@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Σωστός. Αλλάζει επίσης και ο ήχος του κλεισίματος γιατί γίνεται πιο συμπαγής η πόρτα και σταματαει το vibration της σκετης λαμαρίνας. Αν προσθέσουμε και ηχοαπορροφητικό τότε αποκόβουμε και λίγο από τον εξωτερικό θόρυβο διερχόμενων αυτοκινήτων κτλ.
Τη μεγάλη διαφορά θα την κάνει φυσικά η μόνωση του πατώματος κάτω από τη μοκέτα που ανεβάζει το κόστος και σαν υλικά και σαν εργασία. Επίσης διαφορά μεγάλη κάνει τόσο ο χώρος κάτω από τα πίσω καθίσματα όσο και οι θόλοι και το πορτμπαγκάζ. Αυτά λειτουργούν σχεδόν σαν ενισχυτές για το θόρυβο κύλισης οποτε εκεί θέλουμε 2-3 στρώσεις με διαφορετικά υλικά για να πετύχουμε σοβαρό αποτέλεσμα.
Αυτό πάνω από το Puma είναι ηχομόνωση για να βοηθήσει το ηχοσύστημα. Ως εκεί. Άντε να κόψει μισό ντεσιμπελ από ήχο κύλισης.
Παρατηρώ ότι η ηχομόνωση τροχασμου σταματά στα ακριβά αυτοκίνητα με αυτήν την μόνωση που μοιάζει με μαξιλάρι. Είναι λευκή από ύφασμα και μέσα εχει μονωτικά.
Στο ίντερνετ τα πουλάνε φθηνά και είναι και άκαυστα λένε.
https://www.carinsulation.co.uk/product/self-adhesive-camper-van-insulation-kit-heat-sound-proofing