Εδώ δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει αύριο… Ένα πράγμα που μας δίδαξε η τελευταία δεκαετία είναι ότι δεν μπορούμε να νιώθουμε ασφάλεια και σιγουριά πλέον σε τίποτα! Ούτε δουλειά, ούτε λεφτά, ούτε υγεία, ούτε Ειρήνη ούτε τίποτα….. Και καθόμαστε και αγχωνόμαστε και προσπαθούμε να μαντέψουμε τι θα κάνουμε με τα αυτοκίνητα σε 13 χρονια.
Best posts made by xristoskor
-
RE: Corolla 1.8 hybrid, Ford Focus 1.0T mhev, VW Golf 1.5 Tsi 130hp, 308 1.2T, Seat leon 1.5T, Hyundai i30 1.5 (N line) ή οποιοδήποτε άλλο hatchback;
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εδώ μέσα όλοι μα όλοι οι ιδιοκτήτες ντίζελ εχουν παινευτεί για την εξάντληση της μεγαλοψυχίας των οργάνων ελέγχου (150) και κάθε μέρα όλοι το βλέπουμε αυτό στους δρόμους .
Τα ντίζελ πάνε πιο γρήγορα απο όλους και πάνω απο τα όρια απο ΙΧ μεχρι βαν και κλούβες , πρόσφατα πέτυχα και νταλίκα που στο δρόμο προς την Κατερίνη την μέτρησα με το YC στα 115 .
Το φθηνότερο καύσιμο διαφθείρει την συνείδηση και αντί να κοιτάτε το δρόμο μπροστά σας μετράτε πόσα tesla και υβριδικά περνάτε σαν σταματημένα ,,, κανάγηδες εεε κανάγηδες
Ο lap θα σας τα χώνει στα φορολογικά και ρύπων ,εγω στην υπερβολική ταχύτητα
Ελπίζω να κάνεις πλάκα Ε με τις γενικές απόψεις στην αρχή; Φταίει το καύσιμο δηλαδή που παραβιάζουν τον νόμο; Δηλαδή στην εθνική αυτοί που είναι κίνδυνος για την ασφάλεια είναι τα ντίζελ; Όχι τα κυβικάτα SUV και σεντάν; Οποίος παραβιάζει το νόμο ανεξάρτητων των πάντων να τιμωρείται από το νόμο. Επειδή εδώ μέσα έχετε μια κόντρα των άκρων οι μεν έχετε τα ντιΖελ ΘΕΟ οι δε Διαβολο δεν φταίμε οι υπόλοιποι να μην μπορούμε να κάνουμε μια συζήτηση σαν άνθρωποι. Αυτά για μένα και δεν το συνεχίζω. Και εννοείται δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Για να αποδεχτούμε όλες τις παθογένειες των ηλεκτρικών πλέον:
1)γίναμε ηθικολόγοι, οι ταχύτητες πάνω από το όριο εγκληματικές και αχρείαστες (δεν διαφωνώ αλλά πριν τα ηλεκτρικά αν τα λέγαμε θα γελούσαν και τα τσιμέντα).
2)ο ήχος των μοτέρ είναι κακός και ενοχλητικός και αχρείαστος.
3) οι ζάντες (τόσα χρόνια μας άρεσαν) είναι αχρείαστες και τα τάσια είναι καλύτερα.
4) η αυτονομία δεν παίζει ρόλο και το να καταστρώνεις ολόκληρο σχέδιο για να πας να ξεσκάσεις σε μια βόλτα είναι προχώ και μοντέρνο.
5) το να ακούς θερμικό μοτέρ είναι αναχρονιστικό και ντεμοντέ ενώ ένα ev είναι τεχνολογία από εξωγήινους που όλοι μας θαυμάζουν και ζηλεύουν.
6) οι τελικές στην εθνική οδό είναι επικίνδυνες και αχρείαστες αλλά κοκορευόμαστε που πιάνουμε την τελική των 150 εντός ιστού σε 3 δευτερόλεπτα. Εκεί δεν υπάρχει κίνδυνος.
7) το βάρος τανκς είναι καλό γιατί κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους.
Η υποκρισία περισσεύει..... -
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
Μην μας βάζεις ιδέες…. Το βλέπουμε μπροστά μας ότι κάτι δεν πάει σίγουρα καλά αλλα ακόμα και έτσι μας τρώει ο κ@λος μας
Αλλά η λογική πρέπει να υπερισχύει του συναισθήματος!
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και το ευχάριστο στιγμιότυπο της ημέρας
Πριν μισή περίπου ώρα, καθώς επέστρεφα σπίτι, σταματάω σε φανάρι. Δίπλα μου γνωστόντισελακι ... Με το που σβήνει τη μηχανή του με start stop, το φανάρι πρασινιζει. Ξεκιναω ηλεκτρικά, φεύγω και ακουω ταυτόχρονα, τη μίζα να γυρίζει, αντε να ξαναπάρει η μηχανή αντε ξανά το κροταλισμα. Όσο γινόντουσαν αυτά, ειχα φύγει ήδη 100μ μακρια.
Εκκίνηση με ρεύμα = αξία ανεκτίμητη
Παιδιά, ότι και να λέμε το μέλλον πάει προς τα εκεί, μας αρέσει ή όχι - απλά έχουμε την τύχη ή ατυχία να είμαστε η μεταβατική γενιά.Αντίστοιχα θα νιώθει και το ντιζελακι όταν θα πηγαίνει με 20-30 χλμ παραπάνω ταχύτητα στην εθνική και όταν θα σταματήσεις για ρεύμα αυτό θα έχει φύγει χιλιόμετρα και όχι μέτρα μακριά…Γιατί τίποτα δεν είναι τέλειο και όλα έχουν 2 όψεις.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Νομίζω πως κάποιοι βλέπαμε τα αυτοκίνητα σαν μέσο μετακίνησης, κάποιοι σαν κάτι πολύ παραπάνω και κάποιοι σαν άλλο ένα γκάτζετ. Οι πρώτοι δεν έχουν θέμα για την μετάβαση πέρα από το οικονομικό πιθανόν, οι τρίτοι απλά το βλέπουν σαν άλλο ένα γκάτζετ/ τρεντ της εποχής με ενθουσιασμό κλπ και οι δεύτεροι απλά βλέπουν με απόλυτο ξενέρωμα την 'νέα εποχή'.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@xristoskor said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είπαμε σε αυτό το κομμάτι έχεις δίκιο. Είναι ο λόγος που με απασχολούν οι μπαταρίες.
Ποιο ηλεκτρικο θα έχει τελική 100 χλμ;;;
Έχω c3 diesel και αναφέρομαι στον φημολογούμενο αντικαταστάτη του.
Όταν θα γίνουν υποχρεωτικά τα ηλεκτρικά θα έχουν αλλάξει πολλά στην τεχνολογία τους.
τότε δεν θα έχω κανένα θέμα να πάρω! Εφόσον όμως γίνει στην πράξη.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και το ευχάριστο στιγμιότυπο της ημέρας
Πριν μισή περίπου ώρα, καθώς επέστρεφα σπίτι, σταματάω σε φανάρι. Δίπλα μου γνωστόντισελακι ... Με το που σβήνει τη μηχανή του με start stop, το φανάρι πρασινιζει. Ξεκιναω ηλεκτρικά, φεύγω και ακουω ταυτόχρονα, τη μίζα να γυρίζει, αντε να ξαναπάρει η μηχανή αντε ξανά το κροταλισμα. Όσο γινόντουσαν αυτά, ειχα φύγει ήδη 100μ μακρια.
Εκκίνηση με ρεύμα = αξία ανεκτίμητη
Παιδιά, ότι και να λέμε το μέλλον πάει προς τα εκεί, μας αρέσει ή όχι - απλά έχουμε την τύχη ή ατυχία να είμαστε η μεταβατική γενιά.Αντίστοιχα θα νιώθει και το ντιζελακι όταν θα πηγαίνει με 20-30 χλμ παραπάνω ταχύτητα στην εθνική και όταν θα σταματήσεις για ρεύμα αυτό θα έχει φύγει χιλιόμετρα και όχι μέτρα μακριά…
Στις χώρες με σοβαρούς και υπεύθυνους πολίτες όλοι πάνε με τα όρια ταχύτητος ασχέτως καυσίμου και ιπποδυνάμεων ,στην Ελλάδα το θεωρούμε δικαίωμα να
πηγαίνουμε με 150-160 .
Μερικές μέρες εύχομαι πραγματικά να πάει το λίτρο 3 € , μόνο έτσι θα κοπεί η συνήθεια
μη στεναχωριέστε θα πηγαίνετε ακόμα πιο μακρυά και πιο οικονομικά με τα ντίζελ πχ το yaris ντίζελ με 90-110 πέφτει κάτω απο τα 4 λίτρα .Όλο το ζουμί ηταν η αυτονομια και εσυ από αυτό έβγαλες συμπέρασμα για τα ορια; Είπα ότι πανε 20-30 χιλιόμετρα πάνω. Νομίζεις ότι τα ηλεκτρικά πανε με 130 και θίχτηκες; Εγώ εννοούσα ότι μπορώ να παω ΜΕ τα ορια ενώ το ηλεκτρικό ΟΥΤΕ καν με αυτά. Αυτά! Και περί σοβαρών ανθρώπων και φράσεις στεναχωριέστε αλλου γιατί χαμπάρι δεν πήρες του τι είπα και απάντησες αλλά αντί άλλων και σε υφάκι ότι να ειναι. Και τέλος αν είναι να περάσω τα όρια έχω άλλο αμάξι και όχι το ντιζελακι και τα έχω περάσει κατά πολύ όταν ήταν να πάω εσπευσμένα το παιδί μου νοσοκομείο πριν 2 μήνες από επαρχία. Δεν ειμαι καθόλου αρνητής των ηλεκτρικών και μου αρέσουν όλα τα αμάξια για την χρήση που είναι πιο κατάλληλα για εμένα. Τις δηθενιες δεν μπορώ.
-
RE: Peugeot 3008 2016
Λογικό είναι ρε παιδιά.. οι νόμοι της φυσικής είναι νόμοι.. αν ένα c suv είχε 4 και 5 μέση τότε το δικό μου supermini έπρεπε να έχει 2λ/100..
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Lap κρατάς ένα φαινομενικά επίπεδο στον τρόπο που γράφεις. Δεν κανεις χαρακτηρισμούς. Νομίζεις ότι γίνεται συζήτηση καφενειακου τύπου. Έχεις μια εμμονή με τα ντίζελ και μόνο ενώ υπάρχουν άλλοι τόσοι παράγοντες πριν από αυτό που μας κάνουν κακό στη καθημερινότητα σε μια πόλη. Φαίνεται σαν να τη βρίσκεις, σαν να ηδονίζεσαι, να πικάρεις όσους υποστηρίζουν την επιλογή τους κλπ. Αυτό για κάποιον 3ο πέρα από τους κλασικούς 3-4 που υποστηρίζουν σθεναρά την επιλογή τους και εσενα μόνιμα να τους την λες εχει ξεφύγει από το όριο του χαβαλέ, της καζούρας, του καφενείου, της ανταλλαγής απόψεων και του να περνάει η ώρα και έχει γίνει εμμονικό, τοξικό, κουραστικό στα όρια του ψυχολογικού σαδισμού. Δεν φαίνεσαι κακός άνθρωπος προς Θεού αλλά νομίζω ότι από αλλου ξεκίνησες και πλέον έχεις γίνει σταυροφόρος με ότι αυτό συνεπάγεται. Και τελειώνω, γιατί δεν δέχεσαι ότι κάθε αμάξι έχει και την χρησιμότητα του; Μπορεί να μην είναι να καλύτερη λύση ένα ντίζελ euro 6 για το κέντρο των πόλεων. Που όντως δεν είναι! Μια ντιζελομηχανη θέλει χιλιόμετρα να πιάσει θερμοκρασία να καθαρίζουν τα φίλτρα ώστε να συμφέρει. Πάντα έτσι ήταν. Απλά από την άρση απαγόρευσης στην Ελλάδα το 2011 μιας και είμαστε μόνιμα στην υπερβολή και στα άκρα, πήγαμε στο ντιζελ για όλες τις χρήσεις από έλλειψη γνώσης και απωθημένο. Έπαιρναν αμάξι να πηγαίνουν στο περίπτερο και πίσω. Προφανώς ούτε οικονομία έκαναν ούτε τίποτα. Αλλά όπως έχω ξαναπεί Ελλάδα είναι και επαρχία. Εκεί που γράφουν πολλά χιλιόμετρα, με έντονες πολλές φορές υψομετρικές κτλ κτλ γιατί το ντιζελ να το κατηγορείς; Για τα plugin που είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ του άλλο δηλώνω και άλλο είμαι, που απολαμβάνουν συγκεκριμένα σημαντικά προνόμια, με αμάξια γομάρια πολλές φορές ,που μόλις τελειωσει η μπαταρία εκπέμπουν σαν απλά βαρβάτα βενζινοκίνητα, εκεί δεν σε βλέπω λαλίστατο; Γιαυτο λέω ότι φαίνεσαι σαν να έχεις εμμονή και οι εμμονές δηλητηριάζουν πρώτα αυτόν που τις έχει.
Latest posts made by xristoskor
-
RE: Renault Clio IV
Αν δεν το παρακάνει ο προγραμματιστής με το πετρέλαιο να ψεκάζει καργα θα δει και μειωμένη κατανάλωση υπό συνθήκες και θα είναι κομπλέ με τις αναγεννήσεις .. αν είναι του στυλ δώσε πετρέλαιο στο θεό να πάρουμε άλογα θα γίνει όπως ακριβώς το είπες!
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
@bassstarlet said in Έμποροι μεταχειρισμένων:
Ήρθε από την επαρχία για να αγοράσει ντίζελ;
Χριστέ μου, σώσε μαςΠου είναι το παράλογο?
Στην επαρχία που είναι ανοιχτοί δρόμοι και πολλά τα χιλιόμετρα δεν έχει μεγαλύτερο νόημα από την Αθήνα?
-
RE: Peugeot 3008 2016
@groover1972 said in Peugeot 3008 2016:
@xristoskor said in Peugeot 3008 2016:
Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω, Peugeot 3008 7/2017 allure grip έχει υποστήριξη Apple car play/ android auto καθώς και ατμοσφαιρικό φωτισμό σε πόρτες και ποτηροθηκες; Ή αυτά δεν ειναι βασικά στην έκδοση allure grip? Ευχαριστώ
μπήκες σε φόρουμ και δεν το έψαξες καθόλου online? και περιμένεις να το ψάξουμε εμείς; Google it.
Προφανώς το έψαξα και ναι από ότι διάβασα το έχει. Μια επιβεβαίωση απλά από ένα κάτοχο ήθελα. Γιατί έχουν περάσει και κάποια χρονια από τότε και έψαχνα ειδήσεις, εκδόσεις και καταλόγους του 2017. Συγγνώμη που ρώτησα.
-
RE: Peugeot 3008 2016
Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω, Peugeot 3008 7/2017 allure grip έχει υποστήριξη Apple car play/ android auto καθώς και ατμοσφαιρικό φωτισμό σε πόρτες και ποτηροθηκες; Ή αυτά δεν ειναι βασικά στην έκδοση allure grip? Ευχαριστώ
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Επειδή εδώ μέσα έχετε μια κόντρα των άκρων οι μεν έχετε τα ντιΖελ ΘΕΟ οι δε Διαβολο δεν φταίμε οι υπόλοιποι να μην μπορούμε να κάνουμε μια συζήτηση σαν άνθρωποι.
Πριν γράψεις ελπίζω να νηστεψες από diesel
Δηλώνω αμαρτωλός
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οτι τα υβριδικά στις διαδρομές αυτές δεν θα είχαν τα 4-5 λίτρα που έχω, άλλα τα 6 με 7 ίσως και παραπάνω με τις ίδιες ταχύτητες είναι δεδομένο.
Το έκανα και έγραψα πόσο είχα με B Suv. Οριακά 6, το 7 δεν το πλησιάζει με τίποτα και φυσικά ούτε λόγος για παραπάνω. Είναι στο 6αρια με τις ταχύτητες που λές.
Προφανώς ανάλογα με την χρήση ο καθένας επιλέγει, εσύ που κάνει 400χλμ αυθημερόν για πλάκα, θες ντήζελ. Εγώ που κάνω το 90% των χλμ στην πόλη και τα 400χλμ δεν είναι καν το μεγάλο μου ταξίδι, θέλω υβρίδιο αφού με το ντήζελ έκαιγα παραπάνω. Και τα 2 καλά, το καθένα για την χρήση του.
Τόσο απλά φίλε μου! Τόσο απλά!
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εδώ μέσα όλοι μα όλοι οι ιδιοκτήτες ντίζελ εχουν παινευτεί για την εξάντληση της μεγαλοψυχίας των οργάνων ελέγχου (150) και κάθε μέρα όλοι το βλέπουμε αυτό στους δρόμους .
Τα ντίζελ πάνε πιο γρήγορα απο όλους και πάνω απο τα όρια απο ΙΧ μεχρι βαν και κλούβες , πρόσφατα πέτυχα και νταλίκα που στο δρόμο προς την Κατερίνη την μέτρησα με το YC στα 115 .
Το φθηνότερο καύσιμο διαφθείρει την συνείδηση και αντί να κοιτάτε το δρόμο μπροστά σας μετράτε πόσα tesla και υβριδικά περνάτε σαν σταματημένα ,,, κανάγηδες εεε κανάγηδες
Ο lap θα σας τα χώνει στα φορολογικά και ρύπων ,εγω στην υπερβολική ταχύτητα
Ελπίζω να κάνεις πλάκα Ε με τις γενικές απόψεις στην αρχή; Φταίει το καύσιμο δηλαδή που παραβιάζουν τον νόμο; Δηλαδή στην εθνική αυτοί που είναι κίνδυνος για την ασφάλεια είναι τα ντίζελ; Όχι τα κυβικάτα SUV και σεντάν; Οποίος παραβιάζει το νόμο ανεξάρτητων των πάντων να τιμωρείται από το νόμο. Επειδή εδώ μέσα έχετε μια κόντρα των άκρων οι μεν έχετε τα ντιΖελ ΘΕΟ οι δε Διαβολο δεν φταίμε οι υπόλοιποι να μην μπορούμε να κάνουμε μια συζήτηση σαν άνθρωποι. Αυτά για μένα και δεν το συνεχίζω. Και εννοείται δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αρχίζω να εύχομαι τα 4 € το λίτρο , βλέπω οτι περισσεύει η υποκρισία ...
Οι ευχές τσάμπα είναι! Ευχήσου ότι θες!
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και το ευχάριστο στιγμιότυπο της ημέρας
Πριν μισή περίπου ώρα, καθώς επέστρεφα σπίτι, σταματάω σε φανάρι. Δίπλα μου γνωστόντισελακι ... Με το που σβήνει τη μηχανή του με start stop, το φανάρι πρασινιζει. Ξεκιναω ηλεκτρικά, φεύγω και ακουω ταυτόχρονα, τη μίζα να γυρίζει, αντε να ξαναπάρει η μηχανή αντε ξανά το κροταλισμα. Όσο γινόντουσαν αυτά, ειχα φύγει ήδη 100μ μακρια.
Εκκίνηση με ρεύμα = αξία ανεκτίμητη
Παιδιά, ότι και να λέμε το μέλλον πάει προς τα εκεί, μας αρέσει ή όχι - απλά έχουμε την τύχη ή ατυχία να είμαστε η μεταβατική γενιά.Αντίστοιχα θα νιώθει και το ντιζελακι όταν θα πηγαίνει με 20-30 χλμ παραπάνω ταχύτητα στην εθνική και όταν θα σταματήσεις για ρεύμα αυτό θα έχει φύγει χιλιόμετρα και όχι μέτρα μακριά…
Στις χώρες με σοβαρούς και υπεύθυνους πολίτες όλοι πάνε με τα όρια ταχύτητος ασχέτως καυσίμου και ιπποδυνάμεων ,στην Ελλάδα το θεωρούμε δικαίωμα να
πηγαίνουμε με 150-160 .
Μερικές μέρες εύχομαι πραγματικά να πάει το λίτρο 3 € , μόνο έτσι θα κοπεί η συνήθεια
μη στεναχωριέστε θα πηγαίνετε ακόμα πιο μακρυά και πιο οικονομικά με τα ντίζελ πχ το yaris ντίζελ με 90-110 πέφτει κάτω απο τα 4 λίτρα .Όλο το ζουμί ηταν η αυτονομια και εσυ από αυτό έβγαλες συμπέρασμα για τα ορια; Είπα ότι πανε 20-30 χιλιόμετρα πάνω. Νομίζεις ότι τα ηλεκτρικά πανε με 130 και θίχτηκες; Εγώ εννοούσα ότι μπορώ να παω ΜΕ τα ορια ενώ το ηλεκτρικό ΟΥΤΕ καν με αυτά. Αυτά! Και περί σοβαρών ανθρώπων και φράσεις στεναχωριέστε αλλου γιατί χαμπάρι δεν πήρες του τι είπα και απάντησες αλλά αντί άλλων και σε υφάκι ότι να ειναι. Και τέλος αν είναι να περάσω τα όρια έχω άλλο αμάξι και όχι το ντιζελακι και τα έχω περάσει κατά πολύ όταν ήταν να πάω εσπευσμένα το παιδί μου νοσοκομείο πριν 2 μήνες από επαρχία. Δεν ειμαι καθόλου αρνητής των ηλεκτρικών και μου αρέσουν όλα τα αμάξια για την χρήση που είναι πιο κατάλληλα για εμένα. Τις δηθενιες δεν μπορώ.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και το ευχάριστο στιγμιότυπο της ημέρας
Πριν μισή περίπου ώρα, καθώς επέστρεφα σπίτι, σταματάω σε φανάρι. Δίπλα μου γνωστόντισελακι ... Με το που σβήνει τη μηχανή του με start stop, το φανάρι πρασινιζει. Ξεκιναω ηλεκτρικά, φεύγω και ακουω ταυτόχρονα, τη μίζα να γυρίζει, αντε να ξαναπάρει η μηχανή αντε ξανά το κροταλισμα. Όσο γινόντουσαν αυτά, ειχα φύγει ήδη 100μ μακρια.
Εκκίνηση με ρεύμα = αξία ανεκτίμητη
Παιδιά, ότι και να λέμε το μέλλον πάει προς τα εκεί, μας αρέσει ή όχι - απλά έχουμε την τύχη ή ατυχία να είμαστε η μεταβατική γενιά.Αντίστοιχα θα νιώθει και το ντιζελακι όταν θα πηγαίνει με 20-30 χλμ παραπάνω ταχύτητα στην εθνική και όταν θα σταματήσεις για ρεύμα αυτό θα έχει φύγει χιλιόμετρα και όχι μέτρα μακριά…Γιατί τίποτα δεν είναι τέλειο και όλα έχουν 2 όψεις.