Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 191
    • Best 0
    • Groups 0

    masterauto

    @masterauto

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    191
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location GREECE

    masterauto Unfollow Follow

    Latest posts made by masterauto

    • RE: Νέο Suzuki Swift 2017

      απ, οχι κοιταω κατι απλό για χειμωνα/καλοκαιρι (ανοιξη/φθινοπωρο πια δεν υπάρχουν). Απλά κάτι ΗΣΥΧΟ και ΦΟΥΣΚΩΤΟ (ακα ανετο).

      [/quote]

      Προτείνω Goodyear Vector 4Seasons 195/55R16 87H .Το έχω δοκιμάσει σε κορόλα και είναι απολαυστικό .Κλάσεις πιο

      αθόρυβο από τα Bridgestone ,και τέλειο grip .Μαλακό λάστιχο . Δεν βγάζει τόσα χιλιόμετρα όσα τα σκληρά .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      masterauto
    • RE: Μόνο plug-in υβριδικα ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλέον ?

      Πραγματικά αυτοί που θα αγοράσουν αυτοκίνητα (φέτος και του χρόνου) θα είναι οι πιο άτυχοι.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      masterauto
    • RE: Μόνο plug-in υβριδικα ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλέον ?

      Τα 550 χλμ είναι πραγματικά .Βέβαια η κατανάλωση αν το πλακώνεις φορτωμένο με κλιματισμό ανεβαίνει όπως ανεβαίνει και σε ένα βενζινοκίνητο. Το κόστος για αυτά τα 550 χλμ στο ηλεκτρικό είναι 10 ευρώ αν το έχεις φορτώσει σπίτι και 80 ευρώ βενζίνη για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης !!!

      Στα 300 χλμ αυτονομίας σταματάς σε ένα από τα 10.000 σημεία φόρτισης που μας διαβεβαιώνει ο δεδηε ότι θα υπάρχουν τα επόμενα δύο χρόνια, και από 30% ανεβάζεις την αυτονομία σε 80% σε 20 λεπτά .

      Επίσης βάλε και τα κόστη συντήρησης που δεν έχουν καμία σχέση.Μόνο τακάκια αλλάζεις και αυτά κάθε 2 χρόνια λόγω του ότι φρενάρει μόνο του όταν αφήνεις το γκάζι

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      masterauto
    • RE: Μόνο plug-in υβριδικα ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλέον ?

      Συμπληρωματικά να πληροφορήσω (inside information) ότι την επόμενη χρονιά αναμένονται τρελλές προσφορές σε αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Από μηδέν επιτόκια ,χωρίς προκαταβολή και αύξηση των ετών εγγύησης .

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      masterauto
    • RE: Μόνο plug-in υβριδικα ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλέον ?

      Προσωρινά μειονεκτήματα τα οποία σταδιακά μέσα στην επόμενη διετία θα έχουν εξαλειφθεί :

      1. Σημεία φόρτισης

      2.Αυξημένο κόστος κτήσης

      3.Περιορισμένη ποικιλία μοντέλων

      Σταθερό μειονέκτημα με το οποίο θα μάθουμε να ζούμε :

      Χρόνος φόρτισης .

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      masterauto
    • RE: Μόνο plug-in υβριδικα ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλέον ?

      Το VW ID.1 νομίζω θα τα αλλάξει όλα . Έρχεται αρχές του '23 .

      Δείτε τις παρουσιάσεις του 22 & 23 . Όλα ηλεκτρικά ή plug in υβριδικά .

      Δεν ανέφερα πουθενά , ότι θα τα πετάξουν τα αυτοκίνητα μεκ οι ιδιοκτήτες τους . Ούτε ότι σε 2 χρόνια θα αλλάξει ο μισός στόλος.

      Ανάφερα και αυτό πιστεύω ότι η αγορά νέων αυτοκινήτων θα κινηθεί συντριπτικά προς αυτήν την κατεύθυνση.

      Από την νέα χρονιά θα δούμε πραγματικά το τοπίο να αλλάζει στο χώρο της αυτοκίνησης , και την ηλεκτροκίνηση να γίνεται κυρίαρχο ρεύμα . Μόδα και ουσία . Πλεονεκτήματα :

      1. ΄΄Καθαρή΄΄ μετακίνηση.

      2. Τρελλή οικονομία κίνησης .Ενδεικτικά : Ας πάρουμε ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας .π.χ. OPEL CORSA

      Ας πούμε με μία κατανάλωση των 6 λίτρων ανά 100 χλμ , και την τιμή της βενζίνης στο 1,6 ,για να κάνει 300 χλμ

      χρειάζεται 28,8 ευρώ . Το αντίστοιχο ηλεκτρικό για τα 300 χλμ χρειάζεται 6 ευρώ !!! Σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα η οικονομία είναι ακόμα μεγαλύτερη .

      1. Επιδόσεις !!! Απίστευτες επιταχύνσεις .Ειδικά στο κομμάτι της αίσθησης .

      2. Κόστος συντήρησης . Δεν υπάρχει μοτέρ,μπουζί,τσιμούχες,λάδια, εκκεντροφόροι,καρμπυρατέρ κλπ

      Ενδεικτικά :Το Hyundai Kona Electric που μόλις έφθασε στη χώρα μας, πραγματοποιεί service κάθε χρόνο ή 15.000 χλμ. Το κόστος στην 5ετία είναι χαμηλό και συνολικά αγγίζει τα 632 ευρώ για την έκδοση με την μπαταρία των 39 kWh και τα 663 ευρώ με την μπαταρία των 64 kWh.

      5.Το απλό της κατασκευής ελαχιστοποιεί την πιθανότητα βλαβών.

      1. Αθόρυβο για τον οδηγό αλλά και για τις γειτονιές .
      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      masterauto
    • RE: Μόνο plug-in υβριδικα ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλέον ?

      ''Στόχος της Κυβέρνησης  είναι η εμπροσθοβαρής απολιγνιτοποίηση σε συνδυασμό με ταχεία διείσδυση ΑΠΕ  στο ενεργειακό μείγμα της χώρας που θα επιτευχθεί μόνο μέσω του ταχέου κλεισίματος όλων των λειτουργούντων λιγνιτικών μονάδων έως το 2023 και η αντικαστάση τους με ανανεώσιμες πηγές παραγωγής ενέργειας που θα ενισχύσουν την πράσινη και βιώσιμη ανάπτυξη.''

      O κ. Θωμάς χαρακτήρισε «μονόδρομο» την ταχεία απολιγνιτοποίηση (με το κλείσιμο όλων των λειτουργούντων λιγνιτικών μονάδων έως το 2023) για την πράσινη και βιώσιμη ανάπτυξη, σημειώνοντας ότι η χρήση του λιγνίτη είχε ήδη περιοριστεί την τελευταία δεκαετία,  με τη μείωση της λιγνιτικής από τις 30.000 στις 10.000 γιγαβατώρες.

      Τόνισε ότι η κυβέρνηση εργάζεται εντατικά για την κατάρτιση του masterplan που θα είναι προϊόν ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού, θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του καλοκαιριού και θα αποτελέσει αντικείμενο θεσμικής διαβούλευσης με τις τοπικές κοινωνίες στις λιγνιτικές περιοχές (Δυτική Μακεδονία-Μεγαλόπολη).

      Επεσήμανε επίσης ότι «κλειδί» για την υλοποίηση του masterplan αποτελεί η διακυβέρνησή καθώς και η χρηματοδότησή του,  στην οποία κεντρικό ρόλο θα έχουν τα κονδύλια που θα προέλθουν όχι μόνο από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης, αλλά και από τον νέο Μηχανισμό Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

      «Έχουμε έναν οδικό χάρτη με συγκεκριμένες επενδύσεις που θα αντικαταστήσουν την ηλεκτροπαραγωγή από λιγνίτη και τις συναφείς θέσεις εργασίας», είπε ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, αναφέροντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα τα σχέδια για δημιουργία φωτοβολταϊκών πάρκων στα λιγνιτικά πεδία της Δυτικής Μακεδονίας και της Μεγαλόπολης, συνολικής ισχύος 2 GW και 1 GW αντίστοιχα.

      Την υλοποίηση του συγκεκριμένου φιλόδοξου προγράμματος, που αναμένεται ν΄  αλλάξει τον ενεργειακό χάρτη της χώρας, έχει αναλάβει η εταιρεία «ΔΕΗ Ανανεώσιμες»,  που συμμετέχει σε κοινοπραξία με ξένους ομίλους όπως τη γερμανική  RWE, την πορτογαλική EDPR και την Maasdar από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      masterauto
    • RE: Μόνο plug-in υβριδικα ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλέον ?

      Τα ΑΠΕ αυξάνονται κ θα αυξάνονται με ραγδαιους ρυθμούς. Βέβαια είναι μια διαδικασία που θα πάρει αρκετά χρόνια, αλλά στο τέρμα θα υπάρχει η πλήρης κατάργηση του λιγνίτη. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα έχουν πρόβλημα να αντικαταστησουν την βενζίνη σε μεγάλο βαθμό λόγω της μεγάλης διαφοράς στην κατανάλωση. Όλα τα άλλα είναι θέμα συνήθειας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      masterauto
    • RE: Μόνο plug-in υβριδικα ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλέον ?

      Νομίζω ότι με γνώμονα την οικονομοτεχνικη υφή του θέματος, η επιλογή ενός leasing diesel με 180 ευρώ το μήνα γ 48 μήνες θα δημιουργούσε λιγότερη χασούρα, από το να προβείς στην αγορά οποιοδήποτε ιχ αυτήν τη στιγμή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      masterauto
    • RE: Μόνο plug-in υβριδικα ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλέον ?

      Δεν υπάρχει κανένας φανατισμός , καμία οπαδοποίηση .Δεν είμαι υπέρμαχος καμίας ηλεκτροκίνησης .Απλά προσπαθώ να μεταφέρω μια πραγματικότητα που αντιλαμβάνομαι .Θα δώσω τις προσλαμβάνουσες :

      1.Όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοινώνουν τις τελευταίες εκδόσεις με κεκ των πιο εμβληματικών μοντέλων τους .

      2.Όλο και περισσότερες εταιρείες κονταίνουν το χρονικό διάστημα από το οποίο θα πάψουν να παράγουν κεκ.

      3.Αυξάνονται διαρκώς τα κίνητρα για απόκτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων και wall box σε όλη την Ευρώπη.

      4.Τρελλές προσφορές για επαγγελματικά εταιρικά με leasing σε ηλεκτρικά .

      5.Εξαγγελία για δεκάδων ηλεκτρικών μοντέλων σε πιο προσιτές τιμές από την επόμενη χρονιά .

      6.Παραγκώνιση και υποβάθμιση των εξελίξεων σε μοντέλα με κεκ . Όλοι ασχολούνται με τις αυτονομίες , την ταχύτητα φόρτισης, τις επιταχύνσεις κλπ

      Νομίζω αυτά και άλλα περισσότερα που διαβάζω στον ευρωπαϊκό ειδικό τύπο με κάνουν πραγματικά να πιστέυω ότι έρχεται άμεσα το τέλος μιας εποχής.

      Δεν είπα ότι πιστεύω ότι αύριο όλοι θα πετάξουν τα ΙΧ τους και θα τρέξουν να αγοράσουν ηλεκτρικά .Σε πρώτη φάση αυτοί που θα επηρεαστούν άμεσα είναι κατα την γνώμη μου :

      1. Οι υποψήφιοι αγοραστές τα επόμενα 1 με 3 χρόνια .

      2.Οι στόλοι με τα εταιρικά αυτοκίνητα

      3.Τα ΤΑΧΙ και τα λεωφορεία

      4.Οι ευκατάστατοι αγοραστές .

      5.Οι πωλητές μεταχειρισμένων

      Όλοι αυτοί ανήκουν σε κατηγορίες που θα αγγίξει άμεσα η επερχόμενη ηλεκτροκίνηση .

      Εδώ είμαστε να δούμε πόσο έξω θα πέσω . Το κομμάτι που θα πληγεί περισσότερο είναι οι νέοι αγοραστές αυτοκινήτων με κεκ . Κάποιος που αγόρασε ΙΧ με κεκ το 2021 και έδωσε ας πούμε 30.000 θα είχε την προσδοκία ,όταν πουλήσει το αυτοκίνητό του το 2026 να λάβει ας πούμε 17 με 18 χιλιάδες . Κάνω πρόβλεψη ότι το πραγματικό νούμερο θα απέχει έτη φωτός από την προσδοκία του .

      posted in Περί αυτοκίνησης
      M
      masterauto
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr