-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Γιατί;
δεν είναι η φύση αυτου του του τοπικού οι πραγματικές ερωτησεις για την ηλεκτροκινηση , ακόμη καλό είναι αυτές να βρισκονται στο σωστο τόπικό έτσι ώστε να μπορει ίσως να ανατρέξει κάποιος στο μέλλον
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Είπα να ανοίξω ένα νημα για να κραζουμε την απάτη των ηλεκτρικών άνετα.
Να ξεβρακώνουμε όσους προσπαθούν με το ζόρι να μας πουλήσουν μια ανώριμη και με περιορισμούς τεχνολογία.
Όσους επιδοτούν ξεδιάντροπα τις τοστιέρες σε βάρος της πραγματικής προστασίας της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος. Όσους μοιράζουν 8000 ευρώ στους φραγκάτους που αποσβένουν με 150% τα εταιρικά τους δώρα για να πουλάνε μούρη και γύρω μας κυκλοφορούν ακόμα χρεπια που σκορπάνε θάνατο.
Όσους κατέστρεψαν την αγορά του κανονικού αυτοκινήτου με δήθεν οικολογικά κίνητρα για να πουλήσουν κινούμενες μπαταρίες.
Όσους βλέπουν τη γνήσια αυτοκίνηση ως έγκλημα και μας σπρώχνουν βίαια σε κάτι πειραματικό και λειψό. -
Γιατί, όταν θα έχουμε όλοι μπαταριοκίνητα (και η προοπτική θα έχει ολοκληρωθεί), δεν θα τα απεχθανόμαστε νομίζεις;
-
Φυσικα και δε θα υπαρξει απεχθεια απεναντι σε μια ολοκληρωμενη λυση. Αυτη τη στιγμη υπαρχει απεχθεια απεναντι σε κατι ατελες που μπαζει απο παντου και επιδιωκεται να μας παρουσιαστει ως οδηγος ολοκληρωσης. Γιατι? Μα γιατι απευθυνεται σε πολιτες που μπορουν να διαθεσουν ανω των 35000 για αυτοκινητο το οποιο θα εχει περιορισμενη αυτονομια και ζητα παρκιν ή γκαραζ οπου παει με υπαρξη φορτιστη.
Οι περισσοτεροι πολιτες εχω την αισθηση οτι δε μπορουμε να το κανουμε ακομη το βημα τουτο.
Ακομη και υπερμαχοι των ηλεκτρικων δυσκολα μπορουν να αντιταχθουν σε αυτα τα επιχειρηματα. Μια καλη ερωτηση λοιπον θα πρεπει να την κανουν πρωτα στους εαυτους τους οσοι δεν εχουν τετοια οχηματα μα παροτρυνουν τους αλλους να τα παρουν.
Αυτες τις μερες το μποτιλιαρισμα βρισκεται στο απογειο του. Η επιλογη ΑΜΙ και αποδελοιπων θα ηταν μια καλη λυση -
Πάντως πλάκα - πλάκα βλέπω αρκετά ΑΜΙ να κυκλοφορούν.
Χτες είδα ένα σε μολυβί χρώμα.
-
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πάντως πλάκα - πλάκα βλέπω αρκετά ΑΜΙ να κυκλοφορούν.
Χτες είδα ένα σε μολυβί χρώμα.
-
Πέτυχα και εγώ σήμερα το πρωί κινούμενος περιαστικά της επαρχιακής μου πόλης ένα από αυτά τα κινέζικα microcars ηλεκτροκίνησης.
Να το καταλάβω στα κέντρα πόλεων , αλλά το σημερινό θέαμα, αυτού του κουβά ( με όλη τη σημασία της λέξης) να πηγαίνει με 30χλμ/ώρα, σε "πλημμυρισμένο" τυπικό επαρχιακό δρόμο , με ένα μονό υαλοκαθαρηστήρα να παλεύει νωχελικά να καθαρίσει ένα τζάμι γεμάτο υδρατμούς ήταν αποκαρδιωτικό ( αν δεν ήταν γελοίο ή επικίνδυνο ) . Το όλο σκηνικό το απόλαυσα καλά, καθώς ήμουν ακριβώς πίσω του , για ώρα ( καλά μην φανταστείτε μποτιλιάρισμα , είπαμε επαρχία).
Οδηγούσε μία γυναίκα , οπότε λογικά είχε δίπλωμα , οπότε μην ακούσω τίποτα περί 16χρονου που καλλίτερα αυτό παρά ένα παπί. Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η αγορά μάλλον έγινε από το σύζυγο , έτσι ώστε να μην υπάρχει κανένα στοιχείο που θα μπορούσε να στοιχειοθετήσει ανθρωποκτονία , καθώς αν αυτό το πράγμα ( ο κουβάς....) συνεχίσει να κόβει βόλτες και το χειμώνα , οι πιθανότητες είναι εναντίον του.....
-
ami microcars το μέλλον της Ευρώπης
Γιατί λες αυτά τα απαισιόδοξα θα πεί ο φίλος ο Ντιέγκο ;
Για διαβάστε και ο φίλος @andya3 ειδικευμένος στα γερμανικά να μας πει αν η παρακάτω ανάλυση της Γερμανικής βιομηχανίας και νοοτροπίας είναι αλήθεια , στο περίπου ή λάθος ;Ο Τσίπρας που άρχισε την στροφή προς τους Αμερικάνους καλλιεργώντας τον αντί-γερμανισμό και
O Μητσοτάκης που έκανε την μεγαλειώδη ομιλία στο κογκρέσο και μας έκανε τον καλλίτερο σύμμαχο τους ever
είναι τελικά καλά ενημερωμένοιΑν εχει τέτοιο πρόβλημα η γερμανική βιομηχανία απο το 26-27 θα αρχίσουν οι εθνικοποιήσεις/ κρατικοποιήσεις των VW ,Stellantis , η Ford Ευρώπης έκλεισε στην ουσία . Λαικό αυτοκίνητα caput ,ούτε απο την Toyota που δεν θα γλυτώσει την διάσωση απο το κράτος.
Με /μας βλέπω να σκάμε 30-40 για καλό αμερικάνικο παραδοτέο στο μήνα ή να παραγγέλνουμε ενα χρόνο νωρίτερα για να παραλάβουμε ενα υποδεέστερο κινέζικο στα 20-25Κ€.
Μακάρι βέβαια να μην γίνει το δυσοίωνο που λέει στο τέλος , οι Γερμανοί ξανάρχονται...
αν όλη η Ευρώπη γίνει στρατόπεδο άντε γειά!
Ντίζελ ,σκόνη και ιδρώτας στα πεδία ασκήσεων ! -
Τουλάχιστον να στραφούμε μαζικά στα χάρτινα καλαμάκια, να μην υπάρξει πισωγύρισμα κι εκεί και δεν σωθεί ο πλανήτης εξαιτίας των φρέντων των ελληναράδων.
-
Άσχετο και ακούγεσαι σαν Τραμπικός... αρνητής της κλιματικής αλλαγής
-
Κλιματική αλλαγή υπάρχει και τη βλέπουμε, δε θα σωθούμε ούτε στο ελάχιστο από τα καλαμάκια και από τα τροχήλατα τάμπλετ. Εννοείται φυσικά πλαστικό καλαμάκι, έχω προμηθευτεί 100αδες. Αν θέλει οποιοσδήποτε ακόλουθος της Γκρέτα να ρουφάει τον καφέ ή το ενεργειακό του μαζί με μια δόση χυλού από χαρτί, ελεύθερα, έχει κάθε δικαίωμα. Προσωπικά θα μείνω στο πλαστικό, ευχαριστώ.
Trump & Biden τους έχω χεσμένους όπως και το αντίστοιχο δίπολο ακροδεξιάς/νεοφιλελέ στη Γαλλία. Κουράσανε. -
Όντας ηλεκτρο-σκεπτικιστής και όχι fun boy και ηλεκτρο-λιγούρης (οποιαδήποτε σχέση με γνωστές ορολογίες είναι τελείως τυχαία) βλέπω ότι η ηλεκτροκίνηση πάνω στην πρεμούρα να επιβληθεί άνωθεν, βεβιασμένα κα απροετοίμαστα, γινεται με μη ορθολογικό τρόπο. Βλέπουμε να παρουσιάζονται συνεχώς νέα μοντέλα, βαριά, δυσκίνητα, κακέκτυπα των θερμικών, με μεγάλες απαιτήσεις σε μπαταρίες, ηλεκτρικό ανεφοδιασμό κλπ. και να θέλουν να αντικαταστήσουν με μια μονοκονδυλιά τα θερμικά. Τη στιγμή που μεγάλος όγκος μεταφοράς αφορά της αστικές μετακινήσεις και την καθημερινότητα στις πόλεις. Φανταζόμαστε λοιπόν πόσο άτοπο είναι να προσπαθεί κανείς να κινήσει οχήματα 1,5 ως 2 τόνων σε αστικό περιβάλλον με ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρίες ενώ θα έπρεπε το βάρος να πέσει σε ελαφρά, πρακτικά οχήματα, και όχι επικίνδυνες γελοιότητες τύπου Citroen Ami και των ακόμη χειρότερων και επικίνδυνων κινέζικων εξαμβλωμάτων. Μια πολύ σοβαρή σχεδιαστική προσπάθεια είχε γίνει με το Mitsubishi i-MiEV (που κυκλοφόρησε και ως Citroen C-Zero και Peugeot Ion) με τέσσερις πραγματικές θέσεις, τις απολύτως απαραίτητες για πόλη διαστάσεις, πίσω κίνηση, ταχύτητα ως 110km/h αν δεν κάνω λάθος κλπ. Από πλευράς ηλεκτροκίνησης είχε ένα πρωτόγονο για τα σημερινά μέτρα σύστημα και μικρή αυτονομία ως 100/120χλμ. στην καλύτερη. Φανταστείτε το ίδιο βασικό design με σύγχρονες μπαταρίες, πολύ καλύτερη αυτονομία, εξελιγμένες αναρτήσεις και υποσυστήματα, μαζική παραγωγή για μείωση κόστους, χαμηλό βάρος κλπ. για αστική/περιαστική χρήση.
-
Και σήμερα έτσι είναι τα αυτοκίνητα στην Ασία.
Απλά εμείς ακόμα εδώ στην Ευρώπη δεν τα έχουμε δει.
-
-
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
ami microcars το μέλλον της Ευρώπης
Γιατί λες αυτά τα απαισιόδοξα θα πεί ο φίλος ο Ντιέγκο ;
Για διαβάστε και ο φίλος @andya3 ειδικευμένος στα γερμανικά να μας πει αν η παρακάτω ανάλυση της Γερμανικής βιομηχανίας και νοοτροπίας είναι αλήθεια , στο περίπου ή λάθος ;Ο Τσίπρας που άρχισε την στροφή προς τους Αμερικάνους καλλιεργώντας τον αντί-γερμανισμό και
O Μητσοτάκης που έκανε την μεγαλειώδη ομιλία στο κογκρέσο και μας έκανε τον καλλίτερο σύμμαχο τους ever
είναι τελικά καλά ενημερωμένοιΑν εχει τέτοιο πρόβλημα η γερμανική βιομηχανία απο το 26-27 θα αρχίσουν οι εθνικοποιήσεις/ κρατικοποιήσεις των VW ,Stellantis , η Ford Ευρώπης έκλεισε στην ουσία . Λαικό αυτοκίνητα caput ,ούτε απο την Toyota που δεν θα γλυτώσει την διάσωση απο το κράτος.
Με /μας βλέπω να σκάμε 30-40 για καλό αμερικάνικο παραδοτέο στο μήνα ή να παραγγέλνουμε ενα χρόνο νωρίτερα για να παραλάβουμε ενα υποδεέστερο κινέζικο στα 20-25Κ€.
Μακάρι βέβαια να μην γίνει το δυσοίωνο που λέει στο τέλος , οι Γερμανοί ξανάρχονται...
αν όλη η Ευρώπη γίνει στρατόπεδο άντε γειά!
Ντίζελ ,σκόνη και ιδρώτας στα πεδία ασκήσεων !Η Ευρώπη είναι πίσω από ΗΠΑ και Κίνα σε οικονομική ισχύ και τεχνολογική εξέλιξη. Ούτε οι Γερμανοί μπορούν να γλυτώσουν απ' αυτή τη μοίρα. Πιθανότατα θα ανταγωνιστούν με τους Γιαπωνέζους για την 3η και 4η θέση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Είναι νωρίς όμως για τελικά συμπεράσματα. Πάντα οι Γερμανοί υποστήριζαν ότι η ανάπτυξη της Άπω Ανατολής, Κίνας και Κορέας είναι κρατικά ελεγχόμενη και χρηματοδοτούμενη για μείωση του κόστους. Και ότι αν εκτεθούν στο διεθνή ανταγωνισμό δεν θα είναι τόσο ρόδινα τα πράγματα γι' αυτούς όσο φαίνεται.
Θα δείξει το μέλλον, καλά να 'μαστε να το προλάβουμε και να το ζήσουμε. -
Γιατί οι επιδοτήσεις που προσφέρουν τα κράτη της Δύσης στις βιομηχανίες της είτε μέσω επιδοτήσεων πολλών εκατοντάδων δισεκατομμυρίων στο κόστος ενέργειας είτε μέσω κρατικών εγγυήσεων σε διάφορες αγορές και κρίσεις;
Απορώ ποιος σας έχει πει ότι υπάρχει ελεύθερη αγορά και ελεύθερος ανταγωνισμός;
Να ξέρατε πόσες φορές μέσα σε μια δεκαετία τα κράτη της Δύσης στηρίζουν τις βιομηχανίες ωσάν να ήταν κρατικές. Απλώς δεν αλλάζει συχνά η μετοχική σύνθεση αυτών.
Κάτι μου θυμίζει αυτό αλλά τεσπά....
Αυτό που κατηγορεί η Δύση την Ασία είναι στο ότι επιδοτείται η παραγωγή προϊόντων με συνολικό κόστος κατασκευής κάτω από το κόστος των ευρωπαϊκών κατασκευαστών. Και για αυτό εργαλειοποιει πολιτικές εμπορικού και οικονομικού προστατευτισμού με ειδικούς δασμούς.
-
Λάθος κάνεις Γύρε, σταμάτα να κάνεις τον ξερόλα, είναι κουραστικό και εκτίθεσαι και διαρκώς.
Ας πάρουμε για παράδειγμα τη ναυπηγική βιομηχανία. Οι Γερμανοί κατηγορούσαν τους Κορεάτες ότι έφτιαχναν τα πλοία κάτω του κόστους, με ζημία, για να είναι ανταγωνιστικοί και να τραβήξουν δουλειές. Και μετά πτώχευαν τα νσυπηγεία τους, κάλυπτε τις ζημίες το κράτος και ξεκινούσαν απ' την αρχή.
Μη μπερδεύεις τις επιδοτήσεις με τέτοιου είδους κρατικές πολιτικές που εφαρμόζουν στην Άπω Ανατολή.
Όταν θα έρθουν οι Κινέζοι να φτιάξουν εργοστάσια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ για να πουλήσουν ηλεκτρικά (γιατί αλλιώς δεν θα τους αφήσουν), θα δούμε τα κόστη τους και σε τι τιμές θα τα δίνουν. -
Εσύ Λαπ περιμένεις να αντιληφθούν οι φανάτικς, ότι υπάρχουν μόνο ιδιωτικές τσέπες...
-
Οι επιδοτήσεις είναι λεφτά φορολογουμένων, οι εγγυήσεις εγγράφονται στο δημόσιο χρέος των χωρών.
Είναι μια άμεση χρηματοδότηση των βιομηχανιών με δημόσιο χρήμα. Το ότι δεν μεταφέρονται μερίσματα μετοχών στο δημόσιο κάθε φορά που συμβαίνει αυτό δεν σημαίνει πως το κράτος δεν βάζει λεφτά με διάφορους τρόπους στις βιομηχανίες.
Εσύ τρελαίνεσαι όταν μεταφέρονται μετοχές στο δημόσιο. Όταν όμως αυτό πληρώνει και δεν παίρνει μετοχές για την συνδρομή του τότε θεωρείς ότι υπάρχει ελεύθερη οικονομία. Κούνια που σε κουναγε.
Ακόμα και η φοροαπαλλαγές είναι έμμεση χρηματοδότηση.
Ακόμα και οι συμβάσεις για αγορά από το δημόσιο προιόντων από συγκεκριμένες εταιρίες είναι μια έμμεση στήριξη των βιομηχανιών
Οι δυτικές οικονομίες κάνουν κύκλους και αναλόγως τη φάση των κύκλων είναι λιγότερο η περισσότερο μικτές οικονομίες.
Ελεύθερη οικονομία με την έννοια που συχνά αναφέρεις χωρίς καμία παρέμβαση, ρύθμιση, προστατευτισμό είναι πολύ άγριο πράγμα και πολύ δύσκολο με απίστευτα υψηλό ρίσκο Όντως σε θεωρητικό επίπεδο και σε κάποιες φάσεις του οικονομικού κύκλου μπορεί να συμβεί και να δείξει κάποια αποτελέσματα αλλά η πράξη μας δείχνει πως η συνέχιση της σε όλες τις φάσεις του οικονομικού κύκλου είναι μια ουτοπία, μια θεωρητική προσέγγιση που στην πράξη δεν έχει εφαρμοστεί χωρίς εν τέλη την παρέμβαση του κράτους για να την σώσει.
Αυτό που περιγράφεις λέγεται νταμπινγκ. Είναι μια στρατηγική πωλήσεων στο διεθνές εμπόριο και έχει σκοπό την ανάπτυξη μεριδίου αγοράς. Αυτό μπορεί να συμβεί είτε όπως λες μέσω κρατικών παρεμβάσεων με το κράτος να καλύπτει μέρος του κόστους της εξαγωγικής βιομηχανίας, είτε λόγω ικανότητας της εξαγωγικής βιομηχανίας να παράγει με σύγχρονες μεθόδους παραγωγής ή χαμηλού κόστους συντελεστές. Έτσι φτάνει να πουλά χαμηλότερα από το ευρωπαϊκό κόστος.
Δεν σημαίνει ότι πουλάνε πάντα με ζημία αλλά όντως πολλές φορές έχει συμβεί να πωλούν με ζημία.
-
Εγκληματική αλλαγή υπάρχει, όχι κλιματική, και σίγουρα δεν φταίει ο άνθρωπος ή οι κλανιές των αγελάδων!
Και μόνο που την τρέλα αυτή, την άρχισε ένας αμερικανός αντιπρόεδρος (Al Gore) είναι ομολογία δολοφονίας.
-
Υπάρχει κλιματική αλλαγή. Μη γράφεις ανυπόστατα πραγματα. Όλοι οι παγκόσμιοι επιστημονικοί οργανισμοί το επιβεβαιώνουν με διάφορες μετρησεις. Είμαστε στην αρχή του φαινομένου. Απλώς δεν μας βολεύει και σύμφωνα με τον τρόπο που ζούμε να τη μειώσουμε. Έχει κόστος η αλλαγή σε πολλά επίπεδα. Άλλωστε ποια αλλαγή και σε ποιον τομέα δεν είχε ένα κόστος;
Οι νέες τεχνολογίες προσπαθούν να γεφυρώσουν αυτά τα δύο.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση