-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχει δει κανένας τις χρεώσεις για την φόρτιση από τους προμηθευτές? Η πιο φθηνή μου φαίνεται είναι η ΔΕΗ με 0.45/kWh ενώ η nrg charge εχει πιο ακριβές τιμές στο prepaid (δεν ξέρω τι ισχύει με συμβόλαια κτλ). Έχει κάποιος εμπειρία να μας ενημερώσει ποιος συμφέρει από όλους?
NRG
Rapid:€0.62/kWh
Semi-fast:€0.496/kWh
Standard:€0.496/kWh
Fast:€0.62/kWhΓια DC με κλειστά μάτια ELPE-Future 0,55e/Kwh με RFID καρτα στο application επίσης AC με 0,35ε/ΚWh
-
@polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με βενζίνη καίω 7 με 8λ/100 σε εθνική. Μικτή κατανάλωση στην Θεσσαλονίκη έχω 10-12. Είναι βαρύ όχημα και η μόνιμη 4κινηση δίνει κάνα λίτρο πάνω από 2κινητα.
Τότε το αέριο σου έρχεται σχεδόν μία η άλλη αν ψεκάζει και βενζίνη ταυτόχρονα, απο την αρχή τόσο έκαιγε ? Εμένα καίει απο 6,5 η βενζίνη σε 9 το lpg
Ακριβώς όπως το είπες. Ήθελα ένα δυνατό αμάξι που να παιρνει αέριο με δικό μου πρόγραμμα για να είναι ασφαλές μην βαριέσαι μπιέλα και φυσικό κινητήρα αντοχής.
Αλλά πλέον είτε έχω αέριο είτε βενζίνη είναι μια και το ίδιο σχεδόν.
Τώρα το πουλάω το audi και περιμένω το καινούριο βενζίνης.
Πάντως λογικά σου καίει τόσο. Τι μάρκα αέριο φοράς;Είναι LandiRenzo , δεν ξέρω πιο μοντέλο , το φοράει απο το εργοστάσιο και δεν ψεκάζει καθόλου βενζίνη παρά μόνο στην εκκίνηση .
Τις κρύες μέρες του χειμώνα το κρατάει για 500-800μέτρα με βενζίνη και μετά γυρνάει αέριο και επίσης σε μεγάλες ανηφόρες και με απότομη επιτάχυνση θα γυρίσει σε βενζίνη αλλά και πάλι μόνο τον χειμώνα , ίσως το μείγμα τον χειμώνα είναι πιο φτωχό . -
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με βενζίνη καίω 7 με 8λ/100 σε εθνική. Μικτή κατανάλωση στην Θεσσαλονίκη έχω 10-12. Είναι βαρύ όχημα και η μόνιμη 4κινηση δίνει κάνα λίτρο πάνω από 2κινητα.
Τότε το αέριο σου έρχεται σχεδόν μία η άλλη αν ψεκάζει και βενζίνη ταυτόχρονα, απο την αρχή τόσο έκαιγε ? Εμένα καίει απο 6,5 η βενζίνη σε 9 το lpg
Ακριβώς όπως το είπες. Ήθελα ένα δυνατό αμάξι που να παιρνει αέριο με δικό μου πρόγραμμα για να είναι ασφαλές μην βαριέσαι μπιέλα και φυσικό κινητήρα αντοχής.
Αλλά πλέον είτε έχω αέριο είτε βενζίνη είναι μια και το ίδιο σχεδόν.
Τώρα το πουλάω το audi και περιμένω το καινούριο βενζίνης.
Πάντως λογικά σου καίει τόσο. Τι μάρκα αέριο φοράς;Είναι LandiRenzo , δεν ξέρω πιο μοντέλο , το φοράει απο το εργοστάσιο και δεν ψεκάζει καθόλου βενζίνη παρά μόνο στην εκκίνηση .
Τις κρύες μέρες του χειμώνα το κρατάει για 500-800μέτρα με βενζίνη και μετά γυρνάει αέριο και επίσης σε μεγάλες ανηφόρες και με απότομη επιτάχυνση θα γυρίσει σε βενζίνη αλλά και πάλι μόνο τον χειμώνα , ίσως το μείγμα τον χειμώνα είναι πιο φτωχό .Κανονικά έχουν αισθητήρα θερμοκρασίας και αν δεν φτάσουν τα νερά ψυγείου σε κατάλληλη θερμοκρασία δεν αφήνουν να το γυρίσουν σε αέριο. Αυτό που λες ότι σε απότομη επιτάχυνση γυρνάει σε βενζίνη, πιθανόν τα μπεκ δεν είναι αρκετά, είναι μικρά για τους κυλίνδρους του, οπότε το βάζει να δουλεύει μόνο βενζίνη.
Γενικότερα τον χειμώνα για κινητήρες με τουρμπίνα γίνεται σωστότερη καύση σε σχέση με την απόδοση. Σε ατμοσφαρικό δεν παίζει κανένα ρόλο.
Δεν την ξέρω πάντως την συγκεκριμένη μάρκα. Έχεις και δοχείο λαδιού που πρέπει να συμπληρώνεις σε κάποια χιλιόμετρα και φιλτράκι? -
Είναι πολύ δυνατή μάρκα , εδώ στην Αττική σχεδόν όλοι δουλεύουν LandiRenzo .
Δοχείο λαδιού δεν έχει ούτε χρειάζεται λάδι στην δεξαμενή αερίου . -
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης. Μάλιστα.
Πέτυχα το παρακάτω βίντεο από τον γνωστό Σαριμπαλίδη. Άντε να το δω σκέφτηκα, τι έχω να χάσω;
Εντάξει, τα γνωστά όμως. Μέχρι που...μέχρι που... ανέφερε και έδειξε το σπίτι του και τον φορτιστή του. Και εκεί ακριβώς σταμάτησα να βλέπω.Ρε ποιους δουλεύετε; Κάνετε μάρκετινγκ και διαφημίζετε τις ηλεκτρικές μπούρδες από τις σπιταρώνες σας και τα αρχοντικά σας. Πόσοι ρε στην Ελλάδα έχουν τέτοια σπίτια; Άιντε πρωινιάτικα, καραγκιόζιδες νεόπλουτοι ξεφτίλες. Άιντε και φόρτωσα μέσα στα άγρια τα ξημερώματα.
-
Έλα τώρα ρε storm που βλέπεις και το σαμπρελιδη. Αυτός και στο mute ενοχλεί.
-
Εμένα με έπεισε Στορμ...
Σιγά μην αγοραζα με τα ίδια χρηματα το cupra formentor βενζίνης. Χαζός είσαι να έχεις 310 άλογα αντί για 180, τετρακίνηση, 0-100 σχεδόν στο μισό χρόνο, αλλα 90km/h τελικής ΚΑΙ τους χωρους-ρυμουλκηση ενός SUV με πανω από 300kg χαμηλότερο βάρος με ο,τι αυτό σημαίνει στην οδική συμπεριφορά;
(Η συγκριση καθαρά στη συγκεκριμένη κατηγορία οχήματος και τιμης, προφανώς και δεν ισχύει παντού, απλώς αναφέρω τι χάνεις εδω για να κερδίσεις την ηλεκτροκίνηση)
ΥΓ: "Βασίλη ζούμε στο chaos να σε δούμε!"
-
Δύο τόνοι αυτοκίνητο, τελική 160 χιλιόμετρα/ώρα και περίπου 250 χιλιόμετρα αυτονομία σε ανοιχτό δρόμο... και υποχρεωτικά να υπάρχει και μία βίλα με κήπους και πάρκινγκ για άνετη φόρτιση.
Ανώτερη εμπειρία οδήγησης...
Πάρε κόσμε και κοσμάκη ηλεκτροκινητό από τον Σαριμπαλιδάκη... -
Όταν μια αγορά είναι σε μεγάλη κρίση, έχει νόημα να γράψεις όλη τη πλεμπα στις ορχιδέες σου, και να επικεντρωθεις στο ανώτατο 20% που όπως έχει δείξει και ο κυρ Παρετος εδώ και πολύ καιρό, κουβαλάει όλο το χρήμα.
-
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
-
-Στο συγκεκριμένο αμάξι που συγκρίνεται με το συγκεκριμενο ομογκρουπο του το βάρος το ζοριζει αφού ακομα και αν είναι χαμηλότερα το cupra και θα στρίψει καλύτερα λόγω στησίματος και λόγω 4κινησης το cupra θα είναι καλύτερο και στα ζητούμενα των suv (ελξη-προσφυση σε φθαρμένη άσφαλτο και στο χιόνι τουλάχιστον αφού σοβαρό off-roading δεν κάνεις με κανένα).
-Αυτο με τα όρια ταχύτητας ασχολιαστο. Όποιος θέλει να πηγαίνει 130 ας πηγαίνει. Με 160 το cupra ανάθεμα αν θα έχει 3000-3 κάτι στο στροφόμετρο. Το Skoda θα ξεπατωνει την αυτονομία του.
-Στην πόλη με δικό σου wallbox όλα καλά. Έξω; Αυτά τα αμάξια τα αγοράζεις για "καλα-οικογενειακα-ταξιδιαρικα". 250km δε χρειάζονται στάση, αλλιώς παίρνεις τρένο (όχι στην Ελλάδα) να μη καθυστερεις. Από 400 και πάνω αυτά, εκτός αν έχεις μωρα-ηλικιωμενους στο αμάξι.
-Πριζα από το μπαλκόνι...ΟΚ.
-Η περιβόητη "ανώτερη εμπειρία οδήγησης" πάντα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο καλύπτεται εν πολλοίς από το DSG και βέβαια τα 310 που θα σε σπρώχνουν με την 4κινηση. Και δώσε και παιχνίδι με τα αυτακια να γίνεσαι και Lewis...
Αρα τι; Πλεμπες κτλ με 47.000 δεν υπάρχουν. Εύλογες απαιτήσεις από τον αγοραστή υπάρχουν. Τις καλύπτει το Skoda ή θα έχεις πολλή περισσότερη Enya-q για αυτονομίες, πόσο κάνουν τα 21αρια λάστιχα κτλ κτλ;
-
Εγώ πάντως την τελική ταχύτητα την θέλω και για άλλους λόγους και όχι για να ταξιδεύω σταθερά π.χ. με 180km/h. Ο κόφτης στα 160km/h μου θυμίζει τα προβλήματα που είχα στα ταξίδια με το Pajero που είχε τελική 155km/h. Αυτά δεν ξεχνιούνται.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
2 τόνοι -> το βάρος είναι χαμηλά στο αμάξι και αυτό βοηθάει στα δυναμικά χαρακτηριστικά του.
Τελική 160 km/h -> τα όρια ταχύτητας είναι μέχρι 130 km/h, άρα δεν χρειάζεσαι κάτι περισσότερο.
Αυτονομία 250 km -> ποιός κάνει περισσότερα από 250 χιλιόμετρα συνεχόμενα, θα σταματήσεις κάπου εκεί να ξεκουραστείς και να ρίξεις και ένα 10-30 λεπτο φόρτιση οπότε όλα καλά. Επίσης το 90 % των χιλιομέτρων γίνονται μέσα στην πόλη οπότε σε βγάζουν άνετα.
Βίλα με κήπους κ.τ.λ.-> Με μια μπρίζα σουκο σε πυλωτή ή από το μπαλκόνι, μέσα σε ένα βράδυ έχεις γεμίζει περισσότερο από όσο χρειάζεσαι σε μια μέρα (προηγούμενη απάντηση, 90 % των χιλιομέτρων μέσα στην πόλη), στην ανάγκη φορτίζεις σε ταχυφορτιστή ή όταν πας σουπερμάρκετ για γάλα.
Μεγάλο κόστος-> έχεις ανώτερη εμπειρία οδήγησης, χρειάζονται και κάποιες θυσίες.
Νομίζω αυτές είναι οι τυπικές απαντήσεις στα σχόλια που κάνεις κάποιος για τα ηλεκτρικά. Pin, like, share και subscribe για να μην τα επαναλαμβάνουμε κάθε φορά για την πλέμπα που δεν μπορεί να καταλάβει πιο είναι το καλό της.
οσο και να βοηθάει δεν μπορεί να είναι ευέλικτο τόσο βαρύ όχημα
καλα τώρα εντάξει και βεβαια παμε κάποιοι περισσότερο
πολλοί κάνουμε περισσότερα χλμ παραπάνω χωρίς στάση. Ασε που αν πας 160 που γράφεις πάνω είναι πολύ λιγότερα για στάση.
για την πόλη μια χαρά είναι με απλή φόρτιση. Αλλά θες τόσο μεγάλο ογκώδες αυτοκίνητο για μέσα στην πόλη κυρίως? αφού για ταξίδια δεν.... λόγω τον απο πάνω. οξύμορο
συμφωνω στην ανώτερη εμπειρία οδηγησης. Αλλά οι θυσίες είναι τεράστιες και σε χρήμα και σε κόπο.
Τα μικρά ηλεκτρικά είναι σπουδαία επιλογή με μόνο κόστος το μεγάλο κοστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα μεγάλα μόνο για εντυπωσιασμό και ψιλοάχρηστα εκτός αν στο δίνει Leasing η εταιρεία. (προς το παρόν. Στο μέλλον θα αλλάξουν τα πράγματα ελπίζω προς το καλύτερο)
Το κείμενο είναι σαρκαστικό και στο μήκος κύματος των απαντήσεων που παίρνει κάποιος από άτομα υπερθετικά προσκείμενα στα ηλεκτρικά, όταν ρωτάει κάτι παρόμοιο.
ε πες το βρε αδερφε!!!
-
φευ....
η μιτσουμπα εχει και αυτη κοφτη στα 170.
οχι οτι παει παραπανω.
το γκεικο οχι, παει το κωλο του.
περι πριζας, πραγματι εχω φορτιστη στην εταιρεια μεν, αλλα μια χαρα κανει τη δουλεια η σουκο στη πυλωτη στο σπιτι. το ιδιο και η σουκο στη βεραντα στο χωριο.
το θεμα βαρος χαμηλα. λοιπον. η μιτσουμπα που δεν εχει καθολου αυτο που λεμε δυναμικα χαρακτηριστικα, σκεψου κατι σαν αιδοιο χοντρης, στριβει σαν να κανει τακ μεν, αλλα στριβει ευκολα και με ασφαλεια με πολλα χιλιομετρα και βοηθαει στο ξεκουραστο του 'παω εκδρομαρα με την οικογενεια'. μπορει να μην πλασαρεται αλλα ήδη κινειται αγχολυτικα γρηγορα.
και ειναι ενα αμαξι 4.70 με τετρακουνα και πενταβαρο.
το οποιο το εφτασα σε συγκεκριμενη διαδρομη στα 18lt/100 μεν, βουναρα, αλλα η μεση μεχρι τωρα με ελαχιστη φορτιση, max 5-7 φορες με 35km τη φορα γιατι ειναι ασυμβατο το βυσμα με τους φορτιστες μου οποτε πρεπει να βγαλω το δικο του τεραστιο, καλωδιο ε, στα 2200km ειναι στα 8.2.
καποιοι εντοπιοι του φορουμ μπορουν να σας διαβεβαιωσουν για την ταχυτητα κινησης, που δεν ειναι η δικη σας, και γενικοτερα το αντιτιουντ οδηγησης.
ναι, πολλα τα 58 που κοστιζει αλλα πλεον ειναι λιγο....
εξηγαω.
το 3008 σε εκδοση gt με πετρελαιο αυτοματο και μολις 130 εχει καπου στα 47. στα 52 παιρνεις 300. ε? τι λετε? -
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
φευ....
η μιτσουμπα εχει και αυτη κοφτη στα 170.
οχι οτι παει παραπανω.
το γκεικο οχι, παει το κωλο του.
περι πριζας, πραγματι εχω φορτιστη στην εταιρεια μεν, αλλα μια χαρα κανει τη δουλεια η σουκο στη πυλωτη στο σπιτι. το ιδιο και η σουκο στη βεραντα στο χωριο.
το θεμα βαρος χαμηλα. λοιπον. η μιτσουμπα που δεν εχει καθολου αυτο που λεμε δυναμικα χαρακτηριστικα, σκεψου κατι σαν αιδοιο χοντρης, στριβει σαν να κανει τακ μεν, αλλα στριβει ευκολα και με ασφαλεια με πολλα χιλιομετρα και βοηθαει στο ξεκουραστο του 'παω εκδρομαρα με την οικογενεια'. μπορει να μην πλασαρεται αλλα ήδη κινειται αγχολυτικα γρηγορα.
και ειναι ενα αμαξι 4.70 με τετρακουνα και πενταβαρο.
το οποιο το εφτασα σε συγκεκριμενη διαδρομη στα 18lt/100 μεν, βουναρα, αλλα η μεση μεχρι τωρα με ελαχιστη φορτιση, max 5-7 φορες με 35km τη φορα γιατι ειναι ασυμβατο το βυσμα με τους φορτιστες μου οποτε πρεπει να βγαλω το δικο του τεραστιο, καλωδιο ε, στα 2200km ειναι στα 8.2.
καποιοι εντοπιοι του φορουμ μπορουν να σας διαβεβαιωσουν για την ταχυτητα κινησης, που δεν ειναι η δικη σας, και γενικοτερα το αντιτιουντ οδηγησης.
ναι, πολλα τα 58 που κοστιζει αλλα πλεον ειναι λιγο....
εξηγαω.
το 3008 σε εκδοση gt με πετρελαιο αυτοματο και μολις 130 εχει καπου στα 47. στα 52 παιρνεις 300. ε? τι λετε?Λέμε ότι για Leasing είναι φοβερό
η συζήτηση πιο πάνω αφορούσε καθαρά ηλεκτρικά όχι φευ. Αυτά έχουν και θερμικό κινητήρα και δεν χρειαζεσαι στάσεις για ταξίδι. τελείως διαφορετικό πράγμα από τα ηλεκτρικά.
καλή η χοντρή αλλά ακριβή. και το 3008 σε εκδοση GT σε πετρέλαιο πανάκριβο είναι επίσης
λιζινγ και ξερο ψωμί βέβαια. Για να περάσω έξοδα και γω τέτοιο θα έπαιρνα. Αλλά μόνο για leasing
-
Συγνώμη που ίσως αλλάζω το θέμα, αλλά υπάρχει κάτι γύρω μας που βγάζει μάτι:
Βλέπουμε κάτι ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν πολύ μικρές διαστάσεις. Κάτι αυτοκίνητα που θυμίζουν αστεία μοντέλα της δεκαετίας του '60, από αυτά τα vintage που αγοράζουν κάποιοι για να κάνουν το χούι τους.
Πρώτ' απ' όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι γελοία. Και δεν αγοράζονται από κάποιους που δεν έχουν την οικονομική άνεση, αλλά από κάποιους που θεωρούν ότι είναι πιο κουλ. Είναι τελείως αστείο να βλέπεις έναν γιγαντόσωμο άνθρωπο μέσα σε ένα πολύ μικρό όχημα. Το πιο αστείο είναι ότι αυτός ο άνθρωπος είναι στην πραγματικότητα μικρόσωμος, αλλά δείχνει τεράστιος μπροστά στοποδήλατοαυτοκίνητό του.΄
Και πάμε και στο πιο σημαντικό: τι σόι ασφάλεια έχουν αυτά τα κουτάκια; Αν έρθει ένα κανονικό όχημα και τα χτυπήσει με 30km/h τι προστασία παρέχουν στον οδηγό; Για επιβάτες ούτε λόγος, αφού δε χωράει τίποτα εκεί μέσα. Αν τα χτυπήσει φορτηγό... κλάφτα Χαράλαμπε! -
Γεροντίστικη γκρίνια περί παθητικής ασφάλειας, εργονομίας χειριστηρίων και λοιπά τέτοια απαρχαιωμενα...
Αφού θα έχουν ραντάρ τα ταπεράκια και θα φτεναρουν αυτόματα, δεν νοιάζεται ο οδηγός για τέτοιες λεπτομέρειες και μένει απερίσπαστος στην οθόνη του... -
This post is deleted!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης