-
Καλημέρα, σκέφτομαι να ξεφύγω από τα μερκ προσωρινά και να πάω σ αυτό το audi+ lpg.
Εκτός από απόψεις σχετικά με το αυτοκίνητο που χρειάζομαι( επιλογέα ταχυτήτων έχει της προκοπής μιας και μ αρέσουν τα αυτόματα,μην είναι αισχος) θέλω και μια άποψη σχετικά με το κράτημα του και το πώς συμπεριφέρεται στο όριο και πέριξ αυτού.
Έμαθα μόνο σε πισωκίνητα και κάποια πράγματα που είδα στο YouTube σε χιόνι και slow motion μου φάνηκαν πολύ διαφορετικά σε συμπεριφορά ίσως και αφύσικα όπως οι διορθώσεις στα πρόσθιο κινητά που πραγματικά δεν μπορώ να προσαρμοστώ. Αξίζει οδηγικά στις στροφές δεδομένου ότι πατάει στη πλατφόρμα του golf MK4 το οποίο και έχω και....δεν πάει. -
Απ οτι ελεγαν στο οριο ειναι λιγο αποτομο . Κατι ειχε γινει τοτε σε καποιες δοκιμες νομιζω και του εβαλαν ESP ή το εβαλαν μονιμο, κατι τετοιο θυμαμαι .
Επισης αν εχει ιδια 4κινηση με το S3 , δεν ειναι μονιμη. Μολις χρειαστει μπαινει ο πισω αξονας. Κατα βαση ειναι προσθιοκινητο -
πολύ μέτριο αυτοκίνητο...δεν θα ήταν η επιλογή μου με τίποτα.
-
Βασικά δεν με ενδιαφέρουν τα άλογα τόσο, αφού και τα 120 των w202 είναι αρκετά για τις διαδρομές που κάνω και τον τρόπο που οδηγάω. Το θέμα είναι ότι οδηγάω κρατώντας σταθερά αρκετά χιλιόμετρα μέσα στις στροφές και με έντονο φρενάρισμα μέχρι την κορυφή της στροφής. Υπάρχει περίπτωση το ττ να είναι χειρότερο από τα w202/w203? Δεν μιλάω για στοκ αναρτήσεις,δεν θα μείνει τίποτα ίδιο όπως στα παραπάνω μερκ + μπάρες. Το haldex αν το παρακάνεις όντως σε στέλνει αδιάβατο?
Πάει όντως σαν πρόσθιο κινητό και μπορεί να φθάσει μέχρι 50-50.
Και το κρίσιμο.... Τρίζει?( Το coupe,το roadster είναι αντίθετο με τα παραπάνω) -
@alexandros-k said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
Απ οτι ελεγαν στο οριο ειναι λιγο αποτομο . Κατι ειχε γινει τοτε σε καποιες δοκιμες νομιζω και του εβαλαν ESP ή το εβαλαν μονιμο, κατι τετοιο θυμαμαι .
Επισης αν εχει ιδια 4κινηση με το S3 , δεν ειναι μονιμη. Μολις χρειαστει μπαινει ο πισω αξονας. Κατα βαση ειναι προσθιοκινητοΣτο φρενάρισμα δεν μπαίνει παλι ο πίσω άξονας?
-
σαν αμαξι στησιμο είναι ωραίο οχι κατι φοβερο. συμπεριφορά εμπροσθοκίνητου λένε όλοι ότι έχει
ΟΜΩΣ
το Mk1 το audi tt το βρίσκω πάρα πολύ ομορφο
πολύ περισσότερο από τα επόμενα. πολύ φουτουριστικό για την εποχή του και ακόμα και τώρα οταν το βλέπω μαρέσει πολύ
-
@w202-amg said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
@alexandros-k said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
Απ οτι ελεγαν στο οριο ειναι λιγο αποτομο . Κατι ειχε γινει τοτε σε καποιες δοκιμες νομιζω και του εβαλαν ESP ή το εβαλαν μονιμο, κατι τετοιο θυμαμαι .
Επισης αν εχει ιδια 4κινηση με το S3 , δεν ειναι μονιμη. Μολις χρειαστει μπαινει ο πισω αξονας. Κατα βαση ειναι προσθιοκινητοΣτο φρενάρισμα δεν μπαίνει παλι ο πίσω άξονας?
Μπα, δε νομιζω
-
@cirus said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
σαν αμαξι στησιμο είναι ωραίο οχι κατι φοβερο. συμπεριφορά εμπροσθοκίνητου λένε όλοι ότι έχει
ΟΜΩΣ
το Mk1 το audi tt το βρίσκω πάρα πολύ ομορφο
πολύ περισσότερο από τα επόμενα. πολύ φουτουριστικό για την εποχή του και ακόμα και τώρα οταν το βλέπω μαρέσει πολύ
Αυτή η συμπεριφορά πρόσθιο κινητού με αλλαγές σε ανάρτηση αντιστρεπτικές και πιέσεις ελαστικών ίσως και ευθυγράμμισης χωρίς σύγκλιση διορθώνεται? Δεν μιλάω τόσο για την έξοδο της στροφής όσο στην είσοδο μέχρι το apex.
Όλα αυτά τα ρωτάω γιατί σε 10 λεπτά οδήγηση με τον υποψήφιο αγοραστή δεν γίνεται να τα μάθω αυτά. -
Τι το θες το ΤΤ, έβαλες στο μάτι καμιά πιτσιρίκα εκεί στα Γιάννενα?
Άποψή μου. αν θες να πειραματιστείς με το αυτοκίνητο. Προσπάθησε να βρεις ένα s3 mk1. Είναι ένα αυτοκίνητο που του έχουν κάνει τα πάντα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το μόνο που δεν έκαναν είναι να του μάθουν να πετάει και να κολυμπάει.
Πάρα πολλά ανταλλακτικά μεταχειρισμένα σε εξαιρετικές τιμές. Πολλές πληροφορίες για μετροπές και τη συμπεριφορά τους από forum στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Όρεξη και χρόνο να 'χεις να ασχολείσαι και χρήμα να χαλάς... -
Αν έχει haldex δεν το λες και γνήσιο 4κίνητο.
Επίσης το 2κίνητο 1.8 με τα 180 άλογα καίει τον πάτο του. Φαντάζομαι το 225. -
Κολλητός κολλημένος με τα audi , το είχε μέχρι που το άλλαξε με golf5 gti ( επανήλθε γρήγορα στα audi με Α5) . Ούτε ο ίδιος δεν ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Όσο οδήγησα , δε θυμάμαι τίποτα το ιδιαίτερο ( εκτός κινητήρα, κορυφαίος ο 1,8) . Όριο δε σε βοηθούσε και το ίδιο να το πας , καθώς είχε αυτή την κλασσική audiλα στο τιμόνι που δεν καταλάβαινες που ήταν το όριο του..... Ίσως είμαι και κουλάδι βέβαια....
Έχω μία εντύπωση ότι το coupe είχε λίγο διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτηση με διαφορετικές αντιστρεπτικές.
Το θέμα που είχε "ξεσπάσει" τότε αφορούσε το γεγονός ότι οι ρυθμίσεις της ανάρτησης σε συνδυασμό με ότι δεν το βοηθούσε ( αεροδυναμικά) και το σχήμα του, είχε ως συνέπεια ότι δε "φόρτιζε" ικανοποιητικά τον πίσω άξονα , οπότε στο άσε σε υψηλές ταχύτητες , γυρνούσε απότομα. Το "λύσανε" με ρυθμίσεις στο ESP και με τη μεταβλητή αεροτομή. Με επιφύλαξη τα παραπάνω.
Θα ρωτήσω γιατί και ο ίδιος είχε ψαχτεί τότε με ρυθμίσεις.....
-
@andya3 said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
Τι το θες το ΤΤ, έβαλες στο μάτι καμιά πιτσιρίκα εκεί στα Γιάννενα?
Άποψή μου. αν θες να πειραματιστείς με το αυτοκίνητο. Προσπάθησε να βρεις ένα s3 mk1. Είναι ένα αυτοκίνητο που του έχουν κάνει τα πάντα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το μόνο που δεν έκαναν είναι να του μάθουν να πετάει και να κολυμπάει.
Πάρα πολλά ανταλλακτικά μεταχειρισμένα σε εξαιρετικές τιμές. Πολλές πληροφορίες για μετροπές και τη συμπεριφορά τους από forum στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Όρεξη και χρόνο να 'χεις να ασχολείσαι και χρήμα να χαλάς...Χαχαχαχα κοίταξε το s3 οπτικά και μόνο νομίζω ότι θα είναι χειρότερο οδηγικά , ψυχολογικά μου θυμίζει το γκόλφ. Το ττ ξαφνικά μου ήρθε φλασια . Ίδια ανταλλακτικά έχει το ττ με s3.
-
Haldex πρώτης γενιάς;
Σε αμάξι 17 χρόνων το λιγότερο; -
@vagnar said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
Haldex πρώτης γενιάς;
Σε αμάξι 17 χρόνων το λιγότερο;Από άποψη φθοράς? Βρίσκω αυτοκίνητα με 120-150.000κμ
-
Ε το Haldex πρώτης γενιάς δεν είναι κάτι ιδιαίτερο πια και γενικά ένα τόσο παλιό αμάξι θα θέλει συνεχώς κάτι.
-
@vagnar said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
Ε το Haldex πρώτης γενιάς δεν είναι κάτι ιδιαίτερο πια και γενικά ένα τόσο παλιό αμάξι θα θέλει συνεχώς κάτι.
Έχω πλήρη άγνοια περί τετρακίνησης και ειδών αυτής. Πιο πολύ η συμπεριφορά με ενδιαφέρει στις στροφές και το σασι
-
@w202-amg said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
Πιο πολύ η συμπεριφορά με ενδιαφέρει στις στροφές και το σασι
Εφόσον σε ενδιαφέρουν αυτά κοιτάς λάθος αμάξι (γενικά τα Audi δεν φημίζονται για αυτά)...μέτριο αμάξι το ΤΤ 1ης γενιάς, πολύ καλύτερη οδηγικά μια Ζ4.
-
@fanis75 said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
@w202-amg said in Audi tt mk1 1,8 225ps quattro:
Πιο πολύ η συμπεριφορά με ενδιαφέρει στις στροφές και το σασι
Εφόσον σε ενδιαφέρουν αυτά κοιτάς λάθος αμάξι (γενικά τα Audi δεν φημίζονται για αυτά)...μέτριο αμάξι το ΤΤ 1ης γενιάς, πολύ καλύτερη οδηγικά μια Ζ4.
Ομολογώ ότι με ξενερωσες το ΤΤ ούτε με εκτεταμένες αλλαγές δεν έχει ήδη μια βάση να γίνει αμάξι που να στρίβει?
Τα bmw δεν τα πολυσκεφτομαι,αν είναι πάω πάλι σε μερκ που πάνω κάτω έχουν μια κοινή λογική τα μοντέλα μεταξύ τους.
Για να το συνοψίζουμε υπάρχει ενδεχόμενο από την w202 πηγαίνοντας στο ττ να ξενερώσω και ας κάνω πάλι τα ίδια πράγματα?Αν δεν βρω ττ να με πάνε βόλτα s3 θα είναι κοντά σε αίσθηση? -
Το s3 στρίβει σαν τρένο. Δοκίμασέ το αν βρεις ευκαιρία να αποκτήσεις προσωπική άποψη.
Για το tt δεν έχω ιδέα. -
Γιατί δεν κοιτάς για Slk r171 , αφού ξέρεις από Μερσεντικά , μένεις και στην σχολή της πισωκινησης, το βελτιώνεις όπως σε βολεύει ως προς το στήσιμο, παίρνουν και πρόγραμμα τα compressor μέχρι 200-230 άλογα , ειναι και future classic αμαξάκι κατά την άποψη μου.
Audi tt mk1 1,8 225ps quattro