-
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εάν ισχύουν οι τιμές ασφάλισης που άκουσα ότι έχουν τα Tesla τότε χίλιες φορές Golf R dsg που πάει σφαίρα και το
φορτίζειςφουλάρεις παντού. Βέβαια μπορεί να είναι και άκυρος ο συλλογισμός γιατί αν έχουν μονοκατοικία με φωτοβολταικά θα έχουν να πληρώσουν τα πενταψήφια νούμερα της ασφάλειαςΚαθαρα απο προσωπικη αποψη υπήρχαν πολυ λογοι που με κράτησαν μακρια απο την αγορα ηλεκτρικου οχηματος.
- Το αρχικό κοστος αγορας του οχηματος που μεν επιδοτείται με 8.000€ τα οποία ομως δεν αφαιρουνται απ'ευθειας απο την αγορα
- Πρεπει να φτάσεις 47.000€ αγορά για να εχεις μπαταρία 77Kw και πανω ωστε να ξεπεράσεις το σκόπελο των συχνών φορτίσεων σε ταξίδι (ειδικά τον χειμώνα)
- ΜΟΝΟ εαν φορτιζεις στο σπιτι (οχι ταχυφορτιστες κλπ...) και με την προυπόθεση οτι δεν θα θέλεις νεα μπαταρία στα 10 χρόνια (κοστος αντικατάστασης 10.000€- 20.000€) τότε συγκριτικα με τους κινητηρες εσ.καυσης εισαι κερδισμένος
- Για το περιβαλλον δεν θα αναφέρω οταν η VW (dieselgate) κοροιδευε ολο τον πλανητη.....!!!
-
Παπαλα η επιδότηση στο ντίζελ κινησης
-
Ο αγώνας του lap, δικαιώθηκε.
-
Η λογική δικαιώθηκε. Να γίνουν ουσιαστικές μειώσεις φόρου και μεγαλύτερες των 15 cents επί την έκδοση τιμολογίου. Ουσιαστική ρύθμιση και παρέμβαση στην αγορα που θα επηρεάσει το κόστος του καλαθιού της νοικοκυράς.
Όχι οι διάφοροι τύποι με ακριβά diesel suv να μας πριζουν για την απαξίωση των επενδύσεων τους και να ζητούν δημόσιο χρήμα από το δημόσιο κουμπαρά για να χαίρονται τα suv τους. -
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Παπαλα η επιδότηση στο ντίζελ κινησης
Αν ακριβύνει το ψωμί πάντως, μπορείτε πάντα να φάτε παντεσπάνι.
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι που το έχω απορία , μπορεί και να είναι βλακεία , δεν ξέρω.
Οι μπαταρίες ανάλογα με το μέγεθος τους αντιστοιχούν πάντα/αναλογικά και σε μια συγκεκριμένη ιπποδύναμη;
Τι θέλω να πω δηλαδή;
Δεν μπορούμε με μπαταρίες πχ 60-70 kwh να έχουμε περιορισμένη απόδοση πχ 130-150 άλογα ώστε να αυξηθεί ανάλογα και η αυτονομία των χλμ που μπορούν να διανύσουν μέχρι να αδειάσουν;Αδιάφορη η μέγιστη ισχύς (αυτά τα 130-150 άλογα).
Στο πιο απλό παράδειγμα π.χ., όταν κινείσαι στην εθνική με το όριο, δεν ζητάς πάνω από 40-50 άλογα από τον κινητήρα.
Η μεγάλη μπαταρία πάει για να μπορεί να δώσει το αναγκαίο ρεύμα (A) όταν το χρειάζεται ο κινητήρας. -
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Παπαλα η επιδότηση στο ντίζελ κινησης
Κάτι μου λέει πως με εντολή Μωησή θα συνεχιστεί το μέτρο , θα το πάρει πάνω του ο Μεγάλος.
-
Συμφωνω σε ολα. Μια απορια εχω μονο.... Ποιοι απο δω μεσα εχουν τα ακριβα suv diesel? Εγω παντως 2 χρονια εδω μεσα δεν εχω δει κανεναν
-
Εγώ!!
Σύμφωνα με την Λάπεια λογική βέβαια. Το ότι λόγω πολλών χλμ ανά έτος πληρώνω πολύ περισσότερα σε φόρους από τον μέσο όρο των περισσοτέρων δεν έχει καμία σημασία. -
Είπαμε Άλεξ μη το παίρνεις προσωπικά. Πάρα πολλοί είναι. Όταν επιδοτεις κάποιον που αγόρασε αυτοκίνητα άνω των 20.000 αδιακρίτως την περιουσία και τα εισοδήματα του είναι παράλογο. Προφανώς δεν έχει οικονομικό πρόβλημα επιβίωσης. Δεν σταματάς τον πληθωρισμό στην αγορά.
Διότι υπάρχει και αντίλογος ότι δηλαδή υπάρχουν εκατομμύρια Ελλήνων με βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που δεν επιδοτούνται στην αντλία. Μάλιστα πληρώνουν τους μεγαλύτερους φόρους στο λίτρο από όλα τα καύσιμα εδώ και 20ετη. Θα περίμενε κανείς να πει πως μετά τα τόσα έτη φόρων, μιλάμε για χιλιάδες ευρώ φόρων, θα τους γυρνούσαν και κάτι πίσω όταν υπάρχει τέτοια ενεργειακή κρίση όπως έγινε με το diesel. Αλλά δεν συνέβη.
Η επιδότηση στο diesel έγινε για να περιορίσει τον πληθωρισμο στην αγορά. Τελικά είμαστε πρωταθλητές του πληθωρισμου στην Ευρώπη...
Μόνο όταν παρεμβαίνεις στην πηγή του κόστους μειώνεις τον πληθωρισμο. Η πηγή είναι τα οχήματα μεταφορών εμπορευμάτων. Όχι ο κάθε ένας που έχει ένα αυτοκίνητο. Εάν σκορπάς αδιακρίτως χρήματα και ιδιαίτερα σε ανθρωοους που έχουν και οικονομική άνεση κάλυψης των βασικών αναγκών, ή τουρίστες κτλ τότε ενισχύεις τον πληθωρισμό της αγοράς. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είπαμε Άλεξ μη το παίρνεις προσωπικά. Πάρα πολλοί είναι. Όταν επιδοτεις κάποιον που αγόρασε αυτοκίνητα άνω των 20.000 αδιακρίτως την περιουσία και τα εισοδήματα του είναι παράλογο.
Διότι υπάρχουν εκατομμύρια Ελλήνων με βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που δεν επιδοτούνται στην αντλία. Μάλιστα πληρώνουν τους μεγαλύτερους φόρους στο λίτρο από όλα τα καύσιμα εδώ και 20ετη. Θα περίμενε κανείς να πει πως μετά τα τόσα έτη φόρων, μιλάμε για χιλιάδες ευρώ φόρων, θα τους γυρνούσαν και ακτι πίσω όταν υπάρχει τέτοια ενεργειακή κρίση όπως έγινε με το diesel. Αλλά δεν συνέβη.
Η επιδότηση στο diesel έγινε για να περιορίσει τον πληθωρισμο στην αγορά. Τελικά είμαστε πρωταθλητές του πληθωρισμου στην Ευρώπη...
Οι Βαλτικές χώρες μήπως είχαν πολύ υψηλότερο πληθωρισμό? Αν θυμάμαι καλά τον Ιούλιο ήταν και οι 3 πάνω από 20%.
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Παπαλα η επιδότηση στο ντίζελ κινησης
Αν ακριβύνει το ψωμί πάντως, μπορείτε πάντα να φάτε παντεσπάνι.
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι που το έχω απορία , μπορεί και να είναι βλακεία , δεν ξέρω.
Οι μπαταρίες ανάλογα με το μέγεθος τους αντιστοιχούν πάντα/αναλογικά και σε μια συγκεκριμένη ιπποδύναμη;
Τι θέλω να πω δηλαδή;
Δεν μπορούμε με μπαταρίες πχ 60-70 kwh να έχουμε περιορισμένη απόδοση πχ 130-150 άλογα ώστε να αυξηθεί ανάλογα και η αυτονομία των χλμ που μπορούν να διανύσουν μέχρι να αδειάσουν;Αδιάφορη η μέγιστη ισχύς (αυτά τα 130-150 άλογα).
Στο πιο απλό παράδειγμα π.χ., όταν κινείσαι στην εθνική με το όριο, δεν ζητάς πάνω από 40-50 άλογα από τον κινητήρα.
Η μεγάλη μπαταρία πάει για να μπορεί να δώσει το αναγκαίο ρεύμα (A) όταν το χρειάζεται ο κινητήρας.Άρα το σκεπτικό μου δεν στέκει , ένα αυτοκίνητο με μεγάλες 80kWh μπαταρίες και μικρό ηλεκτροκινητήρα 130 ίππων δεν έχει νόημα αφού μπορεί να έχει πολύ μεγαλύτερη αυτονομία , αλλά πολύ μεγαλύτερο κόστος λόγω των μεγαλύτερων μπαταριών , και ασθενικές επιδόσεις λόγω βάρους όπως είπε και ο @fanis75 , οπότε οικονομοτεχνικά θα είναι λάθος.
Αυτό σημαίνει πως οι μηχανικοί κανουν ένα συνδιασμο μεταξυ χωρητικότητας μπαταριών , βάρους αυτών , απόδοσης άρα και κατανάλωσης ηλεκτροκινητήρα σε σχέση με το αμάξωμα και το βάρος αυτού για να καταλήξουν σε μια βέλτιστη αυτονομία χιλιομέτρων.
Οπότε οι μόνοι επιπλέον παράγοντες που θα μπορούσαν να βελτιώσουν την αυτονομία θα ήταν πολύ ελαφριά αμαξώματα και λοιπά υλικά στο εσωτερικό (πλαστικά , καθίσματα κλπ) και καλύτερος αεροδυναμικός σχεδιασμός. -
Ναι δύο τρεις χώρες είχαν λόγω του ενεργειακού σοκ στην αγορά. Σωστά! Εμείς για να το γράψω πιο ορθά είμαστε άνω του μ.ο της ευρωζώνης.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι δύο τρεις χώρες είχαν λόγω του ενεργειακού σοκ στην αγορά. Σωστά! Εμείς για να το γράψω πιο ορθά είμαστε άνω του μ.ο της ευρωζώνης.
7οι στου 27 είμασταν για τον Αύγουστο, ουσιαστικά πρώτοι αν λάβουμε υπόψη πως βαλτικές χώρες και Σλοβενία, Σλοβακία έχουν πάθει τεράστια ζημιά λογω παραδοσιακά μεγάλης εξάρτησης σε αγαθά απο Ρώσους και Ουκρανούς
-
@kkostask said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εγώ!!
Σύμφωνα με την Λάπεια λογική βέβαια. Το ότι λόγω πολλών χλμ ανά έτος πληρώνω πολύ περισσότερα σε φόρους από τον μέσο όρο των περισσοτέρων δεν έχει καμία σημασία.Σωστά... όπως και όλοι εμείς που μένουμε επαρχία και για να πάμε στην εργασία μας κάνουμε 100 χλμ. γιατί δεν υπάρχει άλλη επιλογή, και πληρώνουμε τούς ιδίους φόρους με αυτούς που μένουν στα αστικά κέντρα χωρίς να απολαμβάνουμε τις ίδιες παροχές ΜΜΜ κ.λ.π.
-
Ναι αλλά έχετε άλλο κόστος κατοικιών. Το μισό στην ουσία.
Εάν το πάμε έτσι ο καθένας θα βρίσκει κάποια σημεία να πει την δυσκολία που περνάει. Ισχύει για όλους, δεν αντιλέγω.
Εγώ κατέκρινα το μέτρο διότι είναι μονομερές χωρίς κανένα εισοδηματικό κριτήριο. Εάν ήταν καθολικό για τους πάντες άντε να το καταλάβω αν και πάλι θα δημιουργούσε αύξηση των τιμών λόγω συντεχνιών κτλ. Οι πρατηριουχοι θα ανέβαζαν τις τιμές στο Θεό αφού, όλοι θα είχαν επίδομα, άρα θα ανέβαινε κλίμακα τιμών ολόκληρη η αγορά. Θα έπρεπε να επιβάλουν πλαφόν τιμών.
Το καλύτερο που μπορώ να σκεφτώ είναι επιδότηση στο τιμολόγιο για φορτηγά μεταφορών και ψυγεία τροφίμων. Και όχι 15 λεπτά αλλά πολύ παραπάνω. Διότι τα φορτηγά κουβαλούν τόνους προϊόντων άρα συντελείται μια οικονομία κλίμακας που θα επιφέρει περιορισμό στον πληθωρισμό της αγοράς
Αν όμως επιδοτεις τον ταξιδευτή, που δεν έχει πρόβλημα επιβίωσης, ούτε είναι νιάτο που ξεκινά την οικογένεια του, ούτε είναι στα πρόθυρα της φτώχειας να τρέχει με τα 130 άλογα του με 150χλμ/ώρα για να λέει πόσο ντροπιάζει τα υπόλοιπα αυτοκίνητα στις ανηφόρες, μάλλον δεν περιορίζεις τον πληθωρισμο της αγοράς.
-
Άλλωστε Ελλάδα είναι ΜΟΝΟ η Αθήνα!
Δεν πα να πνιγούν οι υπόλοιποι...
για 3-4 τριήμερα και καλοκαιρινές διακοπές δεν χρειάζεται ντίζελ ο μέσος "Αθηναίος".
Ας μην πιάνατε τα χωριά και τα λαγκάδια! -
Εάν ειναι επαγγελματίας τότε να έχει επιδότηση για τα εμπορεύματα που μεταφέρει ή τα υλικά εάν ειναι κάποιος τεχνικός. Αυτό προτείνω και εγώ.
Εάν εχει πρόβλημα επιβίωσης υπάρχει το fuel pass και καλα κάνουν και το δίνουν.
Εάν δεν τρέχει τίποτα από αυτά, τότε όχι. Θα επωμιστεί τις συνέπειες των επιλογών του όπως κάνουν όλοι οι άλλοι με τα βενζινοκίνητα εδώ και έτη που η βενζίνη ανεβαίνει σταθερά και κανείς δεν κλαίει για αυτούς. Δεν είναι κάτι το ξεχωριστό ο ντίζελκινητος.
Έχεις μάθει να γκρινιάζεις για τα πάντα και εχεις την σκέψη μωρού παιδιου που δεν του κάνουν τα χατίρια
-
Σωστά….η βενζίνη έχει ανεβεί τόσο πολύ που σχεδόν δεν κυκλοφορούν βενζινοκίνητα στο δρόμο…τι, λάθος?
Απορία…ο επαγγελματίας που μεταφέρει αγαθά, δεν κόβει τιμολόγιο για τα καύσιμα του? Αυτό το τιμολόγιο δεν επιφέρει κάποια ελάφρυνση?
Προφανώς λόγω κόστους της βενζίνης κάθε μέρα -πρωί και απόγευμα- η Μουδανίων είναι κολλημένη από το Κόσμος και μετά….εθνική οδός και πηγαίνεις με 30-40χλμ.
-
Γιατί αν ανέβει το diesel θα έρθει το τέλος του κόσμου για τους ντιζελοκινητους;
Όχι προφανώς, απλά όσοι πρέπει να κυκλοφορουν με αυτοκίνητα θα περιορίσουν αλλά οικογενειακα έξοδα όπως έκαναν όσοι έχουν βενζίνης εδώ και κάποια έτη.
Στο άλλο ερώτημα, ναι υπάρχει αναγνώριση εξόδου και η δική μου άποψη είναι εκεί να παρέμβει το κράτος με περαιτέρω έκπτωση στην αντλία. Μόνο με την έκδοση τιμολογίου. Και όχι μονάχα 15 λεπτά αλλά ας πούμε 30 λεπτα, μιας και θα υπάρχει περιθώριο. Έτσι πραγματικά θα είχαμε σταματήσει μέρος τον πληθωρισμο μετακίνηση στο σουπερμάρκετ
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γιατί αν ανέβει το diesel θα έρθει το τέλος του κόσμου για τους ντιζελοκινητους;
Όχι προφανώς, απλά όσοι πρέπει να κυκλοφορουν με αυτοκίνητα θα περιορίσουν αλλά οικογενειακα έξοδα όπως έκαναν όσοι έχουν βενζίνης εδώ και κάποια έτη.
Στο άλλο ερώτημα, ναι και η δική μου άποψη είναι εκεί να παρέμβει τι κράτος με περαιτέρω έκπτωση στην αντλία. Μόνο με την έκδοση τιμολογίου. Και όχι μονάχα 15 λεπτά αλλά ας πούμε 30 λεπτα, μιας και θα υπάρχει περιθώριο
υπαρχει ουτως ή αλλως εκπιπτωμενος ΦΠΑ, οποτε στα 2 ευρω ειναι ηδη 40+ λεπτα κατω
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά