-
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν είμαι ειδικός, αλλά πως θα βγάζει ένα φορτηγό 1000 χλμ την μέρα στην Ευρώπη, με μπαταρίες;
Στην Ευρώπη υπάρχουν κανόνες για το πόσες ώρες μπορεί να οδηγεί ένας οδηγός συνεχόμενα. Έχει αναλυθεί ότι θα φορτίζουν στο διάλειμμά τους.
Από εκεί και πέρα... ναι κάποιοι που έκαναν αυθημερών δουλειές με πολλά χλμ ενδιάμεσα, θα πρέπει να αναδιοργανώσουν το πλάνο τους. Δεν βγαίνει εύκολα.
Και στην Ελλάδα υπάρχει όριο. Αλλά πάνω από 800 χλμ είναι δεδομένο.
-
Ίσως για πολύ μεγάλες αποστάσεις ή διεθνείς μεταφορές να υπάρχει άλλη πρόβλεψη. Δεν διαφωνώ. Για μένα το κακό στα φορτηγά είναι ότι λίγη αναφορά γίνεται στο βάρος των μπαταριών, γιατί για αυτές τις χρήσεις, το διαθέσιμο όριο βάρους για το φορτίο είναι πολύ σημαντικό.
Σε μικρότερη χρήση, δε νομίζω να έχουν αντίρρηση. Ήδη βλέπω κούριερ βαν και άλλα επαγγελματικά ηλεκτρικά εντός της Αθήνας.
-
Θερμικά και ηλεκτρικά θα συνυπάρξουν επί δεκαετίες διότι απλούστατα στον πραγματικό κόσμο αφενός δεν υπάρχουν τεχνολογικά μαγικά ραβδιά που θα καταστήσουν μία και μόνο τεχνολογία παραγωγικά εφικτή και ταυτόχρονα ικανή να καλύψει όλο το φάσμα εφαρμογών και αφετέρου γιατί η γεωπολιτική αποσταθεροποίηση και η ανθρωπιστική κρίση που θα δημιουργηθεί σε 100δες εκατομμύρια κατοίκους χωρών εξαγωγών ορυκτών καυσίμων που εξαρτούν το μεγαλύτερο μέρος του οικονομικού τους κύκλου από αυτά δεν μπορεί να γίνει ανεκτή από την ανθρωπότητα.
Τα περί 2035 κτλ των ευρωπαίων γραφειοκρατών είναι παραπλήσιες παπάτζες με αυτές που βιώσαμε και οι ίδιοι στο πετσί μας περί βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους με την πρώτη δέσμη μέτρων γιωργάκη κτλ Θα υπάρξουν αναθεωρήσεις επί αναθεωρήσεων και τελικά η μπίλια θα κάτσει εκεί που θα επιβάλλουν τα όρια της τεχνολογίας και οι περιορισμοί του εισοδήματος των καταναλωτών.
-
Διαβάζω κάποια άρθρα που λένε πως και άλλες εταιρίες δοκιμάζουν φόρτιση στα 7-8 λεπτά σε 500kw νέους φορτιστές με αυτονομία τα 700 χλμ!
Το θέμα είναι πως αν σπάσει αυτό το όριο των 5-7-8 λπετων και όντως βγει διαθέσιμο στην αγορά, τότε τα ev θα έχουν και ένα ακόμα πλεονέκτημα.
Θα ταξιδεύεις στο εξοχικό σου όπου και αν είναι αυτό και ακόμα και αν έχει χιόνια ή κακό καιρό θα το φορτίζεις στην αυλή σου.
Δηλαδή θα μπορεις να φουλαρεις το αυτοκίνητο σου όντας απομονωμένος. Κάθε φορά που θα φεύγεις από το απομονωμένο εξοχικό σου θα έχεις τη μέγιστη αυτονομία. Αυτό σήμερα δεν υπήρχε και έπρεπε να πάρεις μπετονακια καυσίμου.
Αυτό θα είναι καλό και για μικρές εξορμήσεις off roading.
Ενώ σήμερα πρέπει να ψάχνεις βενζινάδικα για να γεμίζεις ντεπόζιτα και μπετονακια -
Καλά το μόνο βέβαιο οτι θα έχουμε θερμικά και τάμπλετ ταυτόχρονα για δεκαετίες, ακόμα και για συλλεκτικούς λόγους δε βλέπω πως οι πλούσιοι θα βγάλουν σε αχρηστία τις F50 ξέρω 'γω στο μέλλον. Και για τον απλό κόσμο όμως που πήρε αυτοκίνητο εντελώς χρηστικό αυτή την πενταετία ή θα πάρει μέχρι το επίσημο τέλος το 2035 (αν εφαρμοστεί τότε), βάλε ακόμα 10-15-20 χρονάκια για πλάκα.
Μακάρι να λέτε να έχουμε χρήμα να πάρουμε τώρα τέτοια αυτοκίνητα όπως το i20N όσο κυκλοφορούν ωστε να γίνουν συλλεκτικά στο μέλλον που όλα θα μοιάζουν.
-
Το μακάρι θα είναι να πάρουμε κανένα σπίτι πρώτα.
-
Προφανώς η ιδιόκτητη κατοικία είναι το παν αλλά δυστυχώς δεν έχουν όλη τέτοια δυνατότητα. Είμαστε τυχεροί ως χώρα που ακόμα έχουμε μεγάλο ποσοστό ιδιοκατοίκησης. Εφόσον λοιπόν κάποιος έχει καλύψει αυτή την ανάγκη, και δεν έχει άλλα pressing τρέχοντα έξοδα όπως...παιδιά, και ταυτόχρονα γουστάρει old school οδήγηση (πολλές παράμετροι αλλά έτσι είναι η ζωή), τότε κάνει μια επένδυση.
Συγκεκριμένα είχα πάρει προσφορά Νοέμβρη για το i20N με γαλάζιο χρώμα και μαύρη οροφή γύρω στα 29μιση. Τώρα βλέπω έχει τσιμπήσει ένα χιλιάρικο, και υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιος στο car.gr που το πουλάει....33 μεταχειρισμένο. Ε ποτέ.
-
Η ιδιοκατοικηση είναι στους μεγάλης ηλικίας. Οι νέοι ΔΕΝ έχουν σπίτι. Και ζουν με τους γονείς τους μέχρι τα 40+++.
Δεν αναπτύσουν σωστή προσωπικότητα και ζουν με χιλιάδες συμπλεγματα.
Είναι εμφανέστατα γύρω μας τέτοια φαινόμενα από πολλούς νέους που ζουν σαν μπέμπηδες σε τέτοια ηλικία.
-
Θα σας έλεγα τι θα πάρουμε οι πολλοί στην Ελλάδα, αλλά θα το κόψει το ΕΣΡ...
Είπαμε ζούμε στην εποχή που απ τα λαμογια των εσπα μέχρι τους παγκόσμιους οργανισμούς και τις πολυεθνικές εταιρείες, όοοολοι πουλάνε περισσότερη παπάντζα απ όση μπορούμε να καταναλωνουμε.
Το ουσιαστικά αρνητικό που βλέπω εγώ, είναι αντί για εφικτες μικρές αλλαγές και βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση για να μειώσουμε το πόσο επηρεάζει το κλίμα η ανθρωπότητα, ανακοινώνονται φαραωνικά έργα κι οράματα ΕΦ για μια μικρή μειοψηφία του παγκοσμιου πληθυσμού μόνο, και η κονόμα εντείνεται.
-
Και πάλι δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Αυτά τα μεγάλα έργα θα παράγουν ενέργεια από ΑΠΕ. Προς το συμφέρον όλων δεν ειναι αυτό;
Δηλαδή τα συμφέροντα που παράγουν ενέργεια από ορυκτά καύσιμα είναι λαϊκά;Μήπως λαϊκιζεις;
-
Θα έχουμε στο μέλλον στα εξοχικά φορτιστές 500 kW για να φορτίζουμε τις νέες μπαταρίες; Αν όχι, τι σχέση έχει αυτό;
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Καλά το μόνο βέβαιο οτι θα έχουμε θερμικά και τάμπλετ ταυτόχρονα για δεκαετίες, ακόμα και για συλλεκτικούς λόγους δε βλέπω πως οι πλούσιοι θα βγάλουν σε αχρηστία τις F50 ξέρω 'γω στο μέλλον. Και για τον απλό κόσμο όμως που πήρε αυτοκίνητο εντελώς χρηστικό αυτή την πενταετία ή θα πάρει μέχρι το επίσημο τέλος το 2035 (αν εφαρμοστεί τότε), βάλε ακόμα 10-15-20 χρονάκια για πλάκα.
Μακάρι να λέτε να έχουμε χρήμα να πάρουμε τώρα τέτοια αυτοκίνητα όπως το i20N όσο κυκλοφορούν ωστε να γίνουν συλλεκτικά στο μέλλον που όλα θα μοιάζουν.
Δεν θες να καταλάβεις ότι οι πλούσιοι θα έχουν δυνατότητα με διάφορους τρόπους να βάλουν βενζίνη στην F50 και στο Pagani (μπουτίκ βενζίνης), ο απλός κόσμος δεν θα έχει την δυνατότητα για συνεχή χρήση.
Όπως σήμερα υπάρχουν αγαθά πολυτελείας που μπορείς να πάρεις μια δυο φορές αλλά όχι συνέχεια, ε έτσι θα είναι η βενζίνη σε 20-30 χρόνια (θεωρητικά βάσει όσων ακούμε σήμερα).
-
Ξέρω γω, εσύ τι λες;
Μην πτοείσαι Λαπ απ όσα γράφουμε,
Μην αλλάξεις ποτέ!
Τα γράφουμε με περίσσεια συμπάθεια. -
@super-t said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Θα έχουμε στο μέλλον στα εξοχικά φορτιστές 500 kW για να φορτίζουμε τις νέες μπαταρίες; Αν όχι, τι σχέση έχει αυτό
Όχι φυσικά αλλά έναν απλό φορτιστή που μέσα σε 6 ώρες θα στο φουλαρει θα έχεις. Εσύ αν πας σε εξοχικό δεν υπάρχει περίπτωση να μείνεις σε αυτό ένα 6ωρο; Με το που πας πρέπει να κάνεις offroading ή βόλτες;
Μόνο και μόνο για να το ανοίξεις και να το καθαρίσεις και να μαγειρέψεις θέλεις ένα 6ωρο
Στο ενδιάμεσο μέχρι να πας στο εξοχικό, σπίτι στο χωριό, ένα φορτίζουν σε ένα 5-8 λεπτό δεν θα έχεις θέμα ούτε με το ταξίδι.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Η ιδιοκατοικηση είναι στους μεγάλης ηλικίας. Οι νέοι ΔΕΝ έχουν σπίτι. Και ζουν με τους γονείς τους μέχρι τα 40+++.
Δεν αναπτύσουν σωστή προσωπικότητα και ζουν με χιλιάδες συμπλεγματα.
Είναι εμφανέστατα γύρω μας τέτοια φαινόμενα από πολλούς νέους που ζουν σαν μπέμπηδες σε τέτοια ηλικία.
Πάντως η ιδιοκατοίκηση (η κατοχή σπιτιού δηλαδή) είναι σύμπλεγμα των Ελλήνων. Στο εξωτερικό (Ευρώπη τουλάχιστον) δεν υπάρχει αυτή η πρεμούρα. Αυτή η ψυχαναγκαστική ανάγκη για αγορά σπιτιού οδηγεί σε συμπλέγματα. Και μετά έρχεται ο ΕΝΦΙΑ...
-
Όταν ζήσεις στο ενοίκιο και δουλεύεις για τα λεφτά αλλου και δεν σου παρέχουν δωρεάν στέγη, τα ξαναλέμε.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όταν ζήσεις στο ενοίκιο και δουλεύεις για τα λεφτά αλλου και δεν σου παρέχουν δωρεάν στέγη, τα ξαναλέμε.
Δωρεάν στέγη δεν υπάρχει. Ή θα την πληρώνεις σε ενοίκιο, ή σε στεγαστικό, ή σε ΕΝΦΙΑ. Κατά τα άλλα δεν σε κατάλαβα. Νομίζεις ότι είμαι ο Κάρολος της Αγγλίας και έχω παλάτια; Όλοι μας εδώ μέσα κουτσά στραβά τα βγάζουμε, αλλιώς θα είχαμε Ferrari, όχι τα αυτοκινητάκια που έχουμε...
-
Μισό λεπτό γιατί θα μας τρελάνετε όλοι ομαδικώς.
Ξέρεις τι είναι να δουλεύεις 10 ώρες την ημέρα επί ένα μήνα και όλα τα έσοδα σου να τα δίνεις για ένα ενοίκιο, ρεύμα και κοινόχρηστα σε ένα σπίτι κάτω των 100τμ και στο τέλος να μην έχεις κανένα περιουσιακό στοιχείο για τα γεράματα σου και να ζειτε δύο άτομα με ένα μόνο εισόδημα;
Και μου συγκρίνεις τον ΕΝΦΙΑ των 20-50 ευρώ/μήνα αναλόγως του σπιτιού με αυτό;
Το καταλαβαίνετε ότι προκαλείτε με αυτά που λέτε;Είναι το ίδιο να πληρώνεις ενφια, αν τον πληρώνεις όλο εσύ, και να σου παρέχουν δωρεάν στέγη και μάλιστα πολυτελείας, με το να παλεύεις να επιβιώσεις με το ενοίκιο;
Ρε παιδιά είμαι εγώ ο τρελός ή έχω μπλέξει με τρελούς στο φόρουμ;
Είμαστε ένα τρελοκομείο μου φαίνεται. Όλοι μας πάσχουμε.
-
Πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω αν απευθύνεσαι σε εμένα επί προσωπικού ή είναι γενική η αναφορά σου περί ενοικίου και ιδιοκατοίκησης.
-
Γενικά αναφέρομαι ρε συ.
Είναι δυνατόν να μου αναφέρεις τον ΕΝΦΙΑ και ότι αν σε κάποιον του παρέχεται δωρεαν σπίτι και μάλιστα σε μερικούς πολυτελείας, είναι στην ίδια θέση με όσους παλεύουν να γίνουν ανεξάρτητοι από μικρή ηλικία και το χειρότερο ότι η προσπάθεια τους να αποκτήσουν στέγη τους προκαλεί σύμπλεγμα;
Μόνο όποιος είναι προνομιούχος θα έλεγε σε κάποιον ότι είναι συμπλεγματικος που θέλει μια στέγη για την οικογένεια του.
Το αντίθετο συμβαίνει, τα παιδιά αυτά που δεν ανοίγουν τα φτερά τους, δεν ξέρουν από τη ζωή, τι σημαίνει να δημιουργείς και αναπτύσουν συμπλεγματα ανωτερότητας διότι υποσυνείδητα νιώθουν μικροί και αδύναμοι, ακριβώς λόγω του ότι δεν ανεξαρτοποηθηκαν ποτέ τους.
Πολλά παιδιά δεν φταίνε ακριβώς λόγω του κοστους ζωής. Υπάρχουν και οι μπέμπηδες που δεν θέλουν, εγώ στους μπέμπηδες αναφέρομαι. Όχι στα παιδιά που δυσκολεύονται.
-
Φυσικά και δεν υπάρχει ιδιοκατοίκηση για τους νέους αλλά μόνο για τους (πλέον) γέρους και πως να είναι διαφορετικά; Σπίτι δεν χτίζεις και δεν αγοράζεις. Όταν ακούς ενοίκια 500-600 ευρώ με μισθό 700-800; Να δουλεύεις για να πληρώνεις ενοίκιο; Να πας να μείνεις μόνος; Να κάνεις οικογένεια; E ας καθίσουν λοιπόν σε ένα έθνος γερόντων οπου θα πέσει ο πληθυσμός μελλοντικά στα 7-8Μ γιατί είναι επιλογή πολιτική όλα αυτά. Και απόλυτα λογικό οι 35ρηδες να μένουν με γονείς, έχω και γνωστό γιατρό που στα 35 κατάφερε να φύγει από το σπίτι. Θες το λιγότερο 1200 για να μείνεις σχετικά αξιοπρεπώς μόνος και να συντηρείς και ένα χρέπι αμάξι το οποίο θα στο δώσει φυσικά ο μπαμπάς/μαμά, εκεί καταντήσαμε. Για να χτίσεις ΠΟΤΕ όμως, δεν έχουμε δεκαετία 80 'η 90.
@super-t φυσικά θα έχουν e-fuels ή οτιδήποτε παρόμοιο αλλά δεν είναι ανάγκη να υπάρχει γενική χρήση, για τα σπορ αμάξια θέλουμε και τα hot hatch. Ας είναι πιο ακριβή από τη σημερινή (η τιμή της οποίας όμως ανεβαίνει τόσο λόγω φόρων). Το θεμα δεν είναι να μην πάμε στην ηλεκτροκίνηση, είναι να μην πάμε ΜΟΝΟ εκεί γιατί και από ένα enthusiast point of view, θα χάσουμε πολλά.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση