-
Αμα φέρεις ένα ινδικό εδώ, φέρε το C3 το καινούργιο, φτηνό είναι και εκείνο.
-
Φαντάζεσαι, να πεις να φέρεις ινδικό αυτοκίνητο και να φέρεις citroen;;
Ε όχι!!!!
Τι κάνει η maruti, μύγες πεταλωνει;
-
Εαν δε λυθει το θεμα τεχνολογιας των μπαταριων και ανακυκλωσης υποστηριξης με οικολογικο τροπο, οι λυσεις αυτες δεν μπορει να ειναι βιωσιμες σε μαζικη κλιμακα.
-
Έτσι το 50% του κόστος ενός κανονικού ev είναι η μπαταρία!
Σε αυτά τα ψεύτικα αυτοκινητάκια θα είναι μεγαλύτερο το ποσοστό
-
To AMI έχει πολύ μικρή μπαταρία.
-
Εμ για αυτό λέω. Με τιμές του 2022 το κόστος της μπαταρίας του στις 5,5kwh είναι 850 ευρώ. Θες να πούμε 2Κ μαζί με καλώδια, ινβερτερς, κυκλώματα ψύξης κτλ; Να βάλουμε αλλά 1,5Κ το μοτέρ; Άντε να το βάλουμε που δεν κοστίζει τόσο αλλά άντε να πούμε. Από εκεί μέχρι τα 10Κ πως μπορούμε να το δικαιολογήσουμε σε μαζική παραγωγή και χωρίς δασμούς εισαγωγής;
-
Δεν έχω ενημέρωση από το αντίστοιχο τμήμα κόστους της εταιρείας...
-
Για πάρε κανένα τηλεφωνακι και βάλε τις φωνές, παραξεσαλωσαν
-
-
Πριν ο Γιόχαν ανάρτησε το βίντεο με το polestar που αντί για 100€ ντίζελ, άντε 100κάτι βενζίνη, ξοδεψαν 250€ ρεύμα σε ταχυφορτιστές, πέρα απ τις επιπλέον ώρες, και φορτισαν 6 φορές για 1100χλμ, ή λάθος τα συγκράτησα;
Τα νούμερα είναι αποκαρδιωτικα... -
Α γεια σου...
-
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.
Παμε παλι. Προσωπικα για την πολη θεωρω πως το ΑΜΙ και λοιπα τετοια οχηματα ειναι χρησιμα για προφανεις λογους. Αν με μια καταλληλη πολιτικη επιβαλλονταν μεσα στις πολεις, πολλα προβληματα θα λυνονταν. Καθαροτερος αερας, λυση στο προβλημα του παρακαρισματος στο κεντρο, λυση στο μποτιλιαρισμα κλπ. Πολλοι θα πηγαιναμε γρηγοροτερα στις δουλειες μας και ας ειναι αργα αυτα τα αμαξακια. Με προσιτες τιμες και καταλληλες υποδομες το γλυκο θα εδενε. Στα γραφω γιατι νομιζω πως δεν απευθυνομαι σε μαλακα. Απο εκει και μετα με την τρεχουσα κατασταση στους δρομους των ελληνικων αστικων κεντρων μια τετοια επιλογη φανταζει γραφικη και επικινδυνη επισης. Εαν πχ απαγορευονταν στο κεντρο τα θερμικα, (πλην ειδικων κατηγοριων επαγγελματικης χρησης), μια χαρα θα βελτιωναν την ποιοτητα ζωης αυτων που θα χρησιμοποιουσαν, αυτοκινητα σαν το ΑΜΙ.
Προσωπικα λοιπον δε θα ειχα κανενα προβλημα να προσαρμοστω σε ενα τετοιο τροπο ζωης. Εχω 3 αυτοκινητα αυτη τη στιγμη και αυτο που χρησιμοποιω για την πολη ειναι ενα ταπεινο καλοσυντηρημενο sei. Τα αλλα δυο κεντρο ποτε.
Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω. Το ΑΜΙ δε ξερω αν εχει ή οχι κλειστα παραθυρα. Εννοω ενα αυτοκινητο αυτου του μεγεθους με default καποια πραγματα που τα εχουν τα αυτοκινητα εδω και 10ετιες.To ami ειναι ενα ελλιπεστατο αυτοκινουμενο οχημα που με τον κινητηρα και την ενεργοπαθητικηπαθητικη ασφαλεια που εχει δεν θεωρειται καν αυτοκινητο ενω η τιμη του ειναι τουλαχιστον αστεια, ακομα και με την επιδοτηση που στην τελικη την πληρωνει ο φορολογουμενος.
Αστεια ειναι επισης και τα smart που ειναι ρημαδια με πανακριβη συντηρηση τα οποια κοστιζουν πολυ περισσοτερο απο ενα τυπικο supermini χωρις τον παραμικρο λογο.
Οποτε οχι, η λυση δεν ειναι να εχουμε 15 αμαξια, ενα για πολη, ενα για βοκτα, ενα για χωριο, ενα για βουνο κι ενα για θαλασσα. Αυτοκινητα σαν το ami δεν εξυοηρετουν ΚΑΝΕΝΑ σκοπο. Αντιθετα, ενα αξιοπρεπες supermini 120-150 αλογων μπορει να κανει τα παντα και μεχρι προτινος ειχαν και λογικη τιμη. Πλεον οχι αλλα ανεκδοτα σαν το ami ειναι ακομα πιο ασυμφορα.
Αν απλα μιλας για ηλεκτροκινητα superminis για μεσα στην πολη τοτε οκ, αλλα ο πολυς κοσμος δεν εχει μα δωσει 30 χιλιαρικα απλα για να πηγαινοερχεται στη δουλεια του οποτε με τα τωρινα δεδομενα κι αυτα ασυμφορα ειναι, στο μελλον βλεπουμε.
Αλλα προς θεου, οχι να καταντησουμε να θεωρουμε οτι πρεπει πλεον στις πολεις να μετακινουμαστε με παιχνιδια με τελικες 40χλμ και ανεσεις ανυπαρκτες που απλα χωρανε μετα βιας 2 ατομα και ζητανε και 10+ χιλιαρικα για το τιποτα. Αυτο ειναι η απολυτη οπισθοδρομηση. -
Παντα θα βρισκεται στο τραπεζι και η επιλογη που εχουμε σημερα. Μποτιλιαρισμα λεγεται και εξαιτιας του η μεση ταχυτητα μια συνηθησμενη μερα στην Αθηνα δεν ξεπερνα τα 35χλμ/ωρα. Συνοδευμενη βεβαια με απιστευτες ποσοτητες αεριων θερμοκηπιου και μικροσωματιδιων.
Τα 130 και 150 αλογα δε χρειαζονται μες την πολη. Μια ομαλη ροη της λειπει ομως και δυστυχως τετοια αυτοκινητα ειναι μαστ. Το smart για μεσα στην πολη ειναι οτι καλυτερο. Αν η τιμη του δεν ηταν στο θεο μια χαρα θα ελυνε επισης τα περισσοτερα προβληματα που ζουμε. Σε ηλεκτρικο επισης θα ηταν απλα αριστο ως λυση και για τη ρυπανση. Φυσικα και δεν θα εδινα ομως πανω απο 12- 13 χιλιαρικα για ενα τετοιο συμβιβασμο. Πιο κατω ναι και με την παραδοχη πως τετοιων μεγεθων οχηματα θα ηταν γυρω μου. Διαφορετικα απλα κινδυνευεις αναμεσα στα θηρια. -
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν καταλαβαίνω τον λόγο που στενεύει τα μετατροχια του.
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί όλα αυτά τα μικρά ηλεκτρικά 4τροχα που βλέπω σε φωτογραφίες είναι σαν έντομα.
Γιατί τα σχεδιάζουν να είναι τόσο άσχημα;
Κοιτούσα το χελωνάκι το Microlino που ήρθε λένε* στην Ελλάδα. Μα ποιος νορμάλ άνθρωπος θα βγει με αυτό το πράγμα σε Ελληνικό δρόμο; Ρόμπα θα γίνει.
Προφανώς θα τραβάει βλέμματα. Μία χελώνα με ρόδες προφανώς τραβάει τα βλέμματα και προφανώς προκαλεί και γέλια.Εγώ προσωπικά και να ήθελα να δω την ηλεκτροκίνηση κάπως σοβαρά, με τις διάφορες σχεδιάσεις που βλέπω ή με κάτι περίεργες πρακτικές που υιοθετούν οι κατασκευαστές ποιο πολύ μου θυμίζουν επιθεώρηση σε θέατρο της εποχής του 1985.
-
Το Μικρολίνο είναι αντίγραφο του BMW Isetta. Ρετρό σχεδιασμός 50s...
Ξέρετε ότι το Isetta κυκλοφορούσε στο UK ως τρίτροχο κι όχι τετράτροχο ώστε να φορολογείται ως μοτοσυκλέτα; -
@johanndelta said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ας αρχισουμε με το μεκ . Από το istagram του , μαθαινουμε ότι το οχημα ηταν golf 4 tdi
https://www.instagram.com/p/CoIkWd7u3eU/?utm_source=ig_web_copy_link0:45 του βίντεο αναφερει πως το ρεκορ έγινε με μια σταση για ανεφοδιασμο , δε θα μπορουσε να γινει αλλιως .
Αποσταση 1100 χλμ δηλαδη 1100/8.5= 130 χλμ ανα ωρα ΜΕΣΗ ταχυτητα , όμως πρεπει να λαβουμε υποψη :
χρονο στην αρχη εντος της πολης (50 οριο ) για να βγει στον αυτοκινητοδρομο , χρονο στο τελος για να βγει εκτος, χρονο στα συνορα της Κροατιας για ελεγχο (εκτος σενγκεν τοτε ), χρονο στα κομματια με οριο της Γερμανιας (συχνα ακομη και 100) , χρονο στα Βαλκανια . Σημαίνει ότι στα κομματια της οτομπαν Γερμανιας χωρις όριο πηγαινε τουλαχιστον 160 με το 1.9 tdi για να διατηρει μεση 130 , δηλαδη στο συνολο απο την εμπειρια μου ,το λιγοτερο 7 λιτρα diesel/ 100χλμ που σημαινει τουλαχιστον 7 x11= 77 λιτρα πετρελαιο , την εποχη που έκανε πανω από 2 ευρω το λιτρο , δηλαδη τουλαχιστον 77x2= 140 ευρω10:11 του βιντεο αναφερει πως το ηλεκτρικο ηταν 2,5 ωρες αργοτερο λογω φορτισεων δηλαδη 1100/2,5 =440 χιλιομετρα ταξιδιου για κάθε μια ωρα φορτισης ) ,βεβαια το polestar 2 performance είναι από τα χειροτερα σε καταναλωση συνολα (μαζι με τα αδελφα xc40 kai c40 ) , με Tesla η Κια ev6 θα ηταν κοντα στη 1,5 ωρα
11:12 αναφερει κοστος 240 ρευμα για το ταξιδι δηλαδη ( 1-(140/240))x100= 41.7 % ακριβοτερο ,
βεβαια πηγε σε 350αρη φορτιστη (ενώ το αυτοκινητο του φορτιζει μεχρι 150 kw -
Πως τον αποδόμησες έτσι!?
-
Το οτι θα συζητούσαμε σοβαρά για υπόθετα με ρόδες τύπου ΑΜΙ και αντί κιόλας να τα διαολοστέλναμε άσχετα από την τιμή τους γιατί μας γυρνούν 40 χρόνια πίσω, θα τα θεωρούσαμε λύσεις για την πόλη (!), δεν το περίμενα ποτέ σε φόρουμ αυτοκινήτου. Να μου πείς βέβαια έχουμε καταντήσει συνολικά να μιλάμε για καταναλώσεις, cruise control, ηλεκτροκίνηση, Yaris Cross και παιδικά καθισματάκια οπότε μάλλον σημεία των καιρών.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το οτι θα συζητούσαμε σοβαρά για υπόθετα με ρόδες τύπου ΑΜΙ και αντί κιόλας να τα διαολοστέλναμε άσχετα από την τιμή τους γιατί μας γυρνούν 40 χρόνια πίσω, θα τα θεωρούσαμε λύσεις για την πόλη (!), δεν το περίμενα ποτέ σε φόρουμ αυτοκινήτου. Να μου πείς βέβαια έχουμε καταντήσει συνολικά να μιλάμε για καταναλώσεις, cruise control, ηλεκτροκίνηση, Yaris Cross και παιδικά καθισματάκια οπότε μάλλον σημεία των καιρών.
Το κομμάτι κατανάλωση για ιδια απόδοση ισχύος, Yaris cross (τύπος οχήματος), παιδικά καθίσματα (ασφαλεία επιβατών αυτοκίνητου) και ηλεκτροκίνηση (με τα θετικά που είναι λιγότερα από τα αρνητικά σε αυτή την φάση), είναι σημάδια εξέλιξης της αυτοκίνησης!!!
Το υπόθετο τύπου Αmi που βάση ΚΟΚ δεν μπορεί να πάει σε βασικούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου, δεν μπορεί να χωρέσει όλα τα μέλη μιας οικογένειας πχ να πάει τα παιδιά στο σχολείο, δεν έχει κλιματισμό σε χώρα που χτυπάει 40αρια το καλοκαίρι, είναι σημάδια πισωγυρισματος!!! -
Κοιτάξτε στην ζωή όλα είναι δυναμικά.
Τα αυτοκίνητα εξελίχθηκαν σημαντικά, έπεσε η τιμή τους και έγιναν πολλά στις στενές ευρωπαϊκές πόλεις, οι τιμές των καυσίμων ανέβηκαν και γενικότερα ο κύκλος της εξέλιξης αυτής κλείνει.
Συνεπώς κάθε εποχή έχει την δυναμική της και την εξέλιξη της.
Σήμερα τα μικροαυτοκίνητα, κυρίως ev, είναι η λύση για τις καθημερινές μετακινήσεις. Υπάρχουν και τα kei cars, που είναι πολυεργαλεια μιας και χώρουν τέσσερα άτομα με ανέσεις λιμουζίνας, είναι τετρακίνητα για να κινούνται στα χιόνια κτλ.
Τώρα όσον αφορά τα μικροαυτοκίνητα, εάν δείτε τι υπάρχει στο εξωτερικό θα σας πέσει το σαγόνι στο πάτωμα.
Εντυπωσιακά σχέδια, υψηλή τεχνολογία, καλές επιδόσεις για την πόλη, μηδέν ρύπανση.
Είναι το μέλλον κακά τα ψέματα, όποιος δεν το βλέπει ή δεν θέλει να το δει όπως έχω γράψει και άλλες φορές θα γίνει ο γραφικός του μέλλοντος αναπωλοντας εποχές που δεν έχουν σχέση με την καθημερινότητα.Κάθε εποχή που αλλάζει αφήνει κάτι πίσω της που ήταν ωραίο και κερδίζει κάτι άλλο. Έτσι ήταν πάντοτε.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση