-
@polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διάβασα αυτή την είδηση
https://edition.cnn.com/2023/04/10/world/solshare-energy-bangladesh-climate-hnk-spc-intl/index.html
Αλλά ομολογώ ότι δεν κατάλαβα πότε θα φορτίζουν και πότε θα παρέχουν ενέργεια.Θα ψάχνεις για τα keywords όπως "startup" & "oportunity" & "sustainable" κάτι τέτοια τέλος πάντων, και αμέσως ξέρεις πως πρόκειται για "μετακαπιταλιστκή μπαρούφα" (για να μην τη λέω Νεοφιλελεύθερη και με κατηγορεί ο Λαπ για αγράμματο χωριάτη που τρώει χλωρά κρομμύδια και βρωμάει το χνώτο του).
Στις τριτοκοσμικές χώρες (όπως και η δική μας σιμά-κοντά) υπάρχουν και οι «μάγκες» που κάνουν tapping στη φτώχια των αλλωνών και κονομάνε... αρχή έγινε με τα φωτοβολταϊκά μικρής κλίμακας, στις ασιατικές μεγαπόλεις που δεν θεωρείται δεδομένη η ρευματοδότηση και they can't afford να έχουν ρεύμα συνέχεια για όλα οι φτωχοί, αγοράζουν μικρά φωτοβολταϊκά, σαν αυτά που φορτίζουν τις μπαταρίες εδώ τα κοτεράκια, για να έχουν στην αστική καλύβα μία λάμπα και να φορτίζουν το τηλέφωνο κλπ. στο Μπαγκλαντες απ ότι φαίνεται φορτίζουν και τις μολυβδένιες μπαταρίες (που βλέπουμε να φτιάχνουν στο γιουτουμπ) στα τρίκυκλα.
Και κάποιος είχε την ιδέα να τους βάλει στο χέρι και να κάνει το δικό του Uber με τρίκυκλα των αλλωνων και τα αναβάθμισε... προφανώς θα πουλάει και το ρεύμα που περισσεύει όταν δεν φορτίζουν κι αυτό είναι μαγκιά... -
Πρώτον όπως πάντα ο dublin από τις αναθυμιάσεις του diesel έχει μπερδέψει τα νήματα ....άσχετο με το νήμα το ποστ του..... Συμπόνια, τίποτα άλλο.
Δεύτερον, Πηλιουριτη μη γράφεις βλακείες. Οι σταρτ απς πολλές φορές είναι επιτυχημένες, προσφέρουν προστιθέμενη αξία, τεχνολογική γνώση, θέσεις εργασίας, πλεονεκτήματα κτλ. Πλέον όλα τα οικονομικά συστήματα του πλανήτη τις χρησιμοποιούν και τις προωθούν.
Το αν κάποιες δρουν παρασιτικά της οικονομίας είναι θέμα ρύθμισης της ίδιας της οικονομίας, οχι του θεσμού των σταρτ απς.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεύτερον, Πηλιουριτη μη γράφεις βλακείες.
Το αν κάποιες δρουν παρασιτικά της οικονομίας είναι θέμα ρύθμισης της ίδιας της οικονομίας, οχι του θεσμού των σταρτ απς.
Αφού εν τέλει συμφωνούμε, προς τί το επιθετικό ύφος;
-
Διότι είσαι σπαστικός, εκνευριστικος και κάπως ακραίος
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διότι είσαι σπαστικός, εκνευριστικος και κάπως ακραίος
και αντιπρόσωπος θα προσέθετα
-
Όπου βλέπετε
sustainable
renewable energy
clean powerνα ξέρετε οτι οι μετα - μαρξιστές δεν μπορούν να τα κατανοήσουν γιατί οι φυλλάδες και οι μελέτες που διαβάζουν είναι τυπωμένες
και μυρίζουν ναφθαλίνη, εκδόσεις μαξ 1990, έτσι έχουμε φαινόμενα
shockingly rapid energy transition
σε απλά ελληνικά ενα στοίχημα έλυσε το ενεργειακό θέμα της Δυτ. Αυστραλίας και επιτάχυνε σοκαριστικά γρήγορα την ενεργειακή μετάβαση σε καθαρές μορφές ενέργειας
-
@monman2 έχεις ακουστά το ανέκδοτο που γιος στις δυτικές συνοικίες προσπαθεί να πει στον μπαμπά του πως είναι γκέη;
-
Συμβαίνει τώρα σε Αγγλία :
Διαγραφή και απόσυρση από την κυκλοφορία για ηλεκτρικά ιχ που εμπλέκονται σε ατυχήματα και παθαίνει έστω και μικρή βλάβη η μπαταρία. Οι λόγοι : πολύ υψηλό κόστος επισκευής, απειροελάχιστοι έμπειροι μηχανικοί στην αγορά.Κοζμάκη πάρε ηλεκτρικά, είναι φθηνά, έχουν και 8 χήνες επιδότηση. Θα καίτε 3 ευρώ τα 100 χλμ.
Αλλά λένε και μια παροιμία στο χωριό μου, ότι στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.
Πετρέλαιο θα λέμε και θα κλαίμε... -
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συμβαίνει τώρα σε Αγγλία :
Διαγραφή και απόσυρση από την κυκλοφορία για ηλεκτρικά ιχ που εμπλέκονται σε ατυχήματα και παθαίνει έστω και μικρή βλάβη η μπαταρία. Οι λόγοι : πολύ υψηλό κόστος επισκευής, απειροελάχιστοι έμπειροι μηχανικοί στην αγορά.Κοζμάκη πάρε ηλεκτρικά, είναι φθηνά, έχουν και 8 χήνες επιδότηση. Θα καίτε 3 ευρώ τα 100 χλμ.
Αλλά λένε και μια παροιμία στο χωριό μου, ότι στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.
Πετρέλαιο θα λέμε και θα κλαίμε...Ναι αλλα ισχύει για όλα τα καινούργια αυτοκίνητα ,οχι μόνο τα EV , άλλωστε το λέει στην τελευταία παράγραφο στο ίδιο άρθρο
“In that instance, we could change the fuse, but couldn’t complete the repair because of the software required in order to do it. This isn’t just an issue with EVs, however, and it affects petrol and diesel models, too.”
Το πρόβλημα είναι οτι πολλά συνεργεία δεν θέλουν να πληρώσουν για τα επίσημα λογισμικά και τις συνδρομές και έτσι καταντούν να δουλεύουν με "σπασμένα " μαϊμού και ανημέρωτα συστήματα διάγνωσης, ταλαιπωρώντας με άσκοπες περιττές και κοστοβόρες αντικαταστάσεις εξαρτημάτων τους άτυχους πελάτες τους .
Χρόνια τώρα το βλέπουμε το έργο και τα εχουν γράψει πολλοί και σε αυτό το φόρουμ.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συμβαίνει τώρα σε Αγγλία :
Διαγραφή και απόσυρση από την κυκλοφορία για ηλεκτρικά ιχ που εμπλέκονται σε ατυχήματα και παθαίνει έστω και μικρή βλάβη η μπαταρία. Οι λόγοι : πολύ υψηλό κόστος επισκευής, απειροελάχιστοι έμπειροι μηχανικοί στην αγορά.
.
.
.
.
.Η μπαταρια είναι στο κεντρο του αμαξωματος , ~30 cm αποσταση απο τους τροχους εμπρος και πισω ...
Και σε μεκ αν τρακαρεις και η παραμορφωση εχει φτασει εκει (δηλαδη και ΜΕΣΑ στη καμπινα , το αμαξι θα είχε βγει ολικη ετσι κι αλιως )
Κοζμάκη πάρε ηλεκτρικά, είναι φθηνά, έχουν και 8 χήνες επιδότηση. Θα καίτε 3 ευρώ τα 100 χλμ.
.
..
ok
.
Αλλά λένε και μια παροιμία στο χωριό μου, ότι στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.
Πετρέλαιο θα λέμε και θα κλαίμε....
.
Αλλα και μεσα στο αρθρο λεει οτι το προβλημα δεν ειναι οτι δεν εχουν τις γνωσεις να το φτιαξουν (σιγα σιγα τις αποκτουν ) αλλα οτι τους λειπει το σοφτγουερ ... ομως επισης στο αρθρο συμβαινει το ιδιο ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΚ“In that instance, we could change the fuse, but couldn’t complete the repair because of the software required in order to do it. This isn’t just an issue with EVs, however, and it affects petrol and diesel models, too.”
-
Άλλη μια χρονιά πάντως, σε έξοδο και 7 ώρες στην Εθνική, δεν είδα ηλεκτρικό στο δρόμο ή σε ΣΕΑ. Που κρύβονται;
Υ.γ. Με προσπέρασαν 2 chr, οπότε υπάρχει ελπίδα.
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Άλλη μια χρονιά πάντως, σε έξοδο και 7 ώρες στην Εθνική, δεν είδα ηλεκτρικό στο δρόμο ή σε ΣΕΑ. Που κρύβονται;
Υ.γ. Με προσπέρασαν 2 chr, οπότε υπάρχει ελπίδα.
Αν είχες πορεία Αθήνα προς Αμφιλοχία χθες κατά τις 7 το πρωί, θα είχες πετύχει ένα kona ασημί. Μήπως πας από τον παράδρομο?
-
Είδα id5 και id3
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είδα id5 και id3
Από ένα απ' το καθένα;
Και πόσα ντίζελ; -
Με ντίζελ ήταν. Μην κοιτάς που τα κράζει. Με 30 λεπτά διαφορά και 20 % λιγότερη κατανάλωση μιλάμε για 6 ευρώ διαφορά στα 100 Χλμ
-
Από ένα. Με βενζίνη ήμουν. 1,95
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είδα id5 και id3
Από ένα απ' το καθένα;
Και πόσα ντίζελ;Δεν έχουν καταργηθεί τα diesel;
-
O Μπαιντεν το ξανασκεφτηκε σxετικα με το ποσοστο 50 % πωλησεων ηλεκτρικων το 2030 ...
Τωρα το εκανε 67 % το 2032 και το 2040 ουτε χλοοκοπτικο με βενζινη ........
-
@taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
O Μπαιντεν το ξανασκεφτηκε σxετικα με το ποσοστο 50 % πωλησεων ηλεκτρικων το 2030 ...
Τωρα το εκανε 67 % το 2032 και το 2040 ουτε χλοοκοπτικο με βενζινη ........
O Μπάιντεν εχει πρόσβαση σε στοιχεία που δεν είναι για το ευρύτερο κοινό και σε αναλύσεις και προβλέψεις που ουτε αυτές είναι για τις μάζες γιατί εκτός των άλλων αποκαλύπτουν εργαλεία μεθοδολογία και τεχνολογία που δεν θέλουμε να ξέρουν οτι την έχουμε ...
Να τον ακούτε τον POTUS ,εχει παιδιά εγγόνια και νοιάζεται για το μέλλον τους οχι σαν κάποιους που λένε οτι φάμε και οτι πιούμε και μόλις κατάλαβαν οτι κλείνει το βενζινάδικο -κράτος εισβάλουν στους γείτονες για να ρουφήξουν και να πουλήσουν οσο γίνεται ακριβότερα τις τελευταίες αναθυμιάσεις ΦΑ.
-
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης