-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τουλαχιστον με βενζινοκινητο απολαμβανεις και λιγη οδηγηση τουλαχιστον, αν μιλαμε για ψιλοσοβαρο κινητηρα.
Αν μιλας για μτχ αυτοκινητα ισως να εχεις δικιο (γιατι δεν γνωριζω) αν μιλας για καινουργιο θα διαφωνησω και το diesel απολαυση ειναι (αναφερομαι στο δικο μου) οταν ειναι τρενο στο δρομο δεν ακους τιποτα ουτε σε μεγαλες ταχυτητες ουτε σε μικρες ουτε οταν παιρνει μπρος(αναφερομαι σε κροταλισμα) και οταν θες να πατησεις γκαζι για προσπεραση τα πιανεις σε 4 με 5 δευτερα γρηγοροτερα απο ενα βενζινης (αναφερομαι σε αυτα που μπορει να αγορασει ο κοσμος) και στο τελος η καταναλωση ειναι τουλαχιστον 2ltr απο το αντιστοιχο βενζινης ειναι απολαυση.
Αν και θεωρω οτι ειναι πως την βλεπει ο καθενας την απολαυση. -
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τουλαχιστον με βενζινοκινητο απολαμβανεις και λιγη οδηγηση τουλαχιστον, αν μιλαμε για ψιλοσοβαρο κινητηρα.
Αν μιλας για μτχ αυτοκινητα ισως να εχεις δικιο (γιατι δεν γνωριζω) αν μιλας για καινουργιο θα διαφωνησω και το diesel απολαυση ειναι (αναφερομαι στο δικο μου) οταν ειναι τρενο στο δρομο δεν ακους τιποτα ουτε σε μεγαλες ταχυτητες ουτε σε μικρες ουτε οταν παιρνει μπρος(αναφερομαι σε κροταλισμα) και οταν θες να πατησεις γκαζι για προσπεραση τα πιανεις σε 4 με 5 δευτερα γρηγοροτερα απο ενα βενζινης (αναφερομαι σε αυτα που μπορει να αγορασει ο κοσμος) και στο τελος η καταναλωση ειναι τουλαχιστον 2ltr απο το αντιστοιχο βενζινης ειναι απολαυση.
Αν και θεωρω οτι ειναι πως την βλεπει ο καθενας την απολαυση.Μολις το παρω θα πατησουμε;
-
@georgemit said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τουλαχιστον με βενζινοκινητο απολαμβανεις και λιγη οδηγηση τουλαχιστον, αν μιλαμε για ψιλοσοβαρο κινητηρα.
Αν μιλας για μτχ αυτοκινητα ισως να εχεις δικιο (γιατι δεν γνωριζω) αν μιλας για καινουργιο θα διαφωνησω και το diesel απολαυση ειναι (αναφερομαι στο δικο μου) οταν ειναι τρενο στο δρομο δεν ακους τιποτα ουτε σε μεγαλες ταχυτητες ουτε σε μικρες ουτε οταν παιρνει μπρος(αναφερομαι σε κροταλισμα) και οταν θες να πατησεις γκαζι για προσπεραση τα πιανεις σε 4 με 5 δευτερα γρηγοροτερα απο ενα βενζινης (αναφερομαι σε αυτα που μπορει να αγορασει ο κοσμος) και στο τελος η καταναλωση ειναι τουλαχιστον 2ltr απο το αντιστοιχο βενζινης ειναι απολαυση.
Αν και θεωρω οτι ειναι πως την βλεπει ο καθενας την απολαυση.Μολις το παρω θα πατησουμε;
Χαχα εννοειται φιλε παρελαβε με το καλο και ελα να κανεις ταξιδακι για στρωσιμο.
-
η οδηγική απόλαυση δεν εχει να κανει αποκλειστικά και μονο με τον κινητήρα...
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τουλαχιστον με βενζινοκινητο απολαμβανεις και λιγη οδηγηση τουλαχιστον, αν μιλαμε για ψιλοσοβαρο κινητηρα.
Αν μιλας για μτχ αυτοκινητα ισως να εχεις δικιο (γιατι δεν γνωριζω) αν μιλας για καινουργιο θα διαφωνησω και το diesel απολαυση ειναι (αναφερομαι στο δικο μου) οταν ειναι τρενο στο δρομο δεν ακους τιποτα ουτε σε μεγαλες ταχυτητες ουτε σε μικρες ουτε οταν παιρνει μπρος(αναφερομαι σε κροταλισμα) και οταν θες να πατησεις γκαζι για προσπεραση τα πιανεις σε 4 με 5 δευτερα γρηγοροτερα απο ενα βενζινης (αναφερομαι σε αυτα που μπορει να αγορασει ο κοσμος) και στο τελος η καταναλωση ειναι τουλαχιστον 2ltr απο το αντιστοιχο βενζινης ειναι απολαυση.
Αν και θεωρω οτι ειναι πως την βλεπει ο καθενας την απολαυση.Διαφωνω. Ενας πετρελαιοκινητηρας που εχει δωσει ολη του τη δυναμη μεχρι τις 4.000 στροφες δε μπορει ποτε να προσφερει την ιδια απολαυση μ'εναν αντιστοιχης ιπποδυναμης βενζινοκινητηρα. Και δεν μιλαω καν για κραδασμους κλπ.
Στο ιδιο σκαφος λοιπον, για να μην υπαρχουν κι αλλοι παραγοντες που καθοριζουν εξισου, αν οχι περισσοτερο την οδηγικη απολαυση (στησιμο κλπ) παντα η βενζινη θα ειναι ανωτερη του diesel.
Ακομα κι ενα 1200αρι τουρμπακι βενζινης πολυ πιο ωραια αισθηση εχει απο εναν αντιστοιχο diesel, μιας κι αναφερθηκε.
Αλλα ολα αυτα πραγματι εχουν αξια σε σοβαρους κινητηρες μεγαλης ιπποδυναμης. Για οποιον θελει αμαξι πολης να κανει τη δουλεια του μικρη σημασια εχουν. -
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τουλαχιστον με βενζινοκινητο απολαμβανεις και λιγη οδηγηση τουλαχιστον, αν μιλαμε για ψιλοσοβαρο κινητηρα.
Αν μιλας για μτχ αυτοκινητα ισως να εχεις δικιο (γιατι δεν γνωριζω) αν μιλας για καινουργιο θα διαφωνησω και το diesel απολαυση ειναι (αναφερομαι στο δικο μου) οταν ειναι τρενο στο δρομο δεν ακους τιποτα ουτε σε μεγαλες ταχυτητες ουτε σε μικρες ουτε οταν παιρνει μπρος(αναφερομαι σε κροταλισμα) και οταν θες να πατησεις γκαζι για προσπεραση τα πιανεις σε 4 με 5 δευτερα γρηγοροτερα απο ενα βενζινης (αναφερομαι σε αυτα που μπορει να αγορασει ο κοσμος) και στο τελος η καταναλωση ειναι τουλαχιστον 2ltr απο το αντιστοιχο βενζινης ειναι απολαυση.
Αν και θεωρω οτι ειναι πως την βλεπει ο καθενας την απολαυση.Καλά το Xceed είναι κορυφαίο στον δρόμο δεν το συζητώ , αλλά σε αυτό που λές για 4-5 δευτερόπτα κάνεις λάθος.
Ακόμη και ένα ατμοσφαιρικό βενζίνης με τα ίδια αλογα με το δικό σου και ίδιο βάρος δεν θα έχει καμία διαφορά στην προσπέραση εκτός απο το ότι θα πρέπει να δουλέψει στις 3800-5500.
Το diesel θα το κάνει πιο έυκολα σε χαμηλότερες στροφές και με μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο αν και φοβάμαι πως θα χρειαστεί αλλαγη γρηγορότερα απο το βενζινοκίνητο για μια πραγματικά γρήγορη προσπέραση διαρκείας με ασφάλεια, κάτι που αφαιρεί λίγο απο την ευκολία σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο που πχ γεμίζοντας μια τρίτη απο τις 3200-5800 θα μαζέψει περισσότερα χλμ χωρίς να πάρεις τα χέρια απο το τιμόνι (ανάλογα και ένα αυτόματο diesel , θα δημιουργήσει ένα μικρό κενό όσο και γρήγορα να κάνει την αλλαγή)Τώρα στο θέμα της απόλαυσης που αναφέρθηκε, κατά την αποψη μου δεν αφορά την προσπέραση αλλά το πως πχ μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα σε ένα ανηφορικό στροφιλίκι ένα βενζινοκίνητο χωρίς να καταφεύγεις συνέχεια σε αλλαγές ταχυτήτων για να βρείς το σωστό έυρος λειτουργίας στο άσε -πάτα ανάμεσα αλλά και μέσα στις στροφές που ένα diesel μπορεί να σε κρεμάσει και πριν και μετά την κορυφή τους που μπορεί να λαχανιάσει και να χρειαστεί είτε ανέβασμα σε λάθος σημείο είτε κατέβασμα
Σκέψου ανάμεσα σε σφιχτά πέταλα πως κατα 90% σε ένα βενζινοκίνητο μια δεύτερη σχέση θα σε καλύψει απόλυτα απο τα 50-90kmh μεταξύ τους και σε μεσαίες στροφές του δρόμου μια τρίτη σχέση απο τα 80 μέχρι τα 130-140 μεταξύ τους χωρίς αλλαγές , ενώ είναι και πολύ σημαντικό το φρένο του κινητήρα στο άσε του γκαζιού που βοηθά σε ρυθμισιμότητα κάτι που με το diesel δεν το έχεις στον ίδιο βαθμό.Τέλος πάντων αυτά είναι λεπτομέρειες και αφορούν πολύ γρήγορες καταστάσεις , απλά τα λέω για να ορίσουμε λίγο τι σημαίνει οδηγική απόλαυση στο κομμάτι του τρόπου λειτουργίας ενος κινητήρα.
Σε σβέλτες διαδρομές φυσικά και τα diesel και τα τουρμπακια παρόμοιας ιπποδύναμης το ίδιο αποδοτικά και ευχάριστα θα είναι με την καλή ροπούλα τα μεν , με το καλυτερο έυρος λειτουργίας τους τα δε.
-
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τουλαχιστον με βενζινοκινητο απολαμβανεις και λιγη οδηγηση τουλαχιστον, αν μιλαμε για ψιλοσοβαρο κινητηρα.
Αν μιλας για μτχ αυτοκινητα ισως να εχεις δικιο (γιατι δεν γνωριζω) αν μιλας για καινουργιο θα διαφωνησω και το diesel απολαυση ειναι (αναφερομαι στο δικο μου) οταν ειναι τρενο στο δρομο δεν ακους τιποτα ουτε σε μεγαλες ταχυτητες ουτε σε μικρες ουτε οταν παιρνει μπρος(αναφερομαι σε κροταλισμα) και οταν θες να πατησεις γκαζι για προσπεραση τα πιανεις σε 4 με 5 δευτερα γρηγοροτερα απο ενα βενζινης (αναφερομαι σε αυτα που μπορει να αγορασει ο κοσμος) και στο τελος η καταναλωση ειναι τουλαχιστον 2ltr απο το αντιστοιχο βενζινης ειναι απολαυση.
Αν και θεωρω οτι ειναι πως την βλεπει ο καθενας την απολαυση.Καλά το Xceed είναι κορυφαίο στον δρόμο δεν το συζητώ , αλλά σε αυτό που λές για 4-5 δευτερόπτα κάνεις λάθος.
Ακόμη και ένα ατμοσφαιρικό βενζίνης με τα ίδια αλογα με το δικό σου και ίδιο βάρος δεν θα έχει καμία διαφορά στην προσπέραση εκτός απο το ότι θα πρέπει να δουλέψει στις 3800-5500.
Το diesel θα το κάνει πιο έυκολα σε χαμηλότερες στροφές και με μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο αν και φοβάμαι πως θα χρειαστεί αλλαγη γρηγορότερα απο το βενζινοκίνητο για μια πραγματικά γρήγορη προσπέραση διαρκείας με ασφάλεια, κάτι που αφαιρεί λίγο απο την ευκολία σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο που πχ γεμίζοντας μια τρίτη απο τις 3200-5800 θα μαζέψει περισσότερα χλμ χωρίς να πάρεις τα χέρια απο το τιμόνι (ανάλογα και ένα αυτόματο diesel , θα δημιουργήσει ένα μικρό κενό όσο και γρήγορα να κάνει την αλλαγή)Τώρα στο θέμα της απόλαυσης που αναφέρθηκε, κατά την αποψη μου δεν αφορά την προσπέραση αλλά το πως πχ μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα σε ένα ανηφορικό στροφιλίκι ένα βενζινοκίνητο χωρίς να καταφεύγεις συνέχεια σε αλλαγές ταχυτήτων για να βρείς το σωστό έυρος λειτουργίας στο άσε -πάτα ανάμεσα αλλά και μέσα στις στροφές που ένα diesel μπορεί να σε κρεμάσει και πριν και μετά την κορυφή τους που μπορεί να λαχανιάσει και να χρειαστεί είτε ανέβασμα σε λάθος σημείο είτε κατέβασμα
Σκέψου ανάμεσα σε σφιχτά πέταλα πως κατα 90% σε ένα βενζινοκίνητο μια δεύτερη σχέση θα σε καλύψει απόλυτα απο τα 50-90kmh μεταξύ τους και σε μεσαίες στροφές του δρόμου μια τρίτη σχέση απο τα 80 μέχρι τα 130-140 μεταξύ τους χωρίς αλλαγές , ενώ είναι και πολύ σημαντικό το φρένο του κινητήρα στο άσε του γκαζιού που βοηθά σε ρυθμισιμότητα κάτι που με το diesel δεν το έχεις στον ίδιο βαθμό.Τέλος πάντων αυτά είναι λεπτομέρειες και αφορούν πολύ γρήγορες καταστάσεις , απλά τα λέω για να ορίσουμε λίγο τι σημαίνει οδηγική απόλαυση στο κομμάτι του τρόπου λειτουργίας ενος κινητήρα.
Σε σβέλτες διαδρομές φυσικά και τα diesel και τα τουρμπακια παρόμοιας ιπποδύναμης το ίδιο αποδοτικά και ευχάριστα θα είναι με την καλή ροπούλα τα μεν , με το καλυτερο έυρος λειτουργίας τους τα δε.
Εχεις απολυτο δικιο σε οσα γραφεις και ζητω συγνωμη γιατι εγω εγραψα λαθος γιατι στο μυαλο μου το συγκρινα με το chr 1.8 γιατι ημουν αναμεσα σε αυτα τα 2 και θυμαμαι στα τεστ αργουσε να πιασει τα χλμ σε σχεση με το xceed. Επισης τα 4 δευτερα τα εγραψα για το 80 εως 120 σε συγκριση παντα τα 2.
Απο την αλλη το εχω ξαναγραψει εχω παει ταξιδι 2ωρων με 2008 1.2 με 140χλμ και εχω παει και με το xceed με 175 (μιλαω για ανωτατο οριο και για τα 2) το ενα εγραψε μεση 7.5 και το αλλο 5.6. 3 ατομα στο 1ο, 2 στο 2ο αλλα το δευτερο δεν θυμαμαι και ποσα κιλα εινα βαρυτερο.Υ.Γ Δεν χαντακωνω το chr αλλου κερδιζει το ενα αλλου το αλλο, αλλιως δεν θα τα ειχα στη κορυφη της λιστας.
-
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/mesa-stin-evdomada-i-anakoinosi-ton-prodiagrafon-euro-7/
Άντε να γελάσει λίγο το χειλάκι μας.
-
This post is deleted! -
21 Οκτωβρίου είναι η τελευταία ενημέρωση ότι θα δημοσιεύσει την πρόταση η ΕΕ. Μες στην εβδομάδα δεν το λες.
-
Επίσης λέει το άρθρο μέσα ότι έχει πολλές διαδικασίες και επιτροπές ακόμη για να περάσει. Περιμένουν να τεθεί σε εφαρμογή γύρω στο 2026 μπορεί και 27..
-
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Επίσης λέει το άρθρο μέσα ότι έχει πολλές διαδικασίες και επιτροπές ακόμη για να περάσει. Περιμένουν να τεθεί σε εφαρμογή γύρω στο 2026 μπορεί και 27..
Η εφαρμογή αρχίζει 4 χρόνια από τη στιγμή που θα εγκριθεί. Οπότε θέλει 2-3 μήνες ακόμα, μετά την ημερομηνία του Οκτωβρίου.
-
Είναι κάτι αντίστοιχο με το σχέδιο νόμου που έχουμε εδώ. Συντάσσεται και υποβάλλεται στο σώμα για έγκριση, αφού γίνουν πρώτα οι σχετικές ακροάσεις και μετά η τελική συζήτηση και η ψηφοφορία.
-
Μαγειρεμένο είναι ήδη το Euro 7 από Γερμανούς και Γάλλους. Για να πουλήσουν νέα αυτοκίνητα, να μας φέρουν πιο κοντά στα ηλεκτρικά και να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό από Ασία.
Το αξιοπερίεργο είναι πως θα σταθούν τα υβριδικά, κυρίως τα Ιαπωνικά. Θα το καλύπτουν ή θα προσπαθήσουν να τα πετάξουν έξω?
Και θα κάνουν και αντίποινα στους Αμερικάνους, ειδικά στη. Ford. που πουλάει πολλά επαγγελματικά βανάκια και επαγγελματικά τέτοιου είδους. -
Από ποιούς θα ήταν μαγειρεμένο αν δεν ήταν από αυτούς;, απ' τους ελ, τους βούλγαροι και τους ούγγρους; όταν δύο όμιλοι έχουν περί το 40-45% της Ευρωπαϊκής αγοράς, λογικό είναι να βαράνε τον ταμπουρά και οι άλλοι να χορεύουν.
-
Εγώ σκέφτομαι κάπως επενδυτικά. Πως θα αναπτύξεις μοτέρ για τα euro7 όταν υπάρχει ορίζοντας κατάργησης των θερμικών μοτέρ. Αυτό δεν υπήρχε στο παρελθόν!
Δηλαδή τους ζητάνε να επενδύσουν σε τεχνολογίες με περιορισμένο χρονικό ορίζοντα απόσβεσης κεφαλαίων έρευνας και ανάπτυξης και με παράλληλη την πώληση των ηλεκτρικων που τους κλέβουν πωλήσεις.
-
Σωστός ο lap. Γι' αυτό έγραψα πριν ότι το Euro 7 είναι μαγειρεμένο.
Σκοπός του είναι η αύξηση των τιμών των θερμικών να γίνει αιτιολογημένα, ώστε να προσεγγίσουν τα ηλεκτρικά. Πόσο να ανεβάσουν τα Euro 6 πια, ήδη τους βρίζει όλη η Ευρώπη.
Και να ρίξουν και μια φάπα στον εκτός Ευρώπης ανταγωνισμό. -
Είπαμε να είμαστε οικολόγοι όσο μπορούμε αλλά εδώ ξεφεύγει το πράγμα. Φοβάμαι ότι αυτός ο ορίζοντας κατάργησης επηρεάζει τον λεγόμενο εκδημοκρατισμό των αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Δηλαδή ότι μέχρι σήμερα (τουλάχιστον πριν τις απανωτές κρίσεις που ζούμε) ακόμα και με 8000 ευρώ αγοραζες ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο euro6 ( έστω βασικό) για να εισαι ελεύθερος στις μετακινήσεις σου. -
Μαζί με το Euro 7 για τα αμάξια παρουσιάζεται και το Euro VII για τα φορτηγά.
Οπότε οι Γερμανοί θέλουν να εξαφανίσουν και τους κινητήρες από τα φορτηγά.
Μάλιστα. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είπαμε να είμαστε οικολόγοι όσο μπορούμε αλλά εδώ ξεφεύγει το πράγμα. Φοβάμαι ότι αυτός ο ορίζοντας κατάργησης επηρεάζει τον λεγόμενο εκδημοκρατισμό των αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Δηλαδή ότι μέχρι σήμερα (τουλάχιστον πριν τις απανωτές κρίσεις που ζούμε) ακόμα και με 8000 ευρώ αγοραζες ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο euro6 ( έστω βασικό) για να εισαι ελεύθερος στις μετακινήσεις σου.Ααα γεια σου αυτος ειναι ο lap που ολοι αγαπησαμε
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά