Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 192
    • 193
    • 194
    • 195
    • 196
    • 411
    • 412
    • 194 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8235
    272553
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alex-mix
      alex-mix @lap last edited by

      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Είπαμε Άλεξ μη το παίρνεις προσωπικά. Πάρα πολλοί είναι. Όταν επιδοτεις κάποιον που αγόρασε αυτοκίνητα άνω των 20.000 αδιακρίτως την περιουσία και τα εισοδήματα του είναι παράλογο. Προφανώς δεν έχει οικονομικό πρόβλημα επιβίωσης. Δεν σταματάς τον πληθωρισμό στην αγορά.

      Διότι υπάρχει και αντίλογος ότι δηλαδή υπάρχουν εκατομμύρια Ελλήνων με βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που δεν επιδοτούνται στην αντλία. Μάλιστα πληρώνουν τους μεγαλύτερους φόρους στο λίτρο από όλα τα καύσιμα εδώ και 20ετη. Θα περίμενε κανείς να πει πως μετά τα τόσα έτη φόρων, μιλάμε για χιλιάδες ευρώ φόρων, θα τους γυρνούσαν και κάτι πίσω όταν υπάρχει τέτοια ενεργειακή κρίση όπως έγινε με το diesel. Αλλά δεν συνέβη.

      Η επιδότηση στο diesel έγινε για να περιορίσει τον πληθωρισμο στην αγορά. Τελικά είμαστε πρωταθλητές του πληθωρισμου στην Ευρώπη...
      Μόνο όταν παρεμβαίνεις στην πηγή του κόστους μειώνεις τον πληθωρισμο. Η πηγή είναι τα οχήματα μεταφορών εμπορευμάτων. Όχι ο κάθε ένας που έχει ένα αυτοκίνητο. Εάν σκορπάς αδιακρίτως χρήματα και ιδιαίτερα σε ανθρωοους που έχουν και οικονομική άνεση κάλυψης των βασικών αναγκών, ή τουρίστες κτλ τότε ενισχύεις τον πληθωρισμό της αγοράς.

      Οχι φιλε lap δεν το παιρνω προσωπικα ρε φιλε. Απλα ουτε αυτο με τα 20χιλ που λες στεκει ομως ρε φιλε γιατι πλεον το 90% των αυτοκινητων εχει ανω των 20.
      Επισης (δεν το λεω για σενα😍)το χω ξαναπει, το τι αμαξι θα παρει ο καθενας με την δικη του τσεπη εμας δεν μας πεφτει λογος, αλλος τα εχει και θελει να τα σκορπαει, αλλος τα μαζευει χρονια, χιλιοι λογοι υπαρχουν, αρκει να εχει εξασφαλισμενη την οικογενεια.
      Εγω lap δεν παρεξηγουμε γιατι οτι και να λενε οι αλλοι εγω πηρα αυτο που ηθελα και οχι για την οικονομια (οκ καλα τα 15λεπτα)γιατι αν ηθελα επαιρνα diesel γαλλικο που φτανει και 1 με 1.5 λιτρο κατω η καταναλωση, δεν λεω πως ειμαι ο λεφτας καμμια σχεση απλα αν μου αρεσει κατι ειτε κανει 10λεπτα ειτε 1000ευρω αν μ αρεσει και μπορω θα το παρω.

      L 1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • L
        lap last edited by

        Και ας είναι παραπάνω για τα φορτηγά μεταφοράς προϊόντων. Μεταφέρουν τρόφιμα. Σε αυτό είμαι υπέρ.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap @alex-mix last edited by lap

          @alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

          @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

          Είπαμε Άλεξ μη το παίρνεις προσωπικά. Πάρα πολλοί είναι. Όταν επιδοτεις κάποιον που αγόρασε αυτοκίνητα άνω των 20.000 αδιακρίτως την περιουσία και τα εισοδήματα του είναι παράλογο. Προφανώς δεν έχει οικονομικό πρόβλημα επιβίωσης. Δεν σταματάς τον πληθωρισμό στην αγορά.

          Διότι υπάρχει και αντίλογος ότι δηλαδή υπάρχουν εκατομμύρια Ελλήνων με βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που δεν επιδοτούνται στην αντλία. Μάλιστα πληρώνουν τους μεγαλύτερους φόρους στο λίτρο από όλα τα καύσιμα εδώ και 20ετη. Θα περίμενε κανείς να πει πως μετά τα τόσα έτη φόρων, μιλάμε για χιλιάδες ευρώ φόρων, θα τους γυρνούσαν και κάτι πίσω όταν υπάρχει τέτοια ενεργειακή κρίση όπως έγινε με το diesel. Αλλά δεν συνέβη.

          Η επιδότηση στο diesel έγινε για να περιορίσει τον πληθωρισμο στην αγορά. Τελικά είμαστε πρωταθλητές του πληθωρισμου στην Ευρώπη...
          Μόνο όταν παρεμβαίνεις στην πηγή του κόστους μειώνεις τον πληθωρισμο. Η πηγή είναι τα οχήματα μεταφορών εμπορευμάτων. Όχι ο κάθε ένας που έχει ένα αυτοκίνητο. Εάν σκορπάς αδιακρίτως χρήματα και ιδιαίτερα σε ανθρωοους που έχουν και οικονομική άνεση κάλυψης των βασικών αναγκών, ή τουρίστες κτλ τότε ενισχύεις τον πληθωρισμό της αγοράς.

          Οχι φιλε lap δεν το παιρνω προσωπικα ρε φιλε. Απλα ουτε αυτο με τα 20χιλ που λες στεκει ομως ρε φιλε γιατι πλεον το 90% των αυτοκινητων εχει ανω των 20.
          Επισης (δεν το λεω για σενα😍)το χω ξαναπει, το τι αμαξι θα παρει ο καθενας με την δικη του τσεπη εμας δεν μας πεφτει λογος, αλλος τα εχει και θελει να τα σκορπαει, αλλος τα μαζευει χρονια, χιλιοι λογοι υπαρχουν, αρκει να εχει εξασφαλισμενη την οικογενεια.
          Εγω lap δεν παρεξηγουμε γιατι οτι και να λενε οι αλλοι εγω πηρα αυτο που ηθελα και οχι για την οικονομια (οκ καλα τα 15λεπτα)γιατι αν ηθελα επαιρνα diesel γαλλικο που φτανει και 1 με 1.5 λιτρο κατω η καταναλωση, δεν λεω πως ειμαι ο λεφτας καμμια σχεση απλα αν μου αρεσει κατι ειτε κανει 10λεπτα ειτε 1000ευρω αν μ αρεσει και μπορω θα το παρω.

          Το αναφέρω διότι την ακριβή βενζίνη την πληρώνουν και σαραβαλα των 1000 ευρώ. Οπότε αν μέσα στην κρίση κάποιος δώσει 20-25 30 Χιλ ευρώ, ε δεν θεωρείται ευπαθής ομάδα που χρειάζεται ξεχωριστή και ιδιαιτερη στήριξη από ότι προσφέρει ας πούμε το fuel pass Πόσο μάλλον όταν τα λεφτά είναι περιορισμένα και έρχεται πολύ δύσκολος χειμώνας

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • bassstarlet
            bassstarlet last edited by

            Κάτοχος Audi, το έδωσε, και πήρε HRV ΜΕ €30k «για να κάνει οικονομία».
            Σωστός;

            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @bassstarlet last edited by

              @bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

              Κάτοχος Audi, το έδωσε, και πήρε HRV ΜΕ €30k «για να κάνει οικονομία».
              Σωστός;

              Σωστός μονο και μόνο που έδωσε το Audi....τα υπόλοιπα λίγη σημασία έχουν!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • J
                Johnny 0 @vagkirk last edited by

                @vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                @johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                Παπαλα η επιδότηση στο ντίζελ κινησης

                link text

                Κάτι μου λέει πως με εντολή Μωησή θα συνεχιστεί το μέτρο , θα το πάρει πάνω του ο Μεγάλος.

                Μπα η επιδοτηση πρέπει να πάει στο πετρελαιο θέρμανσης τώρα. Τα λεφτά είναι μετρημενα. Πολύ πιο εύκολα θα μαυρίσει κάποιος στις εκλογές άμα κρυώνει αυτός και ιδίως η οικογενεια του, παρά για τις λιγο πιο ακριβές τιμες. Μην ξεχνάμε ότι φέτος ξεκινάει με διπλή τιμή από την περσινή αντίστοιχη το πετρελαιο θέρμανσης. Μπορεί να την ξαναθυμηθεί όμως πριν τις εκλογές όταν θα σταματήσει η διαθεση του θέρμανσης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • piliourits
                  piliourits last edited by piliourits

                  Τον Λαπ δεν το ενοχλεί που θα ψοφήσει η δική του κατσίκα (έχει την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη, 3πλασια τιμή απ την κεντρική Ευρώπη αν τη συσχετίσει με το μέσο εισόδημα, που οφείλεται σε εξοντωτική φορολόγηση) αρκεί να αρρωστήσει κι η κατσίκα του γείτονα, δηλαδη να υπερφορολογηθει το ίδιο και περισσότερο η μόνη λύση που είχε μείνει σε όποιον δεν μπορούσε να ξοδεύει υπέρογκα ποσά για να κάνει τη δουλειά του, είτε αυτός ήταν φτωχότερος κι αγόραζε, σαν παράδειγμα, ένα μεταχειρισμένο ντίζελ Φιατ 1.3λτ ή έδινε γύρω στα 20 χιλιάρικα για καινούριο, να κάνει τη δουλειά του χωρίς να καταρρέει ο οικογεινειακός του προϋπολογισμός.

                  Κι όλα αυτά επειδή ΕΤΥΧΕ να πάρει το ένα και μοναδικό φτηνό ατμοσφαιρικό πόλης.

                  Δεν σκέφτεται ούτε πως ο οικονομικά άνετος ψάχνει καινούριο με "στρίψιμο" και άλογα και αδιαφορεί πόσο καίει, ότι αυτός που χει μετρητά να κάθονται πάει και βάζει παραγγελία Υβριδικό σούπερ μίνι με 25 χιλιάρικα για να χει 18αρες ζάντες και διχρωμία, πως ο πλούσιος με τη μεζονέτα δίνει 35 χιλιάρικα για 2ο ηλεκτρικό, κι ότι ο κατ εξοχήν "ντιζελατος" αγόραζε μικρομεσαίο μεταχειρισμένο εισαγωγής με ταβάνι το 10χιλιαρο, για να μπορεί να πιάσει δουλειά 40-50-60 χιλιόμετρα μακριά με 900€ καθαρά το πολύ και άλλα τέτοια...

                  Αρκεί που δυστυχουν κι άλλοι και θα βρεθούν ίσως σε αδιέξοδο. Όχι να μειωνόταν λίγο η υπερφορολογηση και για τη βενζίνη...
                  Όσον αφορά το κουπονι βοήθημα του 1 ντεποζιτο το τρίμηνο, φοβερή ανάσα...

                  Αυτή η απόλυτη επιτυχία του σοσιαλ εντζινιρινγκ στην Ελλάδα μας χαρακτηρίζει ως λαό κι εξηγεί πολλά για την κατάσταση μας.
                  Αντί να ξεσηκωθεί κάθε ένας για την τιμή των καυσίμων και να τους πάρουμε με τις πέτρες, όπως γίνεται και σε χειρότερες από μας χώρες, να επικροτουμε ο ένας το βουλιαγμα του άλλου.

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • A
                    antoniokon @lap last edited by antoniokon

                    @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                    Εάν ειναι επαγγελματίας τότε να έχει επιδότηση για τα εμπορεύματα που μεταφέρει ή τα υλικά εάν ειναι κάποιος τεχνικός. Αυτό προτείνω και εγώ.

                    Εάν εχει πρόβλημα επιβίωσης υπάρχει το fuel pass και καλα κάνουν και το δίνουν.

                    Εάν δεν τρέχει τίποτα από αυτά, τότε όχι. Θα επωμιστεί τις συνέπειες των επιλογών του όπως κάνουν όλοι οι άλλοι με τα βενζινοκίνητα εδώ και έτη που η βενζίνη ανεβαίνει σταθερά και κανείς δεν κλαίει για αυτούς. Δεν είναι κάτι το ξεχωριστό ο ντίζελκινητος.

                    Έχεις μάθει να γκρινιάζεις για τα πάντα και εχεις την σκέψη μωρού παιδιου που δεν του κάνουν τα χατίρια

                    +1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Είσαι σε παροξυσμό. Τα έχεις όλα χύμα στο μυαλό σου. Φόρους, πολιτική, κατσίκες, diesel.

                      Για πολλοστή φορά δεν μίλησα για φόρο. Είναι ένα διαφορετικό θέμα ο φόρος και σηκώνει συζήτηση. Μίλησα για την επιδότηση στην αντλία αδιακρίτως και καθολικά χωρίς κανένα εισοδηματικό κριτήριο. Δεν διάβασα τόσο καιρό κάποιο ποστ σου για την κατσίκα του γείτονα που επί 20 έτη πληρώνει υψηλότερο φόρο στην βενζίνη από το diesel. Όταν δεν σε άγγιζε το θέμα, έγραφες τις εξυπνάδες σου.

                      Γράφεις για μείωση φόρων.

                      Ο φόρος στο λίτρο βενζίνης δεν μπορεί να μειωθεί επειδή τα έσοδα από αυτόν συμβάλουν στο δημοσιονομικό κενό για να επιδοτηθεί το diesel στην αντλία.
                      Όπως δηλαδή και ο ΦΠΑ σε πολλά προϊόντα στηρίζουν τα έσοδα του κράτους.

                      Άρα, εάν όντως θέλεις να μειωθεί ο φόρος και για τους υπόλοιπους σε όλα τα καύσιμα τότε θα πρέπει να αφεθούν οι τιμές σε συνάρτηση με τα έσοδα του νοικοκυριού στους νομούς της αγοράς (προσφορα-ζητηση).

                      Η αλήθεια είναι πως τώρα που δεν επιδοτείται το diesel στην αντλία, τώρα όντως μπορεί να γίνει πράξη η μείωση του φόρου στην βενιζνη. Δηλαδή αυτό που προτείνεις πως θα έπρεπε να εύχομαι. Ορίστε λοιπόν....το εύχομαι, είναι εύκολο πλέον αφού δεν σου πληρώνουν το diesel σου.

                      Διότι δεν ξέρω εάν το έχεις καταλάβει αλλά το γεγονός ότι ανεβαίνει η τιμή του diesel, και θα φτάσει πολύ πιο πάνω από την βενιζνη, είναι λόγω της σταθερής προσφοράς του και της κατακόρυφης αύξησης της ζήτησης του σε παραγωγικές και όχι μόνο μονάδες. Αφού πλέον το diesel είναι ενα αποδοτικό καύσιμο και πολύ φθηνότερο του Φ.Α.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dublin @piliourits last edited by

                        @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        Τον Λαπ δεν το ενοχλεί που θα ψοφήσει η δική του κατσίκα (έχει την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη, 3πλασια τιμή απ την κεντρική Ευρώπη αν τη συσχετίσει με το μέσο εισόδημα, που οφείλεται σε εξοντωτική φορολόγηση) αρκεί να αρρωστήσει κι η κατσίκα του γείτονα, δηλαδη να υπερφορολογηθει το ίδιο και περισσότερο η μόνη λύση που είχε μείνει σε όποιον δεν μπορούσε να ξοδεύει υπέρογκα ποσά για να κάνει τη δουλειά του, είτε αυτός ήταν φτωχότερος κι αγόραζε, σαν παράδειγμα, ένα μεταχειρισμένο ντίζελ Φιατ 1.3λτ ή έδινε γύρω στα 20 χιλιάρικα για καινούριο, να κάνει τη δουλειά του χωρίς να καταρρέει ο οικογεινειακός του προϋπολογισμός.

                        Κι όλα αυτά επειδή ΕΤΥΧΕ να πάρει το ένα και μοναδικό φτηνό ατμοσφαιρικό πόλης.

                        Δεν σκέφτεται ούτε πως ο οικονομικά άνετος ψάχνει καινούριο με "στρίψιμο" και άλογα και αδιαφορεί πόσο καίει, ότι αυτός που χει μετρητά να κάθονται πάει και βάζει παραγγελία Υβριδικό σούπερ μίνι με 25 χιλιάρικα για να χει 18αρες ζάντες και διχρωμία, πως ο πλούσιος με τη μεζονέτα δίνει 35 χιλιάρικα για 2ο ηλεκτρικό, κι ότι ο κατ εξοχήν "ντιζελατος" αγόραζε μικρομεσαίο μεταχειρισμένο εισαγωγής με ταβάνι το 10χιλιαρο, για να μπορεί να πιάσει δουλειά 40-50-60 χιλιόμετρα μακριά με 900€ καθαρά το πολύ και άλλα τέτοια...

                        Αρκεί που δυστυχουν κι άλλοι και θα βρεθούν ίσως σε αδιέξοδο. Όχι να μειωνόταν λίγο η υπερφορολογηση και για τη βενζίνη...
                        Όσον αφορά το κουπονι βοήθημα του 1 ντεποζιτο το τρίμηνο, φοβερή ανάσα...

                        Αυτή η απόλυτη επιτυχία του σοσιαλ εντζινιρινγκ στην Ελλάδα μας χαρακτηρίζει ως λαό κι εξηγεί πολλά για την κατάσταση μας.
                        Αντί να ξεσηκωθεί κάθε ένας για την τιμή των καυσίμων και να τους πάρουμε με τις πέτρες, όπως γίνεται και σε χειρότερες από μας χώρες, να επικροτουμε ο ένας το βουλιαγμα του άλλου.

                        Εδώ βάζουν 20.000 το όριο γιατί αυτοί φθάνουν στα 19! Αν είχαν 20.000 θα το έβαζαν 21.000 το όριο! Τέτοια καραγκιοζιλικια..

                        Και η απόλυτη ξεφτίλα..ο "κακομοίρης" με τα χιλιάδες Corsa και Astra δεν ανήκει στους βιοπαλαιστές επειδή πήρε diesel! Αλλά o άλλος με τα βενζινατα και ηλεκτρικά των 50 και 70.000 ανήκει στην πλεμπα και νιώθει αδικημένος!

                        Προσπαθώ εκατοντάδες ποστ να μην εμπλακώ με τα γουρούνια και τις λάσπες τους, αλλά πραγματικά η βλακεία έχει και τα όριά της.

                        Είναι δυνατόν να γίνεται κοινωνικός διαχωρισμός μέσω του καυσίμου; Δηλαδή και αυτός που θα παιρνει Ami θα είναι στην ίδια κατηγορία με τους Teslatους;

                        L V 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • piliourits
                          piliourits last edited by piliourits

                          Η μικρότερη φορολόγηση, είναι επιδότηση.
                          Δεν είναι τυχαίο πως πολλοί που σπουδασαν οικονομικά, δεν ξέρουν να γράψουν Ελληνικά.
                          Δηλαδή ξέρουν, αλλά τα γράφουν σαν δυσλεξικοι.

                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Ουσιαστικά, φιλοσοφικά ναι είναι, λογιστικά όμως δεν είναι.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap @dublin last edited by lap

                              @dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              Τον Λαπ δεν το ενοχλεί που θα ψοφήσει η δική του κατσίκα (έχει την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη, 3πλασια τιμή απ την κεντρική Ευρώπη αν τη συσχετίσει με το μέσο εισόδημα, που οφείλεται σε εξοντωτική φορολόγηση) αρκεί να αρρωστήσει κι η κατσίκα του γείτονα, δηλαδη να υπερφορολογηθει το ίδιο και περισσότερο η μόνη λύση που είχε μείνει σε όποιον δεν μπορούσε να ξοδεύει υπέρογκα ποσά για να κάνει τη δουλειά του, είτε αυτός ήταν φτωχότερος κι αγόραζε, σαν παράδειγμα, ένα μεταχειρισμένο ντίζελ Φιατ 1.3λτ ή έδινε γύρω στα 20 χιλιάρικα για καινούριο, να κάνει τη δουλειά του χωρίς να καταρρέει ο οικογεινειακός του προϋπολογισμός.

                              Κι όλα αυτά επειδή ΕΤΥΧΕ να πάρει το ένα και μοναδικό φτηνό ατμοσφαιρικό πόλης.

                              Δεν σκέφτεται ούτε πως ο οικονομικά άνετος ψάχνει καινούριο με "στρίψιμο" και άλογα και αδιαφορεί πόσο καίει, ότι αυτός που χει μετρητά να κάθονται πάει και βάζει παραγγελία Υβριδικό σούπερ μίνι με 25 χιλιάρικα για να χει 18αρες ζάντες και διχρωμία, πως ο πλούσιος με τη μεζονέτα δίνει 35 χιλιάρικα για 2ο ηλεκτρικό, κι ότι ο κατ εξοχήν "ντιζελατος" αγόραζε μικρομεσαίο μεταχειρισμένο εισαγωγής με ταβάνι το 10χιλιαρο, για να μπορεί να πιάσει δουλειά 40-50-60 χιλιόμετρα μακριά με 900€ καθαρά το πολύ και άλλα τέτοια...

                              Αρκεί που δυστυχουν κι άλλοι και θα βρεθούν ίσως σε αδιέξοδο. Όχι να μειωνόταν λίγο η υπερφορολογηση και για τη βενζίνη...
                              Όσον αφορά το κουπονι βοήθημα του 1 ντεποζιτο το τρίμηνο, φοβερή ανάσα...

                              Αυτή η απόλυτη επιτυχία του σοσιαλ εντζινιρινγκ στην Ελλάδα μας χαρακτηρίζει ως λαό κι εξηγεί πολλά για την κατάσταση μας.
                              Αντί να ξεσηκωθεί κάθε ένας για την τιμή των καυσίμων και να τους πάρουμε με τις πέτρες, όπως γίνεται και σε χειρότερες από μας χώρες, να επικροτουμε ο ένας το βουλιαγμα του άλλου.

                              Εδώ βάζουν 20.000 το όριο γιατί αυτοί φθάνουν στα 19! Αν είχαν 20.000 θα το έβαζαν 21.000 το όριο! Τέτοια καραγκιοζιλικια..

                              Και η απόλυτη ξεφτίλα..ο "κακομοίρης" με τα χιλιάδες Corsa και Astra δεν ανήκει στους βιοπαλαιστές επειδή πήρε diesel! Αλλά o άλλος με τα βενζινατα και ηλεκτρικά των 50 και 70.000 ανήκει στην πλεμπα και νιώθει αδικημένος!

                              Προσπαθώ εκατοντάδες ποστ να μην εμπλακώ με τα γουρούνια και τις λάσπες τους, αλλά πραγματικά η βλακεία έχει και τα όριά της.

                              Είναι δυνατόν να γίνεται κοινωνικός διαχωρισμός μέσω του καυσίμου; Δηλαδή και αυτός που θα παιρνει Ami θα είναι στην ίδια κατηγορία με τους Teslatους;

                              Άλλη τρικυμία στο κεφάλι. Καλύτερα που δεν ανακατεύεσαι......δεν μπορείς.

                              Ο διαχωρισμός της κοινωνίας στο καύσιμο αναφέρεις πως δεν πρέπει να γίνεται, guess what,????
                              Γινόταν τόσους μηνες με την επιδότηση στην αντλία μόνο για το ένα καύσιμο. Έρχεσαι στα λόγια μου δηλαδή. Αλλά τότε δεν σε πείραζε. Τώρα που κόπηκε ένιωσες ότι και οι υπόλοιποι, τώρα δεν θέλεις να γίνεται διαχωρισμός της κοινωνίας σύμφωνα με το καύσιμο.

                              Γουρούνια, λάσπες; Στα επιτρέψω...

                              Τυπικό είναι ρε dublin το 20.000ευρω. Από όλα αυτά εσύ κόλλησες στο 20.000; Πες ένα ποσό που σε βολεύει. Από εμένα είναι οκ

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • k-m
                                k-m last edited by

                                προσπαθείτε να βγάλετε ακρη με τους φορους ?

                                βγαζεις 20.000 και φορολογείσαι. οκ
                                τα ξοδευεις και φορολογείσαι παλι (ΦΠΑ)
                                δεν τα ξοδευεις και φορολογείσαι παλι (πεναλτι στον φορο αν δεν ξοδεψεις το 30% των εσόδων)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Τα έξοδα τρέχουν....

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    driver-m last edited by driver-m

                                    @andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    @andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    Σε λάθος βάση γίνεται η συζήτηση νομίζω. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό ακόμα σε σχέση με ένα με θερμικό μοτέρ. Το να δώσει κάποιος 40k για ηλεκτρικό για να γλυτώνει λεφτά από βενζίνες ή service ακούγεται κάπως αστείο.
                                    Και γενικά οι τιμές του ρεύματος ή της βενζίνης μεταβάλλονται ανάλογα με τις συνθήκες. Σήμερα έχει ακριβύνει το ρεύμα, σε λίγα χρόνια μπορεί να παράγεται κυρίως από ΑΠΕ και να είναι κατά πολύ φθηνότερο της βενζίνης.
                                    Ηλεκτρικό θα πάρει αυτός που έχει την οικονομική δυνατότητα γιατί είναι η νέα τεχνολογία και επειδή βοηθά στη μείωση της ρύπανσης, ιδιαίτερα στις πόλεις. Αν ταυτόχρονα μπορεί να μειώσει και το κόστος μετακίνησης ευπρόσδεκτο, αλλά δεν είναι το κύριο ζητούμενο.
                                    Από την άλλη αν ακριβύνει τόσο πολύ το ρεύμα που το κόστος μετακίνησης του ηλεκτροκίνητου γίνει μεγαλύτερο από το θερμικό, ε εκεί την πατήσανε για τα καλά τα ηλεκτρικά....

                                    Γιατι βοηθα στη μειωση της ρυπανσης το ηλεκτρικο? Ιδιως τωρα που το ρευμα θα παραγεται σε μεγαλο βαθμο απο λιγνιτες και παλι, μονο μειωση της ρυπανσης δεν θα εχουμε συνολικα. Επισης ενα συγχρονο βενζινοκινητο εκπεμπει πολυ λιγο για να θεωρηθει προβλημα για το περιβαλλον. Αρα γιατι να παρει καποιος ηλεκτροκινητο σημερα αν δεν κανει και καποια οικονομια μακροπροθεσμα? Για τον ωραιο του ηχο, για το οτι δε μπορει να παει ενα λιγο πιο μακρινο ταξιδι, για το οτι πρεπει να κουβαλαει μπαλαντεζες να φορτιζει καθως σχεδον καμια πολυκατοικια δεν εχει υποδομες για σταθερους φορτιστες, για τι ακριβως ?

                                    Φυσικά τα ηλεκτρικά βοηθούν στη μείωση της ρύπανσης. Λογικά ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός είναι να παράγεται ρεύμα από ΑΠΕ. Η εικόνα της εποχής με το λιγνίτη που περιγράφεις είναι παροδική. Ενώ η ρύπανση από τις ΜΕΚ είναι μόνιμη...

                                    Στο γιατί να πάρει κάποιος ηλεκτροκίνητο σήμερα, ανέφερα παραπάνω. Δεν τίθεται θέμα άμεσου οικονομικού οφέλους, άλλα είναι τα πλεονεκτήματα.
                                    Αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν πιο ρεαλιστικές, πολλοί θα τα προτιμούσαν και σήμερα από τα θερμικά. Παρά τις δυσκολίες που πράγματι υπάρχουν με την αυτονομία και τη φόρτιση.

                                    Ανέφερα επίσης σε προηγούμενη συζήτησή μας, ότι αν κάτι δεν κάνει για σένα, δεν σημαίνει ότι δεν κάνει και για τον υπόλοιπο κόσμο. Ο κόσμος δεν λειτουργεί και δεν περιστρέφεται γύρω από τις δικές σου απόψεις. Ούτε τις δικές μου βέβαια. Ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, γούστα, τσέπη, προτιμήσεις γι' αυτό υπάρχει και τόσο μεγάλη ποικιλία καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά.

                                    Υπαρχουν καποια αντικειμενικα κριτηρια παντως που κανουν την αγορα αυτοκινητου συμφερουσα ή οχι για τον μεσο καταναλωτη. Περα απο μεμονωμενες περιπτωσεις και προσωπικα γουστα.

                                    Αν λοιπον για ενα μεσο ηλεκτροκινητο το κοστος κινησης ειναι 10 ευρω ανα 100 χλμ τοτε αντικειμενικα, και τηρουμενων των δυσκολιων που ανεφερα, ειναι μη συμφερουσα επιλογη για τον μεσο καταναλωτη στην Ελλαδα.
                                    Στο εξωτερικο με πολυ περισσοτερους ταχυφορτιστες και τηρουμενων των χαοτικα ανωτερων μισθων ισως και ν'αξιζει, εδω παντως οχι, τουλαχιστον προς το παρον.Εκτος κι αν μιλαμε για καναν βετζετεριαν που ρουφαει τον καφε με μακαρονι και νομιζει οτι ετσι θα σωθει το περιβαλλον.

                                    k-m gatoz A 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • k-m
                                      k-m @driver-m last edited by

                                      @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
                                      Εκτος κι αν μιλαμε για καναν βετζετεριαν που ρουφαει τον καφε με μακαρονι και νομιζει οτι ετσι θα σωθει το περιβαλλον.

                                      μην αναφερεις τα καλαμακια γιατι μου ανεβαινει η πιεση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        driver-m @lap last edited by driver-m

                                        @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                        Είσαι σε παροξυσμό. Τα έχεις όλα χύμα στο μυαλό σου. Φόρους, πολιτική, κατσίκες, diesel.

                                        Για πολλοστή φορά δεν μίλησα για φόρο. Είναι ένα διαφορετικό θέμα ο φόρος και σηκώνει συζήτηση. Μίλησα για την επιδότηση στην αντλία αδιακρίτως και καθολικά χωρίς κανένα εισοδηματικό κριτήριο. Δεν διάβασα τόσο καιρό κάποιο ποστ σου για την κατσίκα του γείτονα που επί 20 έτη πληρώνει υψηλότερο φόρο στην βενζίνη από το diesel. Όταν δεν σε άγγιζε το θέμα, έγραφες τις εξυπνάδες σου.

                                        Γράφεις για μείωση φόρων.

                                        Ο φόρος στο λίτρο βενζίνης δεν μπορεί να μειωθεί επειδή τα έσοδα από αυτόν συμβάλουν στο δημοσιονομικό κενό για να επιδοτηθεί το diesel στην αντλία.
                                        Όπως δηλαδή και ο ΦΠΑ σε πολλά προϊόντα στηρίζουν τα έσοδα του κράτους.

                                        Άρα, εάν όντως θέλεις να μειωθεί ο φόρος και για τους υπόλοιπους σε όλα τα καύσιμα τότε θα πρέπει να αφεθούν οι τιμές σε συνάρτηση με τα έσοδα του νοικοκυριού στους νομούς της αγοράς (προσφορα-ζητηση).

                                        Η αλήθεια είναι πως τώρα που δεν επιδοτείται το diesel στην αντλία, τώρα όντως μπορεί να γίνει πράξη η μείωση του φόρου στην βενιζνη. Δηλαδή αυτό που προτείνεις πως θα έπρεπε να εύχομαι. Ορίστε λοιπόν....το εύχομαι, είναι εύκολο πλέον αφού δεν σου πληρώνουν το diesel σου.

                                        Διότι δεν ξέρω εάν το έχεις καταλάβει αλλά το γεγονός ότι ανεβαίνει η τιμή του diesel, και θα φτάσει πολύ πιο πάνω από την βενιζνη, είναι λόγω της σταθερής προσφοράς του και της κατακόρυφης αύξησης της ζήτησης του σε παραγωγικές και όχι μόνο μονάδες. Αφού πλέον το diesel είναι αποδοτικό καυσιμο και πολύ φθηνότερο του Φ.Α.

                                        Aν αφηνονταν οι τιμες στον "νομο της αγορας" θα ηθελες πλεον 1000 ευρω το μηνα μονο για το ρευμα.
                                        Αυτα τα παραμυθια περι "νομων της αγορας" και οι υπολοιπες νεοφιλελευθερες σαχλαμαρες εχουν φτασει τον κοσμο εν ετει 2022 να μη μπορει με το μισθο του ουτε να βγαλει τα εξοδα του σουπερ μαρκετ για να μην ξερουν τι να κανουν τα λεφτα τα golden boys κι ολοι οι απατεωνες που κανουν κουμαντο
                                        Οπως σου λεει ο Πιλουρις το θεμα ειναι να μειωθει το κοστoς καυσιμου για ολους, κατι που μπορει να γινει αλλα δεν γινεται λογω συμφεροντων ωστε να χρηματοδοτουνται με τα λεφτα του κοσμακη οι προαναφερομενοι απατεωνες, οπως γινεται τωρα και με το ρευμα που αντι να το προσφερει η ΔΕΗ σε χαμηλη τιμη και να στραφει ολος ο κοσμος σ'αυτη κλεινοντας τους απατεωνοπαροχους που δεν ξερουν τι βγαζουν την αλλη μερα το πρωι, καθεται κι επιδοτει ολα αυτα τα λαμογια που πουλουν το ρευμα διπλασια απ'ο,τι το αγοραζουν (απ'τη ΔΕΗ και παλι).
                                        Με λιγα λογια παιρνουν κατι που δεν παραγουν οι ιδιοι σε μια Α τιμη, το πωλουν στη διπλασια και το κρατος επιδοτει κιολας την αισχροκερδεια αυτη με δημοσιο χρημα.
                                        Κι ολο αυτο το πανηγυρι της απατεωνιας και της ρεμουλας το βαφτισανε κι ελευθερη αγορα κι ολα βαινουν καλως παροτι ο κοσμακης δεν εχει ουτε να βγαλει το μηνα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Άλλο πράγμα η παραγωγή ρεύματος, άλλο πράγμα το δίκτυο της ηλ ενέργειας. Άλλο πράγμα το diesel, άλλο το κοστος του βαρελιού και άλλο τα ελληνικά διυλιστήρια.

                                          Δηλαδή, για κάθε ένα θέμα η απάντηση δεν είναι η ίδια και το ίδιο εύκολη.

                                          Στο θέμα του diesel.
                                          Οι τιμές του επηρεάζονται πολύ από την ζήτηση λόγω του θέματος με το ΦΑ. Με λίγα λόγια το γύρισαν όλοι σε Diesel αφήνοντας το ΦΑ. Τι να κάνουμε τώρα; Αυτή είναι η πραγματικότητα.
                                          Το γεγονός αυτό όμως δεν έρχεται σε αντίθεση με τις προσπάθειες που μπορούν να γίνουν για τον περιορισμό και την καταπολέμηση των καρτέλ. Σε αυτό δεν υπάρχει κανείς που να διαφωνεί. Ίσως και η επιδότηση χωρίς κριτήρια στην αντλία ενίσχυε την καρτελοποιηση, καθώς οδήγησε τα πρατήρια να απορροφούν μέρος της αυξάνοντας τις τιμές τους. Διότι αν δεν το καταλάβατε οι τιμές του βαρελιού πέφτουν ενώ στην Ελλάδα οι τιμές μένουν σταθερά ψηλά.

                                          Προσωπικά δεν λέω να μην στηριχτούν οι πολίτες που έχουν ανάγκες. Εγώ συνεχώς το λέω εδώ και χρόνια. Πιστεύω στην ενίσχυση των αδύναμων μέσω της ενίσχυσης της αγοραστικής τους δύναμης. Άλλο αυτό όμως και άλλο η σπάταλη χρήση πόρων χωρίς ουσιαστικό όφελος στις τιμές των καυσίμων. Όπως επίσης και ο διαχωρισμός των πολιτών με βάση το καύσιμο τους όπως μας γράφει και ο @dublin.

                                          Ας έδιναν τα ίδια κονδύλια για μεγαλύτερα ποσά στα fuel pass. Όπου εκεί αναλόγως τα εισοδήματα, κόστος ζωής, αριθμό παιδιών κτλ να υπήρχε διαστρωμάτωση στο επίδομα. Ή να δώσουν μεγαλύτερη έκπτωση με την έκδοση τιμολογίου στα φορτηγά μεταφοράς προϊόντων και τροφίμων. Δεν είμαι αντίθετος σε τέτοιες πολιτικές. Το αντίθετο, καθως από την πρώτη στιγμή αυτές αντιπροτείνω.

                                          Μια άλλη πολιτική είναι και το πλαφόν στις τιμές. Οκ έχει μια λογική. Αλλά νομίζω πως πρέπει να υπολογίσουν πολλές παραμέτρους για μη θίξουν την αλυσίδα επιχειρήσεων.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz @driver-m last edited by

                                            @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                            @andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                            @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                            @andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                            Σε λάθος βάση γίνεται η συζήτηση νομίζω. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό ακόμα σε σχέση με ένα με θερμικό μοτέρ. Το να δώσει κάποιος 40k για ηλεκτρικό για να γλυτώνει λεφτά από βενζίνες ή service ακούγεται κάπως αστείο.
                                            Και γενικά οι τιμές του ρεύματος ή της βενζίνης μεταβάλλονται ανάλογα με τις συνθήκες. Σήμερα έχει ακριβύνει το ρεύμα, σε λίγα χρόνια μπορεί να παράγεται κυρίως από ΑΠΕ και να είναι κατά πολύ φθηνότερο της βενζίνης.
                                            Ηλεκτρικό θα πάρει αυτός που έχει την οικονομική δυνατότητα γιατί είναι η νέα τεχνολογία και επειδή βοηθά στη μείωση της ρύπανσης, ιδιαίτερα στις πόλεις. Αν ταυτόχρονα μπορεί να μειώσει και το κόστος μετακίνησης ευπρόσδεκτο, αλλά δεν είναι το κύριο ζητούμενο.
                                            Από την άλλη αν ακριβύνει τόσο πολύ το ρεύμα που το κόστος μετακίνησης του ηλεκτροκίνητου γίνει μεγαλύτερο από το θερμικό, ε εκεί την πατήσανε για τα καλά τα ηλεκτρικά....

                                            Γιατι βοηθα στη μειωση της ρυπανσης το ηλεκτρικο? Ιδιως τωρα που το ρευμα θα παραγεται σε μεγαλο βαθμο απο λιγνιτες και παλι, μονο μειωση της ρυπανσης δεν θα εχουμε συνολικα. Επισης ενα συγχρονο βενζινοκινητο εκπεμπει πολυ λιγο για να θεωρηθει προβλημα για το περιβαλλον. Αρα γιατι να παρει καποιος ηλεκτροκινητο σημερα αν δεν κανει και καποια οικονομια μακροπροθεσμα? Για τον ωραιο του ηχο, για το οτι δε μπορει να παει ενα λιγο πιο μακρινο ταξιδι, για το οτι πρεπει να κουβαλαει μπαλαντεζες να φορτιζει καθως σχεδον καμια πολυκατοικια δεν εχει υποδομες για σταθερους φορτιστες, για τι ακριβως ?

                                            Φυσικά τα ηλεκτρικά βοηθούν στη μείωση της ρύπανσης. Λογικά ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός είναι να παράγεται ρεύμα από ΑΠΕ. Η εικόνα της εποχής με το λιγνίτη που περιγράφεις είναι παροδική. Ενώ η ρύπανση από τις ΜΕΚ είναι μόνιμη...

                                            Στο γιατί να πάρει κάποιος ηλεκτροκίνητο σήμερα, ανέφερα παραπάνω. Δεν τίθεται θέμα άμεσου οικονομικού οφέλους, άλλα είναι τα πλεονεκτήματα.
                                            Αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν πιο ρεαλιστικές, πολλοί θα τα προτιμούσαν και σήμερα από τα θερμικά. Παρά τις δυσκολίες που πράγματι υπάρχουν με την αυτονομία και τη φόρτιση.

                                            Ανέφερα επίσης σε προηγούμενη συζήτησή μας, ότι αν κάτι δεν κάνει για σένα, δεν σημαίνει ότι δεν κάνει και για τον υπόλοιπο κόσμο. Ο κόσμος δεν λειτουργεί και δεν περιστρέφεται γύρω από τις δικές σου απόψεις. Ούτε τις δικές μου βέβαια. Ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, γούστα, τσέπη, προτιμήσεις γι' αυτό υπάρχει και τόσο μεγάλη ποικιλία καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά.

                                            Υπαρχουν καποια αντικειμενικα κριτηρια παντως που κανουν την αγορα αυτοκινητου συμφερουσα ή οχι για τον μεσο καταναλωτη. Περα απο μεμονωμενες περιπτωσεις και προσωπικα γουστα.

                                            Αν λοιπον για ενα μεσο ηλεκτροκινητο το κοστος κινησης ειναι 10 ευρω ανα 100 χλμ τοτε αντικειμενικα, και τηρουμενων των δυσκολιων που ανεφερα, ειναι μη συμφερουσα επιλογη για τον μεσο καταναλωτη στην Ελλαδα.
                                            Στο εξωτερικο με πολυ περισσοτερους ταχυφορτιστες και τηρουμενων των χαοτικα ανωτερων μισθων ισως και ν'αξιζει, εδω παντως οχι, τουλαχιστον προς το παρον.Εκτος κι αν μιλαμε για καναν βετζετεριαν που ρουφαει τον καφε με μακαρονι και νομιζει οτι ετσι θα σωθει το περιβαλλον.

                                            μια που δεν διαβασες καλα, ουτε την επεξηγηση
                                            περιπου 10 ειναι ενος φεβ με περιπου 50%-50% κινηση με ρευμα και βενζινη.
                                            ηλεκτρικο σκετο εχει χαμηλοτερη κατα 30%

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 194 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr