-
Μην φέρνεται την μιζέρια και απαισιοδοξία σε αυτό το τοπικό .
Όλα θα γίνουν τόσο γρήγορα που θα τρίβεται τα μάτια σας .Ο υγιής καπιταλισμός βασίζεται στην κυκλοφορία του χρήματος.
Όπως πριν λίγο καιρό η ford credit σου έδινε με 1,99% επιτόκιο δάνειo αυτοκινήτου σε λίγο καιρό μια τράπεζα Πέραν απο τα Όνειρα σου θα σου δίνει με 0,99 % γιατί αν οι Κινέζοι δεν ανοιχτούν μαζικά στις αγορές του εξωτερικού θα εξαφανιστούν.
Οι #teslafansonly δεν θα εχουν ανάγκη δάνειο θα πουλήσουν τις μετοχές τους και τα CC YC.Η tesla bank όμως θα δώσει δάνεια στους πρατηριούχους να βάλουν φορτιστές δεν θα με νοιάζει αν εχω πάρκινγκ, καλώδια και μπαλαντέζες θα μείνουν στα όνειρα των ανακυκλωτών μετάλλων που θα συνεχίζουν oμως να κλέβουν τούς καταλύτες απο τα θερμικά.
Το κράτος θα νικήσει την φοροδιαφυγή και δεν θα εχει ανάγκη έξτρα φόρους τεκμήρια θα του φτάνει ο ΦΠΑ ...και θα περισσεύει να πάρουμε και F-35!
Το μέλλον είναι φωτεινό αισιόδοξο και ηλεκτρικό! -
Η αγορά θα αυτορυθμιστεί λοιπόν
-
O dstou έχει αυπνίες και ο monman2 βλέπει ωραία όνειρα...
-
Τα υγρά όνειρα έχουν το καλό, ότι μέχρι να ξυπνήσεις έχουν πραγματωθει.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
που θα παρκάρει για να το φορτίσει,
Γιατί να παρκάρει? Δηλαδή σήμερα όλοι βάζουμε καύσιμα σπίτι μας? Αυτό είναι μια επιπλέον ευκολία των ηελκτρικών, ότι μπορείς να ανεφοδιαστείς και σπίτι σου. Ο Τάσος το είπε ξεκάθαρα, θα γεμίζεις στο φορτιστάδικο (ακα βενζινάδικο) σε 5', όπως σήμερα βάζουμε υγρά καύσιμα.
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αντε να πάρει πίσω τα 9000 της επιδότησης, μένουν 8100 επί πλέον συν τα 2-3000 της κατασκευής του φορτιστή, δηλαδή 10-11000 επιπλέον για βασική διαφορά λιανικών τιμών Τέσλα - 3008 στις 5200, ήτοι τελικά 5-6000 επιπλέον κόστος σε κάθε περίπτωση το Τέσλα.
Ακόμα και με αυτό το ακραίο παράδειγμα διαστρέβλωσης, ένα αμάξι 10 φορές ανώτερο από το 3008 μαζούτ είναι μόνο €6.000 ακριβότερο και αυτό τα λέει όλα! Εαν θες σωστή σύγκριη (που πάλι εκκλησίες κλέβει το Τέσλα) κάνε σύγκριση με το 3008 phev. Γιατί με την δικιά σου λογική και ένα Hyundai i10 είναι φτηνότερο από το 3008, άρα δεν αξίζει το 3008 ας πάρουμε i10....χαχαχα!
-
Suzuki baleno. Το απόλυτο αυτοκίνητο που το σύστημα το χτύπησε αλύπητα.
Θα το γραψει κάποτε ο ιστορικός της αυτοκίνησης. Τώρα το γράφω εγώ.
Μετα από αυτο μας έμεινε το tesla
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Suzuki baleno. Το απόλυτο αυτοκίνητο που το σύστημα το χτύπησε αλύπητα.
Θα το γραψει κάποτε ο ιστορικός της αυτοκίνησης. Τώρα το γράφω εγώ.
Μετα από αυτο μας έμεινε το tesla
ναι γιατι όταν κάποιος ψαχνει για το απολυτο αυτοκίνητο αυτές τις 2 επιλογές έχει. το τεσλα με κάποιες παραχωρήσεις βεβαια , δεν είναι και baleno
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δε μιλάω για Καλιφόρνια, δε μου είναι απεχθής η ηλεκτροκίνηση, μιλάω για τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές της, όχι για το 2060.
Όταν στο Χαλάνδρι σπανίζει η υιοθέτησή της εν έτει 2023, πως το 2028 πχ το 40% του κοζμάκη θα παίρνει ηλεκτρικά; και από το 2035 ΟΛΟΙ.
Δε διερωτώμαι αν ο γέρος αγρότης στο χωριό δώσει το χάιλουξ του 1990 και πάρει σάιμπερτράκ, δεν έχω απορία αν οι Ρομά στραφούν μαζικά στα ρίβιαν, τα έχω απαντημένα αυτά στη συνείδησή μου.
Διερωτώμαι όμως ποιός θα παίρνει φίατ ή Φορντ αποκλειστικά ηλεκτρικά από το 2028, έχει
ήδη ανακοινωθεί η πλήρης μετάβασή τους,
που θα παρκάρει για να το φορτίσει, τι θα απο γίνει η θάλασσα των συμβατικών αυτοκινήτων, πόσες χιλιάδες καλώδια θα κλέβονται κάθε χρόνο, πόσοι φορτιστές θα βανδαλίζονται; πόσοι θα πάρουν ηλεκτρικό στο Παγκράτι ή στην Κυψέλη, πόσοι θα ξενυχτάνε για να το φορτίσουν, και αν θα έχουμε επαρκές ρεύμα;
Σήμερα και για τα αμέσως προσεχή χρόνια αυτά, όχι το 2060. Μήπως έχουμε καβαλήσει καλάμι και πρέπει να κάνουμε λίγο κράτει; το 2028, το 2030, το 2035 είναι απίστευτα κοντά. Γράφει 2023 το καντράν, και η πραγματικότητα ΣΤΗ ΧΩΡΑ μας είναι τράτζικ...Πολυ απλα, δεν μας αφορα. Οπως δεν μας αφορα η μικροκινητικοτητα στις πολεις της Ευρωπης, τα συγχρονα ΜΜΜ, τα φαρδια πεζοδρομια στα προαστια, και τοσα αλλα που εξω τα εχουν ως δεδομενα.
Οποτε μπορει το 2035 στην Ευρωπη να σταματησουν να πωλουνται αυτοκινητα με ΜΕΚ αλλα εμεις εδω θα πινακιδωσουμε μερικες χιλιαδες να βρισκονται και βαζω στοιχημα με ειδικη ρυθμιση της κυβερνησης ωστε να πληρωθει το ΤΤ με την πωληση.
Οσο για τις υποδομες, καποια στιγμη θα φτιαχτουν κιε δω, αλλα οπως ολα αρκετα αργοτερα απο οτι εξω
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
46990 + 1000 η παράδοση, μείον 9000 η επιδότηση, 38990 η βασική έκδοση.
Η επιδοτηση ειναι 8.000€. Αν αποσυρεις ΙΧ κερδιζεις 1.000 ακομα.
Επισης αν εχεις 3 εξαρτωμενα τεκνα ή εισαι κατω των 29 ετων, παιρνεις επιπλεον χιλιαρικο.Αλλα 500€ η επιδοτηση οικιακου φορτιστη
-
Η εξίσωση των τιμών πάντων έχει γίνει.
Το panda cng πήγε 19.000€ -
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
που θα παρκάρει για να το φορτίσει,
Γιατί να παρκάρει? Δηλαδή σήμερα όλοι βάζουμε καύσιμα σπίτι μας? Αυτό είναι μια επιπλέον ευκολία των ηελκτρικών, ότι μπορείς να ανεφοδιαστείς και σπίτι σου. Ο Τάσος το είπε ξεκάθαρα, θα γεμίζεις στο φορτιστάδικο (ακα βενζινάδικο) σε 5', όπως σήμερα βάζουμε υγρά καύσιμα.
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αντε να πάρει πίσω τα 9000 της επιδότησης, μένουν 8100 επί πλέον συν τα 2-3000 της κατασκευής του φορτιστή, δηλαδή 10-11000 επιπλέον για βασική διαφορά λιανικών τιμών Τέσλα - 3008 στις 5200, ήτοι τελικά 5-6000 επιπλέον κόστος σε κάθε περίπτωση το Τέσλα.
Ακόμα και με αυτό το ακραίο παράδειγμα διαστρέβλωσης, ένα αμάξι 10 φορές ανώτερο από το 3008 μαζούτ είναι μόνο €6.000 ακριβότερο και αυτό τα λέει όλα! Εαν θες σωστή σύγκριη (που πάλι εκκλησίες κλέβει το Τέσλα) κάνε σύγκριση με το 3008 phev. Γιατί με την δικιά σου λογική και ένα Hyundai i10 είναι φτηνότερο από το 3008, άρα δεν αξίζει το 3008 ας πάρουμε i10....χαχαχα!
Το φεβ το αφήνει 27 πυραύλους του μασκ πίσω το τέσλα...
Μπορεί να στο εξηγήσει και ο γάτος...
Δεν κλέβω εκκλησίες...
Α και η φόρτιση θα γίνεται σε 5 λεπτά, όταν ο πύραυλος του Ελον χτυπάει γουόρπ 4....
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το φεβ το αφήνει 27 πυραύλους του μασκ πίσω το τέσλα...
Mόνο ως αστείο μπορώ να το εκλάβω αυτό...το Τέσλα ειναι παντού καλύτερο, παντού όμως!! Ααα και πιο φτηνό....win win.
-
Αλλα μας λέει ο γάτος...
Επίσης αν πάει γρήγορα το Τέσλα μέχρι το Κιάτο θα φτάσει.
Ο Γάτος θα πάει Ναύπακτο, θα κάτσει να φάει να πιει και καφέ και στην επιστροφή που θα έχει φορτίσει το Τέσλα, θα το ξανασκίσει μέχρι την Αθήνα που θα πάει πάλι για φόρτιση το Τέσλα...Εννοείται ότι το πρωί ο Γάτος θα έχει πάρει τον ιδιοκτήτη του Τέσλα από το σπίτι του, για να τον πάει στο ηλεκτράδικο, θα τον πάρει μαζί του από το Κιάτο, θα τον επιστρέψει εκεί και μετά θα τον ξαναπάει σπίτι του...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αλλα μας λέει ο γάτος...
Τι λέει?? Γιατί το LR είναι σαφώς πιο γρήγορο από το PHEV.
Όλα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους.
-
Είναι σαν το γιάρις γρήγορο.
Το γιάρις είναι στο 0-47,25 και το Τέσλα στα πρώτα 100 χλμ γιατί μετά με τις ταχύτητες αυτές θέλει πρίζωμα, ενώ ο άλλος ντούρασελ...
-
τεσλα δεν καταδεχομαι με το φεβ
με το τζιβι λεμε, μεχρι ναυπακτο που λεει και ο κριου, τα εχω ολαπανε δεξα και βλεπουνε σηριαλ στο μεγκα να περασει η ωρα
οποιος σηκωσει κεφαλακι, #faaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppp
ακομη και να κοντραρει για 139 μετρα, θα δει τη μπαταρια να αδειαζει και θα το ριξει δεξια και λουνευ τιουνς
εχουν καιρο ακομη και οταν γινουνε οπως πρεπει, θα παρω ενα μαζντα ηλεκτρικο να γουσταρω
-
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τεσλα δεν καταδεχομαι με το φεβ
με το τζιβι λεμε, μεχρι ναυπακτο που λεει και ο κριου, τα εχω ολαπανε δεξα και βλεπουνε σηριαλ στο μεγκα να περασει η ωρα
οποιος σηκωσει κεφαλακι, #faaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppp
ακομη και να κοντραρει για 139 μετρα, θα δει τη μπαταρια να αδειαζει και θα το ριξει δεξια και λουνευ τιουνς
εχουν καιρο ακομη και οταν γινουνε οπως πρεπει, θα παρω ενα μαζντα ηλεκτρικο να γουσταρω
κοιταω τους καθρεφτες και δεν σε βλέπω πουθενα!!!
το τεσλα θα φτάσει κάποια στιγμή, το τριο μηδεν μηδεν οχτώ θβ θα φτάσει επίσης, μπορεί και πιο γρήγορά με 4 ρόδες το ερώτημα είναι άλλο
Σε δικές του ρόδες, πάνω σε άλλου οχηματος ή με ρυμούλκηση από φιλικό μονο βιτάρα???
ΥΓ με το μεγκα να περάσει η ώρα έλιωσα στο γέλιο στο κλέβω, θεούλης lol
-
Ανεξάρτητα από το αν αγοράζουν οι πολλοί ηλεκτρικό ή όχι και αν τους βολεύουν ή όχι, για όσους πρόκειται να πάρουν ηλεκτρικό
που πα ρε καραμήτρο φάου βε;
https://www.4troxoi.gr/agora/stin-ellada-to-neo-vw-id-3-poso-kostizei/
Ίδια τιμή ο κουβάς με το model 3? Που είναι πιο όμορφο (άποψή μου), με πιο ωραίο εσωτερικό, με περισσότερους ίππους, αυτονομία, γκάτζετς; Θα τους πατήσει όλους κάτω ο ήλονας μου φαίνεται, αυτός έχει περάσει 20 χρόνια εμπρός και οι άλλοι είναι στην εποχή του κάρβουνου ακόμη... Η εκδίκηση της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας, κάποτε γελούσαμε με τις αμερικάνικες μάρκες και κάνανε ευρωπαίοι και ιάπωνες τους καμπόσους, τώρα θα γελάνε οι αμερικάνοι με όλους τους υπόλοιπους.
Γύρευε μην βγάλει ο Ήλονας κανένα hatchback 250 ίππων με κάτω από 30Κ, θα κλαίνε όλοι μαζί παρέα τις ηλεκτρικές τους "πλατφόρμες".
-
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
κάποτε γελούσαμε με τις αμερικάνικες μάρκες
Προσωπικά πάντα τα θαύμαζα, ειδικά όταν μιλάμε για V8 με πάνω από 5000 κυβικά, ροπή από το ρελαντί, πίσωκούνα και αυτόματο κιβώτιο - ο απόλυτος συνδυασμός!!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης