-
@spi_duster said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
Περί κατανάλωσης (πάλι)
Καλησπέρα σε όλους,
Γνωστό περιοδικό δημοσίευσε μέση κατανάλωση για 6.000 χλμ του Qashqai 1.3 DIG-T hybrid 140 PS στα 7.8/100, με συνθήκες συχνης χρήσης κλιματισμού και κίνησης σε αυτοκινητοδρομο τον τελευταίο μήνα, όπως γράφουν.
Οταν βλέπω τώρα στο δικό μου Tucson 1.6 4x4 7DCT 180 PS κατανάλωση 8/100 σε παρόμοιες συνθήκες κίνησης, δεν έχω δίκιο να επιμένω ότι έχω ΛΟΓΙΚΉ κατανάλωση, πολύ παρόμοια με ενός δικινητου SUV με 40 PS λιγότερους και (αν δεν κάνω λάθος) με χειροκίνητο κιβώτιο;Συνήθως οι δοκιμαστες των περιοδικών πίνουν το αίμα των οχημάτων που δοκιμάζουν. Δε διστάζουν να τα οδηγούν δίχως αυριο σε κάποιες περιπτώσεις. Θα κάνουν δηλαδή μια χρήση που ο μέσος ιδιοκτήτης δεν θα κάνει γιατί "πονά" τα χρήματα του και το αμάξι που αγόρασε. Δώσε σε αυτόν που έγραψε 7,8 με το qq, το Tuscon και έλα να τα πούμε ξανά.
Στα χεράκια των δημοσιογράφων το Tucson ξεπερνά άνετα τα 9/100 και εξίσου άνετα προσεγγίζει τα 10/100. Εκανα τη σύγκριση κατανάλωσης μεταξυ QQ & Tucson, επειδή τα 6,000 της δοκιμής του QQ δεν ήταν σε ρυθμούς τεστ αλλά σχεδόν καθημερινής χρήσης...
-
@spi_duster said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
Περί κατανάλωσης (πάλι)
Καλησπέρα σε όλους,
Γνωστό περιοδικό δημοσίευσε μέση κατανάλωση για 6.000 χλμ του Qashqai 1.3 DIG-T hybrid 140 PS στα 7.8/100, με συνθήκες συχνης χρήσης κλιματισμού και κίνησης σε αυτοκινητοδρομο τον τελευταίο μήνα, όπως γράφουν.
Οταν βλέπω τώρα στο δικό μου Tucson 1.6 4x4 7DCT 180 PS κατανάλωση 8/100 σε παρόμοιες συνθήκες κίνησης, δεν έχω δίκιο να επιμένω ότι έχω ΛΟΓΙΚΉ κατανάλωση, πολύ παρόμοια με ενός δικινητου SUV με 40 PS λιγότερους και (αν δεν κάνω λάθος) με χειροκίνητο κιβώτιο;Συνήθως οι δοκιμαστες των περιοδικών πίνουν το αίμα των οχημάτων που δοκιμάζουν. Δε διστάζουν να τα οδηγούν δίχως αυριο σε κάποιες περιπτώσεις. Θα κάνουν δηλαδή μια χρήση που ο μέσος ιδιοκτήτης δεν θα κάνει γιατί "πονά" τα χρήματα του και το αμάξι που αγόρασε. Δώσε σε αυτόν που έγραψε 7,8 με το qq, το Tuscon και έλα να τα πούμε ξανά.
Έλα να δεις πως οδηγώ εγώ τα δικά μου...
-
Μετα απο δυο οικογενειακα ταξιδια και συνολικα 1500χλμ στο οδομετρο εχω να πω οτι το αυτοκινητο ειναι απιστευτο vfm... οκ, ενδεχομενως δεν εχει το τιμονι του Kuga, δεν εχει την ποιοτητα κυλισης μιας Mercedes... αλλα εμενα προσωπικα μου ειναι παραπανω απο υπεραρκετο σε ολα του!
Τρομερα ασφαλες (φορτωμενο ενα σκασμο συστηματα), ταξιδιαρικο (ψηλη θέση οδήγησης και αυτο που εχω αναφερει ξανα η χαμηλη γραμμη του ταμπλο που προσωπικα λατρευω), ανετο, ευρυχωρο και δυνατο. Αν με ρωτουσε καποιος για Hyundai πριν 5 χρονια θα εβαζα τα γελια. Αλλα οι ανθρωποι εχουν κανει αλματα σε ολα, γιατι να μη το παραδεχτουμε;Σχετικα με κατανάλωση...
1ο 6ημερο ταξιδι Θεσσαλονικη - Ζαγορα Πηλιου - 6 μερες παραμονη στη Ζαγορα και καθημερινο ανεβα κατεβα τα ατελειωτα στροφιλικια - επιστροφη Θεσσαλονικη
2ο 3ημερο ταξιδι Θεσσαλονικη - Αμυνταιο, Νυμφαιο - Καστορια - Πρεσπες - ΘεσσαλονικηΑυτοκινητο φορτωμενο σαν φορτηγο και στα δύο ταξιδια, 2 ενηλικες και 2 μωρα με τα καθισματακια τους, καροτσακια, βαλιτσες κτλ.. κλιματισμος στο 1ο ταξιδι σχεδον μονιμα ανοιχτος, στο 2ο δεν χρειαστηκε λογω καιρου..
Μεση καταναλωση περιπου 8λτ/100, χωρις ιδιαιτερη προσοχη αλλά ουτε και τρέλες φυσικά... ατελειωτη δυναμη στις ανηφορικες διαδρομες του Πηλιου, πανευκολες προσπερασεις οπου χρειαστηκε, ταξιδι με μεση ταχυτητα τα 130χλμ/ωρα στην Εγνατια.
Χειροκινητο, εκδοση Premium. -
Κατανάλωση σε ταξίδι 8 l /100, ταιριάζει με τα διψήφια νούμερα που βλέπει γνωστός μου όταν το χρησιμοποιεί μέσα στην πολη. Τα νούμερα αυτά ταιριάζουν με τις μέσες καταναλώσεις που δίνουν και τα περιοδικά-δοκιμές περί τα 9L /100 km (πόλη -εθνική - επαρχιακό).
Τα νούμερα αυτά είναι οκ για τέτοιο όχημα λαμβάνοντας υπόψη τις διαστάσεις του, αλλά είναι υπερβολικά για τις μερες που ζούμε, αν λάβουμε υποψη και τις εναλλακτικές με τα υβριδικά συστήματα Toyota Honda. Όλα εξαρτώνται από τη χρήση ασφαλώς, αλλά για τους περισσότερους που θα το χρησιμοποιήσουν και για τη δουλειά τους, για τις βόλτες τους, για οικογενειακά πήγαινε έλα, η κατανάλωση είναι τεράστιο μειονέκτημα για το κατά τα αλλά εξαιρετικό vlm του αυτοκινήτου αυτού (σε εκδόσεις ασφαλώς μέχρι 30000 έως 32000 (μετά υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα) -
toyota honda ποιο c suv εχουν; δυστυχως το corolla cross ακομα ερχεται κι αν δε κανω λαθος οταν ερθει θα ειναι με κινητηρα 2000 κυβικα και σε τιμη αστο.. Honda ποιο; το cr v; επισης αλλη κατηγορια τιμης.. θα προπληρωσεις βενζινες μιας 5-10ετίας (αναλογα τη χρηση)
Στα 30-32.000 νομιζω το tucson δεν εχει ανταγωνισμο σαν vfm και καιει πολυ φυσιολογικα εως πολυ καλα για βενζινοκινητο c suv 180 ιππων!! πιο πανω σε χρηματα οντως αλλαζει η κουβεντα
-
Παγκράτι-νέα στυρα Ευβοίας. Οδικώς με κλίμα σε όλο το ταξίδι, normal mode, 2 άτομα με φουλ πορτ μπαγκαζ. 7λτ/100 σε 2 ωρες.
Ότι και να λεμε για το αυτοκίνητο είναι λίγο.
Αν υπάρχει αυτοκίνητο που το κάνει πιο γρήγορα ή πιο οικονομικά. Καλώς υπάρχει.
Οι υπόλοιποι που το έχετε, απλά απολαύστε το.
Καλές διακοπές!
-
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
toyota honda ποιο c suv εχουν; δυστυχως το corolla cross ακομα ερχεται κι αν δε κανω λαθος οταν ερθει θα ειναι με κινητηρα 2000 ευρω και σε τιμη αστο.. Honda ποιο; το cr v; επισης αλλη κατηγορια τιμης.. θα προπληρωσεις βενζινες μιας 5-10ετίας (αναλογα τη χρηση)
Στα 30-32.000 νομιζω το tucson δεν εχει ανταγωνισμο σαν vfm και καιει πολυ φυσιολογικα εως πολυ καλα για βενζινοκινητο c suv 180 ιππων!! πιο πανω σε χρηματα οντως αλλαζει η κουβεντα
Σωστά τα λες, άτυχης η σύγκριση που έκανα με Toyota Honda, δεν έχουν c suv, αντιστοιχης τιμής. Συμφωνουμε παντως πως δεν υπάρχει καλύτερη εναλλακτική σε λεφτά 30000 έως 32000 Ευρω για κάποιον που θέλει οπωσδήποτε c suv (βέβαια υπάρχουν καλύτερα και πιο οικονομικά από άποψη κατανάλωσης αυτοκίνητα αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα)
-
Έχοντας παραγγείλει ένα Premium AWD DCT που θα αντικαταστήσει το CR-V της υπογραφής, το Tucson δείχνει να είναι μακράν η πιο VFM επιλογή. Το μόνο μου άγχος είναι αν το εν λόγω μοντέλο συνεχίσει την παράδοση αξιοπιστίας που έχει η μάρκα. Αυτό κυρίως γιατί το CR-V στα 220.000km που είναι τώρα, έχει ζητήσει συνολικά 700€ (επισκευή δυναμό, αλλαγή ουρανού, συμπιεστής a/c, επισκευή δαγκάνας) και όλα αυτά μετά τα 180.000km. Όπως καταλαβαίνετε έχω τον πήχη ψηλά…
-
Καλοταξιδο και με το καλό να έρθει.
Είναι ίσως το καλύτερο vfm της κατηγορίας.
Άσε που έχουν γεμίσει οι παραλίες με αυτό.
Τα άντερα του χωράει στο πορτπαγκαζ και είναι και ψηλό. Το βλέπω παντού γύρω μου ξεφορτώνουν καημένοι πατεράδες και κουβαλάν ολόκληρο καταυλισμό.
Το βράδυ εντυπωσιάζει τις γυναίκες με τα λεντ του.Οκ δεν εχει το καλύτερο σπορτίφ πάτημα. Άλλωστε υπάρχουν εργαλεία εκ Ιαπωνίας για κάτι τέτοιο.
-
@lap said in Νεο Hyundai Tucson :
Καλοταξιδο και με το καλό να έρθει.
Είναι ίσως το καλύτερο vfm της κατηγορίας.
Άσε που έχουν γεμίσει οι παραλίες με αυτό.
Τα άντερα του χωράει στο πορτπαγκαζ και είναι και ψηλό. Το βλέπω παντού γύρω μου ξεφορτώνουν καημένοι πατεράδες και κουβαλάν ολόκληρο καταυλισμό.
Το βράδυ εντυπωσιάζει τις γυναίκες με τα λεντ του.Οκ δεν εχει το καλύτερο σπορτίφ πάτημα. Άλλωστε υπάρχουν εργαλεία εκ Ιαπωνίας για κάτι τέτοιο.
Και όμως @lap το πορτ παγκαζ του παρόλο που σε VDA είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από του Honda, στην μέτρηση που έκανα δεν είναι.
Όσο για το σπορτίφ κράτημα, προσωπικά σε SUV είναι το τελευταίο που με ενδιαφέρει. Πρόσφυση να έχει και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος (χώροι κλπ εννοούνται). -
Το νέο HR-V είναι το C-SUV της Honda. Μας είχε στείλει και Δελτίο Τύπου ο Σαρακάκης γιατί κάποια Μέσα δεν το ανέφεραν ως τέτοιο κι ήθελε να το ξεκαθαρίσει.
-
@lap said in Νεο Hyundai Tucson :
Καλοταξιδο και με το καλό να έρθει.
Είναι ίσως το καλύτερο vfm της κατηγορίας.
Άσε που έχουν γεμίσει οι παραλίες με αυτό.
Τα άντερα του χωράει στο πορτπαγκαζ και είναι και ψηλό. Το βλέπω παντού γύρω μου ξεφορτώνουν καημένοι πατεράδες και κουβαλάν ολόκληρο καταυλισμό.
Το βράδυ εντυπωσιάζει τις γυναίκες με τα λεντ του.Οκ δεν εχει το καλύτερο σπορτίφ πάτημα. Άλλωστε υπάρχουν εργαλεία εκ Ιαπωνίας για κάτι τέτοιο.
... είμαστε κι εμείς τα μοντέλα του '67, που όταν κάποια χρόνια πριν είχαμε το σπορτιφ πάτημα της BMW E 90, σε κάθε αμυχή του δρόμου μετρουσαμε τους σπονδυλους μας και σε κάθε λακκούβα υπολογιζαμε πόσο συμπιεζονταν τα μεσοσπονδυλια διαστήματα !
Τώρα, ακόμα κι εμείς οι ίδιοι να ντυθουμε με led, καμία γυναίκα δεν εντυπωσιάζεται...
Αυτό που ζητάμε και έχουμε είναι άνεση και μόνωση από κάθε κραδασμό του δρόμου και ευτυχώς ησυχία από το "μπαμπά θα μου το φουσκωσεις" κλπ κλπ, αφού επιλέξαμε να μην αποκτήσουμε παιδάκια -
@dimsabas said in Νεο Hyundai Tucson :
Το νέο HR-V είναι το C-SUV της Honda. Μας είχε στείλει και Δελτίο Τύπου ο Σαρακάκης γιατί κάποια Μέσα δεν το ανέφεραν ως τέτοιο κι ήθελε να το ξεκαθαρίσει.
Νομίζω ότι ο Σ κοιμάται ακόμα τον ύπνο του δικαίου: το ZR-V θα είναι το C SUV της Honda το οποίο θα είναι το ίδιο με το τωρινό αμερικάνικο HR-V. To πρόσφατα αφιχθέν αμερικάνικο CR-V πήρε 20cm και ανέβηκε κλάση.
-
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
toyota honda ποιο c suv εχουν; δυστυχως το corolla cross ακομα ερχεται κι αν δε κανω λαθος οταν ερθει θα ειναι με κινητηρα 2000 κυβικα και σε τιμη αστο.. Honda ποιο; το cr v; επισης αλλη κατηγορια τιμης.. θα προπληρωσεις βενζινες μιας 5-10ετίας (αναλογα τη χρηση)
Στα 30-32.000 νομιζω το tucson δεν εχει ανταγωνισμο σαν vfm και καιει πολυ φυσιολογικα εως πολυ καλα για βενζινοκινητο c suv 180 ιππων!! πιο πανω σε χρηματα οντως αλλαζει η κουβεντα
συγγνώμη, η ΤΟΥΟΤΑ έχει το RAV...
-
Το RAV είναι D Segment. CHR και Corolla Cross είναι C.
-
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
toyota honda ποιο c suv εχουν; δυστυχως το corolla cross ακομα ερχεται κι αν δε κανω λαθος οταν ερθει θα ειναι με κινητηρα 2000 κυβικα και σε τιμη αστο.. Honda ποιο; το cr v; επισης αλλη κατηγορια τιμης.. θα προπληρωσεις βενζινες μιας 5-10ετίας (αναλογα τη χρηση)
Στα 30-32.000 νομιζω το tucson δεν εχει ανταγωνισμο σαν vfm και καιει πολυ φυσιολογικα εως πολυ καλα για βενζινοκινητο c suv 180 ιππων!! πιο πανω σε χρηματα οντως αλλαζει η κουβεντα
MAZDA CX-30 με σαφώς οικονομικότερο μοτέρ, ανώτερη ποιότητα, πληρέστερο εξοπλισμό, ελαφρώς μικρότερους χώρους. Αν δεν υπάρχει θέμα τεκμηρίου, ο φόρος πολυτελείας υπερκαλύπτεται από την διαφορά στην κατανάλωση.
Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Δεν υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο
-
@netgeo said in Νεο Hyundai Tucson :
Το RAV είναι D Segment. CHR και Corolla Cross είναι C.
παραθέτω ένα από τα links που χαρακτηρίζουν το RAV σαν C Segment :
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/iaponiko_suv_toympano_kato_apo_27_000_euro-7810693/ -
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@netgeo said in Νεο Hyundai Tucson :
Το RAV είναι D Segment. CHR και Corolla Cross είναι C.
παραθέτω ένα από τα links που χαρακτηρίζουν το RAV σαν C Segment :
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/iaponiko_suv_toympano_kato_apo_27_000_euro-7810693/Τρέχα γύρευε και εδω ένα από την μαμά που λέει ότι είναι D :
https://newsroom.toyota.eu/toyota-reveals-the-top-of-rav4-range-the-new-rav4-plug-in-hybrid/[...] These levels are unmatched by any current D-segment plug-in hybrid AWD SUV. [...]
-
@netgeo said in Νεο Hyundai Tucson :
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
@netgeo said in Νεο Hyundai Tucson :
Το RAV είναι D Segment. CHR και Corolla Cross είναι C.
παραθέτω ένα από τα links που χαρακτηρίζουν το RAV σαν C Segment :
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/iaponiko_suv_toympano_kato_apo_27_000_euro-7810693/Τρέχα γύρευε και εδω ένα από την μαμά που λέει ότι είναι D :
https://newsroom.toyota.eu/toyota-reveals-the-top-of-rav4-range-the-new-rav4-plug-in-hybrid/ό,τι δηλώσει ο καθένας, είναι !!!
-
@ss_76 said in Νεο Hyundai Tucson :
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
toyota honda ποιο c suv εχουν; δυστυχως το corolla cross ακομα ερχεται κι αν δε κανω λαθος οταν ερθει θα ειναι με κινητηρα 2000 κυβικα και σε τιμη αστο.. Honda ποιο; το cr v; επισης αλλη κατηγορια τιμης.. θα προπληρωσεις βενζινες μιας 5-10ετίας (αναλογα τη χρηση)
Στα 30-32.000 νομιζω το tucson δεν εχει ανταγωνισμο σαν vfm και καιει πολυ φυσιολογικα εως πολυ καλα για βενζινοκινητο c suv 180 ιππων!! πιο πανω σε χρηματα οντως αλλαζει η κουβεντα
MAZDA CX-30 με σαφώς οικονομικότερο μοτέρ, ανώτερη ποιότητα, πληρέστερο εξοπλισμό, ελαφρώς μικρότερους χώρους. Αν δεν υπάρχει θέμα τεκμηρίου, ο φόρος πολυτελείας υπερκαλύπτεται από την διαφορά στην κατανάλωση.
Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Δεν υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο
Φίλε μου το cx 30 δεν έχει ελαφρώς μικρότερους χώρους. Το αυτοκίνητο δεν έχει σχέση με Tucson σε χώρους. Δεν εννοω το χώρο αποσκευών αλλά το χώρο για τους πίσω επιβάτες. Στο Mazda δεν χωράει πίσω επιβάτης ενηλικας
Hyundai Tucson NX4 (2020)