Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 348
    • 349
    • 350
    • 351
    • 352
    • 898
    • 899
    • 350 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17970
    405427
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Την Πέμπτη το πρωί είχα πιεσμένο πρόγραμμα ως συνήθως και μετά από ένα δρομολόγιο στην Κηφισιά που τελείωσε στις 10.30 το πρωί, έπρεπε να είμαι Ηλιούπολη στις 11.30. Είπα να βάλω και πετρέλαιο την προσφορά της Σελλ.

      Θα έβαζα στο Χαλάνδρι στο μεγάλο βενζινάδικο, στην Παπανικολή, όπου έφτασα μετά από ένα μποτιλιάρισμα 5-10 λεπτών στην Κηφισίας, αλλά είχε ανεφοδιασμό, πήγα σε ένα άλλο μικρό 800 μ. πιο μακριά, όπου ένας παππούς έβαζε βενζίνα σε ένα 126 και μετά να βγεί να πληρώσει και μου έφαγε άλλα 10 λεπτά μέχρι να μου αδειάσει την έξοδο.

      Δηλαδή δύο απλές ιστορίες και κίνηση, με ανάγκασαν να φύγω από Χαλάνδρι 11.20 και βέβαια να είμαι καθυστερημένος 20 λεπτά στο ραντεβού.

      Κάτι τέτοια που είναι συνήθη για τα θερμικά, σκέφτομαι τι θα συνέβαινε και τι προγραμματισμό, θα πρέπει να κάνει κάποιος με τις ηλεκτρικές μπακατέλες, για να κάνει την δουλειά του...

      Οπότε μάλλον μετά από 10 χρόνια, που ίσως και να μην εργάζομαι, τουλάχιστον με τους σημερινούς ρυθμούς, θα σκεφτώ κάτι ηλεκτρικό που θα είναι του 21ου αιώνα και όχι μαθήματα στου κασίδη το κεφάλι.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      monman2 fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 2
      • monman2
        monman2 @criuser last edited by

        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Την Πέμπτη το πρωί είχα πιεσμένο πρόγραμμα ως συνήθως και μετά από ένα δρομολόγιο στην Κηφισιά που τελείωσε στις 10.30 το πρωί, έπρεπε να είμαι Ηλιούπολη στις 11.30. Είπα να βάλω και πετρέλαιο την προσφορά της Σελλ.

        Θα έβαζα στο Χαλάνδρι στο μεγάλο βενζινάδικο, στην Παπανικολή, όπου έφτασα μετά από ένα μποτιλιάρισμα 5-10 λεπτών στην Κηφισίας, αλλά είχε ανεφοδιασμό, πήγα σε ένα άλλο μικρό 800 μ. πιο μακριά, όπου ένας παππούς έβαζε βενζίνα σε ένα 126 και μετά να βγεί να πληρώσει και μου έφαγε άλλα 10 λεπτά μέχρι να μου αδειάσει την έξοδο.

        Δηλαδή δύο απλές ιστορίες και κίνηση, με ανάγκασαν να φύγω από Χαλάνδρι 11.20 και βέβαια να είμαι καθυστερημένος 20 λεπτά στο ραντεβού.

        Κάτι τέτοια που είναι συνήθη για τα θερμικά, σκέφτομαι τι θα συνέβαινε και τι προγραμματισμό, θα πρέπει να κάνει κάποιος με τις ηλεκτρικές μπακατέλες, για να κάνει την δουλειά του...

        Οπότε μάλλον μετά από 10 χρόνια, που ίσως και να μην εργάζομαι, τουλάχιστον με τους σημερινούς ρυθμούς, θα σκεφτώ κάτι ηλεκτρικό που θα είναι του 21ου αιώνα και όχι μαθήματα στου κασίδη το κεφάλι.

        Γύρω γύρω το πας αλλα το νόημα είναι οτι αρχίζεις να συμβιβάζεσαι με την ιδέα 😊

        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tgd last edited by

          Δεν είχες αρκετό καύσιμο να φτάσεις στην Ηλιούπολη;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Δεν είχα αρκετό καύσιμο για να φτάσω, ούτε θέλω να οδηγώ με την ρεζέρβα αναμμένη, γιατί οι αντλίες κοστίζουν...

            Το ότι θα συμβιβαστούμε με την ιδέα είναι δεδομένο. Αλλά τουλάχιστον να αξίζει κάπου ο συμβιβασμός και για αυτόν μάλλον θα έχουμε αλλάξει δεκαετία...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @criuser last edited by

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Κάτι τέτοια που είναι συνήθη για τα θερμικά, σκέφτομαι τι θα συνέβαινε και τι προγραμματισμό, θα πρέπει να κάνει κάποιος με τις ηλεκτρικές μπακατέλες, για να κάνει την δουλειά του...

              Είπαμε, εσύ έχεις ιδιαίτερες συνθήκες κίνησης και δεν σου κάνουν τα ηλεκτρικά. Για κάποιον που καθημερινά έχει σταθερή διαδρομή σπίτι-γραφείο-σπίτι, ο προγραμματισμός με το ηλεκτρικό είναι εύκολος. Για εμένα πχ θα χρειαζόταν 1 φόρτιση κάθε ΣΚ και καλύπτω όλες τις διαδρομές της εβδομάδας, μαζί με σχολεία, δραστηριότητες και εξόδους.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Τώρα: τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία Αθήνας και Θεσνίκης: στην κινεζική Yutong (Κοπελούζος). 280 τεμ συνολικά, 180χλμ αυτονομία, 12μ μήκος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • diego1960
                  diego1960 last edited by

                  Με 180 χιλιόμετρα αυτονομία μιλάμε για εργαλείο ε! 🤣

                  Μακάρι φυσικά να άλλαζαν όλα τα χρέπια 20ετίας με 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα με κάτι καθαρό και σύγχρονο, αλλά αν η εναλλακτική είναι αυτά τα ανέκδοτα τότε δεν το βλέπω εύκολο.

                  Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dublin last edited by

                    Αυτά θα θέλει έναν φορτιστή το καθένα για να είναι έτοιμα για βάρδια.. σκέφτομαι αυτούς που θα πάρουν τα μερεμετια των υποδομών και εγκαταστάσεων, θα έχουν ήδη αγοράσει διαμερίσματα στην Κυανή Ακτή και το Μανχάταν..πω πω μάσα που θα πέσει..

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap last edited by

                      Λιγότερο κόστος από ένα βενζινάδικο

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taxidiwtis @dublin last edited by taxidiwtis

                        @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Αυτά θα θέλει έναν φορτιστή το καθένα για να είναι έτοιμα για βάρδια.. σκέφτομαι αυτούς που θα πάρουν τα μερεμετια των υποδομών και εγκαταστάσεων, θα έχουν ήδη αγοράσει διαμερίσματα στην Κυανή Ακτή και το Μανχάταν..πω πω μάσα που θα πέσει..

                        ..

                        Αγοραστηκαν πακετο με τους φορτιστες + εγκατασταση.
                        Α και μην το ξεχασω , η Υutong είναι ο μεγαλυτερος κατασκευαστης ηλεκτρικων λεωφορειων στον κοσμο αυτη τη στιγμη ...Εχει παρει ηδη συμβασεις απο το 2018 στους εξις τριτοκοσμικους : Νορβηγια,Φινλανδια,Γαλλια( ναι υπερυχυσε της renault ) , ΗΒ, Ιταλια ...

                        https://www.athenstransport.com/2021/10/leoforeia-diagonismos-2/

                        ΤΜΗΜΑ 5
                        Αφορά την προμήθεια 250 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12 μέτρων ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ καθώς και:

                        Προμήθεια παρελκόμενων, ήτοι ανεξάρτητων σταθερών φορτιστών αργής φόρτισης, 1 ανά όχημα ή 1 ανά 2 οχήματα, ανάλογα με τις δυνατότητες φόρτισης των φορτιστών, δηλαδή σύνολο 125 έως 250.
                        Προμήθεια 7 κινητών μονάδων (συστημάτων συσσωρευτή – ταχυφορτιστή) με κατάλληλη διαμόρφωση και εξοπλισμό για την φορητή εξυπηρέτηση ηλεκτρικών λεωφορείων σε περίπτωση ανάγκη φόρτισης επιτόπου.
                        Κατάρτιση Έκθεσης Εγκατάστασης των Φορτιστών Αργής Φόρτισης στα αμαξοστάσια της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.
                        Η χρονική διάρκεια ανέρχεται σε 580 ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Μου αρέσει που ψάχνεις δεδομένα. Αφού ξέρουν

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • diego1960
                            diego1960 last edited by

                            Εφόσον θέλουμε δεδομένα, να μας πούν και πόση ώρα θέλει η φόρτιση ενός τέτοιου χρεπ-mobile από συμβατικό φορτιστή vs ενος κανονικού ντηζελοτρατο-γεμίσματος με καύσιμο, πόσο θα χάσουν οι μπαταρίες στα 5-10-15 χρόνια, πόσο συχνά μπορεί να φορτίζει με ταχυφορτιστή χωρίς να πέφτει η χωρητικότητα κτλ. Πολλές γκρίζες ζώνες, σε αυτή τη φάση πιο πολύ κινήσεις εντυπωσιασμού είναι αυτά με μια half-baked τεχνολογία. Έτσι και αλλιώς είναι πανηλίθια λύση οι μπαταρίες για τέτοια οχήματα για διάφορους λόγους.

                            Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Λογικά το 1/3 θα είναι στον δρόμο και τα άλλα 2/3 θα φορτίζουν κυκλικά.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taxidiwtis @lap last edited by

                                @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Λογικά το 1/3 θα είναι στον δρόμο και τα άλλα 2/3 θα φορτίζουν κυκλικά.

                                Μεσα στο κεντρο και κλειστες κυκλικες μεσα στα προαστια με το ζορι 150 χιλιομετρα και για τις δυο βαρδιες ,
                                Τα ποιο μακρινα πχ βαρκιζα (171), σαρωνιδα(122) , αεροδρομια κλπ θα τα αναλαβουν αρθρωτα cng μαλλον

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Στις περισσότερες διαδρομές τα λεωφορεία δεν λειτουργούν τις μεταμεσονύκτιες ώρες. Άρα μπορούν να φορτίζουν με το πάσο τους όταν αράζουν . Επίσης μπορεί να τοποθετηθεί και ένας σοβαρός ταχυφορτιστής στην αφετηρία ή στον τερματισμό της διαδρομής τους, ώστε να παίρνουν μια ολιγόλεπτη 'τζούρα' στο περίμενε για το επόμενο δρομολόγιο. Ενδιαφέρον θα έχει σε ποιές γραμμές θα τοποθετηθούν. Πχ θα πάνε σε καμιά Κολιάτσου - Παγκράτι ή πχ στο αεροδρόμιο.
                                  Καλορίζικα και καλοπάτητα. Συνολικά το βλέπω ως αξιόλογη κίνηση εκσυγχρονισμού, ελπίζω να επαληθευτώ. Η κινέζικη απόβαση έχει ξεκινήσει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    polo2002 last edited by

                                    Όπως περιγράφονται τα ηλεκτρικά λεωφορεία φαίνονται ιδανικά. Μακάρι να τα δούμε και να είναι καλά. Να γλιτώσουμε και από το μαύρο ντουμάνι των diesel (θυμάται κανείς τα Ikarus ; Πρέπει να έκαιγαν μαζουτ...). Κρατώ μια επιφύλαξη για τη συντήρηση, όπως θα εφαρμοστεί.
                                    Να ελπίζω να επεκταθεί η ηλεκτροκίνηση και σε φορτηγά τροφοδοσίας εντός πόλης, μπας και γλιτώσουμε και από εκείνα ; Για ταξί δεν το βλέπω, δυστυχώς.

                                    piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • piliourits
                                      piliourits @polo2002 last edited by

                                      @polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Όπως περιγράφονται τα ηλεκτρικά λεωφορεία φαίνονται ιδανικά. Μακάρι να τα δούμε και να είναι καλά. Να γλιτώσουμε και από το μαύρο ντουμάνι των diesel (θυμάται κανείς τα Ikarus ; Πρέπει να έκαιγαν μαζουτ...). Κρατώ μια επιφύλαξη για τη συντήρηση, όπως θα εφαρμοστεί.
                                      Να ελπίζω να επεκταθεί η ηλεκτροκίνηση και σε φορτηγά τροφοδοσίας εντός πόλης, μπας και γλιτώσουμε και από εκείνα ; Για ταξί δεν το βλέπω, δυστυχώς.

                                      Τα ταξί είναι 1 ανά 3000 κατοίκους. Δηλαδή ανά 100.000 κόσμο καμια 350αριά ταξί. 350 οχήματα που κινούνται, αν όχι επι 24ωρο, για 12-15 ώρες, σε τυχαία διαστήματα. Να πάρω παράδειγμα την πόλη μου, το Μονακό της Θεσσαλίας, που εμπίπτει σε αυτά περίπου τα μεγέθη.
                                      ΠΟΥ θα φορτίσουν αυτά τα οχήματα;
                                      Συνολικά σε όλη την πόλη αυτή τη στιγμή πρέπει να υπάρχουν καμιά 25αριά φορτιστές, όχι ταχυφορτιστές, η πλειοψηφία των οποίων βρίσκονται στα υπόγεια γκαράζ κάποιων σουπερ μάρκετ και επί πληρωμή χώρων στάθμευσης!
                                      Αν τα 30 ή 50 ταξί γίνουν ηλεκτρικά, είναι διπλάσια απ' το συνολικό αριθμό διαθέσιμων φορτιστών του νομού.
                                      Κι αν έχοντας κάνει στη βάρδια του 50χλμ ένα ταξί, ζητήσει ένας πελάτης να πάει π.χ. Θεσσαλονίκη, θα του πει ο ταξιτζής «φιλαράκι, να σε πετάξω μέχρι Κατερίνη στο ΚΤΕΛ, και συνεχίζεις με το λεωφορείο;»
                                      Και επιδοτούν καλά λεφτά, τα μισά σχεδόν από το κόστος ενός ηλεκτρικού, αλλά και δώρο να το κάνουν στους ιδιοκτήτες ταξί, με αυτές τις συνθήκες δεν πρόκειται να το πάρει κανένας.

                                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                      T H 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        super-t last edited by

                                        Πόσα ταξί κυκλοφορούν στην Αττική; ...
                                        Σε αυτά και άλλα ερωτήματα δίνει απαντήσεις η πρόσφατη έρευνα που διενεργήθηκε και τονίζεται ότι ο αριθμός των ταξί ανέρχεται σε περίπου 14. 000 και το 70% ανήκει στη μεσαία κατηγορία με μέση αξία αγοράς ως €25.000.
                                        ...
                                        Στο μεταξύ τα καινούργια αυτοκίνητα, από 1 έως 3 χρόνια, καλύπτουν μερίδιο 7,7%. Το 44,6% των οχημάτων έχει παλαιότητα από 4 έως 8 χρόνια, ενώ το 29,2% από 9 έως 13 χρόνια. Το 1,5% των οχημάτων είναι ηλικίας μεγαλύτερη των 16 ετών.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taxidiwtis @piliourits last edited by

                                          @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Όπως περιγράφονται τα ηλεκτρικά λεωφορεία φαίνονται ιδανικά. Μακάρι να τα δούμε και να είναι καλά. Να γλιτώσουμε και από το μαύρο ντουμάνι των diesel (θυμάται κανείς τα Ikarus ; Πρέπει να έκαιγαν μαζουτ...). Κρατώ μια επιφύλαξη για τη συντήρηση, όπως θα εφαρμοστεί.
                                          Να ελπίζω να επεκταθεί η ηλεκτροκίνηση και σε φορτηγά τροφοδοσίας εντός πόλης, μπας και γλιτώσουμε και από εκείνα ; Για ταξί δεν το βλέπω, δυστυχώς.

                                          Τα ταξί είναι 1 ανά 3000 κατοίκους. Δηλαδή ανά 100.000 κόσμο καμια 350αριά ταξί. 350 οχήματα που κινούνται, αν όχι επι 24ωρο, για 12-15 ώρες, σε τυχαία διαστήματα. Να πάρω παράδειγμα την πόλη μου, το Μονακό της Θεσσαλίας, που εμπίπτει σε αυτά περίπου τα μεγέθη.
                                          ΠΟΥ θα φορτίσουν αυτά τα οχήματα;
                                          Συνολικά σε όλη την πόλη αυτή τη στιγμή πρέπει να υπάρχουν καμιά 25αριά φορτιστές, όχι ταχυφορτιστές, η πλειοψηφία των οποίων βρίσκονται στα υπόγεια γκαράζ κάποιων σουπερ μάρκετ και επί πληρωμή χώρων στάθμευσης!
                                          Αν τα 30 ή 50 ταξί γίνουν ηλεκτρικά, είναι διπλάσια απ' το συνολικό αριθμό διαθέσιμων φορτιστών του νομού.
                                          Κι αν έχοντας κάνει στη βάρδια του 50χλμ ένα ταξί, ζητήσει ένας πελάτης να πάει π.χ. Θεσσαλονίκη, θα του πει ο ταξιτζής «φιλαράκι, να σε πετάξω μέχρι Κατερίνη στο ΚΤΕΛ, και συνεχίζεις με το λεωφορείο;»
                                          Και επιδοτούν καλά λεφτά, τα μισά σχεδόν από το κόστος ενός ηλεκτρικού, αλλά και δώρο να το κάνουν στους ιδιοκτήτες ταξί, με αυτές τις συνθήκες δεν πρόκειται να το πάρει κανένας.

                                          καθε πιατσα θα έχει και τους φορτιστες της , δεν θα ανακαλυψουμε τον τροχο , ας τους αντιγραψουμε

                                          alt text

                                          οριστε και πατριωτακι , κουρσα απο κομοτηνη για θεσσαλονικη

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • diego1960
                                            diego1960 last edited by

                                            Eν τω μεταξύ οι μισές πιάτσες της Αθήνας δεν έχουν χώρο να πέσει οδοντογλυφίδα, όχι να βάζεις φορτιστές όμορφα σε σειρά και να περιμένεις να φορτίσει το τάμπλετ. Είναι αστεία η φάση με τις σημερινές μπαταρίες, εκτός και αν βρεθεί νέα τεχνολογία, και βγει σε ευρεία παραγωγή όπου θα "γεμίζουν" σε 5 λεπτά όπως τα θερμικά και θα μπορούν να βγάλουν αντίστοιχα χιλιόμετρα χωρίς σοβαρή πτώση χωρητικότητας κτλ. Τότε είμαι σίγουρος οτι θα ακολουθήσουν πολλοί ταξιτζήδες ευχαρίστως ακόμα και αν η επιδότηση είναι ελάχιστη και όχι 22,5Κ, τώρα είναι απλά ταλαίπα και άγχος χωρίς λόγο. Στη θέση τους θα κρατούσα τα χρέπια ντήζελ όσο και αν τα σιχαίνομαι.

                                            Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                            M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 348
                                            • 349
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 350 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr