-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Με αυτά που διαβάζω, σχεδόν έχω μετανιώσει για το ban στον Lap-η μας. Συνήθως επρηζε εμένα, θα ήθελα να δω πως πρήζει τόσο αποτελεσματικά και άλλους ανθρώπους!
Φαντάσου τώρα να είσαι συνάδελφος με τον Λαπ και να έχεις επαγγελματική διαφωνία μαζί του, ή πελάτης που πήγε να παραπονεθεί για κάτι που δεν του άρεσε, για σπίτια δεν μιλάμε (υπάρχουν κι άγιοι άνθρωποι με υπομονή)...
Εκτός κι αν εκεί είναι σκέτο "μάλιστα" και βγάζει το άχτι του εδώ...Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί πολλά!
Χαχα! Σου λέω έχανα την μέρα μου να απαντάω αλλεπάλληλα post που δεν κατέληγαν πουθενά!
Έχω γνωρίσει τέτοια άτομα και είναι περίεργη φάση.. όχι απαραίτητα κακή, αλλά ούτε και καλή! Γενικά σε απομυζούν πλήρως όπως και να έχει.. πραγματικά πολύ κουραστικό όλο αυτό..
Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται!!!
Πρώτα από όλα οι δηλώσεις σας είναι εκτός πραγματικότητας. Περνάτε σε επίπεδο ύβρης για τα κοντινά μου άτομα, που πιστέψτε με θα αηδιαζαν με την συμπεριφορά σας. Είπαμε να κοντραρετε εμένα, αλλά η αγενής κουτοπονηρια σας αναφέρεται σε κοντινά μου άτομα με σκοπό να πάρετε μια ψυχική ρεβάνς όταν δεν μπορείτε να μιλήσετε με επιχειρήματα.
Ο δε ντουμπλινς όλη μέρα ασχολείται με εμένα, ενώ υποτίθεται έχει κάνει block και κατά δήλωση του έχει ηρεμήσει από εμένα. Είναι εμφανέστατη η σύγχυση που τον διακατέχει και η αγωνία του να πάρει ρεβάνς σε έναν άτυπο αγώνα που έχει στο μυαλό του.
Το ίδιο κάνει και σε άλλους και όταν του απαντάνε στο ύφος που έμαθε να επικοινωνεί, πατάει σαν μοτεράκι τα κουμπάκια του report το ένα μετά το άλλο.
Αλλά αυτοί είστε. Σε κάθε συζήτηση ξεπερνάτε τα όρια και αναφέρεστε σε πράγματα που δεν ξέρετε..
Υ.γ είναι πολύ ενδιαφέρον πως με αυτά που γράφετε κατηγορείτε εμένα για τοξικότητα.
-
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Καταλαβαίνω τι θες να πεις, και δεν διαφωνώ στην ουσία. Για μένα καλώς υπάρχουν αυτοί οι κανονισμοί. Δεν θα ήθελα να ζούσαμε με αυτοκίνητα εποχής 1970 και βενζίνη με μόλυβδο. Όμως, όπως λέει και η Τογιότα (και ο Τογιόντα), είναι πρόωρη η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, χωρίς να δούμε καν τις εναλλακτικές.
Έχουμε δύο τινά.
Το ένα είναι ότι όλοι συμφωνούμε πως κάποια πράγματα που αποφασίστηκαν χωρίς να μας ρωτήσουν για την προστασία του περιβάλλοντος και κατ' επέκταση και ημών, τελικά είναι καλυτερα από την προγενέστερη κατάσταση.
Εγώ αυτο εθιξα και χρησιμοποίησα ως επιχείρημα στις δηλώσεις συμφορουμιτων πως αυτοί όταν έρθει η ώρα να μας επιβάλουν περιβαλλοντικούς περιορισμούς θα αρνηθούν τη νέα πραγματικότητα. Εφόσον έχουν τέτοια πρόθεση λοιπόν, ας ξεκινήσουν από σήμερα με τους καταλύτες και ιδιαίτερα αυτούς των diesel. Εκεί πήγαινε το επιχείρημα με τους καταλύτες και τα φίλτρα. Μετά όμως συμφώνησαν ότι καλά τους κάνουν αυτούς που καταργούν τα φίλτρα και τους κόβουν τον κωλο. Οπότε από εκεί ξεκινά και ο παραλογισμός και τα ναι μεν αλλά.
Το άλλο είναι οι εναλλακτικές του ηλεκτρισμού. Μακάρι να υπάρχουν, όσο όμως κάποιος ασχολείται και διαβάζει για τα θέματα αυτά διαπιστώνει πως τα πολύ αυστηρά μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος δεν αφήνουν άλλους δρόμους παρά τον ηλεκτρισμό.
Οπότε ξαναλέω απλά και σταρατα. Εφόσον έχει παρθεί η απόφαση, οι κατασκευαστές επενδύουν δις. (Τις προάλλες ανακοίνωσε η ford επενδύσεις ύψους 50 δις για τα ηλεκτρικά) δεν έχει νόημα να καθόμαστε και να κάνουμε επαναστάσεις του πληκτρολογίου. Περνάμε σε μια νέα εποχή, θέλοντας και μη, και το μόνο ίσως που θα μας ηρεμήσει είναι η ανάπτυξη των μπαταριών.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Καταλαβαίνω τι θες να πεις, και δεν διαφωνώ στην ουσία. Για μένα καλώς υπάρχουν αυτοί οι κανονισμοί. Δεν θα ήθελα να ζούσαμε με αυτοκίνητα εποχής 1970 και βενζίνη με μόλυβδο. Όμως, όπως λέει και η Τογιότα (και ο Τογιόντα), είναι πρόωρη η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, χωρίς να δούμε καν τις εναλλακτικές.
Έχουμε δύο τινά.
Το ένα είναι ότι όλοι συμφωνούμε πως κάποια πράγματα που αποφασίστηκαν χωρίς να μας ρωτήσουν για την προστασία του περιβάλλοντος και κατ' επέκταση και ημών, τελικά είναι καλυτερα από την προγενέστερη κατάσταση.
Εγώ αυτο εθιξα και χρησιμοποίησα ως επιχείρημα στις δηλώσεις συμφορουμιτων πως αυτοί όταν έρθει η ώρα να μας επιβάλουν περιβαλλοντικούς περιορισμούς θα αρνηθούν τη νέα πραγματικότητα. Εφόσον έχουν τέτοια πρόθεση λοιπόν, ας ξεκινήσουν από σήμερα με τους καταλύτες και ιδιαίτερα στα diesel. Εκεί πήγαινε το επιχείρημα με τους καταλύτες και τα φίλτρα.
Το άλλο είναι οι εναλλακτικές του ηλεκτρισμού. Μακάρι να υπάρχουν, όσο όμως κάποιος ασχολείται και διαβάζει για τα θέματα αυτά διαπιστώνει πως τα πολύ αυστηρά μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος δεν αφήνουν άλλους δρόμους παρά τον ηλεκτρισμό.
Οπότε ξαναλέω απλά και σταρατα. Εφόσον έχει παρθεί η απόφαση, οι κατασκευαστές επενδύουν δις. (Τις προάλλες ανακοίνωσε η ford επενδύσεις ύψους 50 δις για τα ηλεκτρικά) δεν έχει νόημα να καθόμαστε και να κάνουμε επαναστάσεις του πληκτρολογίου. Περνάμε σε μια νέα εποχή, θέλοντας και μη, και το μόνο ίσως που θα μας ηρεμήσει είναι η ανάπτυξη των μπαταριών.
Δεν είμαι ειδικός, αλλά πως θα βγάζει ένα φορτηγό 1000 χλμ την μέρα στην Ευρώπη, με μπαταρίες; Επίσης ένας εμπορικός αντιπρόσωπος με ΙΧ; Τα ηλεκτρικά είναι πολύ καλά για μέσα στην πόλη και περιαστικά. Θυμάσαι την 1η ταινία Jurassic Park όμως; Στα δύσκολα, πήρανε τα βενζινοκίνητα Jeeps... Προσωπικά θα έχω πάντα και ένα θερμικό, για ώρα ανάγκης.
-
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν είμαι ειδικός, αλλά πως θα βγάζει ένα φορτηγό 1000 χλμ την μέρα στην Ευρώπη, με μπαταρίες;
Στην Ευρώπη υπάρχουν κανόνες για το πόσες ώρες μπορεί να οδηγεί ένας οδηγός συνεχόμενα. Έχει αναλυθεί ότι θα φορτίζουν στο διάλειμμά τους.
Από εκεί και πέρα... ναι κάποιοι που έκαναν αυθημερών δουλειές με πολλά χλμ ενδιάμεσα, θα πρέπει να αναδιοργανώσουν το πλάνο τους. Δεν βγαίνει εύκολα.
-
Δεν το ξέρω.
Για αυτό διαβάζω για τις μπαταρίες και προτείνω να το κάνουν και άλλοι, από το να κάνουν εξάσκηση στην αγριότητα τους στο πληκτρολόγιο.Ίσως για τα φορτηγά, αεροπλάνα, πλοία παραμείνουν τα e fuels. Διότι όπως λένε οι ποσότητες που μπορούν να παραχθούν δεν φτάνει για όλα τα οχήματα.
Όσον αφορά τις μπαταρίες ανακοίνωσαν πρόσφατα στην έκθεση της Γενεύης μπαταρία με 1,5 εκ χιλιόμετρα κύκλο ζωής που φορτίζει από το 0-80% σε 4-5 λεπτά χωρίς να ανεβάζει και θερμοκρασία!!!
Οπότε δεν χρειάζεται σύστημα ψύξης της μπαταρίας, το οποίο παραμένει αερόψυκτο, οπότε μειώνεται και το κόστος κατασκευής του οχήματος.Φυσικά, αυτό απαιτεί φοβερά δυνατούς φορτιστές.
-
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν είμαι ειδικός, αλλά πως θα βγάζει ένα φορτηγό 1000 χλμ την μέρα στην Ευρώπη, με μπαταρίες;
Στην Ευρώπη υπάρχουν κανόνες για το πόσες ώρες μπορεί να οδηγεί ένας οδηγός συνεχόμενα. Έχει αναλυθεί ότι θα φορτίζουν στο διάλειμμά τους.
Από εκεί και πέρα... ναι κάποιοι που έκαναν αυθημερών δουλειές με πολλά χλμ ενδιάμεσα, θα πρέπει να αναδιοργανώσουν το πλάνο τους. Δεν βγαίνει εύκολα.
Και στην Ελλάδα υπάρχει όριο. Αλλά πάνω από 800 χλμ είναι δεδομένο.
-
Ίσως για πολύ μεγάλες αποστάσεις ή διεθνείς μεταφορές να υπάρχει άλλη πρόβλεψη. Δεν διαφωνώ. Για μένα το κακό στα φορτηγά είναι ότι λίγη αναφορά γίνεται στο βάρος των μπαταριών, γιατί για αυτές τις χρήσεις, το διαθέσιμο όριο βάρους για το φορτίο είναι πολύ σημαντικό.
Σε μικρότερη χρήση, δε νομίζω να έχουν αντίρρηση. Ήδη βλέπω κούριερ βαν και άλλα επαγγελματικά ηλεκτρικά εντός της Αθήνας.
-
Θερμικά και ηλεκτρικά θα συνυπάρξουν επί δεκαετίες διότι απλούστατα στον πραγματικό κόσμο αφενός δεν υπάρχουν τεχνολογικά μαγικά ραβδιά που θα καταστήσουν μία και μόνο τεχνολογία παραγωγικά εφικτή και ταυτόχρονα ικανή να καλύψει όλο το φάσμα εφαρμογών και αφετέρου γιατί η γεωπολιτική αποσταθεροποίηση και η ανθρωπιστική κρίση που θα δημιουργηθεί σε 100δες εκατομμύρια κατοίκους χωρών εξαγωγών ορυκτών καυσίμων που εξαρτούν το μεγαλύτερο μέρος του οικονομικού τους κύκλου από αυτά δεν μπορεί να γίνει ανεκτή από την ανθρωπότητα.
Τα περί 2035 κτλ των ευρωπαίων γραφειοκρατών είναι παραπλήσιες παπάτζες με αυτές που βιώσαμε και οι ίδιοι στο πετσί μας περί βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους με την πρώτη δέσμη μέτρων γιωργάκη κτλ Θα υπάρξουν αναθεωρήσεις επί αναθεωρήσεων και τελικά η μπίλια θα κάτσει εκεί που θα επιβάλλουν τα όρια της τεχνολογίας και οι περιορισμοί του εισοδήματος των καταναλωτών.
-
Διαβάζω κάποια άρθρα που λένε πως και άλλες εταιρίες δοκιμάζουν φόρτιση στα 7-8 λεπτά σε 500kw νέους φορτιστές με αυτονομία τα 700 χλμ!
Το θέμα είναι πως αν σπάσει αυτό το όριο των 5-7-8 λπετων και όντως βγει διαθέσιμο στην αγορά, τότε τα ev θα έχουν και ένα ακόμα πλεονέκτημα.
Θα ταξιδεύεις στο εξοχικό σου όπου και αν είναι αυτό και ακόμα και αν έχει χιόνια ή κακό καιρό θα το φορτίζεις στην αυλή σου.
Δηλαδή θα μπορεις να φουλαρεις το αυτοκίνητο σου όντας απομονωμένος. Κάθε φορά που θα φεύγεις από το απομονωμένο εξοχικό σου θα έχεις τη μέγιστη αυτονομία. Αυτό σήμερα δεν υπήρχε και έπρεπε να πάρεις μπετονακια καυσίμου.
Αυτό θα είναι καλό και για μικρές εξορμήσεις off roading.
Ενώ σήμερα πρέπει να ψάχνεις βενζινάδικα για να γεμίζεις ντεπόζιτα και μπετονακια -
Καλά το μόνο βέβαιο οτι θα έχουμε θερμικά και τάμπλετ ταυτόχρονα για δεκαετίες, ακόμα και για συλλεκτικούς λόγους δε βλέπω πως οι πλούσιοι θα βγάλουν σε αχρηστία τις F50 ξέρω 'γω στο μέλλον. Και για τον απλό κόσμο όμως που πήρε αυτοκίνητο εντελώς χρηστικό αυτή την πενταετία ή θα πάρει μέχρι το επίσημο τέλος το 2035 (αν εφαρμοστεί τότε), βάλε ακόμα 10-15-20 χρονάκια για πλάκα.
Μακάρι να λέτε να έχουμε χρήμα να πάρουμε τώρα τέτοια αυτοκίνητα όπως το i20N όσο κυκλοφορούν ωστε να γίνουν συλλεκτικά στο μέλλον που όλα θα μοιάζουν.
-
Το μακάρι θα είναι να πάρουμε κανένα σπίτι πρώτα.
-
Προφανώς η ιδιόκτητη κατοικία είναι το παν αλλά δυστυχώς δεν έχουν όλη τέτοια δυνατότητα. Είμαστε τυχεροί ως χώρα που ακόμα έχουμε μεγάλο ποσοστό ιδιοκατοίκησης. Εφόσον λοιπόν κάποιος έχει καλύψει αυτή την ανάγκη, και δεν έχει άλλα pressing τρέχοντα έξοδα όπως...παιδιά, και ταυτόχρονα γουστάρει old school οδήγηση (πολλές παράμετροι αλλά έτσι είναι η ζωή), τότε κάνει μια επένδυση.
Συγκεκριμένα είχα πάρει προσφορά Νοέμβρη για το i20N με γαλάζιο χρώμα και μαύρη οροφή γύρω στα 29μιση. Τώρα βλέπω έχει τσιμπήσει ένα χιλιάρικο, και υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιος στο car.gr που το πουλάει....33 μεταχειρισμένο. Ε ποτέ.
-
Η ιδιοκατοικηση είναι στους μεγάλης ηλικίας. Οι νέοι ΔΕΝ έχουν σπίτι. Και ζουν με τους γονείς τους μέχρι τα 40+++.
Δεν αναπτύσουν σωστή προσωπικότητα και ζουν με χιλιάδες συμπλεγματα.
Είναι εμφανέστατα γύρω μας τέτοια φαινόμενα από πολλούς νέους που ζουν σαν μπέμπηδες σε τέτοια ηλικία.
-
Θα σας έλεγα τι θα πάρουμε οι πολλοί στην Ελλάδα, αλλά θα το κόψει το ΕΣΡ...
Είπαμε ζούμε στην εποχή που απ τα λαμογια των εσπα μέχρι τους παγκόσμιους οργανισμούς και τις πολυεθνικές εταιρείες, όοοολοι πουλάνε περισσότερη παπάντζα απ όση μπορούμε να καταναλωνουμε.
Το ουσιαστικά αρνητικό που βλέπω εγώ, είναι αντί για εφικτες μικρές αλλαγές και βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση για να μειώσουμε το πόσο επηρεάζει το κλίμα η ανθρωπότητα, ανακοινώνονται φαραωνικά έργα κι οράματα ΕΦ για μια μικρή μειοψηφία του παγκοσμιου πληθυσμού μόνο, και η κονόμα εντείνεται.
-
Και πάλι δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Αυτά τα μεγάλα έργα θα παράγουν ενέργεια από ΑΠΕ. Προς το συμφέρον όλων δεν ειναι αυτό;
Δηλαδή τα συμφέροντα που παράγουν ενέργεια από ορυκτά καύσιμα είναι λαϊκά;Μήπως λαϊκιζεις;
-
Θα έχουμε στο μέλλον στα εξοχικά φορτιστές 500 kW για να φορτίζουμε τις νέες μπαταρίες; Αν όχι, τι σχέση έχει αυτό;
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Καλά το μόνο βέβαιο οτι θα έχουμε θερμικά και τάμπλετ ταυτόχρονα για δεκαετίες, ακόμα και για συλλεκτικούς λόγους δε βλέπω πως οι πλούσιοι θα βγάλουν σε αχρηστία τις F50 ξέρω 'γω στο μέλλον. Και για τον απλό κόσμο όμως που πήρε αυτοκίνητο εντελώς χρηστικό αυτή την πενταετία ή θα πάρει μέχρι το επίσημο τέλος το 2035 (αν εφαρμοστεί τότε), βάλε ακόμα 10-15-20 χρονάκια για πλάκα.
Μακάρι να λέτε να έχουμε χρήμα να πάρουμε τώρα τέτοια αυτοκίνητα όπως το i20N όσο κυκλοφορούν ωστε να γίνουν συλλεκτικά στο μέλλον που όλα θα μοιάζουν.
Δεν θες να καταλάβεις ότι οι πλούσιοι θα έχουν δυνατότητα με διάφορους τρόπους να βάλουν βενζίνη στην F50 και στο Pagani (μπουτίκ βενζίνης), ο απλός κόσμος δεν θα έχει την δυνατότητα για συνεχή χρήση.
Όπως σήμερα υπάρχουν αγαθά πολυτελείας που μπορείς να πάρεις μια δυο φορές αλλά όχι συνέχεια, ε έτσι θα είναι η βενζίνη σε 20-30 χρόνια (θεωρητικά βάσει όσων ακούμε σήμερα).
-
Ξέρω γω, εσύ τι λες;
Μην πτοείσαι Λαπ απ όσα γράφουμε,
Μην αλλάξεις ποτέ!
Τα γράφουμε με περίσσεια συμπάθεια. -
@super-t said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Θα έχουμε στο μέλλον στα εξοχικά φορτιστές 500 kW για να φορτίζουμε τις νέες μπαταρίες; Αν όχι, τι σχέση έχει αυτό
Όχι φυσικά αλλά έναν απλό φορτιστή που μέσα σε 6 ώρες θα στο φουλαρει θα έχεις. Εσύ αν πας σε εξοχικό δεν υπάρχει περίπτωση να μείνεις σε αυτό ένα 6ωρο; Με το που πας πρέπει να κάνεις offroading ή βόλτες;
Μόνο και μόνο για να το ανοίξεις και να το καθαρίσεις και να μαγειρέψεις θέλεις ένα 6ωρο
Στο ενδιάμεσο μέχρι να πας στο εξοχικό, σπίτι στο χωριό, ένα φορτίζουν σε ένα 5-8 λεπτό δεν θα έχεις θέμα ούτε με το ταξίδι.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Η ιδιοκατοικηση είναι στους μεγάλης ηλικίας. Οι νέοι ΔΕΝ έχουν σπίτι. Και ζουν με τους γονείς τους μέχρι τα 40+++.
Δεν αναπτύσουν σωστή προσωπικότητα και ζουν με χιλιάδες συμπλεγματα.
Είναι εμφανέστατα γύρω μας τέτοια φαινόμενα από πολλούς νέους που ζουν σαν μπέμπηδες σε τέτοια ηλικία.
Πάντως η ιδιοκατοίκηση (η κατοχή σπιτιού δηλαδή) είναι σύμπλεγμα των Ελλήνων. Στο εξωτερικό (Ευρώπη τουλάχιστον) δεν υπάρχει αυτή η πρεμούρα. Αυτή η ψυχαναγκαστική ανάγκη για αγορά σπιτιού οδηγεί σε συμπλέγματα. Και μετά έρχεται ο ΕΝΦΙΑ...
-
Όταν ζήσεις στο ενοίκιο και δουλεύεις για τα λεφτά αλλου και δεν σου παρέχουν δωρεάν στέγη, τα ξαναλέμε.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση