Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 272
    • 273
    • 274
    • 275
    • 276
    • 440
    • 441
    • 274 / 441
    Περί αυτοκίνησης
    151
    8810
    370811
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @piliourits last edited by

      @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      https://www.germanemissionssticker.com/the-german-diesel-ban/

      Τι λέει αυτο; στηρίζει ή καταρρίπτει το μύθο σου;

      Άστον τρελό στην τρέλα του ..

      "At the moment of writing, Berlin, Darmstadt, Hamburg and Stuttgart have introduced a diesel ban. The term diesel ban is somewhat misleading, as not all vehicles with a diesel engine are banned. Usually only older and most polluting diesels are not allowed to enter the low-emission zone.

      MISLEADING λέει ο ποιητής..

      Hamburg: there are two streets in the city center where vehicles with older diesel engines are not allowed to drive. These are the Max-Brauer-Allee and the Stresemannstraße. In the Stresemannstraße, only large trucks and buses are banned.

      The diesel ban of Hamburg is aimed at all vehicles that do not meet emission standard EURO 6 or higher. Most passenger cars from after September 2014 and most trucks and buses from after September 2015 meet these requirements.

      2 δρόμοι και ο ένας μόνο για φορτηγά και λεωφορεία...

      Stuttgart: euro5 and under για το κέντρο κέντρο

      Κέντρο Στλθγγαρδης, ρεσπεκτ, έχω και συγγενείς εκεί, ευτυχώς μένουν παραεξω!

      Darmstadt: As in Hamburg, there are two streets in the city center with heavy air pollution. These are the Hügelstraße and the Heinrichstraße. Older vehicles with a diesel engine are not allowed to drive here. If you visit Darmstadt as a tourist, these two streets can easily be avoided.

      Euro5 or lower πάλι και εδώ...για 2 δρόμους (!)

      Berlin:

      there are eight streets within the city center of Berlin where older vehicles with a diesel engine are banned. ...Nevertheless, for most foreign visitors this diesel ban does not have a large impact. The ban is only for through traffic. If your destination, such as a restaurant or store, is on one of these streets, you are still allowed to drive there. ..

      Δηλαδή αυτη η συζήτηση γίνεται για έναν δρόμο στο Αμβούργο, το ιστορικό κέντρο της Στουτγκάρδης και 2 δρόμους στο Darmstadt;?! Και για αυτοκίνητα Euro5 και κάτω;??!!!

      Δηλαδή να μην πάω με το C3 Γερμανία, να πάρω το Peugeot καλύτερα που είναι Euro6 και μας χωράει και καλύτερα...θα το αντέξω πιστεύω..

      Αντί για diesel ban, μήπως να μπαναρετε εκεί που πρέπει;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manast @lap last edited by

        @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

        Χαχα, @manast εσύ τι γνώμη έχεις για το κάπνισμα σε κλειστούς κοινόχρηστους χώρους;

        Με περισσή χαρά, έχω κοινοποιήσει διακοπή εδώ και 18 μέρες!
        Προτείνω λοιπόν -εκ του ασφαλούς- σοδομισμό και δημόσιο ραβδισμό στους εναπομείναντες δημόσια καπνίζοντες.
        Αμέσως μετά να τους υποχρεώσουν επί μια τουλάχιστον εβδομάδα να οδηγούν ένα από τα ερωτικά τουότα της αγοράς με (εδώ προσοχή) α-πε-νερ-γο-ποι-η-μέ-νη την ένδειξη κατανάλωσης! Με ορούς θα τους έχουμε μετά.
        Στα σοβαρά όμως, το κάπνισμα σε χώρους συγχρωτισμού με μη καπνίζοντες, είναι απαράδεκτο.
        Περισσότερο απαράδεκτο και φασιστικό είναι βέβαια να απαγορεύεις την εξ´ επιλογής δημιουργία χώρων συγχρωτισμού καπνιστών. Ακόμα και ιδιωτικές συγκεντρώσεις.Τιμωρητικά.

        L 1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • L
          lap last edited by lap

          Εδώ μπορείτε να δείτε τις περιοχές στις πόλεις που θεωρούνται emission zones και μπαναρουν ρυπογόνα οχήματα. Κάντε zoom και δείτε τις περιοχές σε κάθε πόλη.Το τι θεωρούν ρυπογόνο όχημα το αναφέραμε και από όσο φαίνεται όσο περνούν τα έτη εμπλουτίζεται η λίστα των οχημάτων αλλά και οι περιοχές.
          Χρήσιμο για όποιον ταξιδεύει.

          https://www.environmentalbadge.com/validity-of-environmental-badges/

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap @manast last edited by

            @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            Στα σοβαρά όμως, το κάπνισμα σε χώρους συγχρωτισμού με μη καπνίζοντες, είναι απαράδεκτο.

            Λοιπόν, μένω σε αυτό γιατί και στα άλλα υπάρχει αντίλογος αλλά κάνω και δουλειές παράλληλα

            Γιατί είναι απαραδεκτο;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manast @lap last edited by

              @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

              @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

              Στα σοβαρά όμως, το κάπνισμα σε χώρους συγχρωτισμού με μη καπνίζοντες, είναι απαράδεκτο.

              Λοιπόν, μένω σε αυτό γιατί και στα άλλα υπάρχει αντίλογος αλλά κάνω και δουλειές παράλληλα

              Γιατί είναι απαραδεκτο;

              Το κάπνισμα είναι τόσο ωραίο, όσο μόνο ένας καπνιστής με διάθεση φιλαλήθειας μπορεί να παραδεχτεί. Δυστυχώς βλάπτει.
              Από τη στιγμή που ο παθητικός καπνιστής έχει βεβαιωμένα συνέπειες, είναι εγωιστικό για το κέφι μου και μόνο να τον υποχρεώνω να καπνίζει. Δεν εξυπηρετεί λειτουργικότητα για να το ανεχτείς. Το μόνο περισσότερο εγωιστικό είναι το αλκοόλ. Παραδόξως εκεί υπάρχει μεγάλη ανεκτικότητα, παρ´όλο που οι συνέπειες είναι βαρύτερες και πιο άμεσες.

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap @manast last edited by

                @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                Από τη στιγμή που ο παθητικός καπνιστής έχει βεβαιωμένα συνέπειες, είναι εγωιστικό για το κέφι μου και μόνο να τον υποχρεώνω να καπνίζει. Δεν εξυπηρετεί λειτουργικότητα για να το ανεχτείς

                Άρα, θα συμφωνούσες να βγουν νόμοι που προστατεύουν τον παθητικό καπνιστή που επιβαρύνεται με το καπνό από το τσιγάρο σου; Θα ήταν λογικό για εσένα να μην καπνίζεις εκεί όπου βρίσκεται ο παθητικός καπνιστής;

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manast @lap last edited by

                  @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  Από τη στιγμή που ο παθητικός καπνιστής έχει βεβαιωμένα συνέπειες, είναι εγωιστικό για το κέφι μου και μόνο να τον υποχρεώνω να καπνίζει. Δεν εξυπηρετεί λειτουργικότητα για να το ανεχτείς

                  Άρα, θα συμφωνούσες να βγουν νόμοι που προστατεύουν τον παθητικό καπνιστή που επιβαρύνεται με το καπνό από το τσιγάρο σου; Θα ήταν λογικό για εσένα να μην καπνίζεις εκεί όπου βρίσκεται ο παθητικός καπνιστής;

                  Αυτά έχουνε γίνει βρε lap. Συνέντευξη μου κάνεις?
                  Μην προσπαθείς να συγκρίνεις την βλάβη που προκαλεί ένα νταμάρι για να κάνω σπίτι από τα υλικά του, το να οδηγήσω ένα αυτοκίνητο και να προκαλέσω μόλυνση από την εξάτμισή του, να σφάξω ένα αρνί για να τραφώ και πάει λέγοντας με το να κάνω κάτι που έχει βλαπτική δράση στους γύρω μου που μπορώ να το κάνω με τον ίδιο ευχάριστο τρόπο μακριά τους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap last edited by

                    Περιμενε, απάντησε αν θες....

                    Ωραία εφόσον συμφωνείς.

                    Λογικά θα διαφωνούσες αν ένας καπνιστής έλεγε πως αποφασίζουν για αυτόν χωρίς αυτόν όταν θα του απαγόρευαν να καπνίσει σε κλειστό χώρο ανάμεσα σε άλλους μη καπνιστές. Σωστά;

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    R M 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      racefun1971 @lap last edited by

                      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      Περιμενε, απάντησε αν θες....

                      Ωραία εφόσον συμφωνείς.

                      Λογικά θα διαφωνούσες αν ένας καπνιστής έλεγε πως αποφασίζουν για αυτόν χωρίς αυτόν όταν θα του απαγόρευαν να καπνίσει σε κλειστό χώρο ανάμεσα σε άλλους μη καπνιστές. Σωστά;

                      Καμία σχέση αυτό που λες. Στην ULEZ άμα πληρώσεις μπαίνεις. Τα λεφτά τους νοιάζουν. Οπότε άμα πληρώσω μπορεί να καπνίζω ελεύθερα σωστά. Τότε δεν θα έχεις πρόβλημα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Αν με ρωτάς, αν είναι για ελάχιστες διελεύσεις μέσα σε μια χρονική περίοδο, δεν έχω πρόβλημα διότι ίσως έχεις μια έκτακτη ανάγκη και δεν θα ήθελα τόσο μεγάλη αυστηρότητα.

                        Εσύ συμφωνείς;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xristoskor last edited by

                          Να πω και εγώ.. εγώ είμαι ένας μη καπνιστής. Γίνεται διάκριση στο ελαφρύ ή στο βαρύ τσιγάρο; Στο πούρο; Γίνεται διάκριση στο ποσο βλάβης; Θέλω ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ. Να συνεχίσουμε με αυτή τη «συλλογιστική» τη συζήτηση; Ή το πάμε το θέμα όπως μας συμφέρει για να καταλήξουμε στη κλασική τοξική εμμονή μόνο με το ντίζελ; Για να ξέρουμε δηλαδή..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by

                            Περιμένω τον manast να απαντήσει.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              racefun1971 @lap last edited by

                              @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              Αν με ρωτάς, αν είναι για ελάχιστες διελυεσεις μέσα σε μια χρονική περίοδο, δεν έχω διότι ίσως έχεις έκτακτη ανάγκη και δεν θα ήθελα τόσο μεγάλη αυστηρότητα.

                              Εσύ συμφωνείς;

                              12.5 λίρες είναι στο Λονδίνο. Απαγορεύουν σε ένα παλιό μικρό αυτοκίνητο αλλά μπαίνουν Ferrari τσάμπα καθώς πάει με τις προδιαγραφές. Μπαίνω με Jaguar xf 3.0 V6 diesel euro6 αλλά με ένα euro 3 1.0 κυβικά όχι. Αν εσύ αισθάνεσαι ασφαλής προς το παρόν δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει. Κάποια στιγμή κάπου θα σε πιάσουν. Σε κάποιο νόμο, κάποια παράγραφο. Έχουνε πέσει πρόστιμα σε ανθρώπους που μετέφεραν κόσμο στα νοσοκομεία.
                              Για το τσιγάρο που λέμε, στην Βαρκελώνη απαγορεύεται στην παραλία. Αμα θες να σου ανεβάσω φωτο. Εγώ δεν καπνίζω αλλά.... Ούτε κρέας τρώω. Λίγο μοσχάρι μόνο. Αν μου βάλεις ρεβίθια ή παιδάκια τα ρεβίθια θα πάρω αλλά όταν θέλω λίγο κρέας να είναι κρέας και όχι σκυλοτροφή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manast @lap last edited by manast

                                @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                Περιμενε, απάντησε αν θες....

                                Ωραία εφόσον συμφωνείς.

                                Λογικά θα διαφωνούσες αν ένας καπνιστής έλεγε πως αποφασίζουν για αυτόν χωρίς αυτόν όταν θα του απαγόρευαν να καπνίσει σε κλειστό χώρο ανάμεσα σε άλλους μη καπνιστές. Σωστά;

                                Για να το δεχθώ αυτό χρειάστηκε επίμονη και μακροχρόνια επιστημονική μελέτη , η οποία ανέδειξε ότι είναι ένα συνήθειο που προκαλεί βλάβη, σε ανθρώπους άσχετους. Και είπα επίσης ότι είναι φασιστικό να με περιορίζει αναίτια και με κάθε τρόπο.
                                Φαντάσου τώρα να ήταν καλό, ή έστω απλώς καλύτερο από την εναλλακτική του!
                                Ή η διακοπή του να δημιουργούσε ασθένειες στον πρώην καπνιστή.
                                Αν έχεις ελκώδη κολίτιδα, γιατί να σου απαγορεύσω να καπνίσεις?
                                Μην τα βλέπεις από μια γωνία. Εχει άλλες 359. Σ´ αυτό το επίπεδο μόνο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Για να παρηγορηθειτε να γράψω πως έζησα σε χώρα που δεν υπήρχε αλκοόλ (έκτος αν το έφτιαχνες κρυφά μόνος σου, όπερ και εγένετο) ήταν αυστηρά απαγορευμένο απ το Ισλάμ.
                                  Εκεί λοιπόν με επισκέφθηκαν οικογενειακά ξένοι συνάδελφοι ασιάτες.

                                  • "Να σας φτιάξω έναν καφέ; ένα αναψυκτικό;"
                                  • "Όχι ευχαριστούμε, το δόγμα μας δεν ενθαρρύνει την κατανάλωση καφέ και κόλα..."
                                    Ανήκαν σε κάποια Ευαγγελική εκκλησία, Πεντηκοατιανοι ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων...

                                  Γι αυτό υπομονή με τις απαγορεύσεις, πάντα υπάρχουν και χειρότερα...

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    @manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    Περιμενε, απάντησε αν θες....

                                    Ωραία εφόσον συμφωνείς.

                                    Λογικά θα διαφωνούσες αν ένας καπνιστής έλεγε πως αποφασίζουν για αυτόν χωρίς αυτόν όταν θα του απαγόρευαν να καπνίσει σε κλειστό χώρο ανάμεσα σε άλλους μη καπνιστές. Σωστά;

                                    Για να το δεχθώ αυτό χρειάστηκε επίμονη και μακροχρόνια επιστημονική μελέτη , η οποία ανέδειξε ότι είναι ένα συνήθειο που προκαλεί βλάβη, σε ανθρώπους άσχετους.

                                    https://citainsp.org/2022/05/11/monitoring-of-nox-emissions-as-part-of-the-pti/

                                    "This led to at least 38,000 premature deaths due to heart and lung disease and strokes. Most of the deaths are in Europe, where highly polluting cars are the main culprit, and in China and India, where dirty trucks cause most of the damage."

                                    https://www.theguardian.com/environment/2017/may/15/diesel-emissions-test-scandal-causes-38000-early-deaths-year-study

                                    The new data, from testing industry leader Emissions Analytics (EA), follows the publication this week by the Department for Transport of emissions results for 37 vehicles, all of which emitted more NOx on the road than the official limit. But the new data covers more than 250 vehicles in more stringently standardised road conditions. EA found that just one of 201 Euro 5 diesels, the EU standard from 2009, did not exceed the limit, while only seven of 62 Euro 6 diesels, the stricter standard since 2014, did so.

                                    Diesel cars must meet an official EU limit for NOx but are only tested in a laboratory under fixed conditions. All vehicles sold pass this regulation but, when taken out on to real roads, almost all emit far more pollution. There is no suggestion that any of the cars tested broke the law on emissions limits or used any cheat devices.

                                    https://www.theguardian.com/business/2016/apr/23/diesel-cars-pollution-limits-nox-emissions

                                    Και είπα επίσης ότι είναι φασιστικό να με περιορίζει αναίτια και με κάθε τρόπο.

                                    Δες πιο πάνω

                                    Φαντάσου τώρα να ήταν καλό, ή έστω απλώς καλύτερο από την εναλλακτική του!

                                    Ακριβώς, φαντάσου να υπήρχαν διάφορα είδη καπνού. Ο ένας από αυτούς να ήταν φθηνότερος αλλά να επηρεαζε περισσότερο τους παθητικούς καπνιστές αλλά και τους ίδιους τους καπνιστές όταν δεν καπνίζουν. Ένας δεύτερος λιγότερο αλλα ελάχιστα πιο ακριβός, ένας τρίτος ακόμα λιγότερο και στο τέλος να μην υπήρχε καθόλου καπνός.

                                    Εσύ, τώρα ας πούμε πως διαχειρίζεσαι μια επιχείρηση με διάφορους εργαζόμενους μέσα. Σε ενδιαφέρει η υγεία τους διότι πέρα από το ηθικό του πράγματος, επηρεάζεται και η απόδοση της επιχείρησης καθώς επίσης δεν θα πλήρωνες πολλά έξοδα νοσηλείας λόγω παθητικού καπνίσματος.
                                    Όλοι μαζί λοιπόν έχετε μια γραμμή παραγωγής και ασκείται μια οικονομική δραστηριότητα. Κάποιοι εργαζόμενοι επιθυμούν για να συνεχίσουν την δραστηριότητα τους στο πόστο τους να καπνίσουν, αλλά παράλληλα δεν μπορούν να αφήσουν το πόστο τους και να βγουν εκτός της επιχείρησης, διότι θα σταματήσει η γραμμή παραγωγής.

                                    1. Εσύ τι θα συμβούλευες ως διαχειριστής και επιβλέπων της γραμμής παραγωγής;

                                    2. Θα έβαζες κάποιο κανόνα που να λέει πως εφόσον δεν γίνεται να το αποφύγουν οι εργαζόμενοι το κάπνισμα, τουλάχιστον να επιλέξουν τον λιγότερο βλαβερό καπνό για τους συναδέλφους τους;

                                    3. Θα έδινες μπόνους στο μισθό σε όσους είναι καπνιστές αλλά κάνουν προσπάθειες να μην καπνίζουν μέσα στην επιχείρηση επηρεάζοντας την υγεία των συναδέλφων τους ;

                                    Ή η διακοπή του να δημιουργούσε ασθένειες στον πρώην καπνιστή.
                                    Αν έχεις ελκώδη κολίτιδα, γιατί να σου απαγορεύσω να καπνίσεις?

                                    Δεν θα το απαγόρευες διότι είναι μία έκτακτη περίπτωση.

                                    Μην τα βλέπεις από μια γωνία. Εχει άλλες 359. Σ´ αυτό το επίπεδο μόνο.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • diego1960
                                      diego1960 last edited by diego1960

                                      Χαρά στο κουράγιο σας παιδιά! Από προχθές που έβαλα τον lap σε μπλοκάκι (sic) ηρέμησε το κεφάλι μου! Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους, ξαφνικά θα μειωθούν στο μηδέν τα ποστ για το "κακό" ντήζελ εφόσον κανένας άλλος δεν ασχολείται και θα προχωρήσουμε σε άλλες πιο ενδιαφέρουσες συζητήσεις.

                                      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Πρότεινε ελεύθερα θέμα συζήτησης που να σχετίζεται με το νήμα για να το συζητήσουμε όλοι μαζί. Δεν πιστεύω να σε επέλεξε το περιοδικό για κριτή του τι θα λέμε. Γενικότερα βλέπω τα δημοκρατικά σου αντανακλαστικά να είναι πολύ ενδιαφέροντα. Επιθυμείς να διαβάζεις μονάχα όσους συμφωνούν με αυτά που έχεις στο μυαλό σου. Εισαι πολυ ενδιαφέρον τύπος!

                                        Να σου υπενθυμήσω πως δεν είσαι σε θέση να με banαρεις. Αυτό το δικαίωμα το έχει μονάχα η διαχείριση του forum. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να blockαρεις τον εαυτό σου από το να μπορεί να διαβάσει τις δημοσιεύσεις μου.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manast last edited by

                                          Αυθαιρετείς στα χαρακτηριστικά λειτουργίας και του καπνού και των μηχανών για να οδηγηθείς κάπου που επιθυμείς. Δεν τα βλέπεις σωστά. Εχεις πεισθεί όμως. Δεν μπορώ να προσπαθήσω να το αλλάξω αυτό.Δεν υπάρχουν τόσα ψεύδη στην δράση του καπνού. Υπάρχει υστερία στην αντιμετώπισή του. Και υποκρισία.
                                          Στο ντήζελ υπάρχουν ¨τεχνηέντως¨ αιωρούμενα-υπονοούμενα ψεύδη. Και πολύ λιγότερη δράση εναντίον του. Πρέπει να βγάλουν πολλούς τρελούς για να αναλάβουν δράση.
                                          Εκεί βρίσκονται οι υπερβολές που αναπτύσονται.
                                          Τίποτα δεν αποδομήτε έτσι.

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            The new data, from testing industry leader Emissions Analytics (EA), follows the publication this week by the Department for Transport of emissions results for 37 vehicles, all of which emitted more NOx on the road than the official limit. But the new data covers more than 250 vehicles in more stringently standardised road conditions. EA found that just one of 201 Euro 5 diesels, the EU standard from 2009, did not exceed the limit, while only seven of 62 Euro 6 diesels, the stricter standard since 2014, did so.

                                            Diesel cars must meet an official EU limit for NOx but are only tested in a laboratory under fixed conditions. All vehicles sold pass this regulation but, when taken out on to real roads, almost all emit far more pollution. There is no suggestion that any of the cars tested broke the law on emissions limits or used any cheat devices.
                                            Sir Malcolm Green, a professor of respiratory medicine who founded the British Lung Foundation, said the revelations showed “appalling behaviour” by many major car firms. “This is a massive failure of public trust by these companies,” he said.

                                            “It is well established that current levels of pollution are shortening people’s lives, on a population basis,” Green said. “This is a massive and deliberate deceit. It’s appalling behaviour by the car manufacturers involved.

                                            “They were selling these cars on the basis that they were clean diesels. I find it shocking. The more we look into it, the more it looks like a widespread thing across many manufacturers. It’s outrageous and unacceptable.”

                                            https://www.theguardian.com/environment/2017/may/15/diesel-emissions-test-scandal-causes-38000-early-deaths-year-study

                                            Υπόψιν, τα όρια των diesel είναι πιο χαλαρά από αυτά των βενζίνης!!!!!

                                            Το ίδιο έχει συμβεί και με πολλά βενζινης, για να τα λεμε όλα. Αλλά όχι σε αυτό τον βαθμό. Μονάχα τα hybrids τα πήγαν εξαιρετικά σε παρόμοια τεστς.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 272
                                            • 273
                                            • 274
                                            • 275
                                            • 276
                                            • 440
                                            • 441
                                            • 274 / 441
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr