβράνες την επόμενη μέρα.

      Πάντως για να το κλείσω θεωρώ ότι και polo να έπαιρνες πάλι θα διαμαρτυρώσουν αλλά για άλλους λόγους !!!

      Επειδή το Polo που θα έπαιρνες το έχει συνάδελφος με τον οποίο πηγαινοερχόμαστε στην δουλειά εδώ και ένα μήνα , θα σου δώσω μερικά στοιχεία που θα σε πείραζαν στο polo :

      εκνευριστικός κινητήρας στις χαμηλές στροφές (λες θα σβήσει δεν θα σβήσει ) , φώτα αλογόνου καντηλέρια , μέγεθος αυτοκινήτου (δεν το λές και διαβολάκι πόλης) , παρκάρισμα χωρίς κάμερα-αισθητήρες , ακριβότερο σέρβις, και το κυριότερο κατανάλωση !!! Τέλος θα πλήρωνες στάνταρ ,όπως και ο συνάδελφος τα 450 ευρώ για άλλα δύο χρόνια εγγύηση βρίζοντας γιατί πληρώνεις νταβατζιλίκι αυτά που άλλες εταιρείες τα δίνουν δωρεάν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      masterauto

    Latest posts made by masterauto

    • RE: Mazda CX-3

      @harisma23 said in Mazda CX-3:

      Το είχα νοικιάσει πριν 3 χρόνια κι έκανα περί τα 200 χιλιόμετρα σε μια μέρα και σε πάσης φύσεως δρόμους. Δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα, αλλά ούτε και ότι απογοητεύτηκα. Νόστιμο, αλλά αδιάφορο οδηγικά και με απλώς επαρκή κινητήρα.

      Θυμάσαι αν είχες θέμα με την ανάρτηση ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      masterauto
    • RE: Mazda CX-3

      Καλησπέρα σε όλους . Ενδιαφέρομαι για την αγορά μεταχειρισμένου MAZDA CX3 105 PS DIESEL. Αν το έχει κάποιος να μας πει την εμπειρία του .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      masterauto
    • RE: BMW 1 Series F70 (2024)

      @lap said in BMW 1 Series F70 (2024):

      @red_monster said in BMW 1 Series F70 (2024):

      @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

      @fiverg said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      @dimsabas said in Νέα BMW 1 Series 2019:

      Realzeus σε 3... 2... 1...

      😄

      @fiverg : https://www.evo.co.uk/car-technology/206867/just-how-bad-are-car-user-interfaces-we-consult-an-airbus-pilot

      "Flight decks have tactile controls; meaning you can feel where things are while your eyes are out flying."

      Ενα υποτιθέμενο κακό car interface γίνεται ακόμη χειρότερο όταν πας να το χειριστείς με περιστροφικό διακόπτη και όχι μέσω του touch screen.
      Καταλαβαίνω την ύπαρξη του διακόπτη στις παλαιότερες σειρές όπου δεν υπήρχε το touch screen, τώρα καλώς κάνει και το καταργεί. Επίσης το αν μπορείς να χειριστείς βασικές λειτουργίες όπως π.χ. τον κλιματισμό μόνο μέσω των οθονών και όχι απ ευθείας με σταθερά κουμπιά δεν έχει πάλι να κάνει με την ύπαρξη ή όχι περιστροφικού διακόπτη, αν είναι δύσκολο να χειριστείς το A/C από το touch screen (όντως χαζομάρα που δεν σου δίνει σταθερά κουμπιά όπως στο τωρινό pro facelift), με τον διακόπτη θα ήταν τρεις φορές πιο δύσκολο!

      Με τον διακόπτη δεν σκύβεις για να προσπαθήσεις να πετύχεις με τρεμάμενο δάχτυλο μια οθόνη. Αντιθέτως με το περιστροφικό απλά ρίχνεις μια ματιά και ξέρεις πόσα κλικ πρέπει να γυρίσεις, κοιτώντας πάλι τον δρόμο και χωρίς να αλλάζεις την θέση του σώματός σου. Απορώ δηλαδή πως σας βολεύει να κοιτάτε και να σκύβετε για να πατάτε οθόνες ενώ οδηγείτε... Για τον ίδιο λόγο η Mazda απενεργοποιεί την λειτουργία αφής εν κινήσει, ενώ την επιτρέπει εν στάσει.

      ΥΓ: Μόνο στις μικρές σειρές καταργεί το περιστροφικό η BMW, λόγω κόστους. Στις ακριβές υπάρχει κανονικά.

      Μήπως έχετε Πάρκινσον ;

      Όχι και σε εμένα καποες φορές είναι σπαστική οθόνη, έχω και ίσως την καλύτερη ανάρτηση απο ύπαρξης των αυτοκινήτων. Όποτε τα κάνω όλα από κουμπιά στο τιμόνι, είτε σταματημένος.

      Γνωρίζει κανείς αν δίνει έξτρα ACC ή είναι μέρος κάποιου πακέτου που κάνει 3000?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      masterauto
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      @npapanik said in Νέο Suzuki Swift 2017:

      @masterauto said in Νέο Suzuki Swift 2017:

      @npapanik said in Νέο Suzuki Swift 2017:

      @masterauto said in Νέο Suzuki Swift 2017:

      Ήρθε ο καιρός για αλλαγή ελαστικών . Έχω 2 ερωτήματα :

      Έχω πάνω τα άθλια ecopia σε 185/55/16 .Έχει δοκιμάσει κανείς 195/55/16 ?
      Ακούω προτάσεις για ελαστικά που έχετε δοκιμάσει .

      Από την στιγμή που θα πας σε 195 πρέπει να κατέβεις στο 50, άρα 195/50/16. Νομίζω ότι από θέμα κόστους τα Falken και τα Hankook είναι τα καλύτερα και μετά ανεβαίνεις στους premium...

      Ιδιαίτερα με ενδιαφέρει αν κάποιος είδε διαφορά στο κοπάνημα με κάποιο άλλο ελαστικό

      να υποθέσω κυρίως από πίσω σωστά;

      Σωστά .και ιδιαίτερα όταν έχεις επιβάτη πίσω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      masterauto
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      @npapanik said in Νέο Suzuki Swift 2017:

      @masterauto said in Νέο Suzuki Swift 2017:

      Ήρθε ο καιρός για αλλαγή ελαστικών . Έχω 2 ερωτήματα :

      Έχω πάνω τα άθλια ecopia σε 185/55/16 .Έχει δοκιμάσει κανείς 195/55/16 ?
      Ακούω προτάσεις για ελαστικά που έχετε δοκιμάσει .

      Από την στιγμή που θα πας σε 195 πρέπει να κατέβεις στο 50, άρα 195/50/16. Νομίζω ότι από θέμα κόστους τα Falken και τα Hankook είναι τα καλύτερα και μετά ανεβαίνεις στους premium...

      Ιδιαίτερα με ενδιαφέρει αν κάποιος είδε διαφορά στο κοπάνημα με κάποιο άλλο ελαστικό

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      masterauto
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      Ήρθε ο καιρός για αλλαγή ελαστικών . Έχω 2 ερωτήματα :

      Έχω πάνω τα άθλια ecopia σε 185/55/16 .Έχει δοκιμάσει κανείς 195/55/16 ?
      Ακούω προτάσεις για ελαστικά που έχετε δοκιμάσει .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      masterauto
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @lap said in Toyota Yaris Cross:

      Αυτό το όπου ακουμπήσεις φοβάσαι τις γρατζουνιές το έχω και εγώ.

      Εμένα έχει και το άλλο. Οι ζώνες ακουμπούν στο πλαστικό στις κολώνες και τις γρατζουνουν. Έλεος.

      Επίσης έχει και κάτι άλλο που μάλλον είναι μεταφυσικό. Οποτε πάω να πατήσω ενα κουμπάκι καθώς το αυτοκίνητο κινείται και σκέφτομαι να το πατήσω αργά για να μη το γρατζουνησω τότε βρίσκω σε λακούβα και το πατάω με δύναμη σαν να το μισώ.

      Κοπανάει σαν το swift δηλαδή ή περισσότερο ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      masterauto
    • RE: Toyota Yaris Cross

      a65 Μέσο όρο 11 μήνες αλλά λένε θα τον κατεβάσουν,
      έχε υπ όψη το style έρχεται με 17αρα ζάντα και τραγικά λάστιχα ecocontact .

      Τι σημαίνει αυτό πρακτικα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      masterauto
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @nmsm2 said in Toyota Yaris Cross:
      Γνωρίζει κάποιος πόσος χρόνος αναμονής υπάρχει αν βάλει κάποιος τώρα παραγγελία ; Ενδιαφέρομαι για style,hybrid

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      masterauto
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

      Μια χαρά είσαι σε ανοιχτό δρόμο, Δεν κάνεις σχεδόν καθόλου χρήση του υβριδικου συστήματος για να δεις λίγο καλύτερα κατανάλωση. Και πάλι όμως είναι πολύ καλη η κατανάλωση σου.

      Γενικά όντως τα 5,5λ/100χλμ είναι σαν ένα μεγάλο μαξιλαράκι, για να το περάσει πρέπει αν το πιέσεις πάρα πολύ.

      Η ρεζέρβα θεωρείται ότι μπαίνει από την στιγμή που σβήνουν τα εκτιμώμενα χιλιόμετρα ; Πόσα λίτρα λες να είναι ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      masterauto
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr