-
O αριθμός των πωλήσεων δεν είναι πάντα αναλογικός με το κέρδος.
Μπορεί να μην δίνει και καν κέρδος σε κάποιες περιπτώσεις... -
Δε με ενδιαφέρει το κέρδος των εταιρειών. Όσες από αυτές επιβιώνουν θα έχουν σίγουρα κάποιο ποσοστο.
Αλλιώς θα σώζονται από τους ομιλους που ανήκουν.
Το ότι η Opel, η Peugeot ή η Τοyota πουλούν περισσότερο στην Ελλαδα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι οι Έλληνες
πράττουν σωστα ή είναι ενημερωμένοι για το τι αγοραζουν. Ή ακόμα ότι θα πρέπει να πάρω το Corsa επειδή το πήρε ο συγγενής, ο γείτονας, ο φίλος κλπ -
Εκτός αυτού υπάρχουν προσωπικά ΚΡΙΤΉΡΙΑ και δεν με ενδιαφερει αν κάποιος πήρε Fiat Multipla
Η Alfa είχε πάντα συγκεκριμένο κοινό, σχετικά μικρό αναλογικά.
Καταφερνει τελευταία ο ομιλος να το κάνει μικρότερο. Δυστυχώς για την Αlfa αρκετοί θα προτιμούν αυτοκινητα από άλλες μάρκες στα χρήματα που προσφέρει τα δικά της.
Έφτιαχνε πάντα όμορφα αυτοκίνητα, cuore sportivo, αλλά η αξιοπιστία τους ήταν γενικα χαμηλή, έως κακή. -
@christostsp said in Alfa Romeo:
Fiat Multipla
Τι έχει δηλαδή το multipla;. Μια χαρά αυτοκίνητο είναι
-

-
@lap said in Alfa Romeo:
@christostsp said in Alfa Romeo:
Fiat Multipla
Τι έχει δηλαδή το multipla;. Μια χαρά αυτοκίνητο είναι
Το έχεις ξαναπεί αυτό και δεν σε έκανα μπαν!
Κανόνισε την επόμενη δεν την γλιτώνεις!!! -
@panormus772 said in Alfa Romeo:
O αριθμός των πωλήσεων δεν είναι πάντα αναλογικός με το κέρδος.
Μπορεί να μην δίνει και καν κέρδος σε κάποιες περιπτώσεις...Αν πουλήσεις 3 αυτοκίνητα έχεις ελπίδες για οτιδήποτε. Αν πουλήσεις 0 αυτοκίνητα, το έκλεισες.
Περισσότερες πιθανότητες έχεις να βγάλεις κέρδος αν πουλάς κάτι, παρά με μηδέν πωλήσεις..
As simple as that..
Λες να έπεσε στο ΑΣΕΠ; -
@dublin said in Alfa Romeo:
@panormus772 said in Alfa Romeo:
O αριθμός των πωλήσεων δεν είναι πάντα αναλογικός με το κέρδος.
Μπορεί να μην δίνει και καν κέρδος σε κάποιες περιπτώσεις...Αν πουλήσεις 3 αυτοκίνητα έχεις ελπίδες για οτιδήποτε. Αν πουλήσεις 0 αυτοκίνητα, το έκλεισες.
Περισσότερες πιθανότητες έχεις να βγάλεις κέρδος αν πουλάς κάτι, παρά με μηδέν πωλήσεις..
As simple as that..
Λες να έπεσε στο ΑΣΕΠ;Σωστά.
Αλλά ισχύει πως κι αν πουλήσεις 5 μπορεί να βγάλεις και περισσότερα από αυτόν που πουλά 15... -
@panormus772 said in Alfa Romeo:
@dublin said in Alfa Romeo:
@panormus772 said in Alfa Romeo:
O αριθμός των πωλήσεων δεν είναι πάντα αναλογικός με το κέρδος.
Μπορεί να μην δίνει και καν κέρδος σε κάποιες περιπτώσεις...Αν πουλήσεις 3 αυτοκίνητα έχεις ελπίδες για οτιδήποτε. Αν πουλήσεις 0 αυτοκίνητα, το έκλεισες.
Περισσότερες πιθανότητες έχεις να βγάλεις κέρδος αν πουλάς κάτι, παρά με μηδέν πωλήσεις..
As simple as that..
Λες να έπεσε στο ΑΣΕΠ;Σωστά.
Αλλά ισχύει πως κι αν πουλήσεις 5 μπορεί να βγάλεις και περισσότερα από αυτόν που πουλά 15...Εννοείται! Ποσταρα λινκ με το σχέδιο της Alfa νωρίτερα και το πως ανέκαμψε με Imparato/Tavares.. αναφέρει πολλά από αυτά..
Θα πουλήσει πολλά Β Suv που κάνουν τρομερές πωλήσεις Ελλάδα και Ευρώπη, θα εισάγει την μάρκα σε νέους ή όποιον θέλει ένα 2ο/μικρότερο/φθηνότερο Alfa, και έτσι θα χρηματοδοτεί ακριβότερα πρότζεκτ που θέλουν ειδική μεταχείριση/εξοπλισμό/λύσεις.
Επίσης τα 2α θα είναι πραγματικά ακριβά..δεν θα είναι ντεμί premium όπως πριν λίγο.. θα αυξήσουν ποιότητα κατασκευής πολύ, αλλά αντίστοιχα και η τιμή δεν θα είναι για όσους ψάχνουν value οχήματα..
-
Η Stellantis πρόσφατα ανακοίνωσε αποτελέσματα με υπερτεραστια κέρδη σε απόλυτα ποσά σε σχέση με άλλες εταιρείες με πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις.
Χυδαία χρηματοοικονομική στρατηγική αρμεγματος επιπέδου Apple.
Απέδωσε τεράστια μερίσματα στους μετόχους, bonus και share options στα golden boys.Τα υπόλοιπα λογικα θα τα θάψουν σε φορολογικούς παραδείσους.
Αν πιστεύει κάποιος πως αυτή η εταιρεία θα επανεπενδυσει και θα προωθήσει σοβαρό σχέδιο τοποθέτησης και αναδιοργάνωσης όλων αυτών των BRANDS πλανάται πλάνη οικτράν.
Στην καλύτερη μια τραβεστί VAG στην χειρότερη θα τις βάλει όλες στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
-
@vagkirk said in Alfa Romeo:
Η Stellantis πρόσφατα ανακοίνωσε αποτελέσματα με υπερτεραστια κέρδη σε απόλυτα ποσά σε σχέση με άλλες εταιρείες με πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις.
Χυδαία χρηματοοικονομική στρατηγική αρμεγματος επιπέδου Apple.
Απέδωσε τεράστια μερίσματα στους μετόχους, bonus και share options στα golden boys.Τα υπόλοιπα λογικα θα τα θάψουν σε φορολογικούς παραδείσους.
Αν πιστεύει κάποιος πως αυτή η εταιρεία θα επανεπενδυσει και θα προωθήσει σοβαρό σχέδιο τοποθέτησης και αναδιοργάνωσης όλων αυτών των BRANDS πλανάται πλάνη οικτράν.
Στην καλύτερη μια τραβεστί VAG στην χειρότερη θα τις βάλει όλες στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Με σεβασμό το λέω, εισαι πολύ λάθος στην εκτίμησή σου, αλλά θα αφήσω τον χρόνο και την πραγματικότητα να μιλήσει. Άλλωστε να αλλάξουμε 30 ποστ για κάτι που θα φανεί σε 3-4 χρόνια το μέγεθός του, δεν έχει και νόημα.
Δεν έχει νόημα να μείνουν όλες, αλλά Lancia είχε ήδη κλείσει (θα τελείωνε και το σήμα ή πέρυσι, ή φέτος την άνοιξη) και η Alfa πούλαγε λιγότερο από όσο η Y στην Ιταλία! Οπότε φούντο.. οπότε μία από τις 2 να σωθεί είναι αρκετό. Άσε που μπορεί να σωθούν και οι 2 και να μας αφήσει η DS (σιγά την ιστορία που έχει με rebranded C3..).. ιδωμεν..
Επειδή παρακολουθώ τα της εταιρείας, έχει αυτή τη στιγμή το καλύτερο σχέδιο δράσης. Η Toyota έχει τις άλλες ηπείρους, η VW την Ευρώπη αλλά εγώ θα πόνταρα (ποτέ δεν τζογαρω, ούτε στοίχημα δεν έχω παίξει ποτέ) σε Stellantis και Κορεάτες..
-
Μόλις είδα την φωτό του Μούλτιπλα, σκέφτηκα ότι αυτή η φάτσα θα μπορούσε άνετα να είναι το φέις λίφτ της Κορόλα Κρός...

-
Πάντως όντως πουλάει πλέον η Alfa, δεν ανακοινώνουν νούμερα ότι να 'ναι για μεγλαές ποσοστιαίες αυξήσεις πωλήσεων. Στην Αθήνα έχω αρχίσει και βλέπω Tonale σε διάφορα μέρη (σήμερα μία κόκκινη στην μαρίνα Ζέας και ομολογώ το χάζευα) και όχι μόνο leasing. Στο Στρασβούργο πέτυχα σε 4 μέρες βόλτας 3 Tonale 2 Guilia και μία-δυο Στελβιο, και στο κέντρο που έμενα δεν το λες ότι έχει και φουλ κίνηση.
-
https://cartalk.gr/eligio-catarinella-neos-head-global-marketing-communication/
Επειδή κάτι τέτοιες ειδήσεις περνάνε στα ψιλά, και επειδή οι σπουδαίες εταιρείες έχουν δυνατά στελέχη γιατί οι άνθρωποι είναι η μεγάλη δύναμη και πλεονέκτημα, το βάζω και εδώ για να το δουν αυτοί που αγαπούν τη μάρκα.
Πιστεύω θα πάει πολύ δυνατά η Alfa, βέβαια, από τον πάτο που ήταν που να πήγαινε..ε, βασικά έχει πάντα και κάτω από τον πάτο, τον υποπατο, ή τον αποπατο της ιστορίας!
International Premium Brand λέει ο τυπακος.. έχει πολύ δουλειά να κάνει.. καλή δύναμη..
Η Lancia είναι πολύ πίσω και δυστυχώς δεν την βλέπω να ανακάμπτει δυναμικά.. μόνο εγώ θα πάρω μάλλον.. κάτσει να πάρει μπρος να δούμε που θα το πάει γιατί δεν είναι ξεκάθαρα τα πράγματα.. πάντως η Y μάλλον θα στηρίζεται σε πλατφόρμα FCA, γιατί του PSA (που στις καινούργιες που υποστηρίζουν όλες τις κινητήριες επιλογές τα σπάει) θα βγει το 2025, ενώ η Y θα βγει νωρίτερα.. σαν αρνητικό το βλέπω αυτό..
-
Εγώ πάλι δεν βλέπω κανένα θετικό στις πλατφόρμες της PSA. Μια χαρά θα είναι μια Υ σε πλατφόρμα του νέου ηλεκτρικού 500. Για Alfa δεν το συζητώ. Ούτε να ακούσω δεν θέλω για γαλλικές πλατφόρμες.
-
@realzeus said in Alfa Romeo:
Εγώ πάλι δεν βλέπω κανένα θετικό στις πλατφόρμες της PSA. Μια χαρά θα είναι μια Υ σε πλατφόρμα του νέου ηλεκτρικού 500. Για Alfa δεν το συζητώ. Ούτε να ακούσω δεν θέλω για γαλλικές πλατφόρμες.
Θα έχουν άλλες λύσεις για τα μεγάλα και ακριβά. Μη φοβού! Να φοβού τις τιμές! Η φθηνή sport μάλλον θα είναι η Fiat με τίποτα νέα Punto, ή Abarth για ενδιάμεσα. Θα υπάρχουν και τα Peugeot PS..
Περιμένουμε κάποια/-ο μοντέλο σε πλατφόρμα Maserati τα επόμενα χρόνια (μάλλον η ναυαρχίδα της Alfa).
Αυτό για αρχή πώς σου φαίνεται;! Με τις καινούργιες δηλώσεις έρχεται, και θα είναι θερμικό..
https://www.topspeed.com/alfa-romeos-new-supercar-is-closer-than-you-think/
"Imparato hinted that it would be an Alfa model of its own and not shared with another brand like Maserati."
Θα βγάζουν και τέτοια συχνά από ότι φαίνεται από εδώ και πέρα
Πάντως αυτή την εποχή είναι οι καλύτερες mainstream που υπάρχουν οι καινούργιες PSA (οι μόνες που παίρνουν από diesel μέχρι full EV) ενώ και οδηγικά αν διαβάζεις reviews παίρνουν πολύ καλές κριτικές για μαζικά αυτοκίνητα.
Φέτος έρχεται η καινούργια C (για 3008/5008/508 και τέτοιου είδους αυτοκίνητα) και η μικρή A το 2034-2035 που θα είναι πολύ ανώτερη της ήδη υπάρχουσας FCA, γι' αυτό το λέω, όχι ότι είναι κακή, απλά η άλλη θα είναι top notch και μερικά χρόνια μπροστά σε εξέλιξη. Η Β υπάρχει ήδη και έχει παράξει πολύ ενδιαφέροντα mainstream αυτοκίνητα.
-
Πολύ προσωπικά το έχει πάρει αυτός!
-
Καλημέρα σε όλους!
σε μια 146 twin spark face lift που εχουμε στην οικογενεια κόλλησε το πεταλ του συμπλέκτη τερμα στο πατωμα .
με σβηστο κινητήρα οι ταχυτητες μπαινουν κανονικά και η νεκρά επίσης
με ανοιχτό δεν μπαίνουν αν θυμαμαι καλα, έγινε σε φαση που έτρεχα σε κοινωνική υποχρεώση και το άφησα όπως όπως σίξηλο και συνέχισα με ταξι
το αμαξι πριν την ακινητοποιηση του, που ειναι και η πρωτη φορά που μένει στα 125 χιλιαδες ΚΜ, δεν πατίναρε ποτέ με μαμα δίσκο-πλατό και σαζμαν
παιζει να ειναι συρματόσχοινο?
καμια ιδέα ?ευχαριστω !
-
Χαλαρά συρματοσχοινο. Μπορεί να βγήκε από το ρεγουλατορο.
-
Σ' ευχαριστω
Μακαρι γιατι σε πρωτη φαση μου ειπαν οτι δεν εχει συρματοσχινο αλλα αντλια ή κατι τετοιο κ οτι παει μαλλον για δισκο πλατο
Μουφα?
ΑLFA ROMEO FORUM