-
@lap said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Δηλαδή η αύξηση στο κιλό είναι 6 cents με τις νέες τιμές.
Προφανώς τα έξοδα του παραγωγού είναι υψηλά, κάποια από αυτά τα αποσβένει κάποια άλλα όχι.
Το προϊόν σου όμως δεν θα έχει αύξηση 6 cents αλλά υποθέτω 30-50cents. Αυτά είναι λόγω του πληθωρισμου που ναι μεν προκαλείται και από τα καύσιμα αλλά κυρίως από το κόστος ενέργειας που σαν ντόμινο μεταφέρεται σε διάφορα επίπεδα της παραγωγής και διάθεσης, προστίθεται στην τελική τιμη καθώς και σε εσένα.
Συνεπώς, επειδή παντού υπάρχουν πηγές πληθωρισμού, πρέπει να δίδονται πιο εξειδικευμένα επιδόματα. Εκεί όπου πρέπει.
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει το τι λέω στις συζητήσεις μας, αλλά αυτό που πιστεύω ότι είναι σωστό είναι πως εσύ ως παραγωγός πέρα από τις παραγωγικές δαπάνες που αναγνωρίζονται πρέπει να πάρεις επίδομα στην αντλια και οχι μονάχα 0,15 €/λίτρο, για να κάνεις τις μεταφορές σου στα χωράφια σου με τα επαγγελματικά σου οχήματα, αντί διάφοροι άλλοι που απλά κάνουν βόλτες με τα ιχ τους καθώς και τουρίστες το καλοκαίρι. Αυτό όντως, θα μετριάσει το κόστος του καλαθιού της νοικοκυράς ουσιαστικά και δεν θα ενίσχυε τον πληθωρισμο.
Για τις βόλτες σου με το άλλο το ωραίο το diesel, λυπάμαι αλλά δεν θα δικαιούσαι επίδομα στην αντλία αδιακρίτως παρά μόνο με το fuel pass. Και αυτό διότι όπως μας λένε τα χρήματα είναι περιορισμένα. Αν είναι πάρα πολλά και φτάνουν για όλους, τότε πάσο ρε παιδιά, πάρτε επίδομα όλοι.
Χαχα lap φιλε καταλαβαινω τι λες απο την 1η μερα που γραφεις. Το ποστ μου ηταν για το 10% ανοδο στα μεταφορικα.
Αλλα επειδη γραφεις πολλα και ζαλιστηκα οταν λες για τα 30cents αυξηση στο προιον τι εννοεις θα πουλησω ακριβοτερα το προιον μου σαν παραγωγος?
Υ. Γ Το αλλο το ωραιο μου το diesel το εχω ξαναπει το πηρα γιατι αυτο γουσταρα γιατι κανω πολλα χλμ, αν ηθελα επαιρνα chr οταν η τιμη του ειχε 4000 κατω. Να μην παρεξηγηθω δεν σου την λεω φιλε απλα σου ξεκαθαριζω πως δεν με πειραζει (του θανατα) επειδη ακριβυνε το diesel -
@vagkirk said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Για τα τυροκομικά που είπε ο @yem γνωρίζω πως έχει μειωθεί πολύ η παραγωγή καθώς οι μικρές κτηνοτροφικές μονάδες δεν τα βγάζουν πέρα με το κόστος των πρώτων υλών και δεν μπορούν να μετατοπίζουν το κόστος στους πελάτες τους δηλαδή τις γαλακτοβιομηχανίες, σχεδόν όλη αύξηση της τιμής στο ράφι είναι από τις γαλακτοβιομηχανίες για να καλύψουν το δικό τους υψηλότερο κόστος επεξεργασίας και διάθεσης.
Ακριβως αυτο
-
@alex-mix said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
@lap said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Δηλαδή η αύξηση στο κιλό είναι 6 cents με τις νέες τιμές.
Προφανώς τα έξοδα του παραγωγού είναι υψηλά, κάποια από αυτά τα αποσβένει κάποια άλλα όχι.
Το προϊόν σου όμως δεν θα έχει αύξηση 6 cents αλλά υποθέτω 30-50cents. Αυτά είναι λόγω του πληθωρισμου που ναι μεν προκαλείται και από τα καύσιμα αλλά κυρίως από το κόστος ενέργειας που σαν ντόμινο μεταφέρεται σε διάφορα επίπεδα της παραγωγής και διάθεσης, προστίθεται στην τελική τιμη καθώς και σε εσένα.
Συνεπώς, επειδή παντού υπάρχουν πηγές πληθωρισμού, πρέπει να δίδονται πιο εξειδικευμένα επιδόματα. Εκεί όπου πρέπει.
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει το τι λέω στις συζητήσεις μας, αλλά αυτό που πιστεύω ότι είναι σωστό είναι πως εσύ ως παραγωγός πέρα από τις παραγωγικές δαπάνες που αναγνωρίζονται πρέπει να πάρεις επίδομα στην αντλια και οχι μονάχα 0,15 €/λίτρο, για να κάνεις τις μεταφορές σου στα χωράφια σου με τα επαγγελματικά σου οχήματα, αντί διάφοροι άλλοι που απλά κάνουν βόλτες με τα ιχ τους καθώς και τουρίστες το καλοκαίρι. Αυτό όντως, θα μετριάσει το κόστος του καλαθιού της νοικοκυράς ουσιαστικά και δεν θα ενίσχυε τον πληθωρισμο.
Για τις βόλτες σου με το άλλο το ωραίο το diesel, λυπάμαι αλλά δεν θα δικαιούσαι επίδομα στην αντλία αδιακρίτως παρά μόνο με το fuel pass. Και αυτό διότι όπως μας λένε τα χρήματα είναι περιορισμένα. Αν είναι πάρα πολλά και φτάνουν για όλους, τότε πάσο ρε παιδιά, πάρτε επίδομα όλοι.
Χαχα lap φιλε καταλαβαινω τι λες απο την 1η μερα που γραφεις. Το ποστ μου ηταν για το 10% ανοδο στα μεταφορικα.
Αλλα επειδη γραφεις πολλα και ζαλιστηκα οταν λες για τα 30cents αυξηση στο προιον τι εννοεις θα πουλησω ακριβοτερα το προιον μου σαν παραγωγος?
Υ. Γ Το αλλο το ωραιο μου το diesel το εχω ξαναπει το πηρα γιατι αυτο γουσταρα γιατι κανω πολλα χλμ, αν ηθελα επαιρνα chr οταν η τιμη του ειχε 4000 κατω. Να μην παρεξηγηθω δεν σου την λεω φιλε απλα σου ξεκαθαριζω πως δεν με πειραζει (του θανατα) επειδη ακριβυνε το dieselΑφού καταλαβαίνεις τι μου κάνεις quotes και ψάχνω τρόπο να το πω διαφορετικά
Όχι, δεν εννοώ 10% αύξηση.
Όχι, δεν εννοώ ότι θα το πουλήσεις ντε και καλά πιο ακριβά κατά 30cents, αλλά ότι πιθανών, υποθετικά δηλαδή, λόγω διαφόρων αυξήσεων σε κάθε τομέα ίσως φτάσει να είναι 30cents ακριβότερο. Δεν θα είναι δηλαδή υπαίτιο μονάχα το κόστος μεταφορών.
-
@lap said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
@alex-mix said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
@lap said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Δηλαδή η αύξηση στο κιλό είναι 6 cents με τις νέες τιμές.
Προφανώς τα έξοδα του παραγωγού είναι υψηλά, κάποια από αυτά τα αποσβένει κάποια άλλα όχι.
Το προϊόν σου όμως δεν θα έχει αύξηση 6 cents αλλά υποθέτω 30-50cents. Αυτά είναι λόγω του πληθωρισμου που ναι μεν προκαλείται και από τα καύσιμα αλλά κυρίως από το κόστος ενέργειας που σαν ντόμινο μεταφέρεται σε διάφορα επίπεδα της παραγωγής και διάθεσης, προστίθεται στην τελική τιμη καθώς και σε εσένα.
Συνεπώς, επειδή παντού υπάρχουν πηγές πληθωρισμού, πρέπει να δίδονται πιο εξειδικευμένα επιδόματα. Εκεί όπου πρέπει.
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει το τι λέω στις συζητήσεις μας, αλλά αυτό που πιστεύω ότι είναι σωστό είναι πως εσύ ως παραγωγός πέρα από τις παραγωγικές δαπάνες που αναγνωρίζονται πρέπει να πάρεις επίδομα στην αντλια και οχι μονάχα 0,15 €/λίτρο, για να κάνεις τις μεταφορές σου στα χωράφια σου με τα επαγγελματικά σου οχήματα, αντί διάφοροι άλλοι που απλά κάνουν βόλτες με τα ιχ τους καθώς και τουρίστες το καλοκαίρι. Αυτό όντως, θα μετριάσει το κόστος του καλαθιού της νοικοκυράς ουσιαστικά και δεν θα ενίσχυε τον πληθωρισμο.
Για τις βόλτες σου με το άλλο το ωραίο το diesel, λυπάμαι αλλά δεν θα δικαιούσαι επίδομα στην αντλία αδιακρίτως παρά μόνο με το fuel pass. Και αυτό διότι όπως μας λένε τα χρήματα είναι περιορισμένα. Αν είναι πάρα πολλά και φτάνουν για όλους, τότε πάσο ρε παιδιά, πάρτε επίδομα όλοι.
Χαχα lap φιλε καταλαβαινω τι λες απο την 1η μερα που γραφεις. Το ποστ μου ηταν για το 10% ανοδο στα μεταφορικα.
Αλλα επειδη γραφεις πολλα και ζαλιστηκα οταν λες για τα 30cents αυξηση στο προιον τι εννοεις θα πουλησω ακριβοτερα το προιον μου σαν παραγωγος?
Υ. Γ Το αλλο το ωραιο μου το diesel το εχω ξαναπει το πηρα γιατι αυτο γουσταρα γιατι κανω πολλα χλμ, αν ηθελα επαιρνα chr οταν η τιμη του ειχε 4000 κατω. Να μην παρεξηγηθω δεν σου την λεω φιλε απλα σου ξεκαθαριζω πως δεν με πειραζει (του θανατα) επειδη ακριβυνε το dieselΑφού καταλαβαίνεις τι μου κάνεις quotes και ψάχνω τρόπο να το πω διαφορετικά
Όχι, δεν εννοώ 10% αύξηση.
Όχι, δεν εννοώ ότι θα το πουλήσεις ντε και καλά πιο ακριβά κατά 30cents, αλλά ότι πιθανών, υποθετικά δηλαδή, λόγω διαφόρων αυξήσεων σε κάθε τομέα ίσως φτάσει να είναι 30cents ακριβότερο. Δεν θα είναι δηλαδή υπαίτιο μονάχα το κόστος μεταφορών.
Lap μεσα απο την καρδια μου μακαρι να ειχες δικιο σε αυτο. Αλλα δυστηχως δεν ειναι, παντα αυτος που την πληρωνει ειναι ο πρωτογενης τομεας ολες αυτες τις αυξησεις θα τις αποροφησει το προιον του παραγωγου. Αυτην την στιγμη λογω ολων αυτων ειμαστε σε μια μειωση 30% της τιμης απο περυσι και ενδεχεται να παει και 40.
Κοιτα θα μπορουσα να στα εξηγησω ολα αναλυτικα οταν θα πιναμε καφε με τον Mastoras78 αλλα εσυ δεν θες -
Καταλαβαίνω Άλεξ, το ακούω και από αλλού.
Θα έρθει και η μέρα του καφέ.... Θα πάω κομμωτήριο πρώτα για να εντυπωσιάσω τα πλήθη....
-
Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Οι αυξήσεις στα καύσιμα σε αναπτυσσόμενες οικονομίες μπορούν να φέρουν αλυσιδωτές ανατιμήσεις. Αρέσει δεν αρέσει. Αυτοί που την πληρώνουν πρώτοι φυσικά είναι οι φτωχοί. Ακολούθως επέρχονται πλήγματα στους μικρομεσαίους ενώ οι πραγματικά δυνατοί έχουν την δυνατότητα να τηρούν είτε στάση αναμονής ή να προχωρούν σε δραστικές κινήσεις που οι δύο προηγούμενες κατηγορίες δεν μπορούν.
Αυτό δείχνει διαρκώς η ζωή σε βαθμό που να θεωρείται αξίωμα. Τα μέσα παραγωγής και διάθεσης χρειάζονται στην πλειοψηφία τους ΦΑ, Πετρέλαιο και φυσικά ηλεκτρικό ρεύμα. Εάν οι τιμές αυτών ανεβαίνουν, ανάλογα ανεβαίνουν και οι τιμές των προϊόντων που φτάνουν στον καταναλωτή. Οι πρώτοι που θα πρέπει να έχουν τα παραπάνω αγαθά σε χαμηλές τιμές είναι όλοι αυτοί που παράγουν. Αν θεωρήσουμε πως τα τρία αυτά ενεργειακά αγαθά πρέπει να επιδοτηθούν για την διευκόλυνση των φτωχών οδηγούμαστε σε άτοπο. Εχουν κλείσει παγκοσμίως χιλιάδες επιχειρήσεις που απασχολούσαν πολύ κόσμο και έδιναν ψωμί σε φτωχούς. Αν ο άλλος δεν έχει να φάει, τα καύσιμα είναι το λιγότερο που πρέπει να τον απασχολεί.
Ο οικονομικά δυνατότερος μπορεί να περιορίσει το προσούτο και να τρώει περισσότερο ζαμπόν. Τα καύσιμα θα "ανέβουν" και άλλο εφόσον υπάρχει έλλειψη τους τεχνητή ή πραγματική (δεν έχει σημασία). Με την είσοδο του χειμώνα τα προβλήματα θα οξυνθούν. Η όποιες επιδοτήσεις ακόμη και να πάνε στους "πραγματικά" δικαιούχους θα αποτελούν παρηγοριά στον άρρωστο.
Δυστυχώς δεν κυκλοφορούν πολλά ηλεκτρικά τρακτερ και νταλίκες, ούτε οι πορτοκαλιες στο Αργος θερμένονται με φωτοβολταϊκά.
Στην Αγγλία ακούω προμηθεύονται οι πτωχοί ηλεκτρικές κουβέρτες και ισοθερμικά ρούχα. Τα γκόλντεν μπόις και η βασιλική οικογένεια έχουν άλλα να σκέπτονται. -
Δεν μ'αρέσει το γεγονός ότι παντού, υπάρχει -τουλάχιστον- ένας μ@λ@κ@ς.
https://www.ieidiseis.gr/ellada/167021/lamia-vinteo-dokoumento-apo-tin-treli-poreia-aftokinitou-pou-paresyre-dianomea-travmatistike-16xroniΔεν μ΄αρέσει ότι οι νόμοι φτιάχνονται και "αυστηροποιούνται", με το σκεπτικό του μ@λ@κ@, ενώ μόνο οι μη μ@λ@κες τελικά ταλαιπωρούνται. π.χ. όρια εντός πόλης.
Δεν μ'αρέσει που μερικοί καλοπροαίρετοι-μη μ@λ@κες-, πιστεύουν ότι έτσι θα λυθεί το θέμα. -
@manast said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Δεν μ'αρέσει το γεγονός ότι παντού, υπάρχει -τουλάχιστον- ένας μ@λ@κ@ς.
https://www.ieidiseis.gr/ellada/167021/lamia-vinteo-dokoumento-apo-tin-treli-poreia-aftokinitou-pou-paresyre-dianomea-travmatistike-16xroniΔεν μ΄αρέσει ότι οι νόμοι φτιάχνονται και "αυστηροποιούνται", με το σκεπτικό του μ@λ@κ@, ενώ μόνο οι μη μ@λ@κες τελικά ταλαιπωρούνται. π.χ. όρια εντός πόλης.
Δεν μ'αρέσει που μερικοί καλοπροαίρετοι-μη μ@λ@κες-, πιστεύουν ότι έτσι θα λυθεί το θέμα.τι πιο συνηθες....
αφέθηκε ελεύθερος... -
Τα θεματα ειναι τενεκεδακια. Τα κλωτσαμε να πανε παρακατω
-
Μου άρεσε που σήμερα σε ταξίδι αστραπή μέχρι τη Λάρισα είδα τα εξής...
πριν την βόρεια είσοδο Λάρισας υπήρχε όχημα της εταιρείας που προειδοποιούσε για αδέσποτα ζώα στον δρόμο. Η ίδια ανακοίνωση υπήρχε και στους φωτεινούς πίνακες πάνω από τον δρόμο...το όχημα τα είχε βρει και έκατσε μπροστά τους για να μην ξεφύγουν...και ήταν 2 μεγάλα σκυλιά. Το δεύτερο μέσα στο 2ο τούνελ των Τεμπών. Με το που μπήκα χτυπούσε συναγερμός και ακούγονταν ανακοίνωση από τα μεγάφωνα για ύπαρξη πεζών μέσα στο τούνελ. Κάποιοι μάλλον δουλεύουν.... -
Δεν μου άρεσε που είδα στην αριστερή λωρίδα του περιφερειακού εκπαιδευτικό Γιάρις με νεαρή οδηγό να κινείται με μαξ 65χλμ. Φυσικά δεν φταίει η εκπαιδευόμενη αλλά ο εκπαιδευτής της που ήταν μαζί. Όταν πλησίασα είδα ότι ήταν επίσης κυρία, έτσι εξηγούνται όλα...
-
δεν μου αρεσει που χαθηκε ο καταιγις. εχω μερες να δω ποστ του. ελπιζω να ειναι καλα και να μας τιμα με τη παρουσια του.
-
Δε μου αρέσει που δεν έχω προλάβει να διαβάσω το λινκ που μου έστειλες.
-
Και μετά συζητάμε για ΜΜΜ και να μην έχουμε αμάξια στο κέντρο και αλλά τέτοια ωραια και δυστυχώς τραγελαφικά για την μπανανία που ζούμε!
-
Φάνη την έλλειψη σε συρμούς όταν θα άνοιγαν οι τρεις σταθμοί στον Πειραιά την γνώριζαν από τον αρχικό σχεδιασμό καθώς και τις δεδομένες καθυστερήσεις σε περιπτώσεις βλαβών, άρα μιλάμε για κακό προγραμματισμό Αττικό Μετρό - Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών - ΣΤΑΣΥ ; Φυσικά το Ελληνικό κράτος το συμφέρει οικονομικά ένας νέος οδηγός Ι.Χ. παρά ένας νέος επιβάτης σε ΜΜΜ κι ας γίνει το διπλοπαρκάρισμα σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη κανονικότητα έστω με τηλ. επικοινωνίας στο παμπρίζ "Αν Ενοχλεί".
-
Με το συμπάθειο αλλά η επέκταση πολύ μας βόλεψε. Αν κρίνω από τα παιδιά μου, τα ΜΜΜ κερδίζουν επιβατες και όχι τα ιχ οδηγούς. 8 λεπτακια Νίκαια Πειραιάς.
Προφανώς και ήταν απόφαση, η να γίνει η επέκταση όπως είμαστε τώρα, η να περιμένουμε του ... ανήμερα να αγοραστούν πρώτα οι συρμοί. Thanks god επιλέχθηκε το δεύτερο.
Προφανώς και πρέπει να αγοραστούν και άλλοι συρμοί αλλά μην υπερβάλλουμε. Μια ολόκληρη περιοχή (Πειραιάς και προάστια) βγήκε από την συγκοινωνιακή αφάνεια και το μόνο που βρήκαν να γράψουν κάποιοι ήταν ότι ήταν κακό γιατί αραίωσαν τα δρομολόγια προς το αεροδρόμιο... Χάνουμε δλδ το σημαντικό (ολοκλήρωση γραμμής που είναι το έργο) για το όχι τόσο σημαντικό (συρμοί που έτσι κι αλλιώς είναι πιο εύκολο να αγοραστούν). -
Επειδή η γυναίκα μου χρησιμοποιεί τακτικά αυτή τη γραμμή του μετρό, επικρατεί ένας χάος.
Πέρα από τις καθυστερήσεις, περιμένεις στην αποβάθρα και δεν ξέρεις καν πότε θα περάσει το επόμενο. Οι ενδείξεις χρόνου αναμονής στους πίνακες, αλλάζουν συνεχώς.
Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι μόνο η έλειψη συρμών, γιατί τότε απλώς θα ήταν πιο αραιά τα δρομολόγια. Κάτι άλλο πάει στραβά, που απ' ότι φαίνεται και οι υπεύθυνοι το ψάχνουν ακόμα. -
Προφανως θελουν να εξυπηρετουν το κοινο με την ελαχιστη δυνατη καταναλωση ρευματος. Σφιγγουν τα γαλατα.
-
Το μετρό, όπως και τα τρένα θέλουν επενδύσεις.
Το κράτος είναι 12 χρόνια σε κρίση και δίαιτα και δεν υπάρχουν συρμοί και προσωπικό. Και αυτά δεν γίνονται σε 1-2 χρόνια. Θέλει καιρό.Τα τρένα είναι της πρώτης παραλαβής σχεδόν 20 χρόνων, αλλά όλα έχουν προβλήματα λόγω χρήσης και χρειάζονται νέοι συρμοί.
Στον ηλεκτρικό που έχουν ανάλογα προβλήματα, λόγω παλαιότητας, η αραίωση των δρομολογίων έφερε πολλά προβλήματα, αφού γέμιζαν οι σταθμοί από κόσμο.
Λείπουν τα φράγκα από το κράτος. Γίνονται και αργά οι διαδικασίες, υπάρχουν και μιζούλες πάντα...
-
@criuser said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Λείπουν τα φράγκα από το κράτος. Γίνονται και αργά οι διαδικασίες, υπάρχουν και μιζούλες πάντα...
Που από ότι μαθαίνουμε πλέον δεν έχουν προηγούμενο, έχους ξεπέρασει κάθε ρεκόρ....ακόμα και του Λαλιώτη!!
Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]