Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 222
    • 223
    • 224
    • 225
    • 226
    • 416
    • 417
    • 224 / 417
    Περί αυτοκίνησης
    142
    8323
    275339
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas @yem last edited by

      Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω. Αλλά ούτε εμένα με παίζει η Toyota.

      https://cartalk.gr/

      L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lap @dimsabas last edited by

        @dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

        Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω. Αλλά ούτε εμένα με παίζει η Toyota.

        Νοίκιασε τότε ένα.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by dstou

          Οι μόνοι σοβαροί λόγοι για ένα κάτοικο επαρχίας να αποχωριστεί το σύγχρονο ντίζελ του για ένα υβρίδιο βενζίνης είναι το πετρέλαιο να είναι χειροκίνητο και να θέλει αυτόματο, ή/Και να σκοπεύει να πουλήσει πχ το 2030 το πετρέλαιο, όπου πιθανόν δεν θα το αγοράζει κανείς. Αν είναι ευχαριστημένος με το πετρέλαιό του και σκοπεύει να το κρατήσει πολλά χρόνια, ας μείνει με αυτό, στο κέρδος θα είναι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • D
            dimsabas @lap last edited by

            @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            @dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω. Αλλά ούτε εμένα με παίζει η Toyota.

            Νοίκιασε τότε ένα.

            Στις ωοθήκες μου, αυτοί χάνουν. Προτιμώ να προβάλλω αυτούς που με εμπιστεύονται.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • H
              haralabosg last edited by haralabosg

              Για εμενα καμια διαφορά δεν υπάρχει μεταξύ υβριδικού βενζινης - πετρελαιου απο οικονομικής πλευρας ειδικα τωρα που σχεδον ειναι μια ή αλλη. Εαν μελλοντικά οι μπαταριες των αμιγώς ηλεκτρικών ''αντέχουν'' φορτίσεις πανω 250.000Km -300.000km, εχεις Φ/Β δικο σου τότε οντως με το ηλεκτρικο κερδιζεις αρκετά. Φυσικα δεν ξέρει κανενας πως το Ελληνικο κρατος θα αντισταθμισει και που θα μεταφέρει την χασουρα απο τους φορους στα καυσιμα που θα χάσει....

              Μολις ειδα και αυτο...

              https://www.protothema.gr/economy/article/1298051/metafores-kai-ih-pros-epidotisi-sto-dizel-ton-noemvrio/?utm_source=rss

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                civil357 last edited by

                Εντωμεταξύ , γιατί ρε συ @piliourits , θες να προχωρήσεις σε αλλαγή , δεν το καταλαβαίνω, ιδίως από τη στιγμή που αν δεν κάνω λάθος , όταν το οδήγησες δε σου άρεσε.

                Λόγοι αλλαγής που καταλαβαίνω,- το βαρέθηκες , - θες κάτι με όλα τα σύγχρονα καλούδια, - είσαι των αλλαγών οπότε το πουλάς τώρα που έχει τιμή, - σου αρέσει περισσότερο το καινούργιο. Αυτά, αν ισχύουν , σεβαστό, καλοτάξιδο το καινούργιο! Τα άλλα που γράφεις για μικρές αποστάσεις κ.λπ. , από τη στιγμή που το πετρέλαιο σου το "δουλεύεις" και σε μεγαλύτερες διαδρομές , δε βρίσκω κάποιο πρόβλημα.

                Πάρε ένα δεύτερο μικρό βενζίνης να μη βρέχεσαι που λέει ο λόγος, μη σου πώ να πάρεις ένα ami και με καταριέσαι .

                piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus last edited by

                  πάει και ο Piliourits για toyota ????

                  πάει χάλασε ο κόσμος.

                  Μάστιγα η toyota τελικά

                  στο τέλος θα μέινω μόνος μου να την κοροιδεύω (αν δεν με αποροφήσει και μένα δηλαδή)

                  Cirus the virus

                  D D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                  • piliourits
                    piliourits @civil357 last edited by piliourits

                    @civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                    Εντωμεταξύ , γιατί ρε συ @piliourits , θες να προχωρήσεις σε αλλαγή , δεν το καταλαβαίνω, ιδίως από τη στιγμή που αν δεν κάνω λάθος , όταν το οδήγησες δε σου άρεσε.

                    Λόγοι αλλαγής που καταλαβαίνω,- το βαρέθηκες , - θες κάτι με όλα τα σύγχρονα καλούδια, - είσαι των αλλαγών οπότε το πουλάς τώρα που έχει τιμή, - σου αρέσει περισσότερο το καινούργιο. Αυτά, αν ισχύουν , σεβαστό, καλοτάξιδο το καινούργιο! Τα άλλα που γράφεις για μικρές αποστάσεις κ.λπ. , από τη στιγμή που το πετρέλαιο σου το "δουλεύεις" και σε μεγαλύτερες διαδρομές , δε βρίσκω κάποιο πρόβλημα.

                    Πάρε ένα δεύτερο μικρό βενζίνης να μη βρέχεσαι που λέει ο λόγος, μη σου πώ να πάρεις ένα ami και με καταριέσαι .

                    Δελεάστηκα οντως για αλλαγή λόγω πιθανής καλής μεταπώλησης του δικού μου τώρα.
                    Η αύξηση τιμής που επήλθε παίζει δεκαχιλιαρο σε σύγκριση με όσο αγόρασα.
                    Το ιδίου εξοπλισμού χειροκίνητο shine pack ντηζελ με λιγότερα άλογα, τιμάται πλέον 29.000€ και βελτίωση έχει τα φώτα led και 1" μεγαλύτερη οθόνη.
                    ΕΑΤ6 δεν διατίθεται αυτή τη στιγμή.
                    Όταν διατίθονταν ένα, το πουλούσαν 32 χιλιάρικα. Οπότε αν δεν πουλιόταν με κέρδος (και έτρωγε τα λυσακα του ο Λαπ) θα έπαιρνα τουλάχιστον τα λεφτά μου...
                    Και θα είχα παράπλευρο "όφελος" την περισσότερο απροβληματιστη χρήση του γιαρις ως "σκούτερ με καμπίνα" μέσα στην πόλη, που για Βόλο μιλάμε μια διάμετρο 5-10 χιλιομέτρων απ άκρη σ' άκρη.
                    ΟΜΩΣ το ότι θα φτάσει σε 1μισι χρόνο στην καλύτερη περίπτωση ΚΑΙ πως παραμένει άγνωστο μέγεθος η ανάβαση στα δύσκολα (που ακόμη και το πιο ταπεινό χιλιάρι τούρμπο την έχει για πλάκα πλέον) ίσως ακυρώσουν τυχόν μετάβαση, έστω προσωρινά.

                    Όσον αφορά στο κόστος καυσίμου, υπολογίζω πως με το 0.15€ και τα 5,5λτ μέσης κατανάλωσης που έχει στάνταρτ το ντίζελ μου μετά από 20 χιλιάδες χιλιόμετρα (θα πέσει κι άλλο), είναι λίιιγο οικονομικοτερο το ντίζελ.

                    Αν χαθεί το 0.15€ τότε πιστεύω πως θα καίνε πρακτικά το ίδιο σε χρήμα ανά χιλιόμετρο HDi ή ΤΟΥΟΤΑ hybrid.

                    Νομίζω πως δεν έχω μόνο εγώ προσωπικά τον ενδοιασμό. Κι είναι δύσκολη απόφαση. Γιατί ακόμη και σε βάθος χρόνου, το ντίζελ ίσως θελήσει ένα DPF ή άλλη "ακριβή" βλάβη* μετά τα 100.000 χλμ όταν το υβριδικο θα χρειαστεί τυχόν ανακατασκευή μπαταρίας. Κι ενώ παραδέχομαι την υψηλότερη αξιοπιστία ΤΟΥΟΤΑ.

                    Ξαναλέω όμως πως από πλευράς επιδόσεων, προσωπικά διαπιστώνω πολύ σημαντική διαφορά υπέρ του αυτόματου ντίζελ.

                    (Κι αν άλλαζα θα έπαιρνα το Active οπότε θα έλειπαν πολλά καλούδια σε σύγκριση με το Σιτροέν. Οι υπόλοιπες εκδόσεις είναι απλά ανισόρροπες).

                    Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      civil357 last edited by

                      Πάει και αυτός......

                      Έτσι ξεκινάνε όλοι και μετά toyotιζουν. Ούτε ναρκωτικά να πούλαγε αυτή η μάρκα , μπαίνεις αντιπροσωπεία και αγοράζεις (ή το σκέφτεσαι) , φοβάμαι να περάσω και απέξω από αντιπροσωπεία της πια.

                      Lap, μας εξολοθρεύεις σιγά σιγά όλους εμάς του ιδιοκτήτες και τράτας. Είδος υπό εξαφάνιση.

                      Επόμενο κεφάλαιο , ταξιδευτής: "σκέφτομαι να αγοράσω Corolla Cross, απορώ γιατί τόσα χρόνια αγόραζα Γαλλικούς ματρακάδες ".

                      Το κακό μετά θα είναι αν αλλάξουν και οι δύο αυτοί τα πετρέλαια πως θα γράφει ο γύρος τη φράση "επιδότηση στο πετρέλαιο για να κάνουν βόλτες οι νεόπλουτοι με τα SUV τους" . ..... Έλα μην με παρεξηγήσεις, προσπάθεια πειράγματος κάνω....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        dublin @cirus last edited by

                        @cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        πάει και ο Piliourits για toyota ????

                        πάει χάλασε ο κόσμος.

                        Μάστιγα η toyota τελικά

                        στο τέλος θα μέινω μόνος μου να την κοροιδεύω (αν δεν με αποροφήσει και μένα δηλαδή)

                        Όχι ρε, μαζί θα φύγουμε..και με manual !!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Εντωμεταξυ τα euro6 που έχετε, δεν με ενοχλούν σχεδόν καθόλου. Τα θεωρώ σχεδόν σαν τα βενιζνης άμεσου ψεκασμού, ίσως το addblue να παράγει πολύ αμμωνία κτλ αλλά οκ.

                          Προχθές διάβαζα μια μελέτη από Έλληνες όπου έλεγε πως τα μεγάλα σε μέγεθος μικροσωματίδια στα κρύα μόλις βάλεις μπροστα τον κινητήρα και δεν έχει ζεσταθεί είναι αρκετά πάνω από τα όρια στα βενζίνης έμμεσου ψεκασμού και στα όρια στα υβριδικά. Στα diesel euro6 λόγω dpf ήταν πολύ κάτω από τα όρια. Όπου τα όρια για τα μικροσωματίδια και στα δύο καύσιμα στο euro 6 είναι το ίδιο. Παράδειγμα πως και τα βενζίνης χρειάζονται τελικά gpf. Να τα λέμε όλα, να παρέχουμε σωστή ενημέρωση.

                          Κατά τα άλλα εφόσον κάνεις αναβάσεις το dpf σου θα γίνεται λαμπικο. Το dpf χρειάζεται φορτίο για να αυξήσει την θερμοκρασία ώστε να κάνει παθητική αναγέννηση. Σε μια ανάβαση το έχεις καταφέρει. Οπότε και εγώ θα έλεγα να μην αλλάξεις.

                          Κακά τα ψέματα χώρους και άνεση σαν το citroen δεν θα βρεις. Ίσως να περιμένεις να έρθει το νέο c3 σε υβριδικό ή το sandero streetway όπου θα κοστίζει μάλλον στα 21.000 ως full hybrid, αν δεν χώρας μέσα στο yaris cross.

                          Υπόψιν στα κανάλια λένε πως η επιδότηση θα πάει στα 0,25 ευρώ και δεν θα έχει fuel pass στα υπόλοιπα καύσιμα δηλαδή βενζίνης και υγραερίου

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • cirus
                            cirus @lap last edited by

                            @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                            Εντωμεταξυ τα euro6 που έχετε, δεν με ενοχλούν σχεδόν καθόλου. Τα θεωρώ σχεδόν σαν τα βενιζνης άμεσου ψεκασμού, ίσως το addblue να παράγει πολύ αμμωνία κτλ αλλά οκ.

                            Προχθές διάβαζα μια μελέτη από Έλληνες όπου έλεγε πως τα μεγάλα σε μέγεθος μικροσωματίδια στα κρύα μόλις βάλεις μπροστα τον κινητήρα και δεν έχει ζεσταθεί είναι αρκετά πάνω από τα όρια στα βενζίνης έμμεσου ψεκασμού και στα όρια στα υβριδικά. Στα diesel euro6 λόγω dpf ήταν πολύ κάτω από τα όρια. Παράδειγμα πως και τα βενζίνης χρειάζονται τελικά gpf. Να τα λέμε όλα, να παρέχουμε σωστή ενημέρωση.

                            Κατά τα άλλα εφόσον κάνεις αναβάσεις το dpf σου θα γίνεται λαμπικο. Το dpf χρειάζεται φορτίο για να αυξήσει την θερμοκρασία ώστε να κάνει παθητική αναγέννηση. Σε μια ανάβαση το έχεις καταφέρει. Οπότε και εγώ θα έλεγα να μην αλλάξεις.

                            Κακά τα ψέματα χώρους και άνεση σαν το citroen δεν θα βρεις. Ίσως να περιμένεις να έρθει το νέο c3 σε υβριδικό ή το sandero streetway όπου θα κοστίζει μάλλον στα 21.000 ως full hybrid, αν δεν χώρας μέσα στο yaris cross.

                            Υπόψιν στα κανάλια λένε πως η επιδότηση θα πάει στα 0,25 ευρώ και δεν θα έχει fuel pass στα υπόλοιπα καύσιμα δηλαδή βενζίνης και υγραερίου

                            Να σε ενοχλούν στα ταξί γιατί αν τρυπανε τα dpf είναι σαν euro 4

                            και τα τρυπάνε

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Όχι μόνο τα ταξί. Πολλοί το κάνουν. Το καταλαβαίνεις από τα πίσω φώτα όταν βλεπεις αυτά πάνω από την εξάτμιση κατάμαυρα ενώ υποτίθεται είναι αυτοκίνητο που έχει dpf, αυτό σημαίνει πως το έχει καταργήσει.

                              Και είναι πάρα πολλά, εντωμεταξυ η μυρωδιά από πίσω δεν σταματά με τίποτα όταν εισαι από πίσω ακόμα και αν έχεις φίλτρο καμπίνας και πολλές φορές έχει τύχει να το μυρίζω και να νιώθω στο στόμα μου την πικριλα. Για αυτό φωνάζω, σκέψου τους αναβάτες μηχανών τι κατεβάζουν μέσα τους κάθε μέρα, αθροιστικά αυτό είναι σοβαρό θέμα για την υγεία των ανθρώπων.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • cirus
                                cirus @lap last edited by cirus

                                @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                Όχι μόνο τα ταξί. Πολλοί το κάνουν. Το καταλαβαίνεις από τα πίσω φώτα όταν βλεπεις το φανάρι πάνω από την εξάτμιση κατάμαυρο ενώ υποτίθεται είναι αυτοκίνητο που έχει dpf, αυτό σημαίνει πως το έχει καταργήσει.

                                Και είναι πάρα πολλά, εντωμεταξυ η μυρωδιά από πίσω δεν σταματά με τίποτα όταν εισαπαιναπονοισω και πολλές φορές έχει τύχει να το μυρίζω και να νιώθω στο στόμα μου την πικριλα. Για αυτό φωνάζω, σκέψου τους αναβάτες μηχανών τι κατεβάζουν μέσα τους κάθε μέρα, αθροιστικά αυτό επόμενη είναι σοβαρό θέμα για την υγεία των ανθρώπων.

                                ε δεν είναι παρα πολλοί. Υπάρχουν καραγκιώζηδες σιγουρα αλλά ρε φίλε....

                                αλλα θελω να μείνω αισιόδοξος ότι δεν είναι τοσα πολλά τα ζώα εκεί εξω μην μου χαλάς την αισιοδοξία

                                ήδη είμαι εκνευρισμένος πολύ με τους ταρίφες για αυτό

                                είναι πάρα πολύ σοβαρο. Ειναι ρύποι που ΔΕΝ αποβαλονται ποτέ από τα πνευμόνια

                                αντιθέτως με τους ρύπους από βενζίνη

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Εγώ που ξέρω ποια αυτοκίνητα είναι euro5 ένα 20%-30% αυτών διαπιστώνω πως το έχει καταργήσει. Ξέρω πότε γίνεται ενεργητική αναγέννηση και τι καπνό βγάζουν από πίσω κατά την αναγέννηση και πως μυρίζει σαν κάρβουνα που τα σβήνεις και έτσι καταλαβαίνω ποτέ έχει καταργηθεί. Είναι διατροφικοί οι καπνοί των δύο αυτών περιπτώσεων. Καταρχήν μόλις σηκώνουν φορτίο φαίνεται το μαύρο συννεφάκι.

                                  Τα περισσότερα δε λόγω παλαιότητας καίνε και το λαδακι τους και το μίγμα από πίσω είναι απίστευτο. Πολλές φορές μου έρχεται εμετός από την μυρωδιά και τους αφήνω να προχωρήσουν να καθαρίσει η ατμόσφαιρα.

                                  Όταν είσαι με μηχανάκι το ρουφας όλο μέσα στα πνευμόνια σου, βέβαια τα μηχανάκια προσπερνούν εύκολα και το γλυτώνουν. Όταν είσαι με αυτοκίνητο δεν μπορείς να προσπεράσεις ευκολα

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @piliourits last edited by

                                    @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    ΚΑΙ πως παραμένει άγνωστο μέγεθος η ανάβαση στα δύσκολα

                                    To λες και το ξαναλές....έλεος!! Δεν ισχύει αυτό που λές με την καμία, ανεβαίνει για πλάκα το ίδιο εύκολο με το δικό σου, μην σου πω και πιο εύκολα λόγω ηελκτροκινητήρα. Δεν υφίσταται αυτό ως επιχείρημα, τέλος...πάμε για άλλα!

                                    @civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    Έτσι ξεκινάνε όλοι και μετά toyotιζουν.

                                    Αχαχα....κάποτε ουτε να τα δω (αν και έχω μεγαλώσει σε Κορόλα ΚΕ 25). Αλλά και το τελευταίο αρνητικό που ήταν η αδιάφορη οδική συμπεριφορά πλέον έχει λυθεί, αφού ειναι από τα καλύτερα και πιο διασκεδαστικά στον δρόμο μετά τα Φορντ. Οπότε εαν σκεφτείς τι παίρνεις, το ισοζύγιο ειναι πολύ θετικό.

                                    Προφανώς μιλάμε για εμάς που είμαστε πτωχοί...ο λεφτάς δεν ασχολείται με φόρουμ και μαλακίες, πάει και αγοράζει την τελαυταία bmw/mb/lexus κλπ. και τελειώνει εκει. Όπως ένας ξαδερφος μου, έχει Range Supercharger που καίει 25-30λτ/100χλμ και κάθε 2 χρόνια θέλει 3-4.000 σερβις...στα π@πάκια του! Φέτος παράγγειλε το καινούργιο με €140 ψωροχιλιάρικα....σιγά μην ασχοληθεί με φόρουμ, τογιότα, φορντ, πεζώ κλπ.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • A
                                      antoniokon @lap last edited by

                                      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                      Εγώ που ξέρω ποια αυτοκίνητα είναι euro5 ένα 20%-30% αυτών διαπιστώνω πως το έχει καταργήσει. Ξέρω πότε γίνεται ενεργητική αναγέννηση και τι καπνό βγάζουν από πίσω κατά την αναγέννηση και πως μυρίζει σαν κάρβουνα που τα σβήνεις και έτσι καταλαβαίνω ποτέ έχει καταργηθεί. Είναι διατροφικοί οι καπνοί των δύο αυτών περιπτώσεων. Καταρχήν μόλις σηκώνουν φορτίο φαίνεται το μαύρο συννεφάκι.

                                      Τα περισσότερα δε λόγω παλαιότητας καίνε και το λαδακι τους και το μίγμα από πίσω είναι απίστευτο. Πολλές φορές μου έρχεται εμετός από την μυρωδιά και τους αφήνω να προχωρήσουν να καθαρίσει η ατμόσφαιρα.

                                      Όταν είσαι με μηχανάκι το ρουφας όλο μέσα στα πνευμόνια σου, βέβαια τα μηχανάκια προσπερνούν εύκολα και το γλυτώνουν. Όταν είσαι με αυτοκίνητο δεν μπορείς να προσπεράσεις ευκολα

                                      Αν κάποιος πετύχει μπροστά του τέτοια απίστευτη μαυρίλα και μυρωδιά, το φωτογραφίσει και το στείλει αρμοδίως, θα είναι ρουφιάνος?

                                      Ή συνειδητοποιημένος πολίτης?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Τα ΚΤΕΟ δεν κάνουν τίποτα.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Ο Πηλιου έκανε 20000 χλμ σε 2.5 χρόνια. Εγώ έχω κάνει 30000 χλμ σε 14 μήνες. Πόλη σε σχετικό μποτιλιάρισμα το 10-15%. Άρα παραμένω στο ντίζελ τουλάχιστον για τα επόμενα 60000 χλμ και 2.5 χρόνια της εγγύησης.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • piliourits
                                            piliourits last edited by

                                            Φάνη δεν εννοώ ανάβαση π.χ. στο Πήλιο, αυτό το έχω κάνει ήδη με CHR δύο τρεις φορές, χωρίς καμιά ανησυχία.
                                            Και λόγω της ωραίας ανάρτησης το κυνηγούσα κιόλας, βγάζοντας το έκτος του φακέλου οικονομίας, εντός του οποίου μένει πάντα ο ιδιοκτήτης του.
                                            Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ατμόσφαιρα μεν αλλά 1.8λτ κινητήρα.
                                            Ακόμη και χωρίς μπαταρία, δεν θα κόλωνε πουθενά.

                                            Το ατμοσφαιρικό όμως 1.5 δεν είναι το ίδιο.

                                            Θυμάσαι την πρώτη ερώτηση μου στο φορουμ;
                                            Συζητούσαμε αν έβαζα κωρονοπηνίο στο κιβώτιο του 1.6 ατμοσφαιρικου Φόκους, για να μην ξελιγωνεται το μοτέρ σε ακραίας κλίσης "φαρδύ μονοπάτι" χωρίς στροφές.

                                            Στην ουσία δεν θέλω να κάνω σύγκριση ντίζελ υβριδικο, αλλά Aisin με e-CVT, σε τέτοιο σενάριο, γνωρίζοντας πολύ καλά τις αρχές λειτουργίας και των δύο.

                                            Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 222
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 224 / 417
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr