-
Με μετάχειρο δεν πουλάς μούρη. Απλά συνήθως πετυχαίνεις ένα καλό ντιλ, χωρίς να ξεπαραδιαστείς τελείως. Όχι πάντα, μπορεί να σου βγει ζημιογόνο όπως μου βγήκε εμένα ένα ρόβερ. Αλλά 1 στα 10 μετάχειρα μου βγήκε σκάρτο, όλα τα υπόλοιπα βγήκαν καλά. Επίσης είναι λύση άμα θέλεις κάτι άμεσα, ακούω κάτι για 1 χρόνο αναμονής για μερικά καινούργια και με πιάνει ρίγος. Είναι επίσης καλή λύση για κάτι που χρησιμοποιείς μια στις τόσες. Π.χ. έχεις κολλήσει γατίτιδα και θες μια τετρακούνα για να βολτάρεις 20 Κυριακές το χρόνο στα χώματα, ή για 4 σουκού που θα πας για σκι, ή ότι άλλο σου μαυλώσει (παράλληλα με το πρώτο σου ιχ).
Είναι εξοντωτικό για πολλούς να πάρουν ένα ολοκαίνουργιο ιχ για τον δευτερεύοντα αυτό σκοπό, ενώ με το μετάχειρο θα κουτσοβολευτούν. -
To θέμα μούρης πήγαινε για κατι premia που αναφέρθηκαν.
Οπως επίσης για κατι πιτσιρίκια που πάνε και χωνουν σε προπέλες και μετά δεν εχουν για τις ζημιες επειδη θελουν προπελα για τα νιαμου και όχι κατι απλό σε a ή b segment.
Το να κανεις την καυλα σου (αν σου περισσεύουν κατοι ακόμα πιο πεταμένα λεφτά είναι - σαν έναν καλό φίλο που πήρε sunday car ένα 330 ci ενώ εχει εταιρική Χ3) ή να παρεις κατι άμεσα ναι (στην αναγκη ειδικά δεν υπάρχει πρέπει).... παρότι προσωπικά θα επαιρνα μια δευτερη επιλογή καινούργιο αντί για την πρώτη μτχ. -
Και εδώ έχουμε πολλά παραδέιγματα εξαιρετικών μεταχειρισμένων, π.χ γάτου, Iceman, Storm κλπ.
-
Επίσης το μετάχειρο είναι τέλεια λύση για χωριά/εξοχικά κ.α. έχει πχ η κουμπάρα μου παρατημένο σε ένα κυκλαδονήσι ένα γκαζοντενεκέ χωρίς ερκοντίσιο, το οποίο πήρε πριν από 10 χρόνια προς 3.000 εβραίους. Γιατί να δώσει πχ 12.000 και να πάρει καινούργιο; για 1 μήνα το καλοκαίρι το θέλουν.
Επίσης είναι η μόνη λύση για τους μη έχοντας. Κάτι φτωχομπινέδες, φοιτητάρια και φαντάρια άφραγκα, διάφορους φουνταρισμένους κοκ. Αυτοί έχουν την εξής επιλογή ή μετάχειρο της οκάς, ή μμμ και κάνουν πολύ καλά που προτιμούν το πρώτο. Γιατί άμα περίμεναν να πάρουν καινούργιο... -
Εγώ από τον παγωμένο θα αγόραζα μεταχειρισμένο.
Από τον γάτο όχι.Ο παγωμένος θα το είχε στην τρίχα όπως το θέλω.
Στον γάτο θα έβρισκες τρίχες παντού, παλιά περιοδικά του Κωστόπουλου επί ΠΑΣΟΚ με γυμνές, γρατζουνιες στο αμάξωμα από όλους τους θάμνους των ελληνικών βουνών και ανοιγμένα πλαστικά πανελς γιατί δεν έχει καλό φωτισμό στο γκαράζ του.
Καλύτερα ένα ami.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στον γάτο θα έβρισκες τρίχες παντού, παλιά περιοδικά του Κωστόπουλου επί ΠΑΣΟΚ με γυμνές,
Λες να κρεμοσαντε τίποτα σταλακτιτες από κάτι αληστου μνήμης Νitro με Κατερίνα Γιατζόγλου και Νόνη το κανόνι;
Χερι-hairy, χερι-hairy...
(Δεν τα τριμαρανε τοτενες)
-
@johanndelta said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στον γάτο θα έβρισκες τρίχες παντού, παλιά περιοδικά του Κωστόπουλου επί ΠΑΣΟΚ με γυμνές,
Λες να κρεμοσαντε τίποτα σταλακτιτες από κάτι αληστου μνήμης Νitro με Κατερίνα Γιατζόγλου και Νόνη το κανόνι;
Χερι-hairy, χερι-hairy...
(Δεν τα τριμαρανε τοτενες)
Χαχα! Χρυσές εποχές!
-
Και εγώ είμαι υπέρ ενός καλοσυντηρημένου μεταχειρισμένου κυρίως λόγω προσωπικών ... ψυχολογικών προβλημάτων με μικρογρατζουνιές σε χρώμα και ζάντες , μικροεπαφές και χτυπηματάκια , ατυχήματα σε ταπετσαρίες απο ποτά και φαγητά , πατημασιές , κλωτσιές και χτυπήματα απο τα μικρά και γενικά όλη αυτή την καθημερινότητα που θέλω να το παρκάρω εύκολα και γρήγορα χωρις αγχος κλπ.
Νομίζω πως θα πάθαινα κατάθλιψη κάθε φορά που θα ανακάλυπτα νέα παράσημα μετά απο ένα πλύσιμο ή ένα οικογενειακό ταξίδι.
Πάντως σήμερα που μιλάμε η αγορά μεταχειρισμένου είναι απογοητευτική εκτός αν πουλάει ο @storm ή ο @iceman .
Συμφέρει μόνο η αγορά συγκεκριμένων καινούργιων μοντέλων , δεν πάς με βάση αυτό που σου αρέσει αλλά αυτό που συμφέρει σε σχέση με τον ανταγωνισμό και αυτή την στιγμή τέτοιες επιλογές δεν νομίζω πως είναι πάνω απο 5-6 στην αγορά. (Xceed , tuscon , ι30 , vitara και κάποιες εκδόσεις των duster και Sandero cross , και η Χ1 θεωρώ στην premium κατηγορία)
Όποιος πρόλαβε πρόλαβε μέχρι τα μέσα του 2021.
Αλλιώς όπως τα λέει περίπου ο @driver-m , μένεις με το 207 ,polo , clio , golf ,focus , megane , insignia , 3αρα , 159 , κλπ δεκαετίας + , καλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια έχουν ακόμη , περνάς και καλές κινεζοandroid multimedia με καμερούλες , καλές λάμπες LED , διορθώνεις ατέλειες σε χρώμα -ταπετσαρίες , ένα καλό βιολογικό καθαρισμό , και έχεις ένα ψυχολογικό φρεσκάρισμα για 4-5 χρόνια ακόμη κάνοντας οικονομία για κάτι καινούργιο στο μετά το 2026-2027.
Το ίδιο φυσικα και αν έχεις ένα καλό αυτοκίνητο 5ετίας και κάτω , εκτός εάν με την στρέβλωση των τιμών συμφέρει να το δώσεις όσο το πήρες και να πάς σε ένα ολοκαίνουργιο αν αποτελεί ευκαιρια.
Πχ. αν ήμουν ο @dublin θα φόρτωνα το 2008 μου πριν την αλλαγή adblue δοχείου με 26.500 τώρα που γυρίζει, σε κάποιον άλλο και θα έπαιρνα ένα... golf etsi 1.5 dsg τούμπανο στα 30κ να ανέβω κατηγορία σε χώρους , ποιότητα κύλισης , κράτημα . Ή σε ένα αυτόματο diesel XCEED ακόμη καλύτερα , και γιατί όχι θα έμενα για λίγο καιρό με το παλιό και θα έδινα προκαταβολή για το next hot thing της αγοράς αυτοκινήτου , το corolla cross 1.8 hybrid με 140 άλογα να δεν κάνω λάθος περίπου στα 35-37κ τελική τιμή , επένδυση θα είναι , βάζω στοίχημα σε 3-4 χρόνια θα το πουλήσεις 40κ+ -
Για να καταλάβουμε....
Προτείνεις στον dublin, όχι σε έναν τυχαίο αλλά στον dublin αυτοπροσώπως του αυτού του ιδίου...να πωλήσει το 2008 που σήμερα θα το αγόραζε 33.000 ευρώ αντί για 27-28 που το πηρε και να πάει να πάρει ένα γκολφ ακριβότερο από το 2008 που πήρε και που δεν είναι suv και δεν είναι diesel και όλα αυτά εν μέσω του δυσκολότερου χειμώνα από τον ΒΠΠ στην Ευρώπη.
Δεν έχω λόγια....
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Απλά, οι καμμένοι από μεταχειρισμένα ΔΕΝ βγαίνουν να τα γράψουν σε φόρουμ, θεωρούν κανονικό να ρίχνουν και 500-1000€ το χρόνο πέρα απ την αλλαγή λαδιων-φιλτρων, κι αυτοί που τα πουλάνε κάποιο λόγο θα χουν που τα δίνουν κι όχι μόνο πως τα βαρέθηκαν...
Στο κάτω κάτω είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση και προτίμηση καινουριο ή οχι, με βάση προσωπικά δεδομένα που δεν γνωρίζουμε (και δεν μας πέφτει λόγος).
Αν και μπορούμε να κάνουμε μια ανάλυση όπου θα δούμε πως αν δεν προέχουν άλλες ανάγκες κι υπάρχουν τα χρήματα, λίγες φορές είναι συμφέρον το μεταχειρισμένο που είναι και λαχείο.Ομως δεν είναι το καινούριο vs μεταχειρισμένο στο οποίο διαφωνούμε.
Το ξαναγράφω:
Είναι αν όντως η εξέλιξη των αυτοκινήτων σταμάτησε λίγο πριν το 2010, που όντως τα αυτοκίνητα ήταν ήδη αρκετά καλά, ώστε να κυκλοφορούν και να κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά και σήμερα, αν είναι καλοσυντηρημένα.H εξελιξη των αυτοκινητων ΔΕΝ σταματησε το 2010 απλα συνεχιστηκε με πολυ αργους ρυθμους, τοσο αργους που δεν δικαιολογουν τις υπερογκες τιμες που ζητουν οι κατασκευαστες πλεον οσο και το να δωσει καποιος 20 χιλιαρικα για ενα νεο supermini οταν με το 1/4 παιρνει αντιστοιχο 10-12 ετων με κυριολεκτικα ελαχιστες παραχωρησεις. Κατι που δεν ισχυε το 2010 αφου οι διαφορες των τοτε καινουριων μ'ενα αυτοκινητο του 1998 ηταν χαοτικες ενω και οι τιμες των καινουριων πολυ πιο λογικες.
Εσενα το aircross σου που ειναι ενα υπερυψωμενο supermini ξεκιναει τωρα σαν diesel στα 24 χιλιαρικα. Με 24 χιλιαρικα μεταχειρισμενη παιρνεις Χ5 δευτερης γενιας σε καλη κατασταση! Καταλαβαινουμε που εχουμε φτασει?Εν κατακλειδι, τα μονα αλματα που εκανε η αυτοκινηση απ'το 2010 και μετα ειναι η ηλεκτροκινηση και καποιοι πολυ καλοι υβριδικοι που δεν υπηρχαν τοτε. Αν καποιος παρει καινουριο αυτοκινητο τετοιας τεχνολογιας μπορω να το καταλαβω παροτι κι εκει θα υπαρξει αρκετη εξελιξη στο μελλον αλλα και παλι.
Το να δωσει 20 χιλιαρικα για ενα i20, fiesta κλπ 1000αρι με 100 αλογα επειδη καιει κανα λιτρο παρακατω κι εχει ασυρματη φορτιση κινητου και android auto σε σχεση με ενα 1400αρι 15ετιας στο 1/4 των χρηματων οχι δεν το καταλαβαινω κι οσα κατεβατα και να γραφουμε δεν υπαρχουν σοβαρα επιχειρηματα υπερ των πανακριβων καινουριων με κινητηρες ειτε αποκλειστικα βενζινης ειτε, ακομα περισσοτερο πλεον, diesel.Σε πολλά που έχεις γράψει συμφωνώ και σε άλλα διαφωνώ.
Για να βοηθήσω λίγο την όλη συζήτηση.
Και τα σουβλάκια από το 2007 δεν έχουν αλλάξει καθόλου αλλά η τιμή τους έχει ανέβει 30%. -
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Tα μεταχειρισμένα είναι πάντα θέμα σωστής επιλογής. Είμαι υπερ του μεταχειρισμένου, εφόσον βρεις καλό αμάξι (δύσκολο σήμερα αλλά υπάρχουν). Με αυτό τον τρόπο αγοράζεις εξαιρετικά αυτοκίνητα σε τιμή που σε κανούργιο αγοράζεις 2-3 κατηγορίες κάτω. Μερικά παραδείγματα (δικά μου):
- 325ti, με 5.500χλμ, 18 μηνών αγορά €27.500 με τιμή καινούργιου €52.000.
- 330ix με 11.000χλμ, 1 έτους αγορά €41.000 με τιμή καινούργιου €72.000.
- Ζ4 2.5si, με 37.000χλμ 2 ετών, αγορά €24.000 με τιμή καινούργιου €56.000.
- Πούλησα το Κούγκα €17.000 με 50.000χλμ. και ήταν σαν καινούργιο, 3 ετών και τότε καινούργιο το αγόραζες με €24.000. Πιστεύω ότι αυτός που το πήρε έκανε εξαιρετική αγορά, με ακόμα 5 χρόνια εγγύηση.
- Ο κολλητός μου πούλησε της DS7 (λόγω εταιρικού) 2 ετών με σκάρτες 20.000χλμ στα €24.000....τσάμπα!
Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, αρκεί να ψάξεις!
Φάνη για εξήγησε αν μπορείς πως τις έκανες τις τρεις πρώτες αγορές;
-
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Με μετάχειρο δεν πουλάς μούρη. Απλά συνήθως πετυχαίνεις ένα καλό ντιλ, χωρίς να ξεπαραδιαστείς τελείως. Όχι πάντα, μπορεί να σου βγει ζημιογόνο όπως μου βγήκε εμένα ένα ρόβερ. Αλλά 1 στα 10 μετάχειρα μου βγήκε σκάρτο, όλα τα υπόλοιπα βγήκαν καλά. Επίσης είναι λύση άμα θέλεις κάτι άμεσα, ακούω κάτι για 1 χρόνο αναμονής για μερικά καινούργια και με πιάνει ρίγος. Είναι επίσης καλή λύση για κάτι που χρησιμοποιείς μια στις τόσες. Π.χ. έχεις κολλήσει γατίτιδα και θες μια τετρακούνα για να βολτάρεις 20 Κυριακές το χρόνο στα χώματα, ή για 4 σουκού που θα πας για σκι, ή ότι άλλο σου μαυλώσει (παράλληλα με το πρώτο σου ιχ).
Είναι εξοντωτικό για πολλούς να πάρουν ένα ολοκαίνουργιο ιχ για τον δευτερεύοντα αυτό σκοπό, ενώ με το μετάχειρο θα κουτσοβολευτούν.Αν το κριτηριο ειναι η μουρη, σιγουρα πουλας πολυ περισσοτερη παντως με μεταχειρισμενη Χ5 δεκαετιας παρα με καινουριο suzuki vitara.
Λες και θα ξερει κανεις που σε βλεπει στο δρομο αν το αγορασες καινουριο ή στην 3ετια ή στην 10ετια κλπ. Αυτα ολα τα "πουλαω μουρη" κλπ ετσι κι αλλιως κομπλεξισμοι ειναι αλλα αν καποιος ενδιαφερεται γι'αυτα προφανως και θα δωσει 20 χιλιαρικα για μια Ζ4 10 ετιας πχ παρα για citroen c3 του κουτιου. Και μεταξυ μας, αν εχει τα λεφτα να το συντηρει, οπως σωστα ειπωθηκε προηγουμενως μιας και το κοστος χρησης ειναι πολυ μεγαλυτερο, μαγκια του και καλα κανει που παει σε πιο ειδικο και premium αυτοκινητο απ'το να παει σ'ενα αμαξι της σειρας μονο και μονο για να πει οτι πηρε καινουριο.
Aν παλι το εχει κοτετσι κι ασυντηρητο τοτε ειναι αξιος της μοιρας του κι οχι μουρη δεν πουλαει αλλα γελαει ο κοσμος. -
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cmax75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έψαξα σχετικές απόψεις για υγραέριο σε αυτό και σε άλλα νήματα και λόγω της καλπάζουσας παράνοιας που ζούμε με τις τιμές της ενέργειας, συζητήσεις ακόμη και προ 6μήνου δεν έχουν πλέον επαφή με την πραγματικότητα, οικονομοτεχνικά πάντα.
Αναρωτιέμαι μήπως τελικά αξίζει τον κόπο.
Δεν έχω καμμία εμπειρία σε lpg, κάνοντας ένα ιντερνετικό ψάξιμο συμπέρανα ότι είναι τι θα σου κάτσει.
Αν είσαι τυχερός και δε σου βγουν προβλήματα έχεις όντως οικονομική μετακίνηση, αλλά αν σου αρχίσουν οι στραβές τότε έμπλεξες πραγματικά γιατί οι εγγυήσεις που δίνουν (ακόμη και γνωστοί μετατροπείς) δεν θα δε καλύψουν και γενικά ρισκάρεις να ρημάξεις και το πορτοφόλι σου και το αυτοκίνητο σου.
Προφανώς δεν μιλάω για σύγχρονο, ή καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά για τον ανθρωπομεταφορέα της οικογένειας, c-max 1.6, του 2004 για 10-12.000 χλμ το χρόνο.
Είναι μικρής εμπορικής αξίας και ίσως αξίζει το ρίσκο, αλλα θέλω και την ψυχική μου ηρεμία κι όχι να τρέχω στα συνεργεία.
Έχει κάποιος σχετική εμπειρία;
Είτε θετική, είτε αρνητικη;Εγω εχω στο corolla συστημα lovato το εχω καπου 6 χρονια νομιζω και αν θυμαμαι καλα περιπου 150χιλ χλμ, δεν ειχα ποτε προβλημα το αμαξι εχει τωρα κοντα στα 500χιλ χλμ. Αλλα δεν αλλαζω πρατηριο παρα μονο αν βρισκομιυν ταξιδι και ολα τα σερβις στην ωρα τους σε αυτο που μου εκανε την τοποθετηση.Το ειχα βαλει 800ευρω.Ελπιζω να βοηθησα καπως
Βοήθησες φίλε Άλεξ, ο μόνος που βοήθησε βασικά γιατί βλέπω εδώ το νήμα έχει ξεφύγει τελείως εκτός θέματος.
-
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Απλά, οι καμμένοι από μεταχειρισμένα ΔΕΝ βγαίνουν να τα γράψουν σε φόρουμ, θεωρούν κανονικό να ρίχνουν και 500-1000€ το χρόνο πέρα απ την αλλαγή λαδιων-φιλτρων, κι αυτοί που τα πουλάνε κάποιο λόγο θα χουν που τα δίνουν κι όχι μόνο πως τα βαρέθηκαν...
Στο κάτω κάτω είναι καθαρά προσωπική εκτίμηση και προτίμηση καινουριο ή οχι, με βάση προσωπικά δεδομένα που δεν γνωρίζουμε (και δεν μας πέφτει λόγος).
Αν και μπορούμε να κάνουμε μια ανάλυση όπου θα δούμε πως αν δεν προέχουν άλλες ανάγκες κι υπάρχουν τα χρήματα, λίγες φορές είναι συμφέρον το μεταχειρισμένο που είναι και λαχείο.Ομως δεν είναι το καινούριο vs μεταχειρισμένο στο οποίο διαφωνούμε.
Το ξαναγράφω:
Είναι αν όντως η εξέλιξη των αυτοκινήτων σταμάτησε λίγο πριν το 2010, που όντως τα αυτοκίνητα ήταν ήδη αρκετά καλά, ώστε να κυκλοφορούν και να κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά και σήμερα, αν είναι καλοσυντηρημένα.H εξελιξη των αυτοκινητων ΔΕΝ σταματησε το 2010 απλα συνεχιστηκε με πολυ αργους ρυθμους, τοσο αργους που δεν δικαιολογουν τις υπερογκες τιμες που ζητουν οι κατασκευαστες πλεον οσο και το να δωσει καποιος 20 χιλιαρικα για ενα νεο supermini οταν με το 1/4 παιρνει αντιστοιχο 10-12 ετων με κυριολεκτικα ελαχιστες παραχωρησεις. Κατι που δεν ισχυε το 2010 αφου οι διαφορες των τοτε καινουριων μ'ενα αυτοκινητο του 1998 ηταν χαοτικες ενω και οι τιμες των καινουριων πολυ πιο λογικες.
Εσενα το aircross σου που ειναι ενα υπερυψωμενο supermini ξεκιναει τωρα σαν diesel στα 24 χιλιαρικα. Με 24 χιλιαρικα μεταχειρισμενη παιρνεις Χ5 δευτερης γενιας σε καλη κατασταση! Καταλαβαινουμε που εχουμε φτασει?Εν κατακλειδι, τα μονα αλματα που εκανε η αυτοκινηση απ'το 2010 και μετα ειναι η ηλεκτροκινηση και καποιοι πολυ καλοι υβριδικοι που δεν υπηρχαν τοτε. Αν καποιος παρει καινουριο αυτοκινητο τετοιας τεχνολογιας μπορω να το καταλαβω παροτι κι εκει θα υπαρξει αρκετη εξελιξη στο μελλον αλλα και παλι.
Το να δωσει 20 χιλιαρικα για ενα i20, fiesta κλπ 1000αρι με 100 αλογα επειδη καιει κανα λιτρο παρακατω κι εχει ασυρματη φορτιση κινητου και android auto σε σχεση με ενα 1400αρι 15ετιας στο 1/4 των χρηματων οχι δεν το καταλαβαινω κι οσα κατεβατα και να γραφουμε δεν υπαρχουν σοβαρα επιχειρηματα υπερ των πανακριβων καινουριων με κινητηρες ειτε αποκλειστικα βενζινης ειτε, ακομα περισσοτερο πλεον, diesel.Σε πολλά που έχεις γράψει συμφωνώ και σε άλλα διαφωνώ.
Για να βοηθήσω λίγο την όλη συζήτηση.
Και τα σουβλάκια από το 2007 δεν έχουν αλλάξει καθόλου αλλά η τιμή τους έχει ανέβει 30%.
Σωστα, αλλα δεν εχεις την επιλογη να τα αγορασεις μεταχειρισμενα πχ10 ετων στο 1/3 της τιμης τους με μικροπαραχωρησεις. Eνω στο αυτοκινητο εχεις οποτε τα ζυγιζεις κι αποφασιζεις. -
Καλά το να δώσει κάποιος το 2008 και να πάρει το γκόλφ το οποίο έχει όσα περιγράφει το σχόλιο, ή ακόμα καλύτερα το σίντ, μόνο για τον πρωταθλητή στον παιχνίδι της αυτοκαταστροφής....
Για το γκολφ που είναι καλύτερο κλπ γελάνε όλες οι λευκές κάλτσες αγκαλιά με τα πέδιλα. Για το γκόλφ 8 που είναι το ίδιο με το 1 που είχα αγοράσει το 1976...
Το δε σίντ το καταργεί και το κάνει σουβ. Και ο άλλος θα δώσει το πρώτο σε πωλήσεις σούβ...Αμ το άλλο , ότι είσαι πρίμιουμ και λεφτάς επειδή έχεις ένα χρέπι 10-15 χρόνων....
Αν περάσει την 3ετία, ούτε στα μπουζούκια δεν σε βάζουνε. Αντε 5ετία για αυτά με τις δεύτερες φίρμες...
10ετία σε σκυλάδικο της Εθνικής και αν...
Η μούρη που πουλάει ο φτωχός με το Χ5 δεκαετίας-δεκαπενταετίας, το Χ από το Χρέπι,, είναι στην απέναντι φτωχή που παρκάρει το αρχαίο της αμάξι 3 στενά από το μαγαζί και έρχεται με τα πόδια...
Είχα ένα γνωστό μου ζευγάρι τέτοιο που παντρεύτηκαν γιατί ο ένας νόμιζε για τον άλλον ότι ήταν πλούσιος...
Οταν έμαθαν την αλήθεια, ήταν έγκυος η κοπέλα, αλλά σε λίγα χρονάκια χώρισαν γιατί η φτώχεια με λαμέ φόρεμα δεν αντέχεται...
Αυτή η ιστορία με το παλιό ακριβό αμάξι, την έλεγαν πολλοί κάποτε.
Θα νομίζουν ότι το έχω από καινούργιο, έλεγαν...
Αρα θα λένε ότι φτώχυνες και δεν μπορείς να το αλλάξεις του απαντούσα και σκύλιαζε...
-
@cmax75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cmax75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έψαξα σχετικές απόψεις για υγραέριο σε αυτό και σε άλλα νήματα και λόγω της καλπάζουσας παράνοιας που ζούμε με τις τιμές της ενέργειας, συζητήσεις ακόμη και προ 6μήνου δεν έχουν πλέον επαφή με την πραγματικότητα, οικονομοτεχνικά πάντα.
Αναρωτιέμαι μήπως τελικά αξίζει τον κόπο.
Δεν έχω καμμία εμπειρία σε lpg, κάνοντας ένα ιντερνετικό ψάξιμο συμπέρανα ότι είναι τι θα σου κάτσει.
Αν είσαι τυχερός και δε σου βγουν προβλήματα έχεις όντως οικονομική μετακίνηση, αλλά αν σου αρχίσουν οι στραβές τότε έμπλεξες πραγματικά γιατί οι εγγυήσεις που δίνουν (ακόμη και γνωστοί μετατροπείς) δεν θα δε καλύψουν και γενικά ρισκάρεις να ρημάξεις και το πορτοφόλι σου και το αυτοκίνητο σου.
Προφανώς δεν μιλάω για σύγχρονο, ή καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά για τον ανθρωπομεταφορέα της οικογένειας, c-max 1.6, του 2004 για 10-12.000 χλμ το χρόνο.
Είναι μικρής εμπορικής αξίας και ίσως αξίζει το ρίσκο, αλλα θέλω και την ψυχική μου ηρεμία κι όχι να τρέχω στα συνεργεία.
Έχει κάποιος σχετική εμπειρία;
Είτε θετική, είτε αρνητικη;Εγω εχω στο corolla συστημα lovato το εχω καπου 6 χρονια νομιζω και αν θυμαμαι καλα περιπου 150χιλ χλμ, δεν ειχα ποτε προβλημα το αμαξι εχει τωρα κοντα στα 500χιλ χλμ. Αλλα δεν αλλαζω πρατηριο παρα μονο αν βρισκομιυν ταξιδι και ολα τα σερβις στην ωρα τους σε αυτο που μου εκανε την τοποθετηση.Το ειχα βαλει 800ευρω.Ελπιζω να βοηθησα καπως
Βοήθησες φίλε Άλεξ, ο μόνος που βοήθησε βασικά γιατί βλέπω εδώ το νήμα έχει ξεφύγει τελείως εκτός θέματος.
Σε focus cmax 1.8 duratec του 2005 φιλος μου καλος με υγραεριο φορεμενο για 4 χρονια και περιπου 70.000 χλμ πηρε κυριολεκτικα τον κινητηρα στα χερια (συνολικα χλμ καπου 150.000 χλμ αγορασμενο δευτερο χερι).
Ειχε τρελη καταναλωση λαδιου και χαμηλη συμπιεση με το αμαξι να αποδεικνυεται τελικα οτι ειχε ρηγμα στον κινητηρα. Δεν ξερω αν ηταν απ'το υγραεριο αλλα ο μηχανικος του ειπε οτι σχεδον σιγουρα ηταν απ'αυτο.
Εχει τωρα καμια τριετια που αλλαξε κινητηρα με συνολικα χλμ καμια 160αρια χιλιαδες (αυτα που ειχε ηδη ο κινητηρας συν αυτα που εκανε) χωρις υγραεριο χωρις κανενα προβλημα -
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Tα μεταχειρισμένα είναι πάντα θέμα σωστής επιλογής. Είμαι υπερ του μεταχειρισμένου, εφόσον βρεις καλό αμάξι (δύσκολο σήμερα αλλά υπάρχουν). Με αυτό τον τρόπο αγοράζεις εξαιρετικά αυτοκίνητα σε τιμή που σε κανούργιο αγοράζεις 2-3 κατηγορίες κάτω. Μερικά παραδείγματα (δικά μου):
- 325ti, με 5.500χλμ, 18 μηνών αγορά €27.500 με τιμή καινούργιου €52.000.
- 330ix με 11.000χλμ, 1 έτους αγορά €41.000 με τιμή καινούργιου €72.000.
- Ζ4 2.5si, με 37.000χλμ 2 ετών, αγορά €24.000 με τιμή καινούργιου €56.000.
- Πούλησα το Κούγκα €17.000 με 50.000χλμ. και ήταν σαν καινούργιο, 3 ετών και τότε καινούργιο το αγόραζες με €24.000. Πιστεύω ότι αυτός που το πήρε έκανε εξαιρετική αγορά, με ακόμα 5 χρόνια εγγύηση.
- Ο κολλητός μου πούλησε της DS7 (λόγω εταιρικού) 2 ετών με σκάρτες 20.000χλμ στα €24.000....τσάμπα!
Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, αρκεί να ψάξεις!
Δε ξερω πως χτυπησες αυτες τις ευκαιρίες, μπραβο σου. Ισως ομως τις συναντάς στα πιο ακριβα αμαξια.
Σε αυτα μεχρι 25.000€ αντε να εβρισκες 3ετιας στα 20k. Εβαζες 1 τάλιρο και το επαιρνες κούτα.
Και μιλαω πριν την εποχη που ζουμε που kamiq diesel αγοραστηκε 22.5k και πωλείται με 50.000χλμ στα 26k. -
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εγω εχω στο corolla συστημα lovato το εχω καπου 6 χρονια νομιζω και αν θυμαμαι καλα περιπου 150χιλ χλμ, δεν ειχα ποτε προβλημα το αμαξι εχει τωρα κοντα στα 500χιλ χλμ. Αλλα δεν αλλαζω πρατηριο παρα μονο αν βρισκομιυν ταξιδι και ολα τα σερβις στην ωρα τους σε αυτο που μου εκανε την τοποθετηση.Το ειχα βαλει 800ευρω.Ελπιζω να βοηθησα καπως
Τελικά αντέχουν τα κορολλα?
Το δικό μου έχει 190χιλ. οπότε έχω ακόμα.εχω στο gv brc
καπου 180000 απο σχεδον καινουργιο με 20-25000. αλλαξε φυσικα η μπουκαλα στα 10 χρονια, ειναι υποχρεωτικο.
εχει 200000 τωρα
μια χαρα, κανενα προβλημα
μονο θεμα οπως στα περισσοτερα αερια η εκκινηση το πρωι που αν το εχεις σβησει στο αεριο θελει παραπανω μιζιες για να παρει
και επειδης απο βιταρα εχουμε μια καποια αποψις απο μερικες δεκαδες, γενικα αψογο στα παλαιοτερα gv με καποια θεματα στα νεωτερα αλλα βασικα συμφερει με τα 1000 σε καθε περιπτωση.
καλα λογια ακουω και απο gas italy σε 2-3 clk 1.8 γνωστων.
και lovato σε civic 1.8 2006-11. εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις προβληματα -
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλά το να δώσει κάποιος το 2008 και να πάρει το γκόλφ το οποίο έχει όσα περιγράφει το σχόλιο, ή ακόμα καλύτερα το σίντ, μόνο για τον πρωταθλητή στον παιχνίδι της αυτοκαταστροφής....
Για το γκολφ που είναι καλύτερο κλπ γελάνε όλες οι λευκές κάλτσες αγκαλιά με τα πέδιλα. Για το γκόλφ 8 που είναι το ίδιο με το 1 που είχα αγοράσει το 1976...
Το δε σίντ το καταργεί και το κάνει σουβ. Και ο άλλος θα δώσει το πρώτο σε πωλήσεις σούβ...Αμ το άλλο , ότι είσαι πρίμιουμ και λεφτάς επειδή έχεις ένα χρέπι 10-15 χρόνων....
Αν περάσει την 3ετία, ούτε στα μπουζούκια δεν σε βάζουνε. Αντε 5ετία για αυτά με τις δεύτερες φίρμες...
10ετία σε σκυλάδικο της Εθνικής και αν...
Η μούρη που πουλάει ο φτωχός με το Χ5 δεκαετίας-δεκαπενταετίας, το Χ από το Χρέπι,, είναι στην απέναντι φτωχή που παρκάρει το αρχαίο της αμάξι 3 στενά από το μαγαζί και έρχεται με τα πόδια...
Είχα ένα γνωστό μου ζευγάρι τέτοιο που παντρεύτηκαν γιατί ο ένας νόμιζε για τον άλλον ότι ήταν πλούσιος...
Οταν έμαθαν την αλήθεια, ήταν έγκυος η κοπέλα, αλλά σε λίγα χρονάκια χώρισαν γιατί η φτώχεια με λαμέ φόρεμα δεν αντέχεται...
Αυτή η ιστορία με το παλιό ακριβό αμάξι, την έλεγαν πολλοί κάποτε.
Θα νομίζουν ότι το έχω από καινούργιο, έλεγαν...
Αρα θα λένε ότι φτώχυνες και δεν μπορείς να το αλλάξεις του απαντούσα και σκύλιαζε...
Για πες, ποιο ειναι πιο "χρεπι", 5αρα bmw 15ετιας καλοσυντηρημενη προφανως ή σημερινο corolla του κουτιου? Οχι τιποτ'αλλο απλα γιατι μιλας σε τοσα ποστς για χρεπια και δεν εχω καταλαβει ακομα ποιο ειναι το κριτηριο σου.
Παντως οποιος διαλεγε αναμεσα σε Ε60 και κορολα σημερινο το δευτερο, αν υποθεσουμε οτι δεν ειχε αποκλειστικο κριτηριο το να παει οσο γινεται πιο φτηνα στη δουλεια ή το χωριο του, τοτε καλυτερα να'παιρνε το λεωφορειο ή ταξι γιατι απο αμαξια δεν...Για'μενα παντως χρεπι ειναι το ασυντηρητο αμαξι, ειτε πιο καινουριο ειτε παλαιοτερο. Και 30 ετων να'ναι ενα αμαξι, αν ειναι στην πενα χρεπι δεν θα το πω ποτε.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για να καταλάβουμε....
Προτείνεις στον dublin, όχι σε έναν τυχαίο αλλά στον dublin αυτοπροσώπως του αυτού του ιδίου...να πωλήσει το 2008 που σήμερα θα το αγόραζε 33.000 ευρώ αντί για 27-28 που το πηρε και να πάει να πάρει ένα γκολφ ακριβότερο από το 2008 που πήρε και που δεν είναι suv και δεν είναι diesel και όλα αυτά εν μέσω του δυσκολότερου χειμώνα από τον ΒΠΠ στην Ευρώπη.
Δεν έχω λόγια....
Ωχ λάθος !
Πλακιτσα πήγα να κάνω στον Dublin που ξέρω ότι έχει <5ετιας αυτοκίνητο και είναι γνωστός για τα αντιvag αισθήματα του αλλά...ξεκίνησα από εσφαλμένη βάση!
33κ κάνει η premium ντιζελοματρακας πεζαρα 2008;;;
Δεν το ήξερα!
Οπότε διορθώνω,
Θα το δώσει λοιπόν τώρα 30κ και θα πάρει τζάμπα την γκολφαρα να ανέβει σε άλλο επίπεδο!
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά