-
@alexandros-k said in Peugeot 408 (2022):
Ολοι εχουμε ονομα και επιθετο και διευθυνση κατοικιας . Μπορεις να τα ζητησεις αν τα θες
Και κανουμε οτι γουσταρουμε και δεν θα σου ζητησουμε την αδειαΓεια σου ρε μάγκα! Αθάνατη ελληνική λεβεντιά...
-
@harisma23 said in Peugeot 408 (2022):
@alexandros-k said in Peugeot 408 (2022):
Ολοι εχουμε ονομα και επιθετο και διευθυνση κατοικιας . Μπορεις να τα ζητησεις αν τα θες
Και κανουμε οτι γουσταρουμε και δεν θα σου ζητησουμε την αδειαΓεια σου ρε μάγκα! Αθάνατη ελληνική λεβεντιά...
Γεια σου και σενα ωρε λεβεντη
-
Τι να το κάνω το τηλέφωνο και το FB οποιουδήποτε; Ραντεβού θα βγούμε;!
Άλλωστε γράφω τόσα πολλά και ξεκάθαρα που δεν υπάρχει λόγος να ειπωθεί κάτι άλλο.
Το πείραγμα και το δέχομαι και το επιζητώ, και την λέω και εγώ από εκεί και από εδώ.
To i-cockpit το γουστάρω τρελά. Δεν μπορώ να πω ψέματα. Σόρρυ..
Νομίζω κουράσαμε υπερβολικά το ακροατήριο, τους εαυτούς μας, και τον Θεό τον ίδιο.. καλό βράδυ.
Όταν έρθει το 408 που έχω παραγγείλει, θα σας γράψω τις πρώτες κριτικές.. πλάκα κάνω!
-
Το είδα σήμερα σε μαύρο.
Μια μίξη 3008 με 308 μου φάνηκε.
Ασχημουτσικο -
@mastoras78 said in Peugeot 408 (2022):
Πολύ σημασία δίνεις στα γραφόμενα ένος φόρουμ που ο καθένας μπορεί να λέει και να δηλώνει ότι θέλει. Άλλοι κάνουν χαβαλέ, άλλοι σταυροφορίες, άλλοι βγάζουν εδώ τα σώψυχα τους γιατί είναι ασφαλέστερο από το να το κάνουν στον "πραγματικό" κόσμο, άλλοι το βλέπουν οπαδικά κτλ κτλ κτλ
Γιατί να πεί κανείς κάτι συμπαθητικό για την μάρκα και τον όμιλο? Χεστήκαμε για τις πωλήσεις, άμα μείνει ευχαριστημένος κάποιος από το αμάξι του ας μπεί να γράψει, σιγά.
Το πιο αγαπημένο αυτοκίνητο που είχα στην κατοχή μου peugeot ήταν. Τέλειο δεν ήταν, ήταν όμως αμάξι με ουσία. Αντιθέτως τα σημερινά είναι λές και τα κατασκευάζει μαρκετινίστας με την μίνιμουμ συνδρομή μηχανικών. Φανφάρες, αρώματα, σχεδίαση και κάτω από την προβιά εκπτώσεις παντού. Οκ δεκτό έχει το κοινό του, ξέρεις όμως που μας την έδωσε για τα καλά? Το ότι έγινε ίδια και χειρότερη από την φάου βε. Δηλαδή μάντρωσε ένα σκασμό εταιρίες και πήξαμε στο καρτέλ με τα ίδια αμάξια με άλλο σήμα και κοινά μηχανικά μέρη.
Τους έχω βαρεθεί όλους γενικά αλλά ρε πούστη όχι άλλο μπεντζίνα/μαζούτ με 100-130 άλογα σε Β,C, B και C ψηλό, ημιάκαμπτος. Μιλάμε αυτό το πανδημικό σετάπ πρέπει να παίζει σε 100αδες αμάξια της Στελλάντις και εντάξει να το βρείς με κανα 20άρικο σε κανά opel να πώ εντάξει, αλλά εδώ τα πουλάνε 40άρες και πάνω σε κάτι crossover/σούβια/σκατά. Και σου δίνουν και κομβίο να ανάβει Grip Control λέει, να λές στα καφενεία ότι είναι παντός δρόμου και να γελάνε τα τρακτέρ που περιμένουν απ' όξω να σε τραβήξουνε.
Καλά κούλουμα
Εγώ είμαι στους χαβαλέδες τρολ μαστορατζα μου
Ωραίο ΠΟΣΤ εκανες .
-
Πραγματικά ποιος είναι ο (έστω και ένας) λόγος που ένα τέτοιο όμορφο αμάξι είναι "ψηλό"; Γιατί δεν είναι "κανονικό" κουπέ; Τι κερδίζει από το "ύψος" εκτός από αυξημένη κατανάλωση και χειρότερη οδική συμπεριφορά;
-
@fiverg said in Peugeot 408 (2022):
Πραγματικά ποιος είναι ο (έστω και ένας) λόγος που ένα τέτοιο όμορφο αμάξι είναι "ψηλό"; Γιατί δεν είναι "κανονικό" κουπέ; Τι κερδίζει από το "ύψος" εκτός από αυξημένη κατανάλωση και χειρότερη οδική συμπεριφορά;
Μπαίνεις πιο εύκολα. Κάθε φορά
Βγαίνεις πιο εύκολα. Κάθε φορά
Δεν βρίσκεις σε κάθε κακοτεχνία ή ράμπα. Κάθε φορά -
@fiverg said in Peugeot 408 (2022):
Πραγματικά ποιος είναι ο (έστω και ένας) λόγος που ένα τέτοιο όμορφο αμάξι είναι "ψηλό";
Ένας είναι: γιατί ο κόσμος προτιμάει τα ψηλά (ψυχολογικοί λόγοι κυρίως).
Και δές το από την ανάποδη, δεν είναι ένα κουπέ που ψήλωσε αλλά ένα αψηλό (SUV) που κουπέδιασε. Γιατί έτσι είναι και στον κόσμο αρέσει, με πρώτο διδάξαντα την Χ6 που έσπασε ταμία.
-
-
Firstly apologies for posting in English.
Could any 408 1.2 petrol owners look for the System version of firmare/software on their care and report back the number please. Also if anyone has had an over the air update. I have had the car 8 months and not received any updates to the main system or the navigation. The navigation does not show any version number unlike previous models that were update by USB.
Thanks
-
@my-408 said in Peugeot 408 (2022):
Firstly apologies for posting in English.
Could any 408 1.2 petrol owners look for the System version of firmare/software on their care and report back the number please. Also if anyone has had an over the air update. I have had the car 8 months and not received any updates to the main system or the navigation. The navigation does not show any version number unlike previous models that were update by USB.
Thanks
Nobody have this model here in this forum my friend
-
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως είναι δυνατόν να έχει 40k (ok, 39.9k) το allure 130/eat8 και να βγαίνει το αντίστοιχο allure 136/dct6 στα 35k (ok, 34.9k);;
Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά του ΤΤ ένεκα "υβριδικότητας" που πέρασε στην τιμή παράλληλα και φορολογικό σκαλοπάτι ή απλά ξύπνησε από το όνειρο ο Συγγελίδης ότι ξαφνικά θα μπορούσε να το πουλήσει στην τιμή της βασικής X1 και προσγειώθηκε στην πραγματικότητα;...
Προβληματίζομαι για το αμάξι καθώς, κατά την προσωπική μου άποψη, είναι τόσο όμορφο (και παράλληλα πρακτικό για φαμίλια) όσο τοξική γκόμενα στα όρια της νευρικής ανορεξίας με κάτω κοιλιακούς και μικρό σκουλαρίκι στη μύτη για 22χρονο πιτσιρικά.....
-
@sabas_thess said in Peugeot 408 (2022):
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως είναι δυνατόν να έχει 40k (ok, 39.9k) το allure 130/eat8 και να βγαίνει το αντίστοιχο allure 136/dct6 στα 35k (ok, 34.9k);;
Πρέπει να βρούμε την ΛΤΠΦ για το μη-υβριδικό για να συγκρίνουμε εαν οφείλετε στην διαφορά φόρου ή στην τιμολόγηση. Για το υβρίδιο ειναι €25.656.
Edit: Την βρήκα και είναι €26.471. Αρα η διαφορά στην ΛΤ ειναι ξεκάθαρα λόγω φόρων (ΕΤΤ).
-
Αυτό το θηρίο, με 1.2 και 130 άλογα, δεν είναι λίγα για μια τυπική 4μελή οικογένεια;
-
@bassstarlet said in Peugeot 408 (2022):
Αυτό το θηρίο, με 1.2 και 130 άλογα, δεν είναι λίγα για μια τυπική 4μελή οικογένεια;
Προφανώς.
-
@bassstarlet said in Peugeot 408 (2022):
Αυτό το θηρίο, με 1.2 και 130 άλογα, δεν είναι λίγα για μια τυπική 4μελή οικογένεια;
Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω τίποτα, το οδηγικό προφίλ το οποίο πρεσβεύει αλλά και η χρήση αυτού όπως υποδεικνύεται (οικογένεια) θεωρώ ότι καλύπτεται από τις υφιστάμενες επιδόσεις. Τώρα αν ο καθείς μπερδεύεται και νομίζει ότι πήρε X4 ή Urus είναι δικό του πρόβλημα.
Ποιές οι διαφορές στις επιδόσεις με τους βασικούς του "αντιπάλους"; Μήπως είναι ανεπαίσθητες; Πόσο πιο γρήγορα είναι δλδ τα Tiguan, Kuga, Tuscon, Sportage, Arkana, QQ, Austral κλπ; Άσε που ζυγίζει ο κάθε νοήμων αγοραστής και το κόστος χρήσης, καθώς το κάθε όχημα αποτελεί αντικείμενο μετά την αγορά του. Τι κατανάλωση/ΤΚ έχουν τα υπόλοιπα; Όλα είναι υποκειμενικά, όπως πάντα. Τα κιλά του είναι σαφώς λιγότερα από το αντίστοιχο 3008 και τα λοιπά ως άνω αναφερόμενα.
ΥΓ: Ωστόσο, όπως αποδεικνύεται, για όλα γκρινιάζουμε. Προσφάτως βγήκε το Kuga εκτός από 150ps/μηχανικό και με 186/eat8. Εκεί είπαμε ότι "θα καίει πολύ περισσότερο", εδώ γκρινιάζουμε ότι είναι λίγα τα άλογα στο 408 το οποίο θα καίει ως mh τουλάχιστον 1,5 λίτρο κάτω σίγουρα (συνδυαστικά με το μικρότερο βάρος κατά 200 κιλά περίπου) ενώ θα έχει και μηδενικά τέλη όταν το Kuga με τα 154 ρύπων (186ps 8αρι αυτόματο 1600+ κιλά) θα έχει και 150€ ΤΚ τουλάχιστον...
-
Στα 35κ το 408 γίνεται πολύ πιθανή επιλογή για αυτά που θέλεις!
Αν έχει καλύτερο εξοπλισμό από το Tiguan σε αυτά τα χρήματα τότε κερδίζει στα σημεία κατά την άποψη μου λόγω εμφάνισης.
-
@vagkirk said in Peugeot 408 (2022):
Στα 35κ το 408 γίνεται πολύ πιθανή επιλογή για αυτά που θέλεις!
Αν έχει καλύτερο εξοπλισμό από το Tiguan σε αυτά τα χρήματα τότε κερδίζει στα σημεία κατά την άποψη μου λόγω εμφάνισης.
Το σημαντικότερο εξοπλιστικό ατόπημα είναι η έλλειψη BS στην Allure, κατά την κρίση μου. Δεν εννοείται εν έτη 2024 όχημα στο μέγεθος του 408 χωρίς BS. Θα ήμουν ικανός να πληρώσω τα έξτρα 3k για την GT μόνο και μόνο για αυτό αν δεν μου φόρτωνε τις 19"! Ακόμα και με 18" το έψηνα..
Το Tig έχει βασικό το bs από την Life (κλαψ) αλλά έχει εξοπλιστικές γυφτιές τύπου δεν έχει nav το οποίο στο χρεώνει 1k στο βασικό infotainment και 2k στο καινούργιο των 13". Ε, μετά φοβάσαι μην σου κάτσει η ζαριά του Tsi στραβά και καίει λάδια ενώ είναι επιεικώς άσκημο (ναι με "κ") δίπλα στο 408.
Σε "κανονικό" suv η "ορθή" για τα κριτήρια μου επιλογή είναι το Kuga είτε με μηχανικό, είτε αυτόματο. Όλα τα άλλα απλά δεν με γεμίζουν, καλύπτουν ή/και εμπνέουν...
-
@sabas_thess said in Peugeot 408 (2022):
@vagkirk said in Peugeot 408 (2022):
Στα 35κ το 408 γίνεται πολύ πιθανή επιλογή για αυτά που θέλεις!
Αν έχει καλύτερο εξοπλισμό από το Tiguan σε αυτά τα χρήματα τότε κερδίζει στα σημεία κατά την άποψη μου λόγω εμφάνισης.
Το σημαντικότερο εξοπλιστικό ατόπημα είναι η έλλειψη BS στην Allure, κατά την κρίση μου. Δεν εννοείται εν έτη 2024 όχημα στο μέγεθος του 408 χωρίς BS. Θα ήμουν ικανός να πληρώσω τα έξτρα 3k για την GT μόνο και μόνο για αυτό αν δεν μου φόρτωνε τις 19"! Ακόμα και με 18" το έψηνα..
Το Tig έχει βασικό το bs από την Life (κλαψ) αλλά έχει εξοπλιστικές γυφτιές τύπου δεν έχει nav το οποίο στο χρεώνει 1k στο βασικό infotainment και 2k στο καινούργιο των 13". Ε, μετά φοβάσαι μην σου κάτσει η ζαριά του Tsi στραβά και καίει λάδια ενώ είναι επιεικώς άσκημο (ναι με "κ") δίπλα στο 408.
Σε "κανονικό" suv η "ορθή" για τα κριτήρια μου επιλογή είναι το Kuga είτε με μηχανικό, είτε αυτόματο. Όλα τα άλλα απλά δεν με γεμίζουν, καλύπτουν ή/και εμπνέουν...
To nav τι το θέλεις; Περιττό είναι, google maps και και πας όπου θέλεις. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο με το nav.
-
Tiguan και 408 δεν έχουν 4-5 χρόνια εγγύηση;
Αν δεις πως κάτι πάει στραβά μηχανικά το δίνεις και προχωράς στο επόμενο.
Το Kuga είναι όπως λες η καλύτερη επιλογή, αλλά εκτός ίσως από την λίγο τσιμπιμένη κατανάλωση για εμένα έχει το μειονέκτημα πως σε 4-5 χρόνια θα είναι βαρετό σχεδιαστικά μέσα-έξω, αδιάφορο εντελώς.
Το 408 θα το βλέπεις και σε 10 χρόνια και θα το χαίρεσαι μέσα έξω.
Το ίδιο περίπου και το Tiguan που έχει αυτή την τυπική συντηρητική αλλά διαχρονική σχεδιαστική φιλοσοφία VW που παραμένει σοβαρό και κλασσικό όσα χρόνια και αν περάσουν.
Εγώ στην θέση σου θα το ρίσκαρα και θα έπαιρνα το 408 και δεν θα το σκεφτόμουν άλλο.
Allure, αυτόματο και ψιλόυβριδικό στα 35Κ με αυτό το υπέροχο εσωτερικό και το ξεχωριστό εξωτερικό σχέδιο που coupeδίζει είναι μεγάλος πειρασμός.
Και μάλιστα ένα έντονο χρωματισμό, κόκκινο , μπλε ή αυτό το γαλαζοπράσινο που έπαιξε στο λανσάρισμα του.
Προσωπικά νομίζω πως υποδαυλίζει και το νέο 3008 που κουπεδιζει και αυτό , πραγματικά μου μοιάζει πλέον hype και υπερβολική ποζερια το νέο 3008.Safe επιλογή το Tiguan δεν λέω, το Golf των C SUV , αλλά το 408 σε αυτή την τιμή είναι τώρα η πιο VFM επιλογή όλου του ομίλου!
Δεν υπάρχει βρε παιδί μου και άλλος σοβαρός ανταγωνισμός , ένα φτηνονερο VFM Opel στην κατηγορία, - ταφόπλακα και εκεί οι στελανταιοι - ή ένα Renault - Nissan , άλλοι Γάλλοι , γλου - γλου και αυτοί...
Και οι Κορεάτες με τα Tucson - Sportage νομίζω ζητούν πολλά και αυτοί πλέον σε σχέση με αυτά που προσφέρουν, νομίζω την άκουσαν VW, όσο και καλά να είναι τα αυτοκίνητα τους, το Tiguan τους κλείνει το μάτι σε φάση "έλα παππού να σου δείξω τα αμπελοχωραφα σου"
Peugeot 408 (2022)