-
H εφαρμογή που βγάζει τα στατιστικά είναι η My Citroen που έχουν όλα τα αυτοκίνητα.
Τώρα για τις αστειότητες περί ορίων που σκούζουν οι κάτοχοι των αργών και βενζινοβόρων, πλήν μποτιλιαρισμάτων υβριδικών, μπορώ να σχολιάσω τα εξής.
Εγώ κινούμαι με ταχύτητες έως όρια+20 και πολύ σπάνια έως όρια+30. Δηλαδή στο κομμάτι που δεν κινδυνεύεις και με μεγάλο πρόστιμο, ούτε ενοχλεί τόσο.
Εννοείται ότι αυτά τηρούνται αυστηρά σε σημεία όπως τα τούνελ, όπου με όριο 80 μπορεί να πάω 100, αλλά δίπλα μου κάτι βενζίνες και υβριδικοί, αν είναι κατηφόρα το τούνελ, μπορεί να με περνάνε με 130-140, για να προλάβουν λίγο τον χρόνο, αφού ανεβαίνουν τις ανηφόρες με 70-80.
Η μέγιστη ταχύτητα που είδα στο κοντέρ στην βόλτα ήταν τα 157 με όριο τα 130, που πραγματικά θα ήταν και κάτω από τα 150.
Οτι τα υβριδικά στις διαδρομές αυτές δεν θα είχαν τα 4-5 λίτρα που έχω, άλλα τα 6 με 7 ίσως και παραπάνω με τις ίδιες ταχύτητες είναι δεδομένο.
Ελάχιστα αυτοκίνητα πηγαίναμε στον ίδιο ρυθμό μόνο ντίζελ.
Τώρα δε με 5-6 ευρώ διαφορά στα 100 χλμ, συνεχίστε να τραγουδάτε τον πόνο σας...
Γιατί μας είχατε πρήξει με τις καταναλώσεις στις κατηφόρες και στις λεωφόρους πίσω από το λεωφορείο.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οτι τα υβριδικά στις διαδρομές αυτές δεν θα είχαν τα 4-5 λίτρα που έχω, άλλα τα 6 με 7 ίσως και παραπάνω με τις ίδιες ταχύτητες είναι δεδομένο.
Το έκανα και έγραψα πόσο είχα με B Suv. Οριακά 6, το 7 δεν το πλησιάζει με τίποτα και φυσικά ούτε λόγος για παραπάνω. Είναι στο 6αρια με τις ταχύτητες που λές.
Προφανώς ανάλογα με την χρήση ο καθένας επιλέγει, εσύ που κάνει 400χλμ αυθημερόν για πλάκα, θες ντήζελ. Εγώ που κάνω το 90% των χλμ στην πόλη και τα 400χλμ δεν είναι καν το μεγάλο μου ταξίδι, θέλω υβρίδιο αφού με το ντήζελ έκαιγα παραπάνω. Και τα 2 καλά, το καθένα για την χρήση του.
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οτι τα υβριδικά στις διαδρομές αυτές δεν θα είχαν τα 4-5 λίτρα που έχω, άλλα τα 6 με 7 ίσως και παραπάνω με τις ίδιες ταχύτητες είναι δεδομένο.
Το έκανα και έγραψα πόσο είχα με B Suv. Οριακά 6, το 7 δεν το πλησιάζει με τίποτα και φυσικά ούτε λόγος για παραπάνω. Είναι στο 6αρια με τις ταχύτητες που λές.
Προφανώς ανάλογα με την χρήση ο καθένας επιλέγει, εσύ που κάνει 400χλμ αυθημερόν για πλάκα, θες ντήζελ. Εγώ που κάνω το 90% των χλμ στην πόλη και τα 400χλμ δεν είναι καν το μεγάλο μου ταξίδι, θέλω υβρίδιο αφού με το ντήζελ έκαιγα παραπάνω. Και τα 2 καλά, το καθένα για την χρήση του.
Τόσο απλά φίλε μου! Τόσο απλά!
-
Ενταξει monman με ολο το σεβασμο στο προσωπο σου και συμμεριζομσι την χαρα σου και ολων για το αυτοκινητο.Αλλα και γω αυτο καταλαβα που εγραψε το παλλικαρι παραπανω,πως οταν το ηλεκτρικο σταματησει να φουλαρει τοση ωρα που θελει και με την μικρη αυτονομια που εχει ο ντιζελας και ο βενζινας θα εχει φτασει και θα εχει τελειωσει και τον καφε.
Περι οριων ταχυτητας συμφωνω πως δεν πρεπει να ειμαστε υπερβολικοι -
Να γιασει το δαχτυλο που γραφεις Φανη αυτο λεω τοσο καιρο. Ο καθενας αυτο που τον συμφερει.
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Να γιασει το δαχτυλο που γραφεις Φανη αυτο λεω τοσο καιρο. Ο καθενας αυτο που τον συμφερει.
OXI...
Το δικό μου είναι το καλύτερο
Έτσι δεν λέγαμε όταν ήμασταν μικροί?
-
OXI...
Το δικό μου είναι το καλύτερο
Έτσι δεν λέγαμε όταν ήμασταν μικροί?
Χαχα
-
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Επειδή εδώ μέσα έχετε μια κόντρα των άκρων οι μεν έχετε τα ντιΖελ ΘΕΟ οι δε Διαβολο δεν φταίμε οι υπόλοιποι να μην μπορούμε να κάνουμε μια συζήτηση σαν άνθρωποι.
Πριν γράψεις ελπίζω να νηστεψες από diesel
-
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αρχίζω να εύχομαι τα 4 € το λίτρο , βλέπω οτι περισσεύει η υποκρισία ...
Οι ευχές τσάμπα είναι! Ευχήσου ότι θες!
ΦΠΠ.
Αν ήμουν υπουργός οικονομικών θα θεσπιζα τον Φόρο Προστιθέμενης Πιθανότητας.
Σου λέει αν βγει αληθινή η ευχή....πλερω! -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Επειδή εδώ μέσα έχετε μια κόντρα των άκρων οι μεν έχετε τα ντιΖελ ΘΕΟ οι δε Διαβολο δεν φταίμε οι υπόλοιποι να μην μπορούμε να κάνουμε μια συζήτηση σαν άνθρωποι.
Πριν γράψεις ελπίζω να νηστεψες από diesel
Δηλώνω αμαρτωλός
-
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εγώ εννοούσα ότι μπορώ να παω ΜΕ τα ορια ενώ το ηλεκτρικό ΟΥΤΕ καν με αυτά.
400+ χλμ με 130 χλμ /ώρα βγάζει ένα Τέσλα.
Στα επόμενα έτη με 150 χλμ /ώρα με τις μπαταρίες στερεού τύπου θα βγάζουν 650 χλμ αυτονομίας.
Οι δε στερεου τύπου θα φορτίζουν από το 10-80% σε 20 λεπτά σε δυνατό φορτιστή
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
400+ χλμ με 130 χλμ /ώρα βγάζει ένα Τέσλα.
Να λέμε αλήθειες lap επειδή δεν θα πας την μπαταρία στο 0% 300 χλμ είναι η πραγματική εμβέλεια στα 130. Το γράφουν πολλοί στην σελίδα τους στο F/B , σε 2-3 χρόνια θα εχει γίνει σίγουρα 400 χλμ είτε λόγω καλλίτερου ελέγχου μέσω λογισμικού είτε λόγω βελτιωμένων μπαταριών είτε και των δύο .
Αν είχα τα € θα το αγόραζα όμως τώρα γιατί δεν κάνω ταξίδι πάνω απο 250-300 χλμ σερί οπότε δεν θα ήταν κάτι άβολο και αφύσικο για μένα μια στάση 20 λεπτών .
-
Λες να ήταν με 110 χλμ/ώρα τα 400 χλμ;;. Θυμάμαι κάπου είδα 400 χλμ αυτονομίας σε έναν πίνακα αναλόγως την ταχύτητα του long range.
Οκ 300χλμ
Είδα ένα τεστ που είχε κάνει 5-7 χλμ με 0% μπαταρία!!! Προφανώς είναι η ρεζέρβα που λένε.
-
Παντως φιλος που ειναι καπου και εχει οδηγησει αρκετα αυτοκινητα αυτο που ερχεται πιο κοντα στα χλμ που ανακοινωνει ειναι το ev6 .Το εχουν πει και περιοδικα.
-
Ένα απλό ερώτημα. Αθήνα-ναύπλιο με επιστροφή μπορεί να πάει ένα ηλεκτρικό αμάξι και που θα φορτίσει και πόση ώρα θα κάνει να φορτίσει
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό ερώτημα. Αθήνα-ναύπλιο με επιστροφή μπορεί να πάει ένα ηλεκτρικό αμάξι και που θα φορτίσει και πόση ώρα θα κάνει να φορτίσει
Πολύ γενικό ερώτημα, τι σημαίνει "ηλεκτρικό αυτοκίνητο"? Ένα ΑΜΙ όχι, ένα Τεσλα άνετα και χωρίς να χρειαστεί να φορτίσει. Εαν χρειαστεί, έχει το Σπαθοβούνι τέσλα φορτιστές.
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Παντως φιλος που ειναι κςπου και εχει οδηγησει αρκετα αυτοκινητα αυτο που ερχεται πιο κοντα στα χλμ που ανακοινωνει ειναι το ev6 .Το εχουν πει και περιοδικα.
Όσο και να προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς, δεν βγάζω άκρη
Αρτινό είναι?
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα απλό ερώτημα. Αθήνα-ναύπλιο με επιστροφή μπορεί να πάει ένα ηλεκτρικό αμάξι και που θα φορτίσει και πόση ώρα θα κάνει να φορτίσει
Πολύ γενικό ερώτημα, τι σημαίνει "ηλεκτρικό αυτοκίνητο"? Ένα ΑΜΙ όχι, ένα Τεσλα άνετα και χωρίς να χρειαστεί να φορτίσει. Εαν χρειαστεί, έχει το Σπαθοβούνι τέσλα φορτιστές.
Το είχε κάνει άρθρο το Drive με το ηλεκτρικό Kona. Σερί, χωρίς φόρτιση. Ένα Tesla Long Range το κάνει ακόμα πιο άνετα. Στο Σπαθοβούνι έχει κοινούς φορτιστές, όχι Tesla.
-
@antoniokon said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όσο και να προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς, δεν βγάζω άκρη
Αρτινό είναι?
Χαχα καπου ηθελα να γραψω.Ξερεις τι γινεται Αντωνη?Δεν μπορω να συνηθισω το πληκτρολογιο στο κινητο ακομα γιατι ειναι μικρο 6.1 και πριν ειχα 6.7.
Υ Γ Αρτινα θα ηταν ...καπ... -
Διαφθορέας συνειδήσεων το ντίζελ, γιατί σκέφτεται ο πονηρός ότι για μισό ή ένα λίτρο παραπάνω από φθηνότερο καύσιμο, δεν πειράζει, και το πατάει. Μετά υπολογίζει ότι με τα χρήματα που εξοικονομεί έχει το περιθώριο να πληρώσει και μια κλήση για 10-20 χλμ άνω του ορίου, και κάπως έτσι φτάνουμε στις αντικοινωνικες συμπεριφορές των 140χαω σε κλειστό αυτοκινητοδρομο.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά