Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2020 Toyota Yaris
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2020 Toyota Yaris
    • 1
    • 2
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 127
    • 128
    • 69 / 128
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    132
    2542
    108104
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Πάντως σε εμάς με τις ντιζελάρες, το κουμπί eco mode, απλά ΔΕΝ πατιέται...😊

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nith1717 @kkostask last edited by nith1717

        Καλημέρα 🙂
        Όταν δεν έχω την γυναίκα μου στο αυτοκίνητο διότι φοβάται, το ξεκαπνίζω 🙂

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nith1717 @a65 last edited by

          @a65 said in 2020 Toyota Yaris:

          @nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:

          Ότι και να πω θα είναι λίγο!
          Με υπέρ καλύψατε πέραν του δέοντος 🙂
          Γέλασα με το ΚΤΕΛ... να είστε όλοι καλά 🙂
          Και σιγά μη προλάβουν να με φωτογραφίσουν 🙂
          Τώρα σχετικά με Eco mode στο ταξίδι, αν δω ότι δεν τραβάει, το πάω στο normal και θα είμαι μια χαρά.
          Ελπίζω ότι στο πρώτο ταξίδι με το Yarisaki όπως το βάφτισα:) θα έχω μια όμορφη οδηγική εμπειρία, άσχετα αν θα έχει βροχές εκεί που θα πάω 😞
          Να έχετε ένα καλό βράδυ 🙂
          Υ.Γ. Χαίρομαι που υπάρχει χιούμορ εδώ στην ομάδα 🙂

          Μάλλον δε διάβασες τι απάντησα βάλτο στο πάουερ και πάτα το να ξεκαπνίσει, νισάφι με τα εκο

          Χρειάζεται το eco...γι'αυτό και πήρα υβριδικό για χαμηλή κατανάλωση μέσα στην πόλη!
          Που και που κάνω και kickdown και ξεμπουκώνει 🙂

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            a65 @nith1717 last edited by

            @nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:

            @a65 said in 2020 Toyota Yaris:

            @nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:

            Ότι και να πω θα είναι λίγο!
            Με υπέρ καλύψατε πέραν του δέοντος 🙂
            Γέλασα με το ΚΤΕΛ... να είστε όλοι καλά 🙂
            Και σιγά μη προλάβουν να με φωτογραφίσουν 🙂
            Τώρα σχετικά με Eco mode στο ταξίδι, αν δω ότι δεν τραβάει, το πάω στο normal και θα είμαι μια χαρά.
            Ελπίζω ότι στο πρώτο ταξίδι με το Yarisaki όπως το βάφτισα:) θα έχω μια όμορφη οδηγική εμπειρία, άσχετα αν θα έχει βροχές εκεί που θα πάω 😞
            Να έχετε ένα καλό βράδυ 🙂
            Υ.Γ. Χαίρομαι που υπάρχει χιούμορ εδώ στην ομάδα 🙂

            Μάλλον δε διάβασες τι απάντησα βάλτο στο πάουερ και πάτα το να ξεκαπνίσει, νισάφι με τα εκο

            Χρειάζεται το eco...γι'αυτό και πήρα υβριδικό για χαμηλή κατανάλωση μέσα στην πόλη!
            Που και που κάνω και kickdown και ξεμπουκώνει 🙂

            Καλά κάνεις 👍 , γιατί αναφέρθηκε πρόβλημα στο φίλτρο σωματιδίων βενζίνης GPF με τη πολύ χρήση ev και eco και γενικά χρειάζεται στο θερμικό να δουλεύει ψηλά που και που.

            N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nmsm2 last edited by

              Απόλαυσε το αυτοκίνητο σου και οδήγησε σε normal mode, έχει αμελητέα διαφορά και δεν σέρνεται όπως στο eco και όταν θέλεις να το ευχαριστηθείς ή για λόγους ασφάλειας βάλε power. Στην λειτουργία eco βυθίζεις το πόδι στο γκάζι για περισσότερη ώρα σε αντίθεση με normal και ακόμη λιγότερο στο power, με αποτέλεσμα πιθανολογώ την ίδια κατανάλωση. Σε εμένα πάντως (cc) η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ των τριών είναι αμελητέα εφόσον οδηγήσεις με υβριδική φιλοσοφία, δηλαδή ακόμη και στο power ρίχνεις μια γκαζιά πιάνεις την επιθυμητή ταχύτητα και μετά αφήνεις λίγο γκάζι για να ενεργοποιηθεί και να κινείται σε ev mode.

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nith1717 @a65 last edited by

                @a65 said in 2020 Toyota Yaris:

                @nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:

                @a65 said in 2020 Toyota Yaris:

                @nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:

                Ότι και να πω θα είναι λίγο!
                Με υπέρ καλύψατε πέραν του δέοντος 🙂
                Γέλασα με το ΚΤΕΛ... να είστε όλοι καλά 🙂
                Και σιγά μη προλάβουν να με φωτογραφίσουν 🙂
                Τώρα σχετικά με Eco mode στο ταξίδι, αν δω ότι δεν τραβάει, το πάω στο normal και θα είμαι μια χαρά.
                Ελπίζω ότι στο πρώτο ταξίδι με το Yarisaki όπως το βάφτισα:) θα έχω μια όμορφη οδηγική εμπειρία, άσχετα αν θα έχει βροχές εκεί που θα πάω 😞
                Να έχετε ένα καλό βράδυ 🙂
                Υ.Γ. Χαίρομαι που υπάρχει χιούμορ εδώ στην ομάδα 🙂

                Μάλλον δε διάβασες τι απάντησα βάλτο στο πάουερ και πάτα το να ξεκαπνίσει, νισάφι με τα εκο

                Χρειάζεται το eco...γι'αυτό και πήρα υβριδικό για χαμηλή κατανάλωση μέσα στην πόλη!
                Που και που κάνω και kickdown και ξεμπουκώνει 🙂

                Καλά κάνεις 👍 , γιατί αναφέρθηκε πρόβλημα στο φίλτρο σωματιδίων βενζίνης GPF με τη πολύ χρήση ev και eco και γενικά χρειάζεται στο θερμικό να δουλεύει ψηλά που και που.

                Κατάλαβα! Σε ευχαριστώ πολύ για αυτή την πληροφορία, να είσαι καλά 🙂

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nith1717 @nmsm2 last edited by

                  @nmsm2 said in 2020 Toyota Yaris:

                  Απόλαυσε το αυτοκίνητο σου και οδήγησε σε normal mode, έχει αμελητέα διαφορά και δεν σέρνεται όπως στο eco και όταν θέλεις να το ευχαριστηθείς ή για λόγους ασφάλειας βάλε power. Στην λειτουργία eco βυθίζεις το πόδι στο γκάζι για περισσότερη ώρα σε αντίθεση με normal και ακόμη λιγότερο στο power, με αποτέλεσμα πιθανολογώ την ίδια κατανάλωση. Σε εμένα πάντως (cc) η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ των τριών είναι αμελητέα εφόσον οδηγήσεις με υβριδική φιλοσοφία, δηλαδή ακόμη και στο power ρίχνεις μια γκαζιά πιάνεις την επιθυμητή ταχύτητα και μετά αφήνεις λίγο γκάζι για να ενεργοποιηθεί και να κινείται σε ev mode.

                  Οκ θα "παίζω" σε normal και power mode αντίστοιχα! Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου 🙂

                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    groover1972 @nith1717 last edited by

                    @nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:

                    @nmsm2 said in 2020 Toyota Yaris:

                    Απόλαυσε το αυτοκίνητο σου και οδήγησε σε normal mode, έχει αμελητέα διαφορά και δεν σέρνεται όπως στο eco και όταν θέλεις να το ευχαριστηθείς ή για λόγους ασφάλειας βάλε power. Στην λειτουργία eco βυθίζεις το πόδι στο γκάζι για περισσότερη ώρα σε αντίθεση με normal και ακόμη λιγότερο στο power, με αποτέλεσμα πιθανολογώ την ίδια κατανάλωση. Σε εμένα πάντως (cc) η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ των τριών είναι αμελητέα εφόσον οδηγήσεις με υβριδική φιλοσοφία, δηλαδή ακόμη και στο power ρίχνεις μια γκαζιά πιάνεις την επιθυμητή ταχύτητα και μετά αφήνεις λίγο γκάζι για να ενεργοποιηθεί και να κινείται σε ev mode.

                    Οκ θα "παίζω" σε normal και power mode αντίστοιχα! Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου 🙂

                    η οδήγηση δεν είναι μόνο η κατανάλωση.
                    Οδήγησε το όχημα σου, όπως εσύ μπορείς και ξέρεις, και αν έχεις και χαμηλή κατανάλωση, καλώς.

                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nith1717 @groover1972 last edited by

                      @groover1972 said in 2020 Toyota Yaris:

                      @nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:

                      @nmsm2 said in 2020 Toyota Yaris:

                      Απόλαυσε το αυτοκίνητο σου και οδήγησε σε normal mode, έχει αμελητέα διαφορά και δεν σέρνεται όπως στο eco και όταν θέλεις να το ευχαριστηθείς ή για λόγους ασφάλειας βάλε power. Στην λειτουργία eco βυθίζεις το πόδι στο γκάζι για περισσότερη ώρα σε αντίθεση με normal και ακόμη λιγότερο στο power, με αποτέλεσμα πιθανολογώ την ίδια κατανάλωση. Σε εμένα πάντως (cc) η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ των τριών είναι αμελητέα εφόσον οδηγήσεις με υβριδική φιλοσοφία, δηλαδή ακόμη και στο power ρίχνεις μια γκαζιά πιάνεις την επιθυμητή ταχύτητα και μετά αφήνεις λίγο γκάζι για να ενεργοποιηθεί και να κινείται σε ev mode.

                      Οκ θα "παίζω" σε normal και power mode αντίστοιχα! Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου 🙂

                      η οδήγηση δεν είναι μόνο η κατανάλωση.
                      Οδήγησε το όχημα σου, όπως εσύ μπορείς και ξέρεις, και αν έχεις και χαμηλή κατανάλωση, καλώς.

                      Συμφωνώ 🙂

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nith1717 last edited by

                        Καλησπέρα 🙂
                        Κάνοντας το πρώτο μικρό ταξιδάκι που σας έλεγα με το Yarisaki 🙂 και αφού έφτασα στον προορισμό μου, για την ώρα έχω 2 σχόλια να κάνω:
                        1 θετικό: άνετο ταξίδι με 3 άτομα, σχεδόν φουλ αποσκευές μόνο στο πορτμπαγκάζ, με κλιματιστικό και έως ταχύτητα 140, κρατήματα, ούτε κραδασμούς/θορύβους*
                        1 αρνητικό: μόνο στις στροφές, ειδικότερα στις ανηφορικές (ήταν πολλές), έντονο θόρυβο στο κιβώτιο, έδειχνε ότι τράβαγε ζόρι! Θα μπορούσα να σβήσω τον κλιματισμό αλλά ήθελα να δω τα όρια του!
                        *Ο μόνος θόρυβος πριν τις ανηφόρες, ήταν από τις βάσεις της μπαγκαζιερας, επειδή ήταν χωρίς μπαγκαζιερα 🙂 Από τότε που το αγόρασα με έτοιμες βάσεις, προκειμένου να βάζω/βγάζω και χαλάσω τα πιασίματα, τις έχω αφήσει να υπάρχουν και υπομένω τον θόρυβο 😁
                        Αυτά εν ολίγοις... αναμένεται τώρα η επιστροφή.

                        yem 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Το μουγκριτο του κίνητρα σε ανηφόρες είναι λόγω ecvt κιβωτίου. είναι η φύση του να ανεβάζει στροφές σε μεγάλο φορτίο, δεν σημαίνει ότι δεν έχει δύναμη το αυτοκίνητο

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • yem
                            yem @nith1717 last edited by

                            @nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:

                            αφού έφτασα στον προορισμό μου

                            Αφού έφτασες μην το συζητάς καθόλου , σκέψου μερικοί Γάλλοι φωνάζουν οδική βοήθεια από το γκαράζ.

                            Καλοτάξιδο

                            Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • N
                              nith1717 @yem last edited by

                              @yem said in 2020 Toyota Yaris:

                              @nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:

                              αφού έφτασα στον προορισμό μου

                              Αφού έφτασες μην το συζητάς καθόλου , σκέψου μερικοί Γάλλοι φωνάζουν οδική βοήθεια από το γκαράζ.

                              Καλοτάξιδο

                              Για αυτό πήρα Toyota.... για να φτάνω 🙂

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • N
                                nith1717 @lap last edited by

                                @lap said in 2020 Toyota Yaris:

                                Το μουγκριτο του κίνητρα σε ανηφόρες είναι λόγω ecvt κιβωτίου. είναι η φύση του να ανεβάζει στροφές σε μεγάλο φορτίο, δεν σημαίνει ότι δεν έχει δύναμη το αυτοκίνητο

                                Το είχα ακούσει για τον θόρυβο και φυσικά είναι δυνατό αυτοκίνητο! Για αυτό και το δοκίμασα στις σουπερ πολλές πεταλωτες ανηφόρες με κλιματισμό 🙂

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  Dimmad @nith1717 last edited by

                                  @nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:

                                  @lap said in 2020 Toyota Yaris:

                                  Το μουγκριτο του κίνητρα σε ανηφόρες είναι λόγω ecvt κιβωτίου. είναι η φύση του να ανεβάζει στροφές σε μεγάλο φορτίο, δεν σημαίνει ότι δεν έχει δύναμη το αυτοκίνητο

                                  Το είχα ακούσει για τον θόρυβο και φυσικά είναι δυνατό αυτοκίνητο! Για αυτό και το δοκίμασα στις σουπερ πολλές πεταλωτες ανηφόρες με κλιματισμό 🙂

                                  Αν είναι η υβριδική έκδοση και τον κλιματισμό να σβήσεις δεν αλλάζει κάτι γιατι εχει ηλεκτρικό συμπιεστή οποτε δεν παίρνει ενέργεια απο την ωφέλιμη του κινητήρα μέσω στροφάλου.

                                  N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    nith1717 @Dimmad last edited by nith1717

                                    @dimmad said in 2020 Toyota Yaris:

                                    @nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:

                                    @lap said in 2020 Toyota Yaris:

                                    Το μουγκριτο του κίνητρα σε ανηφόρες είναι λόγω ecvt κιβωτίου. είναι η φύση του να ανεβάζει στροφές σε μεγάλο φορτίο, δεν σημαίνει ότι δεν έχει δύναμη το αυτοκίνητο

                                    Το είχα ακούσει για τον θόρυβο και φυσικά είναι δυνατό αυτοκίνητο! Για αυτό και το δοκίμασα στις σουπερ πολλές πεταλωτες ανηφόρες με κλιματισμό 🙂

                                    Αν είναι η υβριδική έκδοση και τον κλιματισμό να σβήσεις δεν αλλάζει κάτι γιατι εχει ηλεκτρικό συμπιεστή οποτε δεν παίρνει ενέργεια απο την ωφέλιμη του κινητήρα μέσω στροφάλου.

                                    Ok. Είναι η υβριδική έκδοση Active Plus.
                                    Αν εξαιρέσουμε λοιπόν αυτόν τον θόρυβο, όλα καλά για σήμερα, διότι έχει άλλες 2 ημέρες κι άλλο test drive

                                    @dimmad said in 2020 Toyota Yaris:

                                    @nith1717 said in 2020 Toyota Yaris:

                                    @lap said in 2020 Toyota Yaris:

                                    Το μουγκριτο του κίνητρα σε ανηφόρες είναι λόγω ecvt κιβωτίου. είναι η φύση του να ανεβάζει στροφές σε μεγάλο φορτίο, δεν σημαίνει ότι δεν έχει δύναμη το αυτοκίνητο

                                    Το είχα ακούσει για τον θόρυβο και φυσικά είναι δυνατό αυτοκίνητο! Για αυτό και το δοκίμασα στις σουπερ πολλές πεταλωτες ανηφόρες με κλιματισμό 🙂

                                    Αν είναι η υβριδική έκδοση και τον κλιματισμό να σβήσεις δεν αλλάζει κάτι γιατι εχει ηλεκτρικό συμπιεστή οποτε δεν παίρνει ενέργεια απο την ωφέλιμη του κινητήρα μέσω στροφάλου.

                                    Οκ. Είναι η υβριδική έκδοση με αυτόματο κιβώτιο active plus. Όπως και να έχει, αν εξαιρέσουμε το θόρυβο όλα καλά. Έχω άλλες 2 ημέρες test drive, οπότε έχει και συνέχεια 🙂

                                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by piliourits

                                      Έχουμε καταλήξει αν ο θόρυβος προέρχεται από τον ηλεκτροκινητρα ή το power splitter?

                                      Στις καινούριες κορολες με τα 140 παραμένει ο θόρυβος ίδιος;

                                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by realzeus

                                        Πραγματικά αυτό που τρώγεστε με τα ρούχα σας με τον παραμικρό θόρυβο, έχει πολύ γέλιο... Ακόμα και μέσα σε Rolls Royce (έχω οδηγήσει) ακούς κάποιους ήχους. Χαλαρώστε...

                                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • I
                                          izz @realzeus last edited by

                                          @realzeus said in 2020 Toyota Yaris:

                                          Πραγματικά αυτό που τρώγεστε με τα ρούχα σας με τον παραμικρό θόρυβο, έχει πολύ γέλιο... Ακόμα και μέσα σε Rolls Royce (έχω οδηγήσει) ακούς κάποιους ήχους. Χαλαρώστε...

                                          Αλέξανδρε σου φάνηκε τόσο ενοχλητικός ο ήχος του ecvt στη Corolla που να δικαιολογεί τον ντόρο που έχει γίνει;

                                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus @izz last edited by

                                            @izz said in 2020 Toyota Yaris:

                                            @realzeus said in 2020 Toyota Yaris:

                                            Πραγματικά αυτό που τρώγεστε με τα ρούχα σας με τον παραμικρό θόρυβο, έχει πολύ γέλιο... Ακόμα και μέσα σε Rolls Royce (έχω οδηγήσει) ακούς κάποιους ήχους. Χαλαρώστε...

                                            Αλέξανδρε σου φάνηκε τόσο ενοχλητικός ο ήχος του ecvt στη Corolla που να δικαιολογεί τον ντόρο που έχει γίνει;

                                            Σε καμία περίπτωση! Βέβαια εγώ, όπως θυμάσαι Νίκο μου, το ξεπάτωσα... αλλά το αυτοκίνητο ήταν μια χαρά, ειδικά σε νορμάλ οδήγηση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 69 / 128
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr