Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 136
    • 137
    • 109 / 137
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    2731
    71002
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Συμφωνώ, ο Αλέξανδρος το πήρε.
      Εξαιρετική επιλογή.

      Διαβάζω πως το νέο 6 θα είναι πισωκίνητο και θα έχει αντίπαλο πλέον την 3 άρα bmw
      Φοβερό ματσακι. Η ιαπωνική bmw εναντίον της γερμανικής mazda.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      S 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        antonmone last edited by

        Κάνε ένα test drive το cx5 και άς μην ενδιαφέρεσαι.Θα εντυπωσιαστείς μέσα σε όλα τα αλλά ,από την ποιότητα και την απόσβεση της ανάρτησης,παρόλο που το τεστ είχε 19αρα ζάντα!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          sabas_thess last edited by

          Αν έχει καταργηθεί πλήρως ο ΦΠ (το τεκμήριο μου είναι αδιάφορο το καλύπτω) όταν θα έρθει η ώρα να ξαναγοράσω όχημα (άνοιξη 2024 και εντεύθεν) θα είναι τεράστιος ο προβληματισμός μου. Το "3" ασυγκρητο στα μάτια μου. Είμαι 50/50 αν "θέλω" να έχει καταργηθεί. Τεσπά από λόγια κυβερνήσεων έχουμε χορτάσει. Αν γίνει το 1ο βήμα του 50% εντός 2023 όπως γράφετε εδώ θα είμαστε να το ξανασυζητήσουμε.

          "I am what you made me", D.V.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            super-t @lap last edited by

            This post is deleted!
            monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • monman2
              monman2 @super-t last edited by monman2

              @super-t said in MAZDA FORUM:

              @lap said in MAZDA FORUM:

              ...
              Διαβάζω πως το νέο 6 θα είναι πισωκίνητο και θα έχει αντίπαλο πλέον την 3 άρα bmw
              Φοβερό ματσακι. Η ιαπωνική bmw εναντίον της γερμανικής mazda.

              Οι πιο πρόσφατες ειδήσεις πάντως λένε ότι δεν θα βγει καινούργιο 6.

              Μάλλον δεν θα υπάρχει mazda σε λίγο καιρό τουλάχιστον όπως την ξέραμε
              Youtube Video

              σαν sport κλώνος ανάμεσα σε lexus και toyota θα επιβιώσει με τα υβριδικά συστήματα της μαμάς ,μακάρι να κρατήσουν ατόφιο το τμήμα σχεδιασμού και να μην απολύσουν ουτε εναν !
              Απο το τμήμα κινητήρων απο την άλλη ας τους απολύσουν όλους αφού ουτε ενδιαφέροντα σε επιδόσεις ουτε οικονομικά σε κατανάλωση σύνολα κατάφεραν τελικά να φτιάξουν...

              Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                super-t last edited by

                This post is deleted!
                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  andya3 last edited by

                  Κάποιος θα την υιοθετήσει τη Mazda, δεν θα την αφήσουν να πάει χαμένη. Με εξαίρεση τα μοτέρ που έχουν μείνει μια 20ετία πίσω, τα αυτοκίνητά τους υπερέχουν ποιοτικά από τα υπόλοιπα Ιαπωνικά, έχουν καλή τεχνογνωσία.

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @andya3 last edited by

                    @andya3 said in MAZDA FORUM:

                    Κάποιος θα την υιοθετήσει τη Mazda, δεν θα την αφήσουν να πάει χαμένη. Με εξαίρεση τα μοτέρ που έχουν μείνει μια 20ετία πίσω, τα αυτοκίνητά τους υπερέχουν ποιοτικά από τα υπόλοιπα Ιαπωνικά, έχουν καλή τεχνογνωσία.

                    😂 😂 😂 🤣 🤣

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t last edited by

                      This post is deleted!
                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Η mazda πληρώνει (αν μπορούμε να το πούμε έτσι) το μοναχικό μονοπάτι που τράβηξε σε επίπεδο κινητήρων. Το έκανε και η toyota αλλά της βγήκε.
                        Η καημένη η μάζντα πραγματικά χαραμίζεται. Eγώ έχω τις καλύτερες των εντυπώσεων και μόλις μεγαλώσουν τα παιδιά μου, θα πουλήσω ότι έχω και θα πάρω πάλι ένα μξ5! ♥ ♥ ♥

                        (Όχι ηλεκτρικό και μλκίες...)

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • alexandros-k
                          alexandros-k @super-t last edited by

                          @super-t said in MAZDA FORUM:

                          Εντωμεταξύ οι κινητήρες της είναι παρόμοιοι με τους καινούργιους ατμοσφαιρικούς κινητήρες της Toyota.

                          20 χρονια πισω δλδ 😏 😜

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            andya3 last edited by

                            Η Mazda προφανώς δεν έχει λεφτά, από κει ξεκινάνε όλα. Για να αναπτύξεις καινούργιο μοτέρ, θέλει τεράστιες επενδύσεις και πολλά χρόνια εξέλιξης και δοκιμών.
                            Οπότε πήρε τους κλασσικούς ατμοσφαιρικούς που είναι έτοιμοι και δοκιμασμένοι και προσπαθεί να κάνει ότι βελτιστοποιήσες μπορεί για να κάνει μια διαφορά στη αγορά και να μπορέσει να πουλήσει.
                            Για τους λάτρεις της μάρκας ή αυτούς που προτιμούν για λόγους νοσταλγίας ή αξιοπιστίας πιο παλιές τεχνολογίες είναι οκ. Για τους υπόλοιπους είναι χαμένη από χέρι.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Ρε ποιος ήταν πριν καιρό που έλεγε ότι η toyota έχει διαλέξει κακό δρόμο και θα πάει άπατη κλπ κλπ. ... 😁 😁 😁

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Συνεχιζει ο Αουντακιας να πεταει την μια κοτσανα πισω απο την άλλη 😂 😂

                                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  civil357 last edited by

                                  Εντωμεταξύ η εταιρία παρουσίασε στο Cx-60 , πλήθος νέων κινητήριων συνόλων ( π.χ. τα phev της), μεταξύ των οποίων και ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 3,3 λίτρων αλλά επειδή δεν θα το δούμε ούτε σε φωτοτυπία στη χώρα , κατηγορείται ότι έχει μείνει πίσω στη τεχνολογία....

                                  Έχει τα κολλήματα της , ιδίως η λύση wankel σε διάταξη με μπαταρία , απορώ πως θα δουλέψει, αλλά άλλο αυτό και άλλο ότι δεν εξελίσσεται. Το ότι δε ταιριάζουν με το Ελληνικό φορολογικό σύστημα οι λύσεις της , ποσώς την ενδιαφέρουν την εταιρία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • L
                                    lap @andya3 last edited by lap

                                    @andya3 said in MAZDA FORUM:

                                    Η Mazda προφανώς δεν έχει λεφτά, από κει ξεκινάνε όλα. Για να αναπτύξεις καινούργιο μοτέρ, θέλει τεράστιες επενδύσεις και πολλά χρόνια εξέλιξης και δοκιμών.
                                    Οπότε πήρε τους κλασσικούς ατμοσφαιρικούς που είναι έτοιμοι και δοκιμασμένοι και προσπαθεί να κάνει ότι βελτιστοποιήσες μπορεί για να κάνει μια διαφορά στη αγορά και να μπορέσει να πουλήσει.
                                    Για τους λάτρεις της μάρκας ή αυτούς που προτιμούν για λόγους νοσταλγίας ή αξιοπιστίας πιο παλιές τεχνολογίες είναι οκ. Για τους υπόλοιπους είναι χαμένη από χέρι.

                                    Μόνο που ιδιαίτερα ο skyactive x σχεδιάστηκε από την αρχή και κατάφερε η mazda να βγάλει στην αγορά έναν κινητήρα που προσπαθούσε και η gm από την δεκαετία του 90.

                                    Να ρωτήσω κάτι, όλους τους οδηγαρες εδώ μέσα.

                                    Όταν οδηγείτε ας πούμε με 100 χλμ βάζετε 6 η σχέση και δεν τραβάει το ατμοσφαιρικό και αμέσως το σνομπαρετε.

                                    Το γεγονός ότι αυτές οι σχέσεις ονομάζονται overdrive σημαίνει ότι μπορείς να κινείσαι με 100 χλμ και 5η σχέση. Δεν χρειάζεται να βάλεις την δεύτερη overdrive σχεση. Και αν θες δυνατή επιταγχυνση απλά κατεβάζεις σχέση όπως ακριβώς θα έκανες και σε έναν turbo κινητήρα που θα ξεφουσωνε μέσα στην πόλη, ή ένα diesel.

                                    οι πιο πολλοί βλέπετε τις υψηλότερες Σαλ από έναν turbo κινητήρα μιας και έτσι λειτουργεί ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ για να εισάγει αέρα στον θάλαμο καύσης και αμέσως βάζετε μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο, και μετά λέτε πως δεν τραβάει το αυτοκίνητο. Δεν ξέρετε να οδηγείτε ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα.

                                    Με λίγα λόγια όσοι έχετε ατμοσφαιρικά μην αλλάζετε νωρίς σχέσεις, όπως 5 η σχέση από τα 50χκμ/ώρα και θα δείτε πως μια χαρά κινούνται και τα ατμοσφαιρικά.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Η μάζντα καλά τα πάει, αν εξαιρέσει κανείς τα πρόσφατα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που ταλαιπωρούν όλους άλλωστε. Από μια φουνταρισμένη εταιρεία το 1974 λόγω του ρόταρυ, στρώθηκε στη δουλειά, εξαγόρασε πίσω πριν από μια δεκαετία το μερίδιο των αμερικανοί, έχει πωλήσεις στην περιοχή των 1,2 εκ. τεμαχίων το χρόνο και όλα αυτά μέχρι τώρα μόνη της. Δεν πετάει, αλλά βαστάει. Και με την ανταλλαγή μετοχών με την τουότα, θα προχωρήσει και σε συμπαραγωγής για τη νέα, ηλεκτροκίνητη, εποχή.
                                      Τι έκαναν αυτά τα 40 χρόνια άλλοι, μικροί ή παραπλήσιοι στο μέγεθός της; όπως: όπελ, ρόβερ, πόντιακ, ολντσμόμπιλ, λάντσια, άλφα ρομέο, σάαμπ, κράισλερ ευρώπης, σκόντα, σέατ, λάντα;
                                      Ή έκλεισαν, ή εξαγοράστηκαν και λειτουργούν υπό νέα δεύθυνση, ανίκανοι πλέον να σχεδιάσουν και να περάσουν στην παραγωγή ακόμη και πετούγιες για τις πόρτες.

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • realzeus
                                        realzeus @alexandros-k last edited by

                                        @alexandros-k said in MAZDA FORUM:

                                        Συνεχιζει ο Αουντακιας να πεταει την μια κοτσανα πισω απο την άλλη 😂 😂

                                        Πραγματικά ο άνθρωπος είναι παντελώς άσχετος! Η εξέλιξη που έχουν πάνω οι Skyactiv-X είναι πολύ πιο δύσκολη και ακριβή από το να βγάλει απλά ένα τουρμπάκι. Που έχει άλλωστε τούρμπο αυτήν την στιγμή στην Αμερική, με 250 άλογα. Για να μην μιλήσουμε για τους νέους εξακύλινδρους σε σειρά που παρουσίασε. Ποιος έμεινε πίσω; H Mazda! Που έβγαζε Wankel όταν όλοι οι άλλοι τα είχαν παρατήσει και είχε κινητήρες σε κύκλο Miller (που πρόσφατα έβγαλε και η VAG) πριν 30 χρόνια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Γιατί το ότι έβγαλε ενεργητική τετραδιευδυνση σε απλό οικογενειακό τη δεκαετία του 80, αλλά νομιζω μόνο στην Ιαπωνία.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Τώρα πάλι λένε θα βγάλει wankel σε υβριδικο, γενικά λόγω της τρέλας της εταιρίας ολόκληρη η αυτοκίνηση προχωρά μπροστά

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 109 / 137
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr