@spiros-0 said in Toyota Corolla 2019:
Μετα απο 3 επισκεψεις στη Β. Ευβοια κυριολεκτικα -τερμα γκαζι-, στα ανηφορικα & κατηφορικα κομματια, περα απο αυτα που εχω ηδη γραψει, πρεπει να πω για την αντοχη των φρενων που ειναι πολυ καλη & δεν ειναι μονο λογω ανακτησης ενεργειας.
Αν εμπιστευτεις το πλαισιο η προσφυση ειναι αφθονη & η αναρτηση ελεγχει το αμαξωμα πολυ καλα. Λειπει βεβαια η δυναμη & το τιμονι ακριβες μεν αλλα χωρις πολυ αισθηση οταν πηγαινεις πολυ γρηγορα. Το μεγαλυτερο μειον ειναι το σασμαν που δεν σε αφηνει να περασεις οση ακριβως δυναμη θελεις στο δρομο ακριβως τη στιγμη που θες.
Φαντάσου να μην ήταν και εστιασμένο στην άνεση και την οικονομία, τι θα έκανε...
Επειδή έχω κάνει αντίστοιχες διαδρομές (στο πρόγραμμα Sport που πριμοδοτει τη λειτουργία του βενζινοκινητήρα) θεωρώ πλεονέκτημα το eCVT, το οποίο παρέχει άμεσα δύναμη χωρίς ανεβοκατεβασματα και την ανάλογη απώλεια χρόνου μεταξύ των αλλαγών σχέσεων.