-
Λοιπον το ειδα απο κοντα σημερα λευκο Lounge με ηλιοροφη, μπηκα μεσα το εβαλα μπρος το τσεκαρα παντου.
Περιμενω το test-drive για ολοκληρωμενη αποψη.Μεσα φαινεται ποιοτικο αλλα οχι μοντερνο, ειδα και τις οθονες πεντακαθαρες με τελεια αναλυση, αλλα εκει τελειωνουν οι διαφορες με την απλη κορολλα, τπτ που να βλεπεις και να κανεις ουαου.
Το μεγαλο μειον του ειναι οι χωροι στις πισω θεσεις και το πορτπαγκαζ! Ειναι απιστευτο ενα αμαξι μηκους 4.46μ να εχει μικροτερους χωρους και πορτπαγκαζ απο το Dacia duster 4.3+μ του κολλητου και οχι μονο...Εγω ειμαι 1.87 και καθισα πισω απο το καθισμα μου ρυθμισμενο για εμενα, και εβρισκαν και τα ποδια μου και το κεφαλι μου λογω ηλιοροφης!Ανταγωνιστες:
Kia Niro hybrid, παιζεις μπαλα στις πισω θεσεις, μεγαλυτερο πορτπαγκαζ.
Μοντερνο και ομορφο εσωτερικο με κιβωτιο διπλου συμπλεκτη και φουλ υβριδικοNissan QQ e-power, μια χαρα οι πισω θεσεις και το πορτπαγκαζ οκ.
Πανεμορφο εσωτερικο στην εκδοση N Connecta, ποιοτικο παντου.
Ειχα κανει τεστ drive την mild hybrid σε αυτοματo, απιστευτο πατημα , κιβωτιο, ησυχια αλλα καταναλωση στο ΘΕΟHyundai Tucson Full Hybrid , test drive απεριοριστοι χωροι παντου!
Το πιο ομορφο εσωτερικο για εμενα (το δευτερο σε ποιοτητα), κιβωτιο διπλου συμπλεκτη και φουλ υβριδικο το μονο με Turbo! Φαινεται για αλλης κατηγοριας αμαξι η premium εκδοση Distinctive.Μεσα στο μηνα θα εχουν test drive την Toyota, Nissan QQ και το Kia Niro θα γινει χαμος!
Μεχρι τοτε εχουμε και λεμε.Το Toyota Corolla Cross εχει μακραν το πιο ουδετερο σχημα, χωρις ομορφες καμπυλες και οριακα βαρετη σχεδιαση μεσα εξω. Οταν λοιπον εξωτερικα το συγκρινεις με τα αλλα 3 βγαινει τελευταιο και καταιδρωμενο σε εμφανιση μεσα εξω.
Φαινεται μοντελο προηγουμενης γενιας.
Πασχει επισης και στο κιβωτιο ταχυτητων καθως το e-cvt του ισως εχει τα γνωστα θεματα, γραφουν οτι εχει βελτιωθει, μενει να το οδηγησω αλλα τα διπλοσυμπλεχτα κερδιζουν.Ομως...
Εχουμε και λεμε, Kia Niro 1.6 hybrid 140 αλογα στην εκδοση Titanium (αντιστοιχη style) που αξιζει ( στην προηγουμενη αλλαζουν πολλα πραγματα μεσα εξω, χωρις χαρτες, Led, αλλο σαλονι, μικρες οθονες, χωρις περιστροφικο διακοπτη για το αυτ κιβωτιο κλπ)
γραπτη προσφορα με μεταλλικο 37.500 με δωρο 5 χρονια service.
Το πιο αδυναμο απο ολα, στα test drive του εξωτερικου γραφουν οτι μετα τα 120χλμ πιεζεται...Nissan QQ e-power, εντελως καινουργια μοναδικη τεχνολογια, μενει να δοκιμαστει. Ποιοτικο παντου, στα τεστ του εξωτερικου μονο τα καλυτερα διαβαζω και ειναι αχτυπητο σε καταναλωση παρολλο το βαρος και τον ογκο του.
Γραπτη προσφορα στην εκδοση N Connecta που αξιζει με χρωμα 44.000Hyundai Tucson, το πιο δυνατο σε επιδοσεις με το μοντερνο εσωτερικο του και τους απεριοριστους χωρους του, επισης το μεγαλυτερο σε μηκος με την μεγαλυτερη καταναλωση, γραπτη προσφορα στην εκδοση Distinctive full hybrid 41700
Toyota Corolla Hybrid Style, γραπτη προσφορα με μεταλλικο χρωμα 33200
Εδω λοιπον το πραγμα γυρναει και απο τελευταιο και καταιδρωμενο, εχουμε το Cross hybrid να εχει σιγουρα την καλυτερη σχεση ποιοτητας τιμης αυτη την στιγμη απο ολα τα SUV ανεξαρτητου μαρκας καθως ΔΕΝ εχει ανταγωνιστες.
Μιλαμε για ενα Ιαπωνικο αυτοκινητο SUV Hybrid με σχεδον 200 αλογα (μενει να δουμε ποσα ζουν και στο δρομο βεβαια) με ανεξαρτητη αναρτηση με καλες επιδοσεις στα χαρτια και με την εμπειρια, αξιοπιστια και μεταπωλητικη αξια της Toyota.
Βραχνας παραμενουν τα 400 ευρω τον χρονο φορος πολυτελειας αλλα απο οτι διαβαζουμε τεινει να καταργηθει ΧΩΡΙΣ να ειναι τιποτα σιγουρο φυσικα! -
Καλως ή κακως προκειται για ενα πακετο που ακομα και ο πιο αρνητικα προκατειλημμενος με τη μαρκα (δηλ εγω), δε μπορει να αγνοησει.
Σε μερικους μηνες που οι τιμες του θα ειναι +2 με 3Κ, το ξανασυζηταμε.
-
Πολύ καλή η σύγκριση που κάνεις diriras με τα άλλα μοντέλα.
Κατά τη γνώμη μου (αν εξαιρέσεις επιδόσεις), ο δυνατότερος ανταγωνιστής του είναι το Niro.
Στις ίδιες -και λίγο μικρότερες- εξωτ. διαστάσεις,χώρους,άνεση,μοντέρνα σχεδίαση μέσα-έξω και κυρίως τιμολογιακά σχεδόν στα ίσα (στη cc αν προσθέσεις minimum την 5ετία του ΦΠ στην τιμή της πρέπει να υπολογίσεις +2.200).
Eπίσης έχεις 7ετή εγγύηση vs. 6 και 5 έτη service δηλ. σχεδόν 1000ευρώ,που αν δεν τα θες τα αφαιρείς και η τιμή του Kia πάει 36.500 (με μεταλλ. χρώμα).Τα άλλα ξεφεύγουν πάνω από τις 40.000 και τιμολογιακά τουλάχιστον είναι εκτός μάχης.
-
Και κάποτε μας πείραζαν τα 30κ του 3008….
-
Επίσκεψη στην αντιπροσωπεία στον Κηφισο. πρώτη εντύπωση καλή. Μου φάνηκε πολύ άνετο μέσα. Οι πίσω χώροι είναι ικανοποιητικοτατοι. Είναι 1.77 ρύθμισα το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μου και έκατσα πίσω. Θεωρώ ότι το 90% των ατόμων δεν θα έχει πρόβλημα. Τα led φώτα απλά τα σπάνε. Κριμα που στην εισαγωγική έκδοση είμαι αλογόνου. Μπαίνουν και σαν extra αλλά είναι κοντά στα +1300 ευρώ. Οκ το εσωτερικό του δεν είναι BMW από ποιότητα αλλά δεν το λες και του πεταματού. Δεν μου άρεσε ο τεμπέλης και η τελείως ψεύτικη αισθηση που σου αφήνει όταν τον σηκωνεις και τον κουμπώνεις κάτω. Που να δεις όμως τον τεμπέλη στην TONALE που ήταν στην δίπλα αντιπροσωπεία. Τα ίδια για να μην πω και χειρότερα.…..
-
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Ρεζέρβα ούτε αυτό έχει ; Κιτ και κανονικά ελαστικά ;
Αλήθεια γιατί δεν βάζουν αυτά τα run flat ;Που το έχουν φέρει για τεστ και έκθεση να περάσω να το δω ;
Νομίζω πλέον Αττική το έχουν παντού, εγώ το είδα Πόλις στην Κηφισίας, λευκό πέρλα lounge.
Τα run flat είναι ακριβά και κάνουν φασαρία (;) τα είχε ένας φίλος στην προηγούμενη Χ1 και τα άλλαξε.
Ναι εκεί πάω και εγώ αλλά είναι τόσο μικρό μαγαζί και ανύπαρκτο πάρκινγκ απέξω. Δεν μπορείς να περάσεις με άνεση να χαζέψεις. Θα έπρεπε να είχε άλλο χώρο η Τογιότα στο σημείο εκείνο.
Run flat είχα. Και εγώ τα ίδια έλεγα μέχρι που έμεινα από πρόκα με κανονικά και ξενέρωσα όσο δεν πάει.
Με τα run flat δεν θα με ένοιαζε να μείνει τελείως χωριά αέρα να το πάω με την ησυχία μου το επόμενο πρωί στο γειτονικό μαγαζί.
Τελωσπαντων αφού θέλουν σώνει και καλά οι εταιρείες να κόψουν το βαρος της ρεζέρβας θα έπρεπε να βάζουν τέτοια ελαστικά. -
Με το Νίρο πρακτικά αν προσθέσεις φπ και αφαιρέσεις το κόστος του σέρβις έχουν 1000 διαφορά ακριβότερο το Νίρο.
Στο Νίρο χάνεις σε επιδόσεις αρκετά. Όμως σε χώρους ενώ είναι και πιο κοντο , εμφάνιση και μάλλον ποιότητα εσωτερικού, αίσθηση κιβωτίου μάλλον και κατανάλωση κερδίζει ο Κορεάτης. -
Θα επέμβει τώρα σωστά ο Φανης και θα σας θυμίσει το θέμα με τα διπλού συμπλέκτη.
Καλύτερη αίσθηση ίσως αλλά λιγότερο αξιόπιστα.
Αν είμασταν σίγουροι ότι ο 1.8 με τα 140 θα βγει κάτω από 30 θα σύστηνα να κάνουμε υπομονή.
Αλλά πιθανότερο είναι ότι θα αυξηθεί ο δίλιτρος και στη θέση του θα κάτσει ο 1.8 και μετά θα κλαίμε για τα 57 χαμένα άλογα. -
@panormus772 said in Toyota Corolla Cross:
Πολύ καλή η σύγκριση που κάνεις diriras με τα άλλα μοντέλα.
Κατά τη γνώμη μου (αν εξαιρέσεις επιδόσεις), ο δυνατότερος ανταγωνιστής του είναι το Niro.
Στις ίδιες -και λίγο μικρότερες- εξωτ. διαστάσεις,χώρους,άνεση,μοντέρνα σχεδίαση μέσα-έξω και κυρίως τιμολογιακά σχεδόν στα ίσα (στη cc αν προσθέσεις minimum την 5ετία του ΦΠ στην τιμή της πρέπει να υπολογίσεις +2.200).
Eπίσης έχεις 7ετή εγγύηση vs. 6 και 5 έτη service δηλ. σχεδόν 1000ευρώ,που αν δεν τα θες τα αφαιρείς και η τιμή του Kia πάει 36.500 (με μεταλλ. χρώμα).Τα άλλα ξεφεύγουν πάνω από τις 40.000 και τιμολογιακά τουλάχιστον είναι εκτός μάχης.
Αν παραμεινει ο φορος πολυτελειας τελικα, σιγουρα θα ειναι βραχνας αλλα εγω δινω ηδη 280 το χρονο σημα οποτε μου ερχετε πιο ευπεμπτο.
Δυστηχως η ΚΙΑ αν δεν παρεις τα service στο Niro σου κανει 600 ευρω εκπτωση, 1000 σου κανει στο Sportage
Εχουν ακομα σχεδον 4000 διαφορα!
Επισης Toyota ηταν καπως διαλλακτικοι στα δωρα στη ΚΙΑ οχι.Θεωρω οτι ο φορος πολυτελειας απο αυτα που γραφονται δεν θα μεινει τοσα χρονια ενεργος ωστε να καλυφθει η διαφορα τους.
Δεν θελω να πιαστω κοροιδο βεβαια, αλλα αν καταργηθει οπως γραφουν και κρατησει τιμες το Corolla θα ειναι "ευκαιρια" για οποιον θελει οικογενειακο αμαξι αμεσα με οικονομια στην πολη και δυναμη στο ταξιδι.
Επισης δεν ξερω γιατι μου εχει κατσει οτι το ΚΙΑ δεν θα εχει καλη ηχομονωση, θελω να το βγαλω οπωσδηποτε Αττικη οδο πριν αποφασισω
-
@diriras said in Toyota Corolla Cross:
@panormus772 said in Toyota Corolla Cross:
Πολύ καλή η σύγκριση που κάνεις diriras με τα άλλα μοντέλα.
Κατά τη γνώμη μου (αν εξαιρέσεις επιδόσεις), ο δυνατότερος ανταγωνιστής του είναι το Niro.
Στις ίδιες -και λίγο μικρότερες- εξωτ. διαστάσεις,χώρους,άνεση,μοντέρνα σχεδίαση μέσα-έξω και κυρίως τιμολογιακά σχεδόν στα ίσα (στη cc αν προσθέσεις minimum την 5ετία του ΦΠ στην τιμή της πρέπει να υπολογίσεις +2.200).
Eπίσης έχεις 7ετή εγγύηση vs. 6 και 5 έτη service δηλ. σχεδόν 1000ευρώ,που αν δεν τα θες τα αφαιρείς και η τιμή του Kia πάει 36.500 (με μεταλλ. χρώμα).Τα άλλα ξεφεύγουν πάνω από τις 40.000 και τιμολογιακά τουλάχιστον είναι εκτός μάχης.
Αν παραμεινει ο φορος πολυτελειας τελικα, σιγουρα θα ειναι βραχνας αλλα εγω δινω ηδη 280 το χρονο σημα οποτε μου ερχετε πιο ευπεμπτο.
Δυστηχως η ΚΙΑ αν δεν παρεις τα service στο Niro σου κανει 600ευρω εκπτωση, 1000 σου κανει στο Sportage
Δλδ η κια χρεώνει τα σερβίς του Νίρο 120 το χρόνο μόνο; Κάτι δεν κολλάει εδώ.
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@diriras said in Toyota Corolla Cross:
@panormus772 said in Toyota Corolla Cross:
Πολύ καλή η σύγκριση που κάνεις diriras με τα άλλα μοντέλα.
Κατά τη γνώμη μου (αν εξαιρέσεις επιδόσεις), ο δυνατότερος ανταγωνιστής του είναι το Niro.
Στις ίδιες -και λίγο μικρότερες- εξωτ. διαστάσεις,χώρους,άνεση,μοντέρνα σχεδίαση μέσα-έξω και κυρίως τιμολογιακά σχεδόν στα ίσα (στη cc αν προσθέσεις minimum την 5ετία του ΦΠ στην τιμή της πρέπει να υπολογίσεις +2.200).
Eπίσης έχεις 7ετή εγγύηση vs. 6 και 5 έτη service δηλ. σχεδόν 1000ευρώ,που αν δεν τα θες τα αφαιρείς και η τιμή του Kia πάει 36.500 (με μεταλλ. χρώμα).Τα άλλα ξεφεύγουν πάνω από τις 40.000 και τιμολογιακά τουλάχιστον είναι εκτός μάχης.
Αν παραμεινει ο φορος πολυτελειας τελικα, σιγουρα θα ειναι βραχνας αλλα εγω δινω ηδη 280 το χρονο σημα οποτε μου ερχετε πιο ευπεμπτο.
Δυστηχως η ΚΙΑ αν δεν παρεις τα service στο Niro σου κανει 600ευρω εκπτωση, 1000 σου κανει στο Sportage
Δλδ η κια χρεώνει τα σερβίς του Νίρο 120 το χρόνο μόνο; Κάτι δεν κολλάει εδώ.
Και ομως ετσι μου ειπαν επισημα στην αντιπροσωπεια, δεν μπορουσα να ριξω τιμη με τπτ οτι και να τους ειπα, με ενημερωσαν επισης οτι σε καινουργια μοντελα δεν κανουν εκπτωσεις
-
@diriras said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@diriras said in Toyota Corolla Cross:
@panormus772 said in Toyota Corolla Cross:
Πολύ καλή η σύγκριση που κάνεις diriras με τα άλλα μοντέλα.
Κατά τη γνώμη μου (αν εξαιρέσεις επιδόσεις), ο δυνατότερος ανταγωνιστής του είναι το Niro.
Στις ίδιες -και λίγο μικρότερες- εξωτ. διαστάσεις,χώρους,άνεση,μοντέρνα σχεδίαση μέσα-έξω και κυρίως τιμολογιακά σχεδόν στα ίσα (στη cc αν προσθέσεις minimum την 5ετία του ΦΠ στην τιμή της πρέπει να υπολογίσεις +2.200).
Eπίσης έχεις 7ετή εγγύηση vs. 6 και 5 έτη service δηλ. σχεδόν 1000ευρώ,που αν δεν τα θες τα αφαιρείς και η τιμή του Kia πάει 36.500 (με μεταλλ. χρώμα).Τα άλλα ξεφεύγουν πάνω από τις 40.000 και τιμολογιακά τουλάχιστον είναι εκτός μάχης.
Αν παραμεινει ο φορος πολυτελειας τελικα, σιγουρα θα ειναι βραχνας αλλα εγω δινω ηδη 280 το χρονο σημα οποτε μου ερχετε πιο ευπεμπτο.
Δυστηχως η ΚΙΑ αν δεν παρεις τα service στο Niro σου κανει 600ευρω εκπτωση, 1000 σου κανει στο Sportage
Δλδ η κια χρεώνει τα σερβίς του Νίρο 120 το χρόνο μόνο; Κάτι δεν κολλάει εδώ.
Και ομως ετσι μου ειπαν επισημα στην αντιπροσωπεια, δεν μπορουσα να ριξω τιμη με τπτ οτι και να τους ειπα, με ενημερωσαν επισης οτι σε καινουργια μοντελα δεν κανουν εκπτωσεις
Σε αυτή την περίπτωση τους λες οκ κόψε τα 600 και δώσε μου ένα χαρτί που να λέει ότι τα επόμενα 5 σέρβις θα μου κοστίσουν 600!
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Ρεζέρβα ούτε αυτό έχει ; Κιτ και κανονικά ελαστικά ;
Αλήθεια γιατί δεν βάζουν αυτά τα run flat ;Που το έχουν φέρει για τεστ και έκθεση να περάσω να το δω ;
Νομίζω πλέον Αττική το έχουν παντού, εγώ το είδα Πόλις στην Κηφισίας, λευκό πέρλα lounge.
Τα run flat είναι ακριβά και κάνουν φασαρία (;) τα είχε ένας φίλος στην προηγούμενη Χ1 και τα άλλαξε.
Ναι εκεί πάω και εγώ αλλά είναι τόσο μικρό μαγαζί και ανύπαρκτο πάρκινγκ απέξω. Δεν μπορείς να περάσεις με άνεση να χαζέψεις. Θα έπρεπε να είχε άλλο χώρο η Τογιότα στο σημείο εκείνο.
Run flat είχα. Και εγώ τα ίδια έλεγα μέχρι που έμεινα από πρόκα με κανονικά και ξενέρωσα όσο δεν πάει.
Με τα run flat δεν θα με ένοιαζε να μείνει τελείως χωριά αέρα να το πάω με την ησυχία μου το επόμενο πρωί στο γειτονικό μαγαζί.
Τελωσπαντων αφού θέλουν σώνει και καλά οι εταιρείες να κόψουν το βαρος της ρεζέρβας θα έπρεπε να βάζουν τέτοια ελαστικά.Όταν θα έφτανες στο βουλκανιζατερ κινούμενος με run flat, αν ήταν σωστοί επαγγελματίες θα σου εξηγούσαν πως για λόγους ασφαλείας, το run flat ελαστικό που κινήθηκε με προκα δεν επισκευάζεται αλλά αντικαθίσταται, δεν κολλιέται με 10€ αλλά αγοράζεις καινούριο.
-
Εύγε ντιριρας για την σύνοψη που έκανες. Για μένα πρέπει να απαντήσεις ρεαλιστικά στον εαυτό σου πόσο πραγματικά χρειάζεσαι τα πολλά άλογα. Αν η απάντηση είναι ναι, τότε ξεψαχνίζεις τα κκ, και τουσόν, με ολίγη από 3008 φευ. Αν η απάντηση είναι όχι, τότε τα κάνεις ντιλίτ και τα 3 και ψάχνεις για κιλ νίρο, και κασκάι ι-πάουερ, ή/και περιμένεις και το φημολογούμενο κκ με τον 1.800.
Κάτι άλλο. Μην κάνεις όνειρα για κατάργηση του φόρου πολυτελείας. Μπορεί να συμβεί, μπορεί όχι. Μπορεί και να αυξηθεί κιόλας και να πάει από τα 440 στα πχ 600. Παίξε υπεύθυνα. Αμάξι 2.000 κυβικά στα μέρη μας σημαίνει 2 πράγματα: ότι το παντρεύεσαι, και ότι δέχεσαι να πληρώνεις 440 ευρώ το χρόνο φόρο πολυτελείας. -
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@diriras said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@diriras said in Toyota Corolla Cross:
@panormus772 said in Toyota Corolla Cross:
Πολύ καλή η σύγκριση που κάνεις diriras με τα άλλα μοντέλα.
Κατά τη γνώμη μου (αν εξαιρέσεις επιδόσεις), ο δυνατότερος ανταγωνιστής του είναι το Niro.
Στις ίδιες -και λίγο μικρότερες- εξωτ. διαστάσεις,χώρους,άνεση,μοντέρνα σχεδίαση μέσα-έξω και κυρίως τιμολογιακά σχεδόν στα ίσα (στη cc αν προσθέσεις minimum την 5ετία του ΦΠ στην τιμή της πρέπει να υπολογίσεις +2.200).
Eπίσης έχεις 7ετή εγγύηση vs. 6 και 5 έτη service δηλ. σχεδόν 1000ευρώ,που αν δεν τα θες τα αφαιρείς και η τιμή του Kia πάει 36.500 (με μεταλλ. χρώμα).Τα άλλα ξεφεύγουν πάνω από τις 40.000 και τιμολογιακά τουλάχιστον είναι εκτός μάχης.
Αν παραμεινει ο φορος πολυτελειας τελικα, σιγουρα θα ειναι βραχνας αλλα εγω δινω ηδη 280 το χρονο σημα οποτε μου ερχετε πιο ευπεμπτο.
Δυστηχως η ΚΙΑ αν δεν παρεις τα service στο Niro σου κανει 600ευρω εκπτωση, 1000 σου κανει στο Sportage
Δλδ η κια χρεώνει τα σερβίς του Νίρο 120 το χρόνο μόνο; Κάτι δεν κολλάει εδώ.
Και ομως ετσι μου ειπαν επισημα στην αντιπροσωπεια, δεν μπορουσα να ριξω τιμη με τπτ οτι και να τους ειπα, με ενημερωσαν επισης οτι σε καινουργια μοντελα δεν κανουν εκπτωσεις
Σε αυτή την περίπτωση τους λες οκ κόψε τα 600 και δώσε μου ένα χαρτί που να λέει ότι τα επόμενα 5 σέρβις θα μου κοστίσουν 600!
Λογικά αφαιρούν το κόστος των υλικών και όχι της υπηρεσίας.
-
Btw επειδη γινεται αρκετη αναφορα, χθες ειδα πρωτη φορα το Niro απο κοντα. Στατικο εξω απο εστιατοριο και επειδη με ειχε κλεισει ενας μλκς και περιμενα να τον βρουν στο μαγαζι, εκατσα και το χαζεψα αρκετα. Περιεργο σουλουπι, αναποφασιστο θα το χαρακτηριζα. Οσο μου αρεσει το Sportage, τοσο δε μου αρεσε αυτο. Για την ακριβεια μου εφερε στο μυαλο κατι σε Bayon με αυξημενες διαστασεις.
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Που το έχουν φέρει για τεστ και έκθεση να περάσω να το δω να σχηματίσω άποψη από κοντά ;
Παντού! Τα περισσότερα εκθεσιακά είναι ένα ποντικί αηδία σε Active και τεστ lounge. Σήμερα/αύριο θα έχει πινακίδες στην Πόλις Σταυρό αλλα΄δνε προλαβαίνω να πάω, μάλλον απο βδομάδα για εμένα η οδήγηση.
@panormus772 said in Toyota Corolla Cross:
Κατά τη γνώμη μου (αν εξαιρέσεις επιδόσεις), ο δυνατότερος ανταγωνιστής του είναι το Niro.
Το οποίο όμως δεν βλέπεται...εισικά πίσω είναι τραγικά άσχημο!!
-
Μπήκα κι εγώ να δω το ΝΙRO γιατί δεν το ήξερα.
Η corolla crooss είναι κούκλα μπροστά του.....
-
Πάντως με πιο ψύχραιμη μάτια, το διλιτρο είναι ανασταλτικός παράγοντας στο μπουρδελο που ζούμε.
Εκτεθειμένος στις καυλες του κάθε πολιτικού απατεώνα που λαϊκιστικά θεωρεί έχοντες όσους έχουν διλιτρο.
Εδώ δεν καταργούνται αλλα πιο άθλια χαράτσια.
Άλλωστε η διατήρηση του ευνοεί και την ανάπτυξη της απάτης των ηλεκτρικών. Αυτά δεν έχουν κυβικά !!!Αρα όσο καλη και να είναι η τιμή και όσο και να αντέχεται το κόστος στη δεκαετία, είναι ανασταλτικό στη μεταπώληση. 10 χρονια είναι παρα πολλά να κρατήσεις αμάξι.
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Πάντως με πιο ψύχραιμη μάτια, το διλιτρο είναι ανασταλτικός παράγοντας στο μπουρδελο που ζούμε.
Οπότε πάρε το Yaris Cross και όταν (και εαν) βγεί η ΚΚ με τον 1.8 το πουλάς και την παίρνεις...απλά πράγματα! Εγώ ευτυχώς δεν έχω χρήματα για την ΚΚ και έτσι δεν έχω τέτοια διλήμματα (αλλιώς θα την είχα ήδη αγοράσει!!).
Toyota Corolla Cross