-
Περιμένω τον manast να απαντήσει.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν με ρωτάς, αν είναι για ελάχιστες διελυεσεις μέσα σε μια χρονική περίοδο, δεν έχω διότι ίσως έχεις έκτακτη ανάγκη και δεν θα ήθελα τόσο μεγάλη αυστηρότητα.
Εσύ συμφωνείς;
12.5 λίρες είναι στο Λονδίνο. Απαγορεύουν σε ένα παλιό μικρό αυτοκίνητο αλλά μπαίνουν Ferrari τσάμπα καθώς πάει με τις προδιαγραφές. Μπαίνω με Jaguar xf 3.0 V6 diesel euro6 αλλά με ένα euro 3 1.0 κυβικά όχι. Αν εσύ αισθάνεσαι ασφαλής προς το παρόν δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει. Κάποια στιγμή κάπου θα σε πιάσουν. Σε κάποιο νόμο, κάποια παράγραφο. Έχουνε πέσει πρόστιμα σε ανθρώπους που μετέφεραν κόσμο στα νοσοκομεία.
Για το τσιγάρο που λέμε, στην Βαρκελώνη απαγορεύεται στην παραλία. Αμα θες να σου ανεβάσω φωτο. Εγώ δεν καπνίζω αλλά.... Ούτε κρέας τρώω. Λίγο μοσχάρι μόνο. Αν μου βάλεις ρεβίθια ή παιδάκια τα ρεβίθια θα πάρω αλλά όταν θέλω λίγο κρέας να είναι κρέας και όχι σκυλοτροφή. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Περιμενε, απάντησε αν θες....
Ωραία εφόσον συμφωνείς.
Λογικά θα διαφωνούσες αν ένας καπνιστής έλεγε πως αποφασίζουν για αυτόν χωρίς αυτόν όταν θα του απαγόρευαν να καπνίσει σε κλειστό χώρο ανάμεσα σε άλλους μη καπνιστές. Σωστά;
Για να το δεχθώ αυτό χρειάστηκε επίμονη και μακροχρόνια επιστημονική μελέτη , η οποία ανέδειξε ότι είναι ένα συνήθειο που προκαλεί βλάβη, σε ανθρώπους άσχετους. Και είπα επίσης ότι είναι φασιστικό να με περιορίζει αναίτια και με κάθε τρόπο.
Φαντάσου τώρα να ήταν καλό, ή έστω απλώς καλύτερο από την εναλλακτική του!
Ή η διακοπή του να δημιουργούσε ασθένειες στον πρώην καπνιστή.
Αν έχεις ελκώδη κολίτιδα, γιατί να σου απαγορεύσω να καπνίσεις?
Μην τα βλέπεις από μια γωνία. Εχει άλλες 359. Σ´ αυτό το επίπεδο μόνο. -
Για να παρηγορηθειτε να γράψω πως έζησα σε χώρα που δεν υπήρχε αλκοόλ (έκτος αν το έφτιαχνες κρυφά μόνος σου, όπερ και εγένετο) ήταν αυστηρά απαγορευμένο απ το Ισλάμ.
Εκεί λοιπόν με επισκέφθηκαν οικογενειακά ξένοι συνάδελφοι ασιάτες.- "Να σας φτιάξω έναν καφέ; ένα αναψυκτικό;"
- "Όχι ευχαριστούμε, το δόγμα μας δεν ενθαρρύνει την κατανάλωση καφέ και κόλα..."
Ανήκαν σε κάποια Ευαγγελική εκκλησία, Πεντηκοατιανοι ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων...
Γι αυτό υπομονή με τις απαγορεύσεις, πάντα υπάρχουν και χειρότερα...
-
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Περιμενε, απάντησε αν θες....
Ωραία εφόσον συμφωνείς.
Λογικά θα διαφωνούσες αν ένας καπνιστής έλεγε πως αποφασίζουν για αυτόν χωρίς αυτόν όταν θα του απαγόρευαν να καπνίσει σε κλειστό χώρο ανάμεσα σε άλλους μη καπνιστές. Σωστά;
Για να το δεχθώ αυτό χρειάστηκε επίμονη και μακροχρόνια επιστημονική μελέτη , η οποία ανέδειξε ότι είναι ένα συνήθειο που προκαλεί βλάβη, σε ανθρώπους άσχετους.
https://citainsp.org/2022/05/11/monitoring-of-nox-emissions-as-part-of-the-pti/
"This led to at least 38,000 premature deaths due to heart and lung disease and strokes. Most of the deaths are in Europe, where highly polluting cars are the main culprit, and in China and India, where dirty trucks cause most of the damage."
The new data, from testing industry leader Emissions Analytics (EA), follows the publication this week by the Department for Transport of emissions results for 37 vehicles, all of which emitted more NOx on the road than the official limit. But the new data covers more than 250 vehicles in more stringently standardised road conditions. EA found that just one of 201 Euro 5 diesels, the EU standard from 2009, did not exceed the limit, while only seven of 62 Euro 6 diesels, the stricter standard since 2014, did so.
Diesel cars must meet an official EU limit for NOx but are only tested in a laboratory under fixed conditions. All vehicles sold pass this regulation but, when taken out on to real roads, almost all emit far more pollution. There is no suggestion that any of the cars tested broke the law on emissions limits or used any cheat devices.
https://www.theguardian.com/business/2016/apr/23/diesel-cars-pollution-limits-nox-emissions
Και είπα επίσης ότι είναι φασιστικό να με περιορίζει
αναίτιακαι με κάθε τρόπο.Δες πιο πάνω
Φαντάσου τώρα να ήταν καλό, ή έστω απλώς καλύτερο από την εναλλακτική του!
Ακριβώς, φαντάσου να υπήρχαν διάφορα είδη καπνού. Ο ένας από αυτούς να ήταν φθηνότερος αλλά να επηρεαζε περισσότερο τους παθητικούς καπνιστές αλλά και τους ίδιους τους καπνιστές όταν δεν καπνίζουν. Ένας δεύτερος λιγότερο αλλα ελάχιστα πιο ακριβός, ένας τρίτος ακόμα λιγότερο και στο τέλος να μην υπήρχε καθόλου καπνός.
Εσύ, τώρα ας πούμε πως διαχειρίζεσαι μια επιχείρηση με διάφορους εργαζόμενους μέσα. Σε ενδιαφέρει η υγεία τους διότι πέρα από το ηθικό του πράγματος, επηρεάζεται και η απόδοση της επιχείρησης καθώς επίσης δεν θα πλήρωνες πολλά έξοδα νοσηλείας λόγω παθητικού καπνίσματος.
Όλοι μαζί λοιπόν έχετε μια γραμμή παραγωγής και ασκείται μια οικονομική δραστηριότητα. Κάποιοι εργαζόμενοι επιθυμούν για να συνεχίσουν την δραστηριότητα τους στο πόστο τους να καπνίσουν, αλλά παράλληλα δεν μπορούν να αφήσουν το πόστο τους και να βγουν εκτός της επιχείρησης, διότι θα σταματήσει η γραμμή παραγωγής.-
Εσύ τι θα συμβούλευες ως διαχειριστής και επιβλέπων της γραμμής παραγωγής;
-
Θα έβαζες κάποιο κανόνα που να λέει πως εφόσον δεν γίνεται να το αποφύγουν οι εργαζόμενοι το κάπνισμα, τουλάχιστον να επιλέξουν τον λιγότερο βλαβερό καπνό για τους συναδέλφους τους;
-
Θα έδινες μπόνους στο μισθό σε όσους είναι καπνιστές αλλά κάνουν προσπάθειες να μην καπνίζουν μέσα στην επιχείρηση επηρεάζοντας την υγεία των συναδέλφων τους ;
Ή η διακοπή του να δημιουργούσε ασθένειες στον πρώην καπνιστή.
Αν έχεις ελκώδη κολίτιδα, γιατί να σου απαγορεύσω να καπνίσεις?Δεν θα το απαγόρευες διότι είναι μία έκτακτη περίπτωση.
Μην τα βλέπεις από μια γωνία. Εχει άλλες 359. Σ´ αυτό το επίπεδο μόνο.
-
-
Χαρά στο κουράγιο σας παιδιά! Από προχθές που έβαλα τον lap σε μπλοκάκι (sic) ηρέμησε το κεφάλι μου! Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους, ξαφνικά θα μειωθούν στο μηδέν τα ποστ για το "κακό" ντήζελ εφόσον κανένας άλλος δεν ασχολείται και θα προχωρήσουμε σε άλλες πιο ενδιαφέρουσες συζητήσεις.
-
Πρότεινε ελεύθερα θέμα συζήτησης που να σχετίζεται με το νήμα για να το συζητήσουμε όλοι μαζί. Δεν πιστεύω να σε επέλεξε το περιοδικό για κριτή του τι θα λέμε. Γενικότερα βλέπω τα δημοκρατικά σου αντανακλαστικά να είναι πολύ ενδιαφέροντα. Επιθυμείς να διαβάζεις μονάχα όσους συμφωνούν με αυτά που έχεις στο μυαλό σου. Εισαι πολυ ενδιαφέρον τύπος!
Να σου υπενθυμήσω πως δεν είσαι σε θέση να με banαρεις. Αυτό το δικαίωμα το έχει μονάχα η διαχείριση του forum. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να blockαρεις τον εαυτό σου από το να μπορεί να διαβάσει τις δημοσιεύσεις μου.
-
Αυθαιρετείς στα χαρακτηριστικά λειτουργίας και του καπνού και των μηχανών για να οδηγηθείς κάπου που επιθυμείς. Δεν τα βλέπεις σωστά. Εχεις πεισθεί όμως. Δεν μπορώ να προσπαθήσω να το αλλάξω αυτό.Δεν υπάρχουν τόσα ψεύδη στην δράση του καπνού. Υπάρχει υστερία στην αντιμετώπισή του. Και υποκρισία.
Στο ντήζελ υπάρχουν ¨τεχνηέντως¨ αιωρούμενα-υπονοούμενα ψεύδη. Και πολύ λιγότερη δράση εναντίον του. Πρέπει να βγάλουν πολλούς τρελούς για να αναλάβουν δράση.
Εκεί βρίσκονται οι υπερβολές που αναπτύσονται.
Τίποτα δεν αποδομήτε έτσι. -
The new data, from testing industry leader Emissions Analytics (EA), follows the publication this week by the Department for Transport of emissions results for 37 vehicles, all of which emitted more NOx on the road than the official limit. But the new data covers more than 250 vehicles in more stringently standardised road conditions. EA found that just one of 201 Euro 5 diesels, the EU standard from 2009, did not exceed the limit, while only seven of 62 Euro 6 diesels, the stricter standard since 2014, did so.
Diesel cars must meet an official EU limit for NOx but are only tested in a laboratory under fixed conditions. All vehicles sold pass this regulation but, when taken out on to real roads, almost all emit far more pollution. There is no suggestion that any of the cars tested broke the law on emissions limits or used any cheat devices.
Sir Malcolm Green, a professor of respiratory medicine who founded the British Lung Foundation, said the revelations showed “appalling behaviour” by many major car firms. “This is a massive failure of public trust by these companies,” he said.“It is well established that current levels of pollution are shortening people’s lives, on a population basis,” Green said. “This is a massive and deliberate deceit. It’s appalling behaviour by the car manufacturers involved.
“They were selling these cars on the basis that they were clean diesels. I find it shocking. The more we look into it, the more it looks like a widespread thing across many manufacturers. It’s outrageous and unacceptable.”
Υπόψιν, τα όρια των diesel είναι πιο χαλαρά από αυτά των βενζίνης!!!!!
Το ίδιο έχει συμβεί και με πολλά βενζινης, για να τα λεμε όλα. Αλλά όχι σε αυτό τον βαθμό. Μονάχα τα hybrids τα πήγαν εξαιρετικά σε παρόμοια τεστς.
-
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυθαιρετείς στα χαρακτηριστικά λειτουργίας και του καπνού και των μηχανών για να οδηγηθείς κάπου που επιθυμείς. Δεν τα βλέπεις σωστά. Εχεις πεισθεί όμως. Δεν μπορώ να προσπαθήσω να το αλλάξω αυτό.Δεν υπάρχουν τόσα ψεύδη στην δράση του καπνού. Υπάρχει υστερία στην αντιμετώπισή του. Και υποκρισία.
Στο ντήζελ υπάρχουν ¨τεχνηέντως¨ αιωρούμενα-υπονοούμενα ψεύδη. Και πολύ λιγότερη δράση εναντίον του. Πρέπει να βγάλουν πολλούς τρελούς για να αναλάβουν δράση.
Εκεί βρίσκονται οι υπερβολές που αναπτύσονται.
Τίποτα δεν αποδομήτε έτσι.Διάβασε λίγο τις πηγές. Αναλογισου αν τελικά ΕΣΥ αυθαιρετεις μεταξύ ημών, χωρίς κανένα σοβαρό αντεπιχείρημα! Υπάρχει και αυτή η πιθανότητα. Το αποκλείεις;
Μήπως τελικά οι αποφάσεις που παίρνονται έχουν και κάποια επιστημονική βάση και δεν είναι μονάχα από ανθρώπους που αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυθαιρετείς στα χαρακτηριστικά λειτουργίας και του καπνού και των μηχανών για να οδηγηθείς κάπου που επιθυμείς. Δεν τα βλέπεις σωστά. Εχεις πεισθεί όμως. Δεν μπορώ να προσπαθήσω να το αλλάξω αυτό.Δεν υπάρχουν τόσα ψεύδη στην δράση του καπνού. Υπάρχει υστερία στην αντιμετώπισή του. Και υποκρισία.
Στο ντήζελ υπάρχουν ¨τεχνηέντως¨ αιωρούμενα-υπονοούμενα ψεύδη. Και πολύ λιγότερη δράση εναντίον του. Πρέπει να βγάλουν πολλούς τρελούς για να αναλάβουν δράση.
Εκεί βρίσκονται οι υπερβολές που αναπτύσονται.
Τίποτα δεν αποδομήτε έτσι.Διάβασε λίγο τις πηγές. Αναλογισου αν τελικά ΕΣΥ αυθαιρετεις μεταξύ ημών, χωρίς κανένα σοβαρό αντεπιχείρημα! Υπάρχει και αυτή η πιθανότητα. Το αποκλείεις;
Σου έγραψα και νωρίτερα ότι δεν επιθυμώ να προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη. Ούτε σκοπεύω να ασχοληθώ αποκλειστικά με τη μελέτη του κάθε τύπου που δημοσιεύει την όποια δουλειά του. Δεν ξέρω που ήταν όλοι αυτοί οι τύποι πριν στραφούν τα πράγματα προς τη κατεύθυνση που θέλουν να υποστηρίξουν. Επέλεξες να το δεχτείς. Κρατάω τις πισινές μου. Δεν έχει νόημα παραπέρα. Δεν έχω τα μέσα. Εύκολο να ισχυριστείς, ότι η καύση μολύνει.
Το πόσο είναι άλλο πράγμα. Ναι η γη θερμαίνετε. Το ´χει ξανακάνει. -
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@manast said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυθαιρετείς στα χαρακτηριστικά λειτουργίας και του καπνού και των μηχανών για να οδηγηθείς κάπου που επιθυμείς. Δεν τα βλέπεις σωστά. Εχεις πεισθεί όμως. Δεν μπορώ να προσπαθήσω να το αλλάξω αυτό.Δεν υπάρχουν τόσα ψεύδη στην δράση του καπνού. Υπάρχει υστερία στην αντιμετώπισή του. Και υποκρισία.
Στο ντήζελ υπάρχουν ¨τεχνηέντως¨ αιωρούμενα-υπονοούμενα ψεύδη. Και πολύ λιγότερη δράση εναντίον του. Πρέπει να βγάλουν πολλούς τρελούς για να αναλάβουν δράση.
Εκεί βρίσκονται οι υπερβολές που αναπτύσονται.
Τίποτα δεν αποδομήτε έτσι.Διάβασε λίγο τις πηγές. Αναλογισου αν τελικά ΕΣΥ αυθαιρετεις μεταξύ ημών, χωρίς κανένα σοβαρό αντεπιχείρημα! Υπάρχει και αυτή η πιθανότητα. Το αποκλείεις;
Σου έγραψα και νωρίτερα ότι δεν επιθυμώ να προσπαθήσω να σου αλλάξω γνώμη.
Οκ, το καταλαβαίνω. Σκοπός όμως της συζήτησης που κάνω είναι να μάθουμε την αλήθεια. Διότι μόνο η αλήθεια θεωρω πως είναι ο καταλύτης στο να μπορούμε να μελετήσουμε το παρόν αλλά και να προβλέψουμε όσο μπορούμε το μέλλον.
Ούτε σκοπεύω να ασχοληθώ αποκλειστικά με τη μελέτη του κάθε τύπου που δημοσιεύει την όποια δουλειά του.
Δεν είναι μονάχα μια αλλά εκατοντάδες μελέτες από σοβαρούς μελετητές, πανεπιστήμια, ινστιτούτα, εθνικές επιτροπές κτλ. Η συγκεκριμένη πιο πάνω έγινε για λογαριασμό του υπουργείου μεταφορών στην χώρα οπου και έγινε η μελέτη με σκοπό να εξακριβώσει κατά πόσο κάποια οχήματα ρυπαίνουν πάνω από τα θεσπισμένα όρια.
Δεν ξέρω που ήταν όλοι αυτοί οι τύποι πριν στραφούν τα πράγματα προς τη κατεύθυνση που θέλουν να υποστηρίξουν.
Επέλεξες να το δεχτείς. Κρατάω τις πισινές μου. Δεν έχει νόημα παραπέρα. Δεν έχω τα μέσα.
Δεν είναι θέμα πίστης, αλλά αντικειμενικά επιστημονικά δεδομένα. Οκ δέχομαι να κρατάς μια πισινή, καλό είναι, αλλά το να ακυρώνουμε τόσες εκατοντάδες μελέτες με σκοπό να επιβεβαιώσουμε την επιθυμία μας δεν είναι και πολύ σοβαρή προσέγγιση.
Εύκολο να ισχυριστείς, ότι η καύση μολύνει. Το πόσο είναι άλλο πράγμα. Ναι η γη θερμαίνετε. Το ´χει ξανακάνει.
Για αυτό κάνω αυτές τις συζητήσεις διότι θεωρώ πως όταν αναφερόμαστε σε αυτά τα θέματα ο καθένας αντιλαμβάνεται διαφορετικά πράγματα
Τώρα δεν μιλάμε γενικότερα για τη θέρμανση της γης. Τώρα μιλάμε για την υγεία των κατοίκων στις πόλεις. Υπάρχει μια σύνδεση των δύο διαφορετικων αποτελεσμάτων της γενικότερης οικονομικής δραστηριότητας που παράγει ρύπους, αλλά τώρα εμείς μιλάμε για τις πόλεις και την ρύπανση σε αυτές. Άλλο πράγμα η θέρμανση του πλανήτη από το φαινόμενο του θερμοκηπίου και άλλο οι ρύποι των diesel και όχι μόνο αλλά και παλιών βενζινης στις πόλεις. -
Πιο πιθανό βλέπω να ξαναρχίσω το τσιγάρο...
Ας μην το τραβήξουμε άλλο.
Επίσημα είχαν βρεί χημικά στο Ιρακ οι ειδικοί... Λες να μην βρουν καπνό στην εξάτμιση? -
, όχι μη το ξεκινήσεις.
Και αντίστοιχα κάποτε πίστευαν ότι η γη ήταν επίπεδη. Άρα, σήμερα που ξέρουμε με επιστημονικές αποδείξεις πως δεν ειναι, είναι απλά μια υπόθεση όπως τότε που ήταν επίπεδη.
Έχεις ρίξει τα επιχειρήματα σου σε πολύ χαμηλό επίπεδο.
Σε συγχωρώ διότι είσαι σε αγώνα απεξάρτησης....
-
Lap κρατάς ένα φαινομενικά επίπεδο στον τρόπο που γράφεις. Δεν κανεις χαρακτηρισμούς. Νομίζεις ότι γίνεται συζήτηση καφενειακου τύπου. Έχεις μια εμμονή με τα ντίζελ και μόνο ενώ υπάρχουν άλλοι τόσοι παράγοντες πριν από αυτό που μας κάνουν κακό στη καθημερινότητα σε μια πόλη. Φαίνεται σαν να τη βρίσκεις, σαν να ηδονίζεσαι, να πικάρεις όσους υποστηρίζουν την επιλογή τους κλπ. Αυτό για κάποιον 3ο πέρα από τους κλασικούς 3-4 που υποστηρίζουν σθεναρά την επιλογή τους και εσενα μόνιμα να τους την λες εχει ξεφύγει από το όριο του χαβαλέ, της καζούρας, του καφενείου, της ανταλλαγής απόψεων και του να περνάει η ώρα και έχει γίνει εμμονικό, τοξικό, κουραστικό στα όρια του ψυχολογικού σαδισμού. Δεν φαίνεσαι κακός άνθρωπος προς Θεού αλλά νομίζω ότι από αλλου ξεκίνησες και πλέον έχεις γίνει σταυροφόρος με ότι αυτό συνεπάγεται. Και τελειώνω, γιατί δεν δέχεσαι ότι κάθε αμάξι έχει και την χρησιμότητα του; Μπορεί να μην είναι να καλύτερη λύση ένα ντίζελ euro 6 για το κέντρο των πόλεων. Που όντως δεν είναι! Μια ντιζελομηχανη θέλει χιλιόμετρα να πιάσει θερμοκρασία να καθαρίζουν τα φίλτρα ώστε να συμφέρει. Πάντα έτσι ήταν. Απλά από την άρση απαγόρευσης στην Ελλάδα το 2011 μιας και είμαστε μόνιμα στην υπερβολή και στα άκρα, πήγαμε στο ντιζελ για όλες τις χρήσεις από έλλειψη γνώσης και απωθημένο. Έπαιρναν αμάξι να πηγαίνουν στο περίπτερο και πίσω. Προφανώς ούτε οικονομία έκαναν ούτε τίποτα. Αλλά όπως έχω ξαναπεί Ελλάδα είναι και επαρχία. Εκεί που γράφουν πολλά χιλιόμετρα, με έντονες πολλές φορές υψομετρικές κτλ κτλ γιατί το ντιζελ να το κατηγορείς; Για τα plugin που είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ του άλλο δηλώνω και άλλο είμαι, που απολαμβάνουν συγκεκριμένα σημαντικά προνόμια, με αμάξια γομάρια πολλές φορές ,που μόλις τελειωσει η μπαταρία εκπέμπουν σαν απλά βαρβάτα βενζινοκίνητα, εκεί δεν σε βλέπω λαλίστατο; Γιαυτο λέω ότι φαίνεσαι σαν να έχεις εμμονή και οι εμμονές δηλητηριάζουν πρώτα αυτόν που τις έχει.
-
Γκουντενμοργκεν!
Δηλαδή το 2015-16 που καθιέρωσαν το euro6, δεν είχαν οι επιστήμονες την τεχνολογία ή την επιστημονική γνώση να μετρήσουν τα πραγματικά NOx ή δεν ήταν υποψιασμένοι για "δήθεν μετρήσεις" μετά το dieselgate ;Και πριν στεγνώσει το μελάνι των προδιαγραφών, ανακαλύπτουν κάθε φορά, ότι εξαπάτησαν τον εαυτό τους και πρέπει να τα πετάξουν όλα αυτά που κατασκεύασαν μέσα στην πενταετία, και να πουλήσουν άλλα καινούργια καλύτερα και αγνά οχήματα, που θα φτερουγίσουν σαν λευκά πουλιά σε γαλανό ουρανό πάνω από καταπράσινους κάμπους...
Εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο, αυτό για το οποίο όμως συζητάμε, και ο Λαπ κάνει πως δεν βλέπει, είναι η σκοπιμότητα που οδηγεί τις εξελίξεις με τους "επιστήμονες" και τις πολιτικές αποφάσεις που παίρνονται να φάσκουν και αντιφάσκουν, μέσα σε τόσο στενό χρονικό διάστημα, κάθε φορά.
Όταν είναι έτοιμοι οι μπίζνες μεν για τη μετάβαση στο υδρογόνο, θα ξιφουλκει ο Λαπ για το πως επί σειρά ετών ξεκοιλιάζουν τα σωθικά της γης οι κατασκευαστές μπαταριών, για να σκορπιζουν τον καρκίνο με τους τόνους αποβλήτων που απορρίπτουν τόσα χρόνια στις τριτοκοσμικες χώρες...
Να θυμόμαστε ότι και το ψήσιμο στα ξυλοκάρβουνα είναι καρκινογόνο, ενώ τα γρούνια και τα μοσχάρια εξαντλουν, όντως, τους υδάτινους πόρους και παράγουν ατελειωτες ποσότητες αερίων θερμοκηπίου, οπότε ένα πολυμερισμένο εργαστηριακό υποκατάστατο με τους απαραίτητους εστέρες για τη γεύση θερμαινόμενο σε επαγωγικά σκεύη θα σώσει το περιβάλλον.
-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Χαρά στο κουράγιο σας παιδιά! Από προχθές που έβαλα τον lap σε μπλοκάκι (sic) ηρέμησε το κεφάλι μου! Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους, ξαφνικά θα μειωθούν στο μηδέν τα ποστ για το "κακό" ντήζελ εφόσον κανένας άλλος δεν ασχολείται και θα προχωρήσουμε σε άλλες πιο ενδιαφέρουσες συζητήσεις.
26 και σήμερα! Οι καλύτερες μέρες μου στο φόρουμ! Νιώθω ξεκούραστος για πρώτη φορά, χαίρομαι να συνομιλώ, ακόμη και να έχω έντονους αλλά τελειωτικους και ενίοτε χιουμοριστικους διαλόγους!
Ένα νέο φόρουμ έχει ξεδιπλωθεί μπροστά μου, υπάρχει καλύτερο φόρουμ και το έχουμε!
Μου έχει μείνει ενέργεια για την οικογένεια και τα παιδιά μου καθώς και για καινούργια γνώση!
Είμαι ελεύθερος!
Καλά κουράγια piliou και manast!
-
@racefun1971 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μπαίνω με Jaguar xf 3.0 V6 diesel euro6 αλλά με ένα euro 3 1.0 κυβικά όχι.
Στην Αθήνα είναι το ανάποδο. Δεν μπαίνω με το Euro 6 diesel μου (που αν και δίλιτρο έχει αρκετά χαμηλότερους ρύπους από το 1400άρι Clio που πούλησα πρόσφατα), αλλά μπαίνει οποιοδήποτε παλιό έχει μετατραπεί σε υγραέριο (γιατί για αυτό δεν υπάρχουν προδιαγραφές ρύπων).
-
Το δικό μου euro6 πληρώνει τέλη κυκλοφορίας λόγω της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που κάνει αλλά μπαίνει δακτύλιο κι ας μην έρχομαι εγώ.
Το ίδιο της επόμενης χρονιάς δεν πληρώνει τέλη γιατί δεν ρυπαίνει το ίδιο (?) αλλά δεν του επιτρέπεται καθημερινά ο δακτύλιος, χωρίς σάλιο. -
Σε περίληψη ο ισχυρισμός του lap είναι οτι όλα τα ντίζελ (και τα euro 6) ρυπαίνουν και οι ελεγκτικοί μηχανισμοί και του αυτοκίνητου και των αρχών κάνουν τα στραβά μάτια .
Ο δικός μου είναι οτι όταν βάλουν στα ΚΤΕΟ μηχανήματα σοβαρού ελέγχου (με rollers) τον ήπιαμε!
Θα έχουμε πληρώσει να κάνουμε όλα τα σερβις μας δεν θα έχουμε πειράξει τίποτα και θα βρίσκουν πάτημα να μας κόψουν γιατί στα ντίζελ εκτός απο τo VW στο gate όποιας αυτοκινητοβιομηχανίας και να βάλετε το όνομα είναι εξίσου ένοχη, απλώς κάποιες είχαν καλλίτερο PR την βγάζουν πιο διακριτικά και φυσικά δεν κάνουν τις π@υστιες στις ΗΠΑ ...πχ Toyota
https://toyotadieselclassaction.com.au/
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά