-
Συμφωνώ, ο Αλέξανδρος το πήρε.
Εξαιρετική επιλογή.Διαβάζω πως το νέο 6 θα είναι πισωκίνητο και θα έχει αντίπαλο πλέον την 3 άρα bmw
Φοβερό ματσακι. Η ιαπωνική bmw εναντίον της γερμανικής mazda. -
Κάνε ένα test drive το cx5 και άς μην ενδιαφέρεσαι.Θα εντυπωσιαστείς μέσα σε όλα τα αλλά ,από την ποιότητα και την απόσβεση της ανάρτησης,παρόλο που το τεστ είχε 19αρα ζάντα!!!
-
Αν έχει καταργηθεί πλήρως ο ΦΠ (το τεκμήριο μου είναι αδιάφορο το καλύπτω) όταν θα έρθει η ώρα να ξαναγοράσω όχημα (άνοιξη 2024 και εντεύθεν) θα είναι τεράστιος ο προβληματισμός μου. Το "3" ασυγκρητο στα μάτια μου. Είμαι 50/50 αν "θέλω" να έχει καταργηθεί. Τεσπά από λόγια κυβερνήσεων έχουμε χορτάσει. Αν γίνει το 1ο βήμα του 50% εντός 2023 όπως γράφετε εδώ θα είμαστε να το ξανασυζητήσουμε.
-
This post is deleted! -
@super-t said in MAZDA FORUM:
@lap said in MAZDA FORUM:
...
Διαβάζω πως το νέο 6 θα είναι πισωκίνητο και θα έχει αντίπαλο πλέον την 3 άρα bmw
Φοβερό ματσακι. Η ιαπωνική bmw εναντίον της γερμανικής mazda.Οι πιο πρόσφατες ειδήσεις πάντως λένε ότι δεν θα βγει καινούργιο 6.
Μάλλον δεν θα υπάρχει mazda σε λίγο καιρό τουλάχιστον όπως την ξέραμε
Youtube Videoσαν sport κλώνος ανάμεσα σε lexus και toyota θα επιβιώσει με τα υβριδικά συστήματα της μαμάς ,μακάρι να κρατήσουν ατόφιο το τμήμα σχεδιασμού και να μην απολύσουν ουτε εναν !
Απο το τμήμα κινητήρων απο την άλλη ας τους απολύσουν όλους αφού ουτε ενδιαφέροντα σε επιδόσεις ουτε οικονομικά σε κατανάλωση σύνολα κατάφεραν τελικά να φτιάξουν... -
This post is deleted! -
Κάποιος θα την υιοθετήσει τη Mazda, δεν θα την αφήσουν να πάει χαμένη. Με εξαίρεση τα μοτέρ που έχουν μείνει μια 20ετία πίσω, τα αυτοκίνητά τους υπερέχουν ποιοτικά από τα υπόλοιπα Ιαπωνικά, έχουν καλή τεχνογνωσία.
-
@andya3 said in MAZDA FORUM:
Κάποιος θα την υιοθετήσει τη Mazda, δεν θα την αφήσουν να πάει χαμένη. Με εξαίρεση τα μοτέρ που έχουν μείνει μια 20ετία πίσω, τα αυτοκίνητά τους υπερέχουν ποιοτικά από τα υπόλοιπα Ιαπωνικά, έχουν καλή τεχνογνωσία.
-
This post is deleted! -
Η mazda πληρώνει (αν μπορούμε να το πούμε έτσι) το μοναχικό μονοπάτι που τράβηξε σε επίπεδο κινητήρων. Το έκανε και η toyota αλλά της βγήκε.
Η καημένη η μάζντα πραγματικά χαραμίζεται. Eγώ έχω τις καλύτερες των εντυπώσεων και μόλις μεγαλώσουν τα παιδιά μου, θα πουλήσω ότι έχω και θα πάρω πάλι ένα μξ5!(Όχι ηλεκτρικό και μλκίες...)
-
@super-t said in MAZDA FORUM:
Εντωμεταξύ οι κινητήρες της είναι παρόμοιοι με τους καινούργιους ατμοσφαιρικούς κινητήρες της Toyota.
20 χρονια πισω δλδ
-
Η Mazda προφανώς δεν έχει λεφτά, από κει ξεκινάνε όλα. Για να αναπτύξεις καινούργιο μοτέρ, θέλει τεράστιες επενδύσεις και πολλά χρόνια εξέλιξης και δοκιμών.
Οπότε πήρε τους κλασσικούς ατμοσφαιρικούς που είναι έτοιμοι και δοκιμασμένοι και προσπαθεί να κάνει ότι βελτιστοποιήσες μπορεί για να κάνει μια διαφορά στη αγορά και να μπορέσει να πουλήσει.
Για τους λάτρεις της μάρκας ή αυτούς που προτιμούν για λόγους νοσταλγίας ή αξιοπιστίας πιο παλιές τεχνολογίες είναι οκ. Για τους υπόλοιπους είναι χαμένη από χέρι. -
Ρε ποιος ήταν πριν καιρό που έλεγε ότι η toyota έχει διαλέξει κακό δρόμο και θα πάει άπατη κλπ κλπ. ...
-
Συνεχιζει ο Αουντακιας να πεταει την μια κοτσανα πισω απο την άλλη
-
Εντωμεταξύ η εταιρία παρουσίασε στο Cx-60 , πλήθος νέων κινητήριων συνόλων ( π.χ. τα phev της), μεταξύ των οποίων και ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 3,3 λίτρων αλλά επειδή δεν θα το δούμε ούτε σε φωτοτυπία στη χώρα , κατηγορείται ότι έχει μείνει πίσω στη τεχνολογία....
Έχει τα κολλήματα της , ιδίως η λύση wankel σε διάταξη με μπαταρία , απορώ πως θα δουλέψει, αλλά άλλο αυτό και άλλο ότι δεν εξελίσσεται. Το ότι δε ταιριάζουν με το Ελληνικό φορολογικό σύστημα οι λύσεις της , ποσώς την ενδιαφέρουν την εταιρία.
-
@andya3 said in MAZDA FORUM:
Η Mazda προφανώς δεν έχει λεφτά, από κει ξεκινάνε όλα. Για να αναπτύξεις καινούργιο μοτέρ, θέλει τεράστιες επενδύσεις και πολλά χρόνια εξέλιξης και δοκιμών.
Οπότε πήρε τους κλασσικούς ατμοσφαιρικούς που είναι έτοιμοι και δοκιμασμένοι και προσπαθεί να κάνει ότι βελτιστοποιήσες μπορεί για να κάνει μια διαφορά στη αγορά και να μπορέσει να πουλήσει.
Για τους λάτρεις της μάρκας ή αυτούς που προτιμούν για λόγους νοσταλγίας ή αξιοπιστίας πιο παλιές τεχνολογίες είναι οκ. Για τους υπόλοιπους είναι χαμένη από χέρι.Μόνο που ιδιαίτερα ο skyactive x σχεδιάστηκε από την αρχή και κατάφερε η mazda να βγάλει στην αγορά έναν κινητήρα που προσπαθούσε και η gm από την δεκαετία του 90.
Να ρωτήσω κάτι, όλους τους οδηγαρες εδώ μέσα.
Όταν οδηγείτε ας πούμε με 100 χλμ βάζετε 6 η σχέση και δεν τραβάει το ατμοσφαιρικό και αμέσως το σνομπαρετε.
Το γεγονός ότι αυτές οι σχέσεις ονομάζονται overdrive σημαίνει ότι μπορείς να κινείσαι με 100 χλμ και 5η σχέση. Δεν χρειάζεται να βάλεις την δεύτερη overdrive σχεση. Και αν θες δυνατή επιταγχυνση απλά κατεβάζεις σχέση όπως ακριβώς θα έκανες και σε έναν turbo κινητήρα που θα ξεφουσωνε μέσα στην πόλη, ή ένα diesel.
οι πιο πολλοί βλέπετε τις υψηλότερες Σαλ από έναν turbo κινητήρα μιας και έτσι λειτουργεί ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ για να εισάγει αέρα στον θάλαμο καύσης και αμέσως βάζετε μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο, και μετά λέτε πως δεν τραβάει το αυτοκίνητο. Δεν ξέρετε να οδηγείτε ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα.
Με λίγα λόγια όσοι έχετε ατμοσφαιρικά μην αλλάζετε νωρίς σχέσεις, όπως 5 η σχέση από τα 50χκμ/ώρα και θα δείτε πως μια χαρά κινούνται και τα ατμοσφαιρικά.
-
Η μάζντα καλά τα πάει, αν εξαιρέσει κανείς τα πρόσφατα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που ταλαιπωρούν όλους άλλωστε. Από μια φουνταρισμένη εταιρεία το 1974 λόγω του ρόταρυ, στρώθηκε στη δουλειά, εξαγόρασε πίσω πριν από μια δεκαετία το μερίδιο των αμερικανοί, έχει πωλήσεις στην περιοχή των 1,2 εκ. τεμαχίων το χρόνο και όλα αυτά μέχρι τώρα μόνη της. Δεν πετάει, αλλά βαστάει. Και με την ανταλλαγή μετοχών με την τουότα, θα προχωρήσει και σε συμπαραγωγής για τη νέα, ηλεκτροκίνητη, εποχή.
Τι έκαναν αυτά τα 40 χρόνια άλλοι, μικροί ή παραπλήσιοι στο μέγεθός της; όπως: όπελ, ρόβερ, πόντιακ, ολντσμόμπιλ, λάντσια, άλφα ρομέο, σάαμπ, κράισλερ ευρώπης, σκόντα, σέατ, λάντα;
Ή έκλεισαν, ή εξαγοράστηκαν και λειτουργούν υπό νέα δεύθυνση, ανίκανοι πλέον να σχεδιάσουν και να περάσουν στην παραγωγή ακόμη και πετούγιες για τις πόρτες. -
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
Συνεχιζει ο Αουντακιας να πεταει την μια κοτσανα πισω απο την άλλη
Πραγματικά ο άνθρωπος είναι παντελώς άσχετος! Η εξέλιξη που έχουν πάνω οι Skyactiv-X είναι πολύ πιο δύσκολη και ακριβή από το να βγάλει απλά ένα τουρμπάκι. Που έχει άλλωστε τούρμπο αυτήν την στιγμή στην Αμερική, με 250 άλογα. Για να μην μιλήσουμε για τους νέους εξακύλινδρους σε σειρά που παρουσίασε. Ποιος έμεινε πίσω; H Mazda! Που έβγαζε Wankel όταν όλοι οι άλλοι τα είχαν παρατήσει και είχε κινητήρες σε κύκλο Miller (που πρόσφατα έβγαλε και η VAG) πριν 30 χρόνια...
-
Γιατί το ότι έβγαλε ενεργητική τετραδιευδυνση σε απλό οικογενειακό τη δεκαετία του 80, αλλά νομιζω μόνο στην Ιαπωνία.
-
Τώρα πάλι λένε θα βγάλει wankel σε υβριδικο, γενικά λόγω της τρέλας της εταιρίας ολόκληρη η αυτοκίνηση προχωρά μπροστά
MAZDA FORUM