-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα το πω και παλι συγκινουν οι περισσοτεροι το "καλο" το diesel με την απλη αμολυβδη, οχι δεν παει ετσι πρεπει να γινει συγκριση "καλο" diesel με 100ρα αμολυβδη και απλο με απλη.
Ας πουμε μεσο ορο εχει 1.95 το καλο αν αφαιρεθει η επιδοτηση θα εχει 2.1 και η 100ρα εχει νομιζω (διορθωστε με) 2.2Τις τελευταιες μέρες εχω παρατηρησει οτι υπάρχουν πρατήρια που έχουν την 95 με το απλο diesel 0,01€ μόνο διαφορά και άλλα εώς 0,10€... Στα πρώτα αναρωτιεμαι εαν θα παει μετα την 01/10 το απλό πετρελαιο 0,15€ ακριβοτερο απο την 95.
-
Για την τιμή του diesel υπάρχουν αναφορές ότι οι βιομηχανίες το γυρνάνε εκεί γιατί είναι πιο φτηνό από το αέριο τώρα και ότι έχουν αρχίσει και στην παραγωγή ρεύματος κάποιες χώρες να βάζουν μπρος εργοστάσια με diesel για να καλύψουν την ζήτηση. Όποτε τώρα όλοι θέλουν diesel.
-
Στα περισσότερα πρατηρια η διαφορά - ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ - ειναι πολυ κοντά!
Οταν κοπεί σε λίγο και η επιδότηση στην αντλία θα γίνουμε Ευρώπη με το μαζουτ παραπάνω απο τη βενζίνη! -
@haralabosg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα το πω και παλι συγκινουν οι περισσοτεροι το "καλο" το diesel με την απλη αμολυβδη, οχι δεν παει ετσι πρεπει να γινει συγκριση "καλο" diesel με 100ρα αμολυβδη και απλο με απλη.
Ας πουμε μεσο ορο εχει 1.95 το καλο αν αφαιρεθει η επιδοτηση θα εχει 2.1 και η 100ρα εχει νομιζω (διορθωστε με) 2.2Τις τελευταιες μέρες εχω παρατηρησει οτι υπάρχουν πρατήρια που έχουν την 95 με το απλο diesel 0,01€ μόνο διαφορά και άλλα εώς 0,10€... Στα πρώτα αναρωτιεμαι εαν θα παει μετα την 01/10 το απλό πετρελαιο 0,15€ ακριβοτερο απο την 95.
Δεν ξερω να σου πω την αληθεια, γιατι εγω βλεπω τις τιμες εδω που μενω και βαζω μονο το καλο το diesel και στο 2ο που εχω βαζω ενα 20ρικο βενζινη το μηνα και υγραεριο φουλ.
Υ. Γ Δεν εχω καμμια κοντρα με τους βενζινοκινητους τους γκαζαδες και τους ηλεκτρικους, ο καθενας το πηρε συμφωνα με τα πρεπει και τα θελω του, απλα ηθελα να το τονισω -
Βρε καημό με το ντίζελ που έχουν κάποιοι.
Πάντως μην ξεχνάτε ότι χαλαρά καίμε 30 % λιγότερα λίτρα από την βενζίνη.
Ετσι αντί να είμαστε 50 % κάτω, θα είμαστε 30 % κάτω και δεν θα γκρινιάζετε, γιατί θα είμαστε με τον παρά μας.
Και εννοείται στις εθνικές και στις ανηφόρες, να κάθεστε δεξιά, μην μας αναγκάζεται να σας βγάζουμε αριστερό φλάς και να σας κάνουμε φώτα...
-
...είπε το aircross των 130 αλόγων
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
...είπε το aircross των 130 αλόγων
Λάθος κάνεις, 120 έχει, κι όποτε θες μπορείς να το δοκιμάσεις, αλλά κέρασμα ΔΕΝ έχει για σένα...
Μα δεν μπορεί να έχει κάποιος τόσο λάθος πεποίθηση, για κάτι που δεν έχει δοκιμάσει...Σε άλλα πιο οικολογικά νέα για όσους μετράνε τα ΝΟx :
Αλλάζουν καύσιμο οι μεγάλες βιομηχανίες – Μετά το Αλουμίνιο και τη Μότορ Όιλ, προχωρά και η ELVALHALCOR – Μαζούτ, Νάφθα και LPG τα εναλλακτικά καύσιμα
(και πάλι δεν σας λέει τίποτα, γιατί δεν έχετε βρεθεί ποτέ να μυρισετε την καμινάδα ενός λέβητα που καίει Μαζούτ) -
Εξκιουζε μουα. Έχω στο περιβαλλον μου psa c suv diesel με 120 hp. Το ξέρω το μοτέρ. Βέβαια τις καταναλώσεις που λέτε ποτέ δεν τις έχω δει αλλά πες είναι c suv
Όσο για τις καμινάδες, μια καμινάδα ισούται με ας μπούμε 1εκ diesel οχήματα και φορτηγά να πατούν γκαζιες κάθε μέρα;
-
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στα περισσότερα πρατηρια η διαφορά - ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ - ειναι πολυ κοντά!
Οταν κοπεί σε λίγο και η επιδότηση στην αντλία θα γίνουμε Ευρώπη με το μαζουτ παραπάνω απο τη βενζίνη!Τελεια!!! Θα το πω και στους παιδικους φιλους στο χωριο. Εσεις πειτε το στους φιλους σας στην πολυκατοικια.
-
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν το κριτηριο ειναι η μουρη, σιγουρα πουλας πολυ περισσοτερη παντως με μεταχειρισμενη Χ5 δεκαετιας παρα με καινουριο suzuki vitara.
Λες και θα ξερει κανεις που σε βλεπει στο δρομο αν το αγορασες καινουριο ή στην 3ετια ή στην 10ετια κλπ. Αυτα ολα τα "πουλαω μουρη" κλπ ετσι κι αλλιως κομπλεξισμοι ειναι αλλα αν καποιος ενδιαφερεται γι'αυτα προφανως και θα δωσει 20 χιλιαρικα για μια Ζ4 10 ετιας πχ παρα για citroen c3 του κουτιου. Και μεταξυ μας, αν εχει τα λεφτα να το συντηρει, οπως σωστα ειπωθηκε προηγουμενως μιας και το κοστος χρησης ειναι πολυ μεγαλυτερο, μαγκια του και καλα κανει που παει σε πιο ειδικο και premium αυτοκινητο απ'το να παει σ'ενα αμαξι της σειρας μονο και μονο για να πει οτι πηρε καινουριο.
Aν παλι το εχει κοτετσι κι ασυντηρητο τοτε ειναι αξιος της μοιρας του κι οχι μουρη δεν πουλαει αλλα γελαει ο κοσμος.Διαφωνώ..
Έχω βαρεθεί να βλέπω Καγιέν πρώτης γενιάς ντυμένες με μαύρη ματ μεμβράνη για να κρυφτεί το χάλι τους, Χ5 του 15αρο-20άρικου 4ο χέρι με 250κ (κι αυτά κατεβασμένα) χλμ εισαγωγής και μπέμπες σεντάν 10ετίας+ που μόλις γλίτωσαν τον φόρο πολυτελειάς και αυτές εισαγωγής φυσικά με ηλίθια καγκούρικα έξτρα μπάς και ψηλώσει ο κοντοτσούτσουνος που τις οδηγεί. Περήφανοι με το χαμόγελο του μλκ γιατί νομίζουν ότι πιάσανε τον παπά από τους όρχεις και φυσικά με το παραθύρι ανοιχτό και το κουλό να κρέμεται έτσι από (ψευτο)μαγκία αλλά και ανάγκη γιατί με το έι τσί κλειστό καίει λιγότερο.. Όπου τους παίρνει, κρύβουν και την τάπα του υγραερίου δίπλα από αυτή της μπεντζίνας για να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια της τσέπης τους.
Οι παραπάνω στην καλύτερη περίπτωση να ανέβουν στα μάτια ομοίων ἀνήρ που αλληλοβλογάν τα γένια τους και ως εκεί. Νόμος.. Για κακή τους τύχη ο ύψιστος κριτής aka το νινί, έχει τον αόρατο και αλάνθαστο αισθητήρα εκτίμησης της πραγματικής αξίας καταναλωτικών αγαθών και ναί το brand new μετράει και αυτές το καταλαβαίνουν. Ο κόσμος έχει αλλάξει και έχουν πλέον μια απέχθεια στους "περίεργους" μιας και κατά βάση θέλουν να περνάνε καλά με το σύντροφο τους που μην γελιέστε, προορίζουν για σύζυγο με σκοπό την αναπαραγωγή. Οι εξαιρέσεις(τριτοτέταρτες) είναι ελάχιστες πχια, που απλά επιβεβαιώνουν τον παραπάνω κανόνα..
ΥΓ Το πότε αγόρασε κάποιος κάτι με λίγο εμπειρία κάνει κρά από μακριά..
Μιλας για καγκουρεμενα αυτοκινητα που ασχετως ηλικιας οι ιδιοκτητες τα καταντουν τσιρκα. Αν μιλαμε για εργοστασιακα αυτοκινητα με προσεγμενες προσθηκες που να τονιζουν κι οχι να αλλοιωνουν τον χαρακτηρα τους τοτε ξεκαθαρα διαφωνω.
Μια Χ5, ιδιως δευτερης γενιας παραμενη πανεμορφη, το ιδιο και κια προσεγμενη Ε46 bmw. Το ιδιο ισχυει για παμπολλες αλφα κλπ κλπ. Αν εσενα σου τραβαει το ματι πιο πολυ ενα σημερινο κακασχημο γιαρις απο μια προσεγμενη 147 τοτε δεκτο αλλα για τη συντριπτικη πλειοψηφια δε νομιζω να ισχυει το ιδιο.
Και γενικα με τις γραμμες που εχουν παμπολλα αυτοκινητα σημερα, ιδιως τα ιαπωνεζονορεατικα, αυτοκινητα του παρελθοντος καλοσυντηρημενα ειναι απειρως πιο κομψα.
Στην Ευρωπη το design ηταν και παραμενει για αρκετες εταιρειες καλυτερο αλλα και παλι, υπαρχουν πανεμορφα αυτοκινητα 10-20-30 ετων (για να μην παμε στην κατηγορια αντικα) με διαχρονικο σχεδιασμο που τραβουν τα βλεματα απειρως περισσοτερο απ'το μεσο toyota ή hyundai που ειναι σαν να τα σχεδιασε μεθυσμενος συνταξιουχος σχεδιαστης που του ειπαν να φτιαξει κατι δηθεν φουτουριστικο. Ακοκα και η ford κι αλλες εταιρειες εχουν πλεον τερμα βαρετα designs ενω καποτε πρωτοπορουσαν. -
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα το πω και παλι συγκινουν οι περισσοτεροι το "καλο" το diesel με την απλη αμολυβδη, οχι δεν παει ετσι πρεπει να γινει συγκριση "καλο" diesel με 100ρα αμολυβδη και απλο με απλη.
Ας πουμε μεσο ορο εχει 1.95 το καλο αν αφαιρεθει η επιδοτηση θα εχει 2.1 και η 100ρα εχει νομιζω (διορθωστε με) 2.2Δεν συγκρινει κανεις premium καυσιμα. Απλο diesel με απλη 95αρα συγκρινουμε. Και η διαφορα ειναι πλεον κατω απο 10 σεντς. Ελλαδα παντα που οσοι εχουν βενζινη αντιμετωπιζονται σαν προνομιουχοι. Στο εξωτερικο ειναι ΠΑΝΤΟΥ πιο ακριβο το diesel.
-
Να δεις που μόλις ψόφησε η κατσίκα του γείτονα, πάλι πιο οικονομικά του βγαίνει το γάλα...
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βρε καημό με το ντίζελ που έχουν κάποιοι.
Πάντως μην ξεχνάτε ότι χαλαρά καίμε 30 % λιγότερα λίτρα από την βενζίνη.
Ετσι αντί να είμαστε 50 % κάτω, θα είμαστε 30 % κάτω και δεν θα γκρινιάζετε, γιατί θα είμαστε με τον παρά μας.
Και εννοείται στις εθνικές και στις ανηφόρες, να κάθεστε δεξιά, μην μας αναγκάζεται να σας βγάζουμε αριστερό φλάς και να σας κάνουμε φώτα...
Αυτο δεν μπορεί να το αλλαξει κανεις και μπραβο στα diesel για αυτό!
Εγω σχολίασα οτι φαινεται να σταματαει η σχετική στρεβλωση στις τιμές που ξέραμε στη χώρα. -
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα το πω και παλι συγκινουν οι περισσοτεροι το "καλο" το diesel με την απλη αμολυβδη, οχι δεν παει ετσι πρεπει να γινει συγκριση "καλο" diesel με 100ρα αμολυβδη και απλο με απλη.
Ας πουμε μεσο ορο εχει 1.95 το καλο αν αφαιρεθει η επιδοτηση θα εχει 2.1 και η 100ρα εχει νομιζω (διορθωστε με) 2.2Δεν συγκρινει κανεις premium καυσιμα. Απλο diesel με απλη 95αρα συγκρινουμε. Και η διαφορα ειναι πλεον κατω απο 10 σεντς. Ελλαδα παντα που οσοι εχουν βενζινη αντιμετωπιζονται σαν προνομιουχοι. Στο εξωτερικο ειναι ΠΑΝΤΟΥ πιο ακριβο το diesel.
Θα βγαλω φωτο αν θυμηθω αυριο avin εταιρικο εχει 1.949 το diesel το καλο και 2.249 την 100ρα που ειναι τα 10 λεπτα? 30 ειναι. 1.849 εχει το απλο το diesel, τωρα αν θελετε να σας νικησω (χιουμορ) βαζω και lpg με 0.93 οποτε ειμαι πιο κατω απ ολους
-
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βρε καημό με το ντίζελ που έχουν κάποιοι.
Πάντως μην ξεχνάτε ότι χαλαρά καίμε 30 % λιγότερα λίτρα από την βενζίνη.
Ετσι αντί να είμαστε 50 % κάτω, θα είμαστε 30 % κάτω και δεν θα γκρινιάζετε, γιατί θα είμαστε με τον παρά μας.
Και εννοείται στις εθνικές και στις ανηφόρες, να κάθεστε δεξιά, μην μας αναγκάζεται να σας βγάζουμε αριστερό φλάς και να σας κάνουμε φώτα...
Αυτο δεν μπορεί να το αλλαξει κανεις και μπραβο στα diesel για αυτό!
Εγω σχολίασα οτι φαινεται να σταματαει η σχετική στρεβλωση στις τιμές που ξέραμε στη χώρα.Βρε δικηγορε μη γραφεις για στρεβλωσεις εσυ. Εκτος κι αν δε ξερεις πως το κοστος παραγωγης της βενζινης ειναι μεγαλυτερο του πετρελαιου ντιζελ. Αλλα ως γνωστο η κολαση θελει δικηγορους και ο παραδεισος μηχανικους. Κανονιστε να πιασουν και τα ξυλα την ιδια τιμη και μετα ας παμε ολοι μαζι να πουμε το γενεαι πασαι
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα βγαλω φωτο αν θυμηθω αυριο avin εταιρικο εχει 1.949 το diesel το καλο και 2.249 την 100ρα που ειναι τα 10 λεπτα?
Η 100άρα δεν μετράει. Τα 29 από τα 30 είναι φόροι. Σύγκρινέ την με τη V-Power όχι με τη Racing.
-
Φαίνεται να ξύπνησαν οι πρατηριούχοι/διυλιστήρια, σου λένε, αφού οι ντίζελ είναι οικονομικότεροι γιατί να μην πληρώνουν 'καπέλο' οι ιδιοκτήτες να βγάλουμε κι εμείς. Μάλιστα, λιγότερος φόρος, περισσότερο περιθώριο κέρδους.
-
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα βγαλω φωτο αν θυμηθω αυριο avin εταιρικο εχει 1.949 το diesel το καλο και 2.249 την 100ρα που ειναι τα 10 λεπτα?
Η 100άρα δεν μετράει. Τα 29 από τα 30 είναι φόροι. Σύγκρινέ την με τη V-Power όχι με τη Racing.
Μα εγω δεν μιλησα για shell αλλα για avin.Και μετα εμενα δεν με νοιαζει ποσο ειναι οι φοροι και ποσο στοιχιζει καθαρα, εγω κοιταω το ποσό που θα πληρωσω συνολικα
Υ. Γ καπου διαβασα πως θα συνεχιστει τελικα η επιδοτηση diesel στην αντλια για να μην εχει μεγαλη διαφορα με το θερμανσης και βαζουν απο αυτο. -
Μην τα γράφεις αυτά και κάνει ο Lap καμία βδομάδα να κοιμηθεί…
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά