-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
ρίστησης (όπως ο καθένας την αντιλαμβάνεται) δηλαδή θα πρέπει να διαχωρίσουμε την αποτελΠάντως η έννοια του old school νομίζω περιλαμβάνει και τον παράγοντα της οδηγικής ευχαεσματικότητα και τις επιδόσεις από την οδηγική απόλαυση και την συμμετοχικότητα.
Μεγάλη κουβέντα. Κάποτε στα αμάξια ο οδηγός ρύθμιζε το αβάνς, την ροή του λαδιού, τρόμπαρε αέρα στο ρεζερβουάρ (γιατί δεν υπήρχαν ηλεκτρικές αντλίες) για να δημιουργήσει υποπίεση, το κιβώτιο ήταν αυγχρόνιστο κλπ. Αυτή ήταν ακόμα πιο συμμετοχική οδήγηση και ο οι "πραγματικοί οδηγοί" γκρίνιαζαν με τα συγχρονιζέ κιβώτια (ήταν για νούλες)...αλλά ο κόσμος εξελίχθηκε και πλέον κανείς δεν τρομπάρει αέρα, δεν ρυθμίζει ροή λαδιού και επιθυμεί το συγχρονιζέ κιβώτιο.
Ναι, θέτεις ουσιαστικά το ερώτημα του ορίου. Δηλαδή από ποιό σημείο και μετά η τεχνολογική εξέλιξη αφαιρεί πλέον αντί να προσθέτει οδηγική ευχαρίστηση υποβαθμίζοντας σε σε απλό επιβάτη αντί οδηγό/μηχανικό. Νομίζω ότι δεν υπάρχει γενική απάντηση - ακόμα και για καλοπερασάκιδες όπως εγώ που δεν γουστάρουν να μουτζουρώνουν τα χέρια τους και όταν αυτό συμβαίνει το θεωρούν αναγκαίο κακό.
πχ Προσωπικά θα προτιμούσα 100 φορές ένα καλό χειροκίνητο σαζμάν με rev-matching control από την αποκομένη αίσθηση που προσφέρει ένα απείρως αποτελεσματικότερο καλό DSG (δεν μπαίνω καν στην συζήτηση για διαμήκη ή εγκάρσια, υγρού ή ξηρού συμπλέκτη κτλ), την ίδια στιγμή όμως, μεγαλώνοντας βρίσκω πλέον την ιεροτελεστία του μύτη-τακούνι των αμιγώς χειροκίνητων κουραστική ή γενικότερα προβληματική (καθότι κουλομαρία ίσως).
-
για την συμμετοχικότητα θα πω το εξής
εφόσον έχετε ABS Anti SPIN ESP στα old school και τα κλείνετε ΠΑΝΤΑ δεν θα μιλήσω άλλομόνο θα πω οτι και
το auto pilot κλείνει -
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
για την συμμετοχικότητα θα πω το εξής
εφόσον έχετε ABS Anti SPIN ESP στα old school και τα κλείνετε ΠΑΝΤΑ δεν θα μιλήσω άλλομόνο θα πω οτι και
το auto pilot κλείνειΕίναι πάλι το ερώτημα του "ορίου". Σε ποιό σημείο η οδηγική απόλαυση επηρεάζει την πρακτικότητα και την ασφάλεια τόσο ώστε να καθίσταται απαγορευτική για οποιονδήποτε συνετό οδηγό. Γενικά νομίζω ότι σε όλα αυτά δεν υπάρχουν γενικές απαντήσεις. Σπανιότατα το ταχύτερο αμάξι που έχουμε οδηγήσει είναι το πρακτικότερο και ταυτόχρονα το απολαυστικότερο οδηγικά (εκτός αν κάποιος είναι γεννημένος ευθειάκιας και κυκλοφορεί με τα dragy και τα racebox συνεχώς ενεργοποιημένα για να μετράει 0-100 και τετρακοσάρια από φανάρι σε φανάρι). Στο κάτω-κάτω πάντως είναι ζήτημα χρόνου να κυκλοφορήσει από κάποιον κινέζοκάγκουρα σετάκι μέσα-έξω ηχεία που θα εξομειώνουν ρεαλιστικά ήχους από Group B και aftermarket joystick για τις αλλαγές στα τέσλα.
-
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
για την συμμετοχικότητα θα πω το εξής
εφόσον έχετε ABS Anti SPIN ESP στα old school και τα κλείνετε ΠΑΝΤΑ δεν θα μιλήσω άλλομόνο θα πω οτι και
το auto pilot κλείνειΧΑΧΑΧΑΧΑ.... ακόμα θυμάμαι όταν άρχιζε να γίνεται mainstream το ABS ότι κάποιοι οδηγοί με χέρια, έλεγαν ότι τους χαλάει τον έλεγχο του αυτοκινήτου με φρένα...
-
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
για την συμμετοχικότητα θα πω το εξής
εφόσον έχετε ABS Anti SPIN ESP στα old school και τα κλείνετε ΠΑΝΤΑ δεν θα μιλήσω άλλομόνο θα πω οτι και
το auto pilot κλείνειΧΑΧΑΧΑΧΑ.... ακόμα θυμάμαι όταν άρχιζε να γίνεται mainstream το ABS ότι κάποιοι οδηγοί με χέρια, έλεγαν ότι τους χαλάει τον έλεγχο του αυτοκινήτου με φρένα...
Καλά, και εγώ την πρώτη φορά νόμιζα ότι δεν πιάνει!
Ξέρεις..στις μηχανές on/off απενεργοποιείται γιατί στο χώμα είναι η μοναδική περίπτωση που δεν έχεις καλό έλεγχο εξαιτίας του..
-
Εγώ θα θέσω ένα άλλο θέμα.
Όσοι με δύσκολια αγοράζουν ένα οδηγόκεντρικο αυτοκίνητο, έχουν λεφτά να το κινούν στα όρια όπως του αρμόζει; Ή απλά τσουλανε λέγοντας πως οδηγούν ένα σπορτίφ αυτοκινήτο.
Και άντε πες μέσα από μεγάλες αποταμιεύσεις κάνουν μια γρήγορη βόλτα. Που την κάνουν σε δημόσιους δρόμους;
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και άντε πες μέσα από μεγάλες αποταμιεύσεις κάνουν μια γρήγορη βόλτα. Που την κάνουν σε δημόσιους δρόμους;
Αυτό μου θύμισες που δα πρόσφατα.
Youtube Video -
Είναι σαν να λες πως είσαι αθλητής του στίβου και ως μη φλώρακι αθλητής κάνεις δρόμο ταχύτητας 200 μέτρων. Και βγαίνεις να τρέξεις στο πεζοδρόμιο
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εγώ θα θέσω ένα άλλο θέμα.
Όσοι με δύσκολια αγοράζουν ένα οδηγόκεντρικο αυτοκίνητο, έχουν λεφτά να το κινούν στα όρια όπως του αρμόζει; Ή απλά τσουλανε λέγοντας πως οδηγούν ένα σπορτίφ αυτοκινήτο.
Και άντε πες μέσα από μεγάλες αποταμιεύσεις κάνουν μια γρήγορη βόλτα. Που την κάνουν σε δημόσιους δρόμους;
Έχοντας στο μυαλό σου αποκλειστικά θετικές διαμήκεις επιταχύνσεις και τελικές ταχύτητες, η απάντηση είναι όχι. Έχοντας στο μυαλό σου αρνητικές διαμήκεις επιταχύνσεις και εγκάρσιες, η απάντηση είναι ναι.
Σπορτίφ αυτοκίνητο δεν σημαίνει απαραίτητα γρήγορο αυτοκίνητο και γρήγορο αυτοκίνητο δεν σημαίνει απαραίτητα σπορτίφ αυτοκίνητο. Επίσης οδηγική χαρά δεν σημαίνει απαραίτητα ικανότητες χερά και καλοί χρόνοι.
Εν ολίγοις είναι πολύ ποιο σύνθετο από όσο φαίνεται. Για αυτό και σπάνια υπάρχουν μονολεκτικές απαντήσεις.
-
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ενώ όσοι γράφουμε εδώ έχουμε άπαντες νυν και αεί προσωπική βιωματική εμπειρία και γνώση για όλα όσα σχολιάζουμε ... Και μάλιστα έχουμε και πλήρη επίγνωση των ειδικών προσωπικών συνθηκών, των υποκειμενικών προτιμήσεων και της κλίμακας ιεραρχικής αξιολόγησης του καθενός από τους υπολοίπους ... Μπορούμε δε να εκφράσουμε ολιστική άποψη για την ανωτερότητα η μη του Χ ηλεκτρικού έναντι του Υ Θερμικού οχήματος γιατί πχ έχουμε προσωπικά παραδείγματα για το τι ακριβώς θα συμβεί στα 200.000χλμ χρήσης ή το ποιο είναι το κόστος επισκευής ή αξία μεταπώλησης μετά από χοντρή στούκα.
Δαγκωτό λοιπόν υπέρ του diego1960 για ένα και μόνον λόγο : H κραυγαλέα επιδεικτική & επιλεκτική ορθοπολιτικότητα ορισμένων εκ των εγκαλούντων είναι τραγικά ανορθολογική, απολύτως μεροληπτική και εν τέλει γελοία.
Κουμάντο στις αυλές σας, "εδώ" (όπως και κάθε φόρουμ) δεν είναι ακαδημαϊκό αμφιθέατρο ούτε επιστημονική ημερίδα. Ένας καφενές είναι που ο καθένας μας μπουκάρει και λέει τη παπάτζα του.
XAXAXAXAXAXAX, τρικυμία στο κρανίο από τον #ptna_ola αναρχοχρυσαυγίτη! Έχει μπερδέψει τις βούρτσες με τις π@υτσες και σε κάθε του ποστάρισμα κατακτά νέα επίπεδα γελοιότητας. Προσπαθεί να δείξει ψαγμένος, μελετημένος και υπεράνω, αλλά τελικά περιφέρεται στο φόρουμ σαν ακέφαλο κοτόπουλο, αδυνατώντας να κατανοήσει και τα πιο απλά ποστ...
Ένα γιατρό, γρήγορα!
-
#orgismenos_ilektrokinitos!
-
@mastoras78 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
#orgismenos_ilektrokinitos!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, ούτε καν! Απέχω καμία δεκαετία και καμία εικοσαριά χιλιάρικα από την αγορά ηλεκτρικού...
-
Σου φτάνουν για ΑΜΙ.. μη σου πώ ότι σου αξίζει κιόλας
-
To καυτό ερώτημα είναι άλλο:
Μπορεί να μπει spl σύστημα σε ηλεκτρικό;
Φοβάμαι πως όχι. -
@bassstarlet said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
To καυτό ερώτημα είναι άλλο:
Μπορεί να μπει spl σύστημα σε ηλεκτρικό;
Φοβάμαι πως όχι.Μην νομίζεις ότι είναι τόσο μακρινό όσο αρχικά φαίνεται, ήδη εξελίσσουν AVAS πακέτα με ρεαλιστικούς ήχους πχ https://evsoundsystem.com/ ενώ υπήρξαν προσπάθειες και από κινέζικα καζάνια https://pimpmyev.com/en-eu/products/active-exhaust-sound-generator-for-model-3 πχ
Άν διαβάζει κανείς βέρος τεσλανός ας γράψει τη γνώμη του.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εγώ θα θέσω ένα άλλο θέμα.
Όσοι με δύσκολια αγοράζουν ένα οδηγόκεντρικο αυτοκίνητο, έχουν λεφτά να το κινούν στα όρια όπως του αρμόζει; Ή απλά τσουλανε λέγοντας πως οδηγούν ένα σπορτίφ αυτοκινήτο.
Και άντε πες μέσα από μεγάλες αποταμιεύσεις κάνουν μια γρήγορη βόλτα. Που την κάνουν σε δημόσιους δρόμους;
-
Όντως το να σπας κουμπαρα για να πάρεις το μάξιμουμ αυτοκίνητο που μπορείς σε καταδικάζει μετά να το οδηγάς κοκοκο επειδή τα αναλώσιμα είναι ακριβά για το βαλαντιο σου. Και βέβαια από την κρίση και μετα έχει μπει και το καύσιμο στο κόλπο. Έχω φίλο που το έχει κάνει δις. Και αν την πρώτη φορά με νύχια και με δόντια έκανε κάποια πράγματα δίχως ομως να ακουμπησει τα όρια του αυτοκινήτου, στη δεύτερη μιλάμε για απλή κατοχή με 180αρες μια-δυο φορές το χρόνο. Δεν είναι κακό, αλλά πραγματικα όταν για διάφορους λόγους...δεν, το αποδέχεσαι και πας παρακάτω. Δεν χρειάζεται να έχεις +4λτ μέση κατανάλωση και επιβάρυνση στα τέλη κυκλοφορίας για να έχεις να λες ότι έχεις "εργαλείο".
-
Κάπου 30χλμ κατά μέσο ορο έξω από πόλεις στην ηπειρωτική Ελλάδα τουλάχιστον σχεδόν παντού θα βρεις μια διαδρομή να λυσσαξεις. Το θέμα είναι αν το θέλεις αυτό ή αν θες να πηγαίνεις "στα στέκια" και μετά σου φταίει η τροχαία "που είναι παντού". Μεγαλώνουμε, ευθύνες, υποχρεώσεις και απόλυτα εχθρικό περιβάλλον για καθετί "περιττο" αποθαρρύνει τους πάρα πολλούς. Αλλά πάντα υπάρχει χώρος αν το θες πραγματικά. Αυτό που αλλάζει όταν μοιραία μεγαλώσεις είναι ότι πλέον πρέπει να "διαλέγεις τις μάχες σου".
Επειδή εγώ είμαι τέτοιος άνθρωπος γι'αυτό δεν με εκφραζει η τωρινή ηλεκτροκίνηση αφού πλην Model 3 ίσως, τίποτε άλλο δεν απαντά στα δικά μου θέλω. Δικαίωμα του καθενός εννοείται να γουστάρει ηλεκτρικο αλλά είναι πολυ νωρίς ακόμη για (τυχόν) υφακι από μεριάς τους απεναντι στους "καθυστερημένους" που γουστάρουν ΜΕΚ, ενώ οι ίδιοι ζουν με περισσότερα μειονεκτήματα παρά με πλεονεκτήματα λαμβάνοντας πάντα υπόψη την τιμή αγοράς.
-
-
@bassstarlet said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
To καυτό ερώτημα είναι άλλο:
Μπορεί να μπει spl σύστημα σε ηλεκτρικό;
Φοβάμαι πως όχι.Τα tesla εχουν απο τα καλλίτερα SQ / audiophile συστήματα για spl δεν ξέρω
Youtube Video -
@johanndelta said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δικαίωμα του καθενός εννοείται να γουστάρει ηλεκτρικο αλλά είναι πολυ νωρίς ακόμη για (τυχόν) υφακι από μεριάς τους απεναντι στους "καθυστερημένους" που γουστάρουν ΜΕΚ, ενώ οι ίδιοι ζουν με περισσότερα μειονεκτήματα παρά με πλεονεκτήματα λαμβάνοντας πάντα υπόψη την τιμή αγοράς.
Δικαίωμά σου μπορεί να είναι, αλλά η τοξικότητα δεν θα σου επιτρέψει να το εξασκήσεις ως θα έπρεπε.
Τα θέλω σου και ο τρόπος που θα εκφράζονται οι "πηγές" ευχαρίστησής σου πρέπει να τελούν υπό την έγκριση άτυπου "ιερατίου", γιατί αυτοί ξέρουν καλύτερα τι σε ευχαριστεί. Προφανώς και θα χλευαστεί η άποψη που δεν τους ταιριάζει. Θα πρέπει να μάθεις ξανά, ώστε να σου αρέσει πλέον από το "ορθό".
μι του.
Εξ' άλλου το "υφάκι" του παντογνώστη ξεχωρίζει. -
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ανώτερη εμπειρία οδήγησης...
https://www.newsauto.gr/news/anatrichiastiko-xekolloun-ta-timonia-ton-tesla-en-kinisi-video/
https://twitter.com/preneh24/status/1619889507133976580?ref_src=twsrc^tfw
Καλά, και πως μπήκε στην Λ.Ε.Α χωρίς τιμόνι;!
Η πλάκα είναι ότι του ζήτησαν και χρήματα για επισκευές, αυτοκίνητο μερικών ημερών!
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση