Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 399
    • 400
    • 401
    • 402
    • 403
    • 897
    • 898
    • 401 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408039
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • diego1960
      diego1960 last edited by diego1960

      Το Octavia πάντως είναι πανέμορφο μέσα και σίγουρα θα το προτιμούσα σα σαλόνι από το τάμπλετ του Τέσλα. Ποιοτικά ίσως είναι παρόμοια σε θέματα πλαστικών κτλ, αλλά σαν design δεν υπάρχει σύγκριση.
      Από εκεί και πέρα, στην εποχή του ηλεκτροτζιχαντισμού, προσπαθούμε με ζόρι να βγάλουμε "σπορ" αυτοκίνητα με 1800 στην καλύτερη εως και 2700 κιλά, μιλάμε για κλαυσίγελο, επειδή είναι γρήγορα και έχουν άμεση ροπή. Και τα θερμικά βέβαια έχουν βαρύνει και για αυτό η σωστή M3 είναι η.....M2 και μάλιστα προηγούμενης γενιάς.

      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisma23 @argyn last edited by

        @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Νοίκιασε το βασικό πισωκίνητο Model 3 ρε συ λάπ που το βρίσκεις εύκολα, για μια μέρα έστω, κάντο μια βόλτα, και άσε τα θεωρητικά περί κέντρων βάρους, κατανομής μαζών και κέντρων περιστροφής. Είναι τόσο απλό - με το που θα στρίψεις στο πρώτο στενό θα καταλάβεις ΑΜΕΣΑ και το βάρος του και το κοπάνημα στις λακούβες ... και μετά θα αναρωτηθείς ευλόγως όπως ο καθένας απροκατάλυπτος παρατηρητής: Μας δουλεύουνε, τα παίρνουνε, είναι παντελώς ηλίθιοι ή ο φανμποιζμός καλά κρατεί? Μιλάμε για ένα αμάξι συνολικού όγκου, ποιότητας κατασκευής και χώρων επιπέδου Skoda Octavia αλλά 400+ κιλά βαρύτερο που τα μισά παπαγαλάκια προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι το ιδανικό οικογενειακό όχημα ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και τα άλλα μισά ότι το μόνο που του λείπει είναι το badge του M-Division.

        Argyn, εσύ έχεις νοικιάσει Model 3 και τα διαπίστωσες αυτά ή απλώς επαναλαμβάνεις αυτά που μπορεί να λένε όσοι δε συμπαθούν τα ηλεκτρικά;
        Ρωτάω γιατί εγώ οδήγησα (για λίγο είναι η αλήθεια) το Model 3LR φίλου μου. Δεν το οδήγησα σε στροφοδιαδρομή, αλλά εντός της πόλης. Το σίγουρο είναι ότι με τις βασικές 18άρες ζάντες ΔΕΝ κοπανάει, αλλά έχει πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση. Σε συνδυασμό μάλιστα με την τετρακίνηση, η δύναμη κατεβαίνει πολύ καλά στο δρόμο, παρόλο που προσπάθησα να το "στραμπουλήξω".
        Κατά τ' άλλα το ιδανικό οικογενειακό όχημα εξαρτάται από τη ζωή του καθενός, τις ανάγκες του, τις επιθυμίες του και την οικονομική δυνατότητα του. Επίσης δε νομίζω ότι κανείς έχει προσπαθήσει να εξομοιώσει το Model 3 LR με μια Μ3, η οποία είναι σίγουρα πιο σπορ σε στήσιμο, αλλά κοστίζει 2 ή και 3 φορές πιο πάνω (με αντίστοιχο εξοπλισμό) και έχει το πενταπλάσιο ή δεκαπλάσιο κόστος χρήσης. Απλώς εσύ απογοητεύεσαι που δεν θάβουν την οδική του συμπεριφορά, γιατί είναι όντως πολύ καλή, και κάνεις συγκρίσεις που είναι εκτός θέματος.

        argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • argyn
          argyn @lap last edited by argyn

          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Youtube Video

          Εδώ το βαρύ Τέσλα με έξτρα βάρος 5 επιβάτες και αποσκευές

          "that's a very good result for a heavy car as the tesla model 3 standard range"

          μάι πόιντ εξακτλι λαπ ...

          Και όλα αυτά με ρύθμιση ανάρτησης και λάστιχα προφίλ και φάρδους τέτοιου που σε ελληνικούς δρόμους θα ευχόσουν σε πάρα πολλές συνθήκες ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΡΑΓΕΣ.

          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • argyn
            argyn @harisma23 last edited by

            @harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Argyn, εσύ έχεις νοικιάσει Model 3 και τα διαπίστωσες αυτά ή απλώς επαναλαμβάνεις αυτά που μπορεί να λένε όσοι δε συμπαθούν τα ηλεκτρικά;

            Έχω οδηγήσει για περισσότερο από 1κ χλμ έκαστη από τις εκδόσεις των Model 3 και Model Y. Είχα μάλιστα την δυνατότητα να μου παραχωρηθεί τό βασικό Μodel 3 ως λιζινγκ από τον εργοδότη μου και αντ' αυτού επέλεξα ένα ταπεινό και παντελώς οδηγικά αδιάφορο eTSi DSG Golfάκι που ταιριάζει πολύ καλύτερα στο δικό μου προφίλ αναγκών (πολλά μα πάρα πολλά χλμ σε μέρη χωρίς ταχυφορτιστές, ενίοτε πολύ στριμόκωλα για παρκάρισμα και μανούβρες, και με σπιτίσια θέση στάθμευσης κατειλημένη από εργαλεία για άλλα χόμπια).

            Ξανατονίζω ένα πράγμα μόνον: MHN πιστεύετε ότι διαβάζετε, νοικιάστε μόνοι σας και διαμορφώστε άποψη. Τα περισσότερα πορίσματα του κώλου προέρχονται από αμέσως ή εμμέσως χορηγούμενους ινφλουένσερς και ανθρώπους που ΔΕΝ ξόδεψαν δικά τους λεφτά για να αγοράσουν ηλεκτρικό ως το μόνο τους όχημα και που βρίσκονται σε τελείως διαφορετική τροχιά ζωής από την πλειονότητα των υπολοίπων.

            H 1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • L
              lap last edited by lap

              Youtube Video

              Δες στο ίδιο πρότυπο δοκιμής από το ίδιο περιοδικό την υβριδική mercedes με υψηλότερο κέντρο βάρους. Πισωκίνητη και αυτή.

              Δες μεταφορά βάρους

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Δες εδώ το mazda6

                Στα 72χλμ πως χοροπηδά η ανάρτηση την μεταφορά βάρους. Πάλι στο ίδιο πρότυπο και περιοδικό

                Youtube Video

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • argyn
                  argyn last edited by

                  Ξαναδιάβασε ότι σου έγραψα ρε συ λαπ ... και δοκίμασέ το ο ίδιος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisma23 @argyn last edited by

                    @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Argyn, εσύ έχεις νοικιάσει Model 3 και τα διαπίστωσες αυτά ή απλώς επαναλαμβάνεις αυτά που μπορεί να λένε όσοι δε συμπαθούν τα ηλεκτρικά;

                    Έχω οδηγήσει για περισσότερο από 1κ χλμ έκαστη από τις εκδόσεις των Model 3 και Model Y. Είχα μάλιστα την δυνατότητα να μου παραχωρηθεί τό βασικό Μodel 3 ως λιζινγκ από τον εργοδότη μου και αντ' αυτού επέλεξα ένα ταπεινό και παντελώς οδηγικά αδιάφορο eTSi DSG Golfάκι που ταιριάζει πολύ καλύτερα στο δικό μου προφίλ αναγκών (πολλά μα πάρα πολλά χλμ σε μέρη χωρίς ταχυφορτιστές, ενίοτε πολύ στριμόκωλα για παρκάρισμα και μανούβρες, και με σπιτίσια θέση στάθμευσης κατειλημένη από εργαλεία για άλλα χόμπια).

                    Ξανατονίζω ένα πράγμα μόνον: MHN πιστεύετε ότι διαβάζετε, νοικιάστε μόνοι σας και διαμορφώστε άποψη. Τα περισσότερα πορίσματα του κώλου προέρχονται από αμέσως ή εμμέσως χορηγούμενους ινφλουένσερς και ανθρώπους που ΔΕΝ ξόδεψαν δικά τους λεφτά για να αγοράσουν ηλεκτρικό ως το μόνο τους όχημα και που βρίσκονται σε τελείως διαφορετική τροχιά ζωής από την πλειονότητα των υπολοίπων.

                    Κατ΄ αρχάς καλά έκανες και διάλεξες αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου.
                    Από εκεί και πέρα, απορώ γιατί επιμένεις στο να με εγκαλείς να διαμορφώσω άποψη οδηγώντας το, αφού το έχω κάνει!
                    Επιπλέον με εκπλήσσει η άποψη που έχεις για την άνεση - ρύθμιση της ανάρτησης και η οποία δεν ταιριάζει με τη δική μου εμπειρία...

                    argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol last edited by

                      Ισως ο ειδικος τυπος να "τα παιρνει", ισως και οχι. Ισως απλα να τα θεωρουν τα ηλεκτροκινητα ευχαριστα στην οδηγηση αυτοκινητα. Επισης, τι ποσοστο απο τους αγοραστες αυτοκινητων ενδιαφερονται για πραγματα οπως "οδηγικη ευχαριστηση", "ταρανδοι" και ενα σωρο αντιστοιχα; Δεν το λεω για να σας πικαρω, απλα ειναι η πραγματικοτητα, η οποια εχει οδηγησει στην κατακορυφη αυξηση πωλησεων suv τα τελευταια χρονια και εχει τοποθετησει το 2023 το model Y πιο ψηλα σε πωλησεις απο αυτοκινητα του μισου κοστους.
                      Με ολον το σεβασμο προς το περιοδικο που μας φιλοξενει, αλλα πιστευετε πραγματικα οτι ενας αγοραστης αυτοκινητου καθεται και διαβαζει μηνες για τεχνικα χαρακτηριστικα και συμπεριφορα;
                      Βλεπει τι του αρεσει, τι ικανοποιει τις αναγκες του, που φτανει το πορτοφολι του και παει και αγοραζει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • argyn
                        argyn @harisma23 last edited by

                        @harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Από εκεί και πέρα, απορώ γιατί επιμένεις στο να με εγκαλείς να διαμορφώσω άποψη οδηγώντας το, αφού το έχω κάνει!

                        Δεν σε εγκαλώ, δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου τουλάχιστον. Καλώς έκανες και το δοκίμασες και το ίδιο ενθαρρύνω και τους υπολοίπους να κάνουν για να διαμορφώσουν προσωπική άποψη - μακριά από παπαγαλάκια και φιδέμπορες. Προφανώς δεν έχω την απαίτηση η αυτοκινητιστική άποψη του οποιουδήποτε τρίτου να ταυτίζεται με την δική μου. Τα αυτοκίνητα υπάρχουν εκεί έτοιμα για δοκιμή. Η δε τεσλα τα δίνει όλα για ένα σύντομο τεστ ντράιβ (αν και θεωρώ ότι η ενοικίαση για ένα ΠΣΚ είναι μακράν η προτιμότερη λύση ΠΡΙΝ αγοράσει κανείς ή διαμορφώσει οριστική άποψη).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • R
                          red_monster @argyn last edited by

                          @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Youtube Video

                          Εδώ το βαρύ Τέσλα με έξτρα βάρος 5 επιβάτες και αποσκευές

                          "that's a very good result for a heavy car as the tesla model 3 standard range"

                          μάι πόιντ εξακτλι λαπ ...

                          Και όλα αυτά με ρύθμιση ανάρτησης και λάστιχα προφίλ και φάρδους τέτοιου που σε ελληνικούς δρόμους θα ευχόσουν σε πάρα πολλές συνθήκες ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΡΑΓΕΣ.

                          Στα πρώτα 20’ καταλαβαίνεις ότι η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη, όλα τα αλλά είναι παραμύθια της χαλιμάς

                          argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • argyn
                            argyn @red_monster last edited by

                            @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Στα πρώτα 20’ καταλαβαίνεις ότι η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη, όλα τα αλλά είναι παραμύθια της χαλιμάς

                            Πράγματι. Στα πρώτα 20" καταλαβαίνεις ότι η ανάρτηση ΔΕΝ είναι ρυθμισμένη για την άνετη μεταφορά μιας οικογένειας στους ελληνικούς δρόμους.

                            H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harisma23 @argyn last edited by harisma23

                              @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Στα πρώτα 20’ καταλαβαίνεις ότι η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη, όλα τα αλλά είναι παραμύθια της χαλιμάς

                              Πράγματι. Στα πρώτα 20" καταλαβαίνεις ότι η ανάρτηση ΔΕΝ είναι ρυθμισμένη για την άνετη μεταφορά μιας οικογένειας στους ελληνικούς δρόμους.

                              Ρε συ, πέρα από την υποκειμενικότητα των απόψεων που γενικώς υπάρχει, κάποια πράγματα είναι αρκετά ως απόλυτα αντικειμενικά.

                              Δεν ξέρω ποια έκδοση του Model 3 οδήγησες και με τι ζαντολάστιχα, αλλά οι κανονικές εκδόσεις των SR και LR έχουν σίγουρα και κατά γενική ομολογία πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση, η οποία προσφέρει πολύ καλή άνεση. Παράπονα για την άνεση της ανάρτησης έχω διαβάσει μόνο για την ανάρτηση της Performance, που σε μεγάλο βαθμό είναι λογικό να μην είναι προσανατολισμένη στην άνεση, προσφέροντας επιδόσεις supercar.

                              argyn fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • argyn
                                argyn @harisma23 last edited by

                                @harisma23 said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης]

                                Ρε συ, πέρα από την υποκειμενικότητα των απόψεων που γενικώς υπάρχει, κάποια πράγματα είναι αρκετά ως απόλυτα αντικειμενικά.

                                Τι να σου πω, δεν ξέρω παρά μόνο αυτά που δοκίμασα - νοικιαρικα σε ταξίδια στο εξωτερικό πλην 2 Model Y που δανείστηκα για long weekend από συναδέλφους στην Ελλάδα. Παίζει να έχουν κάνει αλλαγές στις ρυθμίσεις από το εργοστάσιο ανάλογα με την ημνια παραγωγής? Μου έτυχαν εμένα νοικιαρικα με κανιβαλισμένες αναρτήσεις? Έχει μαλακέψει ο κωλος μου? Δεν ξέρω. Αν έχει μπαγκραουντ στορυ κανείς ιδιοκτήτης που το έχει ψάξει ας μας πει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Γενικά ναι κάνουν πολλές αλλαγές ανά χρονιά

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @harisma23 last edited by

                                    @harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Παράπονα για την άνεση της ανάρτησης έχω διαβάσει μόνο για την ανάρτηση της Performance

                                    Σε Model 3 ετσι είναι. Και εμένα μια χαρά μου φάνηκε το LR. Παράποα πολλά για το Model Y, το οποίο δεν έχω οδηγήσει οπότε δεν έχω άποψη.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • .SPIROS. 0
                                      .SPIROS. 0 last edited by

                                      Στο Υ ηταν πολυ σκληρη, πλεον εχει γινει πιο μαλακη. Δεν το εχω οδηγησει.

                                      R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        red_monster @.SPIROS. 0 last edited by

                                        @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Στο Υ ηταν πολυ σκληρη, πλεον εχει γινει πιο μαλακη. Δεν το εχω οδηγησει.

                                        Και τότε που το ξέρεις ? 😖

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ektoras
                                          ektoras last edited by

                                          Επίσημο: Tο 2035 αντί του 2030 η απαγόρευση των αυτοκινήτων βενζίνης και diesel στην Ελλάδα - 4troxoi.gr

                                          https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/episimo-to-2035-anti-toy-2030-i-apagoreysi-ton-aytokiniton-venzinis-kai-diesel-stin-ellada/

                                          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                          V I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vagkirk @ektoras last edited by

                                            @ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Επίσημο: Tο 2035 αντί του 2030 η απαγόρευση των αυτοκινήτων βενζίνης και diesel στην Ελλάδα - 4troxoi.gr

                                            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/episimo-to-2035-anti-toy-2030-i-apagoreysi-ton-aytokiniton-venzinis-kai-diesel-stin-ellada/

                                            χαράς ευαγγέλια λοιπόν για τους κατόχους ΕΙΧ με προνομιακό επιδοτούμενο καύσιμο σε σχέση με τα κορόιδα κατόχους βενζίνης στο Koulistan που πληρώνουν 35 λεπτά ακριβότερα το λίτρο στην αντλία.

                                            nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 399
                                            • 400
                                            • 401
                                            • 402
                                            • 403
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 401 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr