-
Ναι
Μετά θα μου αλλάξει κλειδαριά η λαπαινα και θα χτυπάω τα κουδούνια αλλά ναι
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ναι
Μετά θα μου αλλάξει κλειδαριά η λαπαινα και θα χτυπάω τα κουδούνια αλλά ναι



-
@elteo said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αν είχα πάρκινγκ θα είχα ήδη Τέσλα.
Οπότε κάτσε να βρω σπίτι με πάρκινγκ και βλέπουμε θα έρθει και φθηνότερο με 25Κ και πιο νορμάλ διαστάσεις!!!
Άρα τα 34Κ τα έχεις για πρωινό.
Για brunch τέλος πάντων...
Μη μας πείτε στο τέλος ότι τα ηλεκτοκίνητα προορίζονται μόνο για νεοδημοκράτες κι όχι για πτωχούς αριστερούς και κεντρώους, η ΕΕ λέει να πάρουμε όλοι από ένα. -
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ναι
Μετά θα μου αλλάξει κλειδαριά η λαπαινα και θα χτυπάω τα κουδούνια αλλά ναι
Ναι αλλά θα την πας βόλτα αθόρυβα και οικολογικά, δεν μπορεί, θα το εκτιμήσει!
-
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πάντως θα σου προτείνω κάτι ως γκαζόκαβλος σε γκαζόκαβλο. Πήγαινε και νοίκιασε για ένα 3ημερο το Model 3 Performance, κάνε μια εκδρομή μαζί του και δοκίμασε το με ανοιχτό μυαλό ΜΟΝΟΣ. Θα είναι το καλύτερο και αποκαλυπτικότερο 3ημερο της ζωής σου οδηγικά. Και δεν κάνω πλάκα.
Κάποια στιγμή θα νοικιάσω σίγουρα ή θα κάνω έστω ένα μισάωρο test drive κάποιο ηλεκτρικό, ίσως σειρά ID, ίσως κάνα Mokka. Σε Τέσλα δε μπαίνω εύκολα, δεν τα γουστάρω + οτι εκδρομή με ηλεκτρικό ακούγεται σα new age βασανιστήριο για νέα γενιά των γκατζετάδων.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δυστυχώς τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα σύντροφε. Το κατηγορίας φτερού πανάλαφρο και απολαυστικό στην οδήγηση μιάτα σου πληρώνει πολύ περισσότερο στο κράτος από το 3πλάσιου συνολικού όγκου και 2.5 τόνων βάρους επιδοτούμενο phev του "στελέχους", στερούμενο παντελώς οποιασδήποτε ευνοϊκής κρατικής ρύθμισης, ΠΑΡΟΛΟ που το κτήνος phev βάσει όλων των ερευνών κινείται μεσοσταθμικά με εκπομπές ρύπων και καταναλώσεις που αγγίζουν ακόμα και x10 φορές αυτές των ονομαστικών - το δε περιβαλλοντικό αποτύπωμα του cradle-to-grave είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ του μιάτα. Και αυτά χωρίς να συνυπολογίσει κανείς περιφερειακές δευτερογενείς επιπτώσεις (πχ που μπορεί να παρκάρει και τι χώρο πιάνει όταν κινείται, τι φθορά προκαλεί στο οδόστρωμα κτλ κτλ το μιάτα σε σχέση με το κτήνος phev).
Συμφωνώ και να αναφέρω οτι από τα 29 και κάτι ψιλά της αγοράς, περίπου 9 χιλιάρικα ήταν οι φόροι (ΦΠΑ included). Μιλάμε για το 1/3 της αξίας του αυτοκινήτου, απλά παράνοια. Ναι ξέρω τι θα πεί κάποιος, στη Νορβηγία πληρώνουν πιο πολλά, βέβαια εκεί καθαρίζουν και 3-4Κ για πλάκα.
Οι Νορβηγοι ειναι πανεξυπνοι. Βγαζουν τοσο πετρελαιο, και αντι να το κρατανε για τη παρτη τους οπως οι αμερικανοι, το εξαγουν και τα λεφτα που παιρνουν τα κανουν επιδοτησεις για ηλεκτρικα, ωστε να ειναι μακροπροθεσμα πληρως ανεξαρτητοι.
-
Ξέρω πως να το πουλήσω.
Υπάρχουν βήματα για να πείσεις κάποιον.
Πολλές φορές λέει πως γίνεται να με πείθεις για κάτι και μετά να μην σου αρέσει και με πείθεις για κάτι άλλο και παράλληλα και στα δύο να έχεις λογικά επιχειρήματα που επικρατούν της εναλλακτικής;
Απαντω:"επειδή είσαι λογικος άνθρωπος."

-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ναι
Μετά θα μου αλλάξει κλειδαριά η λαπαινα και θα χτυπάω τα κουδούνια αλλά ναι
Ναι αλλά θα την πας βόλτα αθόρυβα και οικολογικά, δεν μπορεί, θα το εκτιμήσει!
Σιγουρα. Μουρμουρα και γκρινια χωρις περισπασμους απο κινητηρες, κιβωτια, κλπ

-
@panick-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ναι
Μετά θα μου αλλάξει κλειδαριά η λαπαινα και θα χτυπάω τα κουδούνια αλλά ναι
Ναι αλλά θα την πας βόλτα αθόρυβα και οικολογικά, δεν μπορεί, θα το εκτιμήσει!
Σιγουρα. Μουρμουρα και γκρινια χωρις περισπασμους απο κινητηρες, κιβωτια, κλπ

Να ένα καλό επιχείρημα. Το "για να ακούω καλύτερα τι μου λες" χωρίς περισπασμούς του μοτέρ. Το κρατώ για παν ενδεχόμενο.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πάντως θα σου προτείνω κάτι ως γκαζόκαβλος σε γκαζόκαβλο. Πήγαινε και νοίκιασε για ένα 3ημερο το Model 3 Performance, κάνε μια εκδρομή μαζί του και δοκίμασε το με ανοιχτό μυαλό ΜΟΝΟΣ. Θα είναι το καλύτερο και αποκαλυπτικότερο 3ημερο της ζωής σου οδηγικά. Και δεν κάνω πλάκα.
Κάποια στιγμή θα νοικιάσω σίγουρα ή θα κάνω έστω ένα μισάωρο test drive κάποιο ηλεκτρικό, ίσως σειρά ID, ίσως κάνα Mokka. Σε Τέσλα δε μπαίνω εύκολα, δεν τα γουστάρω + οτι εκδρομή με ηλεκτρικό ακούγεται σα new age βασανιστήριο για νέα γενιά των γκατζετάδων.
Tesla τύπε ΟΧΙ ID και παρόμοια. Καλώς ή κακώς ο έλον μόσκος βρίσκεται απλά σε άλλο πλανήτη από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές. Χρόνια μπροστά. Δεν είναι τυχαίο, ότι πέρα από μέγας οραματιστής, έχει καρδιά μηχανικού και όχι δηθενιά μανατζαρέου.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Κάποια στιγμή θα νοικιάσω σίγουρα ή θα κάνω έστω ένα μισάωρο test drive κάποιο ηλεκτρικό, ίσως σειρά ID, ίσως κάνα Mokka. Σε Τέσλα δε μπαίνω εύκολα, δεν τα γουστάρω + οτι εκδρομή με ηλεκτρικό ακούγεται σα new age βασανιστήριο για νέα γενιά των γκατζετάδων.
Ε ναι, μη νοικιάσεις το καλύτερο με διαφορά ηλεκτρικό σε (ας πούμε) λογικά λεφτά, αλλά κάποιο μέτριο υποκατάστατο, για να μπορείς να βρεις πολλά πράγματα που δεν σου αρέσουν και όχι μόνο ένα τάμπλετ.
Από την άλλη, εγώ θα έλεγα να το αφήσεις καλύτερα. Είσαι τόσο κολλημένος, που είτε δεν θα "καταλάβεις" (με ή χωρίς εισαγωγικά) τίποτα, είτε θα δυσκολευτείς να παραδεχτείς την πλάνη στην οποία είχες πέσει.
-
Δεν την παλεύει λέμε....
-
Οι Κινέζοι εδώ ούτε απέξω...
link text -
@ntinaras said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δυστυχώς τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα σύντροφε. Το κατηγορίας φτερού πανάλαφρο και απολαυστικό στην οδήγηση μιάτα σου πληρώνει πολύ περισσότερο στο κράτος από το 3πλάσιου συνολικού όγκου και 2.5 τόνων βάρους επιδοτούμενο phev του "στελέχους", στερούμενο παντελώς οποιασδήποτε ευνοϊκής κρατικής ρύθμισης, ΠΑΡΟΛΟ που το κτήνος phev βάσει όλων των ερευνών κινείται μεσοσταθμικά με εκπομπές ρύπων και καταναλώσεις που αγγίζουν ακόμα και x10 φορές αυτές των ονομαστικών - το δε περιβαλλοντικό αποτύπωμα του cradle-to-grave είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ του μιάτα. Και αυτά χωρίς να συνυπολογίσει κανείς περιφερειακές δευτερογενείς επιπτώσεις (πχ που μπορεί να παρκάρει και τι χώρο πιάνει όταν κινείται, τι φθορά προκαλεί στο οδόστρωμα κτλ κτλ το μιάτα σε σχέση με το κτήνος phev).
Συμφωνώ και να αναφέρω οτι από τα 29 και κάτι ψιλά της αγοράς, περίπου 9 χιλιάρικα ήταν οι φόροι (ΦΠΑ included). Μιλάμε για το 1/3 της αξίας του αυτοκινήτου, απλά παράνοια. Ναι ξέρω τι θα πεί κάποιος, στη Νορβηγία πληρώνουν πιο πολλά, βέβαια εκεί καθαρίζουν και 3-4Κ για πλάκα.
Οι Νορβηγοι ειναι πανεξυπνοι. Βγαζουν τοσο πετρελαιο, και αντι να το κρατανε για τη παρτη τους οπως οι αμερικανοι, το εξαγουν και τα λεφτα που παιρνουν τα κανουν επιδοτησεις για ηλεκτρικα, ωστε να ειναι μακροπροθεσμα πληρως ανεξαρτητοι.
Το ευτύχημα δεν είναι ότι έχουν ορυκτά καύσιμα, και άλλοι έχουν, αλλά το ότι μπορούν και παράγουν την ηλεκτρική τους ενέργεια σε ποσοστό μεγαλύτερο του 90% από υδροηλεκτρικά. Win win.
-
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όχι εγώ έγραψα πως η μεγαλύτερη οικονομική δραστηριότητα του πλανήτη βρίσκεται στο γεωγραφικό πλάτος που βρίσκεται και η χώρα μας διότι το ίδιο το κλίμα συμβάλει στην ανάπτυξη πολλών κλάδων όπως γεωργία, κτηνοτροφία, μεταφορες, τουρισμό αλλά και βιομηχανική παραγωγή λόγω της εύκολης μεταφοράς πρώτων υλών δια θαλάσσης.
Δες τον πλανήτη και τι υπάρχει γύρω από αυτήν γεωγραφική ζωνη σε διάφορες ηπείρους. Και σήμερα αλλά και στην αρχαιότητα. Είναι το κέντρο της οικονομίας η ζώνη αυτή. Σημαντικό ρόλο παίζει και η διάταξη των ηπείρων

Τα χει αναλύσει αυτά ο Jared Diamond στο "όπλα, μικρόβια και ατσάλι". Ευρασία, μια τεράστια λωρίδα στην γη με παρόμοιο κλίμα που επέτρεψε στην διάδοση καλλιεργίσιμων φυτών και οικόσιτων ζώων ένθεν και ένθεν. Αμερική π.χ, έχει στην μέση της έρημο, Αφρική αδιαπέραστα δάση. Γι αυτό και οι ευρασιάτες κουτούπωσαν όλους τους υπόλοιπους.
-
Δεν ξέρω αν έχει δημοσιευτεί ξανά, αλλά αν γίνει πραγματικότητα θα αλλάξει πολλά σε σχέση με την ηλεκτροκίνηση:
https://www.skai.gr/news/car/souidia-asyrmati-fortisi-sta-ilektrika-oximata-pou-tha-kinountai-ston-aytokinitodromo-e20Υ.Γ.: Ναι, το ξέρω ότι το έχω ποστάρει και στο θέμα της προοπτικής της ηλεκτροκίνησης, αλλά είπα να το βάλω κι εδώ, για να δω αντιδράσεις...

-
Ρεαλιστικό όσο να υπάρχει παγκόσμια ειρήνη.
-
@elteo said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ρεαλιστικό όσο να υπάρχει παγκόσμια ειρήνη.
Μεγάλη μπουκιά φάε. Μεγάλη κουβέντα μην πεις!
Και πριν 10 χρόνια το ίδιο απίθανο μας φαινόταν ότι θα φορτίζουμε τα κινητά μας ασύρματα.
Πάντως η τεχνολογία φαίνεται ότι ήδη υπάρχει. -
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πάντως η τεχνολογία φαίνεται ότι ήδη υπάρχει
Εδώ και 100 έτη τουλάχιστον, στην πρακτική της εφαρμογή ναι τα τελευταία έτη.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση