Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 141
    • 142
    • 57 / 142
    Περί αυτοκίνησης
    87
    2840
    112978
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @antonakis last edited by

      @antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Τα σαλιγκαρια στιφάδο είναι υπέροχα.
      Αν δεν εχεις δοκιμάσει σαλιγκάρια πως ξέρεις ότι δεν σαρεσουν?

      Τι στιφάδο ρε, μπουμπουριστούς με ρακί.

      Μια φορά δε δοκίμασα και σε εστιατόριο παρίσι, 2€ το σαλιγκάρι. délicieux ...

      Δυστηχως μπουμπουριστους κοχλιους δοκίμασα και δεν μου αρεσαν πολύ (οχι μια φορα και 2). Ενω στιφαδο τρελαίνομαι. Νταξει γουστα είναι αυτά

      Cirus the virus

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits @cirus last edited by piliourits

        @cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

        Αν δεν εχεις δοκιμάσει σαλιγκάρια πως ξέρεις ότι δεν σαρεσουν?
        Αν δεν εχεις δοκιμάσει ηλεκτρικό πως εχεις αποψη εκτός της τιμής που δεν χρειαζεται να οδηγήσεις για να εχεις?

        #antras λέει είναι αυτός που δοκίμασε και δεν του άρεσε...

        36fc1bb0-2c4d-4052-b72b-8efc1d3dfd0b-image.png

        μάλλον δεν ψήθηκε καλά το ψάρι απ τη μια πλευρά και δεν του άρεσε...

        για το σαλιγκάρι, δεν έχουμε δηλώσεις.
        αν του άρεσε.

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • cirus
          cirus @piliourits last edited by

          @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          @cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          Αν δεν εχεις δοκιμάσει σαλιγκάρια πως ξέρεις ότι δεν σαρεσουν?
          Αν δεν εχεις δοκιμάσει ηλεκτρικό πως εχεις αποψη εκτός της τιμής που δεν χρειαζεται να οδηγήσεις για να εχεις?

          #antras λέει είναι αυτός που δοκίμασε και δεν του άρεσε...

          36fc1bb0-2c4d-4052-b72b-8efc1d3dfd0b-image.png

          μάλλον δεν ψήθηκε καλά το ψάρι απ τη μια πλευρά και δεν του άρεσε...

          για το σαλιγκάρι, δεν έχουμε δηλώσεις.
          αν του άρεσε.

          Καλα δικαιωμα του καθενος το σεξουαλικο, οτι θελει ο καθένας στο κρεβατι του κανει. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου και δεν θα έπρεπε να ενδιαφέρει και κανέναν.

          Τωρα καμια πλακιτσα για αυτό κανουμε αλλά μεχρι εκεί. Δεν πρωτίθομαι προσωπικα να το δοκιμάσω αυτό. Θα αρκεστώ στα σαλιγκάρια 😊

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • diego1960
            diego1960 @lap last edited by

            @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            Εμείς μιλάμε για αυτοκίνητα. Εσύ είσαι σίγουρος ότι δεν θα σου αρέσει και κρίνεις τους άλλους με διάφορα υποτιμητικά επίθετα που πιθανόν θα τους αρέσει.

            Να δώσω μια συμβουλή, μιας και εσύ πηγές στην κριτική όσων αγοράζουν, πρώτα κατάφερε να ζήσεις με δικές σου δυνάμεις και μετά κρινε το τι αγοράζει ο καθένας και πόσο wanabe είναι

            Γίνε πρώτα ανεξάρτητος άντρας εσύ, βγάλε πάνω από 2-2,5Κ καθαρά και με τον νόμο με την αξία σου, πλήρωνε την στέγη σου και κρίνε μετά το κάθε μπαμπα με το γιλέκομπουφαν που επιλέγει να δώσει τα φράγκα του και αν αγοράζει Τέσλα για την επίδειξη.
            Όσο σου παρέχουν στέγη και φράγκα για να κάνεις τον πεπειραμένο οδηγό μη κρίνεις το ήθος όσων επιλέγουν κάτι διαφορετικό από εσένα.

            Δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα τιποτα από αυτά που γράφεις, εδω αν πρόσεξες είναι το τοπικ "απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση". Το σπατουλάρισμα για τα ανέραστα τάμπλετ πέφτει δίπλα μαζί με το πόσο ανώτερα (λολ) είναι οδηγικά. Και προφανώς θα κρίνω τους γιλεκομπαμπάδες γιατί έτσι γουστάρω, ελευθερία γνώμης και έκφρασης είχαμε τελευταία φορα που κοίταξα.

            Καθαρίζω αρκετά ωστε το πρώτο αυτοκίνητό μου να είναι MX-5 ND3 στα 33. Και λογαριασμό δε θα δώσω σε κανέναν στο φόρουμ που την έχει δει σταυροφόρος του sustainability και κάνει virtue signalling με την παραμικρή ευκαιρία.

            Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

            H 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by lap

              Και καλά κάνεις δεν θα δώσεις λογαριασμό σε κανέναν, σωστός! Αλλά όπως ευκόλως κρίνεις ανθρώπους και τις επιλογές τους έτσι ευκόλως θα κριθούν και οι δικές σου. Ελευθερία έχουμε. Έτσι δεν λες;

              Αντίστοιχα και εγώ θα μπορούσα να πω πόσους βλέπω που ζουν ακόμα με τους γονείς τους μετά τα 25-28 έτη μόνο και μόνο για ένα αυτοκίνητο.

              Όσο για τα 30-40Κ ενός αυτοκινήτου, τόσα είναι τα πάγια πολλών ανεξάρτητων ανθρώπων ανά έτος ή δύο ετη και οι οποίοι κάνουν οικογένεια, συντηρούν σπίτια, αγοράζουν σπίτια, επενδύουν σε επιχειρήσεις κτλ. Παίρνουν με λίγα λόγια τη ζωή στα χέρια τους. Ανεξάρτητοι και κύριοι του εαυτού τους. Σκέψου κάθε έτος ένα mazda mx5.

              Αλλά όπως λες δεν υπάρχει κριτήριο και ο καθένας ότι κανει το κάνει από μόνος του. Και στην τελική έχεις δίκιο σε αυτό.
              Έτσι λοιπόν και εσύ έχεις το ηθικό δικαίωμα να σχολιάζεις το όχημα αλλά όχι αυτούς που το επιλέγουν γιατί πολύ εύκολα μπορεί να κριθείς και εσύ για το τρόπο ζωής σου και τις αυτοκινητιστικες επιλογές σου και όπως είδες δεν είναι ωραίο πράγμα.

              Και για να δεις ότι δεν βγάζω τον εαυτό μου απ' έξω. Και εγώ πέφτω σε αυτήν την κακή συνήθεια. Και εγώ κάνω αυτό που κάνεις και είναι άδικο και λάθος.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • storm
                storm last edited by

                Νομίζω ότι οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών δικύκλων καταδεικνύουν ότι δεν τσουλάει το θέμα.

                Μόλις 863 ηλεκτρικά δίκυκλα όλο το 2022, όταν οι πωλήσεις θερμικών ξεπερνούν τις 40.000.

                https://www.bikeit.gr/taxinomiseis/item/33103-taksinomiseis-2022-top-20-ilektrikon

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dublin @storm last edited by

                  @storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                  Νομίζω ότι οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών δικύκλων καταδεικνύουν ότι δεν τσουλάει το θέμα.

                  Μόλις 863 ηλεκτρικά δίκυκλα όλο το 2022, όταν οι πωλήσεις θερμικών ξεπερνούν τις 40.000.

                  https://www.bikeit.gr/taxinomiseis/item/33103-taksinomiseis-2022-top-20-ilektrikon

                  Με τον πρώτο κύκλο της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», της οποίας η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ήταν η 31η/12/2021, οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν ήταν περίπου 19.000 (9% αφορούν αυτοκίνητα, 22% δίκυκλα-τρίκυκλα, 69% ποδήλατα), από τις οποίες έως τέλος Νοεμβρίου είχαν εγκριθεί περίπου 15.000 και πληρωθεί 8.000. Ο συνολικός προϋπολογισμός ο οποίος έχει δεσμευτεί για τις εγκεκριμένες αιτήσεις έως σήμερα είναι 18,5 εκατ. ευρώ.

                  Μάλιστα στα αυτοκίνητα μπαίνουν μέσα από ότι θυμάμαι και τετράτροχα μικροκινητικοτητας τύπου Ami, το είχα ποσταρει τότε που είχαν βγει τα νούμερα ακριβώς.

                  Μην ξεχνάς από τις μεγάλες εταιρείες ΜΟΝΟ η Piaggio έχει βγάλει κανονικό μοντέλο (το 1) άνω οι άλλες θα μπούν από φέτος και αργότερα. Κάποιες Ιαπωνικές δεν θα μπουν στην αγορά ηλεκτρικών πριν τουλάχιστον τό 25.

                  storm 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisma23 @diego1960 last edited by

                    @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    Εμείς μιλάμε για αυτοκίνητα. Εσύ είσαι σίγουρος ότι δεν θα σου αρέσει και κρίνεις τους άλλους με διάφορα υποτιμητικά επίθετα που πιθανόν θα τους αρέσει.

                    Να δώσω μια συμβουλή, μιας και εσύ πηγές στην κριτική όσων αγοράζουν, πρώτα κατάφερε να ζήσεις με δικές σου δυνάμεις και μετά κρινε το τι αγοράζει ο καθένας και πόσο wanabe είναι

                    Γίνε πρώτα ανεξάρτητος άντρας εσύ, βγάλε πάνω από 2-2,5Κ καθαρά και με τον νόμο με την αξία σου, πλήρωνε την στέγη σου και κρίνε μετά το κάθε μπαμπα με το γιλέκομπουφαν που επιλέγει να δώσει τα φράγκα του και αν αγοράζει Τέσλα για την επίδειξη.
                    Όσο σου παρέχουν στέγη και φράγκα για να κάνεις τον πεπειραμένο οδηγό μη κρίνεις το ήθος όσων επιλέγουν κάτι διαφορετικό από εσένα.

                    Δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα τιποτα από αυτά που γράφεις, εδω αν πρόσεξες είναι το τοπικ "απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση". Το σπατουλάρισμα για τα ανέραστα τάμπλετ πέφτει δίπλα μαζί με το πόσο ανώτερα (λολ) είναι οδηγικά. Και προφανώς θα κρίνω τους γιλεκομπαμπάδες γιατί έτσι γουστάρω, ελευθερία γνώμης και έκφρασης είχαμε τελευταία φορα που κοίταξα.

                    Καθαρίζω αρκετά ωστε το πρώτο αυτοκίνητό μου να είναι MX-5 ND3 στα 33. Και λογαριασμό δε θα δώσω σε κανέναν στο φόρουμ που την έχει δει σταυροφόρος του sustainability και κάνει virtue signalling με την παραμικρή ευκαιρία.

                    Προφανώς και μπορείς και πρέπει να έχεις το τη γνώμη σου και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης. Και γούστο σου, καπέλο σου να μην οδηγήσεις ποτέ ηλεκτρικό!
                    Όμως η έλλειψη προσωπικής εμπειρίας, σε συνδυασμό με το δογματισμό, την ακαμψία και τον απόλυτο τρόπο που εκφράζεις την άποψη σου, καθώς και την οπαδική αντίληψη με την οποία χαρακτηρίζεις όσους έχουν αντίθετη άποψη, στερουν βαρύτητα από την άποψη σου.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • storm
                      storm @dublin last edited by

                      @dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                      @storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                      Νομίζω ότι οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών δικύκλων καταδεικνύουν ότι δεν τσουλάει το θέμα.

                      Μόλις 863 ηλεκτρικά δίκυκλα όλο το 2022, όταν οι πωλήσεις θερμικών ξεπερνούν τις 40.000.

                      https://www.bikeit.gr/taxinomiseis/item/33103-taksinomiseis-2022-top-20-ilektrikon

                      Με τον πρώτο κύκλο της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», της οποίας η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ήταν η 31η/12/2021, οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν ήταν περίπου 19.000 (9% αφορούν αυτοκίνητα, 22% δίκυκλα-τρίκυκλα, 69% ποδήλατα), από τις οποίες έως τέλος Νοεμβρίου είχαν εγκριθεί περίπου 15.000 και πληρωθεί 8.000. Ο συνολικός προϋπολογισμός ο οποίος έχει δεσμευτεί για τις εγκεκριμένες αιτήσεις έως σήμερα είναι 18,5 εκατ. ευρώ.

                      Μάλιστα στα αυτοκίνητα μπαίνουν μέσα από ότι θυμάμαι και τετράτροχα μικροκινητικοτητας τύπου Ami, το είχα ποσταρει τότε που είχαν βγει τα νούμερα ακριβώς.

                      Μην ξεχνάς από τις μεγάλες εταιρείες ΜΟΝΟ η Piaggio έχει βγάλει κανονικό μοντέλο (το 1) άνω οι άλλες θα μπούν από φέτος και αργότερα. Κάποιες Ιαπωνικές δεν θα μπουν στην αγορά ηλεκτρικών πριν τουλάχιστον τό 25.

                      Δεν ξέρω τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια, αλλά σίγουρα εγώ ηλεκτροκίνητο δίκυκλο ή τετράτροχο αποκλείεται να αγοράσω.

                      Αρκετά μπλεξίματα έχω με τα θερμικά. Δεν θέλω και άλλα πάνω στο κεφάλι μου.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dublin @storm last edited by

                        @storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                        @dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                        @storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                        Νομίζω ότι οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών δικύκλων καταδεικνύουν ότι δεν τσουλάει το θέμα.

                        Μόλις 863 ηλεκτρικά δίκυκλα όλο το 2022, όταν οι πωλήσεις θερμικών ξεπερνούν τις 40.000.

                        https://www.bikeit.gr/taxinomiseis/item/33103-taksinomiseis-2022-top-20-ilektrikon

                        Με τον πρώτο κύκλο της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», της οποίας η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ήταν η 31η/12/2021, οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν ήταν περίπου 19.000 (9% αφορούν αυτοκίνητα, 22% δίκυκλα-τρίκυκλα, 69% ποδήλατα), από τις οποίες έως τέλος Νοεμβρίου είχαν εγκριθεί περίπου 15.000 και πληρωθεί 8.000. Ο συνολικός προϋπολογισμός ο οποίος έχει δεσμευτεί για τις εγκεκριμένες αιτήσεις έως σήμερα είναι 18,5 εκατ. ευρώ.

                        Μάλιστα στα αυτοκίνητα μπαίνουν μέσα από ότι θυμάμαι και τετράτροχα μικροκινητικοτητας τύπου Ami, το είχα ποσταρει τότε που είχαν βγει τα νούμερα ακριβώς.

                        Μην ξεχνάς από τις μεγάλες εταιρείες ΜΟΝΟ η Piaggio έχει βγάλει κανονικό μοντέλο (το 1) άνω οι άλλες θα μπούν από φέτος και αργότερα. Κάποιες Ιαπωνικές δεν θα μπουν στην αγορά ηλεκτρικών πριν τουλάχιστον τό 25.

                        Δεν ξέρω τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια, αλλά σίγουρα εγώ ηλεκτροκίνητο δίκυκλο ή τετράτροχο αποκλείεται να αγοράσω.

                        Αρκετά μπλεξίματα έχω με τα θερμικά. Δεν θέλω και άλλα πάνω στο κεφάλι μου.

                        Θέλω να σου δείξω ότι η συντριπτική πλειοψηφία του προγράμματος είναι δίκυκλα τελικά. Και εγώ το έψαξα, ακόμη δεν βολεύει, αλλά δεν έχει μπει κανείς μεγάλος ακόμη ενεργά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • storm
                          storm last edited by storm

                          Η συντριπτική πλειοψηφία του προγράμματος πράγματι είναι δίκυκλα.
                          Και στις συνολικές πωλήσεις δικύκλων ανύπαρκτο το ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών.

                          Που θεωρητικά τα ηλεκτρικά είναι και ποιο φτηνά και (θεωρητικά πάντα) φορτίζονται ποιο εύκολα και γρήγορα.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • cirus
                            cirus @harisma23 last edited by

                            @harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                            @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                            @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                            Εμείς μιλάμε για αυτοκίνητα. Εσύ είσαι σίγουρος ότι δεν θα σου αρέσει και κρίνεις τους άλλους με διάφορα υποτιμητικά επίθετα που πιθανόν θα τους αρέσει.

                            Να δώσω μια συμβουλή, μιας και εσύ πηγές στην κριτική όσων αγοράζουν, πρώτα κατάφερε να ζήσεις με δικές σου δυνάμεις και μετά κρινε το τι αγοράζει ο καθένας και πόσο wanabe είναι

                            Γίνε πρώτα ανεξάρτητος άντρας εσύ, βγάλε πάνω από 2-2,5Κ καθαρά και με τον νόμο με την αξία σου, πλήρωνε την στέγη σου και κρίνε μετά το κάθε μπαμπα με το γιλέκομπουφαν που επιλέγει να δώσει τα φράγκα του και αν αγοράζει Τέσλα για την επίδειξη.
                            Όσο σου παρέχουν στέγη και φράγκα για να κάνεις τον πεπειραμένο οδηγό μη κρίνεις το ήθος όσων επιλέγουν κάτι διαφορετικό από εσένα.

                            Δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα τιποτα από αυτά που γράφεις, εδω αν πρόσεξες είναι το τοπικ "απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση". Το σπατουλάρισμα για τα ανέραστα τάμπλετ πέφτει δίπλα μαζί με το πόσο ανώτερα (λολ) είναι οδηγικά. Και προφανώς θα κρίνω τους γιλεκομπαμπάδες γιατί έτσι γουστάρω, ελευθερία γνώμης και έκφρασης είχαμε τελευταία φορα που κοίταξα.

                            Καθαρίζω αρκετά ωστε το πρώτο αυτοκίνητό μου να είναι MX-5 ND3 στα 33. Και λογαριασμό δε θα δώσω σε κανέναν στο φόρουμ που την έχει δει σταυροφόρος του sustainability και κάνει virtue signalling με την παραμικρή ευκαιρία.

                            Προφανώς και μπορείς και πρέπει να έχεις το τη γνώμη σου και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης. Και γούστο σου, καπέλο σου να μην οδηγήσεις ποτέ ηλεκτρικό!
                            Όμως η έλλειψη προσωπικής εμπειρίας, σε συνδυασμό με το δογματισμό, την ακαμψία και τον απόλυτο τρόπο που εκφράζεις την άποψη σου, καθώς και την οπαδική αντίληψη με την οποία χαρακτηρίζεις όσους έχουν αντίθετη άποψη, στερουν βαρύτητα από την άποψη σου.

                            ρισπέκτ

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • diego1960
                              diego1960 last edited by diego1960

                              Ενω αυτή η υπερπροσπάθεια να μας πείσετε οτι τα ηλεκτρικά είναι "ανώτερη εμπειρία" με κάθε αφορμή δεν είναι καθόλου οπαδική αλλά αντικειμενική. Έγινε παιδιά. Εδω διαβάζουμε σε ανταγωνιστικές σελίδες για το πόσο καλό είναι να μην έχεις κιβώτιο να ασχολείσαι. Περιοδικό αυτοκινήτων έτσι; Να μη γουστάρει κιβώτια και ήχο.

                              Προφανώς και θα είμαι κατά σε κάθε τέτοια επιβολή στη ζωή μου χωρίς να την έχω επιλέξει με κάτι που με τα δικά μου κριτήρια ειναι σαφώς κατώτερο. Όσο ειδικά πέφτει τέτοιο χυδαίο σπατουλάρισμα που μέχρι και τα Τέσλα (λολ) προσπαθούν να τα βγάλουν οδηγικά εργαλεία, τόσο θα τα κράζω, δράση-αντίδραση λέγεται.

                              Και φυσικά όπως δε σας ενδιαφέρει στο ελάχιστο η άποψή μου (και καλά κάνετε), έτσι και εγώ δε θα πάρω στα σοβαρά κανέναν που μου λέει να δοκιμάσω ηλεκτρικό γιατί είναι "το κάτι άλλο". Ευτυχώς μάτια έχω, κριτήρια έχω και 10δες άρθρα έχω διαβάσει για να ξέρω οτι κάτι τέτοιο όχι απλά δε με αφορά, αλλά είμαι 100% κατά.

                              @lap αυτή ειναι η διαφορά μας. Χέστηκα αν θα κριθώ από 1 άτομο ή 100. Ας κάνουν ότι θέλουν. Οπότε και με βάση αυτό μπορώ να κρίνω και ας κριθώ. Στα άλλα περι οικογένειας και παγίων εξόδων και όλα αυτά δεν απαντώ καν, δε με αφορούν. Προσωπικά προτιμώ βόλτες με αμάξι από κουτσούβελα, ξεσκάτισμα και λοιπά βάσανα χωρίς λόγο.

                              Ξαναλέω, εδώ το τόπικ λέγεται "Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση". Αν περιμένεις διάλογο για τα θετικά των ηλεκτρικών είσαι μάλλον σε λάθος τόπικ. Εδώ από την αρχή όσοι ποστάρουμε έχουμε κάνει ξεκάθαρη τη θέση μας.

                              Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                              H cirus L 3 Replies Last reply Reply Quote 5
                              • D
                                dublin @storm last edited by

                                @storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                Η συντριπτική πλειοψηφία του προγράμματος πράγματι είναι δίκυκλα.
                                Και στις συνολικές πωλήσεις δικύκλων ανύπαρκτο το ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών.

                                Που θεωρητικά τα ηλεκτρικά είναι και ποιο φτηνά και (θεωρητικά πάντα) φορτίζονται ποιο εύκολα και γρήγορα.

                                Κάτσε, αυτά είναι όλα ηλεκτρικά!

                                22% είναι τα ηλεκτρικά scooter/μοτοποδήλατα.

                                Το πλεονέκτημα είναι ότι στα περισσότερα παίρνεις την μπαταρία και την φορτίζεις, αλλά όχι σε όλα, και είναι και βαριές οι ατιμες, αλλά τουλάχιστον υπάρχει ελπίδα σχετικά άμεση, εν αντιθέσει με τα αυτοκίνητα που θέλουμε ακόμη χρονακια..

                                antonakis storm 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harisma23 @diego1960 last edited by

                                  @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                  Ενω αυτή η υπερπροσπάθεια να μας πείσετε οτι τα ηλεκτρικά είναι "ανώτερη εμπειρία" με κάθε αφορμή δεν είναι καθόλου οπαδική αλλά αντικειμενική. Έγινε παιδιά. Εδω διαβάζουμε σε ανταγωνιστικές σελίδες για το πόσο καλό είναι να μην έχεις κιβώτιο να ασχολείσαι. Περιοδικό αυτοκινήτων έτσι; Να μη γουστάρει κιβώτια και ήχο.

                                  Προφανώς και θα είμαι κατά σε κάθε τέτοια επιβολή στη ζωή μου χωρίς να την έχω επιλέξει με κάτι που με τα δικά μου κριτήρια ειναι σαφώς κατώτερο. Όσο ειδικά πέφτει τέτοιο χυδαίο σπατουλάρισμα που μέχρι και τα Τέσλα (λολ) προσπαθούν να τα βγάλουν οδηγικά εργαλεία, τόσο θα τα κράζω, δράση-αντίδραση λέγεται.

                                  Και φυσικά όπως δε σας ενδιαφέρει στο ελάχιστο η άποψή μου (και καλά κάνετε), έτσι και εγώ δε θα πάρω στα σοβαρά κανέναν που μου λέει να δοκιμάσω ηλεκτρικό γιατί είναι "το κάτι άλλο". Ευτυχώς μάτια έχω, κριτήρια έχω και 10δες άρθρα έχω διαβάσει για να ξέρω οτι κάτι τέτοιο όχι απλά δε με αφορά, αλλά είμαι 100% κατά.

                                  @lap αυτή ειναι η διαφορά μας. Χέστηκα αν θα κριθώ από 1 άτομο ή 100. Ας κάνουν ότι θέλουν. Οπότε και με βάση αυτό μπορώ να κρίνω και ας κριθώ. Στα άλλα περι οικογένειας και παγίων εξόδων και όλα αυτά δεν απαντώ καν, δε με αφορούν. Προσωπικά προτιμώ βόλτες με αμάξι από κουτσούβελα, ξεσκάτισμα και λοιπά βάσανα χωρίς λόγο.

                                  Ξαναλέω, εδώ το τόπικ λέγεται "Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση". Αν περιμένεις διάλογο για τα θετικά των ηλεκτρικών είσαι μάλλον σε λάθος τόπικ. Εδώ από την αρχή όσοι ποστάρουμε έχουμε κάνει ξεκάθαρη τη θέση μας.

                                  Κανείς δεν προσπαθεί να σε πείσει για τίποτα. Εξάλλου, όπως είναι σαφές πέραν πάσης αμφιβολίας, τις αποφάσεις σου τις έχεις πάρει. Διαπιστώνω απλώς ότι κατηγορείς τους "άλλους" για οπαδισμό, όταν εσύ είσαι πολύ χειρότερος, αρνούμενος να συζητήσεις, να δοκιμάσεις και να αποκτήσεις εμπειρία και επιπλέον "στολίζοντας" τους με μειωτικούς χαρακτηρισμούς.
                                  Επίσης δε νομίζω ότι είναι η θέση σου να υπαγορεύεις ποιος και τι θα ποστάρει στο θέμα...
                                  Γενικά διαπιστώνω αδυναμία ή απροθυμία κατανόησης αυτών που σου γράφω και απόρριψη οποιουδήποτε διαλόγου, υπό την παντιέρα του Π.Ο. (πραγματικού οδηγού).
                                  No pasaran! 😜

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • antonakis
                                    antonakis @dublin last edited by

                                    @dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    Το πλεονέκτημα είναι ότι στα περισσότερα παίρνεις την μπαταρία και την φορτίζεις, αλλά όχι σε όλα, και είναι και βαριές οι ατιμες, αλλά τουλάχιστον υπάρχει ελπίδα σχετικά άμεση, εν αντιθέσει με τα αυτοκίνητα που θέλουμε ακόμη χρονακια

                                    Ναι, αν και το να φορτίζεις συστηματικά τόσο μεγάλες μπαταρίες εντός σπιτιού είναι αρκετά επικίνδυνο.

                                    "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dublin @antonakis last edited by

                                      @antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      @dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      Το πλεονέκτημα είναι ότι στα περισσότερα παίρνεις την μπαταρία και την φορτίζεις, αλλά όχι σε όλα, και είναι και βαριές οι ατιμες, αλλά τουλάχιστον υπάρχει ελπίδα σχετικά άμεση, εν αντιθέσει με τα αυτοκίνητα που θέλουμε ακόμη χρονακια

                                      Ναι, αν και το να φορτίζεις συστηματικά τόσο μεγάλες μπαταρίες εντός σπιτιού είναι αρκετά επικίνδυνο.

                                      Τρελός είσαι;! Για το drone φορτίζω και τα βάζω μακριά από υφάσματα και έπιπλα όσο μπορώ και τις βάζω και σε κουτιά ειδικά για αν γίνει κάτι. Αν έπαιρνα, μπαλκονακι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • storm
                                        storm @dublin last edited by storm

                                        @dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                        @storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                        Η συντριπτική πλειοψηφία του προγράμματος πράγματι είναι δίκυκλα.
                                        Και στις συνολικές πωλήσεις δικύκλων ανύπαρκτο το ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών.

                                        Που θεωρητικά τα ηλεκτρικά είναι και ποιο φτηνά και (θεωρητικά πάντα) φορτίζονται ποιο εύκολα και γρήγορα.

                                        Κάτσε, αυτά είναι όλα ηλεκτρικά!

                                        22% είναι τα ηλεκτρικά scooter/μοτοποδήλατα.

                                        Το πλεονέκτημα είναι ότι στα περισσότερα παίρνεις την μπαταρία και την φορτίζεις, αλλά όχι σε όλα, και είναι και βαριές οι ατιμες, αλλά τουλάχιστον υπάρχει ελπίδα σχετικά άμεση, εν αντιθέσει με τα αυτοκίνητα που θέλουμε ακόμη χρονακια..

                                        Αυτό σε μένα δεν λέει κάτι.
                                        Κοιτώ τις συνολικές πωλήσεις δικύκλων και το ποσοστό ηλεκτροκίνητων είναι κάτω από το 2%.

                                        Για το πρόγραμμα "κινούμαι ηλεκτρικά" δεν ξέρω πως ακριβώς παίζει και αν τελικά όσοι παίρνουν έγκριση τελικά προχωρούν σε αγορά.

                                        Το σίγουρο είναι ότι το 2022 πουλήθηκαν πάνω από 55.000* δίκυκλα στην Ελλάδα. Από αυτά μόλις τα 863 ήταν ηλεκτρικά, ασχέτως τα προγράμματα επιδοτήσεων. Οι πωλήσεις δείχνουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών επέλεξε θερμικό δίκυκλο.

                                        *https://www.zougla.gr/automoto/moto/article/rekor-dekaetias-stis-taksinomisis-motosikleton-me-afksisi-26

                                        Περί μπαταριών, δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά διαβάζω ότι υπάρχει θέμα με τις εγγυήσεις τους και την ποιότητά τους. Δίνουν μικρές εγγυήσεις γιατί οι μπαταρίες χάνουν πολύ γρήγορα σε απόδοση και σε δύο-τρία χρόνια πάει για πέταμα το δίκυκλο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • cirus
                                          cirus @diego1960 last edited by

                                          @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          Ενω αυτή η υπερπροσπάθεια να μας πείσετε οτι τα ηλεκτρικά είναι "ανώτερη εμπειρία" με κάθε αφορμή δεν είναι καθόλου οπαδική αλλά αντικειμενική. Έγινε παιδιά. Εδω διαβάζουμε σε ανταγωνιστικές σελίδες για το πόσο καλό είναι να μην έχεις κιβώτιο να ασχολείσαι. Περιοδικό αυτοκινήτων έτσι; Να μη γουστάρει κιβώτια και ήχο.

                                          Προφανώς και θα είμαι κατά σε κάθε τέτοια επιβολή στη ζωή μου χωρίς να την έχω επιλέξει με κάτι που με τα δικά μου κριτήρια ειναι σαφώς κατώτερο. Όσο ειδικά πέφτει τέτοιο χυδαίο σπατουλάρισμα που μέχρι και τα Τέσλα (λολ) προσπαθούν να τα βγάλουν οδηγικά εργαλεία, τόσο θα τα κράζω, δράση-αντίδραση λέγεται.

                                          Και φυσικά όπως δε σας ενδιαφέρει στο ελάχιστο η άποψή μου (και καλά κάνετε), έτσι και εγώ δε θα πάρω στα σοβαρά κανέναν που μου λέει να δοκιμάσω ηλεκτρικό γιατί είναι "το κάτι άλλο". Ευτυχώς μάτια έχω, κριτήρια έχω και 10δες άρθρα έχω διαβάσει για να ξέρω οτι κάτι τέτοιο όχι απλά δε με αφορά, αλλά είμαι 100% κατά.

                                          @lap αυτή ειναι η διαφορά μας. Χέστηκα αν θα κριθώ από 1 άτομο ή 100. Ας κάνουν ότι θέλουν. Οπότε και με βάση αυτό μπορώ να κρίνω και ας κριθώ. Στα άλλα περι οικογένειας και παγίων εξόδων και όλα αυτά δεν απαντώ καν, δε με αφορούν. Προσωπικά προτιμώ βόλτες με αμάξι από κουτσούβελα, ξεσκάτισμα και λοιπά βάσανα χωρίς λόγο.

                                          Ξαναλέω, εδώ το τόπικ λέγεται "Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση". Αν περιμένεις διάλογο για τα θετικά των ηλεκτρικών είσαι μάλλον σε λάθος τόπικ. Εδώ από την αρχή όσοι ποστάρουμε έχουμε κάνει ξεκάθαρη τη θέση μας.

                                          Εγω δεν γουσταρω τα αυτόματα, μαρέσουν πολύ περισσότερο τα χειροκίνητα και γενικά είμαι επιφυλακτικός στα ηλεκτρικά. Επίσης εχω βαρεθει να γραφουν ολοι σε forum αυτοκινητων στο 80% των θεματων για οικονομία.

                                          Παρολα αυτά δεν μειώνω αυτούς που εχουν αντίθετη αποψη και δεν μηδενίζω τιποτα.

                                          Κανενας δεν σε κρίνει και κανεις δεν κρινεται. Εχεις καθε δικαίωμα να λες οτι γουσταρεις αν δεν προσβάλεις κάποιον. Απλα και δανείζομαι απο τον harisma "η έλλειψη προσωπικής εμπειρίας, σε συνδυασμό με το δογματισμό, την ακαμψία και τον απόλυτο τρόπο που εκφράζεις την άποψη σου, καθώς και την οπαδική αντίληψη με την οποία χαρακτηρίζεις όσους έχουν αντίθετη άποψη, στερουν βαρύτητα από την άποψη σου."

                                          Συζητηση κανουμε γενικά. Αλλιώς τι νοημα έχει. Ανταλλάσουμε αποψεις. Το πως λέγεται το νημα εχει σχεση με πως το ονομασε ο νηματοθέτης δεν σημαινει ότι γράφουν εδώ μόνο αυτοι που συμφωνούν. Αλιώς θα βαζαν από κατω +1 και τιποτα αλλο.

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap @diego1960 last edited by lap

                                            @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                            @lap αυτή ειναι η διαφορά μας. Χέστηκα αν θα κριθώ από 1 άτομο ή 100. Ας κάνουν ότι θέλουν.

                                            Εγώ είδα να αντιδρας όμως. Δεν το άφησες να σε κρίνουν όντας αδιάφορος

                                            Οπότε και με βάση αυτό μπορώ να κρίνω και ας κριθώ.

                                            Χμμ δεν τα πας καλά στο να σε κρίνουν αυστηρά

                                            Στα άλλα περι οικογένειας και παγίων εξόδων και όλα αυτά δεν απαντώ καν, δε με αφορούν. Προσωπικά προτιμώ βόλτες με αμάξι από κουτσούβελα, ξεσκάτισμα και λοιπά βάσανα χωρίς λόγο.

                                            Και πολύ καλά κάνεις. Έχεις κάθε δικαίωμα να κανεις ότι θέλεις με τη ζωή σου και δεν έχει δικαίωμα να σου πει κανείς το τι θα κάνεις. Ο λόγος που έγινε η αναφορά στα πάγια έξοδα κάποιων στην ηλικία σου με ή χωρίς οικογένεια είναι η δήλωση και έπαρση σου στο ότι αγόρασες ένα καλό διθέσιο αυτοκίνητο. Δεν είναι κάτι το δύσκολο για πολλούς συνομηλίκους σου όταν δεν έχεις πάγια έξοδα στέγασης και διαβίωσης και παράλληλα εργάζεσαι. Άρα, είναι θέμα επιλογής. Άρα οπως η δική σου επιλογή είναι σεβαστή έτσι είναι και των άλλων οποία και αν είναι.
                                            Κατά τα άλλα εξαιρετική επιλογή αυτοκινήτου.

                                            Ξαναλέω, εδώ το τόπικ λέγεται "Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση". Αν περιμένεις διάλογο για τα θετικά των ηλεκτρικών είσαι μάλλον σε λάθος τόπικ. Εδώ από την αρχή όσοι ποστάρουμε έχουμε κάνει ξεκάθαρη τη θέση μας.

                                            Μα δεν αντέδρασα τόσο στην άποψη σου, είναι γνωστή και σεβαστή, αντέδρασα στην υποβάθμιση του τρόπου ζωής όσων τα αγοράζουν, και έκανα σύγκριση και αξιολόγηση του δικού σου τρόπου ζωής με μοναδικό σκοπό να σου δείξω ότι είναι άκομψο.

                                            Προσωπικά σεβομαι τις επιλογές σου. Και συμφωνώ σε άλλα που γράφεις.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 57 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr