-
Οι αλλαγές των τεχνολογιών πάντα παρουσιάζονται ως τεχνολογίες αιχμής για περιορισμένο κοινό το οποίο δύναται να πληρώσει το αρχικο κόστος εξέλιξης τους. Όταν αποσβένεται το κοστος επένδυσης των τεχνολογιών τότε προχωράμε στη μείωση κόστους και συνεπώς της τελικής τιμής τους και στους όγκους πωλήσεων.
Ανοίξτε και κανένα βιβλίο και μη πετάτε τσιτατα συνεχώς.
Έτσι έγινε και με το ηλεκτρικό ρεύμα στα σπίτια, με τα σταθερά τηλέφωνα, με τα κινητά τηλέφωνα, με τους υπολογιστές, με τα laptops, με το internet, με τα συστήματα adas στα αυτοκίνητα, με τις τηλεοράσεις, με τα ίδια τα σπίτια και τον τρόπο δόμησης τους κτλ
Σήμερα ένας απλός υπάλληλος έχει πολυτέλειες και διαθέσιμες τεχνολογίες που δεν είχε ο μεγαλύτερος μεγιστάνας στις αρχές του 1900.
Σήμερα πλέον ανακοινώνεται πως μια μπαταρία που δίνει σε ένα αυτοκίνητο πόλης 400χλμ αυτονομίας κοστίζει περί τα 3500ευρω από τα 10-15.000 πριν κάποια έτη. Και μάλιστα με χρόνο ζωής για 400-500.000χλμ
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οι αλλαγές των τεχνολογιών πάντα παρουσιάζονται ως τεχνολογίες αιχμής για περιορισμένο κοινό το οποίο δύναται να πληρώσει το αρχικο κόστος εξέλιξης τους. Όταν αποσβένεται το κοστος επένδυσης των τεχνολογιών τότε προχωράμε στη μείωση κόστους και συνεπώς της τελικής τιμής τους και στους όγκους πωλήσεων.
Ανοίξτε και κανένα βιβλίο και μη πετάτε τσιτατα συνεχώς.
Έτσι έγινε και με το ηλεκτρικό ρεύμα στα σπίτια, με τα σταθερά τηλέφωνα, με τα κινητά τηλέφωνα, με τους υπολογιστές, με τα laptops, με το internet, με τα συστήματα adas στα αυτοκίνητα, με τις τηλεοράσεις, με τα ίδια τα σπίτια και τον τρόπο δόμησης τους κτλ
Σήμερα ένας απλός υπάλληλος έχει πολυτέλειες και διαθέσιμες τεχνολογίες που δεν είχε ο μεγαλύτερος μεγιστάνας στις αρχές του 1900.
Σήμερα πλέον ανακοινώνεται πως μια μπαταρία που δίνει σε ένα αυτοκίνητο πόλης 400χλμ αυτονομίας κοστίζει περί τα 3500ευρω από τα 10-15.000 πριν κάποια έτη. Και μάλιστα με χρόνο ζωής για 400-500.000χλμ
παντα υπηρχαν φωνες εναντια στην εξελιξη. ειδικα απο κατοχους ντηζελ που ανησυχουσαν οτι θα χασουν απο την επενδυση τους
χαχαχ -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οι αλλαγές των τεχνολογιών πάντα παρουσιάζονται ως τεχνολογίες αιχμής για περιορισμένο κοινό το οποίο δύναται να πληρώσει το αρχικο κόστος εξέλιξης τους. Όταν αποσβένεται το κοστος επένδυσης των τεχνολογιών τότε προχωράμε στη μείωση κόστους και συνεπώς της τελικής τιμής τους και στους όγκους πωλήσεων.
Ανοίξτε και κανένα βιβλίο και μη πετάτε τσιτατα συνεχώς.
Έτσι έγινε και με το ηλεκτρικό ρεύμα στα σπίτια, με τα σταθερά τηλέφωνα, με τα κινητά τηλέφωνα, με τους υπολογιστές, με τα laptops, με το internet, με τα συστήματα adas στα αυτοκίνητα, με τις τηλεοράσεις, με τα ίδια τα σπίτια και τον τρόπο δόμησης τους κτλ
Σήμερα ένας απλός υπάλληλος έχει πολυτέλειες και διαθέσιμες τεχνολογίες που δεν είχε ο μεγαλύτερος μεγιστάνας στις αρχές του 1900.
Σήμερα πλέον ανακοινώνεται πως μια μπαταρία που δίνει σε ένα αυτοκίνητο πόλης 400χλμ αυτονομίας κοστίζει περί τα 3500ευρω από τα 10-15.000 πριν κάποια έτη. Και μάλιστα με χρόνο ζωής για 400-500.000χλμ
Ποια μπαταρια ειναι αυτή...?
-
Η blade της byd. Πλέον προσφέρετε στα 28 δολάρια η kwh. Χοντρικά για ένα αυτοκίνητο με 400 χλμ αυτονομία βγαίνει από 3200-3500 ευρώ.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
byd
Παντως η μπαταρια του CHR εδω και 5 χρονια κοστιζει το ιδιο.... (3.500€-5.000€)
-
Άλλη τεχνολογία και άλλος ο ανταγωνισμός στα πλήρως ηλεκτρικά. Πωλούνται ως πακέτα μεγάλες μπαταρίες.
Το είδος της μπαταρίας του chr είναι οι παλιές τεχνολογίες που κοστίζουν πολύ λόγω των υλικών τους.Γενικά τώρα όλοι οι κατασκευαστές αν διαβάσεις δημοσιεύματα εστιάζουν σε τεχνολογίες φθηνών μπαταριών χωρίς την χρήση σπάνιων γαιών
-
@haralabosg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Περιπλέκονται τα πράγματα...
https://www.newsauto.gr/news/i-akrodexia-pliopsifia-tis-italias-lei-ochi-stin-ilektrokinisi/
https://www.drive.gr/news/kosmos/i-meloni-leei-ohi-stin-ilektrokinisi-odigontas-mini-cooper-sd
Πολιτικοί με όραμα. -
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@haralabosg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Περιπλέκονται τα πράγματα...
https://www.newsauto.gr/news/i-akrodexia-pliopsifia-tis-italias-lei-ochi-stin-ilektrokinisi/
https://www.drive.gr/news/kosmos/i-meloni-leei-ohi-stin-ilektrokinisi-odigontas-mini-cooper-sd
Πολιτικοί με όραμα.Να δουμε ποσες κωλοτούμπες θα κάνει και αυτή.....
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ξέρω γω.. καλύτερα τα πήγε τελικά μάλλον. Εδώ και η κομμουνιστική Κίνα εφαρμόζει καπιταλισμό του κερατά για να επιβιώσει...
Αυτά τα πολιτεύματα πέθαναν με την βιομηχανική επανάσταση μαζί, απλά επειδή δεν έχει κάτσει η μπίλια ακόμη, δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαντάμε με λύσεις του 1880..
Σωστα, χρειαζομαστε λυσεις απ'την αρχαιοτητα, ο ισχυρος να εκμεταλλευεται τον ανισχυρο.
Εντωμεταξυ εχουμε φτασει στο 2022 κι ο κοσμος αγοραζει ξυλοσομπες για να ζεσταθει κι ο ιδιος κοσμος ειναι και υπερμαχος του καπιταλισμου κιολας. Μιλαμε για παρανοια, οχι αστεια.Oσο για τα φασιστικα καραγκιοζιλικια των Ιταλων, θα μπορουσε απλα ο πολιτισμενος κοσμος να τους γυρισει την πλατη πλεον οπως κανει και στον Πουτιν. Αλλα συνεχεια τρωμε στη μαπα το τι συμβαινει εκει μαλλον για να συνηθισει και να εξοικειωθει ο κοσμος με τον φασισμο που ειναι το τελευταιο αποκουμπι του καπιταλισμου οταν τα πραγματα αγριευουν, οπως συμβαινει και τωρα.
Εντελως εκ του πονηρου λοιπον η δηθεν αρνητικη διαφημιση του τι συμβαινει στην Ιταλια. Στην πραγματικοτητα ολοι οι κεφαλαιουχοι που κανουν κουμαντο, κυβερνησεις τυπου Μελονι θελουν. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σωστα, χρειαζομαστε λυσεις απ'την αρχαιοτητα, ο ισχυρος να εκμεταλλευεται τον ανισχυρο.
Φύση ονομάζεται αυτό...αλλιώς δεν θα επιβίωνε κανένα είδος. Τα ελάφια τρώνε τα χόρτα, τα λιοντάρια τα ελάφια...και ο άνθρωπος τρώει τα πάντα! Εαν αλλάξει αυτό θα πεθάνουν και τα ελάφια και τα λιοντάρια και οι άνθρωποι. Όσο προσπαθούμε να επιβάλουμε συστήματα ενάντια στην (ανθρώπινη) φύση τόσο αυτά θα αποτυγχάνουν. Η λύση - που είναι και δύσκολη - είναι να βρούμε σύστημα σύμφωνω με την ανθρώπινη φύση αλλά να έχει και κοινωνικό χαρακτήρα.
-
Χμμμμ τότε γιατί τα ζώα δεν μπορούν να κάνουν ότι μπορεί και ο άνθρωπος;
Εάν αποδίδεις χαρακτηριστικά άνθρωπου στα ζώα ή ζώου στον άνθρωπο τότε θα υπάρχει μια ισότητα στα δύο υποκείμενα. Αυτό θα έχει και αντίθετη αναγνωση. Δηλαδή οτι τα ζώα μπορούν να κάνουν ότι και οι άνθρωποι.
Ισχύει;
Μήπως ο άνθρωπος έχει κάτι πέρα από το ζωώδες ένστικτο της επιβίωσης;
Αυτό το 1% στο dna του είδους μας μήπως αλλάζει πολλά;
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σωστα, χρειαζομαστε λυσεις απ'την αρχαιοτητα, ο ισχυρος να εκμεταλλευεται τον ανισχυρο.
Φύση ονομάζεται αυτό...αλλιώς δεν θα επιβίωνε κανένα είδος. Τα ελάφια τρώνε τα χόρτα, τα λιοντάρια τα ελάφια...και ο άνθρωπος τρώει τα πάντα! Εαν αλλάξει αυτό θα πεθάνουν και τα ελάφια και τα λιοντάρια και οι άνθρωποι. Όσο προσπαθούμε να επιβάλουμε συστήματα ενάντια στην (ανθρώπινη) φύση τόσο αυτά θα αποτυγχάνουν. Η λύση - που είναι και δύσκολη - είναι να βρούμε σύστημα σύμφωνω με την ανθρώπινη φύση αλλά να έχει και κοινωνικό χαρακτήρα.
Λαθος.
Ο ανθρωπος προοδευσε γιατι εφτιαξε πολιτισμενες κοινωνιες που βασιζονταν στη συνεργασια και την αλληλεγγυη κι ετσι επιβιωσε κι εφτασε να ειναι στην κορυφη της τροφικης αλυσιδας. Αλλιως ακομα θα μας ετρωγαν τα λιονταρια και οι λυκοι.
Αυτη ειναι και η διαφορα μας με το υπολοιπο ζωικο βασιλειο. Απλα πλεον εχουμε καταντησει και παλι ζουγκλα και καποιοι νομιζουν οτι αυτο ειναι και το φυσιολογικο. -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σωστα, χρειαζομαστε λυσεις απ'την αρχαιοτητα, ο ισχυρος να εκμεταλλευεται τον ανισχυρο.
Φύση ονομάζεται αυτό...αλλιώς δεν θα επιβίωνε κανένα είδος. Τα ελάφια τρώνε τα χόρτα, τα λιοντάρια τα ελάφια...και ο άνθρωπος τρώει τα πάντα! Εαν αλλάξει αυτό θα πεθάνουν και τα ελάφια και τα λιοντάρια και οι άνθρωποι. Όσο προσπαθούμε να επιβάλουμε συστήματα ενάντια στην (ανθρώπινη) φύση τόσο αυτά θα αποτυγχάνουν. Η λύση - που είναι και δύσκολη - είναι να βρούμε σύστημα σύμφωνω με την ανθρώπινη φύση αλλά να έχει και κοινωνικό χαρακτήρα.
Με όλο το θάρρος και τη συμπάθεια, αυτό είναι απλά μια ανοησία.
Μόνο άνθρωποι που τελείωσαν με το ζόρι το δημοτικό θα μπορούσαν να σκέφτονται τόσο απλοϊκά.
Όταν το λέει ο Μητσοτάκης ξέρουμε όλοι το γιατί.
Όταν το λένε άνθρωποι που έχουν περάσει χρόνια στο εκπαιδευτικό σύστημα κι αναμφίβολα έχουν κάποια μόρφωση, το μόνο που μπορείς να σκεφτείς είναι τι στο που...Ο έχει πάει τόσο λάθος;
Κατάρρευση του ανθρώπινου πολιτισμού λέγεται αυτό το σκεπτικό, τα καταργούμε όλα τα τελευταία 150.000 χρόνια και γυρνάμε στις σπηλιές του Νεάντερταλ να κλεψουμε αποφάγια απ την αρκούδα... -
Εμένα η ιστορία της ανθρωπότητας άλλα μου έχει δείξει (Σταυροφορίες, Μεσαίωνας, Αυτοκρατορίες, ΠΠ, κλπ.)...πάντα επί πτωμάτων για να προοδεύσει μια μερίδα ανθρώπων. Ό,τι γίνεται και σήμερα δηλαδή...απλά δεν βλέπουμε τα πτώματα και δεν μας ενοχλεί.
Εσείς τα βλέπετε διαφορετικά....σεβαστό. Εγώ καταγράφω τι ισχύει και ποια είναι η φύση....το βλέπεις όταν ο άνθρωπος κινδυνεύει....ξεχνάει και κοινωνίες και ανθρωπιά και τα πάντα.
Όσο για την ανοησία, μάλλον είναι να πιστεύουμε ότι μπορούμε να αλλάξουμε τον άνθρωπο επειδή βολεύει ορισμένες θεωρίες. Ο άνθρωπος ειναι το πιο εγωπαθές ως στον πλανήτη και αυτό δεν αλλάζει. Εξ' ου και καταστρέφουμε ασύστολα τα πάντα χωρίς αύριο και χωρίς να μας απασχολεί.
-
Κατά την άποψη μου συγχέεις δύο διαφορετικές καταστάσεις της ανθρώπινης φύσης. Η μια είναι η διαβίωση του μέσα στην κοινωνία που φτιάχνει και εξελίσσει και η άλλη είναι το ένστικτο της επιβίωσης το οποίο είναι αντανακλαστικό.
Είναι δυο διαφορετικές εκφάνσεις του ανθρώπινου είδους. Κάθε μία ξεπροβάλει αναλόγως των συνθηκών. Συνεπώς, το να αναγιγνωσκεις τη μια μονάχα η οποία ξεπροβάλει σε ακραιες συνθήκες ως μια ζωωδης κατάσταση δεν σε αφήνει να αντιληφθείς και την άλλη του πλευρά.
Οι πόλεμοι προέρχονται απο κοινωνίες που κάνουν λάθη, που βρίσκονται σε αδιέξοδο ή από προκλήσεις αντιπάλων κοινωνιών που και αυτές με την σειρά τους πράττουν λάθη υπερβολές και βρίσκονται σε αδιέξοδα κάθε είδους.
Τίποτα δεν είναι τέλειο και τίποτα δεν είναι νομοτελειακό. Όλα εξελίσσονται.Υ.γ Να πω εδώ πως και τα ζώα αναπτύσουν κοινωνίες με άγραφους αλλά απαράβατους κανόνες επιβίωσης!!!! Από τα έντομα μέχρι και τα θηλαστικά. Ο άνθρωπος όμως έχει αναπτύξει κοινωνίες στην βάση ιδεών, δηλαδή στην βάση αϋλων πραγμάτων. Τα ζώα δεν μπορούν να το πράξουν αυτό!
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κατά την άποψη μου συγχέεις δύο διαφορετικές καταστάσεις της ανθρώπινης φύσης. Η μια είναι η διαβίωση του μέσα στην κοινωνία που φτιάχνει και εξελίσσει και η άλλη είναι το ένστικτο της επιβίωσης το οποίο είναι αντανακλαστικό.
Η οποία κοινωνία θέλει να καταστρέψει/αφομειώση/εξαλείψεη την διπλανή. Αυτό λέω....εγωπαθή όντα. Οι χριστιανοί κατά του Ισλάμ, το Ισλάμ κατά του χριστιανισμού, οι Ρώσσοι να σκοτώσουν τους δίπλα, οι Αμερικάνοι τους Βιετκογκ κλπ. κλπ. Τα παραδείγματα χιλιάδες...η ανθρωπινη ιστορία είναι μια διαρκής μάχη για να επιβληθεί ο ισχυρός κάθε φορά. Δεν είμαστε ικανοί να ζούμε ειηνικά, πάντα θέλουμε να είμαστε καλύτεροι από τον δίπλα. Και για αυτό προοδεύουμε, γιατί προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι από τον διπλανό και εξελισσόμαστε (ενώ τα άλλα ζωα όχι ή με πολύ πιο αργό ρυθμό)...και αυτό ειναι και το καταστροφικό.
Το ξέρεις ότι ο άνθρωπος είναι το μοναδικό θηλαστικό που σκοτώνει όχι για να φάει αλλά από ευχαρίστηση, για διασκέδαση?
-
This post is deleted! -
Τώρα κατάλαβα ότι ο Φάνης μιλάει για τη φύση του Καπιταλισμού, οπότε εκεί θα συμφωνήσω μαζί του.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ξέρεις ότι ο άνθρωπος είναι το μοναδικό θηλαστικό που σκοτώνει όχι για να φάει αλλά από ευχαρίστηση, για διασκέδαση?
Πόθεν προκύπτει αυτό;
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τώρα κατάλαβα ότι ο Φάνης μιλάει για τη φύση του Καπιταλισμού, οπότε εκεί θα συμφωνήσω μαζί του.
Καπιταλισμός = φύση του ανθρώπου για αυτό έχει επιζήσει τόσα χρόνια, ειναι το μόνο σύστημα ταιριαστό σε εμάς. Ο δυνατός να φάει τον αδύνατο.
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ξέρεις ότι ο άνθρωπος είναι το μοναδικό θηλαστικό που σκοτώνει όχι για να φάει αλλά από ευχαρίστηση, για διασκέδαση?
Πόθεν προκύπτει αυτό;
Tι εννοείς? Από την πράξη και την ιστορία του ανθρώπου. Θες το κυνήγι (που πλέον εν χρειάζεται αλλά το έχουμε ως σπόρ), θες την λαθροθηρία στην Αφρική και άλλες χώρες, θές τους πολέμους μεταξύ μας? Διάλεξε....
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης