-
- BEEV
είναι σαν ένα ντυμένο 4τροχο atv όπου οι ρόδες δεν είναι "ντυμένες" από το αμάξωμα αλλά μπορούν να μπουν επιπλέον "προφυλακτήρες-καλύπτρες" μοιαζει να είναι αυτοκινητάκι για χώμα-παραλία η σούστα του
στα θετικά ότι οι άνθρωποι που τα φέρνουν μπορούν να σου βάλουν μεγαλύτερη μπαταρία για περισσότερη αυτονομία αλλά αυτοκίνητακι δεν το λες...
=> L6 έως 45km/h
=> L7 έως 70km/h
*** το θέμα δεν είναι ΜΟΝΟ αν τον πειράζει ή όχι κάποιον αν θα πηγαίνει αργά αλλά & να μην κινδυνεύεις να σε χτυπήσουν ή καβαλήσουν περάσουν από πάνω έτσι.....γιατί δεν υπάρχει ούτε κατάλληλη νοοτροπία αλλά ούτε & σωστή παιδεία δεν νομίζετε?;
-
CITROEN ami
υποτίθεται ότι είναι αυτοκίνητο ΔΗΘΕΝ επειδή είναι από γνωστή στην αυτοκινητοβιομηχανία "κανονικών" αυτοκινήτων.......δυστυχώς ενώ πάμε προς τα εμπρός έβαλαν αντί για χερούλια ΙΜΑΝΤΕΣ κι άντε να ανεχτείς τα παραθυράκια αλλά ηλιοροφή/τζάμι από πανω σε ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΧΩΡΑ??? (που & η παραγωγός εταιρεία εκεί ανήκει)
και αυτό ΑΝΕΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ έστω & στοιχειωδούς!
όσο φτηνό κι αν ειναι τρώει άκυρο άνετα αλλά θα πουλήσει σε εταιρείες μαγαζιά κλπ στη περιοχή μου έχω δει ήδη πολλά εταιρικά βολεύει
για εξοικονόμηση παραγωγής αλλά & για το χρήστη είναι ιδανικό που ο προφυλακτήρας πισω-μπρος είναι ίδιοι & η δεξιά πόρτα μπαίνει αριστερά & το ανάποδο, κι ας ειναι ανάποδη του οδηγού αν θυμάμαι καλώς αυτό δεν ειναι τοσο ενοχλητικό & συνηθίζεται θεωρώ....
=> L6 έως 45km/h
*** τσιγκουνευτήκανε ακόμα & έναν εσωτερικό μεσαίο καθρέπτη να βάλουν citroen σου λέει μετά......σφιχτόκωλοι γερμανοί & skroutz σκωτσέζοι απέγιναν!
αυτό ευτυχώς λύνεται με αγορά after market καθρέπτη
***** θετικό ΜΟΝΟ ότι ανάμεσα σε όλα τα μικρά ηλεκτρικά (μόνο το smart μπαίνει εδώ) είναι CITROEN που είναι "κανονική" ας πούμε εταιρεία που ελπίζουμε λογικά μάλλον ότι θα έχει αρκετά σημεία service στη χώρα μας μαζί με αυτά των κινητήρων εσωτερικής καύσης.... -
EcoCar city
καλή κινεζιά που μοιάζει σαν όχημα του γκολφ για......"φτωχαδάκια" αλλά να ξεκινήσω από τα παραμύθια που μας πασάρουν εδώ στο αγΕλλαδιστάν & μετά να πω το θετικό του σημείο.....
αν δειτε & στο YouTube το αυτοκινητάκι ειναι της εταιρείας JiaYuan, φυσικά το γράφει πάνω & η άδεια του!
λένε ότι είναι ελληνικό ή ότι φτιάχνεται στη ΚΙΝΑ αλλά εδώ βάζουν τη μπαταρία.........χμμμ τότε προσωπικά γιατί έχουμε δει βίντεο που στη Κινα κινείται με τη μπαταρία του?; απλώς για γέλια!
η αλήθεια & το θετικό σημείο είναι ότι του βάζουν ΟΝΤΩΣ ένα σωρό καλούδια (μακάρι να το κάνουν στη σαλονίκη που ειναι η εταιρεία) έτσι μπορείς να το ντύσεις από κλιματισμό έως ηχοσύστημα σύγρονο κλπ ή μεγαλύτερη μπαταρία για παραπάνω αυτονομία!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ οι κινέζοι του έχουν 12αρες ζάντες, ούτε καν 13 με ότι αυτο συνεπάγεται σε ευστάθεια & κυρίως λακούβες ή κακοτεχνίες δρόμων μας. ένας παλαβός Αθηναίος στο YouTube του έχει βάλει αρκετά μεγάλες ζάντες αλλά όπως ξέρετε μετά πρέπει να ειναι λεπτό το ελαστικό (χαμηλού προφίλ) με ότι αυτό συνεπάγεται, δεν είναι σπορ αυτοκινητο! όποιον ενδιαφέρει περισσότερο ο τύπος έχει αλλάξει & αναρτήσεις-αμορτισέρ όμως κάνει εκτός & επικίνδυνα πράγματα στο δρόμο παρά τις γνώσεις του τέλος πάντων.
=> L7 έως 80km/h & με καλή επιτάχυνση (υπάρχει αγγλικό βίντεο με κόντρα μικρo-αυτοκινήτων στο YouTube...εκεί μπορείτε να δείτε & το RENAULT twingo (σαν ντυμένη ΜΟΤΟ με πόρτες) που όμως δεν έρχεται Ελλάδα από όσο έμαθα...
*** το παραθυράκι του είναι καλύτερη έμπνευση από του CITROEN πάντως!
***** αρνητικό: αν ψάξετε για τους συνεργάτες τους που πωλούν τα αυτοκινητάκια αυτά δεν συνεργάζεται πλέον κανένας. συνεπώς αντιπροσωπεία ΜΟΝΟ σαλονίκη & ένα για την Αθήνα από όσο έμαθα. -
MicroLino
το σκαθαράκι με τη πόρτα μπροστά & το τιμόνι πάνω της με το που το είδα άλλαξα μεριά........συνεπώς δεν έχω άποψη. τώρα βέβαια όποιον όποια βολέψει καλορίζικο ναναι -
TAZZARI
θα έρθει Σεπτέμβρη σε L6 & L7 αλλά δυστυχώς για όσους θα ήθελαν κανονικό ασφαλές αλλά & γρηγορότερο αυτοκινητάκι πόλης το κατηγορίας Μ1 έχει σταματήσει η παραγωγή του στην ΙΜΟΛΑ (με τη γνωστή πίστα) που φτιάχνονται....
είναι εξαιρετικό στους περισσότερους τομείς αλλά θα είναι ακριβό σε σχέση με τα άλλα. νομίζω κρατάνε υψηλά τις τιμές γιατί ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι θα πάρεις & επιδοτήσεις σε ΟΛΕΣ τις χώρες της Ε.Ε. συνεπώς στα @@ τους δεν νομίζετε;;;
*** προσωπική άποψη πάντα....επειδή είναι ευρωπαϊκό αν ήμουν κάτω των 19 & είχα όχημα για απόσυρση με τις επιδοτήσεις θα έβγαινε value4money θεωρώ. όμως ξενέρωμα ότι δεν έχουν πλέον το δυνατό της Μ1 κατηγορίας & σημαντικότερο ότι ακόμα δεν υπάρχει σημείο service!!! γιατί δεν είναι μόνο οι περιοδικοί έλεγχοι & συντήρηση αλλά κι αν υπάρξει τρακάρισμα που μπορεί να μην φταις καν εσύ, όσο κι αν προσέχεις με τόσους ασυνείδητους & θρασύτατους εκεί έξω.
ΑΛΛΟΣ ένας λόγος που ακόμα & με ασφάλιση αν δεν υπάρχουν τα ανταλλακτικά Ελλάδα & περιμένεις από Ευρώπη ή ακόμα χειρότερα από Κίνα μεριά......τότε σίγουρα θα εύχεσαι να είναι το 2ο σου αυτοκίνητο το ηλεκτρικούλη στην Ελλας 2.0 της ανάπτυξης κούλη ΤΕΛΕΙΑ & ΠΑΥΛΑ.-
-
XEV yoyo
ωραίο σαν διαστημικό ΟΚ αλλά όπως λέει & το μοντέλο σαν γιογιό μωρού δεν είναι?;
πέρα από τη πλάκα έχει κανονικές πόρτες κι όχι σαν τζαμι που έχουν τα περισσότερα αλλά είναι σαν από υλικό της ιστιοσανίδας του σερφερ Κακλαμανάκη. πραγματικά δεν ξέρω πόσοι θα μπορουσαν να το εμπιστευτουν ανεξάρτητα από το ότι έχει βγει όπως λενε από 3D εκτυπωτή. της έκθεσης το όχημα είχε ατέλειες που λες θα πληρώσω για ΝΕΟ ολοκαίνουριο αμάξακι τόσων χρημάτων & να έρθει έτσι? ίσως να είναι καλύτερο ίσως όχι, δεν το ξέρω. ρισκα ειναι αυτά.
ιταλική εταιρεια λεει που φτιάχνονται όμως στη Κινα.
=> L7 εως 80km/h
*** <<Η φουτουριστική εμφάνιση του ηλεκτρικού αυτού microcar φέρει την υπογραφή του στούντιο PininFarina>>
οι ιταλοί ή κινέζοι μάλλον πίνουν FARINA Γιώτης αντί για άλλα πιοτά χαχχααχαχ εξ ου & το αποτέλεσμα τι πίνουν & δεν μας δίνουν;;
παντως ΔΕΝ ειναι πανάκριβο -
ZHIDOU D2S
το καλύτερο ΟΛΩΝ (αφού δεν υπάρχει πλέον το TAZZARI ZERO EM2 SPACE (κατηγορίας Μ1) που μόνο με αυτό θα μπορούσε να συγκριθεί δικαίως
https://www.tazzari-zero.com/en/range-citycar/
<<We have terminated the production in Italy, ZERO EM2 SPACE remains available for licensing partners and technology transfers>>
συνεπώς το ZHIDOU d2s είναι το αμέσως καλύτερο μετά το SMART EQ for2 με μικρότερη τελική στα 105km/h αλλά ανώτερη όλων των άλλων μικρών!!!
με κανονικές πόρτες κι όχι τελείωμα σε ΤΖΑΜΙ όπως το SMART EQ!
όμως ο αγοραστής δεν θα έχει τα service απο την smart/mercedes αλλά από μια αντιπροσωπεία που αμφίβολο αν μπορεί να εμπιστευθεί κάποιος, μια επίσκεψη θα σας πείσει......
δυστυχώς η τιμή του έφτασε στο θεό που λόγω επισφαλειών αρκετοί θα προτιμήσουν το SMART EQ που είναι πλέον λίγο ακριβότερο & δεν έχει μεγάλη διαφορά όπως πριν στη τιμή.το ZHIDOU πάντως έχει & αερόσακκο οδηγού που είναι το μόνο από τα άλλα.
*** δυστυχώς κανένα πάρα το κλιματισμό δεν έχει κανένα τους ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ (γύρης)τα ελαστικά είναι διαφορετικών διαστάσεων μπρος-πισω όπως & στο SMART EQ που είναι πισωκίνητο.
μόνο που στη περίπτωση της ΚΙΝΕΖΙΑΣ (αν και από πισω ειναι volvo-geely κλπ) τα ελαστικά ακόμα ΔΕΝ τα βρίσκεις Ελλάδα. κι αυτά που φέρνουν είναι κλάφτα χαράλαμπε....
για να δείτε ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ είναι ορισμένοι άσχετοι με το θέμα:
φίλος μου που ρώτησε την ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ αντιπροσωπεία......για το θέμα ελαστικά του έδωσαν διαστάσεις που αν βάλεις σε υπολογιστήρια online που υπάρχουν στο διαδίκτυο θα δεις ότι ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ περισσότερο από 3% !!! πράγμα που απαγορεύεται τεχνικώς.
εκτος του ότι λόγω μεγάλης διαφοράς στη περίμετρο του ελαστικού θα υπάρχει αρκετή διαφορά στην ένδειξη του ταχύμετρο από την πραγματική.
***** δεν είναι κακό να είσαι ΑΣΧΕΤΟΣ, όταν όμως είσαι σε θέση που μπορεί να θέσεις σε ΚΙΝΔΥΝΟ ζωές & σωματική ακεραιότητα των οδηγών/επιβατών & των υπολοίπων στους δρόμους τότε τι να πουμε για την υπευθυνότητα & σοβαρότητα των ΔΗΘΕΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ.....κατασκευαστικά πάντως είναι άρτιο, αξιολογότατο για τη κατηγορία του & βολικό για 2 άτομα με ή χωρίς ψώνια
ταχύ, αυτόματο με αερόσακκο οδηγού, κάθισμα 6 κατευθύνσεων κλπ....μόνο 4κίνηση δεν έχειτιμή, βολικό, εύχρηστο: SILENCE (από Ε.Ε.) ή ΕcoCar/JinYuan (από Κίνα)
ασφάλεια, άνεση,ταχύτητα: TAZZARI (από Ε.Ε.) ή ZHIDOU d2s (από Κίνα)
με service από κανονική αντιπροσωπεία & χώμα τιμή: CITROEN AMI (αλλά τίποτα δεν βολεύει από πορτες, παράθυρα χώρο εξοπλισμό κλπ)
το yoyo σίγουρα νικάει στα καλλιστεία του διαστήματος
ενώ για σύντομες διαδρομές καλό για τα λεφτά του το BEEV - BEEV
-
@dimsabas said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
Να πάει καρφί στο Smart. Έχει και πολύ αξιόπιστες μπαταρίες.
αξιόπιστες μπαταρίες συμπολίτη μου δεν νομίζω ότι μπορούμε να πούμε ακόμα για οποιοδήποτε ηλεκτρικό, ούτε του smart/mercedes...
αν λέγαμε για μπαταρίες υβριδικών τότε γύρω στο 1999-2000 και.... που πολλοί ανησυχούσαν έχει αποδειχτεί πλέον μετά από περισσότερες από 2 x 10ετίες ότι κατά συντριπτική πλειοψηφία κρατάνε στα όρια της εγγύησης ή λίγο παραπάνωστα ηλεκτρικά έχουμε θεωρώ ακόμα καιρό, συν το πόσο θα τις προσέχει κάποιος με τις φορτίσεις/εκφορτίσεις, τους ταχυφορτιστές, αν το αφήνει κάποιος για μέρες σε αδράνεια κλπ θα τα δούμε στη πορεία.....
είναι σαν τα παλιά-νέα εμβόλια.......άλλο να τα κάνουμε σε λίγους που τα έχουν ανάγκη γιατί κινδυνεύουν κι άλλο να τα πάρουν ολοι!
ηλεκτρικά αυτοκίνητα λοιπόν έχουν ελάχιστοι, συνεπώς οι στατιστικές μας είναι ελλιπείς δεν νομίζεις??προσωπική άποψη επίσης τα διακρίνω σε μικρά πόλης & σε κανονικά για ταξίδια & πόλη
διότι άλλη "καταπόνηση" επιβάρυνση θα έχουν & οι συσσωρευτές τους σωστά? -
Δεν έβγαλα άκρη σε πολλά που γράφεις αλλά :
1ον :το smart γιατί το αναφέρεις?
2ον : Ο Κουλης είναι εισαγωγέας ανταλλακτικών και αφήνει την αγορά στεγνή? Μα ποιος είναι? Μήπως ο "Σ"? -
https://www.car.gr/classifieds/cars/?fuel_type=3&pg=2&sort=pra
Τα μόνα που ταιριάζουν σε αυτό που ζητάει είναι το imiev, c-zero. Και έχει μπόλικα. Βέβαια είναι παλιά και δεν ξέρουμε τι γίνεται με τη ζωή της μπαταρίας.
Επίσης το smart for2
Προσωπικά μου αρέσει το ΖΟΕ
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/325377971-renault-zoe
Ωστόσο, το θέμα είναι πόσο εύκολα θα βρίσκει κανείς ανταλλακτικά από τη στιγμή που δεν έχει εισαχθεί Ελλάδα. Το ΖΟΕ βέβαια είναι best seller στην Ευρώπη.
Επίσης, τι γίνεται από βλάβες ρε παιδιά με τα ηλεκτρικά; Πέρα από τις μπαταρίες.. -
Παιδιά το Λίντλ λένε θα φέρει μικρό ηλεκτρικό πόλης. Γενικά πολλά προϊόντα που έχε το Λίντλ έχουν καλές προδιαγραφές, πιστεύω και πως το αυτοκίνητο που θα φέρει θα έχει.
Έψαξα λίγο, λέει έχει κλωβό ασφαλειας, δύο αερόσακους, abs, aircodiition έχει δύναμη 48 αλόγων και κοστίζει 13.000 ευρώ. Αν η τιμή αυτή είναι με επιδότηση δεν το γνωρίζω.
Αυτό είναι. Όχι το δίχρωμο, το άλλο που λέει για 300 χλμ αυτονομία
12kwh/100 χλμ λέει κατανάλωση δηλαδή με 0,4 ευρώ σε πρόγραμμα βγαίνει 5 ευρώ τα 100χλμ.
Η σχεδίαση του ταμπλό με τις οθόνες και τον εξοπλισμό και την διχρωμία σαν s class είναι μπροστά στο ami..
Edit: Εδώ βλέπω κάτι εξωφρενικές τιμές. Δεν ξέρω όμως αν επιδοτείται σαν κανονικό ηλεκτρικό όχημα με 8000 ευρώ. Εάν ναι, τότε με τιμές Γερμανίας στα 11.000 ευρώ τα έχει όλα εκτός από πλαϊνούς αερόσακους.
Τώρα σας επιδοτούμε και τα ηλεκτρικά!!! Δηλαδή αν κάποιος έχει και diesel και ηλεκτρικό κολυμπάει στο επίδομα;
-
Για όσους ελπίζαμε για σχετικά οικονομικό made in Greece ηλεκτρικό
-
Γιατί δεν ήρθαν σε εμάς τελικά; Τι πήγε στραβά;
-
Φταίει ο Ανδρέας.
Ρώτα τον Andya3 να σου εξηγήσει αναλυτικά. -
-
Δεν είπαμε ότι ο (πρώην πλέον) αρχηγός της vw κ. Diess, είπε στον Κούλη, "Αστυπάλαια και πολύ σας είναι, γιατί βάλαμε κάτω τα νούμερα και τα βιομηχανικά project είναι ασύμφορα στο Ελλαδιστάν?"
Και ευθαρσώς ο άνθρωπος, σε επίσημη συνέντευξη, δεν το ψιθύρισε στο αυτί κάποιου για να μη στεναχωρηθούμε. Το ΄χουν αυτό οι αγαπητοί Φρίτσιδες, απλοικοί και χοντροκομένοι...
Αυτό που γνωρίζω εγώ είναι ότι η αποβιομηχάνιση της χώρας έλαβε χώρα κατά κύριο λόγο την εποχή των σοσιαλιστών του αείμνηστου Ανδρέα. Και όχι μόνο η αποβιομηχάνιση, αλλά και η απο-αγροποίηση (αν υπάρχει τέτοια λέξη). Και γιατί όχι άλλωστε, όλοι στο Δημόσιο και τα φράγκα να πέφτουν...
Τώρα για το ποιός πραγματικά φταίει, μπορεί κάποια στιγμή να το μάθουμε εμμέσως από τους Γερμανούς, αν τολμήσει κανείς από την Ελλάδα να τους πάρει συνέντευξη να τη δημοσιεύσει και να μη γκρεμιστεί η χώρα και το πολιτικό σύστημα.
Εκτός αν ο αγαπητός vagkirk ξέρει κάτι παραπάνω, γιατί εξάγεται κάποια τέτοια υποψία από τα λεγόμενά του...
-
@lap said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
Γιατί δεν ήρθαν σε εμάς τελικά; Τι πήγε στραβά;
Οτι είναι στραβή η χώρα και για κάθε έργο πρέπει να πέσουν τόσες μίζες και να φάνε τόσοι πολλοί που είναι τελείως ασύμφορο για οποιονδήποτε επενδυτή. Σιγά μην ασχοληθούν με εμάς, να τους φάει τα λεφτά ο κάθε πολιτικάντης. Χεσμένους μας έχουν και καλά κάνουν.
-
Ετσι είναι τι το ψάχνουμε. Το δημόσιο τεράστιο και η ανάγκη για μίζες παντού...
Πάνε κάπου που είναι όλα φτηνότερα και λιγότερα.
-
Τι λέτε ρε παιδιά, το θέμα αν θυμάμαι καλά το πειραν προσωπικά οι κυβερνώντες. Ποιος δημ υπάλληλος θα τολμούσε να ζήτησε τίποτα σε τέτοιο πρότζεκτ και να σταματήσει μεγάλα διεθνή κεφαλαια. Δεν είναι πολυκατοικία ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων που θα κολλήσει σε εναν υπαλληλακο της πολεοδομίας ή της ΔΕΗ. Τετοιες επενδύσεις αλλάζουν και τους νόμους προκειμένου να γίνουν.
Εντωμεταξυ πήγαν στις μοναδικές χώρες με μεγαλύτερη διαφθορά από εμάς. Δεν ειναι και πολλές οι χειρότερες χώρες από εμάς στον τομέα αυτόν, και αυτοί επέλεξαν αυτές.
Τεσπά, καλές δουλειές τους ευχόμαστε. Μακάρι να υπάρξουν προμηθευτές και από την ελληνική πλευρά που να επωφεληθούν από την δημιουργία εργοστασίου και να προσφέρουν θέσεις εργασίας εδώ στην Ελλάδα. Όπως συμβαίνει και στην κεντρική Ευρώπη. Έστω αυτό. -
Και οι νόμοι αλλάζουν τζάμπα ?
Τόσα έξοδα έχουν οι νομοθέτες... -
@lap said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
Τι λέτε ρε παιδιά, το θέμα αν θυμάμαι καλά το πειραν προσωπικά οι κυβερνώντες.
Πλάκα κάνεις έτσι!?!?! Τις μεγαλύτερες μίζες (και εμπόδια) τις ζητάνε οι κυβερνώντες!! Για μάθε τι ζητάγανε οι διάφοροι υπουργοί και για μάθε και σήμερα πόσο έχει εκτοξευθεί!!
-
@spiros-0 said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
> Φιλος ψαχνει για την γυναικα του ενα μικρο (μεγεθους smart) ηλεκτρικο αυτοκινητο για χρησης εντος πολης, οχι Αθηνα.Τα λεφτα που μπορει να δωσει ειναι εως 8000max.
Αυτονομια ειναι αδιαφορη γιατι θα το φορτιζει καθε βραδυ και δεν κανει πανω απο 30-40χλμ/μερα.
Επιδοσεις ειναι επισης αδιαφορες γιατι θα κινειται σε μικρη επαρχιακη πολη. Οκ, εχει καποιες ανηφορες βεβαια.
Δυο θεσεις ειναι αρκετες.
Δεν χρειαζεται να ειναι καινουργιο.
Απαραιτητο το a/c.Υπαρχει κατι με βαση τα παραπανω ή ψαχνει για τον Μονοκερο;
Ήμαρτον με αυτές τις γυναίκες... έλεος.
-
@yem said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
Δεν έβγαλα άκρη σε πολλά που γράφεις αλλά :
1ον :το smart γιατί το αναφέρεις?
2ον : Ο Κουλης είναι εισαγωγέας ανταλλακτικών και αφήνει την αγορά στεγνή? Μα ποιος είναι? Μήπως ο "Σ"?1ον: διότι αν δεν το έμαθες ακόμα αγαπητέ υπάρχει το SMART EQ => ΗλεκτροΚίνητο!
έκανα μια εκτενή αναφορά σε ό,τι κυκλοφορεί εντός Ελλάδας.
το πρόβλημα είναι ότι στα μικρά πόλης ΜΟΝΟ τα citroen & smart έχουν κανονική αντιπροσωπεία......κανονική υπό τον όρο που ξέρουμε όλα αυτά τα χρόνια για την αυτοκίνηση να σε καλύψει σε ό,τι χρειαστεί. νομίζω πέρα από τη φόρτιση κλπ ο κόσμος είναι μαγκωμένος & σε ΑΥΤΟ το θέμα δεν νομίζετε;;2ον: δεν έβγαλα άκρη από αυτά που γράφεις περί ΣαββατοΚυριαΚΟΥΛΗ γιατί δεν μας επεξηγείς τι είναι το "Σ" και να γραψεις 2-3 λογάκια παραπάνω να καταλάβουμε κι εμείς οι αδαείς ρε αδελφέ?;;
-
@ektoras said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
Για όσους ελπίζαμε για σχετικά οικονομικό made in Greece ηλεκτρικό
καλά δεν το είχατε καταλάβει? η πράσινη ανάπτυξη του ΚΟΥΛΗ πήγε ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΜΕΓΑΛΟ σαν αυτό του Μπακογιάννη στην Αθήνα χαχαχαχχχ
μόνο ΝΔ, μόνο μΠΑΤΣΟΚιναλοΤσυριζα
γράφανε για πάρα πολλούς μήνες ΟΛΕΣ οι ιστοσελίδες αυτοκινήτου σε ποια ελληνική πόλη θα πάει & τους λόγους.........
χεχεχχχχ
στα φιλαράκια μας τους γείτονες που μας αγαπουν!
λογικό αν υπολογίσεις τις φορολογίες κλπ στα ΒΑΛΚΑΝΙΑ -
@poliviosfp said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
https://www.car.gr/classifieds/cars/?fuel_type=3&pg=2&sort=pra
Τα μόνα που ταιριάζουν σε αυτό που ζητάει είναι το imiev, c-zero. Και έχει μπόλικα. Βέβαια είναι παλιά και δεν ξέρουμε τι γίνεται με τη ζωή της μπαταρίας.
Επίσης το smart for2
Προσωπικά μου αρέσει το ΖΟΕ
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/325377971-renault-zoe
Ωστόσο, το θέμα είναι πόσο εύκολα θα βρίσκει κανείς ανταλλακτικά από τη στιγμή που δεν έχει εισαχθεί Ελλάδα. Το ΖΟΕ βέβαια είναι best seller στην Ευρώπη.
Επίσης, τι γίνεται από βλάβες ρε παιδιά με τα ηλεκτρικά; Πέρα από τις μπαταρίες..νομίζω & το twizy που είδα στο λινκ του car που ανέρτησες δεν ήρθε ποτέ στην Ελλαδα σωστά? ξέρουμε;
ίσως το φέρνουν σαν μεταχειρισμένο εισαγωγής....δεν ξερω -
@andya3 said in Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.:
Δεν είπαμε ότι ο (πρώην πλέον) αρχηγός της vw κ. Diess, είπε στον Κούλη, "Αστυπάλαια και πολύ σας είναι, γιατί βάλαμε κάτω τα νούμερα και τα βιομηχανικά project είναι ασύμφορα στο Ελλαδιστάν?"
Και ευθαρσώς ο άνθρωπος, σε επίσημη συνέντευξη, δεν το ψιθύρισε στο αυτί κάποιου για να μη στεναχωρηθούμε. Το ΄χουν αυτό οι αγαπητοί Φρίτσιδες, απλοικοί και χοντροκομένοι...
Αυτό που γνωρίζω εγώ είναι ότι η αποβιομηχάνιση της χώρας έλαβε χώρα κατά κύριο λόγο την εποχή των σοσιαλιστών του αείμνηστου Ανδρέα. Και όχι μόνο η αποβιομηχάνιση, αλλά και η απο-αγροποίηση (αν υπάρχει τέτοια λέξη). Και γιατί όχι άλλωστε, όλοι στο Δημόσιο και τα φράγκα να πέφτουν...
Τώρα για το ποιός πραγματικά φταίει, μπορεί κάποια στιγμή να το μάθουμε εμμέσως από τους Γερμανούς, αν τολμήσει κανείς από την Ελλάδα να τους πάρει συνέντευξη να τη δημοσιεύσει και να μη γκρεμιστεί η χώρα και το πολιτικό σύστημα.
Εκτός αν ο αγαπητός vagkirk ξέρει κάτι παραπάνω, γιατί εξάγεται κάποια τέτοια υποψία από τα λεγόμενά του...
για να μην παρεξηγήσεις......σωστά τα λες βασικά & like πάτησα & συμφωνούμε.....στα παρακάτω της υπόθεσης:
αρκεί όμως να μη πιστεύεις οτι φταίει ΜΟΝΟ το πασοκ και η ΝΔουλα ειναι ΑΡΙΣΤΟΙ & τέλειοι χαχααχαχχχ μια απτα γΙΔΙΑ!
αρκεί επίσης να μην είσαι από αυτούς που πιστεύεις ότι οι γερμανοί οι ΑΡΕΙΟΙ είναι οι σουπερ τέλειοι ουάου διότι για κάθενα έλληνα ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ (siem3ns = μίζενς) υπάρχει κι από ένας γερμανός που έδινε τη ΜΙΖΑ!!!
και επειδή εδώ είναι forum αυτοκινήτων να ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ το σκάνδαλο του VOLSKWAGEN audi group των γερμανών τέλειων που ξεσκέπασαν κάποιοι αμερικάνοι αν ξέρω καλά κι όχι κάποιος γάλλος ή ιταλος άγγλος έτσι?
ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ γιατί είμαστε ΜΑΖΟΧΕΣ συμπολίτες μου
Μικρο φθηνο ηλεκτρικο για την πολη.