-
Μου φαίνεται απίστευτο να παίρνεις αυτοκίνητο με 190 άλογα και να μην πιάνει ούτε τα 180 χλμ/ω.
-
@babisstinson said in Nissan Qashqai 2021:
Μου φαίνεται απίστευτο να παίρνεις αυτοκίνητο με 190 άλογα και να μην πιάνει ούτε τα 180 χλμ/ω.
Γιατί; Το όριο ειναι 130 μαξ στην Ευρώπη, εκτός καποιον εξαιρέσεων στην Γερμανία. Και στην ΕΕ δεν αστειεύονται με όρια και πρόστιμα. Και σε λιγο συζητάνε για μείωση. Η Βόλβο ήδη περιορίζει στα 180 ολα της τα αμάξια.
-
@fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:
@babisstinson said in Nissan Qashqai 2021:
Μου φαίνεται απίστευτο να παίρνεις αυτοκίνητο με 190 άλογα και να μην πιάνει ούτε τα 180 χλμ/ω.
Γιατί; Το όριο ειναι 130 μαξ στην Ευρώπη, εκτός καποιον εξαιρέσεων στην Γερμανία. Και στην ΕΕ δεν αστειεύονται με όρια και πρόστιμα. Και σε λιγο συζητάνε για μείωση. Η Βόλβο ήδη περιορίζει στα 180 ολα της τα αμάξια.
Ένας ακόμα λόγος για να μην την προτιμάνε οι αγοραστές την Volvo (εκτός των άλλων).
Φάνη το επιχείρημα "τα όρια είναι 130 άρα" με συγχωρείς αλλά είναι αστείο. Μπορεί να θέλω να πάω στην autobahn, μπορεί να θέλω να το βάλω σε πίστα, μπορεί απλά να θέλω να το τελικιάσω. Δεν μπορεί να έχω 190 άλογα και να μην πιάνει το αμάξι ούτε τα 180. -
@fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:
@babisstinson said in Nissan Qashqai 2021:
Μου φαίνεται απίστευτο να παίρνεις αυτοκίνητο με 190 άλογα και να μην πιάνει ούτε τα 180 χλμ/ω.
Γιατί; Το όριο ειναι 130 μαξ στην Ευρώπη, εκτός καποιον εξαιρέσεων στην Γερμανία. Και στην ΕΕ δεν αστειεύονται με όρια και πρόστιμα. Και σε λιγο συζητάνε για μείωση. Η Βόλβο ήδη περιορίζει στα 180 ολα της τα αμάξια.
Για μένα είναι λόγος απόρριψης αυτοκινήτου αυτή η τελική.
-
Για εμενα παλι δεν ειναι. Ειδικα οταν προκειται για suv. Ελαχιστοι μπορουν να διαχειριστουν αυτοκινητο πανω απο 160 χλμ/ωρα. Τα αυτοκινητα θα επρεπε να εχουν επισης default αυτοματο περιοριστη ταχυτητας. Οχι κατ επιλογη.
-
160 χ.α.ω. είναι απλά επιχειρησιακή ταχύτητα ταξιδίου για έναν έμπειρο οδηγό με ένα καλούτσικο αυτοκίνητο. Ένα αυτοκίνητο με τελική 230, για παράδειγμα, είναι σχεδιασμένο από τον κατασκευαστή του για να είναι σταθερό σε αυτήν την ταχύτητα. Ε να πηγαίνει με 160 είναι απλά εκδρομούλα...
-
Ετσι έλεγα και εγω παλιότερα. Πλέον νομίζω ότι δεν έχει κανένα νόημα να πηγαίνεις πάνω από 160-170 .Η επικινδυνότητα αυξάνεται κατακόρυφα όπως και η κατανάλωση χωρίς να αποκομίζεις και κάποια ιδιαίτερη οδηγική ευχαρίστηση .Ο χρόνος που κερδίζεις είναι αστείος εντωμεταξύ.Ασε που φτάνεις τσίτα στο προορισμό σου.
Επίσης για να ξέρετε εκτός απο τα κομμάτια της Autobahn χωρίς όριο που και αυτα έχουν μειωθεί σε συνδυασμό με τη κίνηση,μόνο στην Ελλάδα μπορείς να τρέχεις δίχως αύριο γιατί στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι γεμάτο radar... -
Πάντως τα ατυχήματα και δη τα θανατηφόρα δεν γίνονται απο τις μεγαλες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο.
Μέσα στις πόλεις και στους κολο επαρχιακούς γίνεται το μακελειό. Οποτε καλά κάνει το κράτος να αφήνει ακόμα χωρίς συνεχή ραντάρ τους αυτοκινητοδρόμους να ξεκαυλωνει ο κόσμος. -
Τι κρίμα να μην υπάρχουν radar στις εθνικές τελικά.
Αν κρίνω από τους συνομιλητές, θα είχαν γεμίσει τα ταμεία. -
@antonakis said in Nissan Qashqai 2021:
Τι κρίμα να μην υπάρχουν radar στις εθνικές τελικά.
Αν κρίνω από τους συνομιλητές, θα είχαν γεμίσει τα ταμεία.Ασε φίλε, 2 φορές την έχω πληρωσει την αττικη οδο με μηχανη πριν 10 χρόνια, και όχι με τρελές ταχύτητες (130 πήγαινα). Από τότε κυρία στην αττική οδό ....
-
@babisstinson said in Nissan Qashqai 2021:
Φάνη το επιχείρημα "τα όρια είναι 130 άρα" με συγχωρείς αλλά είναι αστείο. Μπορεί να θέλω να πάω στην autobahn, μπορεί να θέλω να το βάλω σε πίστα, μπορεί απλά να θέλω να το τελικιάσω. Δεν μπορεί να έχω 190 άλογα και να μην πιάνει το αμάξι ούτε τα 180.
Γιατί ειναι αστείο? Τόσο δεν είναι το όριο? Το να κινείται κάποιος με 150χαω για παράδειγμα στην πολιτισμένη ΕΕ (που τόσο ζηλεύουμε) σημαίνει ότι έχει φάει κλήση στο λεπτό. Οπότε μια χαρά στέκει το επιχείρημα. Μιλάμε για οικογενειακά αυτοκίνητα (περίπτερα), όχι για σπορ κατασκευές που μπορεί να θες να τα πας πίστα.
-
@kostis20 said in Nissan Qashqai 2021:
Ετσι έλεγα και εγω παλιότερα. Πλέον νομίζω ότι δεν έχει κανένα νόημα να πηγαίνεις πάνω από 160-170 .Η επικινδυνότητα αυξάνεται κατακόρυφα όπως και η κατανάλωση χωρίς να αποκομίζεις και κάποια ιδιαίτερη οδηγική ευχαρίστηση .Ο χρόνος που κερδίζεις είναι αστείος εντωμεταξύ.Ασε που φτάνεις τσίτα στο προορισμό σου.
Επίσης για να ξέρετε εκτός απο τα κομμάτια της Autobahn χωρίς όριο που και αυτα έχουν μειωθεί σε συνδυασμό με τη κίνηση,μόνο στην Ελλάδα μπορείς να τρέχεις δίχως αύριο γιατί στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι γεμάτο radar...Όπως λες κι εσύ, τα όρια ταχύτητας είναι μια καθαρά πολιτική απόφαση. Δηλαδή στην Autobahn είναι ΟΚ, αλλά σε έναν καλύτερο δρόμο στην Ιταλία ή στην Ελλάδα, δεν είναι ΟΚ. Αστειότητες...
-
Επίσης στην Αμερική είναι νόμιμη η οπλοκατοχή ενώ στις υπόλοιπες χώρες όχι.
Τι σημαίνει αυτό δηλαδή?Επειδή έχει μια χώρα ένα νόμο για τους δικούς τους λόγους δε σημαίνει ότι είναι και σωστό .
Επίσης το να παίζει σύγκριση μεταξύ οδηγικής συμπεριφοράς οδηγών στην Ελλάδα και στη Γερμανία είναι αστειοτητα .Σκεφτείτε να μην είχαμε όρια στην Ελλάδα με όλους αυτους τους αχρηστους που κυκλοφορούν. -
@realzeus said in Nissan Qashqai 2021:
Όπως λες κι εσύ, τα όρια ταχύτητας είναι μια καθαρά πολιτική απόφαση.
ΟΛΑ ειναι πολιτικές αποφάσεις. Δεν είναι επιχείρημα αυτό. Όταν κάτι είναι παράνομο, είναι παράνομο, μας αρέσει η όχι. Και εγώ θέλω να έχω όπλο αλλά αφού είναι παράνομο δεν το κάνω με την λογική "αφού στις ΗΠΑ το επιτρέπουν".
-
To ότι πολλοί εδώ μέσα έχουμε αρχίσει να γερνάμε και να μην τρέχουμε, δε σημαίνει ότι πρέπει να αρχίσουμε τα πρέπει και τα μην σαν την Ελένη Λουκά. Οι ευρωπαίοι αυτό, οι αμερικάνοι το άλλο.... Δεν τους έχουμε σαν πρότυπα όλοι να προσευχόμαστε μην πάθουν τίποτα.
Να τα πουλήσετε τα αμάξια σας τότε και να μπαίνετε μόνο στο κτελ που πάει με 110 (και Αθήνα μετρό/λεωφορείο μόνο).
-
@kostis20 said in Nissan Qashqai 2021:
Επίσης στην Αμερική είναι νόμιμη η οπλοκατοχή ενώ στις υπόλοιπες χώρες όχι.
Τι σημαίνει αυτό δηλαδή?Επειδή έχει μια χώρα ένα νόμο για τους δικούς τους λόγους δε σημαίνει ότι είναι και σωστό .
Επίσης το να παίζει σύγκριση μεταξύ οδηγικής συμπεριφοράς οδηγών στην Ελλάδα και στη Γερμανία είναι αστειοτητα .Σκεφτείτε να μην είχαμε όρια στην Ελλάδα με όλους αυτους τους αχρηστους που κυκλοφορούν.Οι "αχρηστοι" που αναφέρεις έτσι κι αλλιώς δεν θα σεβαστούν το όριο ταχύτητας. Το γνωρίζεις φαντάζομαι ότι τα όρια είναι φτιαγμένα για το χειρότερο δυνατό σενάριο (lowest common denominator). Μπορεί δηλαδή ο 90χρονος με την Corolla του 1973 να πάει 130 στην ΕΟ. Όσο μπορεί και ο Τζίγγερ με μια καινούρια Ferrari... Για να δεις τον παραλογισμό του όλου θέματος!
-
@realzeus said in Nissan Qashqai 2021:
@kostis20 said in Nissan Qashqai 2021:
Επίσης στην Αμερική είναι νόμιμη η οπλοκατοχή ενώ στις υπόλοιπες χώρες όχι.
Τι σημαίνει αυτό δηλαδή?Επειδή έχει μια χώρα ένα νόμο για τους δικούς τους λόγους δε σημαίνει ότι είναι και σωστό .
Επίσης το να παίζει σύγκριση μεταξύ οδηγικής συμπεριφοράς οδηγών στην Ελλάδα και στη Γερμανία είναι αστειοτητα .Σκεφτείτε να μην είχαμε όρια στην Ελλάδα με όλους αυτους τους αχρηστους που κυκλοφορούν.Οι "αχρηστοι" που αναφέρεις έτσι κι αλλιώς δεν θα σεβαστούν το όριο ταχύτητας. Το γνωρίζεις φαντάζομαι ότι τα όρια είναι φτιαγμένα για το χειρότερο δυνατό σενάριο (lowest common denominator). Μπορεί δηλαδή ο 90χρονος με την Corolla του 1973 να πάει 130 στην ΕΟ. Όσο μπορεί και ο Τζίγγερ με μια καινούρια Ferrari... Για να δεις τον παραλογισμό του όλου θέματος!
Συγνώμη Alex αλλά ακόμα και ο Τζίγγερ αν τρέχει με 230 στην εθνική είναι πρόβλημα και κίνδυνος. Καταρχήν υπάρχουν χιλιάδες ασταθμητοι παράγοντες που μπορουν να προκαλέσουν ατυχημα ενώ προφανώς κάποιος που τρέχει τόσο αποτελεί πρόβλημα και για τους αλλους οδηγούς. Υπάρχουν φορτηγά,λεωφορεία είσοδοι και έξοδοι.Οχήματα που πρέπει να βγούν ή να μπού στον αυτοκινητόδρομο ,βενζιναδικά ,κατούρημα ή αν θες υπάρχουν και οι βλάκες που θα σταματήσουν στη ΛΕΑ.
Οπότε δεν υπάρχει κανένας παραλογισμός.Το αντίθετο θα έλεγα.Επίσης με τη λογική σου θα πρέπει να αναθεωρήσουμε και αλλες διατάξεις του ΚΟΚ επειδή οι άχρηστοι παρανομούν? -
Επειδή μιλάμε για ταχύτητα τώρα και όχι άλλες διατάξεις, η Γερμανική πρακτική μου φαίνεται μια χαρά.
-
Εγώ γενικά σε Ε.Ο ή ταχείας σχεδόν πάντα πάω +10-30 από τα όρια.. μέχρι στιγμής την έχω γλυτώσει, και προσέχω σε μεριές που ξέρω ότι τη στήνουν. Βάζεις και λίγο που κλέβει το κοντέρ, λίγο την ανοχή που πιστεύω έχουν τα ραντάρ, μέσα στα όρια είμαι. Λίγο Αττική φοβάμαι για όταν με παίρνει πάω πολύ πάνω από τα όρια (πάρα πολύ..) και έχω ακούσει ότι τα στέλνουν σπίτι..
Επίσης συνήθως πηγαίνω γρηγορότερα από τον μέσο όρο σε στροφές όπου και με ακριβά αυτοκίνητα φοβούνται να πάνε με 120-140.
Πάντως μου έχει συμβεί να είμαι αριστερά με 160-170 και να με περάσει κάτι πάρα πολύ γρήγορα.. μέσα στην κρίση λόγω οικονομίας δεν έτρεχαν πολύ, και ήμουν συνέχεια αριστερά σε κάθε ταξίδι σχεδόν, τώρα τρέχουν παραπάνω με τις ακριβές βενζίνες!
-
@fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:
@babisstinson said in Nissan Qashqai 2021:
Φάνη το επιχείρημα "τα όρια είναι 130 άρα" με συγχωρείς αλλά είναι αστείο. Μπορεί να θέλω να πάω στην autobahn, μπορεί να θέλω να το βάλω σε πίστα, μπορεί απλά να θέλω να το τελικιάσω. Δεν μπορεί να έχω 190 άλογα και να μην πιάνει το αμάξι ούτε τα 180.
Γιατί ειναι αστείο? Τόσο δεν είναι το όριο? Το να κινείται κάποιος με 150χαω για παράδειγμα στην πολιτισμένη ΕΕ (που τόσο ζηλεύουμε) σημαίνει ότι έχει φάει κλήση στο λεπτό. Οπότε μια χαρά στέκει το επιχείρημα. Μιλάμε για οικογενειακά αυτοκίνητα (περίπτερα), όχι για σπορ κατασκευές που μπορεί να θες να τα πας πίστα.
Απάντησα ήδη, μπορεί να θέλω να πάω σε κλειστή πίστα.
Δηλαδή θα έπαιρνες ένα αμάξι με τελική ταχύτητα 140 χλμ/ώρα; (δίνω και 10 δώρο πάνω από το μεγαλύτερο όριο ταχύτητας στην Ελλάδα).
Nissan Qashqai 2021