-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
400+ χλμ με 130 χλμ /ώρα βγάζει ένα Τέσλα.
Να λέμε αλήθειες lap επειδή δεν θα πας την μπαταρία στο 0% 300 χλμ είναι η πραγματική εμβέλεια στα 130. Το γράφουν πολλοί στην σελίδα τους στο F/B , σε 2-3 χρόνια θα εχει γίνει σίγουρα 400 χλμ είτε λόγω καλλίτερου ελέγχου μέσω λογισμικού είτε λόγω βελτιωμένων μπαταριών είτε και των δύο .
Αν είχα τα € θα το αγόραζα όμως τώρα γιατί δεν κάνω ταξίδι πάνω απο 250-300 χλμ σερί οπότε δεν θα ήταν κάτι άβολο και αφύσικο για μένα μια στάση 20 λεπτών .
-
Λες να ήταν με 110 χλμ/ώρα τα 400 χλμ;;. Θυμάμαι κάπου είδα 400 χλμ αυτονομίας σε έναν πίνακα αναλόγως την ταχύτητα του long range.
Οκ 300χλμ
Είδα ένα τεστ που είχε κάνει 5-7 χλμ με 0% μπαταρία!!! Προφανώς είναι η ρεζέρβα που λένε.
-
Παντως φιλος που ειναι καπου και εχει οδηγησει αρκετα αυτοκινητα αυτο που ερχεται πιο κοντα στα χλμ που ανακοινωνει ειναι το ev6 .Το εχουν πει και περιοδικα.
-
Ένα απλό ερώτημα. Αθήνα-ναύπλιο με επιστροφή μπορεί να πάει ένα ηλεκτρικό αμάξι και που θα φορτίσει και πόση ώρα θα κάνει να φορτίσει
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό ερώτημα. Αθήνα-ναύπλιο με επιστροφή μπορεί να πάει ένα ηλεκτρικό αμάξι και που θα φορτίσει και πόση ώρα θα κάνει να φορτίσει
Πολύ γενικό ερώτημα, τι σημαίνει "ηλεκτρικό αυτοκίνητο"? Ένα ΑΜΙ όχι, ένα Τεσλα άνετα και χωρίς να χρειαστεί να φορτίσει. Εαν χρειαστεί, έχει το Σπαθοβούνι τέσλα φορτιστές.
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Παντως φιλος που ειναι κςπου και εχει οδηγησει αρκετα αυτοκινητα αυτο που ερχεται πιο κοντα στα χλμ που ανακοινωνει ειναι το ev6 .Το εχουν πει και περιοδικα.
Όσο και να προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς, δεν βγάζω άκρη
Αρτινό είναι?
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό ερώτημα. Αθήνα-ναύπλιο με επιστροφή μπορεί να πάει ένα ηλεκτρικό αμάξι και που θα φορτίσει και πόση ώρα θα κάνει να φορτίσει
Πολύ γενικό ερώτημα, τι σημαίνει "ηλεκτρικό αυτοκίνητο"? Ένα ΑΜΙ όχι, ένα Τεσλα άνετα και χωρίς να χρειαστεί να φορτίσει. Εαν χρειαστεί, έχει το Σπαθοβούνι τέσλα φορτιστές.
Το είχε κάνει άρθρο το Drive με το ηλεκτρικό Kona. Σερί, χωρίς φόρτιση. Ένα Tesla Long Range το κάνει ακόμα πιο άνετα. Στο Σπαθοβούνι έχει κοινούς φορτιστές, όχι Tesla.
-
@antoniokon said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όσο και να προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς, δεν βγάζω άκρη
Αρτινό είναι?
Χαχα καπου ηθελα να γραψω.Ξερεις τι γινεται Αντωνη?Δεν μπορω να συνηθισω το πληκτρολογιο στο κινητο ακομα γιατι ειναι μικρο 6.1 και πριν ειχα 6.7.
Υ Γ Αρτινα θα ηταν ...καπ... -
Διαφθορέας συνειδήσεων το ντίζελ, γιατί σκέφτεται ο πονηρός ότι για μισό ή ένα λίτρο παραπάνω από φθηνότερο καύσιμο, δεν πειράζει, και το πατάει. Μετά υπολογίζει ότι με τα χρήματα που εξοικονομεί έχει το περιθώριο να πληρώσει και μια κλήση για 10-20 χλμ άνω του ορίου, και κάπως έτσι φτάνουμε στις αντικοινωνικες συμπεριφορές των 140χαω σε κλειστό αυτοκινητοδρομο.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό ερώτημα. Αθήνα-ναύπλιο με επιστροφή μπορεί να πάει ένα ηλεκτρικό αμάξι και που θα φορτίσει και πόση ώρα θα κάνει να φορτίσει
289 χιλιόμετρα (με Αττική οδό στο πήγαινε)
Για ποιο ηλεκτρικό αμάξι ;
Άλλαξε τις ρυθμίσεις (μοντέλο ,ταχυτητες κλπ)και δες αν σε βγάζει χωρίς φόρτισηΣε Τέσλα με τα όρια θα περισσέψει και 35 %
https://abetterrouteplanner.com?plan_uuid=4b0b8d30-1c9a-400e-a60d-032085728126
-
@pgp737ng said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
….έτσι φτάνουμε στις αντικοινωνικες συμπεριφορές των 140χαω σε κλειστό αυτοκινητοδρομο.
???? Τι έχω χάσει εδώ???
Ειρωνικά το έγραψα το αντικοινωνικες
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Διαφθορέας συνειδήσεων το ντίζελ,
Ναι είναι ,με ρώτησε ενας φίλος με Χ6 40d να του βάλει πρόγραμμα και είπα ΝΑΙ
και κάπως έτσι φτάνουμε στις αντικοινωνικες συμπεριφορές των 140χαω σε κλειστό αυτοκινητοδρομο.
Mη περιορίζεις το πεδίο σου στενά στην Ελλάδα , θα τολμούσες να πηγαίνεις 140 συνέχεια στην Ολλανδία πχ;
Απο την τελευταία φορά που πήγα θυμάμαι οτι πουθενά δεν είχε πάνω απο 120 και όλοι πήγαιναν με το όριο ακόμα και οταν ήταν 50 . -
Αν οι δρόμοι κι ο μισθός μου ήταν σαν τους Ολλανδικούς, θα το έπινα το πικρό ποτήρι των ορίων ταχύτητας, έτσι κι αλλιώς το ηλεκτρικό που θα είχα δεν θα το πήγαινα πάνω από 110.
Κι εδώ στην Ελλάδα είπαμε πάμε με 130+ με το ντίζελ, όχι με 180...
Γι αυτό έρχονται Ελλάδα ή επισκεπτονται κάνα coffee shop όταν θέλουν να, ταξιδέψουν, οι Ολλανδοι... -
Βασικά Ολλανδία δεν μπορείς να ταξιδέψεις 150 χλμ μακριά...
Γιατί θα βγείς από την χώρα...
Και η θα πέσεις στην θάλασσα, ή θα πας Γερμανία που δεν έχει όρια...
Είναι και το Βέλγιο, αλλά ποιος πάει εκεί, πέρα από την Μπρύζ...
Οσο για το ηλεκτρικό η διαδρομή συνολικά ήταν 320 χλμ.
Ποιά αμάξια την έβγαζαν χωρίς φόρτιση και με τι ταχύτητα.
Και μιλάμε για διαδρομή της πλάκας για απογευματινό καφέ, όχι ταξίδι.
Αθήνα - Καλαμάτα που είναι εύκολη ημερήσια εκδρομή την βγάζει ?
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βασικά Ολλανδία δεν μπορείς να ταξιδέψεις 150 χλμ μακριά...
Γιατί θα βγείς από την χώρα...
Και η θα πέσεις στην θάλασσα, ή θα πας Γερμανία που δεν έχει όρια...
Είναι και το Βέλγιο, αλλά ποιος πάει εκεί, πέρα από την Μπρύζ...
Οσο για το ηλεκτρικό η διαδρομή συνολικά ήταν 320 χλμ.
Ποιά αμάξια την έβγαζαν χωρίς φόρτιση και με τι ταχύτητα.
Και μιλάμε για διαδρομή της πλάκας για απογευματινό καφέ, όχι ταξίδι.
Αθήνα - Καλαμάτα που είναι εύκολη ημερήσια εκδρομή την βγάζει ?
Πάντως με την μικρή Άλφα και την μικρή 1 μια χαρά πήγαμε και Ολλανδία, και Μπρυζ και Αρδένες που είναι εξαιρετικές και Οστένδη (εκεί πήγαμε με το τρένο που όταν μπήκαμε κλαίγαμε για τα δικά μας, και στο εκδοτήριο μας είπαν θα σας βγει φθηνότερα να πάρετε μια κάρτα 10 διαδρομών και να γράφετε με ένα μολυβάκι τον επόμενο σταθμό προορισμού, ώστε να ανεβοκατεβαίνετε στα κέντρα των πόλεων και να βλέπετε τα αξιόθέατα). Απορώ πως θα κάνει τέτοιες εκδρομές με ηλεκτρικό κάποιος, αλλά φαντάζομαι εκεί θα έχουν ήδη ταχυφορτιστές παντού, έχω να πάω από τότε που ήμουν 15 κιλά λιγότερο.
-
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Προφανώς όποιος το πάει στο επίσημο συνεργείο της tesla βλέπουν απο το διαγνωστικό αν εχουν πειραχτεί οι μπαταρίες και αποφασίζουν καλλίτερα, γιαυτό και η ασφαλιστική της Tesla εχει πιο φθηνά ασφάλιστρα .
Οι άλλες ασφαλιστικές και κυρίως αυτές που τα φτιάχνουν σε συνεργαζόμενα δικά τους συνεργεία δεν εχουν τα διαγνωστικά (δεν τους τα δίνουν ισχυρίζονται ) και τα βγάζουν ολική για να φυλάνε τα ρούχα τους και εχουν υψηλότερα ασφάλιστρα .
Tο αντίθετο ισχύει στην Ελλάδα για τα θερμικά έστω υβριδικά , πληρώνω περισσότερο ασφάλιστρο στην Ευρωπαϊκή Πίστη που τα φτιάχνει μέσα στην Toyota απο την HD που τα φτιάχνει στα δικά της
-
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Προφανώς όποιος το πάει στο επίσημο συνεργείο της tesla βλέπουν απο το διαγνωστικό αν εχουν πειραχτεί οι μπαταρίες και αποφασίζουν καλλίτερα, γιαυτό και η ασφαλιστική της Tesla εχει πιο φθηνά ασφάλιστρα .
Οι άλλες ασφαλιστικές και κυρίως αυτές που τα φτιάχνουν σε συνεργαζόμενα δικά τους συνεργεία δεν εχουν τα διαγνωστικά (δεν τους τα δίνουν ισχυρίζονται ) και τα βγάζουν ολική για να φυλάνε τα ρούχα τους και εχουν υψηλότερα ασφάλιστρα .
Tο αντίθετο ισχύει στην Ελλάδα για τα θερμικά έστω υβριδικά , πληρώνω περισσότερο ασφάλιστρο στην Ευρωπαϊκή Πίστη που τα φτιάχνει μέσα στην Toyota απο την HD που τα φτιάχνει στα δικά της
Η μπαταρία, ο ηλεκτροκινητήρας, τα διάφορα chips, το infotainment σύστημα, κ.α. είναι μέρη του αυτοκινήτου όπου σε περίπτωση ζημίας ή βλάβης, η ασφάλεια δεν καλύπτει σε καμία περίπτωση.
**Στην Ελλάδα οι επισκευές των αυτοκινήτων Tesla γίνονται σε 2 σημεία:
Στις εγκαταστάσεις της FMS στο Ρέντη και στην Καρέντα στην Αθήνα.**
Οι 2 αυτές εγκαταστάσεις είναι εξουσιοδοτημένες από την Tesla για τη σωστή επισκευή των οχημάτων μετά από κάποια βλάβη.
Δεν ασφαλίζουν όλες οι ασφαλιστικές τα Tesla ακόμα. Υπάρχουν 4-5 εταιρείες που μπορείτε να ασφαλιστείτε άμεσα – μια από αυτές είναι η ασφαλιστική Anytime που παρέχει ένα ιδιαίτερα προσιτό πρόγραμμα ασφάλισης με μικτή κάλυψη για τα Tesla, σε πολύ προσιτό κόστος!
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οσο για το ηλεκτρικό η διαδρομή συνολικά ήταν 320 χλμ.
Ποιά αμάξια την έβγαζαν χωρίς φόρτιση και με τι ταχύτητα.
kia niro , hiundai kona , cupra born , vw id3-4 , volvo xc40 κλπ ταχυτητες στα ορια
του δρομουΚαι μιλάμε για διαδρομή της πλάκας για απογευματινό καφέ, όχι ταξίδι.
Αθήνα - Καλαμάτα που είναι εύκολη ημερήσια εκδρομή την βγάζει ?
Στη περιτωση που η ημερησια σου περιλαμβανει 500 χιλιομετρα αυτοκινητοδρομο ,
για τα σχετικα προσιτα θα πρεπει να κανεις μια σταση 20-50λεπτων αναλογα το αυτοκινητο , όμως υπαρχουν ηλεκτρικα που το κανουν χωρις σταση πχ merc eqe 350 αλλα εκει ανεβαινεις στα 80Κ ( δυστυχως σημερα τιμη διλιτρης eclass με μετριο εξοπλισμο ) .Παντως υπαρχουν και θερμικα που δεν ειχαν αυτην την αυτονομια εθνικης πχ volvo s40 t5 (55 αρι ρεζερβουαρ ) , evo 8 ( θελει ενα γεμισμα καθε 250 ) .
-
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά