Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μονόλογοι ...
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Μονόλογοι ...
    • 1
    • 2
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 54
    • 55
    • 45 / 55
    Αντίλογος
    50
    1082
    16163
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Δεν είναι ακριβώς έτσι. Στην πόλη μέσα συμφωνώ πως δεν υπάρχει αντίπαλος στο αυτόματο.Στο χειροκίνητο σε ανοιχτό δρόμο και επαρχιακό ακόμα και βαριεστημενος να μπεις σου ανεβάζει την διάθεση όταν αλλάζεις σχέσεις.

      Απαραίτητο όμως ένα καλό χειροκίνητο. Αν είναι δύσκολο, οντως δεν αξίζει

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator @lap last edited by

        @lap said in Μονόλογοι ...:

        Στο χειροκίνητο σε ανοιχτό δρόμο και επαρχιακό ακόμα και βαριεστημενος να μπεις σου ανεβάζει την διάθεση όταν αλλάζεις σχέσεις.

        Που να δείς το καλό αυτόματο πως στην ανεβάζει!!

        ΥΓ: Τα περισσότερα γρήγορα αμάξια που είχα τα είχα πάρει αυτόματα...και δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Ένα χειροκίνητο πήρα γρήγορο και το πούλησα στον χρόνο...δεν παλευόταν με τίποτα!

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Πφφφ κρατάς το τιμόνι δεν κάνεις κάτι άλλο. Στο άλλο παίζεις και εμ τον κινητήρα και τις στροφές.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          fanis75 bassstarlet 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @lap last edited by

            @lap said in Μονόλογοι ...:

            Πφφφ κρατάς το τιμόνι δεν κάνεις κάτι άλλο. Στο άλλο παίζεις και εμ τον κινητήρα και τις στροφές.

            Γιατί με το αυτόματο δεν παίζεις με κινητήρα και στροφές?? Με δουλευεις?? Όλα τα καλά έχουν χειροκίνητη λειτουργία, μια χαρά παίζεις και πιο γρήγορα μάλιστα!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Πατώντας κουμπάκια; Πφφφ.

              Εδώ ακόμα και στις κονσόλες παιχνιδιού έχουν βάλει χειροκίνητα κιβώτια διότι βαριέται το παιδί να πατάει κουμπάκια..
              Σαν να τρως πιτογυρο με πιρούνι.... Χαχα

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @lap last edited by

                @lap said in Μονόλογοι ...:

                Πατώντας κουμπάκια; Πφφφ.

                Όχι, κουνώντας τον μοχλό.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap @fanis75 last edited by lap

                  @fanis75 said in Μονόλογοι ...:

                  @lap said in Μονόλογοι ...:

                  Πατώντας κουμπάκια; Πφφφ.

                  Όχι, κουνώντας τον μοχλό.

                  Άντε καλά αυτό κάτι λεει.... στο δίνω

                  Τα καινούργια όμως δεν έχουν μοχλό, μόνο κουμπάκια.

                  Ίσως τα μεγάλα μεταλλικά αυτιά πίσω από το τιμόνι όντως δίνουν ωριαία αίσθηση αλλά στα απλά αυτοκίνητα είναι σπάνια

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits last edited by piliourits

                    Άλλη χάρη το πεντάλ του συμπλεκτη, τι να λέμε τώρα... ειδικά με τον καιρό μόλις αρχίσει να βαραίνει και να αλλάζει θέση η συμπλεξη, νιώθεις Βατανεν τουλάχιστον όταν κάνεις ένα τουρ το Πήλιο...

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Γυμναστική. Να κάνεις ωραία πόδια. Πέρα από τα να κρίνεις τους δεξιούς γυμνάζεσαι καθόλου στον ελεύθερο σου χρόνο;

                      Γενικά τα νέα ιαπωνικα έχουν πολύ ωραίο και μαλακό συμπλέκτη. Σχεδόν ίδιο βάρος με το πενταλ του γκαζιού, αλλά και ίδια διαδρομή. Τερματίζει με την σκέψη σχεδόν.

                      Έχω ξαναγράψει πως αν έρθεις απο ευρωπαϊκό σε ασιατικό νομίζεις πως έχει σπάσει ο συμπλέκτης και απλά κουνιέται το πεντάλ. Τόσο ελαφρυς

                      Για αυτό θα δεις όσους έχουν ευρωπαϊκά λατρεύουν τα αυτόματα όσοι έχουν ασιατικά, δεν τους κάνει και τόσο τρελή αντυπωση. Διότι ιδιαίτερα τα ιαπωνικά χειροκίνητα είναι ποίημα και ελαφριά στη χρήση.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        ggab @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in Μονόλογοι ...:

                        @realzeus said in Μονόλογοι ...:

                        Επίσης είναι υπερβολή να λέμε ότι το 90% δεν ξέρει να οδηγεί σωστά χειροκίνητο.

                        Έχεις δίκιο., το διορθώνω...95%! Χρόνια έχω να μπω σε άνθρωπο που οδηγεί σωστά ένα χειροκίνητο....άσε που το 99% ειναι διεκπαιρεωτικά, αρα για πια απόλαυση και συμμετοχή μιλάμε? Υπάρχει και το 1% με κάτι πισωκούνες και χοτ χατσ που κάνει αναβάσεις και τα χαίρεται.

                        Για πες μου πώς είναι η σωστή οδήγηση του χειροκίνητου,γιατί μπορεί τόσα χρόνια να οδηγώ λάθος!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 @fanis75 last edited by harisma23

                          @fanis75 said in Μονόλογοι ...:

                          Έχεις δίκιο., το διορθώνω...95%! Χρόνια έχω να μπω σε άνθρωπο που οδηγεί σωστά ένα χειροκίνητο

                          Ρε ψεύτη, αφού τις προάλλες μπήκες σε αυτοκίνητο ανθρώπου που οδηγεί σωστά με χειροκίνητο! Όνομα δε λέω... 😜

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manast last edited by

                            Πάλι τα ίδια και πάλι ειρωνίες και εξυπνάδες από τους ίδιους...
                            Για την εξοικονόμηση χρημάτων όσων διαμαρτύρονται γι ´αυτό αναρωτιέμαι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @harisma23 last edited by

                              @ggab said in Μονόλογοι ...:

                              Για πες μου πώς είναι η σωστή οδήγηση του χειροκίνητου,γιατί μπορεί τόσα χρόνια να οδηγώ λάθος!

                              Είμαι σίγουρος ότι ξέρεις!! Αλλά να μερικές λάθος τακτικές που βλέπω καθημερινά:

                              1. Οδήγηση με λάθος σχέση (είτε πάνω είτε κάτω, π.χ. 4η και 5.000 σαλ αντί για 5η, ή 3η με 1.000σαλ αντί για 2α).
                              2. Οδήγηση με νεκρά για ¨οικονομία".
                              3. Λάθος σχέση σε έξοδο στροφής με αποτέλεσμα να μην υπάρχει δύναμη.
                              4. Στρίψιμο με νεκρά.
                              5. Φρενάρισμα χωρίς κατέβασμα σχέσης ή με πάτημα συμπλέκτη ή με νεκρά.
                              6. Προσπέραση χωρίς κατέβασμα σχέσης.

                              Έτσι ενδεικτικά.....
                              ΥΓ: έχω συνάδελφο που έλεγε σε κοπέλα ου μάθαινε να οδηγεί (και ο ίδιος θεωρεί τον εαυτό του εξαιρετικό οδηγό): "το όλο μυστικό της οδήγησης και σκοπός είναι να βάλεις όσο το δυνατόν πιο γρήγορα την μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο ώστε να έχεις οικονομία"....I rest my case...

                              @harisma23 said in Μονόλογοι ...:

                              Ρε ψεύτη, αφού τις προάλλες μπήκες σε αυτοκίνητο ανθρώπου που οδηγεί σωστά με χειροκίνητο! Όνομα δε λέω... 😜

                              ΟΚ....ήταν η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα!

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Όπως τα λέει ο Φάνης. Οι περισσότεροι είναι έτσι. Όχι όμως η συντριπτική πλειοψηφία.

                                Πολλές φορές φοβούνται να ανεβάσουν στροφές μιας και ο θόρυβος σημαίνει πως κάτι κακό συμβαίνει στον κινητήρα. Έτσι το νομίζουν. Αποτέλεσμα πολλές φορές αυτοκίνητα με δύναμη και τούρμπο να το πατάνε με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και να τους περνάω για πλάκα με κάτι σαραβάλακια. Μάλιστα απορούν κιόλας γιατί δεν τραβάει το αυτοκίνητο αφού έχει τούρμπο...τελείως άσχετοι.

                                Το λάθος ξεκινάει από τις σχολές οδήγησης
                                Αυτοί τους λένε αυτές τις βλακείες με την όσο γρηγορότερα μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο. Αφού το είπε ο δάσκαλος κάτι θα ξέρει σκέφτονται. Οπότε κινούνται παντού με λάθος σχέση. Άσε που πολλοί δάσκαλοι είναι και αυτοί άσχετοι....τέσπα ας μην το ανοίξουμε αυτό το θέμα

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @fanis75 last edited by realzeus

                                  @fanis75 said in Μονόλογοι ...:

                                  Έχεις δίκιο., το διορθώνω...95%!

                                  Απορώ με τι ανθρώπους κάνεις παρέα... 😛

                                  @piliourits said in Μονόλογοι ...:

                                  ειδικά με τον καιρό μόλις αρχίσει να βαραίνει και να αλλάζει θέση η συμπλεξη

                                  Τα τελευταία χρόνια με τους υδραυλικούς συμπλέκτες δεν συμβαίνει αυτό. Το υδραυλικό υγρό κρατάει πάντα ίδιο βάρος και σημείο σύμπλεξης. Απλά κάποια στιγμή μένεις από συμπλέκτη, εκεί που δεν το περιμένεις, γιατί δεν έχει προειδοποιήσει από πρίν (ίσως κανένα πατινάρισμα μόνο).

                                  @fanis75 said in Μονόλογοι ...:

                                  Οδήγηση με λάθος σχέση (είτε πάνω είτε κάτω, π.χ. 4η και 5.000 σαλ αντί για 5η, ή 3η με 1.000σαλ αντί για 2α).

                                  @fanis75 said in Μονόλογοι ...:

                                  Προσπέραση χωρίς κατέβασμα σχέσης.

                                  Αυτά δεν είναι απαραιτήτως λανθασμένα, καθώς έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του μοτέρ και τι θέλεις να επιτύχεις. Αν οδηγείς σπορτίβικα, εννοείται θα κρατάς πάντα το μοτέρ ψηλά. Επίσης αν έχεις πολλή ροπή χαμηλά μπορείς άνετα να επιταχύνεις (απαλά φυσικά) από τις 1000 ΣΑΛ, χωρίς να ζορίσεις το αυτοκίνητο, όπως επίσης και να προσπεράσεις. Στην BMW ή στο Saab που απλά πατούσες το γκάζι και περνούσες, δεν υπήρχε λόγος για κατέβασμα, εκτός αν ήταν πολύ οριακό το προσπέρασμα. Το Focus πρέπει να το λιώσεις για να περάσεις...

                                  Τα άλλα που λες άντε να τα έχω δει 1-2 φορές από κανέναν αρχάριο μόνο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    que2 last edited by

                                    Καθημερινά οδηγώ ένα εταιρικό C3 diesel 100hp με εξάρι μηχανικό και το δικό μου Polo με dsg. Καλά τώρα η σύγκριση μεταξύ τους είναι σα να κλέβεις εκκλησία! Σε κανένα μα σε κανένα τομέα δεν υπερτερεί το κιβωτιο του Citroen, απλώς κάνω υπομονή μέχρι να τελειώσω τη δουλειά μου και να το αφήσω στο πάρκινγκ. Σημειωτέον το εξάρι του C3 είναι αρκετά εύχρηστο σε νορμάλ χρήση και ο συμπλέκτης μαλακός και προοδευτικός.

                                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      ggab @que2 last edited by

                                      @que2 said in Μονόλογοι ...:

                                      Καθημερινά οδηγώ ένα εταιρικό C3 diesel 100hp με εξάρι μηχανικό και το δικό μου Polo με dsg. Καλά τώρα η σύγκριση μεταξύ τους είναι σα να κλέβεις εκκλησία! Σε κανένα μα σε κανένα τομέα δεν υπερτερεί το κιβωτιο του Citroen, απλώς κάνω υπομονή μέχρι να τελειώσω τη δουλειά μου και να το αφήσω στο πάρκινγκ. Σημειωτέον το εξάρι του C3 είναι αρκετά εύχρηστο σε νορμάλ χρήση και ο συμπλέκτης μαλακός και προοδευτικός.

                                      Κλέβεις εκκλησία μόνο και μόνο που συγκρίνεις κιβώτιο σιτγοεν με οποιοδήποτε άλλο κιβώτιο.
                                      Κάνε σύγκριση με ένα γουδοχερι για να είναι αντικειμενική.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Δυστυχως θα συμφωνησω με τον φιλο ως προς το c3. Ασαφεστατος επιλογεας, τριτη που γεμιζοντας συμπεριφερεται σαν τεταρτη, αναρτηση μονο για την ανεση αλλα αρνητικη αισθηση σε κρατηματα.
                                        Το κορσα προγουμενης γεννιας που οδηγησα στο καπακι , ηταν πολυ καλυτερο οδηγικα.
                                        Το πολο ειναι ενα μικρο γκολφ σε στησιμο και οδικη συμπεριφορα. Πολυ πιο ολοκληρωμενο απο την ομορφη παπατζα που λεγεται c3.

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Στην πόλη δεν συγκρίνεται το αυτόματο.

                                          Πέρα από την πόλη ένα καλό ιαπωνικό κιβώτιο σε εντυπωσιάζει. Πιάνεις τον εαυτό σου να αλλάζει χωρίς λόγο ενώ θα μπορούσες να κρατήσεις την ίδια σχέση. Της psa βελτιώθηκαν αισθητά αλλά δεν φτάνουν τα ιαπωνικά. Αν οδηγήσεις παλιότερα χειροκίνητα της psa και οδηγήσεις σημερινά ιαπωνικά θα πάθεις σοκ. Άλλος κόσμος. Σαν να έχουν μισό αιώνα διαφορά μεταξύ τους.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Καλά συγκρίνετε ένα χειροκίνητο με ένα αυτόματο ?

                                            Γιατί δεν συγκρίνετε το αυτόματο της Αισίν στο C3 που είναι άσπαστο, σε σχέση με το καταστροφικό ντιεστζι που κάνεις προσευχή κάθε βράδυ που δεν έσπασε και σήμερα...

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 45 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr