-
@fanis75 said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
ε και το puma σε κάποιες εκδόσεις έχει δισκόφρενα πίσω. αλλά εσεις αναφέρετε μόνο αυτές που έχει ταμπούρα
Μα δεν ασχοληθήκαμε με τα φρένα, αλλά με την ανάρτηση!!
κοιτα πιο πάνω. εσυ δεν ανέφερες, αλλός το εκανε
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
κοιτα πιο πάνω. εσυ δεν ανέφερες, αλλός το εκανε
Το ξέρω....για εμένα λέω...αχαχα!!
-
Καλά, είστε σοβαροί; Πέταξε μια μ@λ@κία ο τσίρος και θα κάνουμε δύο σελίδες κουβέντα; 🤪
-
@harisma23 said in Ford Puma 2019:
Καλά, είστε σοβαροί; Πέταξε μια μ@λ@κία ο τσίρος και θα κάνουμε δύο σελίδες κουβέντα; 🤪
Σάηρους παρακαλώ....ημεθα ιντερνάσιοναλ!!
-
@fanis75 said in Ford Puma 2019:
@harisma23 said in Ford Puma 2019:
Καλά, είστε σοβαροί; Πέταξε μια μ@λ@κία ο τσίρος και θα κάνουμε δύο σελίδες κουβέντα; 🤪
Σάηρους παρακαλώ....ημεθα ιντερνάσιοναλ!!
Εγώ μια Dana international ξέρω......
Τώρα έγινε και ο τσιρος;
-
@teo-mak said in Ford Puma 2019:
Dana
εγω αυτη τη ντανα ξερω μονο https://www.drivingline.com/articles/the-dana-44-story-how-this-ultra-tough-axle-became-an-off-road-legend/
και τη μιλφατη 44 και το πιπινι 33 -
Τι τρακτέρ είναι αυτά!
Κολλάς ΟΓΑ; -
εγώ ξέρω ότι το puma πουλάει ακόμα και καλά
και η Ford τιμολογιακα έχει κάνει οτι μπορει για να μην πουλάει σε όλη την γκάμα της!!!!!
τo mondeo κόπηκε πέρσι
το fiesta ανακοινωσε ότι θα κοπεί
και πιθανότατα και το focus ακολουθεί
το Puma μαλλον όχι γιατι εχει ανακοινωθεί ηλεκτρικο οπότε πιθανότατα θα το κρατήσει μονο σε ηλεκτρικό.
τα υπόλοιπα τα εκοψε κυρίως γιατι θα βγάλει ηλεκτρικά στις κατηγορίες τους με αλλά ονοματα μάλλον. το mondeo έγινε και suvοειδες. (με αλλη οναμασια βεβαια).
Ο ΣΑΙΡΟΥΣ μια χαρά τα λέει χαρισματικά γατάκια!!!!!!
-
Αρ γιου Σαϊρους;
-
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
Αρ γιου Σούρ(α)?
Νόου άι αμ πίταΕίσαι εκτός θέματος!!
Για το αμάξι εχεις να μας πεις τίποτα, τόσο καιρό το έχεις!! Πήγες για σέρβις? Τα φρένα ΟΚ ή θέλουν αλλαγή? Ανάκληση είχε? Ευχαριστημένος γενικά....λέγε!!
-
@fanis75 said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
Αρ γιου Σούρ(α)?
Νόου άι αμ πίταΕίσαι εκτός θέματος!!
Για το αμάξι εχεις να μας πεις τίποτα, τόσο καιρό το έχεις!! Πήγες για σέρβις? Τα φρένα ΟΚ ή θέλουν αλλαγή? Ανάκληση είχε? Ευχαριστημένος γενικά....λέγε!!
service έκανα ναι, ολα καλά. κατι λαστιχάκια στα πίσω φινιστρίνια εχουν κοπεί κάτω στην άκρη και παραγγεθηκαν νεα στην εγγυηση
Τα φρένα μια χαρά είναι. Ανακληση υπήρχε, πήγα το έλενξαν δεν ηταν στο 10% που είχαν ελλατωμα
Τα φρένα σε πολύ σπορ οδήγηση για ώρα πέφτει η απόδοση τους. Αλλά αν δεν το πας τάπα είναι παρα πολύ καλά. Αρκει να συνηθίσεις το απότομο δάγκωμα που έχουν
Γενικα αλήθεια είμαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ευχαριστημένος.
Το αμάξι είναι υπεροχο στον δρόμο
Το παραπονο μου είναι μόνο που δεν έχει διζωνικό κλιματισμό και οτι ο τεμπέλης είναι πολύ πίσω και με εκνευρίζει. Εχουμε προβλημα με την γυναίκα με τον κλιματισμό. Εγώ θελω νορμάλ θερμοκρασίες και εκείνη θέλει θερμοκρασία φούρνου, πραγματικό πρόβλημα.
και νομίζω ότι υπερβάλουν πολύ οτι είναι πολύ σκληρό μέσα στην πόλη. Μια χαρά είναι. οκ σκληρότερο από ότι ενα οποιοδήπωτε αλλο καθότι με σπορ αναρτήσεις και 19ρες ζάντες αλλά δεν ενοχλει πραγματικά
πιο πολύ ενοχλητικό είναι τα καθίσματα τα recaro που δεν έχουν πάρα πολύ αφρώδες και σε πανω από 3 ώρες ταξίδι πρέπει να σταματήσεις να ξεπιαστείς
αλλά στην οδηγηση?
Απλά φανταστικό. Χαίρεσαι να το οδηγείς. Ειναι τοσο φανταστικό (το ξαναείπα ε?) το τιμόνι αισθάνεσαι καθε στιγμή που είναι οι ρόδες , το στήσιμο του αμαξιου δεν παίζεται. οι επιταχύνση είναι απόλαυση επίσης (όχι σαν ηλεκτρικό αλλά οκ). Η δύναμη στις μεσαιες είναι ολα τα λευτά και σε επαρχιακό δρόμο ευχαριστιέσαι τα κατεβάσματα. Ο ήχος με την milltek επίσης είναι σουπερ. Σκασίματα πολλά στο σπορ mode. ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΠΟΤΕ
και μεσα στην πόλη εμένα μαρεσει παρα πολύ να το οδηγώ. Το βαζω σε νορμαλ mode και μετά την ηχομόνωση με κλειστά τα παράθυρα είναι πραγματικά παρα πολύ ησυχα μέσα, βαζεις και μουσικούλα και ευχαριστιέσαι, αναδυκνείεται και το ηχοσύστημα B&O. Πριν την ηχομόνωση ουτε ύσηχα ήταν πολύ και μολις εβαζες λίγο μουσικη ετριζαν τα πάντα, πολύ σπαστικό
πρακτικό είναι πάρα πολύ επίσης. Πήγα διακοπές και πήρα τα πάντα. Και ρεζέρβα μαζι πιάνοντας τον μεγαλύτερο χώρο από το megabox αλλά και πάλι χώρεσε τα πάντα. και η γυναίκα κανει σχεδόν μετακόμιση ακόμα και για 3ημερο
Η ηλεκτρική πίσω πόρτα είναι φανταστική για σουπερ μαρκετ. Δεν ημουν σιγουρος ότι έκανα καλά που την είχα παραγγείλει αλλά χαιρομαι που το έκανα.......
Το μήκος είναι ιδανικό για μένα γιατι παρκάρει εύκολά σχεδόν παντού και το ύψος εκτιμητέο όταν πάω σε ηπιους χωματόδρομους για παραλίες ή ανεβαίνω κανα πεζοδρόμιο
Ειναι σουπερ σταθερο στην Εθνική. Με όσα και να πας μπορείς απλά να στρίψεις το τιμόνι και να παρει την στροφή ΑΚΛΟΝΗΤΟ. (και δεν εννοω αν πας με 120 ή 140). Fun factor μεγάλο, παρα πολύ μεγάλο αν το πας σε επαρχιακό
Δεν είναι το πιο γρήγορο ειδικά στα χρήματα του αλλά διαολε είναι στα τοπ διασκεδαστικά. Που αν το συνδιάσεις με το πρακτικό του θέματος είναι αξιοζήλευτο. Γιατι ολα τα παραπάνω και ακόμα καλύτερα τα κάνει και το fiesta ST. αλλά δεν είναι πρακτικό
Τωρα από εκεί και περα τραβαει αρκετα την προσοχή που ναι μεν ωραίο είναι αλλά οχι πάντα. Δεν υπάρχει μπλοκο που να έχω περάσει ακομα και με πολύ μικρες ταχύτητες και να μην με σταματανε. Πιο πολύ για να δουν το αμάξι αλλά οσο να ναι σε κάθε μπλόκο είναι σιγουρο οτι θα με σταματήσουν.
-
Σε ενοχλούν τα ρεκαρο σε πάνω από 3 ώρες ταξίδι;;;; Φρόντισε να κάνεις λιγότερο από 3 ώρες κάθε ταξίδι!!!
Σιγά το πρόβλημα, και ειδικά με το αμάξι που έχεις!!! -
@nickthetrib said in Ford Puma 2019:
Σε ενοχλούν τα ρεκαρο σε πάνω από 3 ώρες ταξίδι;;;; Φρόντισε να κάνεις λιγότερο από 3 ώρες κάθε ταξίδι!!!
Σιγά το πρόβλημα, και ειδικά με το αμάξι που έχεις!!!καλά δεν είναι και τεράστιο πρόβλημα απλά είναι στα αρνητικά. Βεβαια από την άλλη είναι φανταστικό πως σε αγκαλιάζουν και δεν κουνιεσαι σε στροφες.
στα νέα ST η Ford σταμάτησε την συνεργασία με RECARO και φτιάχνει τα δικά της ford performance. Τα οποία καλά είναι εχω οδηγήσει με αυτά (προτιμώ τα recaro) και έχουν περισσότερο γέμισμα αφρώδες οπότε είναι πιο άνετα σε μεγάλο ταξίδι.
Ο λόγος που το έκανε προφανώς περικοπές είναι αλλά απλά το αναφέρω
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
Το παραπονο μου είναι μόνο που δεν έχει διζωνικό κλιματισμό και οτι ο τεμπέλης είναι πολύ πίσω και με εκνευρίζει. Εχουμε προβλημα με την γυναίκα με τον κλιματισμό. Εγώ θελω νορμάλ θερμοκρασίες και εκείνη θέλει θερμοκρασία φούρνου, πραγματικό πρόβλημα.
Η ηλεκτρική πίσω πόρτα είναι φανταστική για σουπερ μαρκετ. Δεν ημουν σιγουρος ότι έκανα καλά που την είχα παραγγείλει αλλά χαιρομαι που το έκανα.......Μια μπούρδα ειναι ο διζωνικός, καθαρά ψυχολογικό. Ποτέ δεν κατάλαβα να προσφέρει κάτι (το είχα σε 3-4 αμάξια μου), λες και υπάρχει χώρισμα ανάμεσα στα καθίσματα και εαν βγάζει ζεστό δεξιά και κρύο αριστέρα δεν θα αναμοιχτούν...αχαχα!
Από τα καλύτερα στοιχεία εξοπλισμού το ηλεκτρικό άνοιγμα του χώρου αποσκευών, θα έπρεπε να είναι στάνταρ σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα, όπως τα ηλεκτρικά παράθυρα. Ειναι από τα ελάχιστα που μου λείπουν στο αμάξι μου και σε όσα είχα.
-
@fanis75 said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
Το παραπονο μου είναι μόνο που δεν έχει διζωνικό κλιματισμό και οτι ο τεμπέλης είναι πολύ πίσω και με εκνευρίζει. Εχουμε προβλημα με την γυναίκα με τον κλιματισμό. Εγώ θελω νορμάλ θερμοκρασίες και εκείνη θέλει θερμοκρασία φούρνου, πραγματικό πρόβλημα.
Η ηλεκτρική πίσω πόρτα είναι φανταστική για σουπερ μαρκετ. Δεν ημουν σιγουρος ότι έκανα καλά που την είχα παραγγείλει αλλά χαιρομαι που το έκανα.......Μια μπούρδα ειναι ο διζωνικός, καθαρά ψυχολογικό. Ποτέ δεν κατάλαβα να προσφέρει κάτι (το είχα σε 3-4 αμάξια μου), λες και υπάρχει χώρισμα ανάμεσα στα καθίσματα και εαν βγάζει ζεστό δεξιά και κρύο αριστέρα δεν θα αναμοιχτούν...αχαχα!
Από τα καλύτερα στοιχεία εξοπλισμού το ηλεκτρικό άνοιγμα του χώρου αποσκευών, θα έπρεπε να είναι στάνταρ σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα, όπως τα ηλεκτρικά παράθυρα. Ειναι από τα ελάχιστα που μου λείπουν στο αμάξι μου και σε όσα είχα.
δεν το είχα ποτέ για να ξέρω αλλά θα το ήθελα να βάζω την δική μου μερια στο κρύο (το καλοκαίρι με 40 εξω) και το μέρος της γυναίκας στο 180 μιας και λέει "δεν χρειάζεται κλιματισμός μωρό". φαντάζομαι για να το έχουν κάτι θα κάνει δεν μπορεί?
είναι οντως μεγαλη μαγκια με γεμάτες σακουλες και τα κλειδιά στην τσέπη να περνας το πόδι από κάτω και να ανοιγει. αν πας συχνά σουπερ είναι πολύ βολικό...........
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
δεν το είχα ποτέ για να ξέρω αλλά θα το ήθελα να βάζω την δική μου μερια στο κρύο (το καλοκαίρι με 40 εξω) και το μέρος της γυναίκας στο 180 μιας και λέει "δεν χρειάζεται κλιματισμός μωρό". φαντάζομαι για να το έχουν κάτι θα κάνει δεν μπορεί?
Κάνει στην αρχή, αλλά μετά δεν έχει νόημα γιατί ο αέρας κινείται. Σκέψου οι 2 αεραγωγοί βγάζουν παγωμένο αέρα και οι άλλοι 2 στους 20οC. Κάνει μικρή διαφορά αριστέρα-δεξιά και απλά αργεί περισσότερο να δροσίσει το καλοκαίρι αφού μόνο οι μισοί αεραγωγοί βγάζουν κρύο αέρα. Σκέψου στο υπνοδωμάτιό σου να έχει στην μια μεριά το AC και στην άλλη ανοιχτό το παράθυρο (ή χειρότερα μια σόμπα)....μαι τρύπα στο νερό!
-
O διζωνικός καλώς πρέπει να υπάρχει για λόγους ομοιομορφίας και αίσθησης ότι έχεις το κάτι παραπάνω. Από κει και πέρα για μας τους ψυχαναγκαστικούς εννοείται πάντα παίζει στην ίδια θερμοκρασία αριστερά-δεξία κι ας λέει ότι θέλει ο συνοδηγος.
Πέρα από την πλάκα, μακράν χρησιμότερος του 2ζωνικού, είναι ο πίσω κεντρικός αεραγωγός. Για μένα είναι deal braker αυτοκίνητο που δεν έχει. Από τα μεγαλύτερα αυτοκινητιστικά μου fail που ξέχασα να βάλω τον 3ζωνικό όταν πήρα το Audi γιατί νόμιζα ότι έχει στάνταρ πίσω αεραγωγό ενώ είχε μόνο ως πακέτο με τον 3ζωνικό.
-
Ο διζωνικος κλιματισμός χρησιμεύει πολύ σε ταξίδι που ο ήλιος χτυπάει μόνο από τη μια μεριά του αυτοκίνητου.
Σε αυτή την περίπτωση, πολλές φορές ο ένας θέλει κρύο και άλλος τίποτα όταν είναι καλοκαίρι και ζεστή και τίποτα όταν είναι χειμώνας -
@fanis75 said in Ford Puma 2019:
Μια μπούρδα ειναι ο διζωνικός, καθαρά ψυχολογικό. Ποτέ δεν κατάλαβα να προσφέρει κάτι (το είχα σε 3-4 αμάξια μου), λες και υπάρχει χώρισμα ανάμεσα στα καθίσματα και εαν βγάζει ζεστό δεξιά και κρύο αριστέρα δεν θα αναμοιχτούν...αχαχα!
Κάνει διαφορά κυρίως όταν κατευθεύνεις τον αέρα πάνω σου. Μια μικρή διαφορά πρέπει να την κάνει και στην ατμόσφαιρα όμως (όπως το παράδειγμα που έφερες με το air condition και το ανοιχτό πράθυρο, όπου δίπλα στο παράθυρο θα έχει περισσότερη ζέστη, από ότι δίπλα στο A/C, και ας αναμειγνύεται ο αέρας). Επίσης διαφορά κάνει το χειμώνα,μ όταν βάζεις ζεστό αέρα στα πόδια, όπου το χώρισμα του κεντρικού τούνελ κάνει μια διαφοροποίηση. Συμφωνώ πάντως ότι δεν είναι κάτι το απαραίτητο.
Ford Puma 2019