Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 105
    • 106
    • 72 / 106
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    2118
    93088
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kapelis @ad276 last edited by

      @ad276 said in VW Golf MK 8:

      Εν τω μεταξυ εχει φτασει τα 28400 το 1000αρι mhev.Ενω το Αουντι Α3 στην ιδια βασικη εκδοση τιμαται 26900.
      Εσεις τι θα προτιμουσατε απ τα δυο;
      Γκολφ ή Α3;
      Ο φιλος παντως θα ριξει μια ματια και στο Αουντι.

      3 ζωνικος κλιματισμός + 1Κ, smartphone interface +500, αισθητήρες παρκαρίσματος +500, led εσωτερικό +500, δεν θυμάμαι με το adaptive cruise control τι παίζει. Γενικώς πολύ +500 για το παραμικρό και από αναμονή δεν φαντάζομαι ότι θα είναι μικρή.

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • antonakis
        antonakis last edited by

        Μεταξύ 1.0 golf και Α3, εγώ θα κοιτούσα Λεόν 1.5.

        Αν και ο μέτοχος της vw απουσιάζει αυτές τις μέρες...

        "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator @ad276 last edited by fanis75

          @ad276 said in VW Golf MK 8:

          Γκολφ ή Α3;

          Εφόσον μιλάμε για ίδιο εξοπλισμό, Α3 δεν υπάρχει δίλλημα...αρκεί να φτάνουν τα λεφτά. Αλλιώς, στα ίσια λεφτά θα προτιμούσα αυτό με τον καλύτεορ εξοπλισμό.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • mastoras78
            mastoras78 @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in VW Golf MK 8:

            @ad276 said in VW Golf MK 8:

            Γκολφ ή Α3;

            Εφόσον μιλάμε για ίσιο εξοπλισμό, Α3 δεν υπάρχει δίλλημα...αρκεί να φτάνουν τα λεφτά. Αλλιώς, στα ίσια λεφτά θα προτιμούσα αυτό με τον καλύτεορ εξοπλισμό.

            Έτσι μπράβο στα ίσια..

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • argyn
              argyn @ad276 last edited by argyn

              @ad276 said in VW Golf MK 8:

              Εν τω μεταξυ εχει φτασει τα 28400 το 1000αρι mhev.Ενω το Αουντι Α3 στην ιδια βασικη εκδοση τιμαται 26900.
              Εσεις τι θα προτιμουσατε απ τα δυο;
              Γκολφ ή Α3;
              Ο φιλος παντως θα ριξει μια ματια και στο Αουντι.

              Αν και η αγορά/προτίμηση αυτοκινήτου είναι τελείως προσωπικό ζητημα: Δείτε από κοντά και τα δύο αμάξια και κάντε τα βόλτα με επιβάτες στο πίσω κάθισμα ρωτώντας την γνώμη τους (εάν όντως θα κάθονται άνθρωποι πίσω). Επίσης περάστε αρκετό χρόνο πασπατεύοντας το Infotainment των δύο αυτοκινήτων.

              Στην περίπτωση του 1.0 Α3 καθώς και της 118 που είχα σαν εναλλακτικές το Golf eTSI 1.5 DSG είναι παραδόξως ένα αμάξι που μια τριμελής οικογένεια συμβιώνει ευκολότερα μαζί του συγκριτικά ΕΑΝ εξαιρέσεις το ΑΘΛΙΟ infotainment. Επειδή η γεωμετρία ανάρτησης στο 1lt golf είναι διαφορετική επιφυλάσσομαι για τα της ποιότητας κύλισης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                ad276 last edited by

                Το δικο μου γουστο λεει παντως Α3.
                Ειχα 16 χρονια Γκολφ 5 και οπως εχω πει σε παλαιοτερα ποστ μου ενω ηταν καλο και αξιοπιστο,με δυσαρεστησε πολυ η ποιοτητα του.Κατι που διαφημιζει εντονα η ΦαουΒε.
                Αρα εγω θα εριχνα ενα μεγαλο Χ στο Γκολφ και ας εχει περισσοτερο εξοπλισμο.Στο Α3 θα προσθετα μονο αισθητηρες πισω τιποτα αλλο.
                Η αποφαση ομως ειναι αλλου και λογικα θα παιξει ρολο και η αναμονη.Απο πληριφοριες ακουγεται οτι Α3 υπαρχουν και καποια ετοιμοπαραδοτα αλλα μαλλον ειναι τα απλα 1000αρια χωρις το υβριδικο συστημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  andya3 last edited by

                  Το golf και το α3 είναι τόσο ίδια και ταυτόχρονα τόσο διαφορετικά.

                  Το α3 είναι ένα αυτοκίνητο προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Από τον ήχο της πόρτας όταν κλείνει, το ταμπλό που δεν θα τρίξει ποτέ, το καπώ που συγκρατείται με αμορτισέρ και όχι σίδερο, το κάθισμα που είναι πολυθρονάτο για ξεκούραστη οδήγηση, μέχρι και το αρχοντικό πάτημα και ποιότητα κύλισης που δύσκολα θα βρεις σε αυτοκίνητο της κατηγορίας του.

                  Το golf δίνει την εικόνα μιας όχι τόσο προσεγμένης στις λεπτομέρειες κατασκευής, με τους συμβιβασμούς του στην εργονομία, τις συναρμογές, τα καθίσματα, την ηχομόνωση.

                  Για το infotainment πχ του α3 δεν έχει ακουστεί κακή κουβέντα. Δεν έκαναν εκπτώσεις ούτε στα τσιπάκια, ούτε πουθενά. Έβαλαν αυτό που έπρεπε, δεν ρίσκαραν να δυσαρεστήσουν τον αγοραστή audi. Με τα κουμπακια χειρισμού του κλιματισμού αυτόνομα, εκτός οθόνης κλπ. Στη vw ακόμα ξύλο παίζουν για τ' αντίστοιχα θέματα.

                  Και οι 2 επιλογές πάντως είναι εξαιρετικές, το παραδοσιακό δίλλημα των vag-ιτών ήταν golf ή α3. Άλλοι διάλεξαν το ένα, άλλοι το άλλο και κανείς δεν βγήκε χαμένος.

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • argyn
                    argyn last edited by

                    Kαι ναι και όχι @andya3 . Αν υπήρχε ένα οποιοδήποτε αμάξι καθολικά καλύτερο σε μια συγκεκριμένη κατηγορία τιμής τότε οι υπόλοιποι κατασκευαστές δεν θα πούλαγαν τίποτα στην κατηγορία αυτή. Επίσης κανένα γκρουπ δεν θα επέτρεπε την παραγωγή ομόσταβλων με ένα από αυτά να υπερέχει σε όλους τους τομείς στην ίδια κατηγορία τιμής, αφού η αισθητική και μόνον προτίμηση του αγοραστή δεν αποτελεί επαρκή παράγοντα διαφοροποίησης. Επί του προκειμένου αν μιλάμε για την κατηγορία των 30k λιανικής ακόμα και αν εξαιρέσει πχ κανείς το επίπεδο εξοπλισμού βλέπει πράγματα παντελώς περίεργα. πχ η εμφανώς premium σε κάποιους τομείς 118i είναι τόσο αταξίδευτη στο πίσω κάθισμα της που κάνει το Golf να μοιάζει λιμουζίνα, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς το ελαφρό στρίμωγμα και αυξημένο θόρυβο της πίσω θέσης του σίγουρα ποιοτικότερου του Golf, Α3 Sportback.

                    Στην δική μου περίπτωση διάλεξα το Golf eTSi 1.5 DSG 150ps ως πείραμα περισσότερο για να δω τι ψάρια πιάνει ένα σύγχρονο σβέλτο αυτόματο MHEV αφού είχα την πολυτέλεια της 4ετούς δοκιμής εκ του ασφαλούς (είναι παροχή του εργοδότη μου). Αν το ερώτημα είναι αν θα το αγόραζα ο ίδιος με δικά μου λεφτά η απάντηση είναι φυσικά και όχι, και το ίδιο ισχύει και για την 118i αλλά και για το A3.

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kapelis last edited by

                      Όταν φτανεις να συγκρίνεις 1.5 και πολλαπλούς με 1.0 και ημιάκαμπτο και κοιτάς για ποιότητα στο ντουλαπάκι κάτι δεν είναι λογικό! Audi από allroad και πέρα αξίζει να ασχοληθεί κάποιος.

                      elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • elteo
                        elteo @kapelis last edited by elteo

                        @kapelis said in VW Golf MK 8:

                        Όταν φτανεις να συγκρίνεις 1.5 και πολλαπλούς με 1.0 και ημιάκαμπτο και κοιτάς για ποιότητα στο ντουλαπάκι κάτι δεν είναι λογικό! Audi από allroad και πέρα αξίζει να ασχοληθεί κάποιος.

                        Ο καθένας έχει τις προτεραιότητές του. Δεν γεννήθηκαν όλοι Βατάνεν ούτε και θέλουν να το στρίβουν σαν εκείνον.

                        K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kapelis @elteo last edited by

                          @elteo said in VW Golf MK 8:

                          @kapelis said in VW Golf MK 8:

                          Όταν φτανεις να συγκρίνεις 1.5 και πολλαπλούς με 1.0 και ημιάκαμπτο και κοιτάς για ποιότητα στο ντουλαπάκι κάτι δεν είναι λογικό! Audi από allroad και πέρα αξίζει να ασχοληθεί κάποιος.

                          Ο καθένας έχει τις προτεραιότητές του. Δεν γεννήθηκαν όλοι Βατάνεν ούτε και θέλουν το στρίβουν σαν εκείνον.

                          Έτσι λειτουργούν οι αγορές. Είμαστε σύμφωνοι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kapelis last edited by

                            Ξέρει κανείς πως το Google maps μέσω του android auto ακούει ελληνικά? Κάποια στιγμή πριν κάνα χρόνο του έλεγες τη Δνση στα ελληνικά σου έλεγε λυπάμαι δεν μπορώ να βρω αποτέλεσμα στα ελληνικά, αλλά στην έβγαζε στην οθόνη του infotainment και την επελεγες. Όταν τη λέω στο τηλέφωνο τη βρισκει. Όταν τη λέω στο αυτοκίνητο ο receiver του Google δεν καταλαβαίνει ελληνικά. Καμία ιδέα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              andya3 @argyn last edited by

                              @argyn said in VW Golf MK 8:

                              Kαι ναι και όχι @andya3 . Αν υπήρχε ένα οποιοδήποτε αμάξι καθολικά καλύτερο σε μια συγκεκριμένη κατηγορία τιμής τότε οι υπόλοιποι κατασκευαστές δεν θα πούλαγαν τίποτα στην κατηγορία αυτή. Επίσης κανένα γκρουπ δεν θα επέτρεπε την παραγωγή ομόσταβλων με ένα από αυτά να υπερέχει σε όλους τους τομείς στην ίδια κατηγορία τιμής, αφού η αισθητική και μόνον προτίμηση του αγοραστή δεν αποτελεί επαρκή παράγοντα διαφοροποίησης. Επί του προκειμένου αν μιλάμε για την κατηγορία των 30k λιανικής ακόμα και αν εξαιρέσει πχ κανείς το επίπεδο εξοπλισμού βλέπει πράγματα παντελώς περίεργα. πχ η εμφανώς premium σε κάποιους τομείς 118i είναι τόσο αταξίδευτη στο πίσω κάθισμα της που κάνει το Golf να μοιάζει λιμουζίνα, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς το ελαφρό στρίμωγμα και αυξημένο θόρυβο της πίσω θέσης του σίγουρα ποιοτικότερου του Golf, Α3 Sportback.

                              Στην δική μου περίπτωση διάλεξα το Golf eTSi 1.5 DSG 150ps ως πείραμα περισσότερο για να δω τι ψάρια πιάνει ένα σύγχρονο σβέλτο αυτόματο MHEV αφού είχα την πολυτέλεια της 4ετούς δοκιμής εκ του ασφαλούς (είναι παροχή του εργοδότη μου). Αν το ερώτημα είναι αν θα το αγόραζα ο ίδιος με δικά μου λεφτά η απάντηση είναι φυσικά και όχι, και το ίδιο ισχύει και για την 118i αλλά και για το A3.

                              Ούτε εγώ θα το αγόραζα το Golf 1.5etsi στην τιμή που το δίνουν. Δυστυχώς το Golf έχει ξεφύγει οικονομικά, είναι μια αποτυχία της vw. Έφτιαξαν ένα ασύμφορο αυτοκίνητο για το κοινό που απευθύνονται. Και γι' αυτό δεν πουλάει.
                              Δεν είναι τυχαία αντίθετα η επιτυχία του T-Roc που έχει γεμίσει ο τόπος. Δεν οφείλεται μόνο στο ότι είναι της μόδας σαν SUV, το δίνουν και σε πολύ καλή τιμή.
                              Το αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό αγαθό, κανείς δεν χρωστάει λεφτά στη vw ή σε άλλη εταιρεία, η επιλογή πάντα έχει ως πρώτη προτεραιότητα την τιμή αγοράς.

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kapelis @andya3 last edited by

                                @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                @argyn said in VW Golf MK 8:

                                Kαι ναι και όχι @andya3 . Αν υπήρχε ένα οποιοδήποτε αμάξι καθολικά καλύτερο σε μια συγκεκριμένη κατηγορία τιμής τότε οι υπόλοιποι κατασκευαστές δεν θα πούλαγαν τίποτα στην κατηγορία αυτή. Επίσης κανένα γκρουπ δεν θα επέτρεπε την παραγωγή ομόσταβλων με ένα από αυτά να υπερέχει σε όλους τους τομείς στην ίδια κατηγορία τιμής, αφού η αισθητική και μόνον προτίμηση του αγοραστή δεν αποτελεί επαρκή παράγοντα διαφοροποίησης. Επί του προκειμένου αν μιλάμε για την κατηγορία των 30k λιανικής ακόμα και αν εξαιρέσει πχ κανείς το επίπεδο εξοπλισμού βλέπει πράγματα παντελώς περίεργα. πχ η εμφανώς premium σε κάποιους τομείς 118i είναι τόσο αταξίδευτη στο πίσω κάθισμα της που κάνει το Golf να μοιάζει λιμουζίνα, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς το ελαφρό στρίμωγμα και αυξημένο θόρυβο της πίσω θέσης του σίγουρα ποιοτικότερου του Golf, Α3 Sportback.

                                Στην δική μου περίπτωση διάλεξα το Golf eTSi 1.5 DSG 150ps ως πείραμα περισσότερο για να δω τι ψάρια πιάνει ένα σύγχρονο σβέλτο αυτόματο MHEV αφού είχα την πολυτέλεια της 4ετούς δοκιμής εκ του ασφαλούς (είναι παροχή του εργοδότη μου). Αν το ερώτημα είναι αν θα το αγόραζα ο ίδιος με δικά μου λεφτά η απάντηση είναι φυσικά και όχι, και το ίδιο ισχύει και για την 118i αλλά και για το A3.

                                Ούτε εγώ θα το αγόραζα το Golf 1.5etsi στην τιμή που το δίνουν. Δυστυχώς το Golf έχει ξεφύγει οικονομικά, είναι μια αποτυχία της vw. Έφτιαξαν ένα ασύμφορο αυτοκίνητο για το κοινό που απευθύνονται. Και γι' αυτό δεν πουλάει.
                                Δεν είναι τυχαία αντίθετα η επιτυχία του T-Roc που έχει γεμίσει ο τόπος. Δεν οφείλεται μόνο στο ότι είναι της μόδας σαν SUV, το δίνουν και σε πολύ καλή τιμή.
                                Το αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό αγαθό, κανείς δεν χρωστάει λεφτά στη vw ή σε άλλη εταιρεία, η επιλογή πάντα έχει ως πρώτη προτεραιότητα την τιμή αγοράς.

                                Στο ίδιο δίλημμα άλλος θα σου πει το t roc δεν μπαίνει δακτύλιο κάθε μέρα στο golf όχι μόνο μπαίνω με πάει stop and go μόνο του. Ο άλλος για λίγα εκατοστά δεν χωράει στο parking με μπαγκαζιερα οπότε παίρνει πιο κοντό αμάξι. Οι φίλοι μας οι Ελβετοί γουστάρουν octavia και προσωπικα τους βγάζω το καπέλο.

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  andya3 @kapelis last edited by

                                  @kapelis said in VW Golf MK 8:

                                  @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                  @argyn said in VW Golf MK 8:

                                  Kαι ναι και όχι @andya3 . Αν υπήρχε ένα οποιοδήποτε αμάξι καθολικά καλύτερο σε μια συγκεκριμένη κατηγορία τιμής τότε οι υπόλοιποι κατασκευαστές δεν θα πούλαγαν τίποτα στην κατηγορία αυτή. Επίσης κανένα γκρουπ δεν θα επέτρεπε την παραγωγή ομόσταβλων με ένα από αυτά να υπερέχει σε όλους τους τομείς στην ίδια κατηγορία τιμής, αφού η αισθητική και μόνον προτίμηση του αγοραστή δεν αποτελεί επαρκή παράγοντα διαφοροποίησης. Επί του προκειμένου αν μιλάμε για την κατηγορία των 30k λιανικής ακόμα και αν εξαιρέσει πχ κανείς το επίπεδο εξοπλισμού βλέπει πράγματα παντελώς περίεργα. πχ η εμφανώς premium σε κάποιους τομείς 118i είναι τόσο αταξίδευτη στο πίσω κάθισμα της που κάνει το Golf να μοιάζει λιμουζίνα, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς το ελαφρό στρίμωγμα και αυξημένο θόρυβο της πίσω θέσης του σίγουρα ποιοτικότερου του Golf, Α3 Sportback.

                                  Στην δική μου περίπτωση διάλεξα το Golf eTSi 1.5 DSG 150ps ως πείραμα περισσότερο για να δω τι ψάρια πιάνει ένα σύγχρονο σβέλτο αυτόματο MHEV αφού είχα την πολυτέλεια της 4ετούς δοκιμής εκ του ασφαλούς (είναι παροχή του εργοδότη μου). Αν το ερώτημα είναι αν θα το αγόραζα ο ίδιος με δικά μου λεφτά η απάντηση είναι φυσικά και όχι, και το ίδιο ισχύει και για την 118i αλλά και για το A3.

                                  Ούτε εγώ θα το αγόραζα το Golf 1.5etsi στην τιμή που το δίνουν. Δυστυχώς το Golf έχει ξεφύγει οικονομικά, είναι μια αποτυχία της vw. Έφτιαξαν ένα ασύμφορο αυτοκίνητο για το κοινό που απευθύνονται. Και γι' αυτό δεν πουλάει.
                                  Δεν είναι τυχαία αντίθετα η επιτυχία του T-Roc που έχει γεμίσει ο τόπος. Δεν οφείλεται μόνο στο ότι είναι της μόδας σαν SUV, το δίνουν και σε πολύ καλή τιμή.
                                  Το αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό αγαθό, κανείς δεν χρωστάει λεφτά στη vw ή σε άλλη εταιρεία, η επιλογή πάντα έχει ως πρώτη προτεραιότητα την τιμή αγοράς.

                                  Στο ίδιο δίλημμα άλλος θα σου πει το t roc δεν μπαίνει δακτύλιο κάθε μέρα στο golf όχι μόνο μπαίνω με πάει stop and go μόνο του. Ο άλλος για λίγα εκατοστά δεν χωράει στο parking με μπαγκαζιερα οπότε παίρνει πιο κοντό αμάξι. Οι φίλοι μας οι Ελβετοί γουστάρουν octavia και προσωπικα τους βγάζω το καπέλο.

                                  Αυτό με τους Ελβετούς το έχω διαβάσει κι εγώ και εξεπλάγην, καθώς οικονομικά θα μπορούσαν κάτι πολύ καλύτερο, αλλά επιμένουν Octavia.
                                  Πάντως γενικά, επειδή συμμετέχω και σ' ένα Γερμανικό forum για το golf 8, το αυτοκίνητο δεν παίζει μπάλα, κάτι πάει στραβά, μόνο με το gti ασχολούνται. Κάτι έχει κάνει λάθος η vw και ξυνίζει ο κόσμος, ας το βρει μόνη της.
                                  Στην Ελλάδα πάντως το πρόβλημα είναι σίγουρα η ακριβή τιμή.

                                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                  K I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christostsp last edited by

                                    Και λόγω σχεδιασης θεωρώ δεν εμπνέει αρκετούς, μέσα σε αυτούς ανήκω και εγώ. Πολύ καλύτερο το προηγούμενο μοντέλο.
                                    Καλό αυτοκινητο, ποιοτικό, αλλά και ακριβό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kapelis @andya3 last edited by

                                      @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                      @kapelis said in VW Golf MK 8:

                                      @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                      @argyn said in VW Golf MK 8:

                                      Kαι ναι και όχι @andya3 . Αν υπήρχε ένα οποιοδήποτε αμάξι καθολικά καλύτερο σε μια συγκεκριμένη κατηγορία τιμής τότε οι υπόλοιποι κατασκευαστές δεν θα πούλαγαν τίποτα στην κατηγορία αυτή. Επίσης κανένα γκρουπ δεν θα επέτρεπε την παραγωγή ομόσταβλων με ένα από αυτά να υπερέχει σε όλους τους τομείς στην ίδια κατηγορία τιμής, αφού η αισθητική και μόνον προτίμηση του αγοραστή δεν αποτελεί επαρκή παράγοντα διαφοροποίησης. Επί του προκειμένου αν μιλάμε για την κατηγορία των 30k λιανικής ακόμα και αν εξαιρέσει πχ κανείς το επίπεδο εξοπλισμού βλέπει πράγματα παντελώς περίεργα. πχ η εμφανώς premium σε κάποιους τομείς 118i είναι τόσο αταξίδευτη στο πίσω κάθισμα της που κάνει το Golf να μοιάζει λιμουζίνα, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς το ελαφρό στρίμωγμα και αυξημένο θόρυβο της πίσω θέσης του σίγουρα ποιοτικότερου του Golf, Α3 Sportback.

                                      Στην δική μου περίπτωση διάλεξα το Golf eTSi 1.5 DSG 150ps ως πείραμα περισσότερο για να δω τι ψάρια πιάνει ένα σύγχρονο σβέλτο αυτόματο MHEV αφού είχα την πολυτέλεια της 4ετούς δοκιμής εκ του ασφαλούς (είναι παροχή του εργοδότη μου). Αν το ερώτημα είναι αν θα το αγόραζα ο ίδιος με δικά μου λεφτά η απάντηση είναι φυσικά και όχι, και το ίδιο ισχύει και για την 118i αλλά και για το A3.

                                      Ούτε εγώ θα το αγόραζα το Golf 1.5etsi στην τιμή που το δίνουν. Δυστυχώς το Golf έχει ξεφύγει οικονομικά, είναι μια αποτυχία της vw. Έφτιαξαν ένα ασύμφορο αυτοκίνητο για το κοινό που απευθύνονται. Και γι' αυτό δεν πουλάει.
                                      Δεν είναι τυχαία αντίθετα η επιτυχία του T-Roc που έχει γεμίσει ο τόπος. Δεν οφείλεται μόνο στο ότι είναι της μόδας σαν SUV, το δίνουν και σε πολύ καλή τιμή.
                                      Το αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό αγαθό, κανείς δεν χρωστάει λεφτά στη vw ή σε άλλη εταιρεία, η επιλογή πάντα έχει ως πρώτη προτεραιότητα την τιμή αγοράς.

                                      Στο ίδιο δίλημμα άλλος θα σου πει το t roc δεν μπαίνει δακτύλιο κάθε μέρα στο golf όχι μόνο μπαίνω με πάει stop and go μόνο του. Ο άλλος για λίγα εκατοστά δεν χωράει στο parking με μπαγκαζιερα οπότε παίρνει πιο κοντό αμάξι. Οι φίλοι μας οι Ελβετοί γουστάρουν octavia και προσωπικα τους βγάζω το καπέλο.

                                      Αυτό με τους Ελβετούς το έχω διαβάσει κι εγώ και εξεπλάγην, καθώς οικονομικά θα μπορούσαν κάτι πολύ καλύτερο, αλλά επιμένουν Octavia.
                                      Πάντως γενικά, επειδή συμμετέχω και σ' ένα Γερμανικό forum για το golf 8, το αυτοκίνητο δεν παίζει μπάλα, κάτι πάει στραβά, μόνο με το gti ασχολούνται. Κάτι έχει κάνει λάθος η vw και ξυνίζει ο κόσμος, ας το βρει μόνη της.
                                      Στην Ελλάδα πάντως το πρόβλημα είναι σίγουρα η ακριβή τιμή.

                                      Όταν είναι το best seller σου μοντέλο τόσα χρόνια στην Ευρώπη δεν μπορείς να πεις ότι πάει χάλια. Σίγουρα κλείνει η ψαλίδα με την peugeot. Από την άλλη η vw πουλάει σε όλες τις αγορές, ενώ peugeot και Renault δεν μπορώ να εξηγήσω πως δεν μπορούν να μπουν στην αγορά των ΗΠΑ που δεν την λες αμελητέα.

                                      A fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        andya3 @kapelis last edited by

                                        @kapelis said in VW Golf MK 8:

                                        @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                        @kapelis said in VW Golf MK 8:

                                        @andya3 said in VW Golf MK 8:

                                        @argyn said in VW Golf MK 8:

                                        Kαι ναι και όχι @andya3 . Αν υπήρχε ένα οποιοδήποτε αμάξι καθολικά καλύτερο σε μια συγκεκριμένη κατηγορία τιμής τότε οι υπόλοιποι κατασκευαστές δεν θα πούλαγαν τίποτα στην κατηγορία αυτή. Επίσης κανένα γκρουπ δεν θα επέτρεπε την παραγωγή ομόσταβλων με ένα από αυτά να υπερέχει σε όλους τους τομείς στην ίδια κατηγορία τιμής, αφού η αισθητική και μόνον προτίμηση του αγοραστή δεν αποτελεί επαρκή παράγοντα διαφοροποίησης. Επί του προκειμένου αν μιλάμε για την κατηγορία των 30k λιανικής ακόμα και αν εξαιρέσει πχ κανείς το επίπεδο εξοπλισμού βλέπει πράγματα παντελώς περίεργα. πχ η εμφανώς premium σε κάποιους τομείς 118i είναι τόσο αταξίδευτη στο πίσω κάθισμα της που κάνει το Golf να μοιάζει λιμουζίνα, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς το ελαφρό στρίμωγμα και αυξημένο θόρυβο της πίσω θέσης του σίγουρα ποιοτικότερου του Golf, Α3 Sportback.

                                        Στην δική μου περίπτωση διάλεξα το Golf eTSi 1.5 DSG 150ps ως πείραμα περισσότερο για να δω τι ψάρια πιάνει ένα σύγχρονο σβέλτο αυτόματο MHEV αφού είχα την πολυτέλεια της 4ετούς δοκιμής εκ του ασφαλούς (είναι παροχή του εργοδότη μου). Αν το ερώτημα είναι αν θα το αγόραζα ο ίδιος με δικά μου λεφτά η απάντηση είναι φυσικά και όχι, και το ίδιο ισχύει και για την 118i αλλά και για το A3.

                                        Ούτε εγώ θα το αγόραζα το Golf 1.5etsi στην τιμή που το δίνουν. Δυστυχώς το Golf έχει ξεφύγει οικονομικά, είναι μια αποτυχία της vw. Έφτιαξαν ένα ασύμφορο αυτοκίνητο για το κοινό που απευθύνονται. Και γι' αυτό δεν πουλάει.
                                        Δεν είναι τυχαία αντίθετα η επιτυχία του T-Roc που έχει γεμίσει ο τόπος. Δεν οφείλεται μόνο στο ότι είναι της μόδας σαν SUV, το δίνουν και σε πολύ καλή τιμή.
                                        Το αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό αγαθό, κανείς δεν χρωστάει λεφτά στη vw ή σε άλλη εταιρεία, η επιλογή πάντα έχει ως πρώτη προτεραιότητα την τιμή αγοράς.

                                        Στο ίδιο δίλημμα άλλος θα σου πει το t roc δεν μπαίνει δακτύλιο κάθε μέρα στο golf όχι μόνο μπαίνω με πάει stop and go μόνο του. Ο άλλος για λίγα εκατοστά δεν χωράει στο parking με μπαγκαζιερα οπότε παίρνει πιο κοντό αμάξι. Οι φίλοι μας οι Ελβετοί γουστάρουν octavia και προσωπικα τους βγάζω το καπέλο.

                                        Αυτό με τους Ελβετούς το έχω διαβάσει κι εγώ και εξεπλάγην, καθώς οικονομικά θα μπορούσαν κάτι πολύ καλύτερο, αλλά επιμένουν Octavia.
                                        Πάντως γενικά, επειδή συμμετέχω και σ' ένα Γερμανικό forum για το golf 8, το αυτοκίνητο δεν παίζει μπάλα, κάτι πάει στραβά, μόνο με το gti ασχολούνται. Κάτι έχει κάνει λάθος η vw και ξυνίζει ο κόσμος, ας το βρει μόνη της.
                                        Στην Ελλάδα πάντως το πρόβλημα είναι σίγουρα η ακριβή τιμή.

                                        Όταν είναι το best seller σου μοντέλο τόσα χρόνια στην Ευρώπη δεν μπορείς να πεις ότι πάει χάλια. Σίγουρα κλείνει η ψαλίδα με την peugeot. Από την άλλη η vw πουλάει σε όλες τις αγορές, ενώ peugeot και Renault δεν μπορώ να εξηγήσω πως δεν μπορούν να μπουν στην αγορά των ΗΠΑ που δεν την λες αμελητέα.

                                        Πέρα από τις τεχνικές και εμπορικές δυσκολίες που υπάρχουν για να μπει κάποιος στην αγορά των ΗΠΑ, που δεν χαρίζει κάστανα.
                                        Με τι μοτέρ να μπουν οι Γάλλοι? Με τον 3-κύλινδρο puretech 1.2 130 άλογα? Θα τους κρεμάσουνε κουδούνια. Και οι Γερμανικές με τα μεγάλα μοτέρ παίζουν ΗΠΑ και Καναδά.

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @kapelis last edited by

                                          @kapelis said in VW Golf MK 8:

                                          ενώ peugeot και Renault δεν μπορώ να εξηγήσω πως δεν μπορούν να μπουν στην αγορά των ΗΠΑ που δεν την λες αμελητέα.

                                          Δεν μπήκαν ποτέ γιατί δεν είχαν κινητήρες της προκοπής (ούτε τώρα έχουν) και είχαν και μικρά αμάξια. Για αυτό έγινε η συγχώνευση, ώστε να μπουν πλάγια στην αγορά των ΗΠΑ. Οι Αμερικάνοι έχουν καταναλωτική συνείδηση, δεν υπάρχει περίπτωση να επιβίωνε η PSA εκεί....άσε που θα έκλεισε από τα πρόστιμα που θα πλήρωνε, εκεί δεν αστειεύονται, δεν είναι Ευρώπη. Με τόσα προβλήματα θα πλήρωναν αποζημιώσεις για 50 χρόνια!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Με τι μαγαζιά να μπούνε; αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για όλους που είναι έξω από την αμερικάνικη αγορά. Πώς θα δώσεις πανεθνικές εγγυήσεις και συντήρηση, χωρίς σημεία σέρβις ;
                                            Θα παίξουν με τους ντόπιους που έχουν το πρώην γκρουπ Κράισλερ, είναι αρκετό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 72 / 106
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr