-
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυθαιρετείς στα χαρακτηριστικά λειτουργίας και του καπνού και των μηχανών για να οδηγηθείς κάπου που επιθυμείς. Δεν τα βλέπεις σωστά. Εχεις πεισθεί όμως. Δεν μπορώ να προσπαθήσω να το αλλάξω αυτό.Δεν υπάρχουν τόσα ψεύδη στην δράση του καπνού. Υπάρχει υστερία στην αντιμετώπισή του. Και υποκρισία.
Στο ντήζελ υπάρχουν ¨τεχνηέντως¨ αιωρούμενα-υπονοούμενα ψεύδη. Και πολύ λιγότερη δράση εναντίον του. Πρέπει να βγάλουν πολλούς τρελούς για να αναλάβουν δράση.
Εκεί βρίσκονται οι υπερβολές που αναπτύσονται.
Τίποτα δεν αποδομήτε έτσι.Διάβασε λίγο τις πηγές. Αναλογισου αν τελικά ΕΣΥ αυθαιρετεις μεταξύ ημών, χωρίς κανένα σοβαρό αντεπιχείρημα! Υπάρχει και αυτή η πιθανότητα. Το αποκλείεις;
Μήπως τελικά οι αποφάσεις που παίρνονται έχουν και κάποια επιστημονική βάση και δεν είναι μονάχα από ανθρώπους που αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυθαιρετείς στα χαρακτηριστικά λειτουργίας και του καπνού και των μηχανών για να οδηγηθείς κάπου που επιθυμείς. Δεν τα βλέπεις σωστά. Εχεις πεισθεί όμως. Δεν μπορώ να προσπαθήσω να το αλλάξω αυτό.Δεν υπάρχουν τόσα ψεύδη στην δράση του καπνού. Υπάρχει υστερία στην αντιμετώπισή του. Και υποκρισία.
Στο ντήζελ υπάρχουν ¨τεχνηέντως¨ αιωρούμενα-υπονοούμενα ψεύδη. Και πολύ λιγότερη δράση εναντίον του. Πρέπει να βγάλουν πολλούς τρελούς για να αναλάβουν δράση.
Εκεί βρίσκονται οι υπερβολές που αναπτύσονται.
Τίποτα δεν αποδομήτε έτσι.Διάβασε λίγο τις πηγές. Αναλογισου αν τελικά ΕΣΥ αυθαιρετεις μεταξύ ημών, χωρίς κανένα σοβαρό αντεπιχείρημα! Υπάρχει και αυτή η πιθανότητα. Το αποκλείεις;
Σου έγραψα και νωρίτερα ότι δεν επιθυμώ να προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη. Ούτε σκοπεύω να ασχοληθώ αποκλειστικά με τη μελέτη του κάθε τύπου που δημοσιεύει την όποια δουλειά του. Δεν ξέρω που ήταν όλοι αυτοί οι τύποι πριν στραφούν τα πράγματα προς τη κατεύθυνση που θέλουν να υποστηρίξουν. Επέλεξες να το δεχτείς. Κρατάω τις πισινές μου. Δεν έχει νόημα παραπέρα. Δεν έχω τα μέσα. Εύκολο να ισχυριστείς, ότι η καύση μολύνει.
Το πόσο είναι άλλο πράγμα. Ναι η γη θερμαίνετε. Το ´χει ξανακάνει. -
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυθαιρετείς στα χαρακτηριστικά λειτουργίας και του καπνού και των μηχανών για να οδηγηθείς κάπου που επιθυμείς. Δεν τα βλέπεις σωστά. Εχεις πεισθεί όμως. Δεν μπορώ να προσπαθήσω να το αλλάξω αυτό.Δεν υπάρχουν τόσα ψεύδη στην δράση του καπνού. Υπάρχει υστερία στην αντιμετώπισή του. Και υποκρισία.
Στο ντήζελ υπάρχουν ¨τεχνηέντως¨ αιωρούμενα-υπονοούμενα ψεύδη. Και πολύ λιγότερη δράση εναντίον του. Πρέπει να βγάλουν πολλούς τρελούς για να αναλάβουν δράση.
Εκεί βρίσκονται οι υπερβολές που αναπτύσονται.
Τίποτα δεν αποδομήτε έτσι.Διάβασε λίγο τις πηγές. Αναλογισου αν τελικά ΕΣΥ αυθαιρετεις μεταξύ ημών, χωρίς κανένα σοβαρό αντεπιχείρημα! Υπάρχει και αυτή η πιθανότητα. Το αποκλείεις;
Σου έγραψα και νωρίτερα ότι δεν επιθυμώ να προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη.
Οκ, το καταλαβαίνω. Σκοπός όμως της συζήτησης που κάνω είναι να μάθουμε την αλήθεια. Διότι μόνο η αλήθεια θεωρω πως είναι ο καταλύτης στο να μπορούμε να μελετήσουμε το παρόν αλλά και να προβλέψουμε όσο μπορούμε το μέλλον.
Ούτε σκοπεύω να ασχοληθώ αποκλειστικά με τη μελέτη του κάθε τύπου που δημοσιεύει την όποια δουλειά του.
Δεν είναι μονάχα μια αλλά εκατοντάδες μελέτες από σοβαρούς μελετητές, πανεπιστήμια, ινστιτούτα, εθνικές επιτροπές κτλ. Η συγκεκριμένη πιο πάνω έγινε για λογαριασμό του υπουργείου μεταφορών στην χώρα οπου και έγινε η μελέτη με σκοπό να εξακριβώσει κατά πόσο κάποια οχήματα ρυπαίνουν πάνω από τα θεσπισμένα όρια.
Δεν ξέρω που ήταν όλοι αυτοί οι τύποι πριν στραφούν τα πράγματα προς τη κατεύθυνση που θέλουν να υποστηρίξουν.
Επέλεξες να το δεχτείς. Κρατάω τις πισινές μου. Δεν έχει νόημα παραπέρα. Δεν έχω τα μέσα.
Δεν είναι θέμα πίστης, αλλά αντικειμενικά επιστημονικά δεδομένα. Οκ δέχομαι να κρατάς μια πισινή, καλό είναι, αλλά το να ακυρώνουμε τόσες εκατοντάδες μελέτες με σκοπό να επιβεβαιώσουμε την επιθυμία μας δεν είναι και πολύ σοβαρή προσέγγιση.
Εύκολο να ισχυριστείς, ότι η καύση μολύνει. Το πόσο είναι άλλο πράγμα. Ναι η γη θερμαίνετε. Το ´χει ξανακάνει.
Για αυτό κάνω αυτές τις συζητήσεις διότι θεωρώ πως όταν αναφερόμαστε σε αυτά τα θέματα ο καθένας αντιλαμβάνεται διαφορετικά πράγματα
Τώρα δεν μιλάμε γενικότερα για τη θέρμανση της γης. Τώρα μιλάμε για την υγεία των κατοίκων στις πόλεις. Υπάρχει μια σύνδεση των δύο διαφορετικων αποτελεσμάτων της γενικότερης οικονομικής δραστηριότητας που παράγει ρύπους, αλλά τώρα εμείς μιλάμε για τις πόλεις και την ρύπανση σε αυτές. Άλλο πράγμα η θέρμανση του πλανήτη από το φαινόμενο του θερμοκηπίου και άλλο οι ρύποι των diesel και όχι μόνο αλλά και παλιών βενζινης στις πόλεις. -
Πιο πιθανό βλέπω να ξαναρχίσω το τσιγάρο...
Ας μην το τραβήξουμε άλλο.
Επίσημα είχαν βρεί χημικά στο Ιρακ οι ειδικοί... Λες να μην βρουν καπνό στην εξάτμιση? -
, όχι μη το ξεκινήσεις.
Και αντίστοιχα κάποτε πίστευαν ότι η γη ήταν επίπεδη. Άρα, σήμερα που ξέρουμε με επιστημονικές αποδείξεις πως δεν ειναι, είναι απλά μια υπόθεση όπως τότε που ήταν επίπεδη.
Έχεις ρίξει τα επιχειρήματα σου σε πολύ χαμηλό επίπεδο.
Σε συγχωρώ διότι είσαι σε αγώνα απεξάρτησης....
-
Lap κρατάς ένα φαινομενικά επίπεδο στον τρόπο που γράφεις. Δεν κανεις χαρακτηρισμούς. Νομίζεις ότι γίνεται συζήτηση καφενειακου τύπου. Έχεις μια εμμονή με τα ντίζελ και μόνο ενώ υπάρχουν άλλοι τόσοι παράγοντες πριν από αυτό που μας κάνουν κακό στη καθημερινότητα σε μια πόλη. Φαίνεται σαν να τη βρίσκεις, σαν να ηδονίζεσαι, να πικάρεις όσους υποστηρίζουν την επιλογή τους κλπ. Αυτό για κάποιον 3ο πέρα από τους κλασικούς 3-4 που υποστηρίζουν σθεναρά την επιλογή τους και εσενα μόνιμα να τους την λες εχει ξεφύγει από το όριο του χαβαλέ, της καζούρας, του καφενείου, της ανταλλαγής απόψεων και του να περνάει η ώρα και έχει γίνει εμμονικό, τοξικό, κουραστικό στα όρια του ψυχολογικού σαδισμού. Δεν φαίνεσαι κακός άνθρωπος προς Θεού αλλά νομίζω ότι από αλλου ξεκίνησες και πλέον έχεις γίνει σταυροφόρος με ότι αυτό συνεπάγεται. Και τελειώνω, γιατί δεν δέχεσαι ότι κάθε αμάξι έχει και την χρησιμότητα του; Μπορεί να μην είναι να καλύτερη λύση ένα ντίζελ euro 6 για το κέντρο των πόλεων. Που όντως δεν είναι! Μια ντιζελομηχανη θέλει χιλιόμετρα να πιάσει θερμοκρασία να καθαρίζουν τα φίλτρα ώστε να συμφέρει. Πάντα έτσι ήταν. Απλά από την άρση απαγόρευσης στην Ελλάδα το 2011 μιας και είμαστε μόνιμα στην υπερβολή και στα άκρα, πήγαμε στο ντιζελ για όλες τις χρήσεις από έλλειψη γνώσης και απωθημένο. Έπαιρναν αμάξι να πηγαίνουν στο περίπτερο και πίσω. Προφανώς ούτε οικονομία έκαναν ούτε τίποτα. Αλλά όπως έχω ξαναπεί Ελλάδα είναι και επαρχία. Εκεί που γράφουν πολλά χιλιόμετρα, με έντονες πολλές φορές υψομετρικές κτλ κτλ γιατί το ντιζελ να το κατηγορείς; Για τα plugin που είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ του άλλο δηλώνω και άλλο είμαι, που απολαμβάνουν συγκεκριμένα σημαντικά προνόμια, με αμάξια γομάρια πολλές φορές ,που μόλις τελειωσει η μπαταρία εκπέμπουν σαν απλά βαρβάτα βενζινοκίνητα, εκεί δεν σε βλέπω λαλίστατο; Γιαυτο λέω ότι φαίνεσαι σαν να έχεις εμμονή και οι εμμονές δηλητηριάζουν πρώτα αυτόν που τις έχει.
-
Γκουντενμοργκεν!
Δηλαδή το 2015-16 που καθιέρωσαν το euro6, δεν είχαν οι επιστήμονες την τεχνολογία ή την επιστημονική γνώση να μετρήσουν τα πραγματικά NOx ή δεν ήταν υποψιασμένοι για "δήθεν μετρήσεις" μετά το dieselgate ;Και πριν στεγνώσει το μελάνι των προδιαγραφών, ανακαλύπτουν κάθε φορά, ότι εξαπάτησαν τον εαυτό τους και πρέπει να τα πετάξουν όλα αυτά που κατασκεύασαν μέσα στην πενταετία, και να πουλήσουν άλλα καινούργια καλύτερα και αγνά οχήματα, που θα φτερουγίσουν σαν λευκά πουλιά σε γαλανό ουρανό πάνω από καταπράσινους κάμπους...
Εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο, αυτό για το οποίο όμως συζητάμε, και ο Λαπ κάνει πως δεν βλέπει, είναι η σκοπιμότητα που οδηγεί τις εξελίξεις με τους "επιστήμονες" και τις πολιτικές αποφάσεις που παίρνονται να φάσκουν και αντιφάσκουν, μέσα σε τόσο στενό χρονικό διάστημα, κάθε φορά.
Όταν είναι έτοιμοι οι μπίζνες μεν για τη μετάβαση στο υδρογόνο, θα ξιφουλκει ο Λαπ για το πως επί σειρά ετών ξεκοιλιάζουν τα σωθικά της γης οι κατασκευαστές μπαταριών, για να σκορπιζουν τον καρκίνο με τους τόνους αποβλήτων που απορρίπτουν τόσα χρόνια στις τριτοκοσμικες χώρες...
Να θυμόμαστε ότι και το ψήσιμο στα ξυλοκάρβουνα είναι καρκινογόνο, ενώ τα γρούνια και τα μοσχάρια εξαντλουν, όντως, τους υδάτινους πόρους και παράγουν ατελειωτες ποσότητες αερίων θερμοκηπίου, οπότε ένα πολυμερισμένο εργαστηριακό υποκατάστατο με τους απαραίτητους εστέρες για τη γεύση θερμαινόμενο σε επαγωγικά σκεύη θα σώσει το περιβάλλον.
-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Χαρά στο κουράγιο σας παιδιά! Από προχθές που έβαλα τον lap σε μπλοκάκι (sic) ηρέμησε το κεφάλι μου! Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους, ξαφνικά θα μειωθούν στο μηδέν τα ποστ για το "κακό" ντήζελ εφόσον κανένας άλλος δεν ασχολείται και θα προχωρήσουμε σε άλλες πιο ενδιαφέρουσες συζητήσεις.
26 και σήμερα! Οι καλύτερες μέρες μου στο φόρουμ! Νιώθω ξεκούραστος για πρώτη φορά, χαίρομαι να συνομιλώ, ακόμη και να έχω έντονους αλλά τελειωτικους και ενίοτε χιουμοριστικους διαλόγους!
Ένα νέο φόρουμ έχει ξεδιπλωθεί μπροστά μου, υπάρχει καλύτερο φόρουμ και το έχουμε!
Μου έχει μείνει ενέργεια για την οικογένεια και τα παιδιά μου καθώς και για καινούργια γνώση!
Είμαι ελεύθερος!
Καλά κουράγια piliou και manast!
-
@racefun1971 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μπαίνω με Jaguar xf 3.0 V6 diesel euro6 αλλά με ένα euro 3 1.0 κυβικά όχι.
Στην Αθήνα είναι το ανάποδο. Δεν μπαίνω με το Euro 6 diesel μου (που αν και δίλιτρο έχει αρκετά χαμηλότερους ρύπους από το 1400άρι Clio που πούλησα πρόσφατα), αλλά μπαίνει οποιοδήποτε παλιό έχει μετατραπεί σε υγραέριο (γιατί για αυτό δεν υπάρχουν προδιαγραφές ρύπων).
-
Το δικό μου euro6 πληρώνει τέλη κυκλοφορίας λόγω της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που κάνει αλλά μπαίνει δακτύλιο κι ας μην έρχομαι εγώ.
Το ίδιο της επόμενης χρονιάς δεν πληρώνει τέλη γιατί δεν ρυπαίνει το ίδιο (?) αλλά δεν του επιτρέπεται καθημερινά ο δακτύλιος, χωρίς σάλιο. -
Σε περίληψη ο ισχυρισμός του lap είναι οτι όλα τα ντίζελ (και τα euro 6) ρυπαίνουν και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί και του αυτοκίνητου
και των αρχών κάνουν τα στραβά μάτια .
Ο δικός μου είναι οτι όταν βάλουν στα ΚΤΕΟ μηχανήματα σοβαρού ελέγχου (με rollers) τον ήπιαμε!
Θα έχουμε πληρώσει να κάνουμε όλα τα σερβις μας δεν θα έχουμε πειράξει τίποτα και θα βρίσκουν πάτημα να μας κόψουν γιατί στα ντίζελ εκτός απο τo VW στο gate όποιας αυτοκινητοβιομηχανίας και να βάλετε το όνομα είναι εξίσου ένοχη, απλώς κάποιες είχαν καλλίτερο PR την βγάζουν πιο διακριτικά και φυσικά δεν κάνουν τις π@υστιες στις ΗΠΑ ...πχ Toyota
https://toyotadieselclassaction.com.au/ -
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο δικός μου είναι οτι όταν βάλουν στα ΚΤΕΟ μηχανήματα σοβαρού ελέγχου (με rollers) τον ήπιαμε!
Αν τα ΚΤΕΟ δούλευαν σήμερα όπως πρέπει, πολλοί θα τον είχαν ήδη πιει.
Αλλά ούτε εμείς θέλουμε να γίνει αυτό. -
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο δικός μου είναι οτι όταν βάλουν στα ΚΤΕΟ μηχανήματα σοβαρού ελέγχου (με rollers) τον ήπιαμε!
Αν τα ΚΤΕΟ δούλευαν σήμερα όπως πρέπει, πολλοί θα τον είχαν ήδη πιει.
Αλλά ούτε εμείς θέλουμε να γίνει αυτό.Πέρυσι χάλασα για το 100αρι περίπου 350€ για να είναι "άριστο" για να περάσει ΚΤΕΟ, ο μάστορας γελαγε "θα σε στείλω εγώ να περάσεις με ένα 10αρικακι, κάτσε να κάνουμε τ α πολύ βασικά". Φυσικά δεν πήγα στον δικό του..τι περνάει ΚΤΕΟ κάθε εβδομάδα νομίζω όλοι γνωρίζουν..
-
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Χαρά στο κουράγιο σας παιδιά! Από προχθές που έβαλα τον lap σε μπλοκάκι (sic) ηρέμησε το κεφάλι μου! Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους, ξαφνικά θα μειωθούν στο μηδέν τα ποστ για το "κακό" ντήζελ εφόσον κανένας άλλος δεν ασχολείται και θα προχωρήσουμε σε άλλες πιο ενδιαφέρουσες συζητήσεις.
26 και σήμερα! Οι καλύτερες μέρες μου στο φόρουμ! Νιώθω ξεκούραστος για πρώτη φορά, χαίρομαι να συνομιλώ, ακόμη και να έχω έντονους αλλά τελειωτικους και ενίοτε χιουμοριστικους διαλόγους!
Ένα νέο φόρουμ έχει ξεδιπλωθεί μπροστά μου, υπάρχει καλύτερο φόρουμ και το έχουμε!
Μου έχει μείνει ενέργεια για την οικογένεια και τα παιδιά μου καθώς και για καινούργια γνώση!
Είμαι ελεύθερος!
Καλά κουράγια piliou και manast!
Εάν περιμένεις να σου μείνει ενέργεια για την οικογένεια σου επειδή δεν διαβάζεις τον αντίλογο στις υπερβολές που γράφεις σε ένα forum, συγνώμη αλλά έχεις πολύ σοβαρά προβλήματα.
Παρ όλο το block και την ηρεμία, κάθε μέρα μας αναφέρεις πόσο ξεκουραστησκες που απέκλεισες τον εαυτό σου από τα ποστ μου. Και αναλώνεις χρόνο και ηρεμία από την οικογένεια σου για να διαβάζεις τις συνομιλίες μου με άλλα μέλη.
-
Το έχω ξαναγράψει και άλλες φορές , αυτός ο χάρτης δείχνει σήμερα τι ισχύει και τι μέτρα σκοπεύουν να πάρουν αρκετές πόλεις . Εγώ αυτόν χρησιμοποιώ όταν ταξιδεύω.
https://urbanaccessregulations.eu/userhome/mapΕνδιαφέρον έχει ότι από όλες αυτές τις κουκκίδες που φαίνονται οι περισσότερες , αφορούν τον κλασσικό δακτύλιο , που αφορά περιορισμούς σε ιστορικά κέντρα πόλεων , εκεί δηλαδή που απαγορεύεται η είσοδος π.χ. επισκεπτών κ.λπ. . Επίσης κάτι που δεν αναφέρεται , είναι ότι αν το ψάξετε υπάρχουν περιορισμοί για συγκεκριμένες ώρες και εποχές ή για συγκεκριμένες κινήσεις ή για πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς. Επίσης κάτι που ξεχνάμε να αναφέρουμε , είναι ότι πόλεις που απαγορεύουν κάποια πετρέλαια euro, απαγορεύουν ΚΑΙ τα βενζινοκίνητα!!!!
Ο χάρτης λοιπόν , αν τον ξεψαχνίσεις , δεν παρουσιάζει την καταστροφολογία που θα πλήξει τα Euro 6 πετρέλαια , αλλά μία σταδιακή μετάβαση των πόλεων σε πόλεις χωρίς αυτοκίνητα ( για όλα τα καύσιμα ) , όσο μπορούν....
Τέλος , να το ξαναπώ, τη λές και πρωτοπόρα τη χώρα μας , μόνο η Ελλάδα , απαγορεύει σε ολόκληρες περιφέρειες τα euro 4 , από όσο έψαξα , οι άλλες ( οι πολύ αυστηρές , όχι όλες ) , επιτρέπουν σίγουρα τη διέλευση , είτε απαγορεύουν μόνο επαγγελματικά , επιμένω από ολόκληρες περιφέρειες.
-
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Lap κρατάς ένα φαινομενικά επίπεδο στον τρόπο που γράφεις. Δεν κανεις χαρακτηρισμούς. Νομίζεις ότι γίνεται συζήτηση καφενειακου τύπου. Έχεις μια εμμονή με τα ντίζελ και μόνο ενώ υπάρχουν άλλοι τόσοι παράγοντες πριν από αυτό που μας κάνουν κακό στη καθημερινότητα σε μια πόλη. Φαίνεται σαν να τη βρίσκεις, σαν να ηδονίζεσαι, να πικάρεις όσους υποστηρίζουν την επιλογή τους κλπ. Αυτό για κάποιον 3ο πέρα από τους κλασικούς 3-4 που υποστηρίζουν σθεναρά την επιλογή τους και εσενα μόνιμα να τους την λες εχει ξεφύγει από το όριο του χαβαλέ, της καζούρας, του καφενείου, της ανταλλαγής απόψεων και του να περνάει η ώρα και έχει γίνει εμμονικό, τοξικό, κουραστικό στα όρια του ψυχολογικού σαδισμού. Δεν φαίνεσαι κακός άνθρωπος προς Θεού αλλά νομίζω ότι από αλλου ξεκίνησες και πλέον έχεις γίνει σταυροφόρος με ότι αυτό συνεπάγεται.
Δεκτή η κριτική σου, όπως η κάθε κριτική που γίνεται σε ένα επίπεδο.
Παρατήρησε κάτι. Αναφέρω στοιχεία, δεδομένα, δημοσιεύσεις. Αναφέρουν προσβολές, προσβολές χαρακτήρα έως και προσβολές της οικογένειας μου ακόμα και της γυναίκας μου!!!! Το διανοείσαι να σχολιάζω τη γυναίκα σου όταν τα στοιχεία που μου παραθέτεις δεν εναρμονίζονται με τις επιθυμίες μου; Εγώ δεν έχω ξαναδεί τέτοιο επίπεδο.Και τελειώνω, γιατί δεν δέχεσαι ότι κάθε αμάξι έχει και την χρησιμότητα του;
Κανείς μεγάλο λάθος. Θεωρείς ότι προσβάλλω εσένα αν κρίνω τον κινητήρα του αυτοκινήτου σου. Θεωρείς το αυτοκίνητο σου,δηαλδη ένα μηχανήμα ως προέκταση της προσωπικότητας σου, και έτσι θεωρείς ότι προσβάλλω εσένα. Φυσικά έχει την χρησιμότητα του. Εγώ όμως σχολιάζω κάτι άλλο.
Μπορεί να μην είναι να καλύτερη λύση ένα ντίζελ euro 6 για το κέντρο των πόλεων. Που όντως δεν είναι! Μια ντιζελομηχανη θέλει χιλιόμετρα να πιάσει θερμοκρασία να καθαρίζουν τα φίλτρα ώστε να συμφέρει. Πάντα έτσι ήταν.
Το ότι το αναφέρω και με πηγές, ποιον ενοχλεί εάν δεν έχει οικονομικά συμφέροντα; Σου γυρίζω την ερώτηση που μου έκανες για τα ev. Έχεις οικονομικά συμφέροντα που επιζητούν την κίνηση των ανθρώπων με diesel στις πόλεις και δεν θέλεις να αναφέρω τις διάφορες μελέτες που αναδεικνύουν το θέμα ;
Απλά από την άρση απαγόρευσης στην Ελλάδα το 2011 μιας και είμαστε μόνιμα στην υπερβολή και στα άκρα, πήγαμε στο ντιζελ για όλες τις χρήσεις από έλλειψη γνώσης και απωθημένο. Έπαιρναν αμάξι να πηγαίνουν στο περίπτερο και πίσω. Προφανώς ούτε οικονομία έκαναν ούτε τίποτα. Αλλά όπως έχω ξαναπεί Ελλάδα είναι και επαρχία. Εκεί που γράφουν πολλά χιλιόμετρα, με έντονες πολλές φορές υψομετρικές κτλ κτλ γιατί το ντιζελ να το κατηγορείς;
Οκ!
Για τα plugin που είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ του άλλο δηλώνω και άλλο είμαι, που απολαμβάνουν συγκεκριμένα σημαντικά προνόμια, με αμάξια γομάρια πολλές φορές ,που μόλις τελειωσει η μπαταρία εκπέμπουν σαν απλά βαρβάτα βενζινοκίνητα, εκεί δεν σε βλέπω λαλίστατο;
Είσαι καινούργιος στο forum. Συγνώμη δεν θυμάμαι πολλά ονόματα. Έχουμε αναφέρει πάνω από δέκα φορές το θέμα που θίγεις! Σε μελέτες τα phev είναι ελάχιστα πιο ενεργοβορα από τα απλά full Hybrid όταν δεν φορτίζονται διότι οι ηλεκτροκινητήρες τους είναι αισθητά μεγαλύτεροι και έτσι μπορούν να παραξιθν την απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια, όχι για να γεμίσουν τις μπαταρίες τους στο 100% αλλά για να ισοσκελισουν την διαφορά βάρους και να κινηθούν στο ίδιο επίπεδο ρύπανσης. Μάλιστα το περιοδικό που μας φιλοξενεί δημοσίευσε μελέτη του ΑΠΘ όπου δοκίμασε το ίδιο αυτοκίνητο σε full hybrid και phev στις ίδιες διαδρομές, το ένα πίσω από το άλλο, και μέτρησε τους ρύπους τους. Και κατέληξε στο συμπέρασμα πως η διαφορά της μεσης κατανάλωσης είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Υπαρκτή μεν αλλά ελάχιστη. Εάν μάλιστα φορτιστεί το phev, τότε προφανώς όλοι καταλαβαίνουμε ποιο το αποτέλεσμα.
Γιαυτο λέω ότι φαίνεσαι σαν να έχεις εμμονή και οι εμμονές δηλητηριάζουν πρώτα αυτόν που τις έχει.
Έχω εμμονή με την αντικειμενικότητα.
-
Άντε πάλι να το πούμε ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.
Σήμερα έχουν μπλοκάρει μοναχα τα euro 5. Το τελευταίο euro5 πωλήθηκε το 2011. Και από το 2020 ξεκίνησαν να το μπλοκάρουν!!!! Το αντιλαμβάνεστε ;;;;;
Όλες οι μελέτες αναφέρουν πως και τα euro 6σε πραγματικές δοκιμές είναι πάνω από τα όρια, παράλληλα έρχεται το euro 7. Τι φαντάζεστε ότι θα συμβεί στα euro6;
Ενώ έχουν ιστορικό προηγούμενο με τα euro5;
Δείτε τους χάρτες που έβαλα και δείχνουν τις περιοχές χαμηλών ρύπων. Δείτε τον όγκο που καταλαμβάνουν. Εάν τους αθροίσεις είναι μια τεράστια περιοχή (ανάμεσα σε πολλές πόλεις) που το αυτοκίνητο diesel euro5 περιορίζεται. Αυτό μονάχα αρκεί για να χάσει αξία το όχημα. Για αυτό μας τα πουλάνε εμάς.
Σας βάζω τα δεδομένα. Μια φορά δείτε αντικειμενικά τα δεδομένα και μην είστε Βαλκάνιοι
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όλες οι μελέτες αναφέρουν πως και τα euro 6σε πραγματικές δοκιμές είναι πάνω από τα όρια, παράλληλα έρχεται το euro 7. Τι φαντάζεστε ότι θα συμβεί στα euro6;
Δεν χρειάζεται να σκίζεις τα εσώρουχά σου. Δεν θα χρειαστεί να φανταστείς τίποτα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα κάνουν μόνες τους πλέον...
π.χ.
The Vauxhall Corsa is now available exclusively with petrol and electric power, following the removal of the diesel variant from price lists.
The move brings to an end 35 years of diesel-engined Corsa models, which began with the introduction of a 1.5-litre Isuzu unit as an option for the first-generation car (called the Nova in the UK) in 1987.Currently, the Peugeot 208 is offered with petrol (1.2 PureTech), diesel (1.5 BlueHDi), and EV powertrains. The facelifted model will most likely drop the diesel and electrify the petrol for fewer emissions while retaining the recently updated electric powertrain.
και πάει λέγοντας... H vag έχει μερικά diesel σε 2λιτρα και άνω. Οι κορεάτες επιμένουν, αλλά για πόσο ακόμα. Τουλάχιστον για diesel μαζικής παραγωγής και να θες δε θα βρίσκεις.
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο δικός μου είναι οτι όταν βάλουν στα ΚΤΕΟ μηχανήματα σοβαρού ελέγχου (με rollers) τον ήπιαμε!
Αν τα ΚΤΕΟ δούλευαν σήμερα όπως πρέπει, πολλοί θα τον είχαν ήδη πιει.
Αλλά ούτε εμείς θέλουμε να γίνει αυτό.Τεράστια αλήθεια... Όλοι μας θα είχαμε θέματα.
-
Στην προηγούμενη σελίδα έκανα κάποιες ερωτήσεις. Κανείς δεν απηντησε. Περιμένω την απάντηση σας.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά