-
@georgekli13 said in VW T-Roc:
@georgekli13 said in VW T-Roc:
Από οτι βλέπω στο site ετοιμάζονται να αλλάξουν τις τιμές. Μολις μπείς στην σελίδα τωρα λέει Τιμή (με ΦΠΑ) 25.600 από το παλιο 24.300. Ακόμα όμως δεν έχει σωστές τις τιμές αν κανεις διαμόρφωση.
Είναι βέβαιο ότι αλλάζουν οι τιμές. Θα ανέβουν χονδρικά περίπου 1500. Αύριο είναι η πρώτη μέρα των νέων τιμών. Έχω ήδη ενημερωθεί επίσημα από την αντιπροσωπεία γιατί το αυτοκίνητο είναι στο πλοίο και αναμένεται τέλος της επόμενης εβδομάδας. Δυστυχώς πλέον με τη νέα τιμή. Στα 1500 ευρώ είναι μια εργοστασιακή αύξηση περίπου στα 700-800 χονδρικά; Τα υπόλοιπα είναι ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού.
Εφόσον οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει θα έπρεπε να προσαρμοστούν ανάλογα οι κλίμακες στα τέλη εκτελωνισμού. Τα αυτοκίνητα που άξιζαν παλιότερα 17000 εργοστασιακή έχουν φτάσει πλέον στα 20000. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ανάλογη προσαρμογή αλλά το Κράτος εσκεμμένα το καθυστερεί για εισπρακτικούς λόγους.
Συγγνωμη ρε φιλε γιατι θα κουφαθω το αμαξι ειναι στο πλοιο και θα το παρεις με τη νεα τιμη;
Δυστυχώς θα το πάρω με τη νέα τιμή γιατί μετράει η τιμή την ημέρα εκτελωνισμού και όχι παραγωγής.
Αυτό παρεμπιπτόντως σε όλες πλέον τις εταιρείες. Εκτός αν το αυτοκίνητο έχει ήδη μπει Ελλάδα. Είμαι πραγματικά άτυχος διότι το αυτοκίνητο έφυγε από το εργοστάσιο στις 21 Οκτωβρίου αλλά μέχρι 1/11 δεν είχε περάσει το πλοίο της Neptune Lines που εκτελεί το δρομολόγιο Setubal- Πειραιάς με αρκετές ενδιάμεσες στάσεις να σημειωθεί του παίρνει χονδρικά 11 μέρες. Ε για μια βδομάδα τον ήπιαμε...Τις λεπτομέρειες τις γνωρίζω από απευθείας επικοινωνία με το εργοστάσιο και από προσωπικό ψάξιμο. Ο πωλητής της Karenta δεν γνωρίζει το παραμικρό. Ούτε καν αν ο κινητήρας είναι evo2. Αυτό το έμαθα απευθείας από το εργοστάσιο επίσης.
Τι μοτέρ έχει τελικά, το καινούργιο 1.5 evo2?
-
@georgekli13 said in VW T-Roc:
@georgekli13 said in VW T-Roc:
Από οτι βλέπω στο site ετοιμάζονται να αλλάξουν τις τιμές. Μολις μπείς στην σελίδα τωρα λέει Τιμή (με ΦΠΑ) 25.600 από το παλιο 24.300. Ακόμα όμως δεν έχει σωστές τις τιμές αν κανεις διαμόρφωση.
Είναι βέβαιο ότι αλλάζουν οι τιμές. Θα ανέβουν χονδρικά περίπου 1500. Αύριο είναι η πρώτη μέρα των νέων τιμών. Έχω ήδη ενημερωθεί επίσημα από την αντιπροσωπεία γιατί το αυτοκίνητο είναι στο πλοίο και αναμένεται τέλος της επόμενης εβδομάδας. Δυστυχώς πλέον με τη νέα τιμή. Στα 1500 ευρώ είναι μια εργοστασιακή αύξηση περίπου στα 700-800 χονδρικά; Τα υπόλοιπα είναι ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού.
Εφόσον οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει θα έπρεπε να προσαρμοστούν ανάλογα οι κλίμακες στα τέλη εκτελωνισμού. Τα αυτοκίνητα που άξιζαν παλιότερα 17000 εργοστασιακή έχουν φτάσει πλέον στα 20000. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ανάλογη προσαρμογή αλλά το Κράτος εσκεμμένα το καθυστερεί για εισπρακτικούς λόγους.
Συγγνωμη ρε φιλε γιατι θα κουφαθω το αμαξι ειναι στο πλοιο και θα το παρεις με τη νεα τιμη;
Δυστυχώς θα το πάρω με τη νέα τιμή γιατί μετράει η τιμή την ημέρα εκτελωνισμού και όχι παραγωγής.
Αυτό παρεμπιπτόντως σε όλες πλέον τις εταιρείες. Εκτός αν το αυτοκίνητο έχει ήδη μπει Ελλάδα. Είμαι πραγματικά άτυχος διότι το αυτοκίνητο έφυγε από το εργοστάσιο στις 21 Οκτωβρίου αλλά μέχρι 1/11 δεν είχε περάσει το πλοίο της Neptune Lines που εκτελεί το δρομολόγιο Setubal- Πειραιάς με αρκετές ενδιάμεσες στάσεις να σημειωθεί του παίρνει χονδρικά 11 μέρες. Ε για μια βδομάδα τον ήπιαμε...Τις λεπτομέρειες τις γνωρίζω από απευθείας επικοινωνία με το εργοστάσιο και από προσωπικό ψάξιμο. Ο πωλητής της Karenta δεν γνωρίζει το παραμικρό. Ούτε καν αν ο κινητήρας είναι evo2. Αυτό το έμαθα απευθείας από το εργοστάσιο επίσης.
Τι μοτέρ έχει τελικά, το καινούργιο 1.5 evo2?
Ναι ναι! Με παραγωγή 41η εβδομάδα, έχει evo2.
-
@georgekli13 said in VW T-Roc:
@georgekli13 said in VW T-Roc:
@georgekli13 said in VW T-Roc:
Από οτι βλέπω στο site ετοιμάζονται να αλλάξουν τις τιμές. Μολις μπείς στην σελίδα τωρα λέει Τιμή (με ΦΠΑ) 25.600 από το παλιο 24.300. Ακόμα όμως δεν έχει σωστές τις τιμές αν κανεις διαμόρφωση.
Είναι βέβαιο ότι αλλάζουν οι τιμές. Θα ανέβουν χονδρικά περίπου 1500. Αύριο είναι η πρώτη μέρα των νέων τιμών. Έχω ήδη ενημερωθεί επίσημα από την αντιπροσωπεία γιατί το αυτοκίνητο είναι στο πλοίο και αναμένεται τέλος της επόμενης εβδομάδας. Δυστυχώς πλέον με τη νέα τιμή. Στα 1500 ευρώ είναι μια εργοστασιακή αύξηση περίπου στα 700-800 χονδρικά; Τα υπόλοιπα είναι ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού.
Εφόσον οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει θα έπρεπε να προσαρμοστούν ανάλογα οι κλίμακες στα τέλη εκτελωνισμού. Τα αυτοκίνητα που άξιζαν παλιότερα 17000 εργοστασιακή έχουν φτάσει πλέον στα 20000. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ανάλογη προσαρμογή αλλά το Κράτος εσκεμμένα το καθυστερεί για εισπρακτικούς λόγους.
Συγγνωμη ρε φιλε γιατι θα κουφαθω το αμαξι ειναι στο πλοιο και θα το παρεις με τη νεα τιμη;
Δυστυχώς θα το πάρω με τη νέα τιμή γιατί μετράει η τιμή την ημέρα εκτελωνισμού και όχι παραγωγής.
Αυτό παρεμπιπτόντως σε όλες πλέον τις εταιρείες. Εκτός αν το αυτοκίνητο έχει ήδη μπει Ελλάδα. Είμαι πραγματικά άτυχος διότι το αυτοκίνητο έφυγε από το εργοστάσιο στις 21 Οκτωβρίου αλλά μέχρι 1/11 δεν είχε περάσει το πλοίο της Neptune Lines που εκτελεί το δρομολόγιο Setubal- Πειραιάς με αρκετές ενδιάμεσες στάσεις να σημειωθεί του παίρνει χονδρικά 11 μέρες. Ε για μια βδομάδα τον ήπιαμε...Τις λεπτομέρειες τις γνωρίζω από απευθείας επικοινωνία με το εργοστάσιο και από προσωπικό ψάξιμο. Ο πωλητής της Karenta δεν γνωρίζει το παραμικρό. Ούτε καν αν ο κινητήρας είναι evo2. Αυτό το έμαθα απευθείας από το εργοστάσιο επίσης.
Τι μοτέρ έχει τελικά, το καινούργιο 1.5 evo2?
Ναι ναι! Με παραγωγή 41η εβδομάδα, έχει evo2.
Ω είσαι πρωτοπόρος!
Σου είπαν τίποτα για το νέο μοτέρ? Αν έχει χαμηλότερους ρύπους κλπ ή θα τα μάθεις κι εσύ μαζί με τα σαίνια της Karenta? -
@georgekli13 said in VW T-Roc:
@georgekli13 said in VW T-Roc:
@georgekli13 said in VW T-Roc:
Από οτι βλέπω στο site ετοιμάζονται να αλλάξουν τις τιμές. Μολις μπείς στην σελίδα τωρα λέει Τιμή (με ΦΠΑ) 25.600 από το παλιο 24.300. Ακόμα όμως δεν έχει σωστές τις τιμές αν κανεις διαμόρφωση.
Είναι βέβαιο ότι αλλάζουν οι τιμές. Θα ανέβουν χονδρικά περίπου 1500. Αύριο είναι η πρώτη μέρα των νέων τιμών. Έχω ήδη ενημερωθεί επίσημα από την αντιπροσωπεία γιατί το αυτοκίνητο είναι στο πλοίο και αναμένεται τέλος της επόμενης εβδομάδας. Δυστυχώς πλέον με τη νέα τιμή. Στα 1500 ευρώ είναι μια εργοστασιακή αύξηση περίπου στα 700-800 χονδρικά; Τα υπόλοιπα είναι ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού.
Εφόσον οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει θα έπρεπε να προσαρμοστούν ανάλογα οι κλίμακες στα τέλη εκτελωνισμού. Τα αυτοκίνητα που άξιζαν παλιότερα 17000 εργοστασιακή έχουν φτάσει πλέον στα 20000. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ανάλογη προσαρμογή αλλά το Κράτος εσκεμμένα το καθυστερεί για εισπρακτικούς λόγους.
Συγγνωμη ρε φιλε γιατι θα κουφαθω το αμαξι ειναι στο πλοιο και θα το παρεις με τη νεα τιμη;
Δυστυχώς θα το πάρω με τη νέα τιμή γιατί μετράει η τιμή την ημέρα εκτελωνισμού και όχι παραγωγής.
Αυτό παρεμπιπτόντως σε όλες πλέον τις εταιρείες. Εκτός αν το αυτοκίνητο έχει ήδη μπει Ελλάδα. Είμαι πραγματικά άτυχος διότι το αυτοκίνητο έφυγε από το εργοστάσιο στις 21 Οκτωβρίου αλλά μέχρι 1/11 δεν είχε περάσει το πλοίο της Neptune Lines που εκτελεί το δρομολόγιο Setubal- Πειραιάς με αρκετές ενδιάμεσες στάσεις να σημειωθεί του παίρνει χονδρικά 11 μέρες. Ε για μια βδομάδα τον ήπιαμε...Τις λεπτομέρειες τις γνωρίζω από απευθείας επικοινωνία με το εργοστάσιο και από προσωπικό ψάξιμο. Ο πωλητής της Karenta δεν γνωρίζει το παραμικρό. Ούτε καν αν ο κινητήρας είναι evo2. Αυτό το έμαθα απευθείας από το εργοστάσιο επίσης.
Τι μοτέρ έχει τελικά, το καινούργιο 1.5 evo2?
Ναι ναι! Με παραγωγή 41η εβδομάδα, έχει evo2.
Ω είσαι πρωτοπόρος!
Σου είπαν τίποτα για το νέο μοτέρ? Αν έχει χαμηλότερους ρύπους κλπ ή θα τα μάθεις κι εσύ μαζί με τα σαίνια της Karenta?Έχω διαβάσει (φαντάζομαι κι εσύ) την επίσημη ανακοίνωση της VW για το νέο κινητήρα. Θεωρητικά υπάρχει μικρότερη κατανάλωση και χαμηλότεροι ρύποι. Θα το δούμε και στη πράξη βέβαια..
-
@georgekli13 said in VW T-Roc:
@georgekli13 said in VW T-Roc:
@georgekli13 said in VW T-Roc:
@georgekli13 said in VW T-Roc:
Από οτι βλέπω στο site ετοιμάζονται να αλλάξουν τις τιμές. Μολις μπείς στην σελίδα τωρα λέει Τιμή (με ΦΠΑ) 25.600 από το παλιο 24.300. Ακόμα όμως δεν έχει σωστές τις τιμές αν κανεις διαμόρφωση.
Είναι βέβαιο ότι αλλάζουν οι τιμές. Θα ανέβουν χονδρικά περίπου 1500. Αύριο είναι η πρώτη μέρα των νέων τιμών. Έχω ήδη ενημερωθεί επίσημα από την αντιπροσωπεία γιατί το αυτοκίνητο είναι στο πλοίο και αναμένεται τέλος της επόμενης εβδομάδας. Δυστυχώς πλέον με τη νέα τιμή. Στα 1500 ευρώ είναι μια εργοστασιακή αύξηση περίπου στα 700-800 χονδρικά; Τα υπόλοιπα είναι ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού.
Εφόσον οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει θα έπρεπε να προσαρμοστούν ανάλογα οι κλίμακες στα τέλη εκτελωνισμού. Τα αυτοκίνητα που άξιζαν παλιότερα 17000 εργοστασιακή έχουν φτάσει πλέον στα 20000. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ανάλογη προσαρμογή αλλά το Κράτος εσκεμμένα το καθυστερεί για εισπρακτικούς λόγους.
Συγγνωμη ρε φιλε γιατι θα κουφαθω το αμαξι ειναι στο πλοιο και θα το παρεις με τη νεα τιμη;
Δυστυχώς θα το πάρω με τη νέα τιμή γιατί μετράει η τιμή την ημέρα εκτελωνισμού και όχι παραγωγής.
Αυτό παρεμπιπτόντως σε όλες πλέον τις εταιρείες. Εκτός αν το αυτοκίνητο έχει ήδη μπει Ελλάδα. Είμαι πραγματικά άτυχος διότι το αυτοκίνητο έφυγε από το εργοστάσιο στις 21 Οκτωβρίου αλλά μέχρι 1/11 δεν είχε περάσει το πλοίο της Neptune Lines που εκτελεί το δρομολόγιο Setubal- Πειραιάς με αρκετές ενδιάμεσες στάσεις να σημειωθεί του παίρνει χονδρικά 11 μέρες. Ε για μια βδομάδα τον ήπιαμε...Τις λεπτομέρειες τις γνωρίζω από απευθείας επικοινωνία με το εργοστάσιο και από προσωπικό ψάξιμο. Ο πωλητής της Karenta δεν γνωρίζει το παραμικρό. Ούτε καν αν ο κινητήρας είναι evo2. Αυτό το έμαθα απευθείας από το εργοστάσιο επίσης.
Τι μοτέρ έχει τελικά, το καινούργιο 1.5 evo2?
Ναι ναι! Με παραγωγή 41η εβδομάδα, έχει evo2.
Ω είσαι πρωτοπόρος!
Σου είπαν τίποτα για το νέο μοτέρ? Αν έχει χαμηλότερους ρύπους κλπ ή θα τα μάθεις κι εσύ μαζί με τα σαίνια της Karenta?Έχω διαβάσει (φαντάζομαι κι εσύ) την επίσημη ανακοίνωση της VW για το νέο κινητήρα. Θεωρητικά υπάρχει μικρότερη κατανάλωση και χαμηλότεροι ρύποι. Θα το δούμε και στη πράξη βέβαια..
Καλά η ανακοίνωση της vw είναι κάπως γενική κι αόριστη. Πήγε η σπέκουλα στο internet σύννεφο. Ότι ο evo2 θα είναι euro7, ότι θα καίει βιοκαύσιμα κλπ.
Όταν παραλάβεις με το καλό, θα μας πεις τι ρύπους έχει επισήμως τ' αυτοκίνητο για να πάρουμε μια πρώτη εικόνα. Δεν έχει δώσει νούμερα η vw για τον evo2, ούτε επίσημα, ούτε ανεπίσημα ακόμα. -
Πήραν τα χαρακτηριστικά του 1,5 130 άλογα και τα εφαρμόσαν στον 1,5 150 άλογα. Σε σχέση με τον προηγούμενο πρέπει να είναι μικρότερα τα νούμερα.
-
Το λογισμικό παραποίησης θα έχει την μεγαλύτερη σημασία...
-
Δε χρειάζεται τέτοιο λογισμικό για την Ευρώπη. Αφού τους Γάλλους έχει ν' ανταγωνιστεί...
-
Οι Γάλλοι θα έχουν ξεφύγει πολύ σε 2-3-4 χρόνια που ούτε με το κυάλι δεν θα τους βλέπει...
Με τους Κορεάτες θα παλεύει...
-
Τελικα πετυχημενο το facelift ως φαινεται !
Για να δουμε ποιος θα κοψει το νημα ?Και στην ερευνα TUV για το 2023 με τις λιγοτερες βλαβες στην 10δα...
https://www.tuvsud.com/de-de/publikationen/tuev-report/maengelzwerge-und-fehlerriesenΕνδιαφερον.....
-
Η επιτυχία του T-Roc είναι αναμενόμενη. Δεν έχει καμία σχέση με τους άλλους κουβάδες B-SUV. Έχει το μεγάλο σασί του Golf, είναι C-SUV ουσιαστικά. Και με το μεγάλο μοτέρ 1.5tsi δεν έχει ανταγωνισμό στην κατηγορία του και τα λεφτά του.
Η μεγάλη θετική έκπληξη είναι το T-Cross που είναι αρκετά ακριβό για την κατηγορία.
Και η μεγάλη αρνητική έκπληξη το Kamiq, που στην τιμή του και γι' αυτά που προσφέρει έπρεπε να πρωταγωνιστεί στα χαμηλότερα budget και να είναι πιο ψηλά στις πωλήσεις.
Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι το όνομα της μάρκας παίζει μεγάλο ρόλο στην τελική επιλογή αυτοκινήτου. Δεν μπορεί π.χ. να προτιμάνε το Crossland, το αυτοκίνητο είναι δράμα. Για τα Kona και Stonic επιφυλάσσομαι, δεν τα ξέρω καθόλου τ' αυτοκίνητα. -
Και η μεγάλη αρνητική έκπληξη το Kamiq, που στην τιμή του και γι' αυτά που προσφέρει έπρεπε να πρωταγωνιστεί στα χαμηλότερα budget και να είναι πιο ψηλά στις πωλήσεις.
To Καμίκ είναι πάρα πολύ ακριβό, πιο ακριβό και από τα VW! Γιατί έχει χαμηλή τιμή κράχτη, αλλά λείπουν πάρα πολλά πράγματα σε εξοπλισμό (ακόμα και σε αερόσακους έχουν κάνει σκόντο) και μόλις τα βάλεις η τιμή εκτοξεύεται! Το κοίταζα για 2ο για την σύζυγο (αν και δεν της αρέσει) και ενώ κάτι έλεγαν για 20-21Κ, μόλις έβαλα 3 έξτρα (που τα άλλα έχουν στάνταρ) η τιμή πήγε στα 26.000. Για αυτό δεν πουλάει + ότι είναι και χαμηλό και δεν μοιάζει με SUV.
ΥΓ: Έχεις ένα δίκιο όμως και για την μάρκα. Το πρότεινα στον κουμπάρο μου και αντ΄ αυτού πήρε το Crossland που είναι πολύ υποδεέστερο (το πήρε με 82 άλογα ατμόσφαιρα, τάφος), γιατί η γυναίκα του ήθελε Όπελε και όχι Σκόντα....αχαχα!!
-
Απλά είναι ντροπή που η vw δεν έχει έστω μια mild hybrid λύση.
Και φυσικά ότι πλέον δεν δίνει σε leasing.
Ήθελα το tcross για τη γυναίκα και δεν το έδιναν.
Διαφορετικά για να είμαι δίκαιος, σε όλους μας περισσότερο άρεσε αυτό παρα το YC με τις ηλίθιες επιλογές εξοπλισμού και τις χαζές ελλείψεις.
Αλλά εν ετει 2023 σχεδόν το να αγορασεις μικρό τουρμπο βενζινης είναι ύψιστη χαζομάρα!Μην απορείτε που το YC έχει πάει 2024 παράδοση.
Ο κόσμος δεν θα δώσει λεφτά που δεν περισσεύουν πια από κανένα για αμάξια με μηδενική αξιοπιστία πέραν της εγγύησης και χωρίς καμία υβριδικότητα άρα οικονομία και μεταπώληση. -
Το ίδιο και η Φαμπια. Μόλις πας να την χτίσεις, εφτασε με τον εξοπλισμό ενός swift των 16500 να κοστίζει 21.000 ευρώ. Είχε μεν turbo αλλά δεν είχε κανένα σύστημα mhev
-
H vw είχε καταφέρει να έχει ετοιμοπαραδωτα t roc και t cross στο πρώτο εξάμηνο. Και σε τιμές προ αυξήσεων. Υπάρχει κόσμος που δεν αγοράζει forward 24μηνες, δεν μασάει περί θεωρίες ότι θα σου διαλυθεί το αμάξι μετά από δύο χρόνια κλπ και με τις νέες τιμές μάλλον λέει ευτυχώς που πρόλαβα γιατί ούτε fabia δεν θα αγοράζεις σε λίγο κάτω από 30Κ. Mild είχαν οι leasing σε τρελή προσφορά τα golf etsi σε 1.0 και 1.5. Τα σκουπισαν τα στελέχη σε 2 μήνες και ο λαός που πληρωνει από τσεπη περιμένει yaris και corolla.
-
Η επιτυχία του T-Roc είναι αναμενόμενη. Δεν έχει καμία σχέση με τους άλλους κουβάδες B-SUV. Έχει το μεγάλο σασί του Golf, είναι C-SUV ουσιαστικά. Και με το μεγάλο μοτέρ 1.5tsi δεν έχει ανταγωνισμό στην κατηγορία του και τα λεφτά του.
Η μεγάλη θετική έκπληξη είναι το T-Cross που είναι αρκετά ακριβό για την κατηγορία.
Και η μεγάλη αρνητική έκπληξη το Kamiq, που στην τιμή του και γι' αυτά που προσφέρει έπρεπε να πρωταγωνιστεί στα χαμηλότερα budget και να είναι πιο ψηλά στις πωλήσεις.
Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι το όνομα της μάρκας παίζει μεγάλο ρόλο στην τελική επιλογή αυτοκινήτου. Δεν μπορεί π.χ. να προτιμάνε το Crossland, το αυτοκίνητο είναι δράμα. Για τα Kona και Stonic επιφυλάσσομαι, δεν τα ξέρω καθόλου τ' αυτοκίνητα.Ριχνοντας μια ματια στα νουμερα του 20 και 21 φαινεται οτι το Kamiq ειχε την ευκαιρια του ...αλλα κατι χαθηκε στην πορεια ...(αυξηση τιμης?)
Παντως κανει εντυπωση οτι οι πωλησεις του Troc αλλα και Cross σχεδον καθε χρονο την τριετια ειναι σταθερά στην πενταδα...
-
H vw είχε καταφέρει να έχει ετοιμοπαραδωτα t roc και t cross στο πρώτο εξάμηνο. Και σε τιμές προ αυξήσεων. Υπάρχει κόσμος που δεν αγοράζει forward 24μηνες, δεν μασάει περί θεωρίες ότι θα σου διαλυθεί το αμάξι μετά από δύο χρόνια κλπ και με τις νέες τιμές μάλλον λέει ευτυχώς που πρόλαβα γιατί ούτε fabia δεν θα αγοράζεις σε λίγο κάτω από 30Κ. Mild είχαν οι leasing σε τρελή προσφορά τα golf etsi σε 1.0 και 1.5. Τα σκουπισαν τα στελέχη σε 2 μήνες και ο λαός που πληρωνει από τσεπη περιμένει yaris και corolla.
27 χιλιάρικα dsg style με κατανάλωση εντός κίνησης 9 τι να το κάνω ;
Στα 21 το 95αρι κουτάλα ήταν για πολύ budget λύσεις.
Άσε που όπως και να το κανεις vw για αξιοπιστία ούτε φαν μπόι δεν αγοράζει.
Βασικά αφού το έβλεπε ότι πουλάει γιατί δεν έβαζε και σε αυτό τον e tsi?Έπισης επειδή λες ότι περιμένει ο κόσμος που αγοράζει τα Τογιότα.
Εμ όταν αγοράζεις Τογιότα θα πάρεις.
Είναι κλοπή να πάρεις με leasing Τογιότα.
Με τέτοια αξιοπιστία και μεταπώληση είναι τα πιο σίγουρα λεφτά για τις leasing. -
H vw είχε καταφέρει να έχει ετοιμοπαραδωτα t roc και t cross στο πρώτο εξάμηνο. Και σε τιμές προ αυξήσεων. Υπάρχει κόσμος που δεν αγοράζει forward 24μηνες, δεν μασάει περί θεωρίες ότι θα σου διαλυθεί το αμάξι μετά από δύο χρόνια κλπ και με τις νέες τιμές μάλλον λέει ευτυχώς που πρόλαβα γιατί ούτε fabia δεν θα αγοράζεις σε λίγο κάτω από 30Κ. Mild είχαν οι leasing σε τρελή προσφορά τα golf etsi σε 1.0 και 1.5. Τα σκουπισαν τα στελέχη σε 2 μήνες και ο λαός που πληρωνει από τσεπη περιμένει yaris και corolla.
27 χιλιάρικα dsg style με κατανάλωση εντός κίνησης 9 τι να το κάνω ;
Στα 21 το 95αρι κουτάλα ήταν για πολύ budget λύσεις.
Άσε που όπως και να το κανεις vw για αξιοπιστία ούτε φαν μπόι δεν αγοράζει.
Βασικά αφού το έβλεπε ότι πουλάει γιατί δεν έβαζε και σε αυτό τον e tsi?Έπισης επειδή λες ότι περιμένει ο κόσμος που αγοράζει τα Τογιότα.
Εμ όταν αγοράζεις Τογιότα θα πάρεις.
Είναι κλοπή να πάρεις με leasing Τογιότα.
Με τέτοια αξιοπιστία και μεταπώληση είναι τα πιο σίγουρα λεφτά για τις leasing.Το ότι οι πωλήσεις είναι αληθινές δεν αμφισβητείται φαντάζομαι. Στο κόσμο των leasing όπου τα στελέχη διαλέγουν πχ μεταξύ vag και toyota με όλα πληρωμένα αντιλαμβανεσαι που πάνε προτιμήσεις. Όταν αλλάζεις αμάξι σε 4 χρόνια τι διαλέγεις? T roc σε 10 μέρες παραλαβή ή κρατήστε το ίδιο για 1 χρόνο ακόμα μέχρι να έρθει το yaris cross? Επίσης τα t cross και t roc τα ιδιόκτητα είναι κατά πλειοψηφία 2αρα αυτοκίνητα σε οικογένειες που τα πρώτα αυτοκίνητα είναι σε σεβαστά νούμερα. Να το πω αλλιώς, αδιάφορο αν κανει 20, 25, 30 ή καιει 9 ή 12. Αν διαλέγουν δε οι σύζυγοι, huyndai, toyota κλπ πέφτει γκρίνια. Vag, 2008, DS εγκρίνονται.
Το kamiq δεν έχει ύψος για suv lovers και όπως τα κατάφεραν βγαίνει πιο ακριβό από vag ανταγωνισμό.
-
Επίσης τα t cross και t roc τα ιδιόκτητα είναι κατά πλειοψηφία 2αρα αυτοκίνητα σε οικογένειες που τα πρώτα αυτοκίνητα είναι σε σεβαστά νούμερα. Να το πω αλλιώς, αδιάφορο αν κανει 20, 25, 30 ή καιει 9 ή 12. Αν διαλέγουν δε οι σύζυγοι, huyndai, toyota κλπ πέφτει γκρίνια. Vag, 2008, DS εγκρίνονται.
Υπερβολική δήλωση. Ελάχιστες οικογένειες αγοράζουν για δεύτερο αυτοκίνητο 20-25-30Κ b-c suv, που είναι και αδιάφορο αν καίνε 10 λίτρα βενζίνη με 2 ευρώ το λίτρο. Υπάρχουν, δεν λέω αλλά δεν είναι όλες οι πωλήσεις των b suv δεύτερα αυτοκίνητα.
-
Επίσης τα t cross και t roc τα ιδιόκτητα είναι κατά πλειοψηφία 2αρα αυτοκίνητα σε οικογένειες που τα πρώτα αυτοκίνητα είναι σε σεβαστά νούμερα. Να το πω αλλιώς, αδιάφορο αν κανει 20, 25, 30 ή καιει 9 ή 12. Αν διαλέγουν δε οι σύζυγοι, huyndai, toyota κλπ πέφτει γκρίνια. Vag, 2008, DS εγκρίνονται.
Υπερβολική δήλωση. Ελάχιστες οικογένειες αγοράζουν για δεύτερο αυτοκίνητο 20-25-30Κ b-c suv, που είναι και αδιάφορο αν καίνε 10 λίτρα βενζίνη με 2 ευρώ το λίτρο. Υπάρχουν, δεν λέω αλλά δεν είναι όλες οι πωλήσεις των b suv δεύτερα αυτοκίνητα.
Αν βρεις κάπου τις ταξινομήσεις ανά μοντέλο και γεωγραφική περιφέρεια, θα δεις ότι η vag πουλάει συγκεντρωμενα Αττική (leasing και ιδιωτες) σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που έχουν μια ομαλή κατανομή ανά την Ελλάδα. Εξαίρεση η Ήπειρος όπου ο αντιπρόσωπος της vag έχει δύναμη.
VW T-Roc